Конспект уроку з фізичної культури - модуль гімнастика

Про матеріал
Фізична культура Гімнастика Завдання уроку:. 1.Повторити міст з положення лежачи. 2.Закріпити довгий перекид вперед. 3. Сприяти розвитку стрибучості, координації рухів, швидкісно – силових якостей. 4. Сприяти вихованню позитивного ставлення до занять спортом, самостійності, колективності, відповідальності. Місце проведення: спортивний зал Інвентар: свисток, гімнастичні мати, гімнастичний козел, канат
Перегляд файлу

 

Фізична культура

 

Гімнастика

 

Завдання уроку:.

1.Повторити міст з положення лежачи.

2.Закріпити довгий перекид вперед.

3. Сприяти розвитку стрибучості, координації рухів, швидкісно – силових якостей.

4. Сприяти вихованню позитивного ставлення до занять спортом, самостійності, колективності, відповідальності.

 

 

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар: свисток, гімнастичні мати, гімнастичний козел, канат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

Зміст уроку

Дозуван.

Організаційно – методичні вказівки

I.Підготовча частина

1. Шикування в одну шеренгу.

- Клас, в одну шеренгу шикуйсь! Рівняйсь! Струнко!

2. Вітання.

3. Повідомлення завдань уроку.

4. Стройові вправи.

- Клас, рівняйсь!струнко!

- право – руч!

- ліво – руч!

- кру – гом!

- ліво – руч!

Клас, за направляючим в обхід на ліво кроком Руш!

Лівою! Лівою! Раз! Два! Три!

5. Різновиди ходьби.

- руки в сторони Став, на носках  Руш!

- руки за спину Став, на п’ятках Руш!

- руки за голову Став, на внутрішній стороні ступні Руш!

- руки на пояс Став, на зовнішній стороні ступні Руш!

- руки вперед Став, напівприсіді Руш!

-  присіді Руш!

6. Різновиди бігу.

- Клас, повільним бігом Руш!

- біг із закиданням гомілок назад, Руш!

- з виносом прямих ніг вперед, Руш!

- з високим підніманням стегна, Руш!

- приставним кроком правим плечем вперед, Руш!

- з поворотом кругом, лівим плечем вперед, Руш!

- схресним бігом, Руш!

- звичайним бігом Руш!

- Клас, кроком Руш!

7. Вправа на відновлення дихання.

- руки в сторони – вдих

- опускаємо – видих

8. Перешикування у дві колони..

- Клас, через середину залу по два, Руш!

- колони підготували місця занять.

9.   Комплекс ЗРВ на місці без предметів під музичний супровід.

1. В.п. – о.с. Руки на поясі.

   1 – нахил голови вперед

   2 – назад

   3 – вліво

   4 – вправо

2. В.п. – о.с, руки на поясі.

   1 – 4 – кругові оберти голови вліво

   5 – 8 – вправо

3. В.п. – о.с.

   1 – відводимо ліву ногу назад, руки вгору

   2 – в.п.

   3 – 4 – те ж саме з іншої ноги

4. В.п. – о.с. , руки до плечей.

   1 – 4 - кругові оберти  вперед

   5 – 8 – назад

5. В.п. – о.с., руки перед грудьми.

   1 – 2 - відведення зігнутих рук назад

   3 – 4 – відведення прямих рук назад із поворотом вліво

6. В.п. – ноги нарізно,руки на поясі

   1 – нахил тулуба вліво,права рука вгорі

   2 – в.п.

   3 – те ж саме в іншу сторону

   4 – в.п.

7. В.п. – те ж саме

   1 – нахил тулуба вперед, руки в сторони

   2 – в.п.

   3 – нахил тулуба назад, руки в сторони

   4 – в.п.

8. В.п. – ос., руки на поясі.

   1 – 4 – кругові оберти тулуба вліво

   5 – 8 - вправо

9. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі

   1 – нахил вперед

   2 – до центру

   3 – до п’яток

   4 – в.п.

10. В.п. – ноги нарізно

   1 – випад вперед лівою, руки на поясі

   2 – в.п.

   3 – 4 – те ж саме з іншої ноги

11. В.п. – о.с.. руки на поясі

   1 – нахил до підлоги

   2 – сід, руки перед собою

   3 – нахил до підлоги

   4 – в.п.

12. В.п. – о.с.,руки на поясі

   1 – стрибок, ноги нарізно,оплеск над головою

   2 – в.п.

   3 – 4 – те ж саме.

 

 

II. Основна частина

1.Повторити міст з положення лежачи.

1.1.Опис техніки. Лежачи на спині, сильно зігнути ноги і розвести їх (на довжину стопи), носки ніг розвернути назовні, руками спертися біля плечей (пальцями до плечей). Випрямляючи одночасно руки і ноги, прогнутися і нахилити голову назад. Згинаючи руки і ноги, нахиляючи голову вперед, повільно опуститися на спину в початкове положення. При виконанні прагнути повністю розігнути ноги і перевести масу тіла на руки.

1.2.Показ техніки «міст».

1.3.Виконання вправи «міст»

 

 

2.Закріпити довгий перекид.

2.1.Опис техніки. Довгий перекид вперед виконується з напівприсіда, руки назад, махом руками вперед розгинаючи ноги, поставити руки не ближче 60-80 см від носків ніг попереду плечей, відштовхнутися ногами і виконати перекид в групуванні. При цьому потрібно прагнути, щоб згинання ніг в колінах відбувалося у момент торкання підлоги лопатками.

2.2.Показ техніки довгого перекиду.

2.3.Виконання довгого перекиду.

 

 

3.Рухлива гра «Вовк у рові»

На майданчику накреслити дві паралельні лінії на від­стані 1-2 м одна від одної. Це «рів», де живе «вовк» .

Інші учні — «кози», вони стоять на одному боці майдан­чика, за 10-12 кроків від «рову».

На умовній сигнал вчителя «кози», перебігають з одного боку майданчика на інший, перестрибують через «рів». «Вовк» намагається їх спіймати, доторкнувшись до них ру­кою. Спіймані «кози» відходять вбік. Коли всі «кози» перестрибнуть через «рів», вони повертаються на попереднє місце і знову перестрибують через «рів». Після того як спіймано 3-5 «кіз», гра закінчується.

III.Заключна частина

1. Шикування в одну шеренгу.

- Клас, в одну шеренгу шикуйсь! Рівняйсь! Струнко!

2. Гра на увагу

3. Повідомлення д/з

 

4. Підсумок уроку.

10 – 12хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

1 хв.

 

 

 

30 сек.

 

 

 

 

 

2 хв.

8 - 10 м

8 – 10 м

8 – 10 м

 

8 – 10 м

8 - 10 м

8 – 10 м

 

2 хв.

 

10 – 15 м

10 – 15 м

10 – 15 м

10 – 15 м

 

10 – 15 м

 

10 – 15 м

 

 

 

 

20 – 30 сек.

 

 

 

5 – 6 хв.

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

7 – 8 р.

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

25 –30 хв

5 – 6  хв.

1-2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2 р

3-4 хв

 

 

5 – 6 хв.

1-2хв

 

 

 

 

 

 

 

1-2р

3-4 хв

 

 

6 – 8 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 - 5 хв.

30 сек.

 

1 – 2 хв.

30 сек.

1 хв.

 

Звертаю увагу на інтервал та правильність шикування.

 

Вітаюсь.

Голосно, чітко та послідовно повідомляю завдання уроку.

 

 

 

Слідкую за правильністю виконання поворотів.

 

 

Слідкую за чіткістю виконання ходьби.

спину тримати рівно

ноги в колінах не згинати

погляд спрямований вперед

 

спина рівна

 

руки на колінах

спину тримає рівно

 

 

п’ятки дістають сідниць

ноги в колінах не згинати

чим вище піднімаємо стегно

спину тримаємо рівно, руки на поясі, погляд спрямований вперед

 

руки на поясі

 

 

 

 

Робимо глибокий вдих носом, видих – ротом.

 

Слідкую за правильністю шикування.

 

 

Вправу виконувати плавно, щоб не потягнути м'язи шиї.

 

 

 

Вправу виконувати під рахунок.

 

 

Максимально прогнутись у спині.

 

 

 

Виконувати вправи з максимальною амплітудою.

 

 

Руки тримати перед грудьми. Максимально відводимо руки в сторони.

 

 

Руки в ліктях не згинати. Максимальні нахили.

 

 

 

Максимально прогнутись в спині. Вправу виконувати під рахунок.

 

 

Максимальні оберти тулубом. Руки поясі.

 

 

 

Ноги  в колінних суглобах не згинати.

 

 

Спину тримати рівно. Вправу виконувати під рахунок.

 

 

 

Ноги в колінних суглобах не згинати. Спину тримати рівно.

 

 

 

Спину тримати рівно. Вправу виконувати під рахунок

 

.

 

 

Типові помилки.

1. Ноги в колінах зігнуті, ступні на носках ніг .

2. Ноги зігнуті в колінах, плечі зміщені від точок опори кистей.

3. Руки і ноги широко розставлені.

4. Голова нахилена вперед.

 

 

 

 

 

 

 

Власний показ.

Виправляю помилки.

 

 

 

Типові помилки.

1. Близька постановка рук, що призводить до виконання звичайного перекиду вперед.

2. Ноги у момент відштовхування не розгинаються повністю.

3. Поява фази польоту із-за занадто великої відстані між стопами і місцем постановки рук.

4. Помилки, типові при виконанні групувань, перекатів і перекиду вперед.

Виправляю помилки.

 

 

 

 

Слідкую за технікою безпеки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкую за правильністю шикування.

 

Голосно і чітко повідомляю правила гри, слідкую за правильністю виконання.

Чітко повідомляю д/з.

Аналізую урок і роблю відповідний підсумок.

 

 

doc
Додано
23 грудня 2022
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку