Календарно-тематичне планування до підручника Full Blast Plus for Ukraine 3 години на тиждень

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника Full Blast Plus for Ukraine 3 години на тиждень
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування складено за навчальною програмою «Англійська мова» для 5 класу (затвердженою на засіданні педради протокол №___від __.08.2022р

з/п

Дата

уроку

Тема

Робота з підручником

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Примітка

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

1.

01/09

Hello

Привіт. Нумо знайомитись!

SB, pp. 4-5

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) Прослуховування діалогу

Парна робота: надання відповідей на запитанняПарна робота: надання відповідей на запитання

Numbers (1-100)

Name, good, bad, hungry, thirsty, sad, happy

The verb ‘to be’(affirmative)

What`s your name?

How are you?

 

WB pp. 4-5,

ex. A, B, C

01/09

2.

02/09

It`s my family.

Це моя сім’я

SB, p. 7

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 6,

ex. F, G

02/09

3.

07/09

Що я вже знаю про школу? Classroom language

Спілкування в класі

SB, p. 6 SB, p. 8

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Опис малюнку в усній формі

School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book

Classroom language, Colours

What’s this? What’s that?

 

WB p. 5,

ex. D, E

WB p. 7

ex. H,I

05/09

4.

08/09

Module 1

Who are you? Хто ти?

SB, p. 9-10

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching)

Робота в групі: дискусія

Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish

Where are you from?

I’m from…

 

WB p. 8,

ex. A, B, C

08/09

5.

09/09

Where are you?

Де ти?

SB, p. 11

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання)

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ /, / tʃ/.

Possessive adjectives (my, your, our)

 

WB p. 9,

ex. D, E, F

09/09

6.

14/09

Professions

Професії

SB, p. 12 SB, p. 13

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.)

 

Professions: actor/actress, shop assistant,secretary, doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police

officer, waiter/waitress, taxi driver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять The verb ‘to be’ (negative/questions)

 

WB p. 10,

ex. A, B

12/09

7.

15/09

Day and night

День і ніч

SB, p. 14 SB, p. 15

Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах:

guessing game

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

15/09

8.

16/09

Meet the band

Знайомтеся з групою Музичні вподобання

SB, p. 16 SB, p. 17

Читання тексту та виконання завдання (matching) Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групі: проведення групового дослідження

Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple (affirmative) What…? Who…?

 

WB p. 12,

ex. A, B

16/09

9.

21/09

I’m a student

Я –учень

SB, p. 18

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах: проведення дослідження

School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 13,

ex. A, B

19/09

10.

22/09

Моя візитка

 

SB, p. 19

Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using Capital Letters, Punctuation

 

WB p. 14, ex. A, B, C

22/09

11.

23/09

Round-up

Підсумки

SB, p. 20

Читання речень та виконання граматичного завдання

Написання та доповнення речень

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з опередніх занять

 

WB p. 15,

ex. D, E

23/09

12.

28/09

Culture Page1 Things to do in Kyiv. Що робити в Києві

p. 113

 

 

 

 

 

 

Скласти речення за зразком

26/09

13.

29/09

CLIL page1 Maths

p. 115

 

 

 

 

 

Проєктна робота

29/09

14.

30/09

Test 1

Діагностувальна робота №1

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D, E, F, G

30/09

15.

05/10

Module 2

All about me

Все про мене.

SB, p. 21

Читання діалогу- коміксу та виконання завдання

Інсценування діалогу

Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike

Have got / has got

 

WB p. 18, ex. A, B, C

03/10

16.

06/10

My things

Мої речі

SB, p. 23

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі:

memory game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу зпопереднього заняття

 

WB p. 19,

ex. D, E

06/10

17.

07/10

My clothes

Мій одяг

 

SB, p. 24 SB, p. 25

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Надання відповідей на запитання Написання тексту щодо власного одягу

Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття.Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

Plural Forms (introduction) These/those, plural forms

 

WB p. 20,

ex. A, B

07/10

18.

12/10

My pet

Мій домашній улюбленець

SB, p. 26 SB, p. 27

Читання діалогу та виконання завдання (matching) Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Інсценування діалогу Робота в парах, гра ‘Guessing Game’

Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body

Possessive Case (introduction) Possessive Case – Whose…?

 

WB p. 22,

ex. A, B

10/10

19.

13/10

You’re a star

Ти –зірка

 

SB, p. 28

Читання текстів та виконання завдання (answering the questions)

 

Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures

The verb ‘can’

 

WB p. 24,

ex. A, B

13/10

20.

14/10

Я вправний у цьому.

 

SB, p. 29

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групах: проведення

дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘can’

 

WB p. 24,

ex. C

14/10

21.

19/10

My best friend

Мій найкращий друг

SB, p. 30 SB, p. 31

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах:

guessing game

Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття Conjunctions: ‘and’ and ‘but’

 

WB p. 25,

ex. A, B

17/10

22.

20/10

Round-up

Підсумки

SB, p. 32

Читання речень та виконання граматичного завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 26, ex. A, B, C, D

20/10

23.

21/10

Culture Page2

Music from around the worldМузика з різних куточків світу

SB, pp. 33-34

Читання текстів та виконання завдання (answer the questions)

Груповий спів пісні

Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc.

 

 

WB p. 27, ex. E, F, G

21/10

24.

02/11

Test 2 Діагностувальна робота №2

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

31/10

25.

03/11

Module 3

It’s my life

Це моє життя.

SB, p. 36

Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання (true/false)

 

Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed

Present Simple (affirmative)

 

WB p. 28,

ex. A, B

03/11

26.

04/11

Day in day out

День у день

SB, p. 37

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

Prepositions of time

 

WB p. 29, ex. C, D, E

04/11

27.

09/11

Do you like sports?

Ти полюбляєш спорт?

SB, p. 38 SB, p. 39

Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Інсценування діалогу Робота в парах: діалогічне мовлення

To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc

Present Simple (negative) Present Simple (questions)

 

WB p. 30, ex. A, B, C

07/11

28.

10/11

Time out

Поза школою

SB, p. 40

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: проведення опитування

Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out

with friends, to read magazines, to go shopping etc.

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 32,

ex. A, B

10/11

29.

11/11

Плани на тиждень

SB, p. 41

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: проведення опитування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple with Wh-questions

 

WB p. 32,

ex. C, D

11/11

30.

16/11

Around the house

Вдома. Домашні справи

SB, p. 42 SB, p. 43

Читання тексту

Housework Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)Crazy’

Відповідати на запитання в усній формі Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання

Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never).

 

WB p. 33,

ex. A, B

14/11

31.

17/11

My favourite day

Мій улюблений день Мій улюблений день тижня

SB, p. 44 SB, p. 45

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) Читання тексту та виконання завдання (filling in the table

Надання відповідей на запитання в усній формі Опис свого дня у письмовій формі

Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять Word order

 

WB p. 35,

ex. A, B

17/11

32.

18/11

Round-up

Підсумки

SB, p. 46

Читання речень та виконання граматичного

завдання

Доповнення речень у письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

 

WB p. 36- 37, ex. A, B, C, D, E, F, G

18/11

33.

23/11

Test 3

Діагностувальна робота №3

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

21/11

34.

24/11

CLIL lesson2 Science Magnets

p. 114

 

 

 

 

 

Проєктна робота Do an experiment

24/11

35.

25/11

Module 4

Where I live

Там, де я живу.

SB, pp. 47-48 SB, p. 49

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) Читання речень та виконання граматичного завдання

Групова дискусія щодо місцепроживання Робота в парах: опис малюнків

House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs

There is/ there are

 

WB p. 38, ex. A, B, С

25/11

36.

30/11

Where is it?

Де це?

SB, p. 50

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в групі: опис малюнків

Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc

Prepositions of place

 

WB p. 39, ex. D, E, F

28/11

37.

01/12

В моїй кімнаті

 

SB, p. 51

Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах: ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Definite and indefinite articles

 

WB p. 40,

ex. A, B

01/12

38.

02/12

My neighbourhood

Мій район

SB, p. 52 SB, p. 53

Читання діалогів та виконання завдання Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Інсценування діалогів Робота в парах: ставити питання та відповідати на

них

Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття Personal Pronouns: subject and object pronouns

 

WB p. 41, ex. C, D, E, F

02/12

39.

07/12

Places to visit

Цікаві місця Граматика

SB, p. 54

Читання коротких текстів та виконання завдання (matching) Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching

Надання відповідей на запитання в усній формі Опис місця у письмовій формі

Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum. Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами.

 

The verb ‘must’introduction The verb ‘must’.

 

WB p. 43, ex. D, E, F

05/12

40.

08/12

My house

Мій дім Моя адреса

SB, p. 56 SB, p. 57

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис власного житла в

письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Ordinal numerals Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

 

 

08/12

41.

09/12

Round-up

Підсумки

SB, p. 58

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

09/12

42.

14/12

Culture Page3 The life of typical British teenagerЖиття звичайного англійського підлітка

SB, pp. 59-60

Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання (answer the questions

Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні

Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out

 

 

 

12/12

43.

15/12

Test 4

Діагностувальна робота №4

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 44,

ex. C

15/12

44.

16/12

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

WB p. 45,

ex. A, B

16/12

45.

21/12

Контроль розуміння на слух

 

 

 

 

Узагальнення граматичного матеріалу

 

WB p. 45,

ex. C, D

19/12

46.

22/12

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

WB p. 46, ex. A, B, C, D

22/12

47.

23/12

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

-//-

 

 

23/12

 

48

11.01

Module 5

Nice and tasty

Гарний та смачний.

SB, pp. 61-62

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання

Групова дискусія щодо їжі та ресторанів

Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms

 

 

WB p. 48,

ex. A, B

09.01

49

12.01

Fruit and vegetables

Овочі та фрукти

SB, pp. 61-62

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

 

12.01

50

13.01

Delicious

Смаколики

SB, p. 63

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns

 

WB p. 49,

ex. C, D, E

13.01

51

18.01

My favourite food

Моя улюблена їжа

SB, p. 64

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns

 

WB p. 49,

ex. C, D, E

16.01

52

19.01

Let’s order. Grammar

Давай замовимо. Граматика

SB, p. 65

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns (some-any)

 

WB p. 51, ex. C, D, E

19.01

53

20.01

You are what you eat

Ти це те,що ти їси

SB, p. 66

Читання вікторини та виконання завдання

Групове обговорення здорового способу життя

Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

 

WB p. 52, ex. A, B, С

20.01

54

25.01

Корисні звички

 

SB, p. 67

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання)

Робота в групі: проведення дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

How much? /How many?

 

WB p. 53, ex D, E, F

23.01

55

26.01

Food facts

Факти про їжу

SB, p. 68

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення прочитаного тексту

A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього завдання

 

WB p. 54,

ex. A

26.01

56

27.01

Цікаві продукти

SB, p. 69

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ /

 

 

WB p. 54,

ex. B

27.01

57

01.02

Three square meals

Сніданок, обід та вечеря

SB, p. 70

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення харчування

Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog

 

 

WB p. 55,

ex. A

30.01

59

02.02

My eating habits

Мої звички у їжі

SB, p. 71

Читання та трансформація речень

Опис уподобань у харчуванні в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

 

WB p. 55,

ex. B, C

02.02

60

03.02

Culture Page4

Їжа в Україні

 

SB, p. 72

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

 

WB pp. 56, ex. A, B,

C, D

03.02

61

06.02

Round-up

Підсумки

 

Складання діалогів

 

 

 

 

 

08.02

62

09.02

Test 5

Діагностувальна робота №5

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 57, ex. E, F, G

09.02

63

10.02

Module 6

Events

Події.

SB, pp. 73-74

Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday

Prepositions of time (in+ month, on+ date)

 

WB p. 58, ex. A, B, C

10.02

64

15.02

Party Time

Час для вечірки

SB, p. 75

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання запрошення на вечірку в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Like /love/ enjoy/ hate

+ ing

 

WB p. 59, ex. D, E, F

13.02

65

16.02

Rain or shine

Погода чи негода.

SB, p. 76

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення погодних умов

Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain

Prepositions of time (in+ season)

 

WB p. 60,

ex. A, B

16.02

66

17.02

Rain or shine. Grammar

Погода чи негода. Граматика

SB, p. 77

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис погодних умов у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/.

Present Progressive (affirmative and negative)

 

WB p. 61, ex. C, D, E

17.02

67

22.02

Wild animals

Дикі тварини

SB, p. 78

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення тварин під

загрозою вимирання

Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

 

WB p. 62, ex. A, B, C

20.02

68

23.02

Save the animals Врятувати тварин

SB, p. 79

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes)

Робота в парах, гра: Guessing Game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Progressive (questions – short answers)

 

WB p. 63,

ex. D, E

23.02

69

24.02

Let’s celebrate

Події. Давай відсвяткуємо.

SB, p. 80

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Групове обговорення фестивалів та свят

Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 64,

ex. A, B

24.02

70

01.03

 Let’s celebrate

Події. Давай відсвяткуємо.

SB, p. 81

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Опис фестивалю у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple and Present Progressive

 

WB p. 64,

ex. C

27.02

71

02.03

Best wishes

Найкращі побажання.

SB, p. 82

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions)

Робота в парах: обговорення свят

Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday!

Congratulations! Happy New Year!

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 65,

ex. A, B

02.03

72

03.03

Holidays in Ukraine

Свята в Україні

SB, p. 83

Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the

gaps)

Індивідуальне написання листа кузині

Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now.

 

 

WB p. 65,

ex. C

03.03

73

08.03

Holidays in UK

Свята у Великобританії

 

 

Робота в парах: обговорення свят

Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday!

Congratulations! Happy New Year!

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

06.03

74

09.03

Culture Page5

Celebrations around the world.

Святкування у світі

SB, p. 84

Читання та доповнення діалогів

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 66, ex. A, B, C, D

09.03

75

10.03

Round-up

Підсумки.

 

 

Доповнення діалогів в письмовій формі

 

 

 

 

10.03

76

15.03

Test 6 Діагностувальна робота №6

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

13.03

77

16.03

Module 7

What an experience!

Що за досвід.

SB, pp. 87-86

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення життєвого досвіду

Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny

Past Simple of the verb ‘to be’(introduction)

 

WB p. 68,

ex. A, B

16.03

78

17.03

Were you scared?

Ти налякався?

SB, p. 89

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple of the verb ‘to be’

 

WB p. 69, ex. С, D, E

17.03

79

22.03

Dear Diary…

Любий щоденнику…

SB, p. 90

Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.)

 

Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 70,

ex. A, B

20.03

80

23.03

What happened

Те, що трапилося

SB, p. 92

Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання

Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту

To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried

Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі.

 

WB p. 71,

ex. A, B

23.03

81

24.03

What happened?

Що трапилося?

SB, p. 93

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple (negative

questions)

 

WB p. 71,

ex. С

24.03

82

05.04

A great film!

Класний фільм

SB, p. 94

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Групове обговорення улюбленого жанру фільму

A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film

Прийменники часу in + year.

 

WB p. 72, ex. D,E

03.04

83

06.04

Твій улюблений фільм

SB, p. 95

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions)

Робота в парах

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple vs Present Simple

 

WB p. 73,

ex. A,B,C

06.04

84

07.04

A day to remember

День, що запам’ятається

SB, p. 96

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення дозвілля

Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 74,

ex. D,E

07.04

85

12.04

Мої спогади.

SB, p. 97

Читання тексту та виконання завдання (ordering)

Опис цікавого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Linking words/phrases

 

WB p. 75,

ex. A,B,C

10.04

86

13.04

What an experience! Round-up

Що за досвід!

SB, p. 98

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB, pp. 76-77, ex. A, B,C, D, E, F, G, H

13.04

87

14.04

 

Round-up

Підсумки 

 

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

14.04

88

19.04

Test 7

Діагностувальна робота №7

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

17.04

89

20.04

Module 8

See the world

Побачити світ

SB, p. 99-100

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення прочитаного тексту

Transport: train, plane, car, coach, ship, foot

 

 

WB p. 78,

ex. A

20.04

90

21.04

On the move

Подорожуючи

 

SB, p. 101

Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення майбутніх планів

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘to be going to’

 

WB p. 79, ex. С, D, E

21.04

91

26.04

Going camping

Кемпінг

SB, p. 102

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Інсценування діалогу

A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 80,

ex. A, B

24.04

92

27.04

Правила виживання в таборі

SB, p. 103

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘will’

 

WB p. 80,

ex. С,D

27.04

93

28.04

A new experience

Новий досвід

SB, p. 104

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

Групове обговорення прочитаного тексту

Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing

Минулий та майбутній час

 

WB p. 81, ex. A, B, С

28.04

94

03.05

A new experience

Новий досвід

SB, p. 105

Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі: обговорення активного відпочинку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparative Forms

 

WB p. 82,

ex. D, E

01.05

95

04.05

Country Profile

Усе про країну.

SB, p. 106-107

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групова дискусія, написання листівки про свою країну.

Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/.

Superlative forms

 

WB p. 83, ex. A, B, С

04.05

96

05.05

On holiday

На канікулах

SB, p. 108

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 84,

ex. D,E

05.05

97

10.05

On holiday

На канікулах

 

SB, p. 109

p. 111-112

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(multiple choice act.)

Написання електронного листа другу

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Using tenses

 

 

 

WB p. 85,

ex. A,B,C

 

08.05

98

11.05

Culture page6 Things to do in London

Що робити в Лондоні

 

Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions)

Обговорення в парах визначних місць Лондона

Груповий спів пісні

 

 

 

Проєктна робота Make a flyer!

11.05

99

12.05

Round-up

Підсумки.

SB, p. 110

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 86, ex. A, B, C, D

12.05

100

17.05

CLIL lesson4 Science

p. 116

 

 

 

 

 

 

15.05

101

18.05

Test 7

Діагностувальна робота №7

 

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 87 ex.E,F,G

18.05

102

19.05

Контроль аудіювання та говоріння

 

 

 

 

 

 

 

19.05

103

24.05

Контроль читання та письма

 

 

 

 

 

-//-

 

22.05

104

25.05

Аналіз типових помилок Повторення вивчених модулів

 

Worksheets

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Повторити лексику і граматику

 

25.05

105

26.05

Підсумковий урок

 

 

Pair work activities p. 117-119

 

 

 

Плани на літо

26.05

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маслова Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 грудня 2022
Переглядів
1940
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку