Календарно-тематичне планування до підручника О. Карпюк English With Smiling Sam 2 на І семестр зі змістовими лініями та посиланнями

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника О. Карпюк English With Smiling Sam 2 на І семестр зі змістовими лініями та посиланнями стане в пригоді вчителям, які викладають уроки англійської мови у 2 класі. Планування відповідає чинній програмі.
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

2 клас (І семестр) 2021-2022

до підручника Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 2 класу

закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). —

Тернопіль: «Видавництво Астон», 2019.

(3 години на тиждень)

Дата

Тематика спілкування

 

 

 

Змістові лінії

Очікувані  результати

Засоби вираження

Мовний інвентар

Мовленнєва  компетен

Лексика

Літери

/

Фонікси

Зорове сприйман-ня (читання)

 

 

Сприйман-ня на слух (аудіювання)

 

 

Усна взаємодія (діалог)

/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія

/

Писемне продукування

(письмо)

Я, моя родина і друзі

1

 

Пам'ятаєш мене?

Повторення виченого

Громадянська відповідальність

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

Вітається. Називає себе.

Hello! I am …

Nice to see you!

Greeting, introduction

 

 

PB t .1,3 – pp.6-7;https://youtu.be/XgWwSH4-n5o

PB t.2 – p.6

PB t.3 – p.7

 

2

 

Радий тебе бачити знову!

Повторення виченого

Розмова з однолітками

Nice to see you!

Share my seat, please. Have a talk.

School supplies, numbers

 

https://youtu.be/GNhueWtwxw4

PB t.2 – p.8

https://youtu.be/XgWwSH4-n5o

PB t.1,3 – p.8

PB t.4 – p.8

 

3

9

Кольорова абетка.

Повторення виченого

Називає літери алфавіту. Відповідає на питання

 Is it …?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Colours, letters

 

 

РB t.1p-9

https://youtu.be/aaqoD7O6NvQ

PB t.3 – p.9

PB t.4 – p.9

 

4

 

Тварини.

Повторення виченого

Називає літери алфавіту та перші літери в назвах тварин

E is for elephant

Animals

 

 

 

PB t.1,2 – p.10

PB t.3 – p.10

5

 

Моє ім’я починається з літери…

Повторення виченого

Називає себе та  друга. Називає перші літери в іменах

My name begins with letter ….

Names

 

PB t.3 – p.11

PB t.1-p11 https://youtu.be/MYUdXDknG6kp.

PB t.1, 2 – p.11

PB t.4 – p.11

6

 

 

Познайомся з

моєю родиною!

Діагностична робота

Називає

членів родини.

Here’s my family.

My surname is ....

 

surname, children

 

https://youtu.be/NjHovveao64

PB t.1,2,5 – pp.12- 13

https://youtu.be/wFI2RVZRbOg

PB t.2-5 – pp.12-13 https://youtu.be/XgWwSH4-n5o

 

7

 

 

Розкажи про себе.

Розповідає про себе та свої уподобання

What about you? I like ....

pupil

 

 

PB t.1,2 – p.14

https://youtu.be/wZVMw_E8sXg

PB t.1,2 – p.14

PB t.3,4 – p.14

 

8

 

 

Я вмію читати.

Правила читання

 

frog

a [æ], u [ʌ], o [ɒ], i [i] , e [e]

PB t.3,4 – p.15

https://youtu.be/4gP7DSYkusY

PB t.1-3 – p.15

PB t.1 – p.15

PB t.5 – p.15

9

 

 

Де твій будинок?

Розмова з однолітками

Where is your house? My house is in ....

house

 

 

PB t.1 – p.16

https://youtu.be/YZR9a6bUCn8

PB t.1,2 – p.16

PB t.3,4 – p.16

 

10

 

 

Де твоя мама?

Розмова з однолітками

Where is your mum? Do you like…?

at school, at work, at home

 

 

https://youtu.be/dz6YRU29WZE

PB t.2,3 – p.17

PB t.4,5 – p.17

PB t.6 – p.17

11

 

 

 Це гарний

велосипед!

Правила читання

I am Kate. His name is Mike. It is nice.

case, take, nice, smile

a_e [ei] name, Kate i_e  [ai] like, bike

PB t.2,4,5 – p.18

PB t.1,2,4 – p.18

https://youtu.be/dwYTEWZESlk

 

https://youtu.be/XP8qY-LU62kPB t.3 – p.18

12

 

 

Сім'я твого двоюрідного брата (сестри)

Розповідає про сім'ю кузенів

Here is my family tree. He is a doctor.

family tree, aunt, cousin, photographer, teacher

 

https://youtu.be/ljO-dFx-Npk

PB t.1,4,5 – p.19

https://youtu.be/i8xQ4bT26vU

PB t.3-5 – p.19

PB t.2 – p.19

13

 

 

Story Time.

С’юзі загубилася.

Розповідає історію за малюками

Where is your home?

mummy, daddy

 

 

PB t.1,2 – p.20\

https://youtu.be/G5xjanSwdFQ

PB t.2,3 – p.20

PB t.4 – p.20

 

14

 

 

Це моя родина.

Діагностична робота з теми

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

interview

 

PB t.6 – p.23

PB t.3 – p.23

PB t.1,2 – p.22

PB t.4,5 – p.23

PB t.2 – p.22

15

 

 

Я та мої друзі

Розповідає про свої уподобання та уподобаня друзів

We play together. They swim together

I, he, she, we, they

 

https://youtu.be/oMNd8g0GM98

PB t.1,2 – p.24

https://youtu.be/4kQ_YSJvRQw

PB t.2-4,6 – pp.24-25

PB t.7 – p.25

PB t.5 – p.24

16

 

 

Ми – друзі

Розповідає про себе та свого друга

We are friends.

Friend

 

 

PB t.1 – p.26 https://youtu.be/4kQ_YSJvRQw

 

PB t.1,2,4 – p.26

PB t.3,5 – p.26

17

 

 

Почитай про

мене та мого

друга!

Правила читання

Sue, take a tube.

tube

u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e [і:] Pete, we

PB t.2,3 – p.27

PB t.1,2 – p.27

https://youtu.be/R76tXHaFzkE

 

PB t.4 – p.27

18

 

 

Хто твій друг?

Описує свого друга

Who is your friend? My best friend is ....

funny, clever, nice, pretty, best friend

 

https://youtu.be/dcgR1uHeD-o

PB t.1,2 – p.28

https://youtu.be/Stcsk-2rxWg

PB t.1 – p.28

PB t.2,3 – p.28

PB t.5 – p.28

19

 

Мій найкращий

друг.

Розповідає про свого друга

She is pretty. She is clever too. She can say, ....

tall, short, good friend

 

 

PB t.1,2 – p.29

https://youtu.be/vi_1IQ4c8Ds

PB t.2,3,4 – p.29

 

20

 

 

Почитай про

сім'ю Люка!

Правила читання

Go home! I am Nick.

nose

o_e, o [oʊ] home, go ck [k] Mick

PB t.2,4,5 – p.30

PB t.1,2,4 – p.30

https://youtu.be/roFQ4B0HtyA

 

 

PB t.3 – p.30

21

 

 

Тарас любить комп'ютерні ігри.

 

Ставить запитання та дає відповіді

Ann likes ....

 

 

 

PB t.1 – p.31

PB t.2-4 – p.31

 

22

 

 

Story Time.

С’юзі, хто це?

Розповідає історію за малюками

Who is this?

new

 

 

PB t.1,2 – p.32

https://youtu.be/E3fwAlmVYNk

PB t.2-5 – p.32-33

 

23

 

 

Мої друзі.

Діагностична робота з теми

Розмова з однолітками

Meet my friend.

 

 

PB t.3 – p.35

PB t.1 – p.35

PB t.1,2,3 – p.35

 

24

 

 

Підсумковий урок із теми « Я, моя родина і друзі»

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Is Greta a teacher?

 

 

 

 

PB t.4 – pp.36-37

 

Школа

25

 

 

Моя класна кімната.

Громадянська відповідальність

Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

Називає речі в класі

Point to the door. Touch the floor.

door, floor, chair, hair, window, blackboard

 

 

PB t.1,2,4,6 – pp.38-39

https://youtu.be/hlUTHSKOolA

PB t.2,3,4,5,6 – pp.38- 39

PB t.7 – p.39

 

26

 

 

Котра година?

Називає час

It’s 11 o’clock. I am in the classroom.

in the classroom

 

 

PB t.1,3,4 – p.40https://youtu.be/3sY_i1JNZNs

PB t.1, 2,4,5,7 – p.40

PB t.6 – p.40

27

 

 

Я у своєму класі.

 

Правила читання

Look, it is my desk.

shelf, sky, desk

sh [ʃ] shelf

 oo [u:] classroom y [ai] fly

 

PB t.2,4,5 – p.41

https://youtu.be/i-8VQduTFc8

https://youtu.be/3sY_i1JNZNs

 PB t.1,2,4 – p41

PB t.3 – p.41

28

 

 

Моє шкільне

приладдя.

Називає шкільне обладнання

What is this? What is that? That is a ....

this, that, back, hand, knees

 

 

 

PB t.2,3,4,5 – p.42

https://youtu.be/3sY_i1JNZNs

 

29

 

 

Це мої олівц.і

Розмовляє з однолітком про речі в класі

These are my pencils.

Those are my pens.

these, those

 

 

PB t.1,2,5 – p.43

PB t.2,3,4,5 – p.43

https://youtu.be/TkpSsdQCaKY

30

 

 

Почитай про моє шкільне приладдя.

Правила читання

They are in the garden.

garden

th [ ð] this ar [a:] car er [ə]  sharpener

PB t.2,4,5 – p.44

https://youtu.be/TbjzSxHd2KQ

PB t.1,2,4 – p.44

https://youtu.be/Z5i85fuRFNE

 

PB t.3 – p.44

31

 

 

Трейсі та Люк у кімнаті.

Задає питання та відповідає на них

Who are those? They are Tracy and Luke.

 

 

 

PB t.1,2 – p.45

PB t.2,3,4 – p.45

 

32

 

 

Story Time.

Нова робота.

Розповідає історію за малюками

What’s up? Come here! Let’s have a look.

everybody, kitchen, job

 

 

PB t.1,2 – p.46

PB t.2,3,4 – p.46

 

33

 

 

Моя класна кімната.

Діагностична робота з теми

Розмова з однолітками

 

 

 

 

PB t.1 – p.48

PB t.1,2 – p.48

 

34

 

 

Підсумковий урок із теми «Школа»

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

PB t.4 – p.49

 

PB t.3 – p.49

 

Свята і традиції

35

 

 

Я щасливий вранці.

Підприємливість та фінансова грамотність

Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Ставити питаня та давати відповіді

I am hot. Are you thirsty? No, I am not./ Yes, I am

in the morning, at noon, in the evening, in the dark.

 

 

PB t.1-4 – pp.50-51

PB t.1,2,4 – p.50

PB t.5 – p.51

 

36

 

 

Настрій.

Висловлювати свої емоції

Look at our Xmas Tree!

look at

 

 

PB t.1 – p.52

PB t.1,2,3 – p.52

 

37

 

 

Листівка для бабусі.

Діагностична робота. Аудіювання

Правила читання

Merry X-mas!

merry

y- [j] yes -y [i] teddy

PB t.2-4 – p.53

PB t.1-3 – p.53

https://youtu.be/fp0m8-E40bo

 

PB t.5 – p.53

https://youtu.be/R4LFyjPdd2I

38

 

 

Я не можу знайти.

Розмова з однокласиками

I can’t find my ....

in, on, under, here

 

 

PB t.1,2 – p.54

PB t.2,3,4 – p.54

 

39

 

 

Порахуй зі мною.

Діагностична робота. Читання

Вміє рахувати та називати предмети

Count with me. It isn’t there

13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there

 

 

PB t.1 – p.55

PB t.1-4 – p.55

PB t.6 – p.55

PB t.5 – p.55

40

 

 

Джей та його

сестра Саллі.

Правила читаня

Play with toys

say

ey, ay [ei] grey oy[ɔi] boy

PB t.2,4,5 – p.56

PB t.1,2,4 – p.56

 

PB t.3 – p.56

41

 

 

Я вмію рахувати.

Діагностична робота. Письмо

Називає номери малюнків, виконує інструкції

 

13-20

 

PB t.1,2 – p.57

PB t.1 – p.57

PB t.2,3 – p.57

PB t.4 – p.57

42

 

Story Time.

Сімейна подорож

Розповідає історію за малюками

Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home.

our, inside, want

 

 

PB t.1,2 – p.58

PB t.4 – p.58

https://youtu.be/K8yUid7QSoM

p.59

43

 

Зимові свята.

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

PB t.1 – p.60

PB t.1, – p.60

 

44

 

Підсумковий урок із теми «Свята і традиції» Написання листа Санта Клаусу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

https://youtu.be/g-OF7KGyDis

PB t.8, – p.61

45

 

Діагностична робота. Говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

Повторення вивчених тем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку