Календарно-тематичне планування для 8 класу (О.Карп'юк, 2 год/т), І сем

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 8 класу на І семестр за підручником О. Карп'юк. Містить змістові лінії, мовний матеріал. Включені комунікативні види мовленнєвої діяльності (рецептивні, інтеракційні та продуктивні), а також домашні завдання.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

8 клас

Кількість годин за програмою: 70

Кількість годин на тиждень: 2

Програма: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 -9 класів»,  К., 2017;

Підручник: Карп’юк О.Д. English (Year 8) (Англійська мова (8-й рік навчання)): підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2016. – 288 с. : іл.

 

Дата

Очікувані результати

Тематика ситуативного спілкування

 Змістова лінія

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Примітка

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Повторення вивченого. Introduction (2 год)

  1.  

 

Вміє запитувати та надавати інформацію щодо літніх канікул.

Тобі сподобалися твої канікули?

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

 

 

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Go sightseeing, accommodation,to book,a resort

Past Simple

Впр.1,2 с.13

Впр.2,с.4

Впр.1,с.12

Впр.1,с.14

Впр. 7, с. 7

 

  1.  

 

Вдосконалення навичок вживання граматичних структур групи Present and Past

 

 

 

 

Повторення ЛО

Граматичні структури Present та Past

Song

Впр. 1а, б, с. 8, впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10

Making up sentences

Впр. 1с, с. 8

Впр. 7, с. 11

 

Я і мої друзі. Unit 1: Family and Friends (7 год)

  1.  

 

Вміє: запитувати та надавати інформацію;

Розпитувати з метою розяснення та уточнення інформації;

Обмінюватися думками.

 

Сім’я та друзі

.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Обговорює особливості взаємодіїособистості та групи.

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Kind, reliable, sociable, helpful ,understanding, ambitious, lazy, strict, honest, friendly, fair, complaining, amusing, jealous, overprotective, pessimistic

Прикметники

Впр.1,с.19

Впр. 1, с. 18

Interviewing

Впр.3, с.18

Впр. 2, с. 18

 

  1.  

 

Чи ти хороший друг?

 

 

 

 

 

Brave, stubborn, thoughtful, selfish, serious, generous, tidy, optimistic, polite

Present Simple

Впр.1,2,с.19-20

Text “A Good friend”

 

Впр.3, с.20

 

Expressing opinion

 

Впр. 1, с. 19

 

Описати свого найкращого друга

 

 

  1.  

 

Друзі та дружба

 

 

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

ЛО теми

Present Simple

A poem

Впр.4, с.22,Впр.6,с.23

Впр.1,с.21

Впр.2,с.22

Впр.7,с.24

Впр. 5, с. 23

 

  1.  

 

Порівняння

 

 

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни

 

ЛО теми

As…as or not so…as

Is it good to have many friends?

Broken senten-ces

Answer the questions

Впр. 1, с. 25

Написати 5 речень порівнянь

 

  1.  

 

Чи ти справжній друг?

 

 

 

 

 

 

Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common

Tenses

Pupils’ answers

Впр.1, с.26

Впр.6, с.28, впр.4, с. 28

Впр.2,с.28

Впр. 5, с. 28

 

 

 

 

 

  1.  

 

Написання листа другу

 

Формулює правила безпеки онлайн-спілкування

 

 

ЛО теми

Tenses

Song

Letter sample

Впр. 1, с. 29

Впр. 2, с. 29

Впр. 3, с. 29

 

  1.  

 

Значення дружби. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми.

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

ЛО теми

Future Simple and Present Continuous

My best friend

Впр.4,с.47

Впр.1,с.46Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47

Впр.2,с.46

Впр. 6, с. 49

 

 

Стиль життя  Unit 2: Healthy lifestyle (7 год)

  1.  

 

Вміє:

Запитувати і надавати інформацію; розпитувати з метою розяснення та уточнення інформації;

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, погляд;

Давати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям;

Обмінюватися думками.

Здоровий спосіб життя

 

 

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя

 

Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,aneyelid

Tenses

Впр. 2, с. 30

Впр.2,с30

Впр.1, с.30,Впр.5,с.32

Впр.7,с.32

Впр. 4, с. 31

 

  1.  

 

Здорові звички

Проектує власні повсякденні дії на захіст довкіллята збереження ресурсів

 

 

Аргументує раціональність покупки

A flavor,to depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time

Conditional

Впр. 4б, с. 35

Впр.3,с34

Впр.1,с.33Впр.2,с.34 Впр.4,с.35Впр.5,с.35

Впр. 6, с. 36

Впр. 7, с. 36

 

  1.  

 

Бути здоровим важливо

 

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

 

ЛО теми

 

Future Tenses

 

Why is exercising wise?

Впр. 1, с. 37

What does being healthy mean to you? Впр. 2, с. 37

Впр.3,4 с.38

 

 

Впр. 7, с. 39

 

  1.  

 

Ми повинні піклуватися про наше здоров’я.

Проектує власні повсякденні дії на захист довкіллята збереження ресурсів

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

 

Vocabulary box p. 43

Tenses

Video

Впр.6,с.43

Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45

Впр.7б)с.44

Впр. 8, с. 44

 

  1.  

 

Написання електронних листів.

 

 

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.

 

ЛО теми

Tenses

Song

Впр. 1, с. 45

Compo-nents of healthy lifestyle

Впр. 2, с. 45

Впр. 3, с. 45

 

  1.  

 

У тебе здоровий спосіб життя?

 

 

Ілюстує необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

 

ЛО теми

Giving advice

Poem

Впр.7,с.49, Впр.9, с.51, Впр.10с.51

Впр.8,с.50Впр.11,с.52

Впр.12,с.53

Впр. 13, с. 53

 

  1.  

 

Час для читання. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми

 

Оцінює інфраструктуру  дозвілля власної громади

 

 

Devoted, generous, greedy, hard-working, to devote,to bother, lonely

Tenses

 

Впр.1,с.54, Впр.4,с.56

Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57

Впр. 2, с. 56

Впр. 7, с. 57

 

Шкільне життя Unit 3: What’s your school like? (11 год)

  1.  

 

Вміє: запитувати та надавати інформацію; пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;

Висловлювати свої враження, почуття, емоції; давати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям;

Оцінювати стан речей, події, факти;

Обмінюватися думками.

Який вигляд має твоя школа?

 

Обговорює шкільні правила

 

 

A university, to decide, to improve, to memorize, to cheer smb up

Tenses

Впр.2, с.62

Впр.4,с.63

Впр.1,с.62

Впр.3,с.63

Впр. 5, с. 63

 

  1.  

 

Може завтра піде дощ

 

Демонстує розуміння потреби працювати разом

 

 

ЛО теми

Should may/might

Dialogues

Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64

Впр. 2, с. 65

Впр.4-5,с.66

Впр. 3, с. 65

 

  1.  

 

Школи у Великій Британії

 

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі

 

 

An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam

 

British schools

Впр.1б)с.68

Впр.1а)с.68 Впр.3-4,с.70

Впр.2,с.70

Впр. 5, с. 71

 

  1.  

 

Обладнання моєї школи.

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими освітніми потребіми.

 

 

An equipment,a facility,a workshop,be well-equippead

Tenses

Dan’s opinion about his school

Впр.6,с.71Впр.1,с.73

Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75

Впр.8,с.73 Впр.2,с.77

Впр. 7, с. 73

 

  1.  

 

Моє шкільне життя.

 

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

 

 

 

Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Worksho

 

Song

Впр.6,с.76

Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77

Впр.4,с75 Впр.1,с.

77

Впр.8,с.

78

Впр. 7б, с. 77

 

  1.  

 

Ви хороша команда?

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

 

Responsible,boring,hard,aggressive,fair,patient,strict,interesting,smart,low,busy,firm

Впр. 1, с. 79

Tenses

Isn’t it important to be pretty?

Впр. 3, с. 80

Впр. 2б, с. 79

Впр.2а,с.

80

Впр.2,с.

79

Впр.4,с. 80

 

 

  1.  

 

Наші вчителі.

 

 

 

 

A headmaster,an IT teacher,a psychologist,a janitor,a librarian

 

My favorite teacher

Впр.3б)с.81

Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84

Впр.6 б)с.84

Впр. 5, с. 83

 

  1.  

 

Чи щаслива ти людина?

 

 

Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя.

 

ЛО теми

Past Continuous

Pupils’ answers

Впр. 1, с. 84

Впр. 3, с. 85

Впр.2,с.85Впр.4,с.86

Впр. 5, с. 86

 

  1.  

 

Це змушує мене почуватися краще

 

 

 

 

 

ЛО теми

Tenses

Впр. 1, с. 87Впр.5-6, с.89 Впр.2,с.88

Впр.1а)с.87 Впр.8, с.90

Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90

Впр.3,с.88

Впр.7,с.89

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Ти щасливий в школі?

 

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти насилля)

 

 

ЛО теми

Past Simple or Past Continuous

Впр.4,с.94

Впр.1,с. 91 Впр.5,с.94 Впр.9,с.97

Впр.2,с.92 Впр.7,с.95Впр.8,с.96

Впр.2,

с.97

Впр.3, с.93

 

  1.  

 

Моє навчання у школі. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми

 

 

 

 

ЛО теми

Past Continuous

Should,  must,  have to

Song

Впр.3,с.98, Впр.5, с.100

Впр.5с) с.102

Впр.2,

с.98 Впр.4,

с.100

Впр. 9, с. 105

 

  1.  

 

 

Контрольна робота: аудіювання, виконання вправ різних типів

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

Контрольна робота: читання, виконання вправ різних типів

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

Контрольна робота: письмо, виконання вправ різних типів

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

Контрольна робота: говоріння, виконання вправ різних типів

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

Узагальнення та систематизація знань за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 вересня 2018
Переглядів
720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку