КТП складено для 8 клсу. За підручником А.Несвіт. Зі змістовими лініями. Розрахований на 2 години на тиждень. Складено за новою програмою. Автор Швага М.М..
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвен-тар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Інтегровані Змістові лінії |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
Тема 1: Mass Media: The Press. Unit 1: Засоби масової інформації |
||||||||||||||||
1 |
|
Вступ. Повернен-ня до школи. |
Пуб-лічна |
Впр.4 Ст.5 |
Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Past Simple |
Інформаційно- цифрова компетентність |
. |
Демонструє розумін-ня ос-нов медіа грамотності. |
Пояснює правила безпечної поведін-ки онлайн |
|
|
|
Ex.5 P.5 Ex.6 P.6 |
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Ex.4 P.5 Вивчи-ти нову лексику |
2 |
|
Вік інфор-маційних технологій |
Пуб-лічна |
Впр.1 Ст.8 |
Present Simple |
Інформаційно- цифрова компетентність
|
|
Визначає достовірність інформації. |
Пояснює правила безпечної поведін-ки онл. |
|
Ex.4 P.10 Ex.6 P.11 |
|
Ex.5 P.10 Ex.8 P.11 |
Ex.7a P.11 |
Розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації |
Ex.3b P.9 Вивчи-ти нову лексику |
3 |
|
Вік інфо-рмаційних технологій Розвиток навичок читання |
Пуб-лічна |
|
Present Simple, Past Simple |
Інформаційно- цифрова компетентність
|
|
Визначає дос-товірність інформації. |
Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. |
|
Ex.2 P.13 |
Ex.1b P.12 |
Ex.1a,4b P.12 Ex.5,6 P.13 |
Ex.3,4a P.13 |
Запитувати на надавати інформа-цію |
Ex.7 P.14 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвен-тар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Інтегровані Змістові лінії |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
4 |
|
Звідки ти дізнаєшся про новини? Розвиток навичок аудію-вання. |
Пуб-лічна |
|
|
Інформаційно- цифрова компетентність |
. |
Демонструє розумін-ня ос-нов медіа грамотності. |
Пояснює правила безпечної поведін-ки онлайн |
|
|
Ex.1 P.14 |
Ex.2 P.14 Ex.3 P.15 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необ.відпов.
|
Ex.7 P.16 Вивчи-ти нову лексику |
5 |
|
Як отриматиінформа-цію. Розвиток навичок усного мовлення |
Пуб-лічна |
Впр.3 Ст.15 |
The Present Simple Passive Voice |
Інформаційно- цифрова компетентність
|
|
Визначає достовірність інформації. |
Пояснює правила безпечної поведін-ки онл. |
|
|
|
Завдання за карточками |
Завдання за карточками |
Розпитувати з метою уточнення інформації |
Ex.4 P.18 Вивчи-ти нову лексику |
6 |
|
Що ми читаємо. Розвиток навичок граматики |
Пуб-ліч-на |
A reporter, to rely on, to speed up, a telegraph, a cable, a fax machine, |
The Present Simple Passive Voice |
Інформаційно- цифрова компетентність
|
|
Визначає дос-товірність інформації. |
Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. |
|
Ex.2 P.17 |
|
Ex.1,3 P.17 |
|
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
Ex.7 P.19 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвен-тар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Інтегровані Змістові лінії |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
7 |
|
Що ми читаємо. Розвиток навичок граматики |
Пуб-лічна |
|
The Present Simple Passive Voice |
Інформаційно- цифрова компетентність
|
|
Визначає дос-товірність інформації. |
Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. |
|
Ex.3 P.21 |
Ex.2 P.20 |
Ex.1a,b P.20 |
|
Розповідати про структуру газети |
Ex.8 P.22 Вивчи-ти нову лексику |
8 |
|
Преса. |
Пуб-лічна |
|
The Present Simple Passive Voice |
Інформаційно- цифрова компетентність
|
|
Визначає дос-товірність інформації. |
Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. |
|
Ex.4a P.24 |
Ex.1 P.23 |
Ex.2,3 P.23 Ex.4b P.24 Ex.5,6 P.26 |
Ex.6 P.27 |
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
Ex.8 P.26 Вивчи-ти нову лексику |
9 |
|
Читаючи пресу. Розвиток навичок мовлення |
Пуб-ліч-на |
A qu-ality newapaper, a tabloid, a local pa-per |
The Present Simple Passive Voice |
Інформаційно- цифрова компетентність
|
|
Визначає дос-товірність інформації. |
Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. |
|
Ex.1a,2,3 P.27-28 |
|
Ex.1b P.26 Ex.4 P.28 |
Ex.5 P.29 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Ex.6 P.28 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвен-тар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Інтегровані Змістові лінії |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||||
10 |
|
Плануємо шкільну газету. Проектна робота |
|
The editor-in-chief, a copy editor, an art |
Present Simple, Past Simple |
Інформаційно- цифрова компетентність
|
|
Визначає дос-товірність інформації. |
Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. |
|
|
|
Ex.1 P.29 Ex.2 P.30 |
|
Аргументувати власну думку щодо матеріалу |
Ex.2 P.30 Вивчи-ти нову лексику |
|
11 |
|
Повторен-ня граматики |
Пуб-лічна |
|
The Present Simple Passive Voice |
Інформаційно- цифрова компетентність
|
|
Визначає дос-товірність інформації. |
Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. |
|
Ex.4 P.32 |
|
Ex.1,3 P.31
|
Ex.2 P.31 |
Аргументувати власну думку |
Ex.5 P.32 |
|
12 |
|
Розвиток навичок письма. Тематич-на. |
|
|
|
Інформаційно- цифрова компетентність
|
|
Визначає дос-товірність інформації. |
Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. |
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
|
|
||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвен-тар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Інтегровані Змістові лінії |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
Тема 2: Щкільне життя. Unit 2 : School Life.
|
||||||||||||||||
13 |
|
Моє навчання у школі |
Освітня |
To get good… social skills, flexible, to enrich, to get on with smb. |
Present Simple |
Ініціативність і підприємливість |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Ex.2 P.34 Ex.3 P.35 |
Ex.4b P.35 |
Ex.1 P.34 |
Ex.4a P.35 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Ex.5 P.36 Вивчи-ти нову лексику |
14 |
|
Навчання в українській школі Розвиток навичок аудіювання. |
Освіт-ня |
A seco-ndary school, a lyce-um, a gymnasium |
Present Simple |
Ініціативність і підприємливість |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способ |
|
Ex.3 P.39 |
Ex.1a P.38 |
Ex.1b P.38 Ex.2 P.39 |
|
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
Ex.8 P.41 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвен-тар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Інтегровані Змістові лінії |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
15 |
|
Початкова та середня освіта в Україні |
Освіт-ня |
Compulso-ry, free, primary school, the humanities, to apply |
Present Simple |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
|
Ex.2b P.41 |
|
Ex.1,2a P.41 Ex.5 P.43 |
Ex.3,4 P.42 |
Розповідати про початкову та середню освіту в Україні |
Ex.5 P.43 Вивчи-ти нову лекси-ку |
16 |
|
Шкільні предмети |
|
Home Economics,ICT, Relligious Education |
Present Simple |
Ініціативність і підп-риємливість
|
|
|
Обговорює шкільні правила |
|
Ex.1,3 P.45 |
Ex.1a,b P.44 |
Ex.2 P.44 Ex.5 P.45 Ex.6 P.46 |
Ex.4 P.45 |
Розповідати про школу та шкільні предмети |
Ex.7,8, P.46 Вивчи-ти нову лексику |
17 |
|
Школи у Великій Британії Розвиток навичок мовлення |
Освітня |
A preschool education, a nursery school, a preparatory school |
Present Simple |
Ініціативність і підприємливість |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Ex.2 P.47 |
Ex.1 P.47 |
Ex.3a,b P.48 |
Ex.4 P.48 |
Розпитувати з метою роз’яснен-ня і уточнен-ня інформації та надання необхід-них відповідей |
Ex.3a,b P.48 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвен-тар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Інтегровані Змістові лінії |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
18 |
|
Школи у Великій Британії |
освітня |
|
Present Simple |
Ініціативність і підприємливість |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує вл-асний робочий день з дотриманням здор.спос.ж |
|
Ex.3 P.48 |
Ex.6 P.49 |
Ex.5 P.49
|
Ex.7a,b P.50 |
Розповідати про школи у Британії та України |
Ex.8 P.50 Вивчи-ти нову лексику |
19 |
|
Після уроків |
Осві тня |
A school bulletin board, a schedule, to require, competitive |
Present Simple |
Ініціативність і підприємливість |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способ
|
|
Ex.3,4 P.52 |
Ex.5a P.53 |
Ex.1,2 P.51 Ex.5b P.53 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
Ex.4 P.52 Вивчи-ти нову лексику |
20 |
|
Школа в новинах |
Освітня |
A struggle, a reward, a pilot program |
|
Ініціативність і підприємливість |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здоров.с. |
|
Ex.2,3 P.54 |
|
Ex.1 P.54 |
|
Аргументувати власну думку |
Ex.3 P.54-55 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвен-тар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
21 |
|
Повторен-ня граматики |
Освітня |
|
Sentences with the Conjunctions II … and Unless |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Ex.4 P.58 |
|
Ex.1 P.58 Ex.5 P.59 |
Ex.2,3 P.58 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Ex.7 P.57 |
22 |
|
Розвиток навичок письма. Тематич-на.
|
Освітня |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
|
||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвен-тар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
Тема 3: Книги та письменники. Unit 3: Books and writers. |
||||||||||||||||
23 |
|
Оповідан-ня, оповідан-ня… |
Пуб-лічна |
An occasion, to be chewed, |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Ex.1a P.62 Ex.2 P.63 |
Ex.3 P.64 |
Ex.1b P.63 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
Ex.4 P.64 Вивчити нову лексику |
24 |
|
Оповідан-ня, оповідан-ня… |
Пуб-лічна |
вибір книг для читання улюблений письменник, поет, книга, літературний герой літературні жанри |
Future Simple Pasive Voice |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Ex.5, 7, P.65
|
|
Ex.2 P.63 |
|
Давати необхідні відповіді
|
Ex.8 P.65 Вивчити нову лексику |
25 |
|
Історія книги Розвиток навичок мовлення |
Пуб-лічна |
A papyrus, bark, to carve, runes, |
Future Simple Pasive Voice |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Ex.3 P.67 |
|
Ex.1,2 P.66 |
|
Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги |
Ex.4 P.67 Вивчити нову лексику |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвен-тар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
26 |
|
Екскурсія до бібліотеки |
Пуб-лічна |
To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange |
Present Simple,Past Simple,Present Continuous,Present Perfect |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Ex.2b,3 P.70 |
Ex.2a P.70 |
Ex.1 P.70 |
|
Розповідати про сучасну бібліотеку |
Ex.4 P.71 Вивчити нову лекси-ку |
27 |
|
Тарас Шевченко Розвиток навичок читання. |
Пуб-лічна |
A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Ex.4 P.75 Ex.3 P.75 |
Ex.2 P.74 |
Ex.1 P.74
|
|
Запитува-ти і надавати інформацію про Тараса Шевченка |
Ex.5 P.75-76 Вивчи-ти нову лексику |
28 |
|
Шевченко та його «Кобзар» |
Пуб-лічна |
Повторен-ня вивченої лексики |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Ex .7, p.77 |
Ex .6, p.77 |
Ex 3 p.75 |
|
Запитувати та надавати інформацію про твори Шевченка |
Ex 8 p.77 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвен-тар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
29 |
|
Британсь-кі письменники. Розвиток навичок аудію-вання. |
Пуб-лічна |
A lyricist, schooling, to revise, to adopt |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Ex.2 P.78 |
Ex.4a P.80 |
Ex.1 P.78 Ex.3 P.79 Ex.4b,5 P.80 |
|
Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса |
Ex.6 P.80 Вивчи-ти нову лексику |
30 |
|
Відгук на прочитану книгу |
Пуб-лічна |
Enchanting, to convince, exclusively, perfect |
Reported Speech |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Ex.2 P.81 Ex.3 P.83 |
Ex.1a,b P.81 |
Ex.4b P.83 |
Ex.4a P.83 |
Розповіда- nи про прочи тану книгу |
Write a book Review |
31 |
|
Про читачів у новинах |
Пуб-лічна |
To survive, phenomenal, long-term, a trend, to sponsor, a chairman |
Reported Speech |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Ex.1,2 P.84 |
|
Ex.3 P.84 Ex.4 P.85 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації
|
Ex.5 P.86 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. |
Дата |
Тематика уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприймання (читання)
|
Писемне проду-кування (письмо)
|
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
32 |
|
Контроль аудіюван-ня. |
|
|
|
|
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
Підготу-вати-ся до конт-ролю читання |
33 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
Підго-ту-ватися до конт-ролю Пись-ма |
34 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
Підго-тува-ти-ся до конт-ролю мовлення |
35 |
|
Контроль мовлення. |
|
|
|
|
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
Пов-торите вивчене в I семестр |
|
|
Підсумок знань. |
|
|
|
|
|
|