Календарно-тематичне планування складено за навчальною програмою «Англійська мова» для 5 класу (затвердженою на засіданні педради протокол №___від __.08.2022р
№ з/п |
Дата уроку |
Тема |
Робота з підручником |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Примітка |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||
1. |
01/09 |
Hello Привіт. Нумо знайомитись! |
SB, pp. 4-5 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) Прослуховування діалогу |
Парна робота: надання відповідей на запитанняПарна робота: надання відповідей на запитання |
Numbers (1-100) Name, good, bad, hungry, thirsty, sad, happy |
The verb ‘to be’(affirmative) What`s your name? How are you? |
|
WB pp. 4-5, ex. A, B, C |
01/09 |
|||||||||
2. |
02/09 |
It`s my family. Це моя сім’я |
SB, p. 7 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 6, ex. F, G |
02/09 |
|||||||||
3. |
07/09 |
Що я вже знаю про школу? Classroom language Спілкування в класі |
SB, p. 6 SB, p. 8 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Опис малюнку в усній формі |
School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book Classroom language, Colours |
What’s this? What’s that? |
|
WB p. 5, ex. D, E WB p. 7 ex. H,I |
05/09 |
|||||||||
4. |
08/09 |
Module 1 Who are you? Хто ти? |
SB, p. 9-10 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching) |
Робота в групі: дискусія |
Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish |
Where are you from? – I’m from… |
|
WB p. 8, ex. A, B, C |
08/09 |
|||||||||
5. |
09/09 |
Where are you? Де ти? |
SB, p. 11 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання) |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
Possessive adjectives (my, your, our) |
|
WB p. 9, ex. D, E, F |
09/09 |
|||||||||
6. |
14/09 |
Professions Професії |
SB, p. 12 SB, p. 13 |
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.) |
|
Professions: actor/actress, shop assistant,secretary, doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police officer, waiter/waitress, taxi driver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять The verb ‘to be’ (negative/questions) |
|
WB p. 10, ex. A, B |
12/09 |
|||||||||
7. |
15/09 |
Day and night День і ніч |
SB, p. 14 SB, p. 15 |
Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: guessing game |
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
15/09 |
|||||||||
8. |
16/09 |
Meet the band Знайомтеся з групою Музичні вподобання |
SB, p. 16 SB, p. 17 |
Читання тексту та виконання завдання (matching) Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групі: проведення групового дослідження |
Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple (affirmative) What…? Who…? |
|
WB p. 12, ex. A, B |
16/09 |
|||||||||
9. |
21/09 |
I’m a student Я –учень |
SB, p. 18 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 13, ex. A, B |
19/09 |
|||||||||
10. |
22/09 |
Моя візитка
|
SB, p. 19 |
Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці) |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using Capital Letters, Punctuation |
|
WB p. 14, ex. A, B, C |
22/09 |
|||||||||
11. |
23/09 |
Round-up Підсумки |
SB, p. 20 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Написання та доповнення речень |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з опередніх занять |
|
WB p. 15, ex. D, E |
23/09 |
|||||||||
12. |
28/09 |
Culture Page1 Things to do in Kyiv. Що робити в Києві |
p. 113
|
|
|
|
|
|
Скласти речення за зразком |
26/09 |
|||||||||
13. |
29/09 |
CLIL page1 Maths |
p. 115 |
|
|
|
|
|
Проєктна робота |
29/09 |
|||||||||
14. |
30/09 |
Test 1 Діагностувальна робота №1 |
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D, E, F, G |
30/09 |
|||||||||
15. |
05/10 |
Module 2 All about me Все про мене. |
SB, p. 21 |
Читання діалогу- коміксу та виконання завдання |
Інсценування діалогу |
Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike |
Have got / has got |
|
WB p. 18, ex. A, B, C |
03/10 |
|||||||||
16. |
06/10 |
My things Мої речі |
SB, p. 23 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: memory game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу зпопереднього заняття |
|
WB p. 19, ex. D, E |
06/10 |
|||||||||
17. |
07/10 |
My clothes Мій одяг
|
SB, p. 24 SB, p. 25 |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Надання відповідей на запитання Написання тексту щодо власного одягу |
Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття.Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
Plural Forms (introduction) These/those, plural forms |
|
WB p. 20, ex. A, B |
07/10 |
|||||||||
18. |
12/10 |
My pet Мій домашній улюбленець |
SB, p. 26 SB, p. 27 |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Інсценування діалогу Робота в парах, гра ‘Guessing Game’ |
Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body |
Possessive Case (introduction) Possessive Case – Whose…? |
|
WB p. 22, ex. A, B |
10/10 |
|||||||||
19. |
13/10 |
You’re a star Ти –зірка
|
SB, p. 28 |
Читання текстів та виконання завдання (answering the questions) |
|
Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures |
The verb ‘can’ |
|
WB p. 24, ex. A, B |
13/10 |
|||||||||
20. |
14/10 |
Я вправний у цьому.
|
SB, p. 29 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘can’ |
|
WB p. 24, ex. C |
14/10 |
|||||||||
21. |
19/10 |
My best friend Мій найкращий друг |
SB, p. 30 SB, p. 31 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: guessing game |
Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття Conjunctions: ‘and’ and ‘but’ |
|
WB p. 25, ex. A, B |
17/10 |
|||||||||
22. |
20/10 |
Round-up Підсумки |
SB, p. 32 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 26, ex. A, B, C, D |
20/10 |
|||||||||
23. |
21/10 |
Culture Page2 Music from around the worldМузика з різних куточків світу |
SB, pp. 33-34 |
Читання текстів та виконання завдання (answer the questions) |
Груповий спів пісні |
Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc. |
|
|
WB p. 27, ex. E, F, G |
21/10 |
|||||||||
24. |
02/11 |
Test 2 Діагностувальна робота №2 |
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
31/10 |
|||||||||
25. |
03/11 |
Module 3 It’s my life Це моє життя. |
SB, p. 36 |
Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання (true/false) |
|
Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed |
Present Simple (affirmative) |
|
WB p. 28, ex. A, B |
03/11 |
|||||||||
26. |
04/11 |
Day in day out День у день |
SB, p. 37 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
Prepositions of time |
|
WB p. 29, ex. C, D, E |
04/11 |
|||||||||
27. |
09/11 |
Do you like sports? Ти полюбляєш спорт? |
SB, p. 38 SB, p. 39 |
Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Інсценування діалогу Робота в парах: діалогічне мовлення |
To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc |
Present Simple (negative) Present Simple (questions) |
|
WB p. 30, ex. A, B, C |
07/11 |
|||||||||
28. |
10/11 |
Time out Поза школою |
SB, p. 40 |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: проведення опитування |
Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out with friends, to read magazines, to go shopping etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 32, ex. A, B |
10/11 |
|||||||||
29. |
11/11 |
Плани на тиждень |
SB, p. 41 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: проведення опитування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple with Wh-questions |
|
WB p. 32, ex. C, D |
11/11 |
|||||||||
30. |
16/11 |
Around the house Вдома. Домашні справи |
SB, p. 42 SB, p. 43 |
Читання тексту ‘Housework Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)Crazy’ |
Відповідати на запитання в усній формі Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання |
Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never). |
|
WB p. 33, ex. A, B |
14/11 |
|||||||||
31. |
17/11 |
My favourite day Мій улюблений день Мій улюблений день тижня |
SB, p. 44 SB, p. 45 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) Читання тексту та виконання завдання (filling in the table |
Надання відповідей на запитання в усній формі Опис свого дня у письмовій формі |
Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять Word order |
|
WB p. 35, ex. A, B |
17/11 |
|||||||||
32. |
18/11 |
Round-up Підсумки |
SB, p. 46 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 36- 37, ex. A, B, C, D, E, F, G |
18/11 |
|||||||||
33. |
23/11 |
Test 3 Діагностувальна робота №3 |
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
21/11 |
|||||||||
34. |
24/11 |
CLIL lesson2 Science Magnets |
p. 114 |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Do an experiment |
24/11 |
|||||||||
35. |
25/11 |
Module 4 Where I live Там, де я живу. |
SB, pp. 47-48 SB, p. 49 |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) Читання речень та виконання граматичного завдання |
Групова дискусія щодо місцепроживання Робота в парах: опис малюнків |
House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs |
There is/ there are |
|
WB p. 38, ex. A, B, С |
25/11 |
|||||||||
36. |
30/11 |
Where is it? Де це? |
SB, p. 50 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в групі: опис малюнків |
Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc |
Prepositions of place |
|
WB p. 39, ex. D, E, F |
28/11 |
|||||||||
37. |
01/12 |
В моїй кімнаті
|
SB, p. 51 |
Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах: ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Definite and indefinite articles |
|
WB p. 40, ex. A, B |
01/12 |
|||||||||
38. |
02/12 |
My neighbourhood Мій район |
SB, p. 52 SB, p. 53 |
Читання діалогів та виконання завдання Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Інсценування діалогів Робота в парах: ставити питання та відповідати на них |
Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття Personal Pronouns: subject and object pronouns |
|
WB p. 41, ex. C, D, E, F |
02/12 |
|||||||||
39. |
07/12 |
Places to visit Цікаві місця Граматика |
SB, p. 54 |
Читання коротких текстів та виконання завдання (matching) Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching |
Надання відповідей на запитання в усній формі Опис місця у письмовій формі |
Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum. Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами. |
The verb ‘must’introduction The verb ‘must’. |
|
WB p. 43, ex. D, E, F |
05/12 |
|||||||||
40. |
08/12 |
My house Мій дім Моя адреса |
SB, p. 56 SB, p. 57 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис власного житла в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Ordinal numerals Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
08/12 |
|||||||||
41. |
09/12 |
Round-up Підсумки |
SB, p. 58 |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
|
09/12 |
|||||||||
42. |
14/12 |
Culture Page3 The life of typical British teenagerЖиття звичайного англійського підлітка |
SB, pp. 59-60 |
Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання (answer the questions |
Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні |
Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out |
|
|
|
12/12 |
|||||||||
43. |
15/12 |
Test 4 Діагностувальна робота №4 |
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 44, ex. C |
15/12 |
|||||||||
44. |
16/12 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
WB p. 45, ex. A, B |
16/12 |
|||||||||
45. |
21/12 |
Контроль розуміння на слух |
|
|
|
|
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
WB p. 45, ex. C, D |
19/12 |
|||||||||
46. |
22/12 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
WB p. 46, ex. A, B, C, D |
22/12 |
|||||||||
47. |
23/12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
-//- |
|
23/12
|
|||||||||
48 |
11.01 |
Module 5 Nice and tasty Гарний та смачний. |
SB, pp. 61-62 |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання |
Групова дискусія щодо їжі та ресторанів |
Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms |
|
|
WB p. 48, ex. A, B |
09.01 |
|||||||||
49 |
12.01 |
Fruit and vegetables Овочі та фрукти |
SB, pp. 61-62 |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
|
12.01 |
|||||||||
50 |
13.01 |
Delicious Смаколики |
SB, p. 63 |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns |
|
WB p. 49, ex. C, D, E |
13.01 |
|||||||||
51 |
18.01 |
My favourite food Моя улюблена їжа |
SB, p. 64 |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns |
|
WB p. 49, ex. C, D, E |
16.01 |
|||||||||
52 |
19.01 |
Let’s order. Grammar Давай замовимо. Граматика |
SB, p. 65 |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns (some-any) |
|
WB p. 51, ex. C, D, E |
19.01 |
|||||||||
53 |
20.01 |
You are what you eat Ти це те,що ти їси |
SB, p. 66 |
Читання вікторини та виконання завдання |
Групове обговорення здорового способу життя |
Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
|
WB p. 52, ex. A, B, С |
20.01 |
|||||||||
54 |
25.01 |
Корисні звички
|
SB, p. 67 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання) |
Робота в групі: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
How much? /How many? |
|
WB p. 53, ex D, E, F |
23.01 |
|||||||||
55 |
26.01 |
Food facts Факти про їжу |
SB, p. 68 |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
|
WB p. 54, ex. A |
26.01 |
|||||||||
56 |
27.01 |
Цікаві продукти |
SB, p. 69 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ / |
|
|
WB p. 54, ex. B |
27.01 |
|||||||||
57 |
01.02 |
Three square meals Сніданок, обід та вечеря |
SB, p. 70 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення харчування |
Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog |
|
|
WB p. 55, ex. A |
30.01 |
|||||||||
59 |
02.02 |
My eating habits Мої звички у їжі |
SB, p. 71 |
Читання та трансформація речень |
Опис уподобань у харчуванні в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Avoiding repetitions |
|
WB p. 55, ex. B, C |
02.02 |
|||||||||
60 |
03.02 |
Culture Page4 Їжа в Україні
|
SB, p. 72 |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB pp. 56, ex. A, B, C, D |
03.02 |
|||||||||
61 |
06.02 |
Round-up Підсумки |
|
Складання діалогів |
|
|
|
|
|
08.02 |
|||||||||
62 |
09.02 |
Test 5 Діагностувальна робота №5 |
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 57, ex. E, F, G |
09.02 |
|||||||||
63 |
10.02 |
Module 6 Events Події. |
SB, pp. 73-74 |
Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday |
Prepositions of time (in+ month, on+ date) |
|
WB p. 58, ex. A, B, C |
10.02 |
|||||||||
64 |
15.02 |
Party Time Час для вечірки |
SB, p. 75 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання запрошення на вечірку в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Like /love/ enjoy/ hate + ing |
|
WB p. 59, ex. D, E, F |
13.02 |
|||||||||
65 |
16.02 |
Rain or shine Погода чи негода. |
SB, p. 76 |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: обговорення погодних умов |
Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain |
Prepositions of time (in+ season) |
|
WB p. 60, ex. A, B |
16.02 |
|||||||||
66 |
17.02 |
Rain or shine. Grammar Погода чи негода. Граматика |
SB, p. 77 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис погодних умов у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/. |
Present Progressive (affirmative and negative) |
|
WB p. 61, ex. C, D, E |
17.02 |
|||||||||
67 |
22.02 |
Wild animals Дикі тварини |
SB, p. 78 |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення тварин під загрозою вимирання |
Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 62, ex. A, B, C |
20.02 |
|||||||||
68 |
23.02 |
Save the animals Врятувати тварин |
SB, p. 79 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes) |
Робота в парах, гра: Guessing Game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Progressive (questions – short answers) |
|
WB p. 63, ex. D, E |
23.02 |
|||||||||
69 |
24.02 |
Let’s celebrate Події. Давай відсвяткуємо. |
SB, p. 80 |
Читання текстів та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення фестивалів та свят |
Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 64, ex. A, B |
24.02 |
|||||||||
70 |
01.03 |
Let’s celebrate Події. Давай відсвяткуємо. |
SB, p. 81 |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Опис фестивалю у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple and Present Progressive |
|
WB p. 64, ex. C |
27.02 |
|||||||||
71 |
02.03 |
Best wishes Найкращі побажання. |
SB, p. 82 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах: обговорення свят |
Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday! Congratulations! Happy New Year! |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 65, ex. A, B |
02.03 |
|||||||||
72 |
03.03 |
Holidays in Ukraine Свята в Україні |
SB, p. 83 |
Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the gaps) |
Індивідуальне написання листа кузині |
Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now. |
|
|
WB p. 65, ex. C |
03.03 |
|||||||||
73 |
08.03 |
Holidays in UK Свята у Великобританії |
|
|
Робота в парах: обговорення свят |
Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday! Congratulations! Happy New Year! |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
06.03 |
|||||||||
74 |
09.03 |
Culture Page5 Celebrations around the world. Святкування у світі |
SB, p. 84 |
Читання та доповнення діалогів |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 66, ex. A, B, C, D |
09.03 |
|||||||||
75 |
10.03 |
Round-up Підсумки. |
|
|
Доповнення діалогів в письмовій формі |
|
|
|
|
10.03 |
|||||||||
76 |
15.03 |
Test 6 Діагностувальна робота №6 |
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
13.03 |
|||||||||
77 |
16.03 |
Module 7 What an experience! Що за досвід. |
SB, pp. 87-86 |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення життєвого досвіду |
Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny |
Past Simple of the verb ‘to be’(introduction) |
|
WB p. 68, ex. A, B |
16.03 |
|||||||||
78 |
17.03 |
Were you scared? Ти налякався? |
SB, p. 89 |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple of the verb ‘to be’ |
|
WB p. 69, ex. С, D, E |
17.03 |
|||||||||
79 |
22.03 |
Dear Diary… Любий щоденнику… |
SB, p. 90 |
Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.) |
|
Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 70, ex. A, B |
20.03 |
|||||||||
80 |
23.03 |
What happened Те, що трапилося |
SB, p. 92 |
Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання |
Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту |
To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried |
Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі. |
|
WB p. 71, ex. A, B |
23.03 |
|||||||||
81 |
24.03 |
What happened? Що трапилося? |
SB, p. 93 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple (negative – questions) |
|
WB p. 71, ex. С |
24.03 |
|||||||||
82 |
05.04 |
A great film! Класний фільм |
SB, p. 94 |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення улюбленого жанру фільму |
A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film |
Прийменники часу in + year. |
|
WB p. 72, ex. D,E |
03.04 |
|||||||||
83 |
06.04 |
Твій улюблений фільм |
SB, p. 95 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple vs Present Simple |
|
WB p. 73, ex. A,B,C |
06.04 |
|||||||||
84 |
07.04 |
A day to remember День, що запам’ятається |
SB, p. 96 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення дозвілля |
Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 74, ex. D,E |
07.04 |
|||||||||
85 |
12.04 |
Мої спогади. |
SB, p. 97 |
Читання тексту та виконання завдання (ordering) |
Опис цікавого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Linking words/phrases |
|
WB p. 75, ex. A,B,C |
10.04 |
|||||||||
86 |
13.04 |
What an experience! Round-up Що за досвід! |
SB, p. 98 |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB, pp. 76-77, ex. A, B,C, D, E, F, G, H |
13.04 |
|||||||||
87 |
14.04 |
Round-up Підсумки |
|
|
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
14.04 |
|||||||||
88 |
19.04 |
Test 7 Діагностувальна робота №7 |
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
17.04 |
|||||||||
89 |
20.04 |
Module 8 See the world Побачити світ |
SB, p. 99-100 |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Transport: train, plane, car, coach, ship, foot |
|
|
WB p. 78, ex. A |
20.04 |
|||||||||
90 |
21.04 |
On the move Подорожуючи
|
SB, p. 101 |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: обговорення майбутніх планів |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘to be going to’ |
|
WB p. 79, ex. С, D, E |
21.04 |
|||||||||
91 |
26.04 |
Going camping Кемпінг |
SB, p. 102 |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Інсценування діалогу |
A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 80, ex. A, B |
24.04 |
|||||||||
92 |
27.04 |
Правила виживання в таборі |
SB, p. 103 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘will’ |
|
WB p. 80, ex. С,D |
27.04 |
|||||||||
93 |
28.04 |
A new experience Новий досвід |
SB, p. 104 |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing |
Минулий та майбутній час |
|
WB p. 81, ex. A, B, С |
28.04 |
|||||||||
94 |
03.05 |
A new experience Новий досвід |
SB, p. 105 |
Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: обговорення активного відпочинку |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparative Forms |
|
WB p. 82, ex. D, E |
01.05 |
|||||||||
95 |
04.05 |
Country Profile Усе про країну. |
SB, p. 106-107 |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групова дискусія, написання листівки про свою країну. |
Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/. |
Superlative forms |
|
WB p. 83, ex. A, B, С |
04.05 |
|||||||||
96 |
05.05 |
On holiday На канікулах |
SB, p. 108 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 84, ex. D,E |
05.05 |
|||||||||
97 |
10.05 |
On holiday На канікулах
|
SB, p. 109 p. 111-112
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання електронного листа другу
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Using tenses
|
|
WB p. 85, ex. A,B,C
|
08.05 |
|||||||||
98 |
11.05 |
Culture page6 Things to do in London Що робити в Лондоні |
|
Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions) |
Обговорення в парах визначних місць Лондона Груповий спів пісні |
|
|
|
Проєктна робота Make a flyer! |
11.05 |
|||||||||
99 |
12.05 |
Round-up Підсумки. |
SB, p. 110 |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 86, ex. A, B, C, D |
12.05 |
|||||||||
100 |
17.05 |
CLIL lesson4 Science |
p. 116 |
|
|
|
|
|
|
15.05 |
|||||||||
101 |
18.05 |
Test 7 Діагностувальна робота №7 |
|
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 87 ex.E,F,G |
18.05 |
|||||||||
102 |
19.05 |
Контроль аудіювання та говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
19.05 |
|||||||||
103 |
24.05 |
Контроль читання та письма |
|
|
|
|
|
-//- |
|
22.05 |
|||||||||
104 |
25.05 |
Аналіз типових помилок Повторення вивчених модулів
|
Worksheets
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику і граматику
|
25.05 |
|||||||||
105 |
26.05 |
Підсумковий урок |
|
|
Pair work activities p. 117-119 |
|
|
|
Плани на літо |
26.05 |