Календарно - тематичне планування з предмету Біологія 11 клас складено відповідно до Навчальної програми з біології і екології для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти: рівень стандарту, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407, до підручника Андерсон О.А .та ін. Біологія та екологія: підручник для 11 кл. закладів загальної середньої освіти: рівень стандарт /.- К.: Школяр, 2019. – 216 ст., іл.
Планування містить посилання на електронні джерела інформації.
Календарно-тематичне планування для загальноосвітніх навчальних закладів
Біологія 11 клас
на 2023-2024 н. р.
(70 годин – 2 години на тиждень, із них 2 години – резервних)
Навчальна програма з біології і екології для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти: рівень стандарту, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407.
Підручник: Андерсон О.А .та ін. Біологія та екологія: підручник для 11 кл. закладів загальної середньої освіти: рівень стандарт /.- К.: Школяр, 2019. – 216 ст., іл.
37. |
|
Поняття екосистеми |
Опрацювати § 27 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=PLFMAnuaCDM&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=31&pp=iAQB
|
38. |
|
Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах |
Опрацювати § 28 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=hAsyROCwo7Y&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=32&pp=iAQB
|
39. |
|
Екологічні сукцесії як процеси саморозвитку екосистем |
Опрацювати § 29 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=hlrq_82HZFU&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=33&pp=iAQB
|
40. |
|
Агроценози, їхня структура та особливості функціонування |
Опрацювати § 30 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=AaP3yDex8I4&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=35&pp=iAQB
|
41. |
|
Захист проєкту. Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних) |
|
42. |
|
Біосфера як глобальна екосистема |
Опрацювати § 31 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=9MFfsdbzPZs&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=34&pp=iAQB
|
43. |
|
Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери |
Опрацювати § 32 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=QaT8yneUwAQ&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=36&pp=iAQB
|
44. |
|
Вчення Володимира Вернадського про біосферу та ноосферу |
Опрацювати § 33 Відео урок https://youtube.com/watch?v=edvH1REZ1RY&feature=share
Аудіо урок
Повторити §§ 24 - 33 |
45. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Екологія» Тематичне оцінювання №4 |
|
Тема 8. Сталий розвиток та раціональне природокористування (10 годин) |
|||
46. |
|
Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні |
Опрацювати § 34 Відео урок https://youtube.com/watch?v=bXDBcUHZ2VI&feature=shared
https://youtube.com/watch?v=9J64ALA8JMg&feature=shared
https://www.youtube.com/watch?v=r0m2y8TJx9w&list=PLUsticUcgJ-eAinvg8UkBqVMN8xg3TB7O&index=7&pp=iAQB
ВШО https://youtube.com/watch?v=Ua-PIwbCBZU&feature=shared
|
47. |
|
Забруднення довкілля, його види та критерії |
Опрацювати § 35 Відео урок https://youtube.com/watch?v=r0m2y8TJx9w&feature=shared
|
48. |
|
Антропічний вплив на атмосферу. Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона |
Опрацювати § 36 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=EhEtvhUA4tg&list=PLUsticUcgJ-eAinvg8UkBqVMN8xg3TB7O&index=2&pp=iAQB
|
49. |
|
Антропічний вплив на гідросферу. Охорона водойм |
Опрацювати § 37 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=qwR5JXhT9jE&list=PLUsticUcgJ-eAinvg8UkBqVMN8xg3TB7O&index=3&pp=iAQB
|
50. |
|
Антропічний вплив та охорона грунтів |
Опрацювати § 38 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=DczSaGLM-ck&list=PLUsticUcgJ-eAinvg8UkBqVMN8xg3TB7O&index=4&pp=iAQB
|
51. |
|
Антропічний вплив на біорізноманіття |
Опрацювати § 39 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=GOvitYquB7U&list=PLUsticUcgJ-eAinvg8UkBqVMN8xg3TB7O&index=5&pp=iAQB
|
52. |
|
Екологічна політика в Україні |
Опрацювати § 40 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=2-47o9iFv6M&list=PLUsticUcgJ-eAinvg8UkBqVMN8xg3TB7O&index=6&pp=iAQB
|
53. |
|
Стратегія сталого розвитку природи і суспільства. |
Опрацювати § 41 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=sNLWNK60IF4&list=PLUsticUcgJ-eAinvg8UkBqVMN8xg3TB7O&index=9&pp=iAQB
Індивідуальне завдання. «Перспективи вироблення біогазу»
|
54. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Оцінка екологічного стану свого регіону |
Опрацювати с. 175 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=Flegl9MJTkY&list=PL-Oj-EuOS6c8g6cIjLWHAvIkaRPs9mui9&index=4&pp=iAQB Повторити §§ 34 - 41 |
55. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Сталий розвиток та раціональне природокористування» Тематичне оцінювання №5 |
|
Тема 9. Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології (12 год) |
|||
56. |
|
Завдання та методи сучасної селекції рослин, тварин і мікроорганізмів |
Опрацювати § 42 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=jkBjnINgLvA&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=38&pp=iAQB Проект (один на вибір; створення бук-трейлеру, презентації, буклету, скрайбу, постеру тощо) - Клонування організмів. Нанотехнології в біології. Трансгенні організми: за і проти. |
57. |
|
Значення праць М.І. Вавилова для розвитку селекції |
Опрацювати § 43 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=_UYbqUpzIcA&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=37&pp=iAQB
https://www.youtube.com/watch?v=S09aNojrK5Q&list=PL-Oj-EuOS6c8g6cIjLWHAvIkaRPs9mui9&index=1&pp=iAQB
|
58. |
|
Сучасна біотехнологія та її основні напрями |
Опрацювати § 44 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=VwdH9C5RGtA&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=39&pp=iAQB
https://www.youtube.com/watch?v=Ep_fO5NNevg&list=PL-Oj-EuOS6c8g6cIjLWHAvIkaRPs9mui9&index=2&pp=iAQB
|
59. |
|
Генетична інженерія в сучасній селекції |
Опрацювати § 45 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=vYsXazctm_4&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=41&pp=iAQB
https://youtube.com/watch?v=tLna6ggQn9E&feature=share
|
60. |
|
Роль біологічних досліджень у розвитку медицини |
Опрацювати § 46 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=SeKX6aH0YYg&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=42&pp=iAQB
|
61. |
|
Генетична інженерія людини |
Опрацювати § 47 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=oXuUoUgpTtM&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=40&pp=iAQB
|
62. |
|
Досягнення клітинної інженерії |
Опрацювати § 48 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=oXuUoUgpTtM&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=40&pp=iAQB
|
63. |
|
Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм і біологічний захист
|
Опрацювати § 49 Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=2FQ6YPxTPs0&list=PLWteg9_gGYtG7_61pkanDGc_ZhOX0kf_T&index=43&pp=iAQB
|
64. |
|
Захист проєкту (один на вибір; створення бук-трейлеру, презентації, буклету, скрайбу, постеру тощо) - Клонування організмів. Нанотехнології в біології. Трансгенні організми: за і проти. |
Індивідуальні завдання. «Перепрограмування клітин», «ГМО» |
65. |
|
Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації
|
Опрацювати § 50 Відео урок https://youtube.com/watch?v=lcAXzAnjPqg&feature=share
|
66. |
|
Індивідуальні завдання. «Перепрограмування клітин», «ГМО» |
|
67. |
|
Роль біології в розвитку людства |
Опрацювати § 51 Відео урок Повторити §§42 - 51 |
68. |
|
Узагальнення знань з теми «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології». Тематичне оцінювання №6 |
|
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
||
Загальна кількість |
Заплановано |
Загальна кількість |
Заплановано |
|
Практичні роботи |
2 |
2 |
1 |
1 |
Тематичне оцінювання |
3 |
3 |
3 |
3 |
Контрольні роботи
|
1 |
1 |
1 |
1 |
Проєкти
|
1 |
1 |
2 |
2 |