КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ АЛГЕБРИ
(1 год на тиждень)
ІІ семестр – 19 год
ІІ семестр |
|||||
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
||
Тема 2. ФУНКЦІЇ (5 год) |
|||||
1 |
|
Функція. Область визначення та область значень функції.Способи задання функцій. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів |
|
||
2 |
|
Графік функції .Розв’язування вправ і задач |
|
||
3 |
|
Лінійна функція, її властивості та графік. Розв’язування вправ і задач |
|
||
4 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
||
5 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Функції» |
|
||
Тема 3. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ (10 год)
|
|||||
6 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
||
7 |
|
Лінійні рівняння як математичні моделі текстових задач |
|
||
8 |
|
Розв’язування задач |
|
||
9 |
|
Лінійне рівняння із двома змінними |
|
||
10 |
|
Графік лінійного рівняння із двома змінними |
|
||
11 |
|
Система рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи |
|
||
12 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки і додавання |
|
||
13 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
||
14 |
|
Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач |
|
||
15 |
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Лінійні рівняння та їх системи» |
|
||
Тема 4. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 7-ГО КЛАСУ (4год) |
|||||
16 |
|
Аналіз контрольної роботи. Цілі вирази. Розв’язування вправ і задач |
|
||
17 |
|
Функції. Лінійні рівняння та їх системи Розв’язування вправ і задач |
|
||
18 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
||
19 |
|
Підсумковий урок |
|
||
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ БІОЛОГІЇ
(0,5 год на тиждень)
ІІ семестр – 10 год
№ уроку |
Дата |
Зміст навчального заняття |
Примітка
|
Підручник В.І Соболь |
|||
1 |
|
Ссавці. Загальна характеристика типу. Особливості внутрішньої будови.
|
|
2 |
|
Різноманітність ссавців. Значення в природі ссавців |
|
3 |
|
Особливості обміну речовин гетеротрофного організму |
|
4 |
|
Живлення і травлення. Різноманітність травних систем |
|
5 |
|
Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність та функції. Значення процесів дихання для вивільнення енергії в клітині |
|
6 |
|
Виділення, його значення для організму. Форми виділення у тварин. Органи виділення тварин |
|
7 |
|
Опора і рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи. Способи пересування тварин
|
|
8 |
|
Подразливість тварин. Органи чуття, їх значення. Регуляція функцій організму тварин
|
|
9 |
|
Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин Розмноження тварин.
|
|
10 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ГЕОГРАФІЇ
(0,5 год на тиждень)
ІІ семестр – 10 год
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
|
Розділ ІІ. МАТЕРИКИ ТРОПІЧНИХ ШИРОТ Тема 3. Африка |
||||
|
|
Географічне положення. Дослідження та освоєння материка. Тектонічна будова. Рельєф, корисні копалини. Загальні риси клімату. Практична робота. Визначення географічних координат крайніх точок та протяжності материка з півночі на південь та із заходу на схід Африки. |
|
|
Тема 4. Південна Америка |
||||
|
|
Географічне положення. Дослідження та освоєння материка. Загальні риси клімату.Корисні копалини. Зміни природи материка людиною. Практична робота. Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Південної Америки |
|
|
Тема 5. Австралія та Океанія |
||||
|
|
Географічне положення. Дослідження та освоєння материка. Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини. Клімат. Води суходолу. Практична робота.Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії(оцінювана) |
|
|
|
|
Унікальність рослинності і тваринного світу. Природні зони. Зміна природи материка людиною. Населення, його склад та розміщення. Австралія — країна-материк. Україна й Австралія. |
|
|
Розділ ІІІ. ПОЛЯРНИЙ МАТЕРИК ПЛАНЕТИ Тема 6. Антарктида |
||||
|
|
Географічне положення. Дослідження материка. Українська станція «Академік Вернадський». Міжнародний статус. Природа Антарктиди. |
|
|
Розділ ІV. МАТЕРИКИ ПІВНІЧНОЇ ПІВКУЛІ Тема 7. Північна Америка |
||||
|
|
Географічне положення. Природні зони. Вертикальна поясність в горах материка. Води суходолу.
|
|
|
|
|
Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини. Практична робота . Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів материка (оцінювана) |
|
|
Тема 8. Євразія |
||||
|
|
Географічне положення. Дослідження та освоєння. Загальні риси клімату. Тектонічна будова. Природні зони
|
|
|
|
|
Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини Практична робота. Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії (оцінювана) |
|
|
10 |
|
Узагальнення знань з тем. |
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ГЕОМЕТРІЇ
(1 год на тиждень)
ІІ семестр – 19 год
№ уроку |
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки |
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ
|
|||
1 |
|
Трикутник і його елементи |
|
2 |
|
Рівність геометричних фігур |
|
3 |
|
Перша та друга ознаки рівності трикутників. |
|
4 |
|
Рівнобедрений трикутник. Самостійна робота |
|
5 |
|
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
|
6 |
|
Третя ознака рівності трикутників. Розв’язування задач і вправ. |
|
7 |
|
Контрольна робота з теми. |
|
8 |
|
Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
9 |
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
|
10 |
|
Розв’язування задач і вправ Самостійна робота. |
|
11 |
|
Нерівність трикутника. Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи |
|
12 |
|
Контрольна робота з теми. |
|
Тема 4. КОЛО І КРУГ |
|||
13 |
|
Коло. Круг. Дотична до кола, її властивості. |
|
14 |
|
Коло, вписане в трикутник |
|
15 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
16 |
|
Коло, описане навколо трикутника |
|
17 |
|
Взаємне розміщення двох кіл. Основні задачі на побудову. |
|
18 |
|
Підсумкова контрольна робота за 7 клас |
|
19 |
|
Підсумковий урок |
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
(1 год на тиждень)
ІІ семестр – 19 год
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
1 |
ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ Джеймс Олдрідж (1918-2015). «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми. Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення. |
|
|
2 |
Символічність назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей. ТЛ. Поглиблення поняття про оповідання. |
|
|
3 |
Редьярд Кіплінг (1865-1936). Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід». Антитези у творі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, Полковничий син). ТЛ. Поглиблення поняття про баладу (літературну). |
|
|
4 |
Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р.Кіплінга «Якщо…». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея (людина має залишатися собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним принципам). ТЛ. Поглиблення поняття про вірш. Вивчити напам’ять: «Якщо…». |
|
|
5 |
Контрольна робота №3. Духовне випробування людини (тест, відповіді на запитання, літературний диктант, анкета головного героя за твором …, комбінована контрольна робота). |
|
|
6 |
ДРУЖБА І КОХАННЯ Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). Дитинство та юність О.С.Пушкіна. «19 жовтня 1825 року». Уславлення ліцейської дружби й вірності ідеалам у вірші «19 жовтня 1825 року». Авторські спогади й роздуми у творі. ТЛ. Поглиблення понять про вірш, образ автора. |
|
|
7 |
Олександр Грін (1880-1932). «Пурпурові вітрила». Поєднання реалістичного і фантастичного в повісті. Основний конфлікт твору |
|
|
8 |
Ассоль і Грей. Символіка образу пурпурових вітрил |
|
|
9 |
Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання. Роберт Бернс. «Любов». Генріх Гейне. «Коли настав чудовий май…». |
|
|
10 |
Костянтин Симонов. «Жди мене…». Поетизація високого почуття, розкриття його сутності. Вивчити напам’ять: 1 поезію на вибір. |
|
|
11 |
Контрольна робота №4 (твір за розділом «Дружба і кохання). «Чудо кохання в поезії: слідами віршів Р.Бернса, Г.Гейне та К.Симонова» «Чарівна сила мрії» (за повістю «Пурпурові вітрила» О.Гріна)(на вибір) |
|
|
12 |
СВІТОВА НОВЕЛА Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О.Генрі (1862-1910) – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі. ТЛ. Новела та її різновиди. |
|
|
13 |
«Останній листок» - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образи дівчат (Сью, Джонсі), їхня динаміка. Особливості художньої мови новели, розповідач. ТЛ. Поглиблення поняття про розповідача. |
|
|
14 |
РМ №3. Твір про любов до ближнього, її практичне втілення героями літератури (письмово). |
|
|
15 |
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА Айзек Азімов (1920-1992). «Фах». Розповідь про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. ТЛ. Поглиблення понять про оповідача, розповідача, повість. |
|
|
16 |
Корнелія Функе (нар. 1958). Тема «оживлення» книжки у творі «Чорнильне серце». Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання уявного і реального світів. ТЛ. Поглиблення поняття про роман, уявлень про категорію «художність» в оцінці творів масового мистецтва. |
|
|
17 |
Позакласне читання. Своєрідний та фантастичний зміст повісті-казки Льюїс К.С. «Хроніки Нарнії» («Небіж чаклуна»). |
|
|
18 |
Контрольна робота №6. Сучасна література та світова новела (тест, відповіді на запитання, літературний диктант, анкета головного героя за твором …, комбінована контрольна робота). |
|
|
19 |
ПІДСУМКИ Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. |
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ІНФОРМАТИКИ
(1 год на тиждень)
ІІ семестр – 19год
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 3. Алгоритми та програми (19 год) |
|||
Тема 3.1. Алгоритми та програми (12 год) |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Етапи побудови інформаційної моделі. Практична робота 4. Побудова інформаційних моделей. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття змінної та її значення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД.. Практична робота 5. Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Опис моделей у середовищі програмування. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення ігрового проекту. Контрольна робота №3 з теми « Алгоритми та програми» |
|
Тема 3.2. Розробка та реалізація програмного проекту (7 год) |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Презентація та оцінювання проектів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
(1 год на тиждень)
ІІ семестр – 19 год
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
Розділ 3. Київська держава (Русь-Україна) у другій половині XI – першій половині XIII ст. |
|||
|
Київська Русь за наступників Ярослава |
|
|
|
Київська Русь за Володимира Мономаха та його сина |
|
|
|
Галицьке та Волинське князівства в другій половині ХІІ ст |
|
|
|
Практичне заняття. Твори давньоруської літератури як історичні джерела. «Повчання дітям» Володимира Мономаха - кодекс настанов князівської родини |
|
|
|
Суспільне та господарське життя рідного краю у другій половині XI – першій половині XIII ст. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Київська держава у другій половині ХІ ст. – у першій половині ХІІІ ст.» |
|
|
Розділ 4. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) |
|||
|
Галицько-Волинська держава: від створення до монгольської навали |
|
|
|
Монгольська навала на українські землі |
|
|
|
Практичне заняття Зовнішня політика князя Данила Романовича за літописними джерелами |
|
|
|
Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків. Розвиток освіти, літописання, архітектури та малярства у Галицько-Волинській державі |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)» |
|
|
Розділ 5. Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина 14–15 ст.) |
|||
|
Українські землі у складі Великого князівства Литовського та Польського королівства |
|
|
|
Крим та українське Причорномор’я. Українські землі у складі Угорщини, Молдови та Московії |
|
|
|
Суспільне та господарське життя |
|
|
|
Практичне заняття. Етнічний склад населення України. Повсякденне життя (ХІV—ХV ст.) |
|
|
|
Розвиток освіти. Архітектура та образотворче мистецтво |
|
|
|
Суспільне та господарське життя рідного краю у другій половині ХІV — ХV ст. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство» |
|
|
|
Узагальнення до курсу. Історія Русі-України в контексті епохи середніх віків. |
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
(2 год на тиждень)
ІІ семестр – 38 год
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітка |
|
«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ — ЛЮДИНА…» |
|
|
1 |
Відомості про Олексу Стороженка, його гумористичні твори. Морально-етичні проблеми в оповіданні «Скарб» |
|
|
2 |
Олекса Стороженко. «Скарб». Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб — узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання |
|
|
3 |
Богдан Лепкий. «Мишка (казка для дітей: для малих і великих)». Актуальні морально-етичні проблеми у творі |
|
|
4 |
Богдан Лепкий. «Мишка (казка для дітей: для малих і великих)». Збереження загальнолюд-ських цінностей – необхідна умова життя в суспільстві. Трагічна й комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі |
|
|
5 |
Урок позакласного читання №3. М.Стельмах. «Щедрий вечір» |
|
ПЧ №3 |
6 |
Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. «Дощ полив…» |
|
Вивчити напам’ять 1 вірш (на вибір) |
7 |
Ліна Костенко. «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності. Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни |
|
|
8 |
Ліна Костенко. «Чайка на крижині». Духовне багатство – найбільший скарб у житті |
|
|
9 |
Ліна Костенко. «Крила». Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально |
|
|
10 |
Контрольна робота № 4. Про минулі часи. Ти знаєш, що ти людина |
|
КР №4 (тест) |
11 |
Урок літератури рідного краю № 3. «Крила неземні». Микола Клец |
|
ЛРК №3 |
12 |
Василь Симоненко. Коротко про митця. «Лебеді материнства» Громадянські, патріотичні мотиви його лірики. |
|
Вивчити напам’ять 1 вірш (на вибір) |
13 |
В.Симоненко. «Ти знаєш, що ти – людина?». Загальнолюдські цінності та ідеї |
|
|
14 |
В.Симоненко. «Гей, нові Колумби й Магелани». Заклик поета відкривати «духовні острови» в інтелектуальному морі свого народу |
|
|
15 |
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній |
|
|
16 |
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного |
|
|
17 |
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Добро і зло в повісті, у сучасному світі та людині. |
|
|
18 |
Урок мовленнєвого розвитку №3. Складання анкети головного героя твору Марини Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» |
|
РМ №3 (письмово) |
19 |
Урок виразного читання №2. Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» |
|
ВЧ №2 |
20 |
Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності ТЛ: новела |
|
|
21 |
Любов Пономаренко. «Гер переможений». Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин) |
|
|
22 |
Контрольна робота №5. Ти знаєш, що ти людина |
|
КР №5 (твір) |
|
МИ – УКРАЇНЦІ |
|
|
23 |
Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. «Захочеш – і будеш». Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом |
|
|
24 |
Олена Теліга. «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам |
|
|
25 |
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача |
|
|
26 |
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості |
|
|
27-28 |
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність |
|
|
29 |
Урок мовленнєвого розвитку №4. «Нова пригода Івана Сили». Продовження повісті Олександра Гавроша |
|
РМ №4 (усно) |
30 |
Урок позакласного читання №4. А. Дімаров. «Блакитна дитина» |
|
ПЧ №4 |
31 |
Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них |
|
Вивчити напам’ять 1 вірш (на вибір) |
32 |
Андрій Малишко. «Чому, сказати, й сам не знаю…». Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті |
|
|
33 |
Ліризм поезій А. Малишка |
|
|
34 |
Урок літератури рідного краю № 4. «Летючий промінь вічності». Тамара Севернюк |
|
ЛРК №4 |
35 |
Контрольна робота №6. Ми - українці |
|
КР №6 (тест) |
36-37 |
Твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість |
|
|
|
Тематична |
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
(0,5 год на тиждень)
ІІ семестр – 9 год
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітка |
1 |
Джаз і рок-музика |
|
|
2 |
Зірки української рок музики |
|
|
3 |
Поп музика |
|
|
4 |
Мюзикл |
|
|
6 |
Музика в мультиплікації |
|
|
7 |
Електронна музика |
|
|
8 |
Музичні символи Великої Вітчизняної війни
|
|
|
9 |
Святкова й розважальна музика |
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (1 год на тиждень) ІІ семестр – 16 год
|
|||
ІІ семестр |
|||
Розділ ІІ: КУЛЬТУРНО-ПРОСТОРОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ. Дизайн (16 год.) |
|||
№ уроку |
Дата
|
Тема уроку, практичне завдання, домашнє завдання |
Примітка |
1 |
|
Види дизайну. Промисловий дизайн. Проектування предметів побуту. Створити проект предмета на основі природної форми. Дизайнерський проект «Канцелярський набір» або «Косметичний набір». Д.З. Поспостерігати за речами, які трансформовані із природних форм (матеріал, форма). |
Дизайн, інсталяція, біоніка, проект. Графічні матеріали.
|
2 |
|
Продовження теми «Промисловий дизайн». Д.З. Проаналізувати речі домашнього вжитку щодо їх трансформації. |
Дизайн, інсталяція, біоніка, проект. Графічні матеріали.
|
3
|
|
Графічний дизайн плакат. Плакат. Створення тематичного плакату на екологічну тематику «Щоб планета була чистою» або «Моє здоров’я – Моє майбутнє». Д.З. Звернути увагу на тематику плакатів, що розміщені на вулицях і будинках міста. |
Плакат, композиція, шрифт. Матеріали та техніка за вибором. |
4 |
|
Продовження теми «Плакат». Д.З. Проаналізувати композиційні рішення плакатів, які ви бачили. |
Плакат, композиція, шрифт. Матеріали та техніка за вибором. |
5 |
|
Графічний дизайн. Книжкова графіка. Шрифт і зображення. Виготовити вітальну листівку з елементами конструювання «Вітаю!», «З Днем закоханих!». Д.З. Спостереження за оформлення колишніх вітальних листівок. |
Листівка, плакат, книжкова графіка. Матеріали та техніка за вибором. |
6 |
|
Дизайн просторового середовища. Ландшафтний дизайн. Виконати макет ландшафту з простим архітектурним об'єктом. Групова робота макет ландшафту (природні матеріали різної фактури, нитки, кольоровий папір, клей тощо). Д.З. Проаналізувати властивості та фактуру природних матеріалів у ландшафті. |
Ландшафт, макет. Матеріали та техніка за вибором.
|
7 |
|
Продовження теми «Ландшафтний дизайн». Д.З. Проаналізувати ландшафтний дизайн нашого міста. |
Ландшафт, макет. Матеріали та техніка за вибором.
|
8 |
|
Дизайн просторового середовища. Архітектурний образ. Створення композиції «Казковий будинок» або «Будинок за уявою». Д.З. Спостереження за ілюстраціями різних будинків у літературі.
|
Архітектурний образ, ансамбль. Живописні або графічні матеріали.
|
9 |
|
Продовження теми «Архітектурний образ». Д.З. Спостереження за сучасними дитячими майданчиками та їх трансформацією з природніх форм. ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ |
Архітектурний образ, ансамбль. Живописні або графічні матеріали.
|
10
|
|
Дизайн просторового середовища. Дизайн інтер’єру. Створити ескіз елементу інтер’єру для сучасної кімнати учня (крісло, стіл, шафа і т.д.) Д.З. Проаналізувати елементи сучасного дизайну і дизайну наших предків. |
Дизайн, інтер’єр, ескіз. Графічні мареріали.
|
11 |
|
Графічний дизайн. Культурні та національні традиції. Значення оберегової символіки в народному мистецтві України. Створення ескізу Великодньої листівки з елементами конструювання. Д.З. Спостереження за зображенням елементів орнаменту на писанках. |
Листівка, плакат, книжкова графіка. Матеріали та техніка за вибором. |
12 |
|
Архітектурні пам’ятки України. Створити колективну роботу мапа «Сім чудес Ківерцівщини» або «Сім чудес Волині». Д.З. Спостереження за географічними особливостями розташування архітектурних пам’яток нашого краю. |
Шрифт, графічний дизайн. Матеріали та техніка за вибором учня.
|
13 |
|
Продовження теми «Архітектурні пам’ятки України». Д.З. Проаналізувати матеріали з яких створені архітектурні пам’ятки. |
Шрифт, графічний дизайн. Матеріали та техніка за вибором учня.
|
14 |
|
Дизайн одягу з урахуванням національних традицій і сучасної моди. Створити ескіз костюма для власного гардеробу «Спортивний одяг», «Святкова сукня». Д.З. Спостереження за відтінками кольорів одягу для молоді. |
Модель, модельєр, дизайнер, стиль. Графічні матеріали.
|
15 |
|
Продовження теми «Дизайн одягу». Створити модель сукні чи чоловічого костюму. Д.З. Познайомитися із сучасними дизайнерами одягу. |
Модель, модельєр, дизайнер, стиль. Матеріали: клей, ножиці, вирізки з газет, журналів, серветки тощо.
|
16 |
|
Народна іграшка. Сувенір. Створіть народну іграшку: солом’яна забавка, «Баранець», лялька-мотанка. Д.З. Познайомитися із осередками керамічного мистецтва України. |
Сувенір. Матеріали та техніка за вибором учня.
|
|
|
Продовження теми «Народна іграшка». ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ |
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ
ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
(1 год на тиждень)
ІІ семестр – 19год
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Розділ ІІІ. Психічна і духовна складові здоров’я |
||
1 |
Психічний і духовний розвиток Особливості психічного розвитку підлітків. Розвиток потреб. |
|
2 |
Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров’я. |
|
3 |
Уміння вчитися. Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей. Практична робота. «Вправи на концентрацію уваги, розвиток пам’яті, уяви.» Практична робота. «Відпрацювання навичок планування часу» |
|
3 |
Емоційне благополуччя. Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. Методи самоконтролю. Практична робота. «Відпрацювання навичок самоконтролю». |
|
4 |
Чинники стресу і виживання в екстремальних ситуаціях. Практична робота «Самодопомога та допомога при стресі». |
|
5 |
Конфлікти і здоров’я. Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Розпалювання конфліктів. |
|
6 |
Способи конструктивного розв’язання конфліктів. Практична робота. «Моделювання способів конструктивного розв’язання конфліктів». Узагальнення знань з розділу ІІІ «Психічна і духовна складові здоров’я».
|
|
Розділ IV. Соціальна складова здоров’я |
||
7 |
Соціальні чинники здоров’я. Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Роль молодіжного руху у формуванні здорового способу життя молоді. Клініки, дружні для молоді. Практична робота. «Складання списку телефонів медичних закладів, психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри» |
|
8 |
Вплив засобів масової інформації на здоров’я. Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Принципи формування міжособистісних стосунків. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній. |
|
9 |
Хвороби цивілізації(неінфекційні захворювання). Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння. Практична робота . «Створення реклами здорового способу життя» |
|
10 |
Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп’ютерна, ігрова та Інтернет залежність. Практична робота. «Способи протидії негативному соціальному впливу». |
|
11 |
Профілактика захворювань, що набули соціального значення. Наслідки вживання наркотиків. |
|
12 |
Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків. Практична робота.«Відпрацювання навичок щодо налагодження партнерських стосунків з родиною та друзями» |
|
13 |
Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз тощо). |
|
14 |
Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації. |
|
15 |
Узагальнення знань з розділу IV «Соціальна складова здоров’я» |
|
16 |
Заліковий урок за ІІ семестр. Підсумкова контрольна робота |
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ
(1 год на тиждень)
ІІ семестр – 19 год
№ з/п |
Тема заняття |
Кількість годин |
Дата |
примітка |
ІІ семестр |
||||
1 |
Аналіз, коментування і закріплення навичок словотворення дієприкметників та їх використання у мовленні. Робота з деформованим текстом. |
1 |
|
|
2 |
Аналіз, коментування і закріплення навичок словотворення дієприслівників та їх використання у мовленні. Робота з деформованим текстом. |
1 |
|
|
3 |
Поділ прослуханого тексту на частини, розуміння його змісту. Виокремлення ключових слів і їх запис |
1 |
|
|
4 |
Діалогічне мовлення. Читання в ролях. |
1 |
|
|
5 |
Переказ тексту за планом. Аналіз тексту. |
1 |
|
|
6 |
Складання твору-опису зовнішності людини |
1 |
|
|
Модуль ІІІ Писемне зв’язне мовлення |
||||
7 |
Розрізнення на слух дзвінкості – глухості свистячих – шиплячих звуків. Аналіз і коментування написання суфіксів дієприкметникі: -н- та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження |
1 |
|
|
8 |
Аналіз і коментування орфограм –н- та –нн- у прислівниках, и та і в кінці прислівників, прислівників на –о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників |
1 |
|
|
9 |
Диференціація частин мови. Аналіз і закріплення написання –ться, -шся в кінці дієслів. Написання розписки. |
1 |
|
|
10 |
Аналіз і коментування написання –не з дієприкметниками, безособових дієслівних форм на –но, -то |
1 |
|
|
11 |
Аналіз і коментування написання –не з дієприслівниками, не і ні з прислівниками |
1 |
|
|
12 |
Диференціація і коментування написання прислівників окремо, разом і через дефіс. |
1 |
|
|
13 |
Речення із дієприкметниковими зворотами, розділові знаки. Написання переказу. |
1 |
|
|
Модуль ІV Читацька діяльність |
||||
14 |
Читання мовчки. Аналіз прочитаних текстів. Складання плану прочитаного. |
1 |
|
|
15 |
Читання вголос. Аналіз прочитаних текстів. |
1 |
|
|
16 |
Читання вголос. Аналіз прочитаних текстів |
1 |
|
|
17 |
Читання вголос. Аналіз прочитаних текстів . |
1 |
|
|
18 |
Диктант . |
1 |
|
|
19 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
(0,5 год на тиждень)
ІІ семестр – 10 год
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання додому |
1 |
|
Боротьба шкідниками і хворобами рослин |
Боротьба шкідниками і хворобами рослин |
2 |
|
Основи технології вирощування зернових культур |
Основи технології вирощування зернових культур |
3 |
|
Розпізнавання зернових культур |
Розпізнавання за зовнішнім виглядом насіння зернових культур |
4 |
|
Енергетичні засоби у сільському господарстві |
Застосування в сільському господарстві різних видів енергії |
5 |
|
Практична робота Ознайомлення з енергетичними засобами машинного парку |
Використання різних видів енергії у побуті |
6 |
|
Основні поради ВРХ, їх продуктивність отримання молочної продукції |
Основні поради ВРХ та основні види продукції свинарства |
7 |
|
Практична робота Ознайомлення з видами м’ясо-молочної продукції |
Види м’ясо-молочної продукції |
8 |
|
Вступ. Художня обробка деревини. Історичні відомості з розвитку художньої творчості людини. |
Художня обробка деревини. |
9 |
|
Основні відомості про деревину, породи дерева, які застосовуються у декоративно-ужитковому мистецтві. |
Будова деревини і її основні ознаки, властивості. Види деревини, сушіння. |
10 |
|
Види різьби. Інструменти для художньої обробки деревини. Організація і обладнання робочого місця. Правила ТБ. |
Види різьби. Інструменти для художньої обробки деревини. |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
(2 год. на тиждень)
II семестр – 35 год
№ п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
ІІ семестр |
|||
Тема Дієприслівник |
|||
1 |
|
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
2 |
|
Вид і час дієприслівників. |
|
3 |
|
Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки. Коми при одиничному дієприслівнику. |
|
4 |
|
РМ № Контрольний усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів ( за складним планом) |
|
5 |
|
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, творення їх. |
|
6 |
|
НЕ з дієприслівниками. |
|
7 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприслівник». Розбір дієприслівника як особливої форми дієслова |
|
8 |
|
Контрольна робота №4 |
|
9 |
|
Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
10 |
|
Розряди та творення прислівників . |
|
11 |
|
Правильне наголошування прислівників. Ступені порівняння прислівників. |
|
12 |
|
РМ № Складання анотації на книжку з використанням прислівника. |
|
13 |
|
Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. |
|
14 |
|
Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день. И та і в кінці прислівників. |
|
15 |
|
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників. |
|
16 |
|
РМ № Портретний нарис у публіцистичному стилі. |
|
17 |
|
РМ № Контрольне аудіювання. |
|
18 |
|
Букви -н- та -нн- у прислівниках. Не і ні з прислівниками. |
|
19 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прислівник». Розбір прислівника як частини мови |
|
20 |
|
Контрольна робота №5
|
|
21 |
|
Прийменник як службова частина мови. |
|
22 |
|
Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Види прийменників за будовою. |
|
23 |
|
Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. |
|
24 |
|
Розбір прийменника як частини мови. |
|
25 |
|
Контрольна робота №6 |
|
26 |
|
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. |
|
27 |
|
Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. |
|
28 |
|
Написання сполучників разом та окремо.Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Розбір сполучника як частини мови |
|
29 |
|
Контрольний письмовий стислий переказ розповідного тексту |
|
30 |
|
Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків |
|
31 |
|
Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки. Розбір частки як частини мови |
|
32 |
|
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків. |
|
33 |
|
Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. Розбір вигуку як частини мови |
|
34 |
|
Контрольний диктант |
|
35 |
|
Підсумковий урок. |
|