Матеріал включає підбір різнорівневих завдань, які дозволять перевіряти й оцінити рівень засвоєння матеріалу з біології 7 класу за І чверть в здобувачів освіти, що навчаються за сімейною формою.
Контрольна робота з біології № 1 (для 7 класу)
• сімейна форма навчання
Блок запитань Варіант – 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. (1 бал) Вкажіть представника, що мешкає у ґрунтовому середовищі: а) трубочник звичайний; б) жук колорадський; в) ейзенія пахуча; г) креветка піщана. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. (1 бал) Вкажіть, правильно сформульоване твердження: а) Коралові поліпи мають зовнішній скелет. б) Актинії – це медузи, що поширені у Чорному морі. в) Біля підошви у гідри заходиться найдовші щупальця. г) Медузи ведуть сидячий спосіб життя.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. (1 бал) Послідовність фаз розвитку комах: а) личинка → яйце → лялечка → доросла комаха; б) лялечка → яйце → личинка → доросла комаха; в) яйце → лялечка → личинка → доросла комаха; г) яйце → личинка → лялечка → доросла комаха. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. (0,5 бала) Кровоносна система призначена для ________________________________ ________________________________________________________________
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. (0,5 бала) Регенерація – це __________________________________________________ ________________________________________________________________
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. (2 бали) Яка будова жалких клітин? Яка їхня функція? Назвіть організми, у будові яких є такі клітини. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. ( 4 бали) Вкажіть спільні ознаки членистоногих. ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
Порівняйте деякі характерні ознаки ракоподібних, павукоподібний та комах.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. (2 бали) Укуси яких павуків й комах небезпечні для людини? Яких правил слід дотримуватися, щоб уникнути укусів членистоногих? ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
|