Клас |
Всього годин
|
Кількість годин
|
|||
за програмою |
за календарним планом |
||||
І семестр |
ІІ семестр |
І семестр |
ІІ семестр |
||
5-А |
105 |
48 |
57
|
|
|
Розбіжність існує у зв′язку зі структурою навчального року і розподілом годин в І і ІІ семестрі.
Кількість годин на тиждень: 3
Програмно-методичне забезпечення:
1. Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Педан О.С., Коломоєць Г. А. , Боляк А. А., Ребрина А. А., Деревянко В. В., Стеценко В. Г., Остапенко О. І., Лакіза О. М., Косик В. М. та інші) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2021 року № 898);
2. Інструктивно-методичний лист Міністерства освіти і науки України «Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2020 – 2021 навчальному році (додаток до листа МОНУ від 11.08.2020 №1/9-430);
3. Інструкція про розподіл учнів на групи для занять на уроках фізичної культури, затвердженої наказом МОЗ та МОН від 20.07.2009 р. за № 518/674;
4. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів (Закон України «Про повну загальну середню освіту», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 (ст.. 17); Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» для закладів загальної середньої освіти, лист МОН від 06.08.2021. р. №4.5/2303-21).
Графік
розподілу змісту навчального матеріалу на рік
№ з/п |
Перелік модулів навчальної програми |
Всього годин |
Кількість годин |
|||||||
|
|
|
|
|||||||
І період |
ІІ період |
ІІІ період |
ІV період |
|||||||
Розподіл змісту навчального матеріалу за модулями |
||||||||||
1. |
Інваріантний модуль «Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка» |
|
|
|||||||
В процесі уроків |
||||||||||
1.
2.
3. |
Варіантний модуль «Панна (вуличний футбол)» Варіантний модуль «Алтимат фризбі» Варіантний модуль «Рухливі ігри» |
24 |
|
|
|
|
||||
24 |
|
|
|
|||||||
|
|
|||||||||
1.
2.
3. |
Варіантний модуль «Бадмінтон» Варіантний модуль «Гімнастика» Варіантний модуль «Петанк» |
24 |
|
24 |
|
|
||||
1.
2.
3. |
Варіантний модуль «Волейбол» Варіантний модуль «Баскетбол 3*3» Варіантний модуль «Футзал» |
33 |
|
|
33 |
|
||||
1.
2.
3. |
Варіантний модуль «Баскетбол» Варіантний модуль «Дитяча легка атлетика» Варіантний модуль «Доджбол (вибивний)» |
24 |
|
|
|
24 |
||||
|
Всього: 13 |
105 |
24 |
24 |
33 |
24 |
||||
Контроль за показниками динаміки змін розвитку
фізичних якостей учнів 5-х, 6-х класів
№ з/п |
Показники фізичного розвитку і підготовленості |
Контроль фізичної підготовленості учня |
||||
І семестр |
ІІ семестр |
|||||
фізична якість |
контрольна вправа |
вересень |
жовтень |
квітень |
травень |
|
1. |
Швидкість |
Біг 30 м (с) |
х |
|
х |
|
2. |
Витривалість |
Рівномірний біг без урахування часу (м) |
х |
|
х |
|
3. |
Гнучкість |
Нахил тулуба вперед із положення сидячи (см) |
|
х |
|
х |
4. |
Сила |
Підтягування (кількість разів) (хлопці у висі; дівчата у висі лежачи) |
|
х |
|
х |
5. |
Сила |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів) (хлопці від підлоги, дівчата від лави) |
|
х |
|
х |
6. |
Спритність |
Човниковий біг 4×9 м (с) |
х |
|
х |
|
7. |
Швидкісно-силові |
Стрибок у довжину з місця (см) |
|
х |
|
х |
8. |
Швидкісно-силові |
Метання малого м’яча на дальність (м) |
х |
|
х |
|
9. |
Швидкісно-силові |
Піднімання тулуба в сід за 30 с (кількість разів) |
|
х |
|
х |
|
Всього: 9 |
4 |
5 |
4 |
5 |
Метою предмета «Фізична культура», як складника відповідної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти, є гармонійний фізичний розвиток особистості учня, підвищення функціональних можливостей організму, вдосконалення життєво необхідних рухових умінь та навичок, розширення рухового досвіду через формування стійкої мотивації учнів до занять фізичною культурою і елементів фізкультурно-спортивної діяльності.
Мета реалізовується комплексом таких навчальних, оздоровчих і виховних завдань:
– формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку;
– розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;
– розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей;
– формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя;
– формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку;
- формування високого рівня розвитку моральних якостей.
№ з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Очікуваний результат |
Види діяльності |
|
5-А |
Коригу-вання |
||||
І семестр /І період/ Варіативний модуль: «Панна (вуличний футбол)», «Алтимат фризбі», «Рухливі ігри» |
|||||
|
|
|
1. Загальний інструктаж з правил безпеки на уроці. Наслідки недотримання техніки безпеки. Дії у разі настання нещасного випадку. 2. Фізична /рухова активність, прояви фізичної /рухової діяльності у повсякденному житті. 3. Режим дня та особиста гігієна учнів. |
Знае; техніку безпеки на уроках фізичної культури.
Дотримується правил безпечної поведінки на уроках і під час занять та правил здорового способу життя;
|
Фронтальний: обговорення та дискусії (орієнтовні теми з історії вуличного футболу).
Фронтальний: обговорення та дискусії історії розвитку рухливих ігор
|
|
|
|
Первинний інструктаж з БЖД № 1 1. Історія розвитку української гри панна. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в стінку з відстані 3-4 м. 2. Історія розвитку алтимат фризбі. Тримання диску в основній руці хватом бекхенд. 3. Історичні аспекти розвитку рухливих ігор і їх класифікація. Рухлива гра «Панас». |
Характеризує етапи розвитку панни; Знає: історію розвитку алтимат фризбі,
Характеризує передумови та історію розвитку рухливих ігор в Україні та регіонах;
Виконує: стройові та загальнорозвивальні вправи для розвитку основних рухових якостей;
|
Безпека та дисципліна – запорука надійного Успіху
Обговорення та дискусії Дух гри – основні принципи, самоконтроль,
Ігри, розваги та квести з елементами рухливих ігор: індивідуально, в парах та командою
|
|
|
|
1. Загальна характеристика гри панна. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в стінку з відстані 3-4 м. 2. Базові знання правил алтимату. Тримання диску в основній руці хватом бекхенд. 3. Організація та проведення рухливих ігор, естафет, розваг. Рухлива гра «Квач». Тестування біг 30 м. |
Знає: основні правила гри в алтимат фризбі,
Дотримується правил безпечної поведінки під час занять алтимат фризбі, правил .
контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності
|
Диференціація учнів для розвитку основних рухових якостей засобами вуличного футболу.
Обговорення та дискусії повага до суперника, обговорення порушень.
|
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в стінку з відстані 3-4 м. 2. Тримання диску в основній руці хватом бекхенд. 3. Рухлива гра «Білки, жолуді, горіхи». Тестування біг 30 м. |
Називає: загальні вимоги до гри панна,
Пояснює правила гри; розміри ігрового майданчика;
Характеризує відродження Олімпійських ігор;
|
Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання; формування вмінь та навичок.
Індивідуальний: Безпека та дисципліна на уроці – запорука надійного успіху у зміцненні здоров’я учнів.
|
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в парах з відстані 5-6 м. 2. Тримання диску в основній руці хватом форхенд. 3. Рухлива гра «Силачі». Тестування човниковий біг 4×9 м. |
виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності
Називає: розміщення гравця на майданчику; Пояснює основні елементи техніки; поняття Духу Гри
|
Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання; формування вмінь та навичок.
Диференціація учнів для розвитку основних рухових якостей засобами вуличного футболу.
|
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в парах з відстані 5-6 м. 2. Тримання диску в основній руці хватом форхенд. 3. Рухлива гра «Доганяй за сигналом». Тестування човниковий біг 4×9 м. |
контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності
Називає: правила безпеки на ігровому майданчику;
Вміе: прийом диску: на місці, в русі;
|
Груповий: участь у конкурсах та змаганнях. Участь учнів у конкурсах, змаганнях під час уроків,
Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання; формування вмінь та навичок.
|
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в парах з відстані 5-6 м. 2. Тримання диску в основній руці хватом форхенд. 3. Рухлива гра «Вудочка». Тестування стрибок у довжину з місця. |
Називає: санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного інвентарю та вимоги особистої гігієни;
Володіє та використовує: прийомом диску технікою «бутерброд» |
Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання; формування вмінь та навичок.
Диференціація учнів для розвитку основних рухових якостей засобами вуличного футболу.
|
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в зустрічних колонах з відстані 5-6 м. 2. Тримання диска в основній руці, перекладання диску із хвату на кидок бекхендом на положення кисті на кидок форхендом. 3. Рухлива гра «Тягачі». Тестування стрибок у довжину з місця. |
Дотримується: правил безпеки на ігровому майданчику,
Знае:як технічно вірно виконувати кидки бекхенд і форхенд,
Називає: класифікацію рухливих ігор; основні рухливі ігри
|
Практичне виконання кидків, рухливі вправи з диском, біг та прискорення.
Ігри, розваги та квести з елементами рухливих ігор: індивідуально, в парах та командою.
|
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в зустрічних колонах з відстані 5-6 м. 2. Тримання диска в основній руці, перекладання диску із хвату на кидок бекхендом на положення кисті на кидок форхендом. 3. Рухлива гра «Квач парами». Тестування метання малого м’яча на дальність. |
Виконує: спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса,
Розповідає про мету гри, принципи поведінки за Духом Гри,
|
Груповий: участь у конкурсах та змаганнях.
Участь учнів у конкурсах, змаганнях під час уроків,
Обговорення та дискусії Дух гри – основні принципи, |
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в зустрічних колонах з відстані 5-6 м. 2. Тримання диска в основній руці, перекладання диску із хвату на кидок бекхендом на положення кисті на кидок форхендом. 3. Рухлива гра «Падаюча палиця». Тестування метання малого м’яча на дальність. |
Характеризує розміщення гравця на майданчику;
Володіє та використовує: прийомом диску технікою «бутерброд»,
Свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших;
|
Інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах навчання з панни
Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання; формування вмінь та навичок.
|
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «трійках» №3. 2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на місці на відстань 5-15м. 3. Рухлива гра «Потяг». Тестування рівномірний біг без урахування часу. |
Виконує: Вправи для розвитку сили верхніх та нижніх кінцівок,
Називає базові кидки: бекхенд, форхенд; основні поняття Духу гри.
|
Ігри, розваги та квести з елементами рухливих ігор: індивідуально, в парах та командою
Практичне виконання кидків, рухливі вправи з диском, |
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «трійках» №3. 2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на місці на відстань 5-15м. 3. Рухлива гра «Бій півнів». Тестування рівномірний біг без урахування часу. |
Дотримується: правил гри та правил здорового способу життя; Володіє та використовує:
Виконує: стройові та загальнорозвивальні вправи для розвитку основних рухових якостей;
|
Груповий: участь у конкурсах та змаганнях. Участь учнів у конкурсах, змаганнях під час уроків,
Обговорення та дискусії Дух гри – основні принципи, |
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «трійках» №3. 2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на місці на відстань 5-15м. 3. Рухлива гра «Виклик номерів». Тестування нахил тулуба вперед із положення сидячи. |
Володіє та використовує: базовими навичками прямих кидків диску бекхендом та форхендом стоячи на місці на відстань 5-15м;
Застосовує загальну рухову активність у рухливих іграх з елементами інших ігор,
|
Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання; формування вмінь та навичок.
Інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах навчання з панни
|
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «четвірках» №4. 2. Серійні кидки бекхендом і форхендом з різних точок середньої і близької відстані. 3. Рухлива гра «Карасі і щука». Тестування нахил тулуба вперед із положення сидячи. |
Знае:загальний принцип організації захисту командою
Виконуе: основні рухливі вправи з диском.
Виконує: комплекси вправ на координацію, швидкість, спритність, гнучкість, силу і витривалість;
|
Ігри, розваги та квести з елементами рухливих ігор: індивідуально, в парах та командою
Проектна діяльність Алтимат і похідні ігри: «Квадрат» |
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «четвірках» №4. 2. Серійні кидки бекхендом і форхендом з різних точок середньої і близької відстані. 3. Рухлива гра «Вище землі». Тестування піднімання тулуба в сід за 30 с. |
виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності
Контролює контролює власний емоційний стан.
|
Інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах навчання з панни
Проектна діяльність Алтимат і похідні ігри: «Міні-алтимат»,
|
|
|
|
1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «четвірках» №4. 2. Серійні кидки бекхендом і форхендом з різних точок середньої і близької відстані. 3. Рухлива гра «Тягни бука». Тестування піднімання тулуба в сід за 30 с. |
Виконує: стрибкові вправи;
Усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я; важливість командної співпраці для досягнення успіху.
|
Проектна діяльність Алтимат і похідні ігри: «Міні-алтимат»,
Інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах освітнього процесу з рухливих ігор.
|
|
|
|
1. Зупинка м’яча підошвою на місці після відскоку від підлоги з підкидання вгору трохи вище голови. 2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на відстань 5-15м в русі. 3. Рухлива гра «Наступ». Тестування згинання та розгинання рук в упорі лежачи. |
Виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності
Виконує: вибір вихідного положення для ударів та прийому м’яча від стіни;
Виконує:вправи на розтягування;
|
Пошукові (творчі) завдання: самостійний пошук і підбір інформації (історичних фактів, цікавих прикладів про вплив рухливих ігор на організм людини).
Практичне виконання кидків, рухливі вправи з диском, |
|
|
|
1. Зупинка м’яча підошвою на місці після відскоку від підлоги з підкидання вгору трохи вище голови. 2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на відстань 5-15м в русі. 3. Рухлива гра «Другий зайвий». Тестування згинання та розгинання рук в упорі лежачи. |
демонструє техніку фізичних вправ
Контролює самопочуття до, під час, після виконання фізичних вправ; |
Ігри, розваги та квести з елементами панни: індивідуально, в парах та командою.
Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання; формування вмінь та навичок.
|
|
|
|
1. Зупинка м’яча підошвою на місці після відскоку від підлоги з підкидання вгору трохи вище голови. 2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на відстань 5-15м в русі. 3. Рухлива гра «День і ніч». Тестування підтягування у висі, у висі лежачи. |
Виконує: вправи на розтягування;
Визначає як алтимат впливає на зміцнення здоров’я та принципи безпеки при занятті алтимат фризбі
Застосовує загальну рухову активність у рухливих іграх з елементами інших ігор,
|
Проектна діяльність Алтимат і похідні ігри: «Квадрат»
Інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах освітнього процесу з рухливих ігор.
|
|
|
|
1. Жонглювання м’ячем. 2. Прийом диску технікою «бутерброд» на місці та в русі. 3. Рухлива гра «Останній вибуває». Тестування підтягування у висі, у висі лежачи. |
Виконує:імітація ударів та прийомів м’яча (у різному та заданому темпі)
Виконує: комплекси вправ на координацію, швидкість, спритність, гнучкість, силу і витривалість;
|
Ігри, розваги та квести з елементами рухливих ігор: індивідуально, в парах та командою.
Практичне виконання кидків, рухливі вправи з диском, |
|
|
|
1. Жонглювання м’ячем. 2. Прийом диску технікою «бутерброд» на місці та в русі. 3. Рухлива гра «Швидкі раки». |
демонструє техніку фізичних вправ
Виконує: Вправи для розвитку швидкості, спритності;
Вміє: прицільно кидати диск на гравця, що рухається,
|
Участь у конкурсах та змаганнях участь учнів у естафетах під час уроків
Інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах освітнього процесу з рухливих ігор
|
|
|
|
1. Жонглювання м’ячем. 2. Прийом диску технікою «бутерброд» на місці та в русі. 3. Рухлива гра «Мисливці і качки». |
Виконує:пересування в стійці футболіста (праворуч, Ліворуч)
Вміє: вирішувати спірні моменти керуючись Духом Гри, оруч, |
Практичне виконання кидків, рухливі вправи з диском, біг та прискорення.
Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання; формування вмінь та навичок.
|
|
|
|
1. Жонглювання м’ячем з підбиванням його вгору і зупинка. 2. Відкриття на диск. 3. Рухлива гра «Квач у колі». |
Вміє боротися, гідно поводиться у разі виграшу чи поразки.
Вміє: грати за правилами, орієнтуватися на полі;
Виконує:вправи;сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини;
|
Ігри, розваги та квести з елементами рухливих ігор: індивідуально, в парах та командою.
Практичне виконання кидків, рухливі вправи з диском, |
|
|
|
1. Жонглювання м’ячем з підбиванням його вгору і зупинка. 2. Відкриття на диск. 3. Рухлива гра «Третій зайвий». |
Володіє та використовує: серійні кидки бекхендом і форхендом з різних точок середньої і близької відстані;
Виконує:вправи; спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса,
|
Участь у конкурсах та змаганнях участь учнів у естафетах під час уроків Ігри, розваги та квести з елементами рухливих ігор: індивідуально, в парах та командою.
Практичне виконання кидків, рухливі вправи з диском, біг та прискорення.
|
І семестр /ІІ період/ Варіативний модуль: «Бадмінтон», «Гімнастика», «Петанк» |
|||||
|
|
|
1. Розвиток фізичних якостей, вправи для розвитку різних фізичних якостей. Фізичний розвиток, фізична підготовленість. 2. Основи самоконтролю, об’єктивні та суб’єктивні показники. |
Знае; техніку безпеки на уроках фізичної культури.
Дотримується правил безпечної поведінки на уроках і під час занять та правил здорового способу життя;
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями,
|
Диференціація учнів для розвитку основних рухових якостей.
Безпека та дисципліна – запорука надійного успіху в навчанні.
Обговорення та дискусії Гімнастика для здоров’я, самоконтроль, повага до свого тіла,
|
|
|
|
Первинний інструктаж з БЖД № 36, 37. 1. Історія розвитку українського бадмінтону. Підкидання та ловіння волана з різних вихідних положень. 2. Історія розвитку гімнастики. Лазіння по горизонтальному канату у три прийоми. 3. Ознайомити з модулем «петанк».Правила гри .Стратегія гри. |
Дотримується правил безпеки під час занять гімнастичними вправами;
Виконує: пересування різними способами та кроками;
Знає: історію розвитку гімнастики;. види гімнастики
|
Обговорення та дискусії (орієнтовні теми з історії бадмінтону).
Практичне виконання рухів і вправ ранкової гімнастики та формування вміння та навички.
|
|
|
|
1. Загальна характеристика гри та її основні правила. Підкидання та ловіння волана з різних вихідних положень. 2. Правила змагань з окремих видів змагальної програми з гімнастики. Лазіння по горизонтальному канату у три прийоми. 3. Петанк. Спеціальні вправи для кидків. |
Практичне виконання:основні стійки та положення бадмінтоніста.
Володіє та використовує: фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра й дотримується правил їх виконання;
Володіє: поняттям про петанк;
|
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями,
Обговорення та дискусії (історії петанку).
|
|
|
|
1. Підкидання та ловіння волана рухом, що нагадує виконання удару. 2. Лазіння по вертикальному канату у три прийоми. 3. Петанк. Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі. |
пояснює шкідливий вплив психотропних на наркотичних речовин
Виконує : стрибки; лазіння, вправи з рівноваги, акробатичні вправи
Володіє: ігровою стійкою петанкиста;
|
Індивідуальна та командна взаємодія – шлях до креативного успіху!
Обговорення та дискусії обговорення заходів в режимі дня.
|
|
|
|
1. Підкидання та ловіння волана рухом, що нагадує виконання удару. 2. Лазіння по вертикальному канату у три прийоми. 3. Петанк. Визначення відстані до цілі(кошонету). Ставити кулю,вибивати кулю. |
Знає: назви ліній, розміри майданчика; властивості ракетки та волану;
Вміє: складати комплекси ранкової гімнастики,
Розповідає: про місце занять, обладнання, інвентар для занять петанковим спортом;
|
Практичне виконання рухів і вправ ранкової гімнастики та формування вміння та навички.
Пошукові завдання пошукові завдання передбачають самостійний пошук і підбір інформації
|
|
|
|
1. Стійки бадмінтоніста, вправи із підбирання волану ракеткою. 2. Лазіння по вертикальному канату у три прийоми. 3. Петанк. Вивчення двох видів кидків:стоячи та сидячи. |
Називає: спеціальні вправи з воланом,
Пояснює різновиди гімнастики;
Описує: кулі, кошонет, мерило, коло.
|
Проектна діяльність з розподілом на групи і команди
Ігри, розваги та квести.
Обговорення та дискусії Гімнастика для здоров’я, |
|
|
|
1. Стійки бадмінтоніста, вправи із підбирання волану ракеткою. 2. Перекид уперед. 3. Петанк. Спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса,сили верхніх і нижніх кінцівок. |
Називає: загальні положення гри.
Виконує стрибки; лазіння, вправи з рівноваги, акробатичні вправи
Виконує: Спеціальні вправи для верхньої частини тіла:
|
Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання;
Обговорення та дискусії Рухова активність – запорука здоров’я.
|
|
|
|
1. Жонглювання. 2. Перекид уперед. 3. Петанк. Спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса,сили верхніх і нижніх кінцівок. |
Розповідає про гімнастику в режимі дня. знає і пояснює, що вольові якості формуються у процесі виконання фізичних вправ.
Виконуе: спеціальні вправи для метань:
|
Гімнастика в режимі дня. Безпека та дисципліна – запорука перемоги.
Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання гри у петанк;
|
|
|
|
1. Жонглювання. 2. Перекид назад. 3. Петанк. Виконання кидків. |
Називає: основні удари відкритою та закритою стороною ракетки,
Розповідає: правила гри;
Виконує: вправи для плечей, лікоть, кісті та пальців, спеціальні бігові вправи:
|
Практичне виконання рухів і вправ ранкової гімнастики та формування вміння та навички.
Пошукові завдання підбір інформації (історичних фактів, цікавих прикладів, про вплив петанку на організм людини)
|
|
|
|
1. Жонглювання. 2. Перекид назад. 3. Петанк. Виконання кидків. |
Має уявлення: про точку удару.
Виконує вправи загально-фізичної підготовки стройові вправи і прийоми; |
Індивідуальна та командна взаємодія – шлях до креативного успіху!
Практичне виконання формування вмінь та навичок
|
|
|
|
1. Жонглювання. 2. Стійка на лопатках. 3. Петанк. Спеціальні вправи для кидків |
Називає різновиди гімнастичних вправ
Використовує: вправи із підбирання волану ракеткою (жонглювання).
|
Практичне виконання рухів і вправ ранкової гімнастики та формування вміння та навички.
|
|
|
|
1. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером у визначеній та довільній послідовності на відстані. 2. Стійка на лопатках. 3. Петанк. Спеціальні вправи для кидків |
Виконує: підкидання та ловіння волана з різних вихідних положень;
Виконуе: метання малого м’яча в горизонтальну та вертикальну ціль;
Дотримується: правил безпеки на ігровому майданчику, правил гри та правил здорового способу життя
|
Практичне виконання формування вмінь та навичок.
Ігри, розваги та квести.
|
|
|
|
1. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером у визначеній та довільній послідовності на відстані. 2. «Міст» із положення лежачи на спині і перехід в упор присівши. 3. Петанк. Спеціальні вправи для кидків. |
аналізує особливості фізичних вправ , їх вплив на розвиток фізичних якостей,
Виконує: біг із високим підніманням стегна, біг із прискоренням за сигналом, |
Практичне виконання рухів і вправ ранкової гімнастики та формування вміння та навички.
Ігри, розваги та квести З елементами петанку. |
|
|
|
1. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером у визначеній та довільній послідовності на відстані. 2. «Міст» із положення лежачи на спині і перехід в упор присівши. 3. .Петанк. Кидок по кулям,розташування перед та за кошонетом. |
Виконує: вправи із перенесенням воланів
Виконує стрибки; лазіння, вправи з рівноваги, акробатичні вправи
|
Ігри, розваги та квести з елементами бадмінтону:
Практичне виконання рухів і вправ ранкової гімнастики та формування вміння та навички.
|
|
|
|
1. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером у визначеній та довільній послідовності на відстані. 2. Стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою). «Міст» із положення стоячи (з допомогою) і перехід в упор присівши. 3. Петанк. Кидок з верхньо.,середньою та низькою траєкторією. Кидок стоячи та сидячи. |
Бере участь у рухливих іграх та естафетах.
Виконує стрибки; лазіння, вправи з рівноваги, акробатичні вправи
|
Практичне виконання рухів і вправ ранкової гімнастики та формування вміння та навички.
Обговорення та дискусії повага до свого тіла,
|
|
|
|
1. Подачі з фіксацією ударного положення. 2. Стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою). «Міст» із положення стоячи (з допомогою) і перехід в упор присівши. 3. Петанк. Спеціальні вправи для кидків. |
Виконує: спеціальні вправи з воланом (підкидання та ловіння волана рухом, що нагадує виконання удару); жонглювання.
Дотримується: правил гри та правил здорового способу життя
|
Інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах навчання з Бадмінтону
Ігри, розваги та квести
|
|
|
|
1. Подачі з фіксацією ударного положення. 2. Стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою). «Міст» із положення стоячи (з допомогою) і перехід в упор присівши. 3. Петанк.Кидки в кошонет. |
Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності
Виконуе: повторний біг 3–5 разів по 30 м, 2– 3 рази по 60 м |
Індивідуальна та командна взаємодія – шлях до креативного успіху!
Ігри, розваги та квести
|
|
|
|
1. Подачі з фіксацією ударного положення. 2. Комбінація елементів акробатичних вправ. 3. Петанк. Вибивання куль з різних положень.Кидок на вибивання куль. |
Контролює самопочуття до, під час, після виконання фізичних вправ;
Пояснює: значення фізичного розвитку учня, роль підвідних та імітаційних вправ у навчанні гри в бадмінтон.
|
Практичне виконання рухів і вправ ранкової гімнастики та формування вміння та навички.
Рухова активність – запорука здоров’я.
|
|
|
|
1. Подачі з фіксацією ударного положення. 2. Комбінація елементів акробатичних вправ. 3. .Петанк. Кидок по кулям,розташування перед та за кошонетом. |
Вміє: корегувати точку удару, своє положення та підхід до волану
Виконуе: біг у повільному темпі до 1500 м;
|
Гімнастика в режимі дня. Безпека та дисципліна – запорука перемоги.
Інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах навчання петанку.
|
|
|
|
1. Удари над головою. 2. Вправи з рівноваги на колоді. 3.Петанкметання малого м’яча в горизонтальну та вертикальну ціль |
Використовує: базові положення та основні стійки бадмінтоніста,
Вміє: складати комплекси прості акробатичні комбінації
|
Груповий: участь у конкурсах та змаганнях. участь учнів у конкурсах,
Обговорення та дискусії повага до свого тіла,
|
|
|
|
1. Удари над головою. 2. Вправи з рівноваги на колоді. 3. Петанк.Спеціальні вправи для верхньої частини тіла |
Взаємодіє: з однолітками для досягнення спільних цілей під час рухової діяльності.
Бере участь: у рухливих іграх з розвитку швидкісно-силових здібностей.
|
Практичне виконання рухів і вправ ранкової гімнастики та формування вміння та навички.
Участь у конкурсах та змаганнях участь учнів у конкурсах, змаганнях під час уроків
|
|
|
|
1. Удари над головою. 2. Вправи з рівноваги на колоді. 3. Петанк. Вибивання куль з різних положень.Кидок на вибивання куль. |
Володіє: правильним хватом ракетки та триманням волану.
Контролює власний емоційний стан.
Виконуе: захват кулі; визначення відстані до цілі;
|
Практичне виконання рухів і вправ ранкової гімнастики та формування вміння та навички.
Ігри, розваги та квести З елементами петанку.
Обговорення та дискусії обговорення заходів в режимі дня.
|
|
|
|
1. Удари над головою. 2. Комбінація елементів вправ з рівноваги на колоді. 3. Петанк метання малого м’яча в горизонтальну та вертикальну ціль |
Усвідомлює значення фізичної/ рухової активності для підтримування стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання
Бере участь: у рухливих іграх з розвитку швидкісно-силових здібностей.
|
Груповий: участь у конкурсах та змаганнях. участь учнів у конкурсах,
Рухова активність – запорука здоров’я.
Ігри, розваги та квести З елементами петанку. |
|
|
|
1. Удари над головою. 2. Комбінація елементів вправ з рівноваги на колоді. 3. Петанк. Кидки стоячи різними траєкторіями та різними положенням куль. |
Уміє: виконувати окремі удари справа та зліва, подачу, удар над головою.
Усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я
Свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших;
|
Участь у змаганнях участь учнів внутрішньо шкільних,
Інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах навчання петанку.
|