КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 7 КЛАСУ
ЗА ПІДРУЧНИКОМ О.Д.КАРП’ЮК
2022 – 2023 навчальний рік
І семестр
3 години на тиждень
Підручник: Карп’юк О. Д. Англійська мова (5-й рік навчання) : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль : « Лібра Терра », 2015. – 256 с. )
І семестр
№ уроку |
Дата |
Дата |
Дата
|
Тема |
Очікувані результа-ти |
Змістові лінії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
7А |
7Б |
7В |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
Еколо-гічна безпе-ка та сталий розви-ток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотніс |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема1 : Шкільне життя |
|||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
|
|
Знову до школи. Повторення вивченого матеріалу. |
Вміти запитувати та надавати інформацію про відпочинок в літку Вміти розповідати про перебування у школі Вміти аргументувати власну думку Вміти розповідати про свої обов’язки в школі |
Обговорює участь у шкіль-них екологічних заходах. |
|
|
|
Поворен-ня лексики класного вжитку |
|
|
Ex.1,p.4 Ex. 2, p.5 |
Ex 4, p.6 |
Ex.3-p.5 |
Ex.5 p.6 |
|||||||||||||||||
2. |
|
|
|
В школі. |
|
|
Впоряд-ковує власний робочий день з дотриманням здорово-го способу життя
|
|
A canteen, a gym, a head-maser, a library, a locker, a science lab, stuff |
Prepo-sitions of Place |
|
Ex. 3, p. 9 |
Ex. 2, p. 9 |
Ex. 1, p. 8 |
Ex. 4, p. 9 |
||||||||||||||||||
3. |
|
|
|
Школа. |
|
Наво-дить прик-лади взаємодопо-моги між друзя-ми.
|
|
|
A сourt, pitch,an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology |
There is / There are |
Ex.2-p.11 |
Ex.4-p.12
|
Ex.1,p.10 |
|
Ex.3 p.11 |
||||||||||||||||||
4. |
|
|
|
Ми – семикласники. |
|
Обго-ворює шкільні прави-ла |
|
|
Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around |
Ex. 1, p. 13 |
Ex. 3, p. 14 |
Ex. 1, p. 13 |
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 14 |
|||||||||||||||||||
5. |
|
|
|
Що для тебе школа? |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
|
Modal Verbs: have to,must, mustn’t, need, needn’t |
презентація |
Ex.5bp.15 |
Ex.5a p.15 |
Завдання на WordWall |
Написати про школу за прикла- дом Ex. 4, p. 14 |
||||||||||||||||||
6. |
|
|
|
Ми у світі. |
|
Пропонує варіанти участі школи у житті громади |
|
|
|
Вправи з книги English grammar in use. R. Murphy |
Ex.4-p. 17 |
Ex.2,p. 17 |
Ex.1 p.16 |
Ex.3p.17 |
|||||||||||||||||||
7. |
|
|
|
Шкільні друзі. Удосконалення граматичних навичок |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінкиз людьми з різними характерами |
|
|
|
Ex.3-pp.20 |
Ex.1p.18 |
Ex.1p.18 |
Ex.1p.19 |
|||||||||||||||||||
8.. |
|
|
|
Шкільні правила. Удосконалення навичокусного мовлення |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
|
|
Ex.2-p.19 |
|
Ex.4b,5-pp.19-20 |
Ex.4a-p.20
|
Ex.2-p.19 |
||||||||||||||||||
9. |
|
|
|
Вивчаємо англійську. Узагальнюючий урок на тему «Inschool». |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
|
Стверджувальна, питальна та заперечна форми уPresentPerfect, Continuous |
|
Ex.1-p21 |
|
Ex.2-p.21 |
Ex.2-p.21 |
||||||||||||||||||
10 |
|
|
|
Після школи. Активізація лексичного матеріалу |
Вміти пропонувати, приймати, відхиляти пропозиції участі в позашкільній діяльності Вміти аргументувати власну думку Вміти розповідати про свої обов’язки в школі
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
take part in, go for, practice, surf the net |
|
|
Ex.1-p.22
|
Ex.2,3-p.23 |
|
Ex.1 p.22
|
|||||||||||||||||
11 |
|
|
|
Позакласні заходи. |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
An event, a member, to dream, to practice, to try out, handy, to be keen on, to get together, to hang around, to join |
|
презентація |
Ex.4-p.24 |
Ex.5,6-p.25 |
|
Вивчити нові слова |
||||||||||||||||||
12 |
|
|
|
Наша школа. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
|
|
Ex.1-p.26
|
Ex.1-p.6
|
|
Завдання на картках |
Ex.2 p.26
|
||||||||||||||||||
13. |
|
|
|
Зустрічі он лайн. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
|
Пропонує варіанти участі школи у житті громади |
|
|
Information,net-working, safety, to download, to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating |
|
Ex.2,5-pp.26-28
|
|
Ex.3,4-p.27 |
|
Вив пісню напам’ять із вправи 5 с. 28
|
||||||||||||||||||
14. |
|
|
|
Шкільні предмети. Активізація мовного матеріалу |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінкиз людьми з різними характерами |
|
|
too / enough |
Презентація з теми |
Ex.2,p.29
|
|
Ex.1-p.29
|
Ex.3 p.29
|
||||||||||||||||||
15. |
|
|
|
Мій клас. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
School subjects. Numerals |
|
|
|
|
Ex.4,5-p.30
|
Ex.5 p.30
|
||||||||||||||||||
16. |
|
|
|
Мої однокласни-ки. Удосконалення навичок письма, читання й усного мовлення |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
Злічувані та незлі чувані іменники. |
|
Ex.2-p.32 |
Ex.1-p.31 Ex.3-p.33 |
|
Скласти буклет за прикл. Ex.2-p.32 |
||||||||||||||||||
17. |
|
|
|
Заняття після школи. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
announcement, assembly hall, performance, tournament, to announce, to attend,exciting, to perform |
|
|
Ex.1-p.35 |
Ex.4,5-pp.33-34
|
Ex.2-p.34 |
Ex.1 p.34 |
||||||||||||||||||
18. |
|
|
|
Шкільний театр. Повторення і систематизація |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
|
|
Ex.5 p.36 |
|
Ex.3-p.35 |
Ex.2-p.35 |
Ex.2 p.35 |
||||||||||||||||||
19. |
|
|
|
Шкільні змагання. Повторення і систематизація. |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
|
|
Ex.6b,7-pp.38-39 |
Ex.6ap.38 |
Ex.8 p.39 |
Ex.4-p.36 |
Ex.5-p.36 |
||||||||||||||||||
20. |
|
|
|
Урок англійської мови. Повторення граматичного матеріалу |
|
Пропонує варіанти участі школи у житті громади |
|
|
|
|
|
|
Ex.9-p.40 |
Ex.10 p.41 |
Переказ. текст Ex.9 p.40 |
||||||||||||||||||
21. |
|
|
|
Урок домашнього читання . Узагальнення знань учнів з теми «Afterschool» |
|
|
Прогно-зує наслідки необач-ної пове-дінки з людьми з різними характе-рами |
|
|
|
|
Ex.3,p.43 |
Ex.1,2-pp.42-43 |
Завдання в призентації |
Ex.4 p.43 |
||||||||||||||||||
|
|
UNIT 2. AT HOME Lesson 1. DOING CHORES |
|||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
|
|
Домашні обов’язки. Уведення лексично-го матеріалу |
Вміти описувати хід виконання хатньої роботи Вміти описувати свої домашні обов’язки Вміти розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації про відношення до домашніх обов’язків |
Наводить приклади свого внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
|
|
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
|
Ex.3,p.49 |
Ex.1-p.48 |
|
Ex.2-p.49 |
Ex.4-p.49 |
||||||||||||||||||
23. |
|
|
Турботли-ві руки. Удоскона-лення навичок аудіюван-ня й письма |
|
|
Аргументує необхід-ність дотри-мання особис-тої гігієни |
|
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve |
|
Ex.5,8-pp.50-51
|
|
Ex.6-p.50 |
Ex.7 p.50 |
Вивчити пісню із вправи 8, с. 51 |
|||||||||||||||||||
24.. |
|
|
Сімейні традиції. Удоскона-лення навичок усного мовлення |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
|
А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher |
|
|
Ex.1,2-pp.52-54
|
Ex.1,p.52
|
Ex.3p.54-55
|
Написати про домашні обов’язки за прикладом вправи 1 с. 52 |
|||||||||||||||||||
25. |
|
|
Зроби сам. Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
|
|
Форму-лює особисті ціннісні пріори-тети |
|
|
Some /any; much / many |
Ex.6-p.56 |
|
Ex.4-p.55 |
Ex.5-p.55 |
Вивчити пісню із вправи 6, с. 56 |
|||||||||||||||||||
26. |
|
|
Повсяк-денне життя. Активіза-ція лексично-го матеріалу |
|
|
Ілюст-рує необхід-ність здорово-го способу життя на прикладі своєї родини |
|
|
anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
|
Ex.3 p.58 |
Ex.1,p.57 |
Ex.2,p.58 |
Ex.4-p.58 |
|||||||||||||||||||
27. |
|
|
Як ти ставишся до своїх обов’язків. Активізація ЛО |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у класі та школі |
|
|
How do you feel about your duties? |
|
|
Ex.1,pp.59 Ex.2,p.59 |
Ex.3,4p.60 |
Завдання на картках |
Ex.4-p.60 |
|||||||||||||||||||
28 |
|
|
Мій звичайний день. Активізація лексичного матеріалу. |
|
|
Обговорюєрізніспособиповедінки для збереженняздоров’яв закладах навчальних |
|
washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off |
My typical day. |
|
Ex.7-p.62
|
Ex.5,p.61 |
Ex.6 p.62 |
Вивчити ЛО |
|||||||||||||||||||
29. |
|
|
Узагальнення знань учнів з теми “Doing chores”
|
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
|
|
Ex.8-p.63
|
Ex.1-p.63 |
Ex.2-p.63 |
Виконати індивідуальні завдання |
|||||||||||||||||||
Тема 3:Харчування. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
30. |
|
|
Все про їжу. |
Вміти запитувати та надавати інформацію про їжу Вміти запитувати та надавати інформацію про сервірування Столу Вміти описувати способи обробки та споживання продуктів харчування Вміти описувати кухонні прилади та посуд |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування.
|
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible, All about food |
|
|
Ex.1b,pp.64 Ex.2-p.65 |
Ex.1a,p.64 Ex.3-p.65 |
Ex.3-p.65 |
Переказ текст Ex.1,p.64 |
||||||||||||||||||
31. |
|
|
Здорова їжа Удосконалення усного мовлення й читання |
|
|
Наводить прикладикупівлі продуктів для здорового харчування
|
|
|
|
Ex.4,p.67
|
Ex.5,p.67 |
Ex.5,p.67 |
Ex.6-p.68 |
||||||||||||||||||||
32. |
|
|
Готуємо їжу. |
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я |
|
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon, You are what you eat |
|
|
Ex.1,p.69 |
Ex.2,p.69 Ex.3,p.70 |
Ex.5-p. 71
|
Ex.4-p.70 |
|||||||||||||||||||
33. |
|
|
На кухні. |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
|
dish, method, set, to spread, festive, lay the table Can you set out a festive table? |
|
Ex.2-p.72 |
Ex.3 p.72 |
Ex.1,p.71 |
|
Ex.4 p.73 |
|||||||||||||||||||
34 |
|
|
Обід.A little or a few |
|
|
|
Складає перелік покупок |
|
a lot of / lots of, a little, a few |
|
Ex.2,4-pp.74-75 |
|
Ex.1,3-pp.74-75 |
Ex.2-p.74 |
|||||||||||||||||||
35. |
|
|
Готуємо Їжу. Удосконалення навичок усного мовлення й письма |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
experience, arrange, follow, recipe, dish Writing a recipe. |
Revision of tenses |
|
Завдання на карках |
|
Завдання на карках |
Grammar p.74 |
|||||||||||||||||||
36. |
|
|
Улюблені рецепти. |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
|
|
Ex.1-p.76 |
Ex.1,2,3b-pp.76-77 |
Ex.3a-p.77 Ex.1-p.76 |
|
Написати улюблений рецепт |
|||||||||||||||||||
37. |
|
|
Рецепти. Удосконалення навичок аудіювання |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Ex.5,6-pp.78-79 |
Ex.4-p.78 |
Ex.4-p.78 |
Ex.3-p.77 |
|||||||||||||||||||
38. |
|
|
Сервіровка столу. |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
|
|
|
|
Ex.2-p.80 |
Ex.2-p.79 |
Ex.1 p.79 |
|||||||||||||||||||
39. |
|
|
Приготування Їжі. Повторення і систематизація |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Ex.3-p.81 |
Ex.1,p.80 |
Ex.6-pp.82 |
Ex.5 p.81 |
|||||||||||||||||||
40. |
|
|
Їжа. Повторення і систематизація. |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування.
|
|
|
|
Ex.7а p.82 |
Ex.10-p.84 |
|
Ex.7b-p.82
|
|||||||||||||||||||
41. |
|
|
Урок домашнього читання |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
It’s time for reading. |
So do I Neither…no |
Ex.7b,9-pp.83-84 |
|
Ex.8-p.84 |
|
Ex.8-p.84 |
||||||||||||||||||
42. |
|
|
Що ми їмо |
|
|
|
Наво-дить прикла-ди купівлі про-дуктів для здорового харчування |
|
|
… Either…or
|
|
Вправи з посібника Барановської Т. В. (с.45-46) |
|
Виконання завдань в презентації та платформі Wordwall |
Повтор ити пройдений грама. матеріал |
||||||||||||||||||
43
|
|
|
Вчимося готувати. |
|
|
|
Обговорює вибір продуктів корис-них для здоров’я
|
|
|
|
|
Ex.1-p.85-86 |
Ex.2,3,4,5-p.87 |
|
Індив. завдання |
||||||||||||||||||
44. |
|
|
Узагальнення знань учнів з теми «All about food |
|
|
Наво-дить прикла-ди купівлі про-дуктів для здорово-го харчу-вання |
|
|
|
|
Гра “CorrecttheSentences” |
|
Презентація та завдання до неї |
Повторити часи та виконати граматичні вправи |
|||||||||||||||||||
45. |
|
|
Узагальнення знань. Урок виконання граматичних вправ |
|
|
|
Вміло використовує на практиці здобутті знання виконуючи вправи та використовуючи розмовні конструкції в своїй мові.
|
|
|
|
Вправи з книги English grammar in use. R. Murphy |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
46. |
|
|
Здорова їжа. Контроль аудіювання |
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
Listening Comprehension (the First Term) |
|
|
Презентація та завдання до неї |
Проєкт «Здорова їжа» |
||||||||||||||||||
47. |
|
|
Шкільне життя Контроль читання |
|
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
|
|
Завдання на карках |
|
Reading (theFirstTerm ) |
|
Скласти діалог |
||||||||||||||||||
48. |
|
|
Улюбле-на страва. Контроль письма |
|
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
Wri-ting (theFirstTerm ) |
Написати лист до друга |
||||||||||||||||||
49. |
|
|
Їжа. Контроль говоріння |
|
|
|
Навод. прикла-ди купівлі продук-тів для зд. харчування. |
|
|
|
|
Speaking (the First Term ) |
|
|
Розповісти про плани на канікули |
||||||||||||||||||
1