Календарно - тематичне планування з хімії. 7 клас. НУШ. 2024 - 2025 н. р., 1 семестр.

Про матеріал
Пропоную до уваги календарно - тематичне планування з хімії. 7 клас. НУШ. 2024 - 2025 н. р., 1 семестр. Складено відповідно до модельної навчальної програми: «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автор Олексій Григорович («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 1575). 35 годин на рік - 1година на тиждень. Підручник: «Хімія, підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти». Автори О. Григорович, О. Недоруб («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2024 № 124).
Перегляд файлу

 

Узгоджено                                                                                                        Затверджено

Заст. директора з нвр                                                                                   Директор школи    

Календарно - тематичне планування з хімії. 7 клас. НУШ.

2024 - 2025 н.р., 1 семестр.

Складено відповідно до модельної навчальної програми: «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автор Олексій Григорович («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 1575). 35 годин на рік - 1година на тиждень.

Підручник: «Хімія, підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти». Автори О. Григорович, О. Недоруб («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2024 № 124).

https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/7-kl-nush/Himia%20pidruchnyk%20%20dlia%207%20klasu%20ZZSO%20(Grigorovich%20O.%20V.,%20Nedorub%20O.%20U.).pdf 

Дата проведення

 

 

Зміст навчального матеріалу

 

Наскрізні змістові лінії

 

Примітка

7-А

7-Б

 

Тема 1. Хімія. Перші кроки (8г.)

 

Теми довготривалих проєктів.

ƒ Еволюція хімічних знань.

ƒ Еволюція лабораторного обладнання.

ƒ Значення хімічних відкриттів для розвитку людства.

 

Створіть лепбук на одну з  тем.

ƒ Мої перші кроки в  пізнанні хімії.

ƒ Мої досягнення в  хімічному експериментуванні.

 

1

 

 

05/09

 

05/09

Первинний інструктаж з БЖД. Хімія -  природнича наука.  Яка користь від вивчення хімії?  Виклики сьогодення.

Наскрізні

змістові лінії

Здоров’я і безпека.

Громадянська відповідальність.

Екологічна безпека і сталий розвиток.

Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті.  Лабораторний посуд та обладнання.  Нагрівні прилади. 

Ознайомлення з маркуванням небезпечних речовин. Науковий підхід в хімії.  Гіпотеза. Теорія. Закон. Виконання найпростіших операцій із використанням лабораторного устаткування.  Фіксування результатів вимірювання

та протоколювання експериментів.

 

2

12/09

12/09

Правила безпеки під час роботи в  кабінеті хімії. Маркування небезпечних речовин.

 

3

19/09

19/09

Як і з чим працюють у хімічній лабораторії.  Лабораторний посуд та обладнання.  Нагрівні прилади.  Подорож до мікросвіту.

 

4

26/09

26/09

Як і з чим працюють у хімічній лабораторії.  Лабораторний посуд та обладнання.  Нагрівні прилади.  Подорож до мікросвіту.

 

5

03/10

03/10

Навчальне дослідження №1. «Виконання найпростіших операцій із використанням лабораторного устаткування». Первинний інструктаж з БЖД.

 

5

10/10

10/10

Науковий підхід у хімії. Гіпотеза. Теорія. Закон.  

 

7

17/10

17/10

Здійснення досліджень та протоколювання результатів. Спостереження та експеримент.  Фіксування результатів вимірювання

та протоколювання експериментів.

 

8

24/10

24/10

Навчальне дослідження №2. «Визначення густини твердого тіла та сипкої речовини»

Первинний інструктаж з БЖД.

 

 

Тематична 1.

 

 

Тема 2.  Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук (8г.)

 

Теми довготривалих проєктів.

ƒ «Історія хімічного елемента». Підготуйте цікаву інформацію про хімічний елемент (на вибір) для учнів / учениць початкової школи.

ƒ Запропонуйте варіант абетки на кшталт тієї, за якою ви навчалися читати

в  1 класі. Але до кожної літери замість ілюстрації доберіть назву хімічного

елемента, хімічний термін або назву хімічного обладнання, що починаються

цією літерою.

 

Створіть лепбук на одну з  тем

ƒ Хронологія та  історія відкриття хімічних елементів.

ƒ Науковці та науковиці, які відкрили найбільше хімічних елементів: історія

успіху.

ƒ Походження назв хімічних елементів

 

9

07/11

07/11

Повторення навчальної інформації з теми «Хімія. Перші кроки».

Атоми та хімічні елементи.

 

Наскрізні змістові лінії

Здоров’я і безпека

Безпечне поводження з речовинами.

Підприємливість і фінансова грамотність. Хімічні елементи. Металічні та неметалічні хімічні елементи. Періодична таблиця елементів. Структура періодичної таблиці. Хімічні формули речовин. Фізичні властивості металів та неметалів. Прості речовини. Метали та неметали. Складні речовини.

 

 

10

14/11

14/11

Знайомимося з хімічними елементами. Символи та назви хімічних елементів.  Походження назв хімічних елементів.  Поширеність хімічних елементів у  природі.

 

11

21/11

21/11

Періодична система хімічних елементів. Періодична таблиця елементів.  Структура Періодичної таблиці.  Металічні та неметалічні елементи.

 

12

28/11

28/11

Хімічні формули речовин.  Читаємо хімічні формули.

 

13

05/12

05/12

Навчальне дослідження №3. «Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів». Первинний інструктаж з ДЖД.

 

14

12/12

12/12

Прості речовини.  Метали та неметали.  Складні речовини.

 

15

19/12

19/12

Діагностувальна робота №1.

 

 

16

26/12

26/12

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І  семестр.

 

 

Тематична 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 вересня
Переглядів
246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку