Мистецтво і життя, життя в мистецтві |
|||||||||
Вступ |
|||||||||
№ |
Тема |
Зміст |
Види навчальної діяльності |
Результати навчальної діяльності |
К-сть год |
Дата |
Приміт-ка |
||
1 |
Мистецтво в житті людини |
1Роль мистецтва в житті людини. 2Види візуального мистецтва 3ХТД «Матеріали в художній творчості» |
Відеоролик «У літку на відпочинку» Метод «Мікрофон» - «Роль мистецтва у моєму житті» Робота з підручником. Аналіз таблиці «Види візуального мистецтва» Перегляд дитячих робіт.
|
-розпізнає види візуального мистецтва; -пояснює засоби виразності художнього образу у творах різних видів мистецтва; -наводить приклади творів різних видів мистецтва -виявляє знання спеціальної художньої термінології (формат). |
1 |
|
С.6-7 |
||
2 |
Мистецтво в житті людини |
1 Мистецька грамотність. 2 Жанри образотворчого мистецтва. 3ХТД «Реклама мистецьких занять»
|
Робота з підручником Аналіз творчості Еріха Хітона Проєктна діяльність. Створення медіазбірника «Мистецькі надбання людства: твори українських митців і мисткинь та вихідців з України». Перегляд дитячих робіт.
|
-розуміє особливості жанрів образотворчого мистецтва; -виявляє емоційно ціннісне ставлення до творів мистецтва; -усвідомлює загальнолюдські цінності творів різних жанрів; -застосовує різні техніки та матеріали у процесі виконання творчої роботи. |
1 |
|
С.10-11 |
||
Розділ І. Мистецтво про людину. |
|||||||||
3 |
Мистецтво – яскравий образ України. |
1 Види декоративно-ужиткового мистецтва 2 ХТД «Тризуб» |
Відеоролик «Види ДУМ» Робота з підручником Аналіз знаків – символів сил природи Бесіда «Походження тризуба» Перегляд дитячих робіт |
-усвідомлює роль ДУМ як засобу збереження історичної памꞌяті; -наводить приклади творів різних видів мистецтва; -створює асоціативні образи.
|
1 |
|
С.14-15 |
||
4 |
Мистецтво – яскравий образ України |
1 Вишивка та її види. 2Стилізація у декоративному мистецтві 3ХТД «Вишивка для виробів з текстилю» |
Світлини із зображеннями творів ДУМ, що яскраво репрезентують його різновиди. Перегляд дитячих робіт. Презентація вишитої сумко-шопер |
-розрізняє види і наводить приклади вишивки; -орієнтується у особливостях народного мистецтва рідного краю; -пропонує власні ідеї, зокрема з урахуванням національних традицій; -уміє створювати декоративну композицію.
|
1 |
|
С.18-19 |
||
5 |
Мистецтво – яскравий образ України. |
1Писанкарство. 2Символіка в писанці. 4.3ХТД «Писанка в композиції» |
Памятник українській писанці у Канаді. Перегляд дитячих робіт. Індивідуальне дослідження «Орнаменти речей повсякденного вжитку моєї родини» |
-виконує зображення і розробляє ескізи з етнічними мотивами; -створює асоціативні образи; -уміє створювати орнаменти різних видів; -знає види орнаментів, символіку кольору. |
1 |
|
С.22-23 |
||
6 |
Мистецтво – яскравий образ України |
1 Гончарство 2 Екопосуд 3 ХТД «Керамічний посуд» |
Робота з підручником Повідомлення «Косівська кераміка» Аналіз знаків мистецтва кераміки Перегляд дитячих робіт. Розповідь «Ким я себе уявляю в майбутньому» |
-характеризує гончарство та йогоспецифіку; -уважно сприймає твори різних видів мистецтва; -висловлює власне ставлення до екопосуду. |
1 |
|
С.26-27 |
||
7 |
Мистецтво – яскравий образ України |
1 Декоративний розпис 2 Види орнаменту 3 ХТД «Настінний розпис» |
Практична вправа « Розпис» Перегляд дитячих робіт. Постать в мистецтві «Дмитро Яворницький» |
-розроблє ескізи дизайну середовища; -застосовує різні техніки та матеріали; -виконує творчі розписи. |
1 |
|
С.30-31 |
||
8 |
Мистецтво – яскравий образ України |
1 Народна іграшка 2 Лялька-мотанка 3 ХТД «Екоіграшка»
|
Міні-дослідження «Народна іграшка рідного краю» Робота з підручником Аналіз образів дитячих іграшок Перегляд дитячих робіт |
-розкривати образ людини через зображення детлей; -збагачувати силуетну форму декором; --формує поняття екоіграшки. |
1 |
|
С.34-35 |
||
9 |
В мистецтві – цінності людини. |
1 Архітектура та її види. 2Статична та динамічна композиція 3ХТД «Архітектура в листівці»
|
Презентація «Архітектура та її види» Робота з підручником Точка зору «Чи є зв'язок між архітектурою і графікою» Перегляд дитячих робіт. |
-орієнтується у видах архітектури; -знає архітектурні пам’ятки свого регіону, України та світу; -розрізняє поняття статичної та динамічної композиції. |
1 |
|
С.38-39 |
||
10 |
В мистецтві – цінності людини |
1Архітектур. образ. 2 Фронтальна перспектива 3 ХТД «Вулиця мого села» |
Перегляд ілюстрацій «Форми будівель» Робота з підручником Постать в мистецтві «Владислав Городельський» Перегляд дитячих робіт |
-зображує архітектурні споруди за законами лінійної перспективи; -розуміє обумовленість художнього образу в архітектурі; -вірно розміщує елементи сюжетної композиції. |
1 |
|
С.42-43 |
||
11 |
В мистецтві - цінності людини |
1Архітектур. ансамблі. 2ХТД «Архітектурні ансамблі України» |
Робота з підручником Повідомлення «Архітектурні ансамблі» Постать в мистецтві «Антоніо Гауді» Перегляд дитячих робіт |
-висловлює свою думку в обговореннях творів мистецтва; -використовує різні види інформації під час творчості; -пояснює вплив творів на зміну емоційного настрою; -уміє створювати сюжетну к-цію. |
1 |
|
С.46-47 |
||
12 |
В мистецтві - цінності людини |
1 Синтез мистецтв. 2 ХТД «Мурал із зображенням голубів» |
Робота з підручником Вправа «Визнач колорит картини» Відеоролик «Мурали України» Перегляд дитячих робіт. |
-обирає різні способи творення для художнього самовираження; -шукає з допомогою вчителя ілюстративні матеріали; -розпізнає види живопису
|
1 |
|
С.50-51 |
||
13 |
В мистецтві - цінності людини |
1 Кутова перспектива 2 ХТД «Будинок у кутовій перспективі»
|
Робота з підручником Бесіда «Архітектура Індії» Вправа «Наведи приклади контрастних кольорів» Аналіз дитячих робіт Перегляд дитячих робіт. |
-визначає улюблені види мистецької діяльності, пояснює, від чого отримує задоволення; -вміє виконувати кутове зображення будинку в перспективі. -застосовує під час уроку відповідну термінологію. |
1 |
|
С.54-55 |
||
14 |
В мистецтві - цінності людини |
1 Мистецтво Японії 2 ХТД «Зимовий пейзаж з пагодою»
|
Презентація «Мистецтво Японії» Робота з підручником Творче завдання «Проаналізуй і порівняй» Перегляд дитячих робіт
|
-наводити приклади синтезу мистецтв, зв’язків між видами мистецтва, мистецтва з життям; -висловлює свою думку в обговореннях творів мистецтва; -використовує різні види інформації під час творчості; -називає види аржітектури. |
1 |
|
С.58-59 |
||
15 |
Урок узагальнення з розділу «Мистецтво про людину» |
1 2ХТД «Зимовий пейзаж»(змішана техніка) |
Світлини, що яскраво репрезентують китайський живопис. Галерея образів. Аналіз робіт зимової тематики. Вправа « Знавці мистецтва». Виставка робіт учнів. |
-знає і розуміє особливості взаємодії різних видів мистецтва; -застосовує різні художні техніки, матеріали, формати, прийоми; -визначає сильні й слабкі сторони своєї роботи в чітких формулюваннях; -презентує результати власної творчості публічно, пояснює свій задум.
|
1 |
|
С.62-63 |
||