|
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 2 клас (І семестр) 2021-2022 до підручника Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). — Тернопіль: «Видавництво Астон», 2019. (3 години на тиждень) |
||||||||||||
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Змістові лінії |
Очікувані результати |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетен |
||||||
Лексика |
Літери / Фонікси |
Зорове сприйман-ня (читання)
|
Сприйман-ня на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) / Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія / Писемне продукування (письмо) |
||||||||
Я, моя родина і друзі |
|||||||||||||
1 |
|
Пам'ятаєш мене? Повторення виченого |
Громадянська відповідальність Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
Вітається. Називає себе. |
Hello! I am … Nice to see you! |
Greeting, introduction |
|
|
PB t .1,3 – pp.6-7;https://youtu.be/XgWwSH4-n5o |
PB t.2 – p.6 PB t.3 – p.7 |
|
||
2 |
|
Радий тебе бачити знову! Повторення виченого |
Розмова з однолітками |
Nice to see you! Share my seat, please. Have a talk. |
School supplies, numbers |
|
PB t.2 – p.8 |
PB t.1,3 – p.8 PB t.4 – p.8 |
|
||||
3 |
9 |
Кольорова абетка. Повторення виченого |
Називає літери алфавіту. Відповідає на питання |
Is it …? Yes, it is. No, it isn’t. |
Colours, letters |
|
|
РB t.1p-9 |
PB t.3 – p.9 PB t.4 – p.9 |
|
|||
4 |
|
Тварини. Повторення виченого |
Називає літери алфавіту та перші літери в назвах тварин |
E is for elephant |
Animals |
|
|
|
PB t.1,2 – p.10 |
PB t.3 – p.10 |
|||
5 |
|
Моє ім’я починається з літери… Повторення виченого |
Називає себе та друга. Називає перші літери в іменах |
My name begins with letter …. |
Names |
|
PB t.3 – p.11 |
PB t.1-p11 https://youtu.be/MYUdXDknG6kp. |
PB t.1, 2 – p.11 |
PB t.4 – p.11 |
|||
6
|
|
Познайомся з моєю родиною! Діагностична робота |
Називає членів родини. |
Here’s my family. My surname is ....
|
surname, children |
|
PB t.1,2,5 – pp.12- 13 |
PB t.2-5 – pp.12-13 https://youtu.be/XgWwSH4-n5o |
|
||||
7
|
|
Розкажи про себе. |
Розповідає про себе та свої уподобання |
What about you? I like .... |
pupil |
|
|
PB t.1,2 – p.14 |
PB t.1,2 – p.14 PB t.3,4 – p.14 |
|
|||
8
|
|
Я вмію читати. |
Правила читання |
|
frog |
a [æ], u [ʌ], o [ɒ], i [i] , e [e] |
PB t.3,4 – p.15 |
PB t.1-3 – p.15 |
PB t.1 – p.15 |
PB t.5 – p.15 |
|||
9
|
|
Де твій будинок? |
Розмова з однолітками |
Where is your house? My house is in .... |
house |
|
|
PB t.1 – p.16 |
PB t.1,2 – p.16 PB t.3,4 – p.16 |
|
|||
10
|
|
Де твоя мама? |
Розмова з однолітками |
Where is your mum? Do you like…? |
at school, at work, at home |
|
|
PB t.2,3 – p.17 PB t.4,5 – p.17 |
PB t.6 – p.17 |
||||
11
|
|
Це гарний велосипед! |
Правила читання |
I am Kate. His name is Mike. It is nice. |
case, take, nice, smile |
a_e [ei] name, Kate i_e [ai] like, bike |
PB t.2,4,5 – p.18 |
PB t.1,2,4 – p.18 |
|
||||
12
|
|
Сім'я твого двоюрідного брата (сестри) |
Розповідає про сім'ю кузенів |
Here is my family tree. He is a doctor. |
family tree, aunt, cousin, photographer, teacher |
|
PB t.1,4,5 – p.19 |
PB t.3-5 – p.19 |
PB t.2 – p.19 |
||||
13
|
|
Story Time. С’юзі загубилася. |
Розповідає історію за малюками |
Where is your home? |
mummy, daddy |
|
|
PB t.1,2 – p.20\ |
PB t.2,3 – p.20 PB t.4 – p.20 |
|
|||
14
|
|
Це моя родина. Діагностична робота з теми |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
|
interview |
|
PB t.6 – p.23 |
PB t.3 – p.23 |
PB t.1,2 – p.22 PB t.4,5 – p.23 |
PB t.2 – p.22 |
|||
15
|
|
Я та мої друзі |
Розповідає про свої уподобання та уподобаня друзів |
We play together. They swim together |
I, he, she, we, they |
|
PB t.1,2 – p.24 |
PB t.2-4,6 – pp.24-25 PB t.7 – p.25 |
PB t.5 – p.24 |
||||
16
|
|
Ми – друзі |
Розповідає про себе та свого друга |
We are friends. |
Friend |
|
|
PB t.1 – p.26 https://youtu.be/4kQ_YSJvRQw
|
PB t.1,2,4 – p.26 |
PB t.3,5 – p.26 |
|||
17
|
|
Почитай про мене та мого друга! |
Правила читання |
Sue, take a tube. |
tube |
u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e [і:] Pete, we |
PB t.2,3 – p.27 |
PB t.1,2 – p.27 |
|
PB t.4 – p.27 |
|||
18
|
|
Хто твій друг? |
Описує свого друга |
Who is your friend? My best friend is .... |
funny, clever, nice, pretty, best friend |
|
PB t.1,2 – p.28 |
PB t.1 – p.28 PB t.2,3 – p.28 |
PB t.5 – p.28 |
||||
19 |
|
Мій найкращий друг. |
Розповідає про свого друга |
She is pretty. She is clever too. She can say, .... |
tall, short, good friend |
|
|
PB t.1,2 – p.29 |
PB t.2,3,4 – p.29 |
|
|||
20
|
|
Почитай про сім'ю Люка! |
Правила читання |
Go home! I am Nick. |
nose |
o_e, o [oʊ] home, go ck [k] Mick |
PB t.2,4,5 – p.30 |
PB t.1,2,4 – p.30
|
|
PB t.3 – p.30 |
|||
21
|
|
Тарас любить комп'ютерні ігри.
|
Ставить запитання та дає відповіді |
Ann likes .... |
|
|
|
PB t.1 – p.31 |
PB t.2-4 – p.31 |
|
|||
22
|
|
Story Time. С’юзі, хто це? |
Розповідає історію за малюками |
Who is this? |
new |
|
|
PB t.1,2 – p.32 |
PB t.2-5 – p.32-33 |
|
|||
23
|
|
Мої друзі. Діагностична робота з теми |
Розмова з однолітками |
Meet my friend. |
|
|
PB t.3 – p.35 |
PB t.1 – p.35 |
PB t.1,2,3 – p.35 |
|
|||
24
|
|
Підсумковий урок із теми « Я, моя родина і друзі» |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Is Greta a teacher? |
|
|
|
|
PB t.4 – pp.36-37 |
|
|||
Школа |
|||||||||||||
25
|
|
Моя класна кімната. |
Громадянська відповідальність Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
Називає речі в класі |
Point to the door. Touch the floor. |
door, floor, chair, hair, window, blackboard |
|
|
PB t.1,2,4,6 – pp.38-39 |
PB t.2,3,4,5,6 – pp.38- 39 PB t.7 – p.39 |
|
||
26
|
|
Котра година? |
Називає час |
It’s 11 o’clock. I am in the classroom. |
in the classroom |
|
|
PB t.1,3,4 – p.40https://youtu.be/3sY_i1JNZNs |
PB t.1, 2,4,5,7 – p.40 |
PB t.6 – p.40 |
|||
27
|
|
Я у своєму класі.
|
Правила читання |
Look, it is my desk. |
shelf, sky, desk |
sh [ʃ] shelf oo [u:] classroom y [ai] fly |
|
PB t.2,4,5 – p.41 |
PB t.1,2,4 – p41 |
PB t.3 – p.41 |
|||
28
|
|
Моє шкільне приладдя. |
Називає шкільне обладнання |
What is this? What is that? That is a .... |
this, that, back, hand, knees |
|
|
|
PB t.2,3,4,5 – p.42 |
|
|||
29
|
|
Це мої олівц.і |
Розмовляє з однолітком про речі в класі |
These are my pencils. Those are my pens. |
these, those |
|
|
PB t.1,2,5 – p.43 |
PB t.2,3,4,5 – p.43 |
||||
30
|
|
Почитай про моє шкільне приладдя. |
Правила читання |
They are in the garden. |
garden |
th [ ð] this ar [a:] car er [ə] sharpener |
PB t.2,4,5 – p.44 |
PB t.1,2,4 – p.44 |
|
PB t.3 – p.44 |
|||
31
|
|
Трейсі та Люк у кімнаті. |
Задає питання та відповідає на них |
Who are those? They are Tracy and Luke. |
|
|
|
PB t.1,2 – p.45 |
PB t.2,3,4 – p.45 |
|
|||
32
|
|
Story Time. Нова робота. |
Розповідає історію за малюками |
What’s up? Come here! Let’s have a look. |
everybody, kitchen, job |
|
|
PB t.1,2 – p.46 |
PB t.2,3,4 – p.46 |
|
|||
33
|
|
Моя класна кімната. Діагностична робота з теми |
Розмова з однолітками |
|
|
|
|
PB t.1 – p.48 |
PB t.1,2 – p.48 |
|
|||
34
|
|
Підсумковий урок із теми «Школа» |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу
|
|
|
|
PB t.4 – p.49 |
|
PB t.3 – p.49 |
|
|||
Свята і традиції |
|||||||||||||
35
|
|
Я щасливий вранці. |
Підприємливість та фінансова грамотність Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Ставити питаня та давати відповіді |
I am hot. Are you thirsty? No, I am not./ Yes, I am |
in the morning, at noon, in the evening, in the dark. |
|
|
PB t.1-4 – pp.50-51 |
PB t.1,2,4 – p.50 PB t.5 – p.51 |
|
||
36
|
|
Настрій. |
Висловлювати свої емоції |
Look at our Xmas Tree! |
look at |
|
|
PB t.1 – p.52 |
PB t.1,2,3 – p.52 |
|
|||
37
|
|
Листівка для бабусі. Діагностична робота. Аудіювання |
Правила читання |
Merry X-mas! |
merry |
y- [j] yes -y [i] teddy |
PB t.2-4 – p.53 |
PB t.1-3 – p.53 |
|
PB t.5 – p.53 |
|||
38
|
|
Я не можу знайти. |
Розмова з однокласиками |
I can’t find my .... |
in, on, under, here |
|
|
PB t.1,2 – p.54 |
PB t.2,3,4 – p.54 |
|
|||
39
|
|
Порахуй зі мною. Діагностична робота. Читання |
Вміє рахувати та називати предмети |
Count with me. It isn’t there |
13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there |
|
|
PB t.1 – p.55 |
PB t.1-4 – p.55 PB t.6 – p.55 |
PB t.5 – p.55 |
|||
40
|
|
Джей та його сестра Саллі. |
Правила читаня |
Play with toys |
say |
ey, ay [ei] grey oy[ɔi] boy |
PB t.2,4,5 – p.56 |
PB t.1,2,4 – p.56 |
|
PB t.3 – p.56 |
|||
41
|
|
Я вмію рахувати. Діагностична робота. Письмо |
Називає номери малюнків, виконує інструкції |
|
13-20 |
|
PB t.1,2 – p.57 |
PB t.1 – p.57 |
PB t.2,3 – p.57 |
PB t.4 – p.57 |
|||
42 |
|
Story Time. Сімейна подорож |
Розповідає історію за малюками |
Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home. |
our, inside, want |
|
|
PB t.1,2 – p.58 |
PB t.4 – p.58 |
p.59 |
|||
43 |
|
Зимові свята. Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
PB t.1 – p.60 |
PB t.1, – p.60 |
|
|||
44 |
|
Підсумковий урок із теми «Свята і традиції» Написання листа Санта Клаусу |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
PB t.8, – p.61 |
||||
45 |
|
Діагностична робота. Говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
45 |
|
Повторення вивчених тем. |
|||||||||||