Календарно-тематичне планування для 7 класу "Образотворче мистецтво І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування укладено відповідно до модельної програми "Мистецтво. 7-9 класи" (інтегрований курс) Гайдамака О, Лємешева Н. та підручника О. Гайдамака, О. Лемешева "Мистецтво". Вказано теми уроків, питання для вирішення, види та результати навчальної діяльності, практичні роботи. Розрахунок планування - 1 година в тиждень. Додано теми уроків на власний розсуд для необхідної кількості годин.
Перегляд файлу

Мистецтво і життя, життя в мистецтві

Вступ

Тема

Зміст

Види навчальної діяльності

Результати навчальної діяльності

К-сть

год

Дата

Приміт-ка

1

Мистецтво в житті людини

1Роль мистецтва в житті людини.

2Види візуального мистецтва

3ХТД «Матеріали в художній творчості»

Відеоролик «У літку на відпочинку»

Метод «Мікрофон» - «Роль мистецтва у моєму житті»

Робота з підручником.

Аналіз таблиці «Види візуального мистецтва»

Перегляд дитячих робіт.

 

-розпізнає види візуального мистецтва;

-пояснює засоби виразності художнього образу у творах різних видів мистецтва;

-наводить приклади творів різних видів мистецтва

-виявляє знання спеціальної художньої термінології (формат).

1

 

С.6-7

2

Мистецтво в житті людини

1 Мистецька грамотність.

2 Жанри образотворчого мистецтва.

3ХТД «Реклама мистецьких занять»

 

Робота з підручником

Аналіз творчості Еріха Хітона

Проєктна діяльність. Створення медіазбірника

«Мистецькі надбання людства: твори українських митців і мисткинь та вихідців з України».

Перегляд дитячих робіт.

 

 

-розуміє особливості жанрів образотворчого мистецтва;

-виявляє емоційно ціннісне ставлення до творів мистецтва;

-усвідомлює загальнолюдські цінності творів різних жанрів;

-застосовує різні техніки та матеріали у процесі виконання творчої роботи.

1

 

С.10-11

Розділ І. Мистецтво про людину.

3

Мистецтво – яскравий образ України.

1 Види декоративно-ужиткового мистецтва

2 ХТД «Тризуб»

Відеоролик «Види ДУМ»

Робота з підручником

Аналіз знаків – символів сил природи

Бесіда «Походження тризуба»

Перегляд дитячих робіт

-усвідомлює роль ДУМ як засобу збереження історичної памяті;

-наводить приклади творів різних видів мистецтва;

-створює асоціативні образи.

 

1

 

С.14-15

4

Мистецтво – яскравий образ України

1 Вишивка та її види.

2Стилізація у декоративному мистецтві

3ХТД «Вишивка для виробів з текстилю»

Світлини із зображеннями творів ДУМ, що яскраво

репрезентують його різновиди.

Перегляд дитячих робіт.

Презентація вишитої сумко-шопер

-розрізняє види і наводить приклади вишивки;

-орієнтується у особливостях народного мистецтва рідного краю;

-пропонує власні ідеї, зокрема з урахуванням національних традицій;

-уміє створювати декоративну композицію.

 

1

 

С.18-19

5

Мистецтво – яскравий образ України.

1Писанкарство.

2Символіка в писанці.

4.3ХТД «Писанка в композиції»

Памятник українській писанці у Канаді.

Перегляд дитячих робіт.

Індивідуальне дослідження  «Орнаменти речей повсякденного вжитку моєї родини»

-виконує зображення і розробляє ескізи  з етнічними мотивами;

-створює асоціативні образи;

-уміє створювати орнаменти різних видів;

-знає види орнаментів, символіку кольору.

1

 

С.22-23

6

Мистецтво – яскравий образ України

1 Гончарство

2 Екопосуд

3  ХТД «Керамічний посуд»

Робота з підручником

Повідомлення «Косівська кераміка»

Аналіз знаків мистецтва кераміки

Перегляд дитячих робіт.

Розповідь «Ким я себе уявляю в майбутньому»

-характеризує гончарство та йогоспецифіку;

-уважно сприймає твори різних видів мистецтва;

-висловлює власне ставлення до екопосуду.

1

 

С.26-27

7

Мистецтво – яскравий образ України

1 Декоративний розпис

2 Види орнаменту

3 ХТД «Настінний розпис»

Практична вправа

« Розпис»

Перегляд дитячих робіт.

Постать в мистецтві «Дмитро Яворницький»

-розроблє ескізи дизайну середовища;

-застосовує різні  техніки та матеріали;

-виконує творчі розписи.

1

 

С.30-31

8

Мистецтво – яскравий образ України

1 Народна іграшка

2 Лялька-мотанка

3 ХТД «Екоіграшка»

 

 

Міні-дослідження «Народна іграшка рідного краю»

Робота з підручником

Аналіз образів дитячих іграшок

Перегляд дитячих робіт

-розкривати образ людини через зображення детлей;

-збагачувати силуетну форму декором;

--формує поняття екоіграшки.

1

 

С.34-35

9

В мистецтві – цінності людини.

1 Архітектура та її види.

2Статична та динамічна композиція

3ХТД «Архітектура в листівці»

 

Презентація «Архітектура та її види»

Робота з підручником

Точка зору «Чи є зв'язок між архітектурою і графікою»

Перегляд дитячих робіт.

-орієнтується у видах архітектури;

-знає архітектурні пам’ятки свого регіону, України та світу;

-розрізняє поняття статичної та динамічної композиції.

1

 

С.38-39

10

В мистецтві – цінності людини

1Архітектур.

образ.

2 Фронтальна перспектива

3 ХТД «Вулиця мого села»

Перегляд ілюстрацій «Форми будівель»

Робота з підручником

Постать в мистецтві «Владислав Городельський»

Перегляд дитячих робіт

-зображує архітектурні споруди за законами лінійної перспективи;

-розуміє обумовленість художнього образу в архітектурі;

-вірно розміщує елементи сюжетної композиції.

1

 

С.42-43

11

В мистецтві

- цінності людини

1Архітектур.

ансамблі.

2ХТД «Архітектурні ансамблі України»

Робота з підручником

Повідомлення «Архітектурні ансамблі»

Постать в мистецтві «Антоніо  Гауді»

Перегляд дитячих робіт

-висловлює свою думку в обговореннях творів мистецтва;

-використовує різні види інформації під час творчості;

-пояснює вплив творів на зміну емоційного настрою;

-уміє створювати сюжетну к-цію.

1

 

С.46-47

12

В мистецтві

- цінності людини

1 Синтез мистецтв.

2 ХТД «Мурал із зображенням голубів»

Робота з підручником

Вправа «Визнач колорит картини»

Відеоролик «Мурали України»

Перегляд дитячих робіт.

-обирає різні способи творення для художнього самовираження;

-шукає з допомогою вчителя ілюстративні матеріали;

-розпізнає види живопису

 

1

 

С.50-51

13

В мистецтві

- цінності людини

1 Кутова перспектива

2 ХТД «Будинок у кутовій перспективі»

 

Робота з підручником

Бесіда «Архітектура Індії»

Вправа «Наведи приклади контрастних кольорів»

Аналіз дитячих робіт 

Перегляд дитячих робіт.

-визначає улюблені види мистецької діяльності, пояснює, від чого отримує задоволення;

-вміє виконувати кутове зображення будинку в перспективі.

-застосовує під час уроку відповідну термінологію.

1

 

С.54-55

14

В мистецтві

- цінності людини

1 Мистецтво Японії

2 ХТД «Зимовий пейзаж з пагодою»

 

 

 

 

Презентація «Мистецтво Японії»

Робота з підручником

Творче завдання «Проаналізуй і порівняй»

Перегляд дитячих робіт

 

 

 

-наводити приклади синтезу мистецтв, зв’язків між видами мистецтва, мистецтва з життям;

-висловлює свою думку в обговореннях творів мистецтва;

-використовує різні види інформації під час творчості;

-називає види аржітектури.

1

 

С.58-59

15

 Урок

узагальнення

з розділу «Мистецтво про людину»

1

2ХТД «Зимовий пейзаж»(змішана техніка)

Світлини, що яскраво репрезентують китайський живопис.

Галерея образів.

Аналіз робіт зимової тематики.

 Вправа « Знавці мистецтва».  Виставка

робіт учнів.

-знає і розуміє особливості взаємодії різних видів мистецтва;

-застосовує різні художні техніки, матеріали, формати, прийоми;

-визначає сильні й слабкі сторони своєї роботи в чітких формулюваннях;

-презентує результати власної творчості публічно, пояснює свій задум.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

С.62-63

 

docx
Додано
24 серпня
Переглядів
5709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку