Конспект уроку з фізичної культури - модуль гімнастика

Про матеріал
Фізична культура Гімнастика Завдання уроку: 1. Ознайомити учнів з комплексом ЗРВ на гімнастичній лаві. 2. Повторити опорний стрибок на коліна. 3. Повторити опорний стрибок через козла ноги нарізно.. 4. Сприяти розвитку стрибучості, координації рухів, швидкісно – силових якостей. 5. Сприяти вихованню позитивного ставлення до занять спортом, самостійності, колективності, відповідальності. Місце проведення: спортивний зал Інвентар: свисток, гімнастичні мати, гімнастична лава
Перегляд файлу

Фізична культура

 

Гімнастика

 

Завдання уроку:

1. Ознайомити учнів з комплексом ЗРВ на гімнастичній лаві.

2. Повторити опорний стрибок на коліна.

3. Повторити опорний стрибок через козла ноги нарізно..

4. Сприяти розвитку стрибучості, координації рухів, швидкісно – силових якостей.

5. Сприяти вихованню позитивного ставлення до занять спортом, самостійності, колективності, відповідальності.

 

 

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар: свисток, гімнастичні мати, гімнастична лава

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

Зміст уроку

Дозуван.

Організаційно – методичні вказівки

I.Підготовча частина

1. Шикування в одну шеренгу.

- Клас, в одну шеренгу шикуйсь! Рівняйсь! Струнко!

2. Вітання.

- Добрий день, діти! Звати мене Анатолій Сергійович і сьогодні я проведу у вас урок фізичної культури.

3. Повідомлення завдань уроку.

- Сьогодні на уроці ми з вами повторити опорний стрибок на коліна,повторити  опорний стрибок через козла ноги нарізно..

 4. Стройові вправи.

- Клас, рівняйсь!струнко!

- право – руч!

- ліво – руч!

- кру – гом!

- ліво – руч!

Клас, за направляючим в обхід на ліво кроком Руш!

Лівою! Лівою! Раз! Два! Три!

5. Різновиди ходьби на гімнастичній лаві.

- руки в сторони Став, на носках  Руш!

- руки за спину Став, на п’ятках Руш!

- руки за голову Став, на внутрішній стороні ступні Руш!

- руки на пояс Став, на зовнішній стороні ступні Руш!

- руки вперед Став, напівприсіді Руш!

-  присіді Руш!

6. Різновиди бігу.

- Клас, повільним бігом Руш!

- біг із закиданням гомілок назад, Руш!

- з виносом прямих ніг вперед, Руш!

- з високим підніманням стегна, Руш!

- приставним кроком правим плечем вперед, Руш!

- з поворотом кругом, лівим плечем вперед, Руш!

- схресним бігом, Руш!

- звичайним бігом Руш!

- Клас, кроком Руш!

 

7. Вправа на відновлення дихання.

- руки в сторони – вдих

- опускаємо – видих

8. Перешикування у дві колони..

- Клас, через середину залу по два, Руш!

- колони підготували місця занять.

9.  Комплекс загально розвиваючих вправ на гімнастичній лаві.

- сіли на лави, ноги випростали

1. В.п  – сидячі на лаві, ноги нарізно, руки на плечі один одному

1- нахил голови вперед

2 – назад

3 – вліво

4 – вправо

2. В.п – теж саме

1 – підняти ліву руку вгору, прогнутись в спині

2 – в.п

3 – 4 – теж саме тільки праву руку

3. В.п – теж саме

1 – нахил тулуба вперед

2 – в.п

3 – назад

4 – в.п

4. В.п –  сидячі на лаві, ноги нарізно, руки на поясі

1 – нахил тулуба вліво, права рука вгорі

2 – в.п

3 – нахил вправо, ліва рука вгорі

4 – в.п

5. В.п – теж саме

1 – нахил до носка лівої ноги

2 – в.п

3 – до правої

4- в.п

6. В.п – теж саме

1 – мах лівою ногою, оплеск

2 – в.п

3 – правою, оплеск

4 – в.п

 

7. В.п – теж саме

1- встати, руки вгору

2 – в.п

3 – встати, руки в сторони

4 – в.п

8.  В.п -  стоячи обличчям до лави, руки на поясі

1 – випад лівою, ногу поставити на лаву

2 – в.п

3 – випад правою, ногу поставити на лаву

4 – в.п

9. В.п – теж саме

1 – 2 – стрибок на лаву із зміною положення ніг

3 – 4 – теж саме

10. В.п – теж саме

1 – стрибок на лаву

2 в.п

3 – 4 – теж саме

 

 

II. Основна частина

 1. Повторити  опорний стрибок в упор на коліна..

 

2.  Повторити  опорний стрибок через козла ноги нарізно.

Підвідні вправи:

1. Стрибки на місці і в русі з розведенням ніг у боки.

2.В основній стійці стрибок вгору з розведенням ніг нарізно.

3.З упору лежачи, відштовхуючись носками, розводячи ноги в боки.

4. З упору лежачи, відштовхуючись носками, перейди в упор стоячи., ноги нарізно.

5. З упору лежачи, відштовхуючись носками, перейди в упор стоячи, ноги нарізно, і виконай у темпі стрибок в гору – вперед, прогнувшись

3. Естафети

  1.              Направляючий стає по переду колони на відстані 3м. Перший учасник виконує удар по м’ячу внутрішньою стороною стопи, а направляючий зупиняє м’яч підошвою.
  2.              «Футбольні пенальті.».учні однієї команди стоять в одну шеренгу у стійці ноги нарізно.  Учні іншої команди з відстані, визначеною вчителем, пробивають по черзі пенальті. Якщо м’яч прокотився між ногами учнів, що стоять, - пенальті забили.

3)  Учні шикуються у 3-4 колони з одноковою кількістю учасників гри. Спереду на відстані 3м до кожної колони стоїть ведучий з м’ячем. За сигналом вчителя, ведучий  по черзі котиться м’яч кожному гравцеві своєї команди. Гравець своєї  команди виконує передачу м’яча ногою до ведучого, а сам в кінець колони.

4. Естафета з веденням м’яча .

Перший обводить фішки і повертається назад, передає естафету наступному.

5. Передача м’яча над головою.

Направляючий передає м’яч по сигналу наступному, останній перед м’яч і стає на перед, перед направляючим.

6. Передача м’яча пі ногами.

 В.п- широка стійка. Направляючий котить м’яч між ногами в колоні, останній ловить м’яч і стає попереду. Виграє та команда, направляючий якої займе перший своє місце і не порушить правила.

 

 

 

 

 

 

5.  Гра «Білки, жолуді, горіхи»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.Заключна частина

1. Шикування в одну шеренгу.

- Клас, в одну шеренгу шикуйсь! Рівняйсь! Струнко!

2. Гра на увагу «Заборонений рух»

 

3. Повідомлення д/з

4. Підсумок уроку.

10 – 12хв.

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

30 сек.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

8 - 10 м

8 – 10 м

8 – 10 м

 

8 – 10 м

8 - 10 м

8 – 10 м

 

2 хв.

10 – 15 м

10 – 15 м

10 – 15 м

10 – 15 м

 

10 – 15 м

 

10 – 15 м

 

 

 

 

20 – 30 сек.

 

 

 

 

 

 

5 – 6 хв.

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

 

25 – 30 хв

5 – 6 хв.

 

 

5 – 6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

1 – 2хв.

 

 

 

1 – 2 хв.

 

 

 

 

 

1 – 2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 – 4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 – 5 хв.

30 сек.

 

 

1 – 2 хв.

 

 

30 сек.

1 хв.

 

Звертаю увагу на інтервал та правильність шикування.

 

Вітаюсь.

 

 

 

Голосно, чітко та послідовно повідомляю завдання уроку.

 

 

 

Слідкую за правильністю виконання поворотів.

 

 

Слідкую за чіткістю виконання ходьби.

 

 

 

спину тримати рівно

ноги в колінах не згинати

погляд спрямований вперед

 

спина рівна

 

руки на колінах

спину тримає рівно

 

п’ятки дістають сідниць

ноги в колінах не згинати

чим вище піднімаємо стегно

спину тримаємо рівно, руки на поясі, погляд спрямований вперед

 

руки на поясі

 

 

 

 

Робимо глибокий вдих носом, видих – ротом.

 

Слідкую за правильністю шикування.

 

 

 

 

 

 

 

Спину тримаємо рівно, нахили виконуємо плавно, щоб не потягнути м’язи шиї

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати, максимально прогнутися в спині

 

 

 

Ноги від підлоги не відривати

 

 

 

 

 

Рука, що вгорі пряма

 

 

 

 

 

 Ноги в колінах не згинати, руки тягнуться вперед

 

 

 

 

 

Намагаємося якнайвище підняти ноги

 

 

Спина рівна, руки прямі

 

 

 

 

Нога, що позаду пряма

 

 

 

 

 

Руки на поясі, спину тримати рівно

 

 

 

Спина пряма

 

 

 

 

 

 

Пояснюю техніку, слідкую за виконанням.

 

 

Техніка виконання.  Після відштовхування ногами від мостика  потрібно потягнутися руками до опори , поставити на неї руки,  зігнутися в тазостегнових суглобах і розвести ноги, при відштовхуванні розігнутися і виконати приземлення.

 

Слідкую за виконанням, виправляю помилки.

 

 

 

Виконують усі учасники по черзі.

 

 

 

 

 

 

 

Перемагає команда, яка найбільше забила пенальті.

 

 

 

 

Удар виконуємо  внутрішньою стороною стопи, а  зупинку – підошвою.

 

 

 

 

Звертаємо увагу на правильність виконання

 

 

 

Звернути увагу на правила естафети.

 

 

 

 

 

 

Виконувати за сигналом

 

 

 

 

 

 

 

 

Дітей розподіляють на трійки. Вони беруться за руки і утворюють кола на всій площі майданчика. Кожний гравець у колі дістає назву: «Білка», «Жолудь», «Горіх». Одного з дітей вибирають ведучим. На виклик вчителя «Горіхи!», «Білки!», або «Жолуді!» діти швидко міняються місцями в різних колах, а ведучий намагається зайняти місце в одній із трійок, дістаючи назву гравця, який вибув. Учень, що залишився без місця, стає ведучим

 

 

Слідкую за правильністю шикування.

 

Голосно і чітко повідомляю правила гри, слідкую за правильністю виконання.

Чітко повідомляю д/з.

Аналізую урок і роблю відповідний підсумок.

 

 

doc
Додано
23 грудня 2022
Переглядів
273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку