Календарно-тематичне планування до підручника О. Карп'юк 9 клас 2 години на тиждень

Про матеріал

Календарно-тематичне планування до підручника О. Карп'юк 9 клас 2 години на тиждень

Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Тема уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний компонент

Змістові лінії

Домашнє завдання

Примітка

Граматич -

ний матеріал

Лексичний         матеріал

Еколо-

гічна безпека та сталий розви-

ток

Грома-

дянсь-

ка відповідальні-

сть

Здоро-

в’я та безпека

Промис-

ловість та фінансо-

ва грамотність

 

І семестр.

ТЕМА: Хто ти? Я, моя родина, мої друзі. Молодіжна культура.

1

 

Люди навколо нас. Розвиток навичок читання та говоріння.

висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей

 

Vocabulary Box, p. 7

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 4, p. 8

 

2

 

Яка ти людина?

Розвиток навичок монологічного мовлення.

надавати інформацію про себе та ставити запитання з метою уточнення інформації про інших

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 10, p. 11

 

3

 

Мої інтереси та захоплення. Розвиток грам.навичок.

утворювати та використовувати герундій/ Gerund

The Gerund

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 4, p. 14

 

4

 

Більше про тебе. Розвиток навичок аудіювання.

вміти заповнювати анкети

Present Simple: short answers

Vocabulary Box, p. 18

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 6, p. 19

 

5

 

Давайте поговоримо про друзів. Розвиток комунікативних навичок.

використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей

 

Vocabulary Box, p. 23

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 7, p. 23

 

6

 

Дозвольте відрекомендуватися.  

вміти написати свою автобіографію

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 2, p. 26

 

7

 

Течії молодіжної культури. Введення і активізація ЛО теми. Розвиток навичок читання.

називати молодіжні групи та давати їм характеристику

 

Vocabulary Box, p. 29

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 4а, p. 30

 

8

 

Молодіжні організації. Розвиток граматичних навичок.Вивчення форм герундія.

утворювати форми герундія та використовувати їх в реченнях

Forms of the Gerund

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 2, p. 33

 

 

9

 

Як це – бути підлітком? Вдосконалення грам. навичок.

Визначати вирази, після яких вживається герундій

Prepositional phrases + Gerund

ЛО теми

 

 

 

 

Скласти 10 речень з герундієм.

 

10

 

Клуби за інтересами. Розвиток навичок письма.

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

The Gerund

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 2, p. 42

 

11

 

Мода.  Введення і активізація ЛО теми.

висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду щодо молодіжного стилю одягу

 

Vocabulary Box, p. 55

 

 

 

 

Ѵ

 

Вивчити нові ЛО і скласти 5 речень з ними

 

12

 

Улюблений одяг. Розвиток нав. гов.

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

The Gerund (review)

Vocabulary Box, p. 38

 

 

 

 

Ѵ

Ex. 4, p. 41

 

13

 

Стиль життя.  Узагальнення теми.

висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Ex. 13, p. 

 

ТЕМА: Ваш вибір. Засоби масової інформації. Робота і професія.

14

 

Інтернет. Введення ЛО теми.

використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати свої переконання, думки щодо користуванням інтернету

 

Vocabulary Box, p. 63

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Вивчити ЛО теми

Ex. 3a, b, p. 64

 

15

 

Телебачення як засіб масової інформації. Автоматизація ЛО теми.

називати види програм та надавати їм коротку характеристику

 

Vocabulary Box, p. 67

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 7a, b, p. 68

 

16

 

Реклама на телебаченні. Розвиток навичок аудіювання.

висловлювати своє ставлення до реклами

 

 

Vocabulary Box, p. 72

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 5, p. 72

 

17

 

Радіо. Розвиток грам.навичок.

Вживання підрядних означ. речень.

розмежовувати обмежувальні та описові означальні речення

Defining and Non-defining relative clauses

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 2a, b,

p. 74-75

 

18

 

Улюблені радіопередачі. Вдосконалення грам. навичок.

правильно утворювати підрядні речення

Defining and Non-defining relative clauses

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 5, p. 76

 

19

 

 Улюблені телепередачі. Вдосконалення нав.діал.мовлення.

 ,

висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

Vocabulary Box, p. 78

 

 

 

Ѵ

 

Вивчити ЛО та скласти з ними речення.

 

20

 

Роль ЗМІ у нашому житті. 

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

 

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 6, p. 81.

Ex. 7, p. 82.

 

21

 

Вибір професії. Введення і активізація ЛО теми

обговорювати якості, які притаманні кожній професії аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

по темі

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 1, p. 82

 

22

 

Творчі професії.

називати різні види професій, розповідати різницю між словамиjob, profession,  occupation, career

 

Vocabulary Box, p. 84

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 3, p. 86

 

23

 

Характеристика професій. Розвиток навичок аудіювання.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

Ex. 5a, p. 89

 

24

 

Нахили і здібності.

Роз. грам.нав.

Вживання відносних займ.

правильно вживати відносні займенники/ Relative pronouns  у реченнях

Relative pronouns

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 6, 7 p. 92

 

 

25

 

Професійні якості.  

Узагальнення теми.

Узагальнення знань

 

Vocabulary Box, p. 95

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 5, p. 95

 

26

 

   Контроль аудіювання.

 

Defining and Non-defining relative clauses (review)

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

Ex. 9, p. 103

 

27

 

  Контроль читання.

 

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

Ex. 11, p. 104

 

28

 

  Контроль письма

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

Ex. 13b, p. 107

 

29

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Узагальнення  і систематизація вивченого матер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II семестр.

ТЕМА: Наука і технічний прогрес.

№ п/п

Дата

Тема уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний компонент

Змістові лінії

Домашнє завдання

Примітка

Граматич -

ний матеріал

Лексичний         матеріал

Еколо-

гічна безпека та сталий розви-

ток

Грома-

дянсь-

ка відповідальні-

сть

Здоро-

в’я та безпека

Промис-

ловість та фінансо-

ва грамотність

31

09.01

Відомі вчені та винахідники. Введення і активізація ЛО теми.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

Vocabulary Box, p. 120

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 6, p. 121

 

32

11.01

Важливі винаходи. Розвиток навичок читання.

висловлювати свої думки, згоду або незгоду щодо різних винаходів

 

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 8, p. 123

 

33

16.01

 Наука і науковці.   Введення і активізація ЛО теми.

використовувати нові ЛО у мовленні

 

Vocabulary Box, p. 127

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 3b, p. 125

 

34

18.01

Перші винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання.

утворювати та використовувати Present Passive

Present Passive (review)

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 2, p. 130

 

35

23.01

Великі винахідники і їх винаходи. Розвиток грам.нав

утворювати та використовувати Past Passive

Past Passive (review)

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 6, p. 134

 

36

25.01

Сучасні пристрої в житті і побуті. Розвиток навичок чит. та говоріння.

висловлювати своє ставлення до сучасних пристроїв, вести дискусію  по темі

 

Vocabulary Box, p. 135

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Ex. 9, p. 136

 

37

30.01

Технічні новинки. Вдосконалення навичок гов.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

Vocabulary Box, p. 138

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 4b, p. 138

 

38

01.02

Роль винаходів у житті людей. Розвиток навичок читання.

надавати інформацію від прочитаного, порівнювати події, факти, явища

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 6b, p. 142

 

39

06.02

Люди, що змінили світ. Узагальнення теми. 

узагальнення знань по темі

 

Vocabulary Box, p. 144

 

 

 

 

Ex. 1, 2, p. 145

 

 

 

ТЕМА 4: Природа і погода.

40

08.02

Проблеми довкілля. Введення ЛО теми.

використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей

 

Vocabulary Box, p. 149

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 5, p. 149

 

41

13.02

Земля – наш дім. Автоматизація ЛО і МЗ.

висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 9a, p. 151-152

 

42

15.02

Охорона довкілля. Розвиток навичок аудіювання.

висловлювати свої враження від почутого

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 5, p. 155

 

43

20.02

Збереження природ.ресурсів. Роз.грам.навичок. Умовні реч. перш. типу

утворювати та використовувати

First Conditional

First Conditional

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 1, p. 157

 

44

22.02

Бережімо нашу планету! Вдосконалення грамм. навичок.

застосовувати First Conditional у реченнях

First Conditional

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 4, p. 158

 

45

27.02

Тваринний світ. Введення і активізація ЛО теми.

використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

Vocabulary Box, p. 163

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 2b, p. 160

 

46

01.03

Охорона тваринного світу. Розвиток нав.гов.

висловлювати свої почуття та емоції

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Скласти діалог з виразами з

в. 9,с. 165

 

47

06.03

Рідкісні тварини України. Розвиток навичок письма.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 2, p. 167

 

48

08.03

Рослинний світ. Активізація лексичного матеріалу теми

порівнювати події, факти, явища

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Перекласти речення

 

49

13.03

Екологія рідного краю. Вдосконалення навичок аудіюван.

правильно застосовувати модальні дієслова у реченнях

Modal Verbs (review)

Word List p.170

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

Ex. 11, p. 173

 

50

15.03

Способи вирішення еколог.проблем. Узагальнення теми

узагальнення знань по темі

 

Vocabulary Box, p. 175

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 4, 5,p. 177

 

 

                                                ТЕМА: Англомовні країни.

51

20.03

Сучасна Велика Британія. Розвиток навичок читання.

використовувати нові ЛО у мовленні, надавати інформацію від прочитаного

 

Ex.2c p.182

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 2b, c, p. 182

 

52

22.03

Англія. Розвиток навичок читання. Проведення вікторини.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 8, p. 187

 

53

03.04

Частини Об’єднаного Королівства. Загальна характеристика. Розвиток навичок ауд.

 надавати інформацію від почутого

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати доповідь за

Ex. 3d, p 190

 

54

05.04

Шотландія. Вдосконалення навичок аудіюв. та читання.

вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 5b, p. 191

 

55

10.04

Вчора, позавчора і завтра. Повтор. мин. і майб. часових форм дієслова.

називати різницю між вживанням та утворенням Past and Future Tenses

Past and Future Tenses Revision

ЛО теми

 

 

 

 

Ex.3 p.193(11-15)

Ex.7 p.194

 

56

12.04

Уельс. Розвиток навичок говоріння та читання.

порівнювати події, факти, явища

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 4, p. 198

Ex. 6, p. 199

 

57

17.04

Лондон. Розвиток навичок читання.

надавати інформацію від прочитаного

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Ex. 5, p. 205

 

58

19.04

Головні міста Об'єднаного Королівства. Роз.діалогі.мов.

вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 7, p. 207

 

59

24.04

Визначні місця англомовних країн. Розвиток навичок аудіювання.

надавати інформацію від почутого

 

Word List, p. 207

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати повідомлен-ня про одне з визначних місць Великої Британії.

 

60

26.04

Історичні пам'ятки Великої Британії. Повторення пасивного стану дієслова.

застосовувати Passive Voice у реченнях

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 4, p. 212

 

61

01.05

Великі міста. Розвиток навичок читання.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

Ex. 1, p. 217

 

62

03.05

Столиця Уельсу. Розвиток навичок читання.

надавати інформацію від прочитаного

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 2b, p. 220

 

63

08.05

Узагальнення теми

 

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Скласти 10 запитань до текста (ex.3p.220)

 

64

10.05

Контроль письма

 

Review

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex.7a p.224

 

65

15.05

Контроль аудіювання.

 

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Підготувати повідомлення по темі.

 

66

17.05

 

Контроль читання

 

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 3, p. 232

 

67

22.05

 

Контроль говоріння.

 

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

68

24.05

  Систематизація вивченого.

узагальнення знань по темі

Review

Review

 

 

Ѵ

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Domanetska Valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тростенюк Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гарасівка Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Кулікова Ганна Євгенівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. думік лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Глушенко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
1 січня 2023
Переглядів
6735
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку