Календарне планування з англійської мови для 8 класу 5 годин на І семестр за підручником Solutions з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарно-тематичне планування за НМК Solutions Pre-Intermediate(2nd edition) у 8-Б класі
№ |
Дата |
Тема |
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
1.Україна
1 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Україна». Введення нової лексики |
The arms trade, child labour, disease, war, endangered species, famine, |
Word building
|
Pronunciation of new words |
SB p. 74, e. 4
|
SB p. 74, e. 5 |
WB p. 70, e. 2, 3 |
SB p. 74 |
|
2 |
|
Географічне положення України. Введення нової лексики |
global warming, home-lessness, pollution, racism, terrorism |
|
|
WB p. 70, e. 1, 4 |
SB p. 75, e. 1, 5 |
|
Вивчити нові слова |
|
3 |
|
Уявні ситуації та наслідки.Розвиток навичок письма |
Earn, care, vegetable oil, renewable, consume, burn, greenhouse gases, |
Second conditional |
Intonation in conditional sentences |
WB p. 71, e. 2, 3, |
WB p. 71, e. 4 |
SB p.75, e. 2 WB p. 71, e.1 |
SB p. 75 challenge |
|
4 |
|
Захист довкілля Розвиток навичок письма |
Plastic bag, decompose, ozone layer, ultra-violet light, atmo-sphere, pesticides, recycle |
Second conditional |
Intonation in conditional questions |
SB p. 76, e. 5 WB p. 72 challenge |
WB p. 72, e. 3 SB p. 76, e. 2 |
SB p. 76, e. 3 |
SB p. 76 WB p. 72, e. 1, 2 |
|
5 |
|
Я б хотів змінити цей світ. Розвиток навичок усного мовлення |
Break all the chains, say all the things, share all the love, know how it feels |
Second conditional |
Intonationin a poem |
SB p. 77, e. 3, 5, WB p. 73, e. 1, 3, |
SB p. 77, e. 4 WB p. 73, e. 2 |
SB p. 77, e. 4 |
SB p. 77 challenge |
|
6 |
|
Водні ресурси країни. Розвиток навичок читання |
predict, decade, scientist, erupt, destroy, volcano, huge, enormous, protect, devastate |
Present Simple 2ndCond. |
Pronunciation of names |
SB p. 78, e. 4 |
Classroom English |
SB p. 78 - 79, text |
SB p. 78-79 Вивчити нові слова |
|
7 |
|
Клімат України Розвиток навичок письма |
Tsunami, collapse, catastrophe, damage, eruption, explosion, |
Conditional sentences |
Word focus: Word stress |
WB p. 74, e. 1 |
WB p. 74, e. 4 |
WB p. 74, e. 3 |
WB p. 74 Вивчити лексику |
|
8 |
|
Кліматичні умови Розвиток навичок письма
|
Concentrate, episode, offend, apologize, borrow, part-time job |
Second conditional Should, ought |
Pronunciation of 2nd conditional |
SB p. 80, e. 7 WB p. 75, e. 3 |
SB p. 80, e. 1, 4, 5 |
SB p. 80, e. 1 |
SB p. 80 Вивчити лексику |
|
9 |
|
Географічні поняття Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Vocabulary revision |
Usage of modal words |
Connected speech |
SB p. 80, e. 9 WB p. 75 |
SB p. 80, e. 4, 5, 6 |
SB p. 80, e. 8 |
SB p. 80 |
|
10 |
|
Якщо б я правив світом (есе) Розвиток навичок письма |
Prevent, available, medicine, invest, solar power, illegal |
Usage of moda lwords |
Rhythm and logical stress |
SB p. 81, e. 6 |
SB p. 81, e. 2, 4 |
SB p. 81, e. 1,
|
SB p.81 WB p. 76, e. 1-3 |
|
11 |
|
Перегляд навчального фільму та його обговорення |
|
|
||||||
12 |
|
Я міг би змінити свою країну. Презен-тація учнівських проектів |
Vocabulary revision |
Grammar revision |
Intonationin a statement |
WB p. 76, e. 4-6; p. 77 |
WB p. 76, e. 2, 3 |
WB p. 76, e.1 |
WB p. 76 |
|
13 |
|
Природні ресурси України Розвиток навичок читання |
Vocabulary revision |
|
|
|
|
Завдання на картках |
WB p. 76 |
|
14 |
|
Національності . Розвиток навичок аудіювання |
Nationalities of the world |
|
|
Завдання на картках |
|
|
WB p. 77 |
|
15 |
|
Глобальні екологічні проблеми. Лексико – граматичних вправи |
|
Grammar revision |
|
|
|
Завдання на картках |
WB p. 77 |
|
16 |
|
Екологічні проблеми рідного краю. Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Word order in questions |
|
|
Завдання на картках |
WB p. 78 |
|
17 |
|
Презентація учнівських проектів «За чистоту рідного міста» |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Україна» |
||||||||
2.Стиль життя
19 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Стиль життя». Введення нової лексики |
Burglary, joyriding, murder, robbery, sell, steal, theft, vandalize, drug dealing, shoplifting |
Word formation |
Pronunciation of new words |
SB p. 84, e. 4
|
SB p. 84, e. 5 |
SB p. 84 2 WB p. 82 |
WB p. 80,e. 1 |
|
20 |
|
Життєві ситуації. Введення нової лексики |
Graffiti, advertisement, |
Word formation noun suffixes |
Pronunciation of nouns with the suffixes |
SB p. 132, e. 6 |
SB p. 84, e. 6 |
SB p. 13: e.2,4 |
Вивчити лексику |
|
21 |
|
Мій стиль життя. Розвиток навичок мовлення |
Аrrest, spray, criminal |
|
|
WB p. 80, e. 3, 4 |
|
|
Підготувати проект |
|
22 |
|
З користю для здоров’я. Вживання Past Perfect
|
Chase, petrol, eventually, realize, order |
Past Perfect |
Intonation in short answers
|
Wb p. 81 |
SB p. 85, e. 2, 8 |
SB p. 85 1,5 |
Вивчити лексику |
|
23 |
|
Наш вільний час. Розвиток навичок мовлення |
Mood, frighten, perhaps, |
Past Perfect Past Simple |
Intonation in statements in Past Perfect |
SB p. 120, e. 1,2 |
SB p. 85, e. 8 |
|
WB p.8 4 |
|
24 |
|
Здоровий спосіб життя. Чи важливо це?Розвиток навичок читання |
Fictional detective, deerstalker hat, magnifying glass, waterfall |
Present and Past Simple |
Pronunciation of names |
|
SB p. 86, e. 2, 3 |
SB p. 86 1 |
WB p. 82, e. 1, 3 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
25 |
|
Стиль життя британців Розвиток навичок читання |
Servant, prison, twin sister, snake |
Present and Past Simple, Past Perfect |
Scotland, Edinburgh, Baker Street, |
|
SB p. 86, e. 4, 5 |
|
SB p. 86, e. 6 |
|||||
|
||||||||||||||
26 |
|
Стиль життя українців.Введення лексики з теми
|
Crime, suspense, trap, evil, fictional |
|
Вимова нових слів та виразів |
WB p. 82, e. 4,
|
|
WB p. 82, 2,3 |
Challenge |
|||||
27 |
|
Здорове та корисне харчування. – запорука щасливого майбутнього. Розвиток навичок читання |
Queue, bank assistant, upset, gun, terrify, , identical, dangerous refuse |
Direct and reported speech |
|
|
SB p. 8V, e. 6, 8 |
SB p. 8\ i,v |
SB p. 8V, e.4 |
|||||
28 |
|
Відношення українських підлітків до здорового способу життя. Непряма мова, переказ тексту |
Commit, lonely, hate, alone |
Direct and reported speech |
Intonation in indirect speech sentences |
|
|
WB p. 8: 4; SB p. e. 3 |
SB p. 120, e. 5 WB; p. 83, e. 1-4 |
|||||
29 |
|
Родинний відпочинок. Відпочинок на свіжому повітрі. Урок домашнього читання |
|
|||||||||||
30 |
|
Смаки у кожного різні. Розвиток навичок читання |
Tiny, terrible, enormous, delighted, terrific, astonished, brilliant, vital |
Narrative tenses |
Stress in sentences with extreme adjectives |
SB p. 89, e. V |
WB p. 84, e, 1,2 |
5 SB p. 89, e. |
SB p. 88 |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
31 |
|
Відношення британ-ських підлітків до здорового способу життя. Введення та опрацювання лексики |
Include, virus, copy, affect, eventually, cause, create,
admit, charge, hand-held computer |
Narrative tenses
|
|
Pronunciation of new words |
SB p. 120, e. 6 |
WB p. 84, e. 4
|
WBp. 84 |
|
||||
32 |
|
Cтиль життя. Захист
проектів з теми |
Canvas, make-up, leather, trainers, tracksuit, credit |
Word order in questions |
Intonation and stress in a dialogue |
WB p. 85, e. 1, 2 |
SB p. 90, e. 1 |
SB p. 90 1 |
SB p, 89 e. 5, 6 |
|||||
33 |
|
Охорона здоров’я в Україні. Розвиток навичок письма |
Denim, cash, key, jacket, traveler’s cheque |
Past Simple and Past Continuous |
Intonation in questions |
WB p. 85, e, 3, 5 |
|
SB p. 90 5,6 |
SB p, 90, e. 3, 4 |
|||||
34 |
|
Органи охорони здоров’я в Британії. Розвиток навичок говоріння. |
One day…Two weeks earlier… Unfortunately…After a while…The next day…. |
Prepositions of time |
Pronunciation of prepositions |
SB p. 91, e. 5 |
SB p. 91, e. 2 |
SB p. 91, e. 1 |
|
|
||||
35 |
|
Систематизація тематичного матеріалу |
Try, second-hand, satellite navigation system, online auction site, unfortunately, Pick up, a lot of noise |
Past Simple, PastContinuous, Past Perfect |
Pronunciation of prepositions |
SB p. 91, e. 6 |
SB p. 91, e. 3, 5
|
WB p. 86, |
WB p. 86, e. 5, 6; p. 8V |
|||||
36 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Стиль життя» |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|||||||||
3.Література |
|||||||||
37 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Література». Введення нової лексики
|
Biography,comic cookbook, dictionary, encyclopedia, guidebook, magazine |
Описати різні види видань |
Proper names |
Pronunciation of names: Jane Austen, Agatha Christie, Joseph Conrad, Charles Dickens, William Shakespeare |
SB p. 133, e. 3 |
SB p. 94, e. 5 |
SB p. 133 |
38 |
|
Друковані видання . Опрацювання нової лексики |
manual, newspaper, novel, play, textbook |
Запитати і отримати інформацію |
Proper names |
Intonation and logical stress in a dialogue |
WB p. 90 |
SB p. 94, e. 6 |
SB p. 94. 4;
|
39 |
|
Поява книжки/ Розвиток навичок письма
|
It is known, accuracy, it is owned, print, mixture, chip |
Описати різні етапи процесу |
The Passive (Present Simple) |
Pronunciation of sentences in Passive |
WB p. 91, e. 1,4 p. 122, e. 3, 4 |
SB p. 95, e. 5 WB p. 91, e.3 |
SB p. 95 1,4 WB 91, e. 2 |
40 |
|
Вільям Шекспір. Біографія. Розвиток навичок читання
|
Playwright, novelist, poet, retire, sonnet, buried, christen |
Розповісти біографію |
The Passive (Present Simple) |
Pronunciation of sentences in Passive |
SB p. 96, e. 6 |
SB p. 96, e. 4, 5 |
SB p. 96 2 |
41 |
|
Вільям Шекспір «Ромео іДжульєтта» Розвиток навичок читання та мовлення
|
This story is about…The scene is set… At the end… In the beginning… The fact is that
|
Розповісти про твір та описати події |
Present Simple |
Pronunciation of names:Romeo,Juliet, Montague, Capulet
|
WBp. 92,e. 1, 4 |
WBp. 92,e. 2 |
WB p. 92, e. 3 |
42 |
|
Ліна Костенко - душа українського народу. Маруся Чурай Розвиток навичок читання |
Graduate with distinction, hardship, fascination masterpiece |
Розповідати про поетів письменників і їх твори |
|
Вимова нових слів та виразів |
WB p. 92, e. 4, Challenge |
|
wb p. 9: 1,3 |
43 |
|
Вікіпедія - вільна ен- циклопедія Розвиток навичок мовлення |
Bible, entry, create,regularlyperform |
Описати книжку, фільм ,героя |
The Passive (other tenses) |
Pronunciation of sentences in Passive |
SB p. 97, e. 3, 5, 6; p. 122, |
Classroom English |
SB p. 97 1,4 |
44 |
|
Агата Крісті – королева злочинів Розвиток навичок читання |
Back cover, chapter, contents page, from cover, hardback, paperback, spine, title |
Розповісти біографію. Описати книгу |
The Passive (other tenses) |
Pronunciation of sentences in Passis’e |
WBp. 93, e. 1, 3, challenge
|
WB p. 93, e. 2 SB p. 133, e. 5, 6 |
wb p. 9: 4
|
45 |
|
Інтерв’ю з автором. Опрацювання теми через вживання питальних речень |
Classic /comic/ historical novel, crime fantasy, horror, romantic /science fiction, short story, humble, |
Запитати та одержати інформацію (брати інтерв’ю) |
Special questions |
Pronunciation of sentences in Passive |
SB p. 98, е. 4 |
SB p. 98, e. 3, 4 WB p. 94, e. 1 |
SB p. 98 2 |
||
46 |
|
Пісня «Paperback writer” b Beatles Розвиток навичок мовлення |
This song is about… It’s based on… It’s the story of... |
Розповісти про пісню |
Present Simple, Present Continuous, |
Pronunciation іn a poem |
SB p. 99, e. 8 |
|
SB p. 99, e. 6; |
||
47 |
|
Літературні жанри. Розвиток навичок мовлення |
Paperback writer, dirty story, clinging wife, steady job |
Розповісти про жанри у літературі |
Pr.Simple,Pr. Cont, Past Simple |
Intonation |
WB p. 94, e. 4 |
SB p. 99, e. 6 |
WB p. 9‘ 2 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
48 |
|
Купляємо книгу Розвиток навичок діалогічного мовлення
|
Section, stock, adult fiction, art, children’s fiction, health and fitness, |
Запитати та одержати інформацію |
Prepositions |
Intonation and logical stress in a dialogue |
WB p. 95 |
SB p, 100, e. 3, 5 |
SB p. 10 1 |
||
49 |
|
Моя улюблена книга Опрацювання теми через розвиток письма |
Trilogy, number of reasons, amazing, compare, recommend |
Написати рецензію на прочитану книгу |
The Passive Tenses, Past Perfect, Present Simple |
Intonation and logical stress in a story |
SB p. 101, e. 5; WB p. 96 |
SB p. 101, e. 2, 3 |
SB p. 10 1 |
||
50 |
|
Бібліотеки в Україні Розвиток навичок мовлення |
Volume, research, manuscript, source of information well- equipped, archives, librarian, request, borrow |
Вести роз-мову про роль бібліо-тек в житті |
|
Вимова нових слів та виразів |
WB p.97 e.4 |
|
WB p.97 2,3 |
||
51 |
|
Чи читає сучасна молодь книги? Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання |
Вести розмову чи читає сучасна молодь книги на сьогоднішній день |
|
|
Завдання на картках |
|
Завдання на картках |
WB p.97 revision |
||
52 |
|
Способи проведення вільного часу. Розвиток навичок письма |
|
|
The Passive Tenses, Past Perfect, Present Simple |
|
|
Завдання на картках |
|
||
53 |
|
Моя улюблена книжка. Розвиток навичок читання |
Розповісти про улюблену книгу |
|
|
|
|
Завдання на картках |
WB p.98 e5.6
|
||
54 |
|
Українські легенди. Літературні герої. Розвиток лексико – граматичних навичок |
Розповісти про свого літературного героя |
|
Present Simple |
|
Завдання на картках |
|
|
||
55 |
|
Перегляд навчального фільму та його обговорення |
|
|
|
|
|||||
56 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Література». |
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||||
|
|||||||||||||||
4.Засоби масової інформації |
|||||||||||||||
57 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Засоби масової інформації». Введення нової лексики |
Ithinkhelookscool/awful/ridiculous... |
Checked, flowery, plain, baggy, spotty, stripy, long loose, short, tight... |
Order of adjectives |
Pronunciation oi new words and expressions |
WB p. 4 ex. 1,2, |
SB p. 4, ex. 3, 4 |
SB p. 4, ex. 1 |
||||||
58 |
|
Вплив ЗМІ на моду. Введення та опрацювання нової лексики |
He’s wearing baggy blue jeans... |
SB p. 127 VB1. I; 1.2 |
SB p. 108 GB 1.1 |
|
WB p. 4ex,3, 6 |
|
SB p. 4, ex.5 |
||||||
59 |
|
Ми звикли до реклами. Опрацювання теми через розвиток навичок мовлення |
She lives in New York. Our film starts in fifteen minutes. |
I’m chatting with Ella. What are you up to?Do you fancy seeing Inceptionat the cinema tonight? What time does it start? |
Present Simple and Present Continuous tenses. |
Pronunciation of endings -s/ -esin verbs of the 3-d person (singular) in Present Simple |
SB p. 5, ex. 6; Grammar Builder p. 108 - 109,1.2-1.3 |
SB p. 5, ex. 2, 5 |
SB p. 5, ex. 3,4 |
||||||
60 |
|
Види ЗМІ. Введення та опрацювання нової лексики |
It’s really annoying. My dad goes to work by bus. Tomorrow he's going to work by car. |
I’m meeting Jo at 6.45. |
Dynamic and state verbs SB p. 108 GB
1.3 |
|
WBp. 5 ex. 1,3, 4 |
SB p. 5, ex5 |
WB p.5 ex.2 |
||||||
61 |
|
ЗМІ. Домашнє читання. Розвиток навичок виразного читання |
|
||||||||||||
62 |
|
Камери стеження. Введення та опрацювання лексики з теми
|
I think/1 don’t think... You can’t deny that... In my opinion /view,... |
CCTV camera, illegal, criminals, guilty, state, information, privacy, safety, police software, |
Present tense, contrast |
Pronunciation of new words and expressions |
SB p. 6, ex. 5 |
SB p. 6, ex. 4, 5 |
SB p. 6, ex. 2, |
||||||
63 |
|
Сучасні ЗМІ-технології. Введення та опрацювання нової лексики |
There’s no doubt that download, shoplifters passwords, satellites, cookies,. |
surveillance, cashpoint machine, |
|
|
|
SB p. 6,ex,5 |
SB p. 6, ex,3 |
||||||
64 |
|
Ukrainian page. Розвиток навичок мовлення
|
In general, on the whole, Let me give you an example... |
Contemporary design, blend with, national identity, source, one-off, |
Present tense, contrast |
Pronunciation of new words and expressions |
WBp.6, ex. 4, |
Listening |
WB p. 6, ex. 1,2, |
||||||
65 |
|
Тиждень української моди на ТБ. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
It’s a modern /classic design. It is made from... I would / wouldn ’t wear it |
change somebody’s mind, material, unique, haute couture |
|
|
Challenge! (Describe a photo) |
Extra: Unit 1 p.100 |
WB p. 6, ex. |
||||||
66 |
|
Увсіх на виду. Чи легко бути відомим? Розвиток навичок мовлення |
Ifancy/feel like /can’t face/ help/ stand / suggest+ V — ing I enjoy / decide/fail/ mean / promise+ to+ V |
Verb patterns |
Verbs that change their meaning |
The ending - ingin verbs |
SB p. 7, ex. 5, 6 |
SB p. 7, ex. 3, 4 |
SB p. 7, ex. 1 2,7 |
||||||
67 |
|
Презентація учнівських проектів «Чи легко бути відомими?» |
|
|
|||||||||||
68 |
|
Друковані ЗМІ Введення та опрацювання лексики з теми |
Ithink... because... irresponsible, illogical, impossible, |
Uncomfortable, dissatisfied, incredible, |
Adjective prefixes |
Pronunciation of adjectives with |
WB p. 8, ex. 1, |
SB p. 2 |
SB p. 8-9, e) 2, 3, 5; |
||||||
69
|
|
Що ти читаєш?Розвиток навичок мовлення , |
|
irreversible, unusual, inseparable |
|
|
Challenge! |
|
WB p. 8, ex.2,3 |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
70
|
|
Телебачення. Радіо. Преса. Розвиток навичок читання |
|
|
SB p. 110 GB 1.5 |
|
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Challenge! |
||||||
71 |
|
Інтернет. Корисний та шкідливий вплив Інтернету. Розвиток навичок аудіювання
|
|
SB p. 110 GB 1.4 |
|
|
WB p. 7, ex. 2, 3,4, |
|
Вправи в зошиті |
||||||
72 |
|
Соціальні мережі. Розвиток навичок мовлення
|
|
|
|
prefixesun-;dis-; in-; im-; ir-; il. |
|
|
повідомлення |
||||||
73 |
|
Систематизація тематичного матеріалу. Виконання вправ |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику з теми |
||||||
74 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Засоби масової інформації» |
|
|
|
||||||||||
75 |
|
Контроль сформованості навичок письма |
|||||||||||||
76 |
|
Контроль сформованості навичок говоріння |
|||||||||||||
77 |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|||||||||||||
78 |
|
Контроль сформованості навичок читання |
|||||||||||||
79 |
|
Аналіз контрольних робіт з читання |
|||||||||||||
80 |
|
Аналіз контрольних робіт з аудіювання та говоріння |
|||||||||||||
81 |
|
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|||||||||||||
82 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
|||||||||||||
74 |
|
Контроль сформованостінавичокаудіювання |
75 |
|
Контроль сформованостінавичокчитання |
76 |
|
Контроль сформованостінавичок письма |
77 |
|
Контроль сформованостінавичокговоріння |
78 |
|
Аналізконтрольнихробіт з письма |
79 |
|
Аналізконтрольнихробіт заудіювання та читання |
80 |
|
Повторення та систематизаціявивченого |