І семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Дом. завд. |
||||
Граматика |
Лексика |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукув |
Письмове продук |
||||||
1 |
2
|
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Я,моя родина,мої друзі |
|||||||||||
1. |
|
Знову до школи. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Вміти запитувати та надав. інформацію про відпочинок влітку |
Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
Present Simple. Present Continuous |
|
Ex. 4, p.4 |
Ex. 1, p.4 |
Ex. 2, p.4 |
Ex. 5, p.5 |
Ex. 4,p.5 Виписати слова |
2. |
|
Знову до школи. У класі. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Вміти запитувати та надав. інформацію про відпочинок в літку. |
Громад. відповідаль-ність. Обговорює шкільні правила Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Структури there is /are: ствердж-а, пит.-а, запер-а форми |
Ex. 1, p.4 |
|
|
Ex. 6, p.6 |
Ex. 7, p.6 |
Ex. 8,p.6 Скласти 6 речень про свій клас |
3. |
|
Спогади про літні канікули. Розвиток навичок читання та аудіювання |
Вміти запитувати та надав. інформацію про відпочинок в літку. |
Громад. відповідаль-ність. Обговорює шкільні правила Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Present Simple. Present Continuous |
|
Ex. 1, p.10-11 |
|
Ex. 2, p.10 |
Ex. 3, p.10 |
Ex. 3,p.8 Ex. 4,p.8-9 Скласти діалог |
4. |
|
Спогади про літні канікули. Удосконалення навичок говоріння. |
Вміти запитувати та надав. інформацію про відпочинок в літку. |
Громад. відповідаль-ність. Обговорює шкільні правила Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Present Simple. Present Continuous |
Photo, scared, see, Hot, T-shirt, great |
|
|
|
Ex. 1, p.9 Ex. 2, p.10
|
Ex. 3,p.10 Закінчити лист |
5. |
|
Уподобання моїх друзів. Введення ЛО та МЗ. |
Вміти досить вільно розповідати про уподобання своїх друзів |
Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Present Simple.
|
Activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck |
Ex. 1, p.13
|
|
Ex. 2, p.13
|
Ex. 3, p.13
|
Ex. 4,5p.14 Роповідати про свої інтереси та уподобання
|
6. |
|
Уподобання моїх друзів. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Вміти досить вільно розповідати про уподобання своїх друзів. |
Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Present Simple. Пит. слова у Present Simple |
What, which, where, how, when, why, who. |
Ex. 1, p.14 Ex. 2, p.14-15 |
Ex. 4, p.16 |
Ex. 3, p.16 |
Ex. 3, p.16 |
Ex. 3,p.16 Письмово Відповісти на запитання |
7. |
|
Мої захоплення та уподобання моїх друзів. Розвиток навичок говоріння. |
Вміти досить вільно розповідати про свої .уподобання
|
Громад. відповідаль-ність Описує власні уподобання |
Правила вживання Present Simple. Present Continuous |
What, which, where, how, when, why, who |
Ex. 1, p.17-18 Ex. 2, p.18 |
|
|
Ex 3,4,5 p.19-20 |
Ex.6,7 p.20-21 Розкрити дужки |
8. |
|
Про мене, мою сім’ю та друзів. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
Вміти запитувати та надавати інформацію про свою себе, свою сім’ю та друзів |
Екол. безпека та сталий ровиток .Наводити приклади внеску своєї родини у сталий Розвиток. Підприємли- вість та фінанс. |
|
What, which, where, how, when, why, who |
Ex. 1, p.24 |
|
|
|
Повторити лексику по темі, вивчити нові Л.О. |
Моя сім’я та сімейні традиції |
|||||||||||
9. |
|
Я і моя сім´я. Розвиток навичок говоріння. |
Вміти запитувати та надавати інформацію про свою себе, свою сім’ю. |
Підприємливість та фінанс. Грамотність. Демонструє розуміння цінностей праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Present Simple. Present Continuous |
What, which, where, how, when, why, who |
|
|
|
Ex. 2, p.23 |
Ex. 1,p.23 Виписати речення про себе |
10. |
|
Про мене, мою сім’ю та друзів Монологічні розповіді. |
Вміти надавати інформацію про свою себе, свою сім’ю. |
Громад. відповідаль-ність . Розпов. про розподіл обов’язків у у родині |
Posseive pronouns as co- mplement: mine, yours, his, hers, ours,theirs |
Beard, earring, ponytail, patient, plump, selfish, serious, shy, sill |
Ex. 1,2 p.24 Ex. 3, p.24-25 |
|
|
|
Ex.4,5, p.26 Вивчити присвійні займенники |
11. |
|
Про мене та мою родину. Автоматизація МО. |
Вміти розповідати про свою сім’ю |
Громад. відповідаль-ність . Розпов. про розподіл обов’язків у у родині |
Posseive Case. Пит. слова у Present Simple |
What, which, where, how, when, why, who |
|
Ex.1, p.26-27 Ex.2, p.27 |
|
Ex.3, p.28 |
Ex.4, p.28 Скласти запитання |
12. |
|
Риси характеру. Зовнішність. Введення ЛО та МЗ. |
Вміти описувати риси характеру. |
Здоров´я і безпека Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Громад. відповідаль-ність .Демонструє розуміння цінностей праці та працьовитості для досягнення .добробуту |
What does he/she look like? What is he/she like? Правила утвор. Прислів способу дії. |
Bread, moustache, brave, hard-working, rude, slim, weak |
|
Ex.2, p.30 |
Ex.1, p.28 |
Ex.3,4 p.30 |
Ex.5,6 p.31 Описати членів своєї родини по фото |
13. |
|
Моя сім´я. Автоматизація граматичних навичок на письмі. |
Вміти описувати свою сім’ю |
Здоров´я і безпека Наводить приклади взаємодопом. членам родини.
|
Ступені порівняння прикм-іві та прислів. Adverbs of Manner. |
slowly, well,happily, luckily,badly |
|
|
|
Ex.1,2, 3, 4 p.32-33 |
Ex.5,6 p33-34 Розкрити дужки |
14. |
|
Проектна робота «Про мене, мою сім’ю та друзів». Розвиток навичок створення проектів. |
Вміти розробляти проекти та описувати свою сім’ю і друзів. |
Здоров´я і безпека Наводить приклади взаємодопом. членам родини.
|
|
|
|
|
|
Ex.1, p.34 Ex.2, p.35 |
Розпо відати про свою родину. |
15. |
|
Урок домаш- нього читання Казка Ш. Перро «Попе- люшка». Розвиток навичок читання.
|
Вміти висловлювати свої враження. |
Громадянська відповідальність. Порівнює сімейні традиції. |
Present Simple.
|
A step mother, evil, a godmother, mean, a carriage, ugly. |
Ex.1, p.41-42 |
|
Ex.2, p.42 |
Ex.3, p.43 |
Ex.4,5 p.43 Утворити пари, вставити слова |
16. |
|
Я, моя родина, мої друзі. Урок узагальнення знань, умінь та намичок. |
Вміти аргументувати свою думку. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. всі правила та слова. |
Шкільне життя. |
|||||||||||
17. |
|
Моє шкільне життя. Введення ЛО та МЗ. |
Вміти розповідати про своє шкільне життя. |
Громадянська відповідальність. Обговорює шкільні правила. |
Proper and common Nouns. |
Creature, culture, globe, literature,divide, multiply, subtract |
Ex.1, p.48
|
|
Ex.6, p.51 |
Ex.3 p.49 |
Ex.5,p.50 Вставити сло- ва у потрібній формі |
18. |
|
Моє шкільне життя. Автоматизація Ло та МЗ. |
Вміти розповідати про своє шкільне життя. |
Громадянська відповідальність. Обговорює шкільні правила. |
Proper and common Nouns. |
Creature, culture, globe, literature,divide, multiply, subtract |
Ex.2, p.48- 49 |
|
|
Ex.3,4 p.49 |
Скласти діалог. |
19. |
|
Корисні поради. Формування граматичних навичок.
|
Вміти Надавати корисні порати. |
Екол. безпека та сталий ровиток Обговорює участь у шкіл. екологічних заходах. |
Модальні дієслова |
Can, should, must,may, might |
|
|
Ex.1, p.52 |
Ex.2, p.52 |
Ex.6,p.51 Відповісти на запитання
|
20. |
|
Шкільні звички. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Вміти вести бесіду у зв’язку з ситуацією. |
Підприємли- вість та фінанс. Грамотність Впорядковує власний робочий день |
Модальні дієслова |
Can, should, must,may, might |
|
|
|
|
Ex.4,p.53 Пояснити приказки.
|
21. |
|
Наша школа. Формування лексико-грама- тичних навичок. |
Вміти висловлювати свою точку зору. |
Екол. безпека та сталий ровиток Обговорює участь у шкіл. екологічних заходах. Підприємли- вість та фінанс. Грамотність Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Модальні дієслова |
Would/ woldn’t, have to, had to |
|
|
|
Ex.5, p.53 |
Ex.6, p.54 Вибрати правильне модальне дієс- лово |
22. |
|
Наша школа. Розвиток навичок аудіювання. |
Вміти сприймати текст на слух.. |
Підприємли- вість та фінанс. Грамотність Впорядковує власний робочий день. |
Модальні дієслова |
Would/ woldn’t, have to, had to |
Ex.7, p.54, Ex.1, p.55 |
|
|
|
Скласти діалог «Школа моєї мрії» |
23. |
|
Шкільні предмети. Автоматизація ЛО. |
Вміти висловлювати свої враження, почуття, емоції про школу та своїх вчителів |
Громадянська відповідальність. Демонструє розуміння потреби працюв разом. |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
Allow, composition, conversation |
|
Ex.1, p.55 |
Ex.2, p.56 |
|
Ex.5,p.59 Відповісти на запитання
|
24. |
|
Мої улюблені шкільні предмети. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Вміти вести бесіду та висловлювати свої враження, почуття, емоції про школу та своїх вчителів |
Громадянська відповідальність. Демонструє розуміння потреби працюв разом. |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
|
|
Ex.6 (а), p.60 |
|
Ex.6(b), p.60 |
Описати свій розклад уроків за зразком Вп.3 (b) c.59 |
25. |
|
Школа та вчителі. Розвиток навичок висловлювання по темі.
|
Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працюв разом. Підприємливість та фінанс. Грамотність Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
correct, international, improve, opinion, pronunciation |
Ex.2, p.61 |
|
Ex.3, p.62 |
Ex.1, p.61 |
Ex.4,p.62-63 Знайти відпо- відності
|
Школа та шкільні предмети |
|||||||||||
26. |
|
Шкільні друзі. Розвиток монологічного мовлення. |
Вміти: представити та запитати про шкільних друзів. |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працюв разом.
|
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
|
|
|
|
|
Написати твір «Мій найкращий друг у школі». |
27. |
|
Урок англійської мови. Розвиток навичок читання. |
Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працюв разом. Підприємливість та фінанс. Грамотність Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
Connect, correct, international, improve, language, skill |
Ex.5, p.63-64 |
|
Ex.4,p.62-63
|
Ex.5, p.63-64 |
Ex.6,p.64 Розповідати про шкільні предмети |
28. |
|
Урок англійської мови. Розвиток навичок читання. |
Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працюв разом. Підприємливість та фінанс. Грамотність Впорядковує власний робочий день . |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
Connect, correct, international, improve, language, skill |
Ex.1, p.65 |
|
|
|
Ex.1,p.65 Написати свої шкільні прави- ла |
29. |
|
Урок математики. Розвиток навичок лічби. |
Вміти виконувати прості математичні завдання. |
Підприємливість та фінанс. Грамотність. Вміє вести обчислення англійсько.
|
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
|
|
|
|
|
Повторити рахунок до 100. |
30. |
|
Урок математики. Розвиток навичок лічби. |
Вміти виконувати прості математичні завдання. |
Підприємливість та фінанс. Грамотність. Вміє вести обчислення англійсько.
|
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
|
|
|
|
|
Вивчити цифри та знаки математики. |
31. |
|
Проектна робота «Моє шкільне життя». Розвиток навичок створення проектів.
|
Вміти пропонувати, приймати, відхиляти різноманітні нововведення |
Громадянська відповідальність .Пропонує варіанти участі класу у житті громади. |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
|
Ex.2, p.65 |
|
|
|
Ex.2,p.65 Скаласти пра- вила поведінки на уроках. |
32. |
|
Урок домаш- нього читання. Текст «Мій найкращий друг» Розвиток навичок читання.
|
Вміти висловлювати свої враження. |
Громадянська відповідальність. Демонструє соціальні відносини у класі. |
|
|
|
|
|
|
|
33. |
|
Шкільне життя. Урок узагальнення знань, умінь та навичок. |
Вміти аргументувати свою думку. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. всі правила та слова. |
Спорт |
|||||||||||
34. |
|
Спорт. Введення ЛО та МЗ. |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику |
Громадянська відповідальність. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фіз.. культури. |
Утворення іменників за допомогою суфікса –er та закінчення –ing від дієслів |
Individual sport, water sports, games, field, events, tracks, events |
Ex.2, p.66 |
|
|
Ex.1, p.67 |
Ex.3,p.67 Вставити пот- рібне дієслово |
35. |
|
Командні види спорту. Розвиток навичок читання. |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику |
Громадянська відповідальність. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фіз.. культури. |
Утворення іменників за допомогою суфікса –er та закінчення –ing від дієслів |
Athletics, event, goal, goalkeeper, match, net, race, to roll, to win… |
Ex.1, p.67- 68 |
|
Ex.1, p.67- 68 |
Ex.2, p.68 |
Ex.3,p.68 Закінчити речення |
36. |
|
Види спорту. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику |
Громадянська відповідальність. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фіз.. культури. |
|
Athletics, event, goal, goalkeeper, match, net, race, to roll, to win… |
Ex.1, p.67- 68 |
|
Ex.1, p.67- 68 |
Ex.2, p.68 |
Ex.4,p.69 Написати статтю в газету про шкільну команду. |
37. |
|
Види спорту у Великобританії. Розвиток навичок аудіювання. |
Вміти вести дискусія про різні види спорту |
Здоров´я і безпека. Обговорює впливу на здоров’я аматорського і профес. Спорту. |
|
Soccer, rugby, cricket, bat, rowing, cycling, oar, helm |
Ex.2 p.70 |
Ex.1, p.69 Ex.3,4 p.70- 71 |
|
|
Ex.5,p.72-73 Пройти пси- хологічний тест |
38. |
|
Спортивні ігри. Розвиток вміння вести бесіду у зв’язку з ситуацією. |
Вміти надавати додаткову інформацію про спортивні ігри |
Громадянська відповідальність. Висловлює повагу до спортсменів з обмеж. Можливостями. |
Present Simple. Present Continuous Пит. слова у P.S |
|
. Ex.5, p.75 |
|
|
Ex.1, 2,3 p.74 |
Ex.4, p.75 Вставити питальні слова |
39. |
|
Мої спортивні уподобання. Розвиток діалогічного мовлення. |
вміти виражати свою думку. |
Громадянська відповідальність. Визначає власні спорт. уподобання та потреби |
|
Athlete, competition, field, stadium, famous |
|
|
Ex.1,2 p.76 Ex.3, p.77 |
Ex.2, p.76 |
Ex.4,p.77-78 Підготувати презентацію про цікаві види спорту |
40. |
|
Мій улюблений вид спорту. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
Вміти розповідати про свій улюбл.вид спорту |
Громадянська відповідальність. Визначає власні спорт. Уподобання та потреби |
Модальні дієслова |
Athlete, competition, field, stadium, famous |
|
|
|
|
Розповідати про свій улюбл. вид спорту. |
41. |
|
Проектна робота «Спорт в Україні». Розвиток навичок створення проектів. |
Вміти створювати проекти. |
Громадянська відповідальність. Визначає власні спорт. Уподобання та потреби |
|
My favourite sport is… I became interested in… My favourite champion is // I hope…in future. |
|
|
|
Ex.2, p.79 |
Ex.1,p.78 Написати лист про свій улюб-лений вид спорту
|
42. |
|
Чому важливо вивчати іноземні мови?Розвиток навичок вести дискусію. |
Вміти розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
|
|
Skills, international, foreign improve, study, use, connect, listen |
|
|
Ex.2, p.80- 81 Ex.3, p.81 |
Ex.1, p.80 Ex.4, p.81 |
Ex.5,p.82 Відповісти на запитання |
43. |
|
Спортивні уподобання моїх друзів. Розвиток навичок |
Вміти аналізувати прослуханий текст. |
Громадянська відповідальність. Визначає власні спорт. уподобання та потреби. Здоров´я і безпека. Дає поради щодо техніки безпеки під час спор-тивних занять і змагань |
|
|
|
|
Ex.6, p.83
|
|
Ex.10,p.85 Вставити пот- рібне слово |
44. |
|
Контроль читання |
|
Громадянська відповідальність. Визначає власні спорт. уподобання та потреби. Здоров´я і безпека. Дає поради щодо техніки безпеки під час спор-тивних занять і змагань |
|
|
|
|
|
|
Підготувати розповідь про відомого спортсмена Великобританії. |
45. |
|
Контроль аудіюванн |
Вміти висловлювати свої враження |
Громадянська відповідальність. Визначає власні спорт. уподобання та потреби. Здоров´я і безпека. Дає поради щодо техніки безпеки під час спор-тивних занять і змагань |
|
|
Ex.1, p.86 |
|
Ex.2,3 p.87 |
|
Ex.4,p.87 Відповісти на запитання |
46. |
|
Контроль письма |
Вміти висловлювати свої враження |
Громадянська відповідальність. Визначає власні спорт. уподобання та потреби. Здоров´я і безпека. Дає поради щодо техніки безпеки під час спор-тивних занять і змагань |
|
|
|
|
|
|
Ex.9,p.84 Вивчити вірш |
47. |
|
Контроль мовлення |
|
Громадянська відповідальність. Визначає власні спорт. уподобання та потреби. Здоров´я і безпека. Дає поради щодо техніки безпеки під час спор-тивних занять і змагань |
|
|
|
|
|
|
Підготувати розповідь про спортсменів України. |
48. |
|
Спорт. Урок узагальнення знань, умінь та навичок. |
Вміти аргументувати свою думку. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. всі правила та слова. |
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Дом. завд. |
|||||||||||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||||||||
Харчування. |
||||||||||||||||||||
49. |
|
Продукти харчування. Введення ЛО та МЗ. |
Висловлювати думки про вподобання у їжі |
Здоров'я і безпека: обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
Present Simple дієслова to be. |
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. 93
|
Впр. 2,с. 94-95 WB Ст. 37 |
|||||||||
50. |
|
Здорова їжа Розвиток навичок читання.
|
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Здоров'я і безпека: Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
Підприємливість та фінансова грамотність: наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
Ex. 4, p. 96, |
|
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97 |
РЗ ст.. 37 |
Впр. 6, с. 97
|
|||||||||
51 |
|
Здорова їжа. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
Вміти охарактеризувати деякі види їжі |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Ex. 1c, p. 98 |
Ex. 1ab, p. 98 |
|
РЗ ст.. 38 |
Вивчити слова |
|||||||||||
52 |
|
Британська їжа. Розвиток навичок аудіювання. |
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
|
Ex.5, p. 100, |
Ex. 4c, p. 100 |
Ex. 2-4ab, p. 99-100, |
РЗ ст.. 39 |
Ст. 39 WB |
||||||||||
53 |
|
Харчові звички. Здорова та шкідлива їжа. Поповнення активного словника учнів по темі |
Вміти запитувати про їжу, яка подобається і не подобається |
Здоров'я і безпека: Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Модальні дієслова have to, must |
Boiled, fried, habit, takeaway, vegetarian, to eat out |
Ex.1а, p. 101, |
|
Ex.1b, p. 101 |
РЗ ст.. 43 |
Скласти рекомендації по здоровому харчуванню |
|||||||||
54 |
|
Улюблені страви Розвиток навичок діалогічного мовлення та граматичних якостей. |
Говорити про свої вподобання |
Здоров'я і безпека: обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички
|
Would/ wouldn’t |
Do shopping, to put on weight, to loose weight |
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103 |
Ex.2, p. 102 |
|
Ex.3b, p. 102 |
ст 40 WB |
|||||||||
55 |
|
Улюблені страви моєї родини. Розвиток монологічного мовлення. |
Висловлювати думки у майбутньому часі |
Здоров'я і безпека: обговор. різні способи Пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпеки |
shall/will be going |
\an; a slice of, a cup of, some, a glass of |
|
|
|
10 sentences РЗ ст.. 44 |
Написати твір
|
|||||||||
56 |
|
На пікнік Розвиток навичок говоріння. |
планувати та приймати спонтанні рішення з приводу майбутньої події |
Підприємливість та фінансова грамотність: наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
Здоров'я і безпека: обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички |
Питальні речення у Present Simple |
It looks, smells, tastes, sounds |
|
Ex.5-6, p. 104, |
|
Ст. 43-44 WB |
Впр.4а, с. 107
|
|||||||||
57 |
|
На пікнік Удосконалення навичок говоріння. |
Вміти розповідати про улюблені страви та напої |
Модальні дієслова have to, must |
ЛО теми |
|
Ex.2-3, p. 105-106 |
|
Ex.1, p. 105 |
Розповідь про пікнік |
||||||||||
58 |
|
У кафе Вміння вести бесіду у зв’язку з ситуацією. |
Спілкуватись в парах Вміти надавати інформацію про їжу своїх друзі |
Здоров'я і безпека: обговор. різні способи пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпек |
Питальні речення у Present Simple |
ЛО теми |
|
|
Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108 |
Ex.1-2, p. 109 РЗ ст.. 45 |
Впр.3, с. 109 Ст. 45 WB |
|||||||||
59 |
|
За сніданком Автоматизація ЛО. |
Ділитись інформацією про страви на сніданок |
Здоров'я і безпека: наводить приклади збалансованості влас- ного раціону |
|
ЛО теми |
ex 3-4 p 131 |
|
|
Ст. 46 WB
РЗ ст.. 46 |
Написати меню для свого сніданку
|
|||||||||
Покупки |
||||||||||||||||||||
60 |
|
Покупки Введення ЛО та МЗ. |
Вживати слова відповідно ситуації |
Підприємливість та фінансова грамотність: Розподіляє кошти на продукти харчув-ня |
Минулий неозначений час |
Ex.3, p. 111 |
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 |
WB Ст. 49 |
Вивчити слова
|
|||||||||
61 |
|
Покупки у Лондоні Розвиток навичок читання. |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Підприємливість та фінансова грамотність: Складає перелік покупок |
Кількісні займенники many/much. |
Vocabulary box (с. 113) |
ex 1-2 p 112-113 |
|
в. 3-5, с. 112-115 |
WB 50 |
РЗ 50 впр.3 |
|||||||||
62 |
|
Британські гроші Розвиток навичок аудіювання. |
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті та відповідати на питання
|
Підприємливість та фінансова грамотність: Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
Однина та множина іменників |
Vocabulary box (с. 118)
|
в. 2, с. 117 |
в. 1, 2, ст. 116 |
в. 1-2, с. 116-119 |
WB 51 |
Впр. 3 ст 117 |
|||||||||
63 |
|
Британські гроші Розвиток навичок сприймання на слух. |
Вміти розповідати про відвідування магазині |
Підприємливість та фінансова грамотність: Ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення |
Кількісні займенники many/much. |
|
В. 3, 5, с. 118-119 |
|
РЗ ст.. 52 |
Доповнити розповіть ст.. 118 |
||||||||||
64 |
|
В магазині одягу Розвиток навичок говоріння. |
Спілкуватись в парах |
Підприємливість та фінансова грамотність: ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення |
Минулий неозначений час |
Bargain, department store, expensive, shop |
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121 |
|
|
РЗ ст.. 53 |
скласти діалог |
|||||||||
65 |
|
Робимо покупки. Удосконалення граматичних навичок. |
Висловлювати думки в минулому часі. вміти спитати дскільки коштує річ. |
Підприємливість та фінансова грамотність: Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
Майбутній неозначений час. Cтупені порівняння прикметників |
|
|
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.7а, p. 122 |
РЗ ст.. 54 |
WB |
|||||||||
66 |
|
Покупки в Лондоні . Розвиток навичок вести бесіду у зв’язку з ситуацією. |
Ділитись інформацією та обговорювати у магазинах |
Підприємливість та фінансова грамотність: ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення |
Питальні речення в минулому неозначеному часі |
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
Ex.1а, p. 123, |
|
Ex.1а-2, p. 124, |
РЗ ст..55 |
WB |
|||||||||
67 |
|
Магазини Лондона. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Вміти запитувати та надавати інформацію про асортимент товарів у магазинах Лондона |
Минулий неозначений час |
Ex.3, p. 125 |
|
Ex.5-6, p. 126-127 |
РЗ ст..56 |
Повт. тему «Шопінг» |
|||||||||||
68 |
|
Реклама Розвиток навичок письма. |
Писати рекламу |
Підприємливість та фінансова грамотність: тлумачить функцію грошей у суспільстві
|
Минулий неозначений час. Кількісні займенники many/much. |
ЛО теми |
в. 1, с. 128 |
|
|
в. 1-2, с. 128 |
Написати рекламу |
|||||||||
69 |
|
Проектна робота. Мій улюблений магазин. Розвиток навичок проектної діяльності.
|
Вміти висловлювати свою точку зору |
Підприємливість та фінансова грамотність: Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
Минулий неозначений час, структури will/ shall, be going to |
ЛО теми |
в6 с 132 |
|
|
Project Work p129 |
проект |
|||||||||
Подорож.
|
||||||||||||||||||||
70 |
|
Види транспорту Введення ЛО та МЗ. |
Вміти відстоювати свою думку відносно вибору транспорту для подорожі |
Екологічна безпека та сталий розвиток Обговорює переваги екологічних видів |
Ужив. прийм-ів з дієсл. To get (into,out of); get (on, off); to take |
Види транспорту Ex.1-2, p. 142-143 |
|
|
|
Ex.3-4, p. 143, |
вчити слова
|
|||||||||
71 |
|
Підготовка до подорожі Розвиток навичок читання. |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті та відповідати на питання |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож.
|
Ужив. прийм-ів з дієсл. To get (into,out of); get (on, off); to take |
|
Ex.1, p. 144, |
|
Ex.2,p. 145, |
WB Ст.58 |
Впр.4,с. 146 |
|||||||||
72 |
|
Плануємо подорож. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Вміти описувати підготовку до подорожі |
Підприємливість та фінансова грамотність Порівнює вартість подорожі різними видами
|
Теперішній неозначений час |
|
Ex.3а, p. 145 |
|
Ex.3b,p. 145 |
|
|
|||||||||
73 |
|
В аеропорту Розвиток навичок говоріння.
|
Вести розмову в аеропорту |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож.
|
Теперішній неозначений час |
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, |
Ex.5,p. 146, |
Ex.6, p. 147, |
Ex.7,p 147, |
|
Впр.5, с. 150
|
|||||||||
74 |
|
Сімейна подорож Смітів Розвиток навичок аудіювання. |
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті |
Здоров’я і безпека Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
Теперішній неозначений час |
safe, safe, tiring, troublesome |
|
Ex.1, p. 148 |
Ex.2,p. 148, |
WB cт.59 |
|
|||||||||
75 |
|
Подорож вчора та сьогодні Розвиток навичок читання. |
Вміти розповідати про свої емоції від подорожі |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Past Simple Present Simple |
|
Ex.3, p. 149 |
|
Ex.4,p. 149 |
WBcт.60 |
написати про переваги подорожі тепер |
|||||||||
76 |
|
Подорож вчора та сьогодні Розвиток навичок говоріння. |
Вміти розповідати про свої емоції від подорожі |
Підприємливість та фінансова грамотність порівнює вартість подорожі різними видами |
Past Simple Present Simple |
|
|
Ex.6, p. 150, |
|
Ex.5, p. 150, |
|
|||||||||
77 |
|
На автостанції Удосконалення граматичних вмінь та навичок. |
Вести розмову на автостанції |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Прислівники |
yet, already, never, ever, recently, lately |
|
Ex.3, p. 151 |
Ex.1-2, p. 151, |
WB cт. 61-62 |
|
|||||||||
78 |
|
На автостанції Удосконалення лексичних вмінь та навичок. |
Висловлювати думки в різних часах |
Підприємливість та фінансова грамотність порівнює вартість подорожі різними видами |
Present Perfect Past Simple |
|
|
|
Ex.5-6, p. 152 |
Ex.4, p. 152 |
Впр.7, с. 153
|
|||||||||
79 |
|
На вокзалі Розвиток навичок говоріння. |
Вести розмову на вокзалі |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож.
|
Tenses |
Carriage, flight, passenger, |
Ex.1, p. 153-154, |
Ex.2, p. 154 |
Ex.3, p. 154 |
WB ст. 63-64 |
Впр.6, с. 155
|
|||||||||
80 |
|
На вокзалі Розвиток вміння вести бесіду у зв’язку з ситуацією. |
Вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці
|
Підприємливість та фінансова грамотність Визначає орієнтовну вартість перебування в іншій країні |
Past Simple Present Simple |
platform, return, single |
Ex.4-5, p. 154-155 |
|
|
WB ст. 65-66 |
РЗ ст..67 впр. 13 |
|||||||||
Велика Британія |
||||||||||||||||||||
81 |
|
Країни та національності Введення ЛО та МЗ. |
Оперувати назвами країн та національностями |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Утворення прикметників національностей від назв країн |
Ukraine, Ukrainian England Englishman |
|
Ex.1-2 p. 157 |
Ex.4 p. 159 |
Ex.3 p. 158
WBcт. 73 |
вивчити назви країн та національності
|
|||||||||
82 |
|
Подорожуємо Лондоном. Розвиток навичок читання. |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Громадянська відповідальність Робить gовідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри Лондона |
Утворення прикметників національностей від назв країн |
Capital, cathedral Визначні пам’ятки Лондона |
Ex.1, p. 160 |
|
Ex.2b, p. 161-162 |
WBcт. 74 |
Ex.2b, p. 161-162
|
|||||||||
83 |
|
Столиці світу Розвиток навичок говоріння. |
ділитись інфою про столиці світу |
Громадянська відповідальність
Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі.
|
Правила уживання означеного та неозначен. артикля |
Double-decker, tourist |
Ex.3, p. 163 |
|
Ex.4p. 164 |
Ex.3, p. 163 |
Розповідь про Лондон |
|||||||||
84 |
|
Столиці світу. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
Вміти вести бесіду про визначні пам’ятки країн |
Ступені порівняння прикметників |
|
|
|
|
WB cт. 76 |
WB cт. 76 |
||||||||||
85 |
|
Велика Британія |
|
|
|
guide, travel agent, to have a look (at) |
|
|
|
|
Намалювати карту Британії |
|||||||||
86 |
|
Англія |
|
|
|
|
|
|
|
повт.слова |
||||||||||
87 |
|
Шотландія |
|
Ступені порівняння |
|
|
|
|
|
Впр на листорку |
||||||||||
88 |
|
Уельс |
|
|
|
|
|
|
|
Впр на лист |
||||||||||
89 |
|
Лондон |
|
|
|
|
|
|
|
Розп про Лондон |
||||||||||
Україна |
||||||||||||||||||||
90 |
|
Київ Розвиток навичок читання. |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Громадянська відповідальність Робить gовідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри Києва |
Ступені порівняння прикметників |
Визначні пам’ятки Києва |
Ex.5, p. 164-166 |
|
Ex.6, p.167 |
|
розповідати про визначні місця Києва |
|||||||||
91 |
|
Подорожуємо навколо світу Розвиток навичок аудіювання. |
Розпізнавати інформацію у прослуханому тексті |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Правила уживання означеного та неозначен. артикля |
p.169; континентиокеани |
Ex.1, p. 168 |
Ex.6, p. 170, |
|
WB ст.77-78 |
WB cт. 79 |
|||||||||
92 |
|
Подорожуємо навколо світу Удосконалення граматичних навичок. |
Вміти вживати артикль перед географічними назвами |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Означений артикль «the» |
ЛО теми |
|
Ex.3, p. 173 |
|
Ex.2, p. 172 |
Впр.1, с. 172
|
|||||||||
93 |
|
Цікаві місця світу Розвиток навичок говоріння.
|
Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож |
Правила уживання означеного та неозначен. артикля |
ЛО теми |
Ex.2,p. 174-175, |
|
Ex.1, p. 174, |
WB cт. 80 |
Ex.3 p. 175 скласти діалог WB ст |
|||||||||
94 |
|
Цікаві місця світу. Розвиток монологічного спілкування.
|
Вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці |
Підприємливість та фінансова грамотність Визначає орієнтовну вартість перебування в іншій країні |
Правила уживання означеного та неозначен. артикля |
ЛО теми |
|
|
Ex.3-4, p. 175 |
WB cт. 81-82 |
WB cт. 82 Впр.82 |
|||||||||
95 |
|
Проектна робота.Буклет для туристів. Розвиток проектної діяльності.
|
Упорядковувати інфу в буклеті |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Означений артикль «the» |
ЛО теми |
Ex.5p. 176 |
|
|
Ex.6 p. 177 |
підготувати буклет
|
|||||||||
96 |
|
Листівка Розвиток навичок письма. |
писати листівку другу |
Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf |
ЛО теми |
Впр.1, с. 178
|
|
|
Ex.4, p. 182 |
написату листівку |
||||||||||
97 |
|
Подорож Україною та Великобританією Розвиток діалогічного мовлення.
|
розповідати про останню подорож |
Здоров’я і безпека Демонструє розуміння цінності культ.розмаїття та потреби жити разом у мирі
|
Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf |
ЛО теми |
|
|
Ex.1-2, p. 180-181 |
WB 83 |
Впр.2, с. 179
|
|||||||||
98 |
|
Подорож Україною та Великобританією Розвиток навичок читання. Контроль читання.
|
розповідати про останню подорож |
Здоров’я і безпека Демонструє розуміння цінності культ.розмаїття та потреби жити разом у мирі
|
Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf |
ЛО теми |
|
|
Ex.1-2, p. 180-181 |
WB 83 |
Впр.2, с. 179
|
|||||||||
99. |
|
Подорож Україною та Великобританією Розвиток навичок говоріння.
|
розповідати про останню подорож |
Здоров’я і безпека Демонструє розуміння цінності культ.розмаїття та потреби жити разом у мирі
|
Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf |
ЛО теми |
|
|
Ex.1-2, p. 180-181 |
WB 83 |
Впр.2, с. 179
|
|||||||||
100.
|
|
Контроль читання |
Вміти аргументувати свій вибір. Вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці
|
Підприємливість та фінансова грамотність Порівнює вартість подорожі різними видами
Громадянська відповідальність Робить gовідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри |
Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf. |
ЛО теми |
Ex.3, p. 181, |
Ex.9, p. 184 |
Ex.6-8, p. 184, |
WB 84 Ex.5, p. 183 |
скласти діалог |
|||||||||
101. |
|
Контроль аудіювання |
Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни |
Громадянська відповідальність Робить повідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри |
Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf. |
ЛО теми |
|
|
|
Контроль навиків письма |
Повторити лексику теми |
|||||||||
102 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Теми для говоріння |
|||||||||
103 |
|
Контроль мовлення |
Вміти висловлювати свою точку зору |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Present Simple |
|
|
|
|
|
Повтор Часові форми |
|||||||||
104 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
WB 86-87 |
|
|||||||||