Календарно-тематичне планування для учнів 5 класу НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для учнів 5 класу НУШ.на 2022-2023 навчальний рік Розроблено згідно державного стандарту Нової Української школи
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

 

 

Всього

годин

 

 

Кількість годин

 

за програмою

за календарним планом

І семестр

ІІ семестр

І семестр

ІІ семестр

 

5-А

 

105

 

48

 

57

 

 

 

 

   Розбіжність існує у зв′язку зі структурою навчального року і розподілом годин в І і ІІ семестрі.

    Кількість годин на тиждень: 3

 

 

Програмно-методичне забезпечення:

 

    1. Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Педан О.С., Коломоєць Г. А. , Боляк А. А., Ребрина А. А., Деревянко В. В., Стеценко В. Г., Остапенко О. І., Лакіза О. М., Косик В. М. та інші) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2021 року № 898);

    2. Інструктивно-методичний лист Міністерства освіти і науки України «Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2020 – 2021 навчальному році (додаток до листа МОНУ від 11.08.2020 №1/9-430);

    3. Інструкція про розподіл учнів на групи для занять на уроках фізичної культури, затвердженої наказом МОЗ та МОН від 20.07.2009 р. за № 518/674;

    4. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів (Закон України «Про повну загальну середню освіту», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 (ст.. 17);  Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» для закладів загальної середньої освіти, лист МОН від 06.08.2021. р. №4.5/2303-21).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Графік

розподілу змісту навчального матеріалу на рік

 

з/п

Перелік модулів навчальної програми

Всього

годин

Кількість годин

 

 

 

 

І період

ІІ період

ІІІ період

ІV період

Розподіл змісту навчального матеріалу за модулями

1.

Інваріантний модуль

«Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка»

 

 

 

В процесі уроків

1.

 

2.

 

3.

Варіантний модуль

«Панна (вуличний футбол)»

Варіантний модуль

«Алтимат фризбі»

Варіантний модуль

«Рухливі ігри»

 

 

24

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

1.

 

2.

 

3.

Варіантний модуль

«Бадмінтон»

Варіантний модуль

«Гімнастика»

Варіантний модуль

«Петанк»

 

 

24

 

 

 

24

 

 

1.

 

2.

 

3.

Варіантний модуль

«Волейбол»

Варіантний модуль

«Баскетбол 3*3»

Варіантний модуль

«Футзал»

 

 

33

 

 

 

 

33

 

1.

 

2.

 

3.

Варіантний модуль

«Баскетбол»

Варіантний модуль

«Дитяча легка атлетика»

Варіантний модуль

«Доджбол (вибивний)»

 

 

24

 

 

 

 

 

24

 

 

Всього: 13

 

105

 

24

 

24

 

33

 

24

 

 

Контроль за показниками динаміки змін розвитку

фізичних якостей учнів 5-х, 6-х класів

 

з/п

Показники

фізичного розвитку і підготовленості

Контроль фізичної підготовленості учня

І семестр

ІІ семестр

фізична якість

контрольна вправа

вересень

жовтень

квітень

травень

1.

Швидкість

Біг 30 м (с)

х

 

х

 

2.

Витривалість

Рівномірний біг без урахування часу (м)

х

 

х

 

3.

Гнучкість

Нахил тулуба вперед із

положення сидячи (см)

 

х

 

х

4.

Сила

Підтягування (кількість разів) (хлопці у висі; дівчата у висі лежачи)

 

х

 

х

5.

Сила

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів) (хлопці від підлоги, дівчата від лави)

 

х

 

х

6.

Спритність

Човниковий біг 4×9 м (с)

х

 

х

 

7.

Швидкісно-силові

Стрибок у довжину з місця (см)

 

х

 

х

8.

Швидкісно-силові

Метання малого м’яча на дальність (м)

х

 

х

 

9.

Швидкісно-силові

Піднімання тулуба в сід за 30 с (кількість разів)

 

х

 

х

 

Всього: 9

4

5

4

5

 

 

Метою предмета «Фізична культура», як складника відповідної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти, є гармонійний фізичний розвиток особистості учня, підвищення функціональних можливостей організму, вдосконалення життєво необхідних рухових умінь та навичок, розширення рухового досвіду через формування стійкої мотивації учнів до занять фізичною культурою і елементів фізкультурно-спортивної діяльності.

Мета реалізовується комплексом таких навчальних, оздоровчих і виховних завдань:

– формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку;

– розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;

– розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей;

– формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя;

– формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку;

- формування високого рівня розвитку моральних якостей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Дата

Зміст навчального

 матеріалу

Очікуваний результат

Види діяльності

5-А

Коригу-вання

І семестр /І період/

Варіативний модуль: «Панна (вуличний футбол)», «Алтимат фризбі», «Рухливі ігри»

 

 

 

1. Загальний інструктаж з правил безпеки на уроці. Наслідки недотримання техніки безпеки. Дії у разі настання нещасного випадку.

2. Фізична /рухова активність, прояви фізичної /рухової діяльності у повсякденному житті.

3. Режим дня та особиста гігієна учнів.

Знае; техніку безпеки на уроках фізичної культури.

 

Дотримується правил безпечної поведінки

на уроках і під час занять та

правил здорового способу життя;

 

Фронтальний: обговорення

та дискусії

(орієнтовні теми з історії вуличного футболу).

 

Фронтальний: обговорення та дискусії

історії розвитку рухливих

ігор

 

 

 

 

Первинний інструктаж з БЖД № 1

1. Історія розвитку української гри панна. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в стінку з відстані 3-4 м.

2. Історія розвитку алтимат фризбі. Тримання диску в основній руці хватом бекхенд.

3. Історичні аспекти розвитку рухливих ігор і їх класифікація. Рухлива гра «Панас».

Характеризує

етапи розвитку панни;

Знає: історію розвитку алтимат фризбі,

 

Характеризує

передумови та історію

розвитку рухливих ігор в Україні та регіонах;

 

Виконує: стройові та загальнорозвивальні

вправи для розвитку основних рухових

якостей;

 

Безпека та дисципліна – запорука надійного

Успіху

 

Обговорення та дискусії 

Дух гри – основні принципи, самоконтроль,

 

Ігри, розваги та квести з елементами рухливих

ігор: індивідуально, в парах та командою

 

 

 

 

1. Загальна характеристика гри панна. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в стінку з відстані 3-4 м.

2. Базові знання правил алтимату. Тримання диску в основній руці хватом бекхенд.

3. Організація  та  проведення  рухливих  ігор, естафет, розваг. Рухлива гра «Квач».

Тестування  біг 30 м.

Знає: основні правила гри в алтимат фризбі,

 

Дотримується правил безпечної поведінки

під час занять алтимат фризбі, правил .

 

контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності

 

Диференціація учнів для розвитку основних

рухових якостей засобами вуличного футболу.

 

Обговорення та дискусії

повага до суперника, обговорення порушень.

 

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в стінку з відстані 3-4 м.

2. Тримання диску в основній руці хватом бекхенд.

3. Рухлива гра «Білки, жолуді, горіхи».

Тестування  біг 30 м.

Називає: загальні вимоги до гри панна,

 

Пояснює правила гри; розміри ігрового

майданчика;

 

Характеризує

відродження Олімпійських ігор;

 

Практичне виконання рухів і вправ на різних

етапах навчання; формування вмінь та навичок.

 

Індивідуальний:

Безпека та дисципліна на уроці – запорука

надійного успіху у зміцненні здоров’я учнів.

 

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в парах з відстані 5-6 м.

2. Тримання диску в основній руці хватом форхенд.

3. Рухлива гра «Силачі».

Тестування  човниковий біг 4×9 м.

виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

 

Називає:

розміщення гравця на майданчику;

Пояснює основні елементи техніки;

поняття Духу Гри

 

Практичне виконання рухів і вправ на різних

етапах навчання; формування вмінь та навичок.

 

Диференціація учнів для розвитку основних

рухових якостей засобами вуличного футболу.

 

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в парах з відстані 5-6 м.

2. Тримання диску в основній руці хватом форхенд.

3. Рухлива гра «Доганяй за сигналом».

Тестування  човниковий біг 4×9 м.

контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності

 

Називає:

правила безпеки на ігровому майданчику;

 

Вміе: прийом диску: на

місці, в русі;

 

Груповий: участь у конкурсах та змаганнях.

Участь учнів у конкурсах, змаганнях під час

уроків,

 

Практичне виконання рухів і вправ на різних

етапах навчання; формування вмінь та навичок.

 

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в парах з відстані 5-6 м.

2. Тримання диску в основній руці хватом форхенд.

3. Рухлива гра «Вудочка».

Тестування  стрибок у довжину з місця.

Називає:

санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного

інвентарю та вимоги особистої гігієни;

 

Володіє та використовує:

прийомом диску технікою «бутерброд»

Практичне виконання рухів і вправ на різних

етапах навчання; формування вмінь та навичок.

 

Диференціація учнів для розвитку основних

рухових якостей засобами вуличного футболу.

 

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в зустрічних колонах з відстані 5-6 м.

2. Тримання диска в основній руці, перекладання диску із хвату на кидок бекхендом на положення кисті на кидок форхендом.

3. Рухлива гра «Тягачі».

Тестування  стрибок у довжину з місця.

Дотримується: правил безпеки на ігровому

майданчику,

 

Знае:як

технічно вірно виконувати кидки бекхенд і

форхенд,

 

Називає: класифікацію рухливих ігор;

основні рухливі ігри

 

Практичне виконання кидків, рухливі вправи з

диском, біг та прискорення.

 

Ігри, розваги та квести з елементами рухливих

ігор: індивідуально, в парах та командою.

 

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в зустрічних колонах з відстані 5-6 м.

2. Тримання диска в основній руці, перекладання диску із хвату на кидок бекхендом на положення кисті на кидок форхендом.

3. Рухлива гра «Квач парами».

Тестування  метання малого м’яча на дальність.

Виконує:

спеціальні вправи для розвитку гнучкості

верхнього плечового пояса,

 

Розповідає про мету гри, принципи поведінки

за Духом Гри,

 

Груповий: участь у конкурсах та змаганнях.

 

Участь учнів у конкурсах, змаганнях під час

уроків,

 

Обговорення та дискусії 

Дух гри – основні принципи,

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в зустрічних колонах з відстані 5-6 м.

2. Тримання диска в основній руці, перекладання диску із хвату на кидок бекхендом на положення кисті на кидок форхендом.

3. Рухлива гра «Падаюча палиця».

Тестування  метання малого м’яча на дальність.

Характеризує

розміщення гравця на майданчику;

 

Володіє та використовує:

прийомом диску технікою «бутерброд»,

 

Свідомо ставиться до власного здоров’я та

здоров’я інших;

 

Інтегровані завдання поєднання рухів та

навичок на різних етапах навчання з панни

 

Практичне виконання рухів і вправ на різних

етапах навчання; формування вмінь та навичок.

 

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «трійках» №3.

2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на місці на відстань 5-15м.

3. Рухлива гра «Потяг».

Тестування  рівномірний біг без урахування часу.

Виконує:

Вправи для розвитку сили верхніх та

нижніх кінцівок,

 

Називає базові кидки: бекхенд, форхенд;

основні поняття Духу гри.

 

Ігри, розваги та квести з елементами рухливих

ігор: індивідуально, в парах та командою

 

Практичне виконання кидків, рухливі вправи з

диском,

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «трійках» №3.

2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на місці на відстань 5-15м.

3. Рухлива гра «Бій півнів».

Тестування  рівномірний біг без урахування часу.

Дотримується:

правил гри та правил здорового

способу життя;

Володіє та використовує:

 

Виконує: стройові та загальнорозвивальні

вправи для розвитку основних рухових

якостей;

 

Груповий: участь у конкурсах та змаганнях.

Участь учнів у конкурсах, змаганнях під час

уроків,

 

Обговорення та дискусії 

Дух гри – основні принципи,

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «трійках» №3.

2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на місці на відстань 5-15м.

3. Рухлива гра «Виклик номерів».

Тестування  нахил тулуба вперед із положення сидячи.

Володіє та використовує: базовими

навичками прямих кидків диску бекхендом та

форхендом стоячи на місці на відстань 5-15м;

 

Застосовує загальну рухову активність у

рухливих іграх з елементами інших ігор,

 

Практичне виконання рухів і вправ на різних

етапах навчання; формування вмінь та навичок.

 

Інтегровані завдання поєднання рухів та

навичок на різних етапах навчання з панни

 

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «четвірках» №4.

2. Серійні кидки бекхендом і форхендом з різних точок середньої і близької відстані.

3. Рухлива гра «Карасі і щука».

Тестування  нахил тулуба вперед із положення сидячи.

Знае:загальний принцип організації

захисту командою

 

Виконуе: основні рухливі вправи з

диском.

 

Виконує: комплекси вправ на координацію,

швидкість, спритність, гнучкість, силу і

витривалість;

 

Ігри, розваги та квести з елементами рухливих

ігор: індивідуально, в парах та командою

 

Проектна діяльність

Алтимат і похідні ігри:

«Квадрат»

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «четвірках» №4.

2. Серійні кидки бекхендом і форхендом з різних точок середньої і близької відстані.

3. Рухлива гра «Вище землі».

Тестування  піднімання тулуба в сід за 30 с.

виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

 

Контролює

контролює

власний емоційний стан.

 

Інтегровані завдання поєднання рухів та

навичок на різних етапах навчання з панни

 

Проектна діяльність

Алтимат і похідні ігри: «Міні-алтимат»,

 

 

 

 

1. Удари внутрішньою стороною стопи і зупинка м’яча підошвою на місці в «четвірках» №4.

2. Серійні кидки бекхендом і форхендом з різних точок середньої і близької відстані.

3. Рухлива гра «Тягни бука».

Тестування  піднімання тулуба в сід за 30 с.

Виконує: стрибкові вправи;

 

Усвідомлює

значення фізичних вправ для

здоров’я; важливість командної співпраці для

досягнення успіху.

 

Проектна діяльність

Алтимат і похідні ігри: «Міні-алтимат»,

 

Інтегровані завдання поєднання рухів та

навичок на різних етапах освітнього процесу з

рухливих ігор.

 

 

 

 

1. Зупинка м’яча підошвою на місці після відскоку від підлоги з підкидання вгору трохи вище голови.

2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на відстань 5-15м в русі.

3. Рухлива гра «Наступ».

Тестування  згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

Виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

 

Виконує: вибір вихідного

положення для ударів та прийому м’яча від

стіни;

 

Виконує:вправи на

розтягування;

 

Пошукові (творчі) завдання: самостійний

пошук і підбір інформації (історичних фактів,

цікавих прикладів про вплив рухливих ігор на

організм людини).

 

Практичне виконання кидків, рухливі вправи з

диском,

 

 

 

1. Зупинка м’яча підошвою на місці після відскоку від підлоги з підкидання вгору трохи вище голови.

2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на відстань 5-15м в русі.

3. Рухлива гра «Другий зайвий».

Тестування  згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

демонструє техніку фізичних вправ

 

Контролює самопочуття до, під час, після

виконання фізичних вправ;

Ігри, розваги та квести з елементами панни:

індивідуально, в парах та командою.

 

Практичне виконання рухів і вправ на різних

етапах навчання; формування вмінь та навичок.

 

 

 

 

1. Зупинка м’яча підошвою на місці після відскоку від підлоги з підкидання вгору трохи вище голови.

2. Прямі кидки диску бекхендом і форхендом на відстань 5-15м в русі.

3. Рухлива гра «День і ніч».

Тестування  підтягування у висі, у висі лежачи.

Виконує:

вправи на розтягування;

 

Визначає як алтимат впливає на зміцнення

здоров’я та принципи безпеки при занятті

алтимат фризбі

 

Застосовує загальну рухову активність у

рухливих іграх з елементами інших ігор,

 

Проектна діяльність

Алтимат і похідні ігри:

«Квадрат»

 

Інтегровані завдання поєднання рухів та

навичок на різних етапах освітнього процесу з

рухливих ігор.

 

 

 

 

1. Жонглювання м’ячем.

2. Прийом диску технікою «бутерброд» на місці та в русі.

3. Рухлива гра «Останній вибуває».

Тестування  підтягування у висі, у висі лежачи.

Виконує:імітація ударів та прийомів

м’яча (у різному та заданому темпі)

 

Виконує: комплекси вправ на координацію,

швидкість, спритність, гнучкість, силу і

витривалість;

 

Ігри, розваги та квести з елементами рухливих

ігор:

індивідуально, в парах та командою.

 

Практичне виконання кидків, рухливі вправи з

диском,

 

 

 

1. Жонглювання м’ячем.

2. Прийом диску технікою «бутерброд» на місці та в русі.

3. Рухлива гра «Швидкі раки».

демонструє техніку фізичних вправ

 

Виконує:

Вправи для розвитку швидкості, спритності;

 

Вміє: прицільно кидати диск на гравця,

що рухається,

 

Участь у конкурсах та змаганнях участь учнів

у естафетах під час уроків

 

Інтегровані завдання поєднання рухів та

навичок на різних етапах освітнього процесу з

рухливих ігор

 

 

 

 

1. Жонглювання м’ячем.

2. Прийом диску технікою «бутерброд» на місці та в русі.

3. Рухлива гра «Мисливці і качки».

Виконує:пересування в стійці футболіста (праворуч,

Ліворуч)

 

Вміє: вирішувати спірні моменти керуючись

Духом Гри,

оруч,

Практичне виконання кидків, рухливі вправи з

диском, біг та прискорення.

 

Практичне виконання рухів і вправ на різних

етапах навчання; формування вмінь та навичок.

 

 

 

 

1. Жонглювання м’ячем з підбиванням його вгору і зупинка.

2. Відкриття на диск.

3. Рухлива гра «Квач у колі».

Вміє боротися, гідно поводиться у разі

виграшу чи поразки.

 

Вміє: грати за правилами, орієнтуватися на полі;

 

Виконує:вправи;сили верхніх та нижніх кінцівок,

черевного

преса, спини;

 

Ігри, розваги та квести з елементами рухливих

ігор: індивідуально, в парах та командою.

 

Практичне виконання кидків, рухливі вправи з

диском,

 

 

 

1. Жонглювання м’ячем з підбиванням його вгору і зупинка.

2. Відкриття на диск.

3. Рухлива гра «Третій зайвий».

 

 Володіє та використовує:

серійні кидки бекхендом і

форхендом з різних точок середньої і близької

відстані;

 

Виконує:вправи; спеціальні вправи для

розвитку гнучкості верхнього плечового

пояса,

 

Участь у конкурсах та змаганнях участь учнів

у естафетах під час уроків

Ігри, розваги та квести з елементами рухливих

ігор: індивідуально, в парах та командою.

 

Практичне виконання кидків, рухливі вправи з

диском, біг та прискорення.

 

І семестр /ІІ період/

Варіативний модуль: «Бадмінтон», «Гімнастика», «Петанк»

 

 

 

1. Розвиток фізичних якостей,  вправи для розвитку різних фізичних якостей. Фізичний розвиток, фізична підготовленість.

2. Основи самоконтролю, об’єктивні та суб’єктивні показники.

Знае; техніку безпеки на уроках фізичної культури.

 

Дотримується правил безпечної поведінки

на уроках і під час занять та

правил здорового способу життя;

 

Практичне виконання: поєднання теоретичних

знань з практичними діями,

 

Диференціація учнів для розвитку основних

рухових якостей.

 

Безпека та дисципліна –

запорука надійного успіху в навчанні.

 

Обговорення та дискусії 

Гімнастика для здоров’я, самоконтроль, повага

до свого тіла,

 

 

 

 

Первинний інструктаж з БЖД № 36, 37.

1. Історія  розвитку  українського  бадмінтону. Підкидання та ловіння волана з різних вихідних положень.

2. Історія розвитку гімнастики. Лазіння по горизонтальному канату у три прийоми.

3. Ознайомити з модулем «петанк».Правила гри .Стратегія гри.

Дотримується правил безпеки під час занять

гімнастичними вправами;

 

Виконує: пересування різними способами та

кроками;

 

Знає: історію розвитку гімнастики;.

види гімнастики

 

Обговорення та дискусії (орієнтовні теми з

історії бадмінтону).

 

Практичне виконання рухів і вправ ранкової

гімнастики та формування вміння та навички.

 

 

 

 

1. Загальна характеристика гри та її основні правила. Підкидання та ловіння волана з різних вихідних положень.

2. Правила змагань з окремих видів змагальної програми з гімнастики. Лазіння по горизонтальному канату у три прийоми.

3. Петанк. Спеціальні вправи для кидків.

Практичне виконання:основні стійки та положення

бадмінтоніста.

 

Володіє та використовує:

фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня

школяра й

дотримується правил їх виконання;

 

Володіє: поняттям про петанк;

 

Практичне виконання: поєднання теоретичних

знань з практичними діями,

 

Обговорення та дискусії

(історії петанку).

 

 

 

 

1. Підкидання та ловіння волана рухом, що нагадує виконання удару.

2. Лазіння по вертикальному канату у три прийоми.

3. Петанк. Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі.

пояснює шкідливий вплив психотропних на

наркотичних речовин

 

Виконує :

стрибки; лазіння,

вправи з рівноваги, акробатичні вправи

 

Володіє: ігровою

стійкою петанкиста;

 

Індивідуальна та командна взаємодія – шлях до

креативного успіху!

 

Обговорення та дискусії обговорення заходів в режимі

дня.

 

 

 

 

1. Підкидання та ловіння волана рухом, що нагадує виконання удару.

2. Лазіння по вертикальному канату у три прийоми.

3. Петанк. Визначення відстані до цілі(кошонету). Ставити кулю,вибивати кулю.

Знає: назви ліній, розміри майданчика;

властивості ракетки та волану;

 

Вміє: складати комплекси ранкової

гімнастики,

 

Розповідає: про місце занять, обладнання,

інвентар для занять петанковим спортом;

 

 

Практичне виконання рухів і вправ ранкової

гімнастики та формування вміння та навички.

 

Пошукові завдання

пошукові завдання

передбачають самостійний пошук і підбір

інформації

 

 

 

 

1. Стійки бадмінтоніста, вправи із підбирання волану ракеткою.

2. Лазіння по вертикальному канату у три прийоми.

3. Петанк. Вивчення двох видів кидків:стоячи та сидячи.

Називає: спеціальні вправи з воланом,

 

Пояснює різновиди гімнастики;

 

Описує: кулі, кошонет, мерило, коло.

 

Проектна діяльність з розподілом на групи і

команди

 

Ігри, розваги та квести.

 

Обговорення та дискусії 

Гімнастика для здоров’я,

 

 

 

1. Стійки бадмінтоніста, вправи із підбирання волану ракеткою.

2. Перекид уперед.

3. Петанк. Спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса,сили верхніх і нижніх кінцівок.

Називає: загальні положення гри.

 

Виконує

стрибки; лазіння,

вправи з рівноваги, акробатичні вправи

 

Виконує: Спеціальні вправи для верхньої

частини тіла:

 

 

Практичне виконання рухів і вправ на різних

етапах навчання;

 

Обговорення та дискусії

Рухова активність – запорука здоров’я.

 

 

 

 

1. Жонглювання.

2. Перекид уперед.

3. Петанк. Спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса,сили верхніх і нижніх кінцівок.

Розповідає про гімнастику в режимі дня.

знає і пояснює, що вольові якості формуються

у процесі виконання фізичних вправ.

 

Виконуе: спеціальні вправи для метань:

 

Гімнастика в режимі дня. Безпека та

дисципліна – запорука перемоги.

 

Практичне виконання рухів і вправ на різних

етапах навчання гри у петанк;

 

 

 

 

1. Жонглювання.

2. Перекид назад.

3. Петанк. Виконання кидків.

Називає: основні удари відкритою та закритою

стороною ракетки,

 

Розповідає:

правила гри;

 

Виконує:

вправи для плечей, лікоть, кісті

та пальців, спеціальні бігові вправи:

 

Практичне виконання рухів і вправ ранкової

гімнастики та формування вміння та навички.

 

Пошукові завдання

 підбір

інформації (історичних фактів, цікавих

прикладів, про вплив петанку на організм

людини)

 

 

 

 

1. Жонглювання.

2. Перекид назад.

3. Петанк. Виконання кидків.

Має уявлення: про точку удару.

 

Виконує вправи загально-фізичної підготовки

стройові вправи і прийоми;

Індивідуальна та командна взаємодія – шлях до

креативного успіху!

 

Практичне виконання

формування

вмінь та навичок

 

 

 

 

1. Жонглювання.

2. Стійка на лопатках.

3. Петанк. Спеціальні вправи для кидків

Називає різновиди гімнастичних вправ

 

Використовує: вправи із підбирання

волану ракеткою (жонглювання).

 

Практичне виконання рухів і вправ ранкової

гімнастики та формування вміння та навички.

 

 

 

 

1. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером у визначеній та довільній послідовності на відстані.

2. Стійка на лопатках.

3. Петанк. Спеціальні вправи для кидків

Виконує: підкидання та ловіння волана з

різних вихідних положень;

 

Виконуе:

метання

малого м’яча в горизонтальну та вертикальну

ціль;

 

Дотримується: правил безпеки на ігровому

майданчику, правил гри та правил здорового

способу життя

 

Практичне виконання формування вмінь та навичок.

 

Ігри, розваги та квести.

 

 

 

 

1. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером у визначеній та довільній послідовності на відстані.

2. «Міст» із положення лежачи на спині і перехід в упор присівши.

3. Петанк. Спеціальні вправи для кидків.

аналізує особливості фізичних вправ , їх вплив

на розвиток фізичних якостей,

 

Виконує: біг із високим

підніманням стегна, біг із прискоренням за

сигналом,

Практичне виконання рухів і вправ ранкової

гімнастики та формування вміння та навички.

 

Ігри, розваги та квести

З елементами петанку.

 

 

 

1. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером у визначеній та довільній послідовності на відстані.

2. «Міст» із положення лежачи на спині і перехід в упор присівши.

3. .Петанк.  Кидок по кулям,розташування перед та за кошонетом.

Виконує:

вправи із перенесенням

воланів

 

Виконує

стрибки; лазіння,

вправи з рівноваги, акробатичні вправи

 

Ігри, розваги та квести з елементами

бадмінтону:

 

Практичне виконання рухів і вправ ранкової

гімнастики та формування вміння та навички.

 

 

 

 

1. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером у визначеній та довільній послідовності на відстані.

2. Стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою). «Міст» із положення стоячи (з допомогою) і перехід в упор присівши.

3. Петанк. Кидок з верхньо.,середньою та низькою траєкторією. Кидок стоячи та сидячи.

Бере участь у рухливих іграх та естафетах.

 

Виконує

стрибки; лазіння,

вправи з рівноваги, акробатичні вправи

 

Практичне виконання рухів і вправ ранкової

гімнастики та формування вміння та навички.

 

Обговорення та дискусії

повага

до свого тіла,

 

 

 

 

1. Подачі з фіксацією ударного положення.

2. Стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою). «Міст» із положення стоячи (з допомогою) і перехід в упор присівши.

3. Петанк. Спеціальні вправи для кидків.

Виконує:

спеціальні вправи з воланом (підкидання та

ловіння волана рухом, що нагадує виконання

удару);

жонглювання.

 

Дотримується:

правил гри та правил здорового

способу життя

 

Інтегровані завдання поєднання рухів та

навичок на різних етапах навчання з

Бадмінтону

 

Ігри, розваги та квести

 

 

 

 

1. Подачі з фіксацією ударного положення.

2. Стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою). «Міст» із положення стоячи (з допомогою) і перехід в упор присівши.

3. Петанк.Кидки в кошонет.

Обґрунтовує користь співпраці учасників у

процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності

 

Виконуе: повторний біг 3–5 разів по 30 м, 2–

3 рази по 60 м

Індивідуальна та командна взаємодія – шлях до

креативного успіху!

 

Ігри, розваги та квести

 

 

 

 

1. Подачі з фіксацією ударного положення.

2. Комбінація елементів акробатичних вправ.

3. Петанк. Вибивання куль з різних положень.Кидок на вибивання куль.

Контролює самопочуття до, під час, після виконання фізичних вправ;

 

Пояснює: значення фізичного розвитку учня,

роль підвідних та імітаційних вправ у

навчанні гри в бадмінтон.

 

Практичне виконання рухів і вправ ранкової

гімнастики та формування вміння та навички.

 

Рухова активність – запорука здоров’я.

 

 

 

 

1. Подачі з фіксацією ударного положення.

2. Комбінація елементів акробатичних вправ.

3. .Петанк.  Кидок по кулям,розташування перед та за кошонетом.

Вміє:

корегувати точку удару, своє

положення та підхід до волану

 

Виконуе: біг у повільному темпі до 1500

м;

 

Гімнастика в режимі дня. Безпека та

дисципліна – запорука перемоги.

 

Інтегровані завдання поєднання рухів та

навичок на різних етапах навчання петанку.

 

 

 

 

1. Удари над головою.

2. Вправи з рівноваги на колоді.

3.Петанкметання малого м’яча в горизонтальну та вертикальну

ціль

Використовує: базові положення та основні

стійки бадмінтоніста,

 

Вміє:

складати комплекси

прості акробатичні комбінації

 

Груповий: участь у конкурсах та змаганнях.

участь учнів у конкурсах,

 

Обговорення та дискусії 

повага

до свого тіла,

 

 

 

 

1. Удари над головою.

2. Вправи з рівноваги на колоді.

3. Петанк.Спеціальні вправи для верхньої

частини тіла

Взаємодіє: з однолітками для досягнення

спільних цілей під час рухової діяльності.

 

Бере участь: у рухливих іграх з розвитку

швидкісно-силових здібностей.

 

Практичне виконання рухів і вправ ранкової

гімнастики та формування вміння та навички.

 

Участь у конкурсах та змаганнях участь учнів

у конкурсах, змаганнях під час уроків

 

 

 

 

1. Удари над головою.

2. Вправи з рівноваги на колоді.

3. Петанк. Вибивання куль з різних положень.Кидок на вибивання куль.

Володіє: правильним хватом ракетки та

триманням волану.

 

Контролює

власний емоційний стан.

 

Виконуе:

захват кулі; визначення

відстані до цілі;

 

Практичне виконання рухів і вправ ранкової

гімнастики та формування вміння та навички.

 

Ігри, розваги та квести

З елементами петанку.

 

Обговорення та дискусії

обговорення заходів в режимі

дня.

 

 

 

 

1. Удари над головою.

2. Комбінація елементів вправ з рівноваги на колоді.

3. Петанк метання

малого м’яча в горизонтальну та вертикальну

ціль

Усвідомлює

значення фізичної/ рухової

активності для підтримування стану здоров’я

та задоволення у процесі фізичного виховання

 

Бере участь: у рухливих іграх з розвитку

швидкісно-силових здібностей.

 

Груповий: участь у конкурсах та змаганнях.

участь учнів у конкурсах,

 

Рухова активність – запорука здоров’я.

 

Ігри, розваги та квести

З елементами петанку.

 

 

 

1. Удари над головою.

2. Комбінація елементів вправ з рівноваги на колоді.

3. Петанк. Кидки стоячи різними траєкторіями та різними положенням куль.

Уміє: виконувати окремі удари справа та

зліва, подачу, удар над головою.

 

Усвідомлює значення фізичних вправ для

здоров’я

 

Свідомо ставиться до власного здоров’я та

здоров’я інших;

 

Участь у змаганнях участь учнів внутрішньо

шкільних,

 

Інтегровані завдання поєднання рухів та

навичок на різних етапах навчання петанку.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Негруца Галина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чередниченко Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Mixalchuk Elena
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  4. Мороз Володя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
21 грудня 2022
Переглядів
2067
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку