Календарно-тематичне планування для 8 класу на І семестр за підручником О. Карп'юк. Містить змістові лінії, мовний матеріал. Включені комунікативні види мовленнєвої діяльності (рецептивні, інтеракційні та продуктивні), а також домашні завдання.
Календарно-тематичне планування
8 клас
Кількість годин за програмою: 70
Кількість годин на тиждень: 2
Програма: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 -9 класів», К., 2017;
Підручник: Карп’юк О.Д. English (Year 8) (Англійська мова (8-й рік навчання)): підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2016. – 288 с. : іл.
№ |
Дата |
Очікувані результати |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||
Повторення вивченого. Introduction (2 год) |
|||||||||||||||
|
|
Вміє запитувати та надавати інформацію щодо літніх канікул. |
Тобі сподобалися твої канікули? |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Go sightseeing, accommodation,to book,a resort |
Past Simple |
Впр.1,2 с.13 |
Впр.2,с.4 |
Впр.1,с.12 |
Впр.1,с.14 |
Впр. 7, с. 7 |
|
|
|
Вдосконалення навичок вживання граматичних структур групи Present and Past |
|
|
|
|
Повторення ЛО |
Граматичні структури Present та Past |
Song |
Впр. 1а, б, с. 8, впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10 |
Making up sentences |
Впр. 1с, с. 8 |
Впр. 7, с. 11 |
|
|
Я і мої друзі. Unit 1: Family and Friends (7 год) |
|||||||||||||||
|
|
Вміє: запитувати та надавати інформацію; Розпитувати з метою розяснення та уточнення інформації; Обмінюватися думками.
|
Сім’я та друзі |
. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Обговорює особливості взаємодіїособистості та групи. |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Kind, reliable, sociable, helpful ,understanding, ambitious, lazy, strict, honest, friendly, fair, complaining, amusing, jealous, overprotective, pessimistic |
Прикметники |
Впр.1,с.19 |
Впр. 1, с. 18 |
Interviewing |
Впр.3, с.18 |
Впр. 2, с. 18 |
|
|
|
Чи ти хороший друг?
|
|
|
|
|
Brave, stubborn, thoughtful, selfish, serious, generous, tidy, optimistic, polite |
Present Simple |
Впр.1,2,с.19-20 Text “A Good friend”
|
Впр.3, с.20
|
Expressing opinion
|
Впр. 1, с. 19
|
Описати свого найкращого друга
|
|
|
|
|
Друзі та дружба |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
ЛО теми |
Present Simple |
A poem |
Впр.4, с.22,Впр.6,с.23 |
Впр.1,с.21 Впр.2,с.22 |
Впр.7,с.24 |
Впр. 5, с. 23 |
|
|
|
|
Порівняння |
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
|
ЛО теми |
As…as or not so…as |
Is it good to have many friends? |
Broken senten-ces |
Answer the questions |
Впр. 1, с. 25 |
Написати 5 речень порівнянь |
|
|
|
|
Чи ти справжній друг?
|
|
|
|
|
Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common |
Tenses |
Pupils’ answers |
Впр.1, с.26 |
Впр.6, с.28, впр.4, с. 28 |
Впр.2,с.28 |
Впр. 5, с. 28
|
|
|
|
|
Написання листа другу |
|
Формулює правила безпеки онлайн-спілкування |
|
|
ЛО теми |
Tenses |
Song |
Letter sample |
Впр. 1, с. 29 |
Впр. 2, с. 29 |
Впр. 3, с. 29 |
|
|
|
|
Значення дружби. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми. |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
ЛО теми |
Future Simple and Present Continuous |
My best friend |
Впр.4,с.47 |
Впр.1,с.46Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47 |
Впр.2,с.46 |
Впр. 6, с. 49
|
|
|
Стиль життя Unit 2: Healthy lifestyle (7 год) |
|||||||||||||||
|
|
Вміє: Запитувати і надавати інформацію; розпитувати з метою розяснення та уточнення інформації; Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, погляд; Давати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; Обмінюватися думками. |
Здоровий спосіб життя |
|
|
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя |
|
Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,aneyelid |
Tenses |
Впр. 2, с. 30 |
Впр.2,с30 |
Впр.1, с.30,Впр.5,с.32 |
Впр.7,с.32 |
Впр. 4, с. 31 |
|
|
|
Здорові звички |
Проектує власні повсякденні дії на захіст довкіллята збереження ресурсів |
|
|
Аргументує раціональність покупки |
A flavor,to depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time |
Conditional |
Впр. 4б, с. 35 |
Впр.3,с34 |
Впр.1,с.33Впр.2,с.34 Впр.4,с.35Впр.5,с.35 |
Впр. 6, с. 36 |
Впр. 7, с. 36 |
|
|
|
|
Бути здоровим важливо
|
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
|
|
ЛО теми
|
Future Tenses
|
Why is exercising wise? |
Впр. 1, с. 37 |
What does being healthy mean to you? Впр. 2, с. 37 |
Впр.3,4 с.38
|
Впр. 7, с. 39 |
|
|
|
|
Ми повинні піклуватися про наше здоров’я. |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкіллята збереження ресурсів |
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
Vocabulary box p. 43 |
Tenses |
Video |
Впр.6,с.43 |
Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45 |
Впр.7б)с.44 |
Впр. 8, с. 44 |
|
|
|
|
Написання електронних листів. |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
|
ЛО теми |
Tenses |
Song |
Впр. 1, с. 45 |
Compo-nents of healthy lifestyle |
Впр. 2, с. 45 |
Впр. 3, с. 45 |
|
|
|
|
У тебе здоровий спосіб життя? |
|
|
Ілюстує необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
ЛО теми |
Giving advice |
Poem |
Впр.7,с.49, Впр.9, с.51, Впр.10с.51 |
Впр.8,с.50Впр.11,с.52 |
Впр.12,с.53 |
Впр. 13, с. 53 |
|
|
|
|
Час для читання. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми |
|
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади |
|
|
Devoted, generous, greedy, hard-working, to devote,to bother, lonely |
Tenses |
|
Впр.1,с.54, Впр.4,с.56 |
Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57 |
Впр. 2, с. 56 |
Впр. 7, с. 57 |
|
|
Шкільне життя Unit 3: What’s your school like? (11 год) |
|||||||||||||||
|
|
Вміє: запитувати та надавати інформацію; пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; Висловлювати свої враження, почуття, емоції; давати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; Оцінювати стан речей, події, факти; Обмінюватися думками. |
Який вигляд має твоя школа? |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
A university, to decide, to improve, to memorize, to cheer smb up |
Tenses |
Впр.2, с.62 |
Впр.4,с.63 |
Впр.1,с.62 |
Впр.3,с.63 |
Впр. 5, с. 63 |
|
|
|
Може завтра піде дощ |
|
Демонстує розуміння потреби працювати разом |
|
|
ЛО теми |
Should may/might |
Dialogues |
Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64 |
Впр. 2, с. 65 |
Впр.4-5,с.66 |
Впр. 3, с. 65 |
|
|
|
|
Школи у Великій Британії |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі |
|
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
British schools |
Впр.1б)с.68 |
Впр.1а)с.68 Впр.3-4,с.70 |
Впр.2,с.70 |
Впр. 5, с. 71 |
|
|
|
|
Обладнання моєї школи. |
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими освітніми потребіми. |
|
|
An equipment,a facility,a workshop,be well-equippead |
Tenses |
Dan’s opinion about his school |
Впр.6,с.71Впр.1,с.73 |
Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75 |
Впр.8,с.73 Впр.2,с.77 |
Впр. 7, с. 73 |
|
|
|
|
Моє шкільне життя.
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
|
Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Worksho |
|
Song |
Впр.6,с.76 |
Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77 |
Впр.4,с75 Впр.1,с. 77 Впр.8,с. 78 |
Впр. 7б, с. 77 |
|
|
|
|
Ви хороша команда? |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
Responsible,boring,hard,aggressive,fair,patient,strict,interesting,smart,low,busy,firm Впр. 1, с. 79 |
Tenses |
Isn’t it important to be pretty? |
Впр. 3, с. 80 |
Впр. 2б, с. 79 |
Впр.2а,с. 80 Впр.2,с. 79 |
Впр.4,с. 80
|
|
|
|
|
Наші вчителі. |
|
|
|
|
A headmaster,an IT teacher,a psychologist,a janitor,a librarian |
|
My favorite teacher |
Впр.3б)с.81 |
Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84 |
Впр.6 б)с.84 |
Впр. 5, с. 83 |
|
|
|
|
Чи щаслива ти людина? |
|
|
Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя. |
|
ЛО теми |
Past Continuous |
Pupils’ answers |
Впр. 1, с. 84 |
Впр. 3, с. 85 |
Впр.2,с.85Впр.4,с.86 |
Впр. 5, с. 86 |
|
|
|
|
Це змушує мене почуватися краще
|
|
|
|
|
ЛО теми |
Tenses |
Впр. 1, с. 87Впр.5-6, с.89 Впр.2,с.88 |
Впр.1а)с.87 Впр.8, с.90 |
Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90 |
Впр.3,с.88 |
Впр.7,с.89
|
|
|
|
|
Ти щасливий в школі? |
|
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти насилля) |
|
|
ЛО теми |
Past Simple or Past Continuous |
Впр.4,с.94 |
Впр.1,с. 91 Впр.5,с.94 Впр.9,с.97 |
Впр.2,с.92 Впр.7,с.95Впр.8,с.96 |
Впр.2, с.97 |
Впр.3, с.93 |
|
|
|
|
Моє навчання у школі. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми |
|
|
|
|
ЛО теми |
Past Continuous Should, must, have to |
Song |
Впр.3,с.98, Впр.5, с.100 |
Впр.5с) с.102 |
Впр.2, с.98 Впр.4, с.100 |
Впр. 9, с. 105 |
|
|
|
|
|
Контрольна робота: аудіювання, виконання вправ різних типів |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
Контрольна робота: читання, виконання вправ різних типів |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
Контрольна робота: письмо, виконання вправ різних типів |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
Контрольна робота: говоріння, виконання вправ різних типів |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|