Календарно тематичне планування для 7 класу (МП О.Григорович, підручник Л.Мідак)

Про матеріал
Календарно тематичне планування для 7 класу НУШ за модельною програмою О.Григорович та підручником Л.Мідак
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Хімія 7 клас (52год)

Відповідає навчальним програмам, що затверджені педагогічною радою (протокол №1 від 29.08.2024р), складеним на основі модельної програми «Хімія 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти автор Григорович О.В.
         Рекомендована кількість годин за навчальною програмою (7 клас) – 1,5 год. на тиждень

         Кількість годин за навчальним планом (7 клас)  - 1,5 год на тиждень

         Навчально-методичне забезпечення :

Підручник: Хімія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ Мідак Лілія . – Тернопіль: «Астон», 2024.

 

К-ть

год.

Дата

Зміст уроку

Д/З

Примітка

Тема 1. Хімія. Перші кроки. (11 год.)

 

1

1

 

Вступний інструктаж з БЖД у кабінеті хімії. Хімія — природнича наука.

Опрацювати §1, навчальний проєкт на вибір

 

2

1

 

Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Первинний інструктаж з БЖД.

 

 

Опрацювати §,2 скласти вірш чи оповідання с.22

 

3

1

 

Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами

Опрацювати §3,  с.33 №1-2

 

4

1

 

Вимірювання у хімії.

Опрацювати §4, пит 1-2    с.40

 

5

1

 

Спостереження й експеримент в хімії.

Опрацювати  §5,пит.1-2, с 46

 

6

1

 

Навчальне дослідження 1. Інструктаж з БЖД. Виконання найпростіших операцій

із лабораторним обладнанням: наливання рідини в пробірку та перемішування. Нагрівання речовин у пробірках і порцелянових чашах.

Повторити пар.4-5. Пит.6-7, с.40

 

7

1

 

Навчальне дослідження 2. Інструктаж з БЖД. Моделювання: створення газометра власноруч. Вимірювання маси твердих і рідких речовин, об’ємів твердих, рідких і газуватих речовин, збирання газів у газометр (лабораторний або сконструйований власноруч).

Стор. 38. Виготовлення газометра

 

8

1

 

Актуалізація умінь, набутих в адаптаційному циклі на прикладі визначення густини тіла (цвяха, ключа тощо).

Стор.41, пит.10

 

9

1

 

Довготривалий проєкт «Значення хімічних відкриттів для розвитку людства», «Еволюція хімічних знань». Створення лепбука «Мої перші кроки в пізнанні хімії», «Мої досягнення в хімічному експериментуванні».

Створення коміксу «Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії та наслідки

їх порушення».

Виготовлення продукту за вибором.

 

10

1

 

Узагальнення вивченого з теми 1  «Хімія. Перші кроки».

 

 

Стор.41, пит.10

Повт.  §1-5

 

11

1

 

Тестовий контроль..

Тематична № 1

Скласти 6 запитань( з відповідями) для товариша.

 

                                                                     Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук.  (14 год.)

 

12

1

 

Первинні відомості про будову атома: ядро та електрони.
 

Опрацювати §6, пит  1-2   с.57

 

13

1

 

Навчальне дослідження 3. Інструктаж з БЖД. Моделювання «Будова атомів хімічних елементів» (створення 2D- і 3D-моделей).
 

Опрацювати §6, пит 3-4    с.58

 

14

1

 

Хімічні елементи, назви та символи хімічних елементів.
 

Опрацювати §7, пит «А чи знаєте ви?»    с.66

 

15

1

 

Періодична система хімічних елементів.
 

Опрацювати §8, пит 2-4    с.74

 

16
 

1

 

Створення лепбука «Хронологія та історія відкриття хімічних елементів», «Науковці, які відкрили найбільше хімічних елементів: історія успіху», «Походження назв хімічних елементів».

Опрацювати §,8 ,підготовка до захисту лепбуку

 

17

1

 

Захист лепбуків  «Хронологія та історія відкриття хімічних елементів», «Науковці, які відкрили найбільше хімічних елементів: історія успіху», «Походження назв хімічних елементів».

Опрацювати §8,. гра «Морський бій»  с.75

 

18

1

 

Прості речовини: метали і неметали.

Опрацювати §9, пит3-5     с.81

 

19

1

 

Металічні та неметалічні хімічні елементи

Опрацювати §10, пит 8-9    с.89

 

20

1

 

Навчальне дослідження 4. Інструктаж з БЖД. Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів (на прикладі заліза, алюмінію, міді, цинку тощо, а також сірки, графіту, брому (фото, відеофрагменти тощо).

Опрацювати §10, пит 3-4    с.89

 

21

1

 

Хімічні речовини

Опорний конспект.

 

22

1

 

Складні речовини.

Опрацювати §11, пит3-4     с.96

 

23

1

  •  
  • Хімічні формули. Запис хімічних формул за моделями молекул і моделювання молекул за хімічними формулами.

 

Опрацювати §12,     с.105 «Досліджуємо»

 

24

1

 

Запис хімічних формул за моделями молекул і моделювання молекул за хімічними формулами

Опрацювати §12, пит 4-6    с.106

 

25

1

 

Узагальнення вивченого з теми.

Діагностична робота. Тематична № 2

Повторити §12,, скласти кросворд з теми

 

Тема 3. Досліджуємо речовини та суміші. (13 год.)

 

26

1

 

Інструктаж з БЖД. Фізичні властивості речовини .

Опрацювати §13, пит 1    с.119

 

27

1

 

Навчальне дослідження 5.  Інструктаж з БЖД. Визначення фізичних властивостей речовин (пластичність, крихкість / твердість, електропровідність, колір, температура кипіння / плавлення).

Опрацювати §13, пит7     с.117

 

28

1

 

Суміші однорідні й неоднорідні.

Опрацювати §14, пит 5-7    с.125

 

29

1

 

Способи розділення сумішей.

 

Опрацювати §15, пит10     с.125

 

30

1

 

Навчальне дослідження 6. Інструктаж з БЖД. Отримання емульсії (на прикладі майонезу). Дослідження впливу різних речовин на стійкість емульсії. Визначення способів розділення запропонованих учителем сумішей (зокрема й таких, що трапляються в повсякденному житті) з огляду на фізичні властивості речовин – компонентів цих сумішей . Розділення сумішей фільтруванням і хроматографією (на папері), відстоюванням (із використанням ділильної лійки). Розділення неоднорідної суміші й визначення масової частки компонентів у суміші. Моделювання: опріснення морської води (виготовлення обладнання власноруч).

Способи й особливості виділення солі й цукру з їх розчинів.

Опрацювати §15, пит 5-7     с.133

 

31
 

1

 

Масова частка компонентів у суміші.

Опрацювати §16, пит  1-2   с.140

 

32

1

 

Розрахунки масової частки компонентів у суміші

Опрацювати §17, пит  3-4   с.147

 

33

1

 

Розрахунки масової частки компонентів розчину

Опрацювати §18, пит4-6     с.163

 

34

1

 

Навчальне дослідження 7.  Інструктаж з БЖД. Математичне моделювання: створення алгоритму обчислення мас, об’ємів і масових часток компонентів у сумішах (групова робота).

Опрацювати §18, пит 3-4    с154

 

35

1

 

Створення лепбука «Як і чому розділяють суміші?», «Однорідні й неоднорідні суміші в повсякденні».

Створення інтелект-карти за темою «Досліджуємо речовини та суміші».

Створити інтелект – карту за темою «Досліджуємо речовини та суміші».

 

36

1

 

Презентація лепбука «Як і чому розділяють суміші?», «Однорідні й неоднорідні суміші в повсякденні».та  інтелект-карти за темою «Досліджуємо речовини та суміші».

Опрацювати §, пит     с.

 

37

1

 

Узагальнення вивченого з теми «Досліджуємо речовини та суміші».

Повторити §13-18, «Самоконтроль» с.156

 

38

1

 

Самостійна  робота  Тематична № 3

Виконати тестове завдання

 

                                          Тема 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища (14 год.)

39

1

 

Фізичні явища.

Опрацювати ОК., інд. картки, с.160

 

40

1

 

Хімічні явища.

Опрацювати ОК, інд. картки, с.160

 

41

1

 

Фізичні та хімічні явища.

Опрацювати §19, пит  словник   с.165

 

42

1

 

Навчальне дослідження 8.  Інструктаж з БЖД. Розпізнавання фізичних і хімічних явищ (на основі власних спостережень, за відеофрагментами, світлинами, ілюстраціями природних явищ і технологічних процесів).

Опрацювати §19, аналіз відеофрагменту

 

43

1

 

Хімічні реакції. Схема хімічної реакції .

Опрацювати §,20 пит 1    с.172, робота з сайтом

 

44

1

 

Хімічні рівняння. Закон збереження маси в хімічних реакціях.

Опрацювати §21, пит 7    с.179

 

45

1

 

Навчальне дослідження 9.  Інструктаж з БЖД. Спостереження за хімічними явищами в довкіллі, виявлення фізичних явищ, що супроводжують хімічні реакції.

Спостереження за процесом горіння та іржавіння. Виявлення фізичних явищ, що супроводжують ці процеси. Моделювання виверження вулкана з використанням соди, оцту та барвника.

Опрацювати §19-21, пит 8    с.179, створити ребуси

 

46

1

 

Закон збереження маси в хімічних реакціях.

Опрацювати §21, пит  9   с.179, віртуальна лабораторія

 

47

1

 

Створення лепбука «Фізичні та хімічні явища в довкіллі». 

Опрацювати §21, пит 1   с.180

 

48

1

 

Створення інтелект-карти за темою «Моделюємо фізичні та хімічні явища».

Опрацювати §21, пит  2   с.180

 

49

1

 

Складання хімічних рівнянь за описом хімічних реакцій або відеозаписами (на прикладі реакцій простих речовин).

Повторення термінів,с.184

 

50

1

 

Складання хімічних рівнянь за описом хімічних реакцій або відеозаписами (на прикладі реакцій простих речовин) Самоконтроль з теми.

с.182, самоконтроль

 

51

1

 

Узагальнення вивченого з теми «Моделюємо фізичні та хімічні явища». Діагностична робота.

Повторити §1-21, тестове завдання

 

52

1

 

Узагальнення вивченого за навчальний рік.

Тематична 4

.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Палагнюк Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Смійчик Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Голуб Марія Андріївна
    Щиро дякую за збережений час! КТП чудове!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гордова Оксана Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Планування
Додано
3 вересня
Переглядів
5268
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку