Календарно-тематичне планування до НМК Focus 3 2nd edition (units 3-6)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до НМК Focus 3 2nd edition (Units 3-6,98 годин). Буде корисним для класів з поглибленим вивченням (5 годин/тиждень)
Перегляд файлу

 


№ уроку

 

Дата

Розділ

 

ст. НМК

Тема уроку

Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

Інтегровані змістові лінії

Д.З.

 

WB

Лексика

Граматика/ Фонетика

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Писемна/усна взаємодія/продукування

 

 

Календарно-тематичне планування: англійська мова, 8-В 5 годин(Семестр II)

 

 

Розділ 3: Життя – це рух вперед!

Тематика ситуативного спілкування: подорожі, види транспорту.

Ключові компетентності: здоров’я та безпека, компетентності в природничих науках а технологіях.

  1.  
  2.  

 

Unit3

ст. 32-33

Транспорт

 

Екстремальні поїздки до школи.

Описувати свій шлях до школи.

Види транспорту.

 

Читання: загальне розуміння інформації

 

 

 

 

Говоріння: як ти добираєшся до школи?

 

 

«Здоров’я і безпека»

 

пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях

ст.32 (1,2)

 

 

ст.32 (3,4)

 

 

 

  1.  

  2.  

Unit3

ст. 32-33

Види транспорту.

 

 

Як ви подорожуєте?

Запитувати та розповідати про подорожі.

Колокації до теми «Подорожі»

 

 

 

Говоріння: типи подорожей.

ст.33

(1,2)

 

ст.33 (3,4)

 

 

 

  1.  

Unit3

ст. 34

Дивний випадок у Ессексі.

Висловлювати припущення щодо теперішніх і минулих подій.

 

Present and past speculations.

 

 

Говоріння: діалог.

 

ст.34

  1.  
  2. .

Unit3

ст.35

Ваш улюблений тип відпочинку.

 

 

Відпустка.

Запитувати та розповідати про свою відпустку.

Складені іменники.

Вимова географічних назв.

Аудіювання: множинний вибір

Говоріння: як ти любиш відпочивати?

розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

ст.35

 (1-3)

 

 

ст.35

(4-6)

 

 

  1.  
  2.  

Unit3

ст. 36-37

Сучасне покоління і подорожі.

 

 

Як подорожували наші батьки.

Вирізняти детальну інформацію у прочитаному тексті.

 

 

Читання: множинний вибір

Говоріння: як воно подорожувати без інтернету?

 

ст.36(1-4)

 

 

Написати про подорожі 20 років тому

  1.  

Unit3

ст.36-37

 

Незабутня подорож.

Описувати свій туристичний досвід.

Прикметники з префіксами dis-, un-.

 

 

Говоріння: сучасні туристи: які вони?

 

ст.37

  1.  
  2.  

Unit3

ст. 38

Звички в минулому.

 

 

 

Раніше все було по-іншому.

Описувати своє життя в минулому.

Словниковий диктант

Used to and would

Читання: заповнення пропусків

Говоріння: 10 років тому я був зовсім іншим.

 

ст.38

 

 

 

Написати про своі звички в дитинстві

  1.  

TB

ст.230 - 231

Перевіримо свої знання!

Оцінювати власні навчальні досягнення

 

Present and past speculations.

Used to and would

 

Говоріння: цікаві факти про моїх одногрупників.

 

Написати історію про своє минуле, використовуючи вивчені граматичні конструкції.

  1.  
  2. .

Unit3

ст.121

Куди ви їздили на канікули у дитинстві?

 

 

 

Спогади про дитинство.

Розповідати про свій досвід мандрівки у дитинстві.

 

 

Відео урок: виокремлювати детальну інформацію у переглянутому відео фрагменті

Говоріння: літні канікули.

 

Слайд-презентація «Мої літні канікули».

 

ст.39 (1,2)

 

  1.  

Unit3

ст.39

Сім’я, яка об’їхала увесь світ.

 

 

Separable and inseparable phrasal verbs.

Аудіювання: відповіді на запитання.

Говоріння: плюси та мінуси подорожей з сім’єю.

 

ст.39

(3,4)

  1.  

Unit3

ст.40

Мені потрібна твоя порада.

Просити та давати пораду.

 

 

Читання: розуміння детальної інформації

Письмо: аналіз моделі особистого імейлу.

 

ст.40

  1.  

Unit3

ст.41

Що мені робити в цій ситуації?

 

Давати пораду другові.

 

Ellipsis

 

Письмо: особистий імейл.

 

ст.41

  1.  

Unit3

ст.42

 

Прислухайся до моєї поради!

Висловлювати прохання та надавати пораду

Функційні фрази для прохання / надання порад

 

 

Аудіювання: загальне розуміння інформації

 

Тренування аудіювання

Говоріння: прохання про/ надання порад

 

ст.42

  1.  

WB

ст.43

Академічна відпустка

Описувати переваги та недоліки академічної відпустки.

Консолідація вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні.

 

 

Говоріння: академічна відпустка: за та проти.

 

Скласти розповідь

  1.  

ст.120

 

 

 

Готель у хмарах.

Описувати нетипові готелі.

 

 

Відео урок: розуміння загальної та детальної інформації.

Говоріння: незвичний готель.

 

Домашнє читання

 

Написати історію «1 день мого життя в готелі Mashpi Lodge»

  1.  

ст.121

Life skills

 

Розповідати про свою незабутню подорож.

 

 

 

Говоріння: слайд презентація. Це була незабутня подорож.

 

Підготувати слайд презентацію.

  1.  

Unit3

ст.44

 

Пригадаймо вивчене!

Focus Review 3

Оцінювати власний поступ у навчанні.

 

 

 

 

 

ст.44

  1.  

Unit3

ст.45

 

Креативність.

Focus Review 3

Оцінювати власний поступ у навчанні

 

 

 

 

 

 

ст.45

  1.  

 

Цифрова грамотність

 

 

Самостійна робота

 

 

 

 

Скласти розповідь

  1.  

 

Подорож моєі мрії

Розповідати про подорож мрії

 

 

 

Тренування говоріння

 

Повторити вивчений матеріал теми

 

 

Розділ 4: Їж, пий та будь здоровим!

Тематика ситуативного спілкування: харчування, фрукти, овочі.

Ключові компетентності: здоров’я та безпека, здорове життя.

  1.  
  2.  

Unit4

ст. 46-47

Харчування.

 

 

 

Зіркові дієти.

Описувати своє відношення до різних дієт.

Фрукти, овочі

 

Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного.

 

 

 

 

Говоріння: переваги  а недоліки дієт.

 

 

«Здоров’я і безпека»

 

обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я;

ст.46

 

 

 

Описати одну з відомих дієт

  1.  

  2.  

Unit4

ст. 46-47

Смачно чи корисно?

 

Смак.

Описувати смак та вигляд продуктів харчування.

Колокації та описові прикметники до теми «Їжа»

 

 

 

Говоріння: смачна їжа.

ст.47

(1,2)

 

ст.47

(1,2)

 

  1.  
  2.  

Unit4

ст. 48

Найкращі ресторани Лондона.

 

 

Ресторани мого міста.

 

Розповідати про майбутні дії використовуючи різні часові форми.

 

Future forms

 

Аудіювання: загальне розуміння інформації.

Говоріння: мої плани на майбутнє.

 ст.48

 

 

Розповідати про улюблений ресторан

  1.  

Unit4

ст.123

Де плануєте повечеряти сьогодні?

Визначати загальну та детальну інформацію у відео фрагменті.

 

 

 

Словниковий диктант

 

Відеоурок: розуміння загальної та детальної інформації у переглянутому фрагменті

Говоріння: вечеряти вдома чи у ресторані?

наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування;

Підготувати 1-хв. доповідь на тему «Моє улюблене кафе»

  1.  

Unit4

ст.49

Здорове харчування.

Розуміти головні деталі у розповіді на знайому тему.

Колокації «Їжа»

 

Аудіювання: детальне та загальне розуміння інформації. Встановлення відповідності.

Говоріння: здорове харчування: за та проти.

 

ст.49

  1.  

Unit4

ст.50-51

Раціональність у використанні продуктів.

Розуміти ключову інформацію у прочитаному тексті.

 

.

Читання: загальне розуміння прочитаного (відповіді на запитання)

Говоріння: як раціонально купувати продукти?

 

ст.50

  1.  

Unit4

ст.50-51

Мій улюблений рецепт.

Описувати рецепт приготування страви.

Дієслова до теми «Приготування їжі».

 

Аудіювання: загальне розуміння інформації.

Письмо: опис рецепту приготування страви.

 

ст.51

  1.  

Unit4

ст.52

Школа юних поварів.

Запитувати та розповідати про плани на майбутнє.

 

Future Continuous and Future Perfect.

Аудіювання: загальне а детальне розуміння тексту

Говоріння: що ти зможеш зробити до кінця дня?

 

ст.52

  1.  

TB

ст.236 - 237

Перевіримо свої знання!

Оцінювати власні навчальні досягнення

 

Future forms

 

 

Тренування аудіювання

Говоріння: я зроблю це до обіду.

 

Написати 10 речень з вивченими граматичними структурами

  1.  

Unit4

ст.53

Давай замовимо піцу!

Описувати улюблені доставки їжі у їхньому місті.

 

Question tags.

Аудіювання: загальне розуміння інформації

Говоріння: діалогічне мовлення. Моя улюблена доставка.

 

ст.53

  1.  

Unit4

ст.54

Кулінарні курси для початківців.

Аналізувати структуру офіційного листа-запиту.

Типові кліше для офіційних листів.

 

Читання: аналіз структури і мови офіційного листа.

 

 

ст.54

  1.  

Unit4

ст.55

 

Секрети виготовлення швейцарського шоколаду.

Писати офіційний лист.

 

Indirect questions.

 

Письмо: лист-запит.

 

ст.55

  1.  

Unit4

ст.56

В ресторані.

Замовляти їжу в ресторані.

Функційні фрази до теми «Замовлення їжі»

 

Аудіювання: загальне розуміння тексту

Говоріння: діалогічне мовлення. В ресторані.

 

ст.56

  1.  

WB

ст.57

Exam Speaking

Робити замовлення їжі.

Консолідація вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні

 

 

Говоріння: діалогічне мовлення. Що бажаєте на обід?

 

Скласти діалог «У ресторані».

  1.  

ст.122

Фестиваль томатів.

Розповідати про свої вподобання в їжі.

Прикметники, що характеризують смак їжі.

 

Відеоурок: розуміння детальної інформації у переглянутому сюжеті

 

Домашнє читання

Говоріння: ти б хотів побувати на La Tomatina фестивалі.

 

Підготувати усну доповідь «Фестивалі мого міста».

  1.  
  2.  

ст.123

Фестивалі іжі в Україні.

 

 

 

 

Критичне мислення.

Детально описувати процес приготування страв.

 

 

 

Говоріння: як приготувати борщ?

 

Написати рецепт приготування улюбленої страви.

 

 ст.58 (1,2)

  1.  

Unit4

ст.58

Пригадаймо вивчене!

Focus Review 4

Оцінювати власні навчальні досягнення.

 

 

 

 

 

ст.58

  1.  

Unit4

ст.59

Пригадаймо вивчене!

Focus Review 4

Створити допис у блозі про свої враження від поїздки.

 

 

 

 

 

ст.59

  1.  

 

Робота в команді.

 

 

 

 

Тренування говоріння

 

Підготуватися до самостійноі роботи

50.

 

Здорове харчування-довге життя

 

 

 

 

Самостійна робота

 

Повторити вивчене

 

 

Розділ 5: Планета Земля.

Тематика ситуативного спілкування: географічні особливості, природні ландшафти, водойми.

Ключові компетентності: екологічна безпека та сталий розвиток, компетентності в природничих науках та технологіях.

 

51.

 

52.

 

Unit5

ст.60

Наша планета.

 

Загадки океанів.

Повідомляти про особливості морів та океанів

Географічні особливості.

 

Читання: відповіді на запитання.

Говоріння: цікаві факти про океани.

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

 

 

ст.60

(1,2)

 

ст.60

(3,4)

 

 

53.

 

 

54.

Unit5

ст.61

Ландшафт України.

 

Географічні особливості Волині.

Розповідати про ландшафт свого регіону

Колокації до теми «Географічні характеристики»

 

Аудіювання: встановлення відповідності. 

Говоріння: географічні особливості України.

ст.61

(1,2)

 

ст.61

(3,4)

55.

Unit5

ст.62

Проблема перенаселення планети.

Висловлювати власну думку про проблеми людства та шляхи їх вирішення.

 

Означений та неозначений артиклі: a/an, the.

Читання: загальне розуміння інформації.

Говоріння: проблеми людства та шляхи їх вирішення.

ст.62

(1-4)

56.

 

 

 

 

57.

ст.125

Екологічні проблеми.

 

 

 

Ми – за екологічно чисті міста!

Розповідати про шляхи покращення екологічної ситуації в їх місті.

 

Словниковий диктант

 

Відеоурок: розуміння загальної та детальної інформації у переглянутому фрагменті

Говоріння: мій особистий внесок в екологію мого міста.

усвідомлювати екологічні проблеми;

дискутувати довкола питань екології;

 

 

ст.62 (5,6)

 

 

 

Підготувати доповідь «Як я дбаю про екологію навколишнього середовища»

58.

Unit5

ст.63

Ти турбуєшся про захист довкілля?

Виявляти детальну інформацію у прослуханому тексті.

 

Наголос у багатоскладових прикметниках.

Аудіювання: відпрацювання екзаменаційних стратегій (множинний вибір)

Говоріння: моє відношення до еко-технологій.

обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;

обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів;

ст.63

59.

Unit5

ст.64

Поради щодо виживання.

Розуміти загальну та детальну інформацію у прочитаному тексті.

Туристичне приладдя.

 

Читання: детальне розуміння інформації.

Говоріння: мій туристичний досвід.

 

ст.64

60.

Unit5

ст.65

Як вберегтися від диких звірів у лісі?

Давати поради щодо поведінки на природі.

Фразові дієслова

 

 

Говоріння: як пережити напад ведмедя.

 

ст.65

61.

Unit5

ст.66

Тварини-рятівники.

Розрізняти загальну та детальну інформацію у прочитаному тексті.

Зв’язний диктант

Non-defining relative clauses.

Читання: загальне та детальне розуміння інформації.

Говоріння: тварини, яких я боюся.

 

ст.66

62.

TB

ст.243 - 244

Перевіримо свої знання!

Оцінювати власні навчальні досягнення

 

Articles.

Non-defining relative clauses.

 

Говоріння: географічна вікторина.

 

Домашнє читання

 

Написати 10 речень з вивченими граматичними структурами

63.

Unit5

ст.67

Природні катаклізми.

Розповідати про різні природні катастрофи.

Natural disasters

Prepositions at the end of clauses.

Тренування аудіювання.

Говоріння: найнебезпечніші природні явища.

 

ст.67

64.

Unit5

ст.68

Чи потрібно нести цивілізацію в Амазонські джунглі?

Складати модель написання статті на суперечливу тему (for and against)

 

 

Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного.

Письмо: аналіз моделі/ структури написання for and against essay.

 

 

ст.68

65.

Unit5

ст.69

Збережемо рідкісних тварин.

Писати есе на суперечливу тему (for and against)

Linkers: firstly, secondly, however.

 

 

Письмо: написання статті на суперечливу тему (for and against)

 

ст.69

66.

Unit5

ст.70

Зупинимо глобальне потепління!

Описувати зображення, відстоювати свою точку зору.

Функційні фрази: justifying your choice/ rejecting other opinions

 

Аудіювання: загальне розуміння прослуханого.

Говоріння: я вважаю, цей промо постер – найкращий.

 

ст.70

67.

WB ст.71

Exam Speaking

Дискутувати про екологічні проблеми.

Консолідація вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні

 

 

Говоріння: зміна клімату: як з цим боротися?

 

Порівняти класичні та альтернативні джерела енергії.

68

ст.124

Хамелеони.

Розрізняти загальну та детальну інформацію у переглянутому відео фрагменті

 

 

Відеоурок: загальне та детальне розуміння інформації.

Говоріння: як ти відносишся до документальних фільмів про тварин?

 

Презентувати улюблене відео про тварин.

69

ст.125

Life Skills

Критичне мислення, обговорення, співпраця

Презентувати свої ідеї у формі промови.

 

 

 

Говоріння: як ми можемо захистити навколишнє середовище?

 

Підготувати групову презентацію.

70

Unit5

ст.71

+

TB

ст.241-242

Давай повторимо слова!

Аналізувати та відпрацьовувати екзаменаційні стратегії.

Активізація лексичного матеріалу

 Unit 5

(слова, колокації)

 

 

 

 

Написати історію, використовуючи 10 нових слів і колокацій.

71

Unit5

ст.72

Пригадаймо вивчене!

 

Оцінювати вдасні навчальні досягнення.

 

Самостійна робота

 

 

 

 

ст.72

72

Unit5

ст.73

Ми і довкілля

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

Тренування говоріння

 

ст.73

73

TB

ст. 247

Відпрацювання екзаменаційних стратегій: говоріння

Порівнювати зображення.

 

 

 

Говоріння: перше зображення подобається мені більше, аніж друге.

 

Порівняти 2 зображення, використовуючи вивчені фрази.

74

TB

ст.246

Відпрацювання екзаменаційних стратегій: письмо

Написати есе на суперечливу тему (for and against)

 

 

 

Письмо: есе на тему «Тестування ліків на тваринах»

 

Підготуватися до тесту.

75

 

Підсумковий урок

Тест

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 6: Здоров’я.

Тематика ситуативного спілкування: частини тіла, тілесні пошкодження.

Ключові компетентності: здоров’я і безпека, соціальна та громадянська компетентності.

 

 

76

Unit6

ст.74

Я не прийшов в школу, тому що…

Оправдовуватись в різних життєвих ситуаціях

Частини тіла

 

Читання: загальне розуміння інформації.

Говоріння: реальні та вигадані оправдання.

 

ст.74

77

Unit6

ст.75

Вона розбила його серце!

Розповідати про типові травми та хвороби.

Травми,

Ідіоми з частинами тіла

 

 

Говоріння: діалогічне мовлення.

«Здоров’я і безпека»

 

ст.75

78

Unit6

ст.76

Перша невідкладна допомога

Розповідати про свої мрії.

 

Second Conditional/ I wish…If only…

Аудіювання: загальне розуміння інформації.

Говоріння: мої мрії.

 

ст.76

79

Unit6

ст.77

Благодійні організації Великобританії.

Повідомляти про благодійні організації в Україні.

 

Вимова дифтонгів

Аудіювання: відпрацювання екзаменаційних стратегій (заповнення пропусків)

Говоріння: як працюють благодійні організації в Україні?

впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;

обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я;

ст.77

80

Unit6

ст.78

Різні професії в медицині.

Виокремлювати детальну інформацію у коротких текстах.

Колокації до теми «Медицина»

 

Читання: співставлення

Говоріння: переваги та недоліки роботи мед.працівником.

 

ст.78

81

Unit6

ст.79

Ідеальний лікар.

Описувати своє бачення ідеального лікаря.

Проблеми зі здоров’ям.

 

 

Говоріння: лікар, яого я не боюся.

 

ст.79

82

Unit6

ст.80

Дивовижний порятунок

Розрізняти детальну інформацію у статті.

 

Словниковий диктант

Third Conditionals.

 

Говоріння: цього б не сталося, якби…

 

ст.80

83

TB

ст.249 - 250

Перевіримо свої знання!

Оцінювати власні навчальні досягнення

 

Second and Third Conditionals. I wish… If only…

 

 

Домашнє читання

 

Написати історію «Моє життя було б іншим якби…»

84

Unit6

ст.81

Здоровий сон – запорука гарного здоров’я.

Пояснювати причини різних дій та вчинків.

 

Clauses of purpose.

 Тренування аудіювання

Говоріння: спати корисно.

 

ст.81

85

ст.127

Як завжди бути у гарній фізичній формі?

Виокремлювати загальну та детальну інформацію у переглянутому відео

 

 

Відеоурок: розуміння загальної та детальної інформації у фрагменті.

Говоріння: мої поради тим, хто хоче бути у гарній фізичній формі.

 

Підготувати постер «Ці речі допомагають мені бути у формі»

86

Unit6

ст.82

Молодіжні центри для підлітків.

Складати модель написання статті в журнал

Comment and opinion adverbs.

 

Читання: відповіді на запитання.

Говоріння: молодіжні центри – їхня користь для молоді.

 

ст.82

87

Unit6

ст.83

Чому важливо проводити час на свіжому повітрі?

Написати статтю в журнал

 

Зв’язний диктант

 

Читання: аналіз моделі статті.

Письмо: написання статті в журнал.

 

ст.83

88

Unit6

ст.84

На прийомі у лікаря.

Описувати симптоми різних хвороб та можливі шляхи їх подолання.

Функційні фрази для розповіді/ питань про симптоми та лікування

 

Аудіювання: розуміння загальної інформації.

Говоріння: діалогічне мовлення. На прийомі у лікаря.

 

ст.84

89

WB ст.85

 

 

 

Екологічні бренди.

Дискутувати на теми здоров’я та охорони навколишнього середовища.

Консолідація вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні

 

 

Говоріння: варто чи ні тестувати ліки на тваринах?

 

1-хвилинна доповідь на тему «Тестування ліків на тваринах. За та проти»

90

ст.126

Альтернативи кофеїну.

Описувати своє ставлення до кофеїну.

 

 

Відео урок: загальне та детальне розуміння інформації.

Говоріння: чим можна замінити кофеїн?

 

Знайти цікаві факти про каву/чай.

91

Unit6

ст.85

+

TB

cт. 248

Давай повторимо слова!

Аналізувати та відпрацьовувати екзаменаційні стратегії.

Активізація лексичного матеріалу

 Unit 6

(слова, колокації)

 

 

Говоріння: найпоширеніші захворювання.

 

Скласти історію, використовуючи 10 нових слів та колокацій.

93

Unit6

ст.87

 

Пригадаймо вивчене!

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу

 

Самостійна

робота

 

 

 

 

ст.87

94

TB

ст. 252

Моє ставлення до здоров’я.

Аналізувати своє ставлення до свого здоров’я.

 

 

 

Тренування говоріння

 

Підготуватися до тесту.

 

 

   95

 

Літні канікули.

 

Контроль  аудіювання

 

 

 

 

 

 

Вивчити вірш

  96

 

Мої плани.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Написати лист другу

   97

 

Відпочинок.
 

Контроль  письма

 

 

 

 

 

 

Скласти розповідь

  98

 

Розваги влітку.

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити вчвчене

 

Календарно-тематичне планування до НМК Focus 3(second edition) (Pearson)

Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал Ед’юкейшн   PHOTOCOPIABLE

docx
Додано
25 вересня 2023
Переглядів
780
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку