КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ уроку
|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
||||||
46 |
|
Мій новий будинок 5 My new house, Sing a song p.57 |
Розповідає, що знаходиться в будинку |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує пісню та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
Кімнати в будинку |
Prepositions of place: next to, between, behind, in front of, go down, go up, go into, get out of |
Ставить запитання та дає відповідь, що знаходиться в будинку |
47 |
|
Меблі у моєму будинку 5 My new house, Smart kids p.58 |
Ставити та відповідати на запитання |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту Розповідає текст за картинками |
cupboard, bookcase, armchair, fridge, hall |
Where …? Whose…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
48 |
|
Місцезнаходження предметів у будинку 5 My new house Grammar, p.59 |
Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
Громадянська відповідальність: бережливе ставлення до свого майна і майна інших |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
Предмети одягу |
Possessive case Whose coat is this? It’s Anna’s. my, your, his, her |
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
49 |
|
Моя улюблена кімната 5 My new house Our world p.60 |
Розповідати про улюблену кімнату |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
garden, painting, cushion, flat, dining room, wall |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про улюблену кімнату |
50 |
|
Меблі в кімнаті 5 My new house Grammar, p.61 |
Описувати кімнату |
Громадянська відповідальність: бережливе ставлення до свого майна і майна інших |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Описує власну кімнату |
Повторення лексики попереднього уроку |
There is There are There isn’t There aren’t |
Продукує короткі фрази з описом власної кімнати |
51 |
|
Це мій будинок 5 My new house Let’s play, p.62 |
Описувати кімнати в будинку |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Робота в парах “Guessing game” |
clock, mat, mirror, radio, slippers |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом кімнати |
52 |
|
Моя кімната 5 Project, p.63 |
Описувати свій будинок |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Презентує проект |
Повторення лексики попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про власний будинок |
53 |
|
Час історій «Привид у моїй кімнаті» 5 Story time, pp. 64-65 |
Обговорення моралі історії |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime”
|
ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
54 |
|
Звуки /th/, /ch/, /sh/, /tch/ 5 Phonics, p.66 |
Розпізнає та читає звуки /th/, /ch/, /sh/, /tch/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує аудіо запис та повторює слова Прослуховує аудіо запис, розпізнає та називає звуки |
Називає звуки в словах |
tooth, thin, this, that, chair, beach, ship, fish, kitchen, catch |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /th/,/ch/,/sh/,/tch/ |
55 |
|
Повторення та узагальнення матеріалу 5 Revision/Now I can, pp.67-68 |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing). Читає та відповідає на запитання |
Ставить питання та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку |
56 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №5
|
|||||||
57 |
|
Продукти харчування 6 Food, please! Sing a song p.69 |
Називає продукти харчування |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання ( pointing) |
Співає пісню |
onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour |
There is some milk. There are some eggs. |
Називає продукти харчування |
58 |
|
Яка твоя улюблена їжа? 6 Food, please! Smart kids, p.70 |
Називати продукти харчування |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст Виконує завдання після тексту |
Розповідає історію за картинками |
omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut |
There is some… There are some… There isn’t any… |
Розповідає про продукти харчування |
59 |
|
Інгредієнти для страв 6 Food, please! Grammar, p.71 |
Називати овочі та фрукти |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: «What you want in your omelette”. |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Is there any cheese? Are there any peppers? There isn’t any cheese in the omelette. There aren’t any peppers in the omelette. |
Називає інгредієнти у стравах |
60 |
|
Вулична їжа 6 Food, please! Our world, p.72 |
Вивчає страви різних країн світу |
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни
|
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe |
Verb formation in Present Simple |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу |
61 |
|
Страви в різних країнах світу 6 Food, please! Grammar p.73 |
Розповідати про свій раціон харчування |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота : розповідає партнеру про свій раціон харчування: питання-відповідь |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення , розповідає про свій раціон харчування |
62 |
|
Скільки це коштує? 6 Food, please! Let’s play, p.74 |
Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує та виконує завдання (відповідає на запитання)
|
Парна робота: питання-відповідь |
glass, bottle, lemonade |
How much…? How many…? |
Використовує how much? How many? в усному мовленні. |
63 |
|
Це моя улюблена страва 6 Project, p.75 |
Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Читає про улюблену страву Тоні. |
Напиши про свою улюблену страву |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Вивчення різниці між and, but, or |
Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків |
64 |
|
Час історій «Кулінарні змагання» 6 Story time, p.76
|
Читає та обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: розуміння необхідності докладати зусилля для досягнення мети |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Обговорення моралі історії “Practice makes perfect” |
vegetables |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
65 |
|
Час історій «Кулінарні змагання» 6 Story time, p.77 |
Читає та обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: розуміння необхідності докладати зусилля для досягнення мети |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Обговорення моралі історії “Practice makes perfect” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
66 |
|
Звуки: s-/s/,s-/z/,es-/z/,es-/iz/ 6 Phonics, p. 78 |
Розпізнає та вивчає звуки: s-/s/,s-/z/,es-/z/,es-/iz/ |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіо запис та читає чант |
Називає звуки в словах |
caps, books, eggs, peas, tomatoes, cherries, glasses, buses, foxes, dishes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: s-/s/, s-/z/, es-/z/, es-/iz/ |
67 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу 6 Revision/Now I can, p.79- 80 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування; обирати безпечний шлях пересування |
Називає продукти харчування та напої. |
Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді |
Повторення лексичного матеріалу всього розділу. |
Повторення граматичного матеріалу всього розділу |
Називає всі продукти харчування та напої. Ставить та відповідає на питання how much…? How many…? |
68 |
|
Страви в різних країнах світу Smart world 3, p.81 |
Вивчає страви в різних країнах світу |
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни |
Прослуховує аудіо запис та читає текст
|
Виконує завдання до тексту. Написати речення про свій сніданок, обід та вечерю |
dinner, potato, pancakes, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі. Продукує короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю |
69 |
|
Незвичайні рецепти Smart time 3, p.82 |
Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі |
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
piece, pot, add, cut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви
|
70 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № 6
|
|||||||
71 |
|
Де ти був /була вчора? 7 Where were you yesterday? Sing a song, p.83 |
Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні. |
Громадянська відповідальність: усвідомлене ставлення до своїх дій |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing) |
Співає пісню Написати декілька речень про свій вчорашній день |
at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant, in the morning, in the afternoon, in the evening |
Past Simple ( was, were) |
Ставить питання та надає відповідь |
72 |
|
У кінотеатрі 7 Where were you yesterday? Smart kids, p.84 |
Розвиток усного мовлення |
Здоров’я і безпека: усвідомлення своїх емоцій
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
scary, funny, boring, delicious, popcorn, film |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає історію за картинками |
73 |
|
Вільний час 7 Where were you yesterday? Grammar, p.85 |
Вивчати дієслово to be в минулому часі |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: ставить запитання та надає відповідь. |
Повторює лексику попереднього уроку |
Verb to be in Past Simple ( affirmative and interrogative sentences) |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
74 |
|
Природні явища 7 Where were you yesterday? Our world p.86 |
Говорити про природні явища |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки під час урагану |
Прослуховує та читає текст про торнадо |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
tornado, dangerous, basement, fast, street sky |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Говорити про природні явища |
75 |
|
Правила безпеки під час урагану 7 Where were you yesterday? Grammar p.87 |
Говорити про природні явища |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки під час урагану |
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Повторює лексику попереднього уроку |
There wasn’t a dog in the garden yesterday. There was a cat. There weren’t three elephants in the zoo. There were two elephants. |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
76 |
|
Місця для відвідування в місті 7 Where were you yesterday? Let’s play p.88 |
Ставити та відповідати на запитання щодо того, хто і де знаходився |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі повідомлення |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом подій минулого |
77 |
|
Чим ти займався / займалася на вихідних? 7 Project pp.89 |
Описувати події минулого |
Здоров’я і безпека: розуміння важливості режиму і розпорядку дня для життєдіяльності людини |
Читає історію |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує події минулого (власний досвід) |
78 |
|
Час історій «Де ти був/була у суботу?» 7 Story time, p. 90 |
Описувати події вихідного дня |
Громадянська відповідальність: ділитися досвідом з іншими |
Прослуховує та читає текст |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
79 |
|
Час історій «Де ти був/була у суботу?» 7 Story time, p.91 |
Описувати події вихідного дня |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки |
Прослуховує та читає текст |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
80 |
|
Звуки: /ei/, /ai/, /i:/, /u:/, /ju:/, /eu/ 7 Phonics,p.92 |
Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/, /i:/, /u:/, /ju:/, /eu/ |
Громадянська відповідальність: Ставитися до вчителів з повагою |
Прослуховує аудіозапис |
Називає звуки в словах |
dates, white, rose, teacher, food, computer |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/,/i:/,/u:/, /ju:/, /eu/ |
81 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу 6 Revision, p. 93-94 |
Описувати минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує текст та виконує завдання до нього |
Розповідає про свій досвід в минулому |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
82 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №7
|
|||||||
83 |
|
Канікули 8 On holiday Sing a song, p.95 |
Розповідати про канікули |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує пісню та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
island, sea, sun, boat, pack |
Past Simple |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
84 |
|
Прогулянка у ліс 8 On holiday Smart kids, p.96 |
Розповідати про час, проведений на природі |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
85 |
|
Події минулого 8 On holiday Grammar, p.97 |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Читає повідомлення та відповідає на запитання |
Питає да відповідає на запитання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Irregular verbs |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
86 |
|
Моя подорож до моря 8b Our world, p.98 |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars, at night |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
87 |
|
Чим вона займалась вчора? 8с Grammar, p.99 |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду
|
виконує завдання (matching) |
Описує малюнки |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple Negative sentences |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
88 |
|
Опис минулих подій 8 Let’s play, p.100 |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Інсценізує діалог |
Робота в парах |
listen to music |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
89 |
|
Мої літні канікули 8 Project, p. 101 |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Читає та прослуховує текст |
Описує свої канікули |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
90 |
|
Час історій «Ведмежа» 8 Story time, p.102 |
Розповідати історію |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує та читає історію |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
cub, cave, mountain, vet |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
91 |
|
Час історій «Ведмежа» 8 Story time, p.103 |
Розповідати про тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує та читає історію |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
92 |
|
Звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/ 8 Phonics, p.104 |
Розпізнає та вивчає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує аудіозапис-чант |
Називає звуки в словах neck, bank, sink, wing, king |
Називає звуки в словах, neck, bank, sink, wing, king |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та називає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/ |
93 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу 8 Revision, pp.105-106 |
Ставити та відповідати на запитання про минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Запитує та відповідає на питання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій |
94 |
|
Моя подорож до Києва Smart World 4
p.107 |
Ставити та відповідати на запитання про минулі події |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до культурної спадщини України |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання |
hotel, swimming pool, go shopping, souvenir, hill, vyshyvanka |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
95 |
|
Час в різних куточках світу Smart time 4 p.108 |
Ставити та відповідати на питання, котра година та яка погода в різних містах та країнах світу |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
96 |
|
Аудіювання
|
|||||||
97 |
|
Читання
|
|||||||
98 |
|
Говоріння
|
|||||||
99 |
|
Письмо
|
|||||||
100 |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|||||||
101 |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
|||||||
102 |
|
Підсумковий урок за рік
|
Календарно-тематичне планування Smart Junior 3
© MM Publications