№ уроку
Дата |
Розділ
ст. НМК |
Тема уроку |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Д.З.
WB |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Писемна/усна взаємодія/продукування |
Календарно-тематичне планування: англійська мова, 8-В 5 годин(Семестр II)
Розділ 3: Життя – це рух вперед! Тематика ситуативного спілкування: подорожі, види транспорту. Ключові компетентності: здоров’я та безпека, компетентності в природничих науках а технологіях. |
||||||||||
|
Unit3 ст. 32-33 |
Транспорт
Екстремальні поїздки до школи. |
Описувати свій шлях до школи. |
Види транспорту. |
|
Читання: загальне розуміння інформації
|
Говоріння: як ти добираєшся до школи?
|
«Здоров’я і безпека»
пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях |
ст.32 (1,2)
ст.32 (3,4)
|
|
|
Unit3 ст. 32-33 |
Види транспорту.
Як ви подорожуєте? |
Запитувати та розповідати про подорожі. |
Колокації до теми «Подорожі» |
|
|
Говоріння: типи подорожей. |
ст.33 (1,2)
ст.33 (3,4)
|
||
|
Unit3 ст. 34 |
Дивний випадок у Ессексі. |
Висловлювати припущення щодо теперішніх і минулих подій. |
|
Present and past speculations. |
|
Говоріння: діалог.
|
ст.34 |
||
|
Unit3 ст.35 |
Ваш улюблений тип відпочинку.
Відпустка. |
Запитувати та розповідати про свою відпустку. |
Складені іменники. |
Вимова географічних назв. |
Аудіювання: множинний вибір |
Говоріння: як ти любиш відпочивати? |
розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
ст.35 (1-3)
ст.35 (4-6)
|
|
|
Unit3 ст. 36-37 |
Сучасне покоління і подорожі.
Як подорожували наші батьки. |
Вирізняти детальну інформацію у прочитаному тексті. |
|
|
Читання: множинний вибір |
Говоріння: як воно подорожувати без інтернету? |
|
ст.36(1-4)
Написати про подорожі 20 років тому |
|
|
Unit3 ст.36-37
|
Незабутня подорож. |
Описувати свій туристичний досвід. |
Прикметники з префіксами dis-, un-. |
|
|
Говоріння: сучасні туристи: які вони? |
|
ст.37 |
|
|
Unit3 ст. 38 |
Звички в минулому.
Раніше все було по-іншому. |
Описувати своє життя в минулому. |
Словниковий диктант |
Used to and would |
Читання: заповнення пропусків |
Говоріння: 10 років тому я був зовсім іншим. |
|
ст.38
Написати про своі звички в дитинстві |
|
|
TB ст.230 - 231 |
Перевіримо свої знання! |
Оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Present and past speculations. Used to and would |
|
Говоріння: цікаві факти про моїх одногрупників. |
|
Написати історію про своє минуле, використовуючи вивчені граматичні конструкції. |
|
|
Unit3 ст.121 |
Куди ви їздили на канікули у дитинстві?
Спогади про дитинство. |
Розповідати про свій досвід мандрівки у дитинстві. |
|
|
Відео урок: виокремлювати детальну інформацію у переглянутому відео фрагменті |
Говоріння: літні канікули. |
|
Слайд-презентація «Мої літні канікули».
ст.39 (1,2)
|
|
|
Unit3 ст.39 |
Сім’я, яка об’їхала увесь світ. |
|
|
Separable and inseparable phrasal verbs. |
Аудіювання: відповіді на запитання. |
Говоріння: плюси та мінуси подорожей з сім’єю. |
|
ст.39 (3,4) |
|
|
Unit3 ст.40 |
Мені потрібна твоя порада. |
Просити та давати пораду. |
|
|
Читання: розуміння детальної інформації |
Письмо: аналіз моделі особистого імейлу. |
|
ст.40 |
|
|
Unit3 ст.41 |
Що мені робити в цій ситуації?
|
Давати пораду другові. |
|
Ellipsis |
|
Письмо: особистий імейл. |
|
ст.41 |
|
|
Unit3 ст.42 |
Прислухайся до моєї поради! |
Висловлювати прохання та надавати пораду |
Функційні фрази для прохання / надання порад
|
|
Аудіювання: загальне розуміння інформації
Тренування аудіювання |
Говоріння: прохання про/ надання порад |
|
ст.42 |
|
|
WB ст.43 |
Академічна відпустка |
Описувати переваги та недоліки академічної відпустки. |
Консолідація вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні. |
|
|
Говоріння: академічна відпустка: за та проти. |
|
Скласти розповідь |
|
|
ст.120 |
Готель у хмарах. |
Описувати нетипові готелі. |
|
|
Відео урок: розуміння загальної та детальної інформації. |
Говоріння: незвичний готель.
Домашнє читання |
|
Написати історію «1 день мого життя в готелі Mashpi Lodge» |
|
|
ст.121 |
Life skills
|
Розповідати про свою незабутню подорож. |
|
|
|
Говоріння: слайд презентація. Це була незабутня подорож. |
|
Підготувати слайд презентацію. |
|
|
Unit3 ст.44
|
Пригадаймо вивчене! Focus Review 3 |
Оцінювати власний поступ у навчанні. |
|
|
|
|
|
ст.44 |
|
|
Unit3 ст.45 |
Креативність. Focus Review 3 |
Оцінювати власний поступ у навчанні
|
|
|
|
|
|
ст.45 |
|
|
|
Цифрова грамотність
|
|
Самостійна робота |
|
|
|
|
Скласти розповідь |
|
|
|
Подорож моєі мрії |
Розповідати про подорож мрії |
|
|
|
Тренування говоріння |
|
Повторити вивчений матеріал теми |
|
Розділ 4: Їж, пий та будь здоровим! Тематика ситуативного спілкування: харчування, фрукти, овочі. Ключові компетентності: здоров’я та безпека, здорове життя. |
||||||||||
|
Unit4 ст. 46-47 |
Харчування.
Зіркові дієти. |
Описувати своє відношення до різних дієт. |
Фрукти, овочі |
|
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного.
|
Говоріння: переваги а недоліки дієт.
|
«Здоров’я і безпека»
обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я; |
ст.46
Описати одну з відомих дієт |
|
|
Unit4 ст. 46-47 |
Смачно чи корисно?
Смак. |
Описувати смак та вигляд продуктів харчування. |
Колокації та описові прикметники до теми «Їжа» |
|
|
Говоріння: смачна їжа. |
ст.47 (1,2)
ст.47 (1,2)
|
||
|
Unit4 ст. 48 |
Найкращі ресторани Лондона.
Ресторани мого міста.
|
Розповідати про майбутні дії використовуючи різні часові форми. |
|
Future forms |
Аудіювання: загальне розуміння інформації. |
Говоріння: мої плани на майбутнє. |
ст.48
Розповідати про улюблений ресторан |
||
|
Unit4 ст.123 |
Де плануєте повечеряти сьогодні? |
Визначати загальну та детальну інформацію у відео фрагменті. |
Словниковий диктант |
|
Відеоурок: розуміння загальної та детальної інформації у переглянутому фрагменті |
Говоріння: вечеряти вдома чи у ресторані? |
наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування; |
Підготувати 1-хв. доповідь на тему «Моє улюблене кафе» |
|
|
Unit4 ст.49 |
Здорове харчування. |
Розуміти головні деталі у розповіді на знайому тему. |
Колокації «Їжа» |
|
Аудіювання: детальне та загальне розуміння інформації. Встановлення відповідності. |
Говоріння: здорове харчування: за та проти. |
|
ст.49 |
|
|
Unit4 ст.50-51 |
Раціональність у використанні продуктів. |
Розуміти ключову інформацію у прочитаному тексті. |
|
. |
Читання: загальне розуміння прочитаного (відповіді на запитання) |
Говоріння: як раціонально купувати продукти? |
|
ст.50 |
|
|
Unit4 ст.50-51 |
Мій улюблений рецепт. |
Описувати рецепт приготування страви. |
Дієслова до теми «Приготування їжі». |
|
Аудіювання: загальне розуміння інформації. |
Письмо: опис рецепту приготування страви. |
|
ст.51 |
|
|
Unit4 ст.52 |
Школа юних поварів. |
Запитувати та розповідати про плани на майбутнє. |
|
Future Continuous and Future Perfect. |
Аудіювання: загальне а детальне розуміння тексту |
Говоріння: що ти зможеш зробити до кінця дня? |
|
ст.52 |
|
|
TB ст.236 - 237 |
Перевіримо свої знання! |
Оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Future forms |
Тренування аудіювання |
Говоріння: я зроблю це до обіду. |
|
Написати 10 речень з вивченими граматичними структурами |
|
|
Unit4 ст.53 |
Давай замовимо піцу! |
Описувати улюблені доставки їжі у їхньому місті. |
|
Question tags. |
Аудіювання: загальне розуміння інформації |
Говоріння: діалогічне мовлення. Моя улюблена доставка. |
|
ст.53 |
|
|
Unit4 ст.54 |
Кулінарні курси для початківців. |
Аналізувати структуру офіційного листа-запиту. |
Типові кліше для офіційних листів. |
|
Читання: аналіз структури і мови офіційного листа. |
|
|
ст.54 |
|
|
Unit4 ст.55
|
Секрети виготовлення швейцарського шоколаду. |
Писати офіційний лист. |
|
Indirect questions. |
|
Письмо: лист-запит. |
|
ст.55 |
|
|
Unit4 ст.56 |
В ресторані. |
Замовляти їжу в ресторані. |
Функційні фрази до теми «Замовлення їжі» |
|
Аудіювання: загальне розуміння тексту |
Говоріння: діалогічне мовлення. В ресторані. |
|
ст.56 |
|
|
WB ст.57 |
Exam Speaking |
Робити замовлення їжі. |
Консолідація вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні |
|
|
Говоріння: діалогічне мовлення. Що бажаєте на обід? |
|
Скласти діалог «У ресторані». |
|
|
ст.122 |
Фестиваль томатів. |
Розповідати про свої вподобання в їжі. |
Прикметники, що характеризують смак їжі. |
|
Відеоурок: розуміння детальної інформації у переглянутому сюжеті
Домашнє читання |
Говоріння: ти б хотів побувати на La Tomatina фестивалі. |
|
Підготувати усну доповідь «Фестивалі мого міста». |
|
|
ст.123 |
Фестивалі іжі в Україні.
Критичне мислення. |
Детально описувати процес приготування страв. |
|
|
|
Говоріння: як приготувати борщ? |
|
Написати рецепт приготування улюбленої страви.
ст.58 (1,2) |
|
|
Unit4 ст.58 |
Пригадаймо вивчене! Focus Review 4 |
Оцінювати власні навчальні досягнення. |
|
|
|
|
|
ст.58 |
|
|
Unit4 ст.59 |
Пригадаймо вивчене! Focus Review 4 |
Створити допис у блозі про свої враження від поїздки. |
|
|
|
|
|
ст.59 |
|
|
|
Робота в команді. |
|
|
|
|
Тренування говоріння |
|
Підготуватися до самостійноі роботи |
|
50. |
|
Здорове харчування-довге життя |
|
|
|
|
Самостійна робота |
|
Повторити вивчене |
|
Розділ 5: Планета Земля. Тематика ситуативного спілкування: географічні особливості, природні ландшафти, водойми. Ключові компетентності: екологічна безпека та сталий розвиток, компетентності в природничих науках та технологіях. |
|||||||||||
51.
52.
|
Unit5 ст.60 |
Наша планета.
Загадки океанів. |
Повідомляти про особливості морів та океанів |
Географічні особливості. |
|
Читання: відповіді на запитання. |
Говоріння: цікаві факти про океани. |
«Екологічна безпека та сталий розвиток»
|
ст.60 (1,2)
ст.60 (3,4)
|
||
53.
54. |
Unit5 ст.61 |
Ландшафт України.
Географічні особливості Волині. |
Розповідати про ландшафт свого регіону |
Колокації до теми «Географічні характеристики» |
|
Аудіювання: встановлення відповідності. |
Говоріння: географічні особливості України. |
ст.61 (1,2)
ст.61 (3,4) |
|||
55. |
Unit5 ст.62 |
Проблема перенаселення планети. |
Висловлювати власну думку про проблеми людства та шляхи їх вирішення. |
|
Означений та неозначений артиклі: a/an, the. |
Читання: загальне розуміння інформації. |
Говоріння: проблеми людства та шляхи їх вирішення. |
ст.62 (1-4) |
|||
56.
57. |
ст.125 |
Екологічні проблеми.
Ми – за екологічно чисті міста! |
Розповідати про шляхи покращення екологічної ситуації в їх місті. |
Словниковий диктант |
|
Відеоурок: розуміння загальної та детальної інформації у переглянутому фрагменті |
Говоріння: мій особистий внесок в екологію мого міста. |
усвідомлювати екологічні проблеми; дискутувати довкола питань екології;
|
ст.62 (5,6)
Підготувати доповідь «Як я дбаю про екологію навколишнього середовища» |
||
58. |
Unit5 ст.63 |
Ти турбуєшся про захист довкілля? |
Виявляти детальну інформацію у прослуханому тексті. |
|
Наголос у багатоскладових прикметниках. |
Аудіювання: відпрацювання екзаменаційних стратегій (множинний вибір) |
Говоріння: моє відношення до еко-технологій. |
обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища; обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів; |
ст.63 |
||
59. |
Unit5 ст.64 |
Поради щодо виживання. |
Розуміти загальну та детальну інформацію у прочитаному тексті. |
Туристичне приладдя. |
|
Читання: детальне розуміння інформації. |
Говоріння: мій туристичний досвід. |
|
ст.64 |
||
60. |
Unit5 ст.65 |
Як вберегтися від диких звірів у лісі? |
Давати поради щодо поведінки на природі. |
Фразові дієслова |
|
|
Говоріння: як пережити напад ведмедя. |
|
ст.65 |
||
61. |
Unit5 ст.66 |
Тварини-рятівники. |
Розрізняти загальну та детальну інформацію у прочитаному тексті. |
Зв’язний диктант |
Non-defining relative clauses. |
Читання: загальне та детальне розуміння інформації. |
Говоріння: тварини, яких я боюся. |
|
ст.66 |
||
62. |
TB ст.243 - 244 |
Перевіримо свої знання! |
Оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Articles. Non-defining relative clauses. |
|
Говоріння: географічна вікторина.
Домашнє читання |
|
Написати 10 речень з вивченими граматичними структурами |
||
63. |
Unit5 ст.67 |
Природні катаклізми. |
Розповідати про різні природні катастрофи. |
Natural disasters |
Prepositions at the end of clauses. |
Тренування аудіювання. |
Говоріння: найнебезпечніші природні явища. |
|
ст.67 |
||
64. |
Unit5 ст.68 |
Чи потрібно нести цивілізацію в Амазонські джунглі? |
Складати модель написання статті на суперечливу тему (for and against) |
|
|
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного. |
Письмо: аналіз моделі/ структури написання for and against essay.
|
|
ст.68 |
||
65. |
Unit5 ст.69 |
Збережемо рідкісних тварин. |
Писати есе на суперечливу тему (for and against) |
Linkers: firstly, secondly, however. |
|
|
Письмо: написання статті на суперечливу тему (for and against) |
|
ст.69 |
||
66. |
Unit5 ст.70 |
Зупинимо глобальне потепління! |
Описувати зображення, відстоювати свою точку зору. |
Функційні фрази: justifying your choice/ rejecting other opinions |
|
Аудіювання: загальне розуміння прослуханого. |
Говоріння: я вважаю, цей промо постер – найкращий. |
|
ст.70 |
||
67. |
WB ст.71 |
Exam Speaking |
Дискутувати про екологічні проблеми. |
Консолідація вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні |
|
|
Говоріння: зміна клімату: як з цим боротися? |
|
Порівняти класичні та альтернативні джерела енергії. |
||
68 |
ст.124 |
Хамелеони. |
Розрізняти загальну та детальну інформацію у переглянутому відео фрагменті |
|
|
Відеоурок: загальне та детальне розуміння інформації. |
Говоріння: як ти відносишся до документальних фільмів про тварин? |
|
Презентувати улюблене відео про тварин. |
||
69 |
ст.125 |
Life Skills Критичне мислення, обговорення, співпраця |
Презентувати свої ідеї у формі промови. |
|
|
|
Говоріння: як ми можемо захистити навколишнє середовище? |
|
Підготувати групову презентацію. |
||
70 |
Unit5 ст.71 + TB ст.241-242 |
Давай повторимо слова! |
Аналізувати та відпрацьовувати екзаменаційні стратегії. |
Активізація лексичного матеріалу Unit 5 (слова, колокації) |
|
|
|
|
Написати історію, використовуючи 10 нових слів і колокацій. |
||
71 |
Unit5 ст.72 |
Пригадаймо вивчене!
|
Оцінювати вдасні навчальні досягнення. |
Самостійна робота |
|
|
|
|
ст.72 |
||
72 |
Unit5 ст.73 |
Ми і довкілля |
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
Тренування говоріння |
|
ст.73 |
||
73 |
TB ст. 247 |
Відпрацювання екзаменаційних стратегій: говоріння |
Порівнювати зображення. |
|
|
|
Говоріння: перше зображення подобається мені більше, аніж друге. |
|
Порівняти 2 зображення, використовуючи вивчені фрази. |
||
74 |
TB ст.246 |
Відпрацювання екзаменаційних стратегій: письмо |
Написати есе на суперечливу тему (for and against) |
|
|
|
Письмо: есе на тему «Тестування ліків на тваринах» |
|
Підготуватися до тесту. |
||
75 |
|
Підсумковий урок |
Тест |
|
|
|
|
|
|
||
Розділ 6: Здоров’я. Тематика ситуативного спілкування: частини тіла, тілесні пошкодження. Ключові компетентності: здоров’я і безпека, соціальна та громадянська компетентності.
|
|||||||||||
76 |
Unit6 ст.74 |
Я не прийшов в школу, тому що… |
Оправдовуватись в різних життєвих ситуаціях |
Частини тіла |
|
Читання: загальне розуміння інформації. |
Говоріння: реальні та вигадані оправдання. |
|
ст.74 |
||
77 |
Unit6 ст.75 |
Вона розбила його серце! |
Розповідати про типові травми та хвороби. |
Травми, Ідіоми з частинами тіла |
|
|
Говоріння: діалогічне мовлення. |
«Здоров’я і безпека»
|
ст.75 |
||
78 |
Unit6 ст.76 |
Перша невідкладна допомога |
Розповідати про свої мрії. |
|
Second Conditional/ I wish…If only… |
Аудіювання: загальне розуміння інформації. |
Говоріння: мої мрії. |
|
ст.76 |
||
79 |
Unit6 ст.77 |
Благодійні організації Великобританії. |
Повідомляти про благодійні організації в Україні. |
|
Вимова дифтонгів |
Аудіювання: відпрацювання екзаменаційних стратегій (заповнення пропусків) |
Говоріння: як працюють благодійні організації в Україні? |
впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя; обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я; |
ст.77 |
||
80 |
Unit6 ст.78 |
Різні професії в медицині. |
Виокремлювати детальну інформацію у коротких текстах. |
Колокації до теми «Медицина» |
|
Читання: співставлення |
Говоріння: переваги та недоліки роботи мед.працівником. |
|
ст.78 |
||
81 |
Unit6 ст.79 |
Ідеальний лікар. |
Описувати своє бачення ідеального лікаря. |
Проблеми зі здоров’ям. |
|
|
Говоріння: лікар, яого я не боюся. |
|
ст.79 |
||
82 |
Unit6 ст.80 |
Дивовижний порятунок |
Розрізняти детальну інформацію у статті. |
Словниковий диктант |
Third Conditionals. |
|
Говоріння: цього б не сталося, якби… |
|
ст.80 |
||
83 |
TB ст.249 - 250 |
Перевіримо свої знання! |
Оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Second and Third Conditionals. I wish… If only… |
|
Домашнє читання |
|
Написати історію «Моє життя було б іншим якби…» |
||
84 |
Unit6 ст.81 |
Здоровий сон – запорука гарного здоров’я. |
Пояснювати причини різних дій та вчинків. |
|
Clauses of purpose. |
Тренування аудіювання |
Говоріння: спати корисно. |
|
ст.81 |
||
85 |
ст.127 |
Як завжди бути у гарній фізичній формі? |
Виокремлювати загальну та детальну інформацію у переглянутому відео |
|
|
Відеоурок: розуміння загальної та детальної інформації у фрагменті. |
Говоріння: мої поради тим, хто хоче бути у гарній фізичній формі. |
|
Підготувати постер «Ці речі допомагають мені бути у формі» |
||
86 |
Unit6 ст.82 |
Молодіжні центри для підлітків. |
Складати модель написання статті в журнал |
Comment and opinion adverbs. |
|
Читання: відповіді на запитання. |
Говоріння: молодіжні центри – їхня користь для молоді. |
|
ст.82 |
||
87 |
Unit6 ст.83 |
Чому важливо проводити час на свіжому повітрі? |
Написати статтю в журнал |
Зв’язний диктант |
|
Читання: аналіз моделі статті. |
Письмо: написання статті в журнал. |
|
ст.83 |
||
88 |
Unit6 ст.84 |
На прийомі у лікаря. |
Описувати симптоми різних хвороб та можливі шляхи їх подолання. |
Функційні фрази для розповіді/ питань про симптоми та лікування |
|
Аудіювання: розуміння загальної інформації. |
Говоріння: діалогічне мовлення. На прийомі у лікаря. |
|
ст.84 |
||
89 |
WB ст.85 |
Екологічні бренди. |
Дискутувати на теми здоров’я та охорони навколишнього середовища. |
Консолідація вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні |
|
|
Говоріння: варто чи ні тестувати ліки на тваринах? |
|
1-хвилинна доповідь на тему «Тестування ліків на тваринах. За та проти» |
||
90 |
ст.126 |
Альтернативи кофеїну. |
Описувати своє ставлення до кофеїну. |
|
|
Відео урок: загальне та детальне розуміння інформації. |
Говоріння: чим можна замінити кофеїн? |
|
Знайти цікаві факти про каву/чай. |
||
91 |
Unit6 ст.85 + TB cт. 248 |
Давай повторимо слова! |
Аналізувати та відпрацьовувати екзаменаційні стратегії. |
Активізація лексичного матеріалу Unit 6 (слова, колокації) |
|
|
Говоріння: найпоширеніші захворювання. |
|
Скласти історію, використовуючи 10 нових слів та колокацій. |
||
93 |
Unit6 ст.87 |
Пригадаймо вивчене!
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу |
Самостійна робота |
|
|
|
|
ст.87 |
||
94 |
TB ст. 252 |
Моє ставлення до здоров’я. |
Аналізувати своє ставлення до свого здоров’я. |
|
|
|
Тренування говоріння |
|
Підготуватися до тесту. |
||
95 |
|
Літні канікули.
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Вивчити вірш |
96 |
|
Мої плани.
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Написати лист другу |
97 |
|
Відпочинок. Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Скласти розповідь |
98 |
|
Розваги влітку.
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити вчвчене |
Календарно-тематичне планування до НМК Focus 3(second edition) (Pearson)
Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал Ед’юкейшн PHOTOCOPIABLE