Календарно-тематичне планування до підручника О. Карп'юк 9 клас 2 години на тиждень
№ п/п |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний компонент |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граматич - ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Еколо- гічна безпека та сталий розви- ток |
Грома- дянсь- ка відповідальні- сть |
Здоро- в’я та безпека |
Промис- ловість та фінансо- ва грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І семестр. ТЕМА: Хто ти? Я, моя родина, мої друзі. Молодіжна культура. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Люди навколо нас. Розвиток навичок читання та говоріння. |
висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
Vocabulary Box, p. 7 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 4, p. 8 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Яка ти людина? Розвиток навичок монологічного мовлення. |
надавати інформацію про себе та ставити запитання з метою уточнення інформації про інших |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 10, p. 11 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Мої інтереси та захоплення. Розвиток грам.навичок. |
утворювати та використовувати герундій/ Gerund |
The Gerund |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 14 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Більше про тебе. Розвиток навичок аудіювання. |
вміти заповнювати анкети |
Present Simple: short answers |
Vocabulary Box, p. 18 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, p. 19 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Давайте поговоримо про друзів. Розвиток комунікативних навичок. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
Vocabulary Box, p. 23 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 7, p. 23 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Дозвольте відрекомендуватися. |
вміти написати свою автобіографію |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2, p. 26 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Течії молодіжної культури. Введення і активізація ЛО теми. Розвиток навичок читання. |
називати молодіжні групи та давати їм характеристику |
|
Vocabulary Box, p. 29 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 4а, p. 30 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Молодіжні організації. Розвиток граматичних навичок.Вивчення форм герундія. |
утворювати форми герундія та використовувати їх в реченнях |
Forms of the Gerund |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 33
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Як це – бути підлітком? Вдосконалення грам. навичок. |
Визначати вирази, після яких вживається герундій |
Prepositional phrases + Gerund |
ЛО теми |
|
|
|
|
Скласти 10 речень з герундієм. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Клуби за інтересами. Розвиток навичок письма. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку |
The Gerund |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 2, p. 42 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Мода. Введення і активізація ЛО теми. |
висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду щодо молодіжного стилю одягу |
|
Vocabulary Box, p. 55 |
|
|
|
Ѵ
|
Вивчити нові ЛО і скласти 5 речень з ними |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Улюблений одяг. Розвиток нав. гов. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку |
The Gerund (review) |
Vocabulary Box, p. 38 |
|
|
|
Ѵ |
Ex. 4, p. 41 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Стиль життя. Узагальнення теми. |
висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex. 13, p. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: Ваш вибір. Засоби масової інформації. Робота і професія. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Інтернет. Введення ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати свої переконання, думки щодо користуванням інтернету |
|
Vocabulary Box, p. 63 |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Вивчити ЛО теми Ex. 3a, b, p. 64 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Телебачення як засіб масової інформації. Автоматизація ЛО теми. |
називати види програм та надавати їм коротку характеристику |
|
Vocabulary Box, p. 67 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 7a, b, p. 68 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Реклама на телебаченні. Розвиток навичок аудіювання. |
висловлювати своє ставлення до реклами
|
|
Vocabulary Box, p. 72 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5, p. 72 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Радіо. Розвиток грам.навичок. Вживання підрядних означ. речень. |
розмежовувати обмежувальні та описові означальні речення |
Defining and Non-defining relative clauses |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 2a, b, p. 74-75 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Улюблені радіопередачі. Вдосконалення грам. навичок. |
правильно утворювати підрядні речення |
Defining and Non-defining relative clauses |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 5, p. 76 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Улюблені телепередачі. Вдосконалення нав.діал.мовлення. |
, висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду |
|
Vocabulary Box, p. 78 |
|
|
Ѵ |
|
Вивчити ЛО та скласти з ними речення. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Роль ЗМІ у нашому житті. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, p. 81. Ex. 7, p. 82. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Вибір професії. Введення і активізація ЛО теми |
обговорювати якості, які притаманні кожній професії аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку по темі |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 1, p. 82 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Творчі професії. |
називати різні види професій, розповідати різницю між словамиjob, profession, occupation, career |
|
Vocabulary Box, p. 84 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 3, p. 86 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Характеристика професій. Розвиток навичок аудіювання. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 5a, p. 89 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Нахили і здібності. Роз. грам.нав. Вживання відносних займ. |
правильно вживати відносні займенники/ Relative pronouns у реченнях |
Relative pronouns |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, 7 p. 92
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Професійні якості. Узагальнення теми. |
Узагальнення знань |
|
Vocabulary Box, p. 95 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5, p. 95 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Контроль аудіювання. |
|
Defining and Non-defining relative clauses (review) |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 9, p. 103 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Контроль читання. |
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 11, p. 104 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Контроль письма
|
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 13b, p. 107 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матер. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II семестр. ТЕМА: Наука і технічний прогрес. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ п/п |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний компонент |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граматич - ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Еколо- гічна безпека та сталий розви- ток |
Грома- дянсь- ка відповідальні- сть |
Здоро- в’я та безпека |
Промис- ловість та фінансо- ва грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
09.01 |
Відомі вчені та винахідники. Введення і активізація ЛО теми. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
Vocabulary Box, p. 120 |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 6, p. 121 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
11.01 |
Важливі винаходи. Розвиток навичок читання. |
висловлювати свої думки, згоду або незгоду щодо різних винаходів |
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 8, p. 123 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
16.01 |
Наука і науковці. Введення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні |
|
Vocabulary Box, p. 127 |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 3b, p. 125 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
18.01 |
Перші винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання. |
утворювати та використовувати Present Passive |
Present Passive (review) |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 2, p. 130 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
23.01 |
Великі винахідники і їх винаходи. Розвиток грам.нав |
утворювати та використовувати Past Passive |
Past Passive (review) |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 6, p. 134 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
25.01 |
Сучасні пристрої в житті і побуті. Розвиток навичок чит. та говоріння. |
висловлювати своє ставлення до сучасних пристроїв, вести дискусію по темі |
|
Vocabulary Box, p. 135 |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex. 9, p. 136 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
30.01 |
Технічні новинки. Вдосконалення навичок гов. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
Vocabulary Box, p. 138 |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 4b, p. 138 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
01.02 |
Роль винаходів у житті людей. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію від прочитаного, порівнювати події, факти, явища |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6b, p. 142 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
06.02 |
Люди, що змінили світ. Узагальнення теми. |
узагальнення знань по темі |
|
Vocabulary Box, p. 144 |
|
|
|
|
Ex. 1, 2, p. 145 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТЕМА 4: Природа і погода. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
08.02 |
Проблеми довкілля. Введення ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
Vocabulary Box, p. 149 |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 5, p. 149 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
13.02 |
Земля – наш дім. Автоматизація ЛО і МЗ. |
висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 9a, p. 151-152 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
15.02 |
Охорона довкілля. Розвиток навичок аудіювання. |
висловлювати свої враження від почутого |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 5, p. 155 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
20.02 |
Збереження природ.ресурсів. Роз.грам.навичок. Умовні реч. перш. типу |
утворювати та використовувати First Conditional |
First Conditional |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 157 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
22.02 |
Бережімо нашу планету! Вдосконалення грамм. навичок. |
застосовувати First Conditional у реченнях |
First Conditional |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 158 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
27.02 |
Тваринний світ. Введення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду |
|
Vocabulary Box, p. 163 |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 2b, p. 160 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
01.03 |
Охорона тваринного світу. Розвиток нав.гов. |
висловлювати свої почуття та емоції |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Скласти діалог з виразами з в. 9,с. 165 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
06.03 |
Рідкісні тварини України. Розвиток навичок письма. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 2, p. 167 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
08.03 |
Рослинний світ. Активізація лексичного матеріалу теми |
порівнювати події, факти, явища |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Перекласти речення |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
13.03 |
Екологія рідного краю. Вдосконалення навичок аудіюван. |
правильно застосовувати модальні дієслова у реченнях |
Modal Verbs (review) |
Word List p.170 |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Ex. 11, p. 173 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
15.03 |
Способи вирішення еколог.проблем. Узагальнення теми |
узагальнення знань по темі |
|
Vocabulary Box, p. 175 |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 4, 5,p. 177 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТЕМА: Англомовні країни. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
20.03 |
Сучасна Велика Британія. Розвиток навичок читання. |
використовувати нові ЛО у мовленні, надавати інформацію від прочитаного |
|
Ex.2c p.182 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2b, c, p. 182 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
22.03 |
Англія. Розвиток навичок читання. Проведення вікторини. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 8, p. 187 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
03.04 |
Частини Об’єднаного Королівства. Загальна характеристика. Розвиток навичок ауд. |
надавати інформацію від почутого |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Підготувати доповідь за Ex. 3d, p 190 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
05.04 |
Шотландія. Вдосконалення навичок аудіюв. та читання. |
вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5b, p. 191 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
10.04 |
Вчора, позавчора і завтра. Повтор. мин. і майб. часових форм дієслова. |
називати різницю між вживанням та утворенням Past and Future Tenses |
Past and Future Tenses Revision |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex.3 p.193(11-15) Ex.7 p.194 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
12.04 |
Уельс. Розвиток навичок говоріння та читання. |
порівнювати події, факти, явища |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 4, p. 198 Ex. 6, p. 199 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
17.04 |
Лондон. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію від прочитаного |
|
ЛО теми |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex. 5, p. 205 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
19.04 |
Головні міста Об'єднаного Королівства. Роз.діалогі.мов. |
вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 7, p. 207 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
24.04 |
Визначні місця англомовних країн. Розвиток навичок аудіювання. |
надавати інформацію від почутого |
|
Word List, p. 207 |
|
Ѵ |
|
|
Підготувати повідомлен-ня про одне з визначних місць Великої Британії. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
26.04 |
Історичні пам'ятки Великої Британії. Повторення пасивного стану дієслова. |
застосовувати Passive Voice у реченнях |
|
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 212 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
01.05 |
Великі міста. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
Ѵ |
Ex. 1, p. 217 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
03.05 |
Столиця Уельсу. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію від прочитаного |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2b, p. 220 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
08.05 |
Узагальнення теми |
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Скласти 10 запитань до текста (ex.3p.220) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
10.05 |
Контроль письма |
|
Review |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex.7a p.224 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
15.05 |
Контроль аудіювання. |
|
|
ЛО теми |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Підготувати повідомлення по темі. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
17.05 |
Контроль читання |
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 3, p. 232 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
22.05 |
Контроль говоріння. |
|
|
ЛО теми |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
24.05 |
Систематизація вивченого. |
узагальнення знань по темі |
Review |
Review |
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії: