КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ 3 класу НУШ до НМК «Fly High 3 Ukraine» (PEARSON), І семестр

Про матеріал
Дане календарне планування створено відповідно до сучасних вимог викладання англійської мови у третьому класі НУШ:інтегровані змістові лінії, розвиток комунікативних компетентностей, очікувані результати.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ  3 класу  НУШ

до НМК «Fly High 3 Ukraine» (PEARSON), 

І семестр

 

у

темі

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Очікуваний результат  На кінець уроку учні вмітимуть :

 

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/

Фонетика

Аудіювання/

Читання

Письмо/

Говоріння

Тема: Я, моя родина та друзі   

1

1

 

Я та мої друзі

 

 представляти себе одноліткам  і дорослим, запрошувати провести час разом, вітатися.

Норми поведінки і правила етикету в Україні та інших країнах світу.

Welcome, friends, fine, name, animals

 

Інтонація речення.

Привітання,

представлення.

We are-we’re

Практика навичок аудіювання

PB p. 4

CD 1(2)

Написання імені.

PB Ex.1 p.5

2

2

 

Місце проживання

 називати свого друга , та його країну.

Шанобливе ставлення до народу – носія іноземної мови

Africa, airport, aunt, uncle, cousin, holiday

Дієслово to be у Present Simple

Вибір правильної відповіді.

PB p. 6CD1(4)

Ex.1 p.6

Написання нових слів

3

3

 

Місце проживання

 називати країни друзів. Запитувати інформацію та відповідати на запитання.

Сприймати новий досвід та нових людей.

England, Ukraine, Argentina, Greece, France

Дієслово to be

I’m= I am

He’s = He is

We’re= We are

Вибір правильної відповіді та заповнення пропусків.

PBp. 7 ex. 5

CD1(5,6)

Написання назв країн та кольорів

РВ    Ex.3,4p.7

4

4

 

Країни

 запитувати з метою отримання детальної інформації.

Розвивати навички роботи у групі. Навчити умінню уважно слухати співрозмовника, бути тактовним та доброзичливим

Turkey, Australia, spaghetti, dinner, shy

Дієслово to be у Present Simple. Are you…?

Is he/she..?

Am I..?

(пит. формa)

Рольове читання. Встановлення відповідності.

PB ex 1 p8CD1(7)

 

Написання нових слів та граматичних форм.

5

5

 

Країни

 надавати інформацію про себе, країну та колір прапора

Розширювати знання культурних  реалій України та інших країн світу.

( національний прапор)

Flag, clown, spy

Дієслово to be

у Present Simple

( заперечна форма)

 

Практика читання та надання відповіді на запитання.

PB p9

 

Практика діалогічного мовлення.Практика написання форм дієслова to be.  Написання розповіді про себе..РВ ex2,4p.9

6

6

 

Щоденні обов’язки

 розповідати про предмети, що вам належать.

Розвивати здатність ефективно використовувати навчальні можливості у навчальних ситуаціях

Map, shorts,

sunglasses,

shirts, swimsuit, smile

Звук sh [ ᶴ]

Дієслово

Have got/ has got

Практика читання та розуміння інформації. PB p. 10

CD1(8)

Словниковий диктант, практика написання вивченої лексики.

7

7

 

Мої речі

 

 розповідати про приналежність предметів

Розвивати здатність бути у ролі слухача та уміння стежити за презентованою інформацією.

Lucky, warm, beds, swan

Практика вживання структури

have\has got

Практика навичок надання опису предмету.

РВ Ex. 3 p.11CD1(9)

Практика написання цифр, назв кольорів та предметів.

PB  Ex. 2 p.11

8

8

 

Мої речі

 розпитувати про предмети та їх приналежність.

Повсякденне життя. Відпрацьовувати навички роботи у парах. Правила ввічливості.

Passports, tickets, money, suitcase, taxi, plane.

Вимова а[eі]   - [æ]

Використання структури

Have\has got

У пит. формі.

Практика використання граматичної структури у діалогічному мовленні.

PB p.12CD1(10)

Написання  нової лексики.

9

9

 

Щоденні обов’язки

 розпитати про приналежність предметів.

Відпрацьовувати

навички роботи у групі..

Mobile phone

Have\has у питальній формі, короткі відповіді

Практика навичок аудіювання та виконання завдання на встановлення відповідності.

PB  Ex.3 p.13 CD1(11)

Практика вживання та написання граматичних структур.

PB Ex. 2 p.13

10

10

 

Я, моя родина та друзі. Повторення вивченого.

матимуть навички виконання діагностувальних завдань.

Усвідомлювати мету поставленого завдання. Надавати самооцінку своїх досягнень.

Закріплювати навички вживання засвоєної лексики..

Закріплювати навички  вимови вивченої лексики та вживання засвоєних граматичних структур

Практика навичок читання та виконання завдань.

Практика навичок письма.

11

11

 

Діагностична робота з теми «Я, моя родина і друзі»

Тема: Школа  (середній рівень)

12

1

 

Навчальні предмети

повідомляти про уроки.

Розвивати навички уважного стеження за презентованою інформацією та здатність розуміти її та аналізувати

Maths, English, History, Art, PE, dinosaur

Практика вживання грам структури

have  /has got

Звукth –[Ɵ]    sh - [ ʃ ]

Відпрацьовувати навички читання та розуміння інформації.

CD1(12)PBp.14

Закріплювати навички правильного написання вивченої лексики

 

13

2

 

Розклад

 розповідати та описувати сім’ю.

Активно застосовувати мову що вивчається.

A lovely                cat

Повторення назв днів тижня.

Повтор дієслова

To  be

та структури

have / has got

Практика навичок монологічного мовлення.

CD1(12) PB p. 15

Закріплення навичок письмової розповіді про себе та свою родину.

PB Ex. 2 p.15

14

3

 

Розклад

 повідомляти про щоденні дії та звички.

Розвивати підприємливість, уміння керувати особистим часом.

Timetable, checklist, alarm clock, study space, hourglass

Present Simple. Стверджувальна форма.

Практика навичок читання та розуміння прочитаного.

PB p. 108-109.

Розвиток навичок письма –створення власного чеклісту - РВ    Ex. 5, p.109.

15

4

 

День в школі

 

 ставити запитання  з метою отримання детальної інформації.

Повсякденне життя.

Розвивати навички уважного стеження за презентованою інформацією.

Pupils, schooluniform, cook, canteen, gymnastics

Практика навичок вживання вивчених граматичних структур.

Практика навичок читання та аудіювання.

CD1(15)  PB p. 96

Розвиток навичок письма - розповідь про свій день у школі.

РВ    Ex. 2, p.96

16

5

 

Щоденні дії та звички

 

 повідомляти про щоденні дії та звички.

Ознайомлення з особливостями написання листівки другові.

Morning, letter, postcard, parcel, afternoon, evening, watch TV

Вимова а - [a:]

Present Simple -стверджувальна форма. Третя особа-закінчення дієслів – V+s

Практика навичок читання та розуміння прочитаного.

CD1(16) PB p. 18

Написання нової лексики Опрацювання вимови нових слів.

17

6

 

Щоденні дії та звички

 

 подавати інформацію про час та щоденні дії.

Навчити умінню планувати свій час, роботу.  Повсякденне життя.

Get up, go to school, close, afternoon

Present Simple

Стверджувальна форма. Прийменники часу  in, at

Практика навичок аудіюванняCD1(17, 18)

PBp.19

Написання цифр, дієслів у  Present Simple.

Ex. 2 p.19 (PB)

18

7

 

Школа. Повторення вивченого.

 виконувати діагностичні завдання.

Усвідомлювати мету поставленого завдання. Надавати самооцінку своїх досягнень.

Закріплювати навички вживання засвоєної лексики..

Закріплювати навички  вимови вивченої лексики та вживання засвоєних граматичних структур

Практика навичок читання та виконання завдань.

Практика навичок письма.

19

8

 

Діагностична робота з теми «Школа»

Тема: Свята і традиції  (середній рівень)

20

1

 

 

Святкові події

 

 надавати опис людини або предмета.

Навчити умінню діяти у специфічний навчальний ситуації – на основі спостереження, здогадки

Photo album weekend, ski, year, mountain, winter, summer

Вимова  звуків ee  -  [i:],

ea - [ɪə]

Практика навичок читання та розуміння прочитаного

РВ ех.p.20

CD1(19)

Практика написання нової лексики. Заповнення пропусків.

РВ Ex. 1 p.20

21

2

 

У відпустці

запитувати про уподобання та щоденні дії і відповідати.

Практика навичок парної роботи.  Активно застосовувати мову , що вивчається.

Повсякденне життя.

Walk, park, postcards,

on holiday

Питання

Do you / they V?

та коротка відповідь. Yes,…/No,…

Відпрацьовувати  навички аудіювання.

РВ  p.21

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Написання розповіді про свої дії на канікулах.

РВ  Ex. 4 p.21

22

3

 

 

У кафе

 розпитувати та повідомляти про смаки і уподобання іншої людини.

Правила та  норми поведінки у громадських місцях ..

Meat, exited, China, leaf, panda.

Вимова –ed [əd]

Present Simple.

Практика навичок читання та розуміння прочитаного PB p. 22

CD1 (20)

Заповнення пропусків

Ex. 1p.22 (PB)

Написання нової лексики.

23

4

 

У кафе

 розпитувати та повідомляти про смаки  і уподобання

Відпрацьовувати навички

парної та групової роботи.

Guitar, leaves

Present Simple.

Питання з

Do / Does та коротка відповідь.

Практика навичок читання та розуміння прочитаного Відповіді на запитання.

PBp. 23CD1 (21)

Практика написання нових граматичних структур

РВ  Ex. 2,3p.23

24

5

 

Мої звички

 

 розповідати про повсякденні звички та вміння

Навчити сприймати нові способи поведінки. Правила ввічливости.

Wake up, early, show, bird, late, want, аlways, sometimes, never, every day.

Вимова

ea [ ȝ:], a [eɪ]

Практика навичок аудіювання.

Читання та вибір правильної відповіді.

PBp. 24CD1 (22)

Написання нової лексики.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

25

6

 

Мої звички

 

визначати час, проміжки часу.

Повсякденне життя. Навчити умінню правильно  планувати  день.

Go to bed, get up early, eat lunch at  school

Вживання

Present Simple з прислівниками часу. Прийменники часу   in/on

Практика навичок аудіювання та виконання завдання на встановлення відповідності.

PB p. 25CD1 (23)

Практика навичок монологічного мовлення.

Написання нових слів.

РВ Ex. 2,3 p.25

26

7

 

Місяці року

 

 повідомляти про свої уподобання та  розповідати про улюблену пору року.

Уважно стежити за презентованою інформацією.

Spring, Summer, Autumn, Winter

Вимова назв місяців року. Повторення.

Відпрацьовувати навички читання  та виконання завдання.

PB p. 26CD1 (24)

Написання назв місяців року.

РВ еx. 1p.26

 

27

8

 

Місяці року

повідомляти про події, які повторюються щороку із зміною пір року.

Активно застосовувати мову, що вивчається.

March, April, May, June, July, August, September, October, November, December, January, February

Практика вживання Present Simple.

Відпрацьовувати навички читання  та виконання завдання.

PBp. 27CD1 (24)

Практика навичок письма.

Написання розповіді про улюблену пору року.

PB   Ex.2 p27

28

9

 

Особливі дні в Британії

 

 брати участь у дискусії та повідомляти про особливі свята у своїй країни та у Британії.

Культурні реалії, звичаї, традиції, англомовних країн, (Велика Британія).

Halloween, Festival, give, spider, lantern, pumpkin, bonfire, fireworks

Практика навичок вживання вивчених граматичних структур.

Відпрацьовувати навички читання та розуміння прочитаної інформації.

PB  p 97    СD1(27)

Розвиток навичок письма - розповідь про особливі свята в Україні.

РВ Ex.2p. 97

29

10

 

Свята і традиції. Повторення вивченого.

активізувати набуті навички та уміння.

Розвивати здатність ефективно використовувати навчальні можливості у різних ситуаціях

Закріплювати засвоєний лексичний матеріал

Закріплювати навички вживання вивчених граматичних структур. Вимова вивчених звуків

Відпрацьовувати навички аудіювання.

РВ    Ex.1 p.30

CD1(28)

Відпрацьовувати навички написання вивчених слів.

РВ   Ex.2,3    p.31

30

11

 

Діагностична робота з теми «Свята і традиції»

 

Тема: Відпочинок і дозвілля  (середній рівень)

31

1

 

 

Розваги

 повідомляти про дії, які трапляються під час мовлення.

Правила ввічливості.

Навчити дотримуватися правил коректної поведінки під час групової роботи

Дім, квартира.

Cook, learn, talk, bored, home,

doorbell ring

Вимова звуків

оо  [ʊ] ооr[ᴐ:]

Present Continuous. Правопис дієслів з-ing

Практика навичок читання та виконання завдання  на встановлення відповідностіРВ Ex. 1p.32CD1(29)

Написання нових  слів.

32

2

 

Розваги

 описувати дію.

Відпрацьовувати навички самостійної та групової роботи.

Щоденні обов’язки.

crumb

Правопис дієслів з

-ing

Present Continuous. (стверджувальна форма) .

Особливості утворення

Практика навичок аудіювання та заповнення пропусків.

PB Ex.3,4  p.33

CD 1(30,31)

Практика написання речень з дієсловами  у Present Continuous.

PB    Ex.2, 3p.33

33

3

 

 

День народження

 

 повідомляти про дії, які не трапляються під час мовлення.

Правила ввічливості. Норми поведінки під час святкування дня народження.

Make, wash, dish, floor, strawberry, taste

Вимова

sh - [ ʃ ]

Вживання дієслів у Present Continuous.

Практика навичок читання та виконання завдання

РВ  Ex. 1p.34CD1(32)

Написання нових слів. Практика навичок діалогічного мовлення.

34

4

 

День народження

 

 описувати дію.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи.

Paint, wear, living room

Present continuous (заперечна форма) Правопис дієслів

З -ing

Практика навичок читання розповіді вголос.

PBp.35

Розвиток навичок написання розповіді про себе та друзів.

Практика написання нових слів.

РВ  Ex.2, 4 p.35

35

5

 

 

 

Крамниці і покупки

ставити питання про дії, що трапляються під час мовлення та відповідати на запитання..

Правила та норми поведінки у транспорті та громадських місцях(магазин)

Дозвілля.

Go shopping, library, cinema, supermarket, buy, rope

Практика вживання Present Continuous.

Практика навичок читання та аудіювання.

PBp.36CD 1 (33)

Практика правильного написання нових слів.

Ex.1 p.36

36

6

 

Крамниці і покупки

 ставити запитання та давати коротку відповідь

Відпрацьовувати навички роботи у групі.

Дозвілля.

Toy shop, cinema, shop, with you

Present Continuous.

Вживання дієслів у питальній формі.

Практика навичок аудіювання.

PBp.37CD 1 (34)

Практика вживання Present Simple у письмовий формі.

PB  Ex.2 p.37

37

7

 

 

Розваги у місті

 надавати команди та пропозиції.

Правила ввічливості.

Навчити сприймати нові способи поведінки.

Wait, move, chase, stop, thief, brave

Вимова звуків

ie [i:],    ai [eɪ]

Наказовий спосіб дієслів.

Практика навичок читання та виконання завдання на заповнення пропусків.

PBp.38CD 1 (35)

Відпрацьовувати навички правильного написання засвоєної лексики.

PB Ex.1 p.38

Написання нових слів.

38

8

 

Розваги у місті

 надання команд та пропозицій.

Правила ввічливості - прохання, подяка.

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Library, clever

Інтонація. Наказовий спосіб

Практика навичок аудіювання та виконання завдання на вибір правильної відповіді.

PB  Ex.3 p.39 CD1(36)

Практика надання команд під час групової роботи.

39

9

 

Розваги вдома

 описувати події, які трапляються під час мовлення.

Уважно стежити за презентованою інформацією

Fight, go for a walk, swing, saucepan

Відпрацьовувати навички вживання вивченого граматичного матеріалу

Відпрацьовувати навички читання та аудіювання.

PB p.40-41 CD 1(37)

Практика навичок письма.

Написання нових слів.

Ex.1 p.40 (PB)

40

10

 

Відпочинок і дозвілля. Повторення вивченого.Вивчення новорічних пісень та римівок

відпрацьовувати навички виконання контрольних завдань.

Усвідомлювати мету поставленого завдання.

Надавати самооцінку своїх досягнень

Закріплювати навички вживання засвоєної лексики..

Закріплювати навички  вимови вивченої лексики та вживання засвоєних граматичних структур.

Практика навичок аудіювання , читання та виконання завдань.

Практика виконання письмової проектної роботи.

Make a class map/

41

11

 

Діагностична робота з теми «Відпочинок і дозвілля»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
4 червня 2022
Переглядів
3804
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку