Календарно-тематичне планування для 7х класів з англійської мови автор О. Карп'юк

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 7х класів з англійської мови автор О. Карп'юк
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 7 КЛАСУ

ЗА ПІДРУЧНИКОМ О.Д.КАРП’ЮК

2022 – 2023 навчальний рік

І семестр

3 години на тиждень

 Підручник: Карп’юк О. Д. Англійська мова (5-й рік навчання) : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль : « Лібра Терра », 2015. – 256 с. )

І семестр

№ уроку

Дата

Дата

Дата

 

 

 

Тема 

Очікувані результа-ти

Змістові лінії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

 

 

 

 

 

Еколо-гічна безпе-ка та сталий розви-ток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і  безпека

Підприємливість та фінансова грамотніс

 

 

Тема1 : Шкільне життя

1.

 

 

 

Знову до школи. Повторення вивченого матеріалу.

Вміти запитувати  

та

надавати інформацію

 про відпочинок в

 літку

Вміти розповідати

про перебування

 у школі

Вміти  аргументувати власну думку

Вміти розповідати

про свої обов’язки в школі

Обговорює участь у шкіль-них екологічних заходах.

 

 

 

Поворен-ня лексики класного вжитку

 

 

Ex.1,p.4

Ex. 2, p.5

Ex 4, p.6

Ex.3-p.5

Ex.5

p.6

2.

 

 

 

В школі.

 

 

Впоряд-ковує власний робочий день з дотриманням здорово-го способу життя

 

 

A canteen, a gym,

a head-maser, a library, a locker, a science lab, stuff

Prepo-sitions of Place

 

Ex. 3, p. 9

Ex. 2, p. 9

Ex. 1, p. 8

Ex. 4,

 p. 9

3.

 

 

 

Школа.

 

Наво-дить

прик-лади

взаємодопо-моги

між друзя-ми.

 

 

 

A сourt, pitch,an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology

There is / There are

Ex.2-p.11

Ex.4-p.12

 

Ex.1,p.10

 

Ex.3

p.11

4.

 

 

 

Ми – семикласники.

 

Обго-ворює шкільні прави-ла

 

 

Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around

Ex. 1, p. 13

Ex. 3, p. 14

Ex. 1, p. 13

Ex. 4, p. 14

Ex. 2,

p. 14

5.

 

 

 

Що для тебе школа?

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

Modal Verbs:

have to,must, mustn’t, need, needn’t

презентація

Ex.5bp.15

Ex.5a p.15

Завдання на WordWall

Написати

про

школу

 за

прикла-

дом  

Ex. 4,

 p. 14

6.

 

 

 

Ми у світі.

 

Пропонує варіанти участі школи у житті громади

 

 

 

Вправи з книги English grammar in use.

R. Murphy

Ex.4-p. 17

Ex.2,p. 17

Ex.1 p.16

Ex.3p.17

7.

 

 

 

Шкільні друзі. Удосконалення граматичних навичок

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінкиз

людьми з різними характерами

 

 

 

 

Ex.3-pp.20

Ex.1p.18

Ex.1p.18

Ex.1p.19

8..

 

 

 

Шкільні правила. Удосконалення навичокусного мовлення

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

 

 

Ex.2-p.19

 

Ex.4b,5-pp.19-20

Ex.4a-p.20

 

 

 

Ex.2-p.19

9.

 

 

 

Вивчаємо англійську.  Узагальнюючий урок на тему  «Inschool».

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

 

Стверджувальна, питальна та заперечна форми уPresentPerfect, Continuous

 

Ex.1-p21

 

Ex.2-p.21

Ex.2-p.21

10

 

 

 

Після школи. Активізація лексичного матеріалу

Вміти пропонувати, приймати,

відхиляти пропозиції участі в позашкільній діяльності

Вміти  аргументувати власну думку

Вміти розповідати

про свої обов’язки в школі

 

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

take part in, go for, practice, surf the net

 

 

Ex.1-p.22

 

Ex.2,3-p.23

 

Ex.1

p.22

 

11

 

 

 

Позакласні заходи.

 

Обговорює шкільні правила

 

 

An event, a member, to dream, to practice, to try out, handy, to be keen on, to get together, to hang around, to join

 

презентація

Ex.4-p.24

Ex.5,6-p.25

 

Вивчити

 нові

слова

12

 

 

 

Наша школа. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

 

Ex.1-p.26

 

Ex.1-p.6

 

 

Завдання на картках

Ex.2

p.26

 

13.

 

 

 

Зустрічі он лайн. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення

 

Пропонує варіанти участі школи у житті громади

 

 

Information,net-working, safety, to download,

to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating

 

 

 

 

 

Ex.2,5-pp.26-28

 

 

Ex.3,4-p.27

 

Вив

 пісню

напам’ять

із

вправи 5

с. 28

 

14.

 

 

 

 Шкільні предмети. Активізація мовного матеріалу

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінкиз

людьми з різними характерами

 

 

 

 

 

too / enough

Презентація з теми

Ex.2,p.29

 

 

Ex.1-p.29

 

Ex.3

p.29

 

15.

 

 

 

Мій клас.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

School subjects. Numerals

 

 

 

 

Ex.4,5-p.30

 

Ex.5

p.30

 

16.

 

 

 

Мої однокласни-ки. Удосконалення навичок письма, читання й усного мовлення

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic

Злічувані та незлі чувані іменники.

 

Ex.2-p.32

Ex.1-p.31

Ex.3-p.33

 

Скласти

буклет

 за прикл.

Ex.2-p.32

17.

 

 

 

Заняття після школи.

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

announcement, assembly hall, performance, tournament,

to announce,

to attend,exciting, to perform

 

 

Ex.1-p.35

Ex.4,5-pp.33-34

 

 

Ex.2-p.34

 

Ex.1

p.34

18.

 

 

 

Шкільний театр. Повторення і систематизація

 

Обговорює шкільні правила

 

 

 

 

Ex.5 p.36

 

Ex.3-p.35

Ex.2-p.35

Ex.2

p.35

19.

 

 

 

Шкільні змагання. Повторення і систематизація.

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

 

Ex.6b,7-pp.38-39

Ex.6ap.38

Ex.8 p.39

Ex.4-p.36

Ex.5-p.36

20.

 

 

 

Урок англійської мови. Повторення граматичного матеріалу

 

Пропонує варіанти участі школи у житті громади

 

 

 

 

 

 

Ex.9-p.40

Ex.10 p.41

Переказ. 

текст

Ex.9

p.40

21.

 

 

 

Урок домашнього читання .  Узагальнення знань учнів з теми «Afterschool»

 

 

Прогно-зує

наслідки

необач-ної

пове-дінки з

людьми з різними характе-рами

 

 

 

 

 

Ex.3,p.43

Ex.1,2-pp.42-43

Завдання в призентації

Ex.4

p.43

 

 

UNIT 2. AT HOME

Lesson 1. DOING CHORES

22.

 

 

Домашні обов’язки. Уведення лексично-го матеріалу

Вміти описувати хід виконання хатньої роботи

Вміти описувати свої

домашні обов’язки

Вміти розпитувати з

метою роз’яснення та уточнення інформації

про відношення до домашніх  обов’язків

Наводить приклади свого внеску своєї родини у сталий розвиток

 

 

 

 

A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share

 

Ex.3,p.49

Ex.1-p.48

 

Ex.2-p.49

Ex.4-p.49

23.

 

 

Турботли-ві руки. Удоскона-лення навичок аудіюван-ня й письма

 

 

Аргументує необхід-ність дотри-мання особис-тої гігієни

 

To boil, to cut,

to dry, to fry,

to pour, to prefer, to serve

 

Ex.5,8-pp.50-51

 

 

Ex.6-p.50

Ex.7 p.50

Вивчити пісню

 із вправи

8, с. 51

24..

 

 

Сімейні традиції. Удоскона-лення навичок усного мовлення

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

 

 

А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher

 

 

Ex.1,2-pp.52-54

 

Ex.1,p.52

 

Ex.3p.54-55

 

 

 

 

 

Написати про домашні обов’язки за прикладом

вправи 1 с. 52

25.

 

 

Зроби сам. Удосконалення лексичних і граматичних навичок

 

 

Форму-лює особисті ціннісні пріори-тети

 

 

Some /any; much / many

Ex.6-p.56

 

Ex.4-p.55

Ex.5-p.55

Вивчити пісню

 із вправи

 6, с. 56

26.

 

 

Повсяк-денне життя. Активіза-ція лексично-го матеріалу

 

 

 

 

Ілюст-рує необхід-ність здорово-го способу життя на прикладі своєї родини

 

 

anybody, somebody, everybody, nobody etc.

 

Ex.3 p.58

Ex.1,p.57

Ex.2,p.58

Ex.4-p.58

27.

 

 

Як ти ставишся до своїх обов’язків. Активізація ЛО

 

Розповідає про розподіл обов’язків у класі та школі

 

 

How do you feel about your duties?

 

 

Ex.1,pp.59

Ex.2,p.59

Ex.3,4p.60

Завдання на картках

Ex.4-p.60

28

 

 

Мій звичайний день. Активізація лексичного матеріалу.

 

 

Обговорюєрізніспособиповедінки для збереженняздоров’яв закладах навчальних

 

washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off

My typical day.

 

Ex.7-p.62

 

Ex.5,p.61

Ex.6 p.62

Вивчити

ЛО

29.

 

 

Узагальнення знань учнів з теми “Doing chores”

 

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

 

 

Ex.8-p.63

 

Ex.1-p.63

Ex.2-p.63

Виконати індивідуальні завдання

Тема 3:Харчування.

 

 

30.

 

 

Все про їжу.

Вміти запитувати та надавати  інформацію про їжу

Вміти запитувати та надавати  інформацію про сервірування

 Столу

Вміти описувати способи обробки  та споживання продуктів харчування

Вміти описувати кухонні прилади та посуд

 

 

 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування.

 

Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc,  organic, protein, successful, as much as possible, All about food

 

 

Ex.1b,pp.64

Ex.2-p.65

Ex.1a,p.64

Ex.3-p.65

Ex.3-p.65

Переказ

 текст Ex.1,p.64

31.

 

 

Здорова їжа Удосконалення усного мовлення й читання

 

 

Наводить прикладикупівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Ex.4,p.67

 

Ex.5,p.67

Ex.5,p.67

Ex.6-p.68

32.

 

 

Готуємо їжу.

 

 

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я

 

peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon, You are what you eat

 

 

Ex.1,p.69

Ex.2,p.69

Ex.3,p.70

Ex.5-p. 71

 

Ex.4-p.70

33.

 

 

На кухні.

 

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону

 

 

dish, method, set, to spread, festive, lay the table Can you set out a festive table?

 

Ex.2-p.72

Ex.3 p.72

Ex.1,p.71

 

Ex.4 p.73

34

 

 

Обід.A little or a few

 

 

 

Складає перелік покупок

 

a lot of / lots of, a little, a few

 

Ex.2,4-pp.74-75

 

Ex.1,3-pp.74-75

Ex.2-p.74

35.

 

 

Готуємо Їжу. Удосконалення навичок усного мовлення й письма

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

 

experience, arrange, follow, recipe, dish

Writing a recipe.

Revision of tenses

 

Завдання на карках

 

Завдання на карках

Grammar

p.74

36.

 

 

Улюблені рецепти. 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування

 

 

Ex.1-p.76

Ex.1,2,3b-pp.76-77

Ex.3a-p.77

Ex.1-p.76

 

Написати улюблений рецепт

 

37.

 

 

Рецепти. Удосконалення навичок аудіювання

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Ex.5,6-pp.78-79

Ex.4-p.78

Ex.4-p.78

 

Ex.3-p.77

38.

 

 

Сервіровка столу.

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

 

 

Ex.2-p.80

Ex.2-p.79

Ex.1 p.79

39.

 

 

Приготування Їжі. Повторення і систематизація

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Ex.3-p.81

Ex.1,p.80

Ex.6-pp.82

Ex.5 p.81

40.

 

 

Їжа. Повторення і систематизація.

 

 

 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування.

 

 

 

 

Ex.7а p.82

Ex.10-p.84

 

Ex.7b-p.82

 

41.

 

 

Урок домашнього читання

 

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

It’s time for reading.

So do I

Neither…no

Ex.7b,9-pp.83-84

 

Ex.8-p.84

 

Ex.8-p.84

42.

 

 

Що ми їмо

 

 

 

Наво-дить прикла-ди купівлі про-дуктів для здорового харчування

 

 

Either…or

 

 

Вправи з посібника Барановської Т. В. (с.45-46)

 

Виконання завдань в презентації та платформі Wordwall

Повтор

ити пройдений

грама.

матеріал

43

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчимося готувати.

 

 

 

Обговорює вибір продуктів корис-них для здоров’я

 

 

 

 

 

Ex.1-p.85-86

Ex.2,3,4,5-p.87

 

Індив. завдання

44.

 

 

Узагальнення знань учнів з теми «All about food

 

 

Наво-дить прикла-ди купівлі про-дуктів для здорово-го харчу-вання

 

 

 

 

Гра “CorrecttheSentences”

 

Презентація та завдання до неї

Повторити часи та виконати граматичні вправи

45.

 

 

Узагальнення знань. Урок виконання граматичних вправ

 

 

 

  Вміло використовує на практиці здобутті знання виконуючи вправи та використовуючи розмовні конструкції в своїй мові.

 

 

 

 

 

 

 

Вправи з книги English grammar in use.

R. Murphy

 

 

 

 

46.

 

 

Здорова їжа.  Контроль аудіювання

 

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

Listening Comprehension (the First Term)

 

 

Презентація та завдання до неї

Проєкт «Здорова

 їжа»

47.

 

 

Шкільне життя

Контроль читання

 

 

Обговорює шкільні правила

 

 

 

 

Завдання на карках

 

Reading (theFirstTerm )

 

Скласти діалог

48.

 

 

Улюбле-на страва.

 Контроль письма

 

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

 

 

 

Завдання на картках

Wri-ting

(theFirstTerm )

Написати лист

 до друга

49.

 

 

Їжа. Контроль говоріння

 

 

 

Навод. прикла-ди купівлі продук-тів для зд. харчування.

 

 

 

 

Speaking (the First Term )

 

 

Розповісти

про

 плани

 на

 канікули

 

1

 

docx
Додано
6 квітня 2023
Переглядів
9628
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку