КТП складено у відповідності з новою програмою, для 8 класу, за підручником О.Карпюк. Зі змістовими лініями. Розрахований на 2 год.на тиждень. Автор Швага Марина Максимівна.
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
Starting up! Починаємо навчання! |
|||||||||||
1
|
|
Подорожі Vocabulary & Reading |
Впр.. 1,2,3,4,6, ст.4-6 To get more experience, look back, to express, |
Tenses Review. Regular and irregular forms. Ex. 1-3, p. 7 |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вивчити нову лекси-ку по темі |
Впр..6, ст.7 Вивчити нову лексику |
2
|
|
Удосконалення граматичних навичок. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1,2,3. Ст..8-9 |
Present Tenses |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти вживати Теперішні часи в речен-нях |
впр.2, ст.8 Вивчити нову лексику |
3
|
|
Удосконалення граматичних навичок. Розвиток навичок граматики.
|
Впр.4,5,7, Ст..10-11 |
Tenses Review |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти вживати минулий час в речен-нях |
Впр.6 Ст..11 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
|||||||||
4 |
|
Подорожі та відпочинок. Speaking& Listening |
Впр.1, 2.. ст.12
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свої подорожі та відпочинок |
Впр. 3 ст.13 |
|
5
|
|
Закріплення вивченої теми. Директорська контрольна робота.
|
Впр.1, 2,3 ст.13-14
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про себе. |
Впр.1, ст.14-15
|
|
UNIT 2: IT’S YOUR LIFE Тема 2: Це твоє життя.
|
||||||||||||
6 |
|
Lesson 1 Family and Friends Vocabulary& Listening |
Впр.1, 2, ст.18 Впр.1, ст.19 reliable, understanding, sociable, ambitious, complaining
|
Adjectives |
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про чесноти та недоліки своїх друзів. |
Впр. 4, ст.19 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
7 |
|
Справжній друг Speaking |
Впр.1, 2,3,4, ст.21-22
|
Adjective / Adverb |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свого найближчого друга |
Впр.5, ст..23 Впр.8, Ст..24
|
8 |
|
Удосконалення граматичних навичок. Розвиток навичок граматики. |
Ст..25 |
adverb+as as+adjective / adverb+as |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти охарактеризовувати риси характерів своїх друзів. |
|
9 |
|
Листування. Vocabulary & Reading |
Впр.1, ст.26-27 Впр.2, ст.28 Впр. 4, ст.28
|
|
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Вміти написати лист до друга. |
Впр. 5, ст.28 |
10 |
|
Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична. |
|
|
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Вміти написати лист до друга. |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
Unit 3: A Healthy Lifestyle. Тема 3: Здоровий спосіб життя. |
|||||||||||
11 |
|
Lesson 2 A Healthy Lifestyle . Здоровий спосіб життя. Reading |
Впр.2,3,4, Ст..30-31 |
Articles |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про здоровий спосіб життя |
Впр..6, ст.32 Вивчити нову лексику |
12 |
|
Їжа та смаки Vocabulary& Listening |
Впр.1,3,5, Ст..33-36 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про здорову їжу |
впр.6, ст.36 Вивчити нову лексику |
13 |
|
Удосконалення граматичних навичок. Розвиток навичок граматики.
|
Впр.1,2,4,5,6, Ст..37-38 |
Future Tenses |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти правильно вживати граматичні часи. |
Впр.7 Ст..39 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
14 |
|
Удосконалення граматичних навичок. Розвиток навичок граматики.
|
Впр.1,2,4,5,6, Ст..37-38 |
Future Tenses |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти правильно вживати граматичні часи. |
Впр.3, Ст..41 |
15 |
|
Заняття у вільний час Розвиток навичок мовлення. Speaking |
Впр.4,5,6, Ст..42-43 |
Future Tenses |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідати про своє хобі |
WB ex. 11, p.31 Вивчити нову лексику |
16 |
|
Здоровий спосіб життя |
Впр.7.9, Ст..44 |
Future Tenses |
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Розповідати про своє дозвілля |
WB ex.12, pp.31-34 |
17 |
|
Який ти справжній друг? |
Впр.1,2,3. Ст..46-47
|
Future Tenses |
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Розповідати про риси справжнього друга |
Впр.7, Ст..49 |
18 |
|
Справжні друзі. Розвиток навичок читання. |
Впр.1,2,4, Ст..54-55 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти обговорювати текст. |
Впр.7, Ст..57 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
19 |
|
Закріплення теми. Розвиток навичок письма. Тематична. |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
|
|
Unit 4: YOUR SCHOOL TIME. Тема 4: Твій шкільний час. |
|||||||||||
20 |
|
Твої шкільні уподобання. What’s Your School Like? Listening Удосконалення граматичних навичок. |
Впр.1,2,3, Ст..64-65 |
Modal Verbs: should |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свої шкільні вподобання. |
Впр.4 Ст.66 |
21 |
|
Школи у Британії Розвиток навичок читання. Reading& Vocabulary |
Впр.5,6 Ст..66 |
Modal Verbs: may / might |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти вживати модальні дієслова в реченнях.
|
Впр.7 Ст.68 |
22 |
|
Школи у Британії Розвиток навичок читання. |
Впр.1.2. Ст..68-70 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про школи в Британії. |
Впр.4 Ст..70 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
23 |
|
Шкільне життя Reading& Vocabulary |
Впр.1,2 Ст..73-74 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про улюб-лений шкільний предмет |
Впр.7. ст..73 |
24 |
|
Чи ви хороша команда.
|
Впр.1,2,3, Ст..79-80 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свій клас |
Впр.4, ст..80 |
25 |
|
Улюблені учителі. Reading |
Впр.3,5. Ст..81-84 |
|
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про улюбленого вчителя |
Впр.4 Ст..83 |
26
|
|
Улюблені учителі. Удосконалення граматичних навичок Grammar |
Впр.1,2,3,4, Ст..84-86 |
Past Continuous Tense |
|
|
|
|
|
Вміти розповіда-ти про улюблено-го вчителя |
Впр.6 Ст..87 |
27
|
|
Закріплення теми. Розвиток навичок письма. Тематична. |
|
Past Continuous Tense |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відпо-відальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотні-сть |
||||||||
28 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the first term) |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль аудіювання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю читання |
|
29 |
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль читання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю письма |
|
30 |
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати творчу роботу.
|
Підготу-ватися до конт-ролю мовлення |
|
31
|
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the first term) |
Ініціативність підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Розказати обрану тему.
|
Повторити вив-чене |
|
32 |
|
Підсумок знань за 1 семестр.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене у 1 семестрі. |
|