КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ 3 класу НУШ
до НМК «Fly High 3 Ukraine» (PEARSON),
І семестр
№ |
№ у темі |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть :
|
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||||
Тема: Я, моя родина та друзі |
||||||||||
1 |
1 |
|
Я та мої друзі
|
представляти себе одноліткам і дорослим, запрошувати провести час разом, вітатися. |
Норми поведінки і правила етикету в Україні та інших країнах світу. |
Welcome, friends, fine, name, animals
|
Інтонація речення. Привітання, представлення. We are-we’re |
Практика навичок аудіювання PB p. 4 CD 1(2) |
Написання імені. PB Ex.1 p.5 |
|
2 |
2 |
|
Місце проживання |
називати свого друга , та його країну. |
Шанобливе ставлення до народу – носія іноземної мови |
Africa, airport, aunt, uncle, cousin, holiday |
Дієслово to be у Present Simple |
Вибір правильної відповіді. PB p. 6CD1(4) |
Ex.1 p.6 Написання нових слів |
|
3 |
3 |
|
Місце проживання |
називати країни друзів. Запитувати інформацію та відповідати на запитання. |
Сприймати новий досвід та нових людей. |
England, Ukraine, Argentina, Greece, France |
Дієслово to be I’m= I am He’s = He is We’re= We are |
Вибір правильної відповіді та заповнення пропусків. PBp. 7 ex. 5 CD1(5,6) |
Написання назв країн та кольорів РВ Ex.3,4p.7 |
|
4 |
4 |
|
Країни |
запитувати з метою отримання детальної інформації. |
Розвивати навички роботи у групі. Навчити умінню уважно слухати співрозмовника, бути тактовним та доброзичливим |
Turkey, Australia, spaghetti, dinner, shy |
Дієслово to be у Present Simple. Are you…? Is he/she..? Am I..? (пит. формa) |
Рольове читання. Встановлення відповідності. PB ex 1 p8CD1(7)
|
Написання нових слів та граматичних форм. |
|
5 |
5 |
|
Країни |
надавати інформацію про себе, країну та колір прапора |
Розширювати знання культурних реалій України та інших країн світу. ( національний прапор) |
Flag, clown, spy |
Дієслово to be у Present Simple ( заперечна форма)
|
Практика читання та надання відповіді на запитання. PB p9
|
Практика діалогічного мовлення.Практика написання форм дієслова to be. Написання розповіді про себе..РВ ex2,4p.9 |
|
6 |
6 |
|
Щоденні обов’язки |
розповідати про предмети, що вам належать. |
Розвивати здатність ефективно використовувати навчальні можливості у навчальних ситуаціях |
Map, shorts, sunglasses, shirts, swimsuit, smile |
Звук sh [ ᶴ] Дієслово Have got/ has got |
Практика читання та розуміння інформації. PB p. 10 CD1(8) |
Словниковий диктант, практика написання вивченої лексики. |
|
7 |
7 |
|
Мої речі
|
розповідати про приналежність предметів |
Розвивати здатність бути у ролі слухача та уміння стежити за презентованою інформацією. |
Lucky, warm, beds, swan |
Практика вживання структури have\has got |
Практика навичок надання опису предмету. РВ Ex. 3 p.11CD1(9) |
Практика написання цифр, назв кольорів та предметів. PB Ex. 2 p.11 |
|
8 |
8 |
|
Мої речі |
розпитувати про предмети та їх приналежність. |
Повсякденне життя. Відпрацьовувати навички роботи у парах. Правила ввічливості. |
Passports, tickets, money, suitcase, taxi, plane. |
Вимова а[eі] - [æ] Використання структури Have\has got У пит. формі. |
Практика використання граматичної структури у діалогічному мовленні. PB p.12CD1(10) |
Написання нової лексики. |
|
9 |
9 |
|
Щоденні обов’язки |
розпитати про приналежність предметів. |
Відпрацьовувати навички роботи у групі.. |
Mobile phone |
Have\has у питальній формі, короткі відповіді |
Практика навичок аудіювання та виконання завдання на встановлення відповідності. PB Ex.3 p.13 CD1(11) |
Практика вживання та написання граматичних структур. PB Ex. 2 p.13 |
|
10 |
10 |
|
Я, моя родина та друзі. Повторення вивченого. |
матимуть навички виконання діагностувальних завдань. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання. Надавати самооцінку своїх досягнень. |
Закріплювати навички вживання засвоєної лексики.. |
Закріплювати навички вимови вивченої лексики та вживання засвоєних граматичних структур |
Практика навичок читання та виконання завдань. |
Практика навичок письма. |
|
11 |
11 |
|
Діагностична робота з теми «Я, моя родина і друзі» |
|||||||
Тема: Школа (середній рівень) |
||||||||||
12 |
1 |
|
Навчальні предмети |
повідомляти про уроки. |
Розвивати навички уважного стеження за презентованою інформацією та здатність розуміти її та аналізувати |
Maths, English, History, Art, PE, dinosaur |
Практика вживання грам структури have /has got Звукth –[Ɵ] sh - [ ʃ ] |
Відпрацьовувати навички читання та розуміння інформації. CD1(12)PBp.14 |
Закріплювати навички правильного написання вивченої лексики
|
|
13 |
2 |
|
Розклад |
розповідати та описувати сім’ю. |
Активно застосовувати мову що вивчається. |
A lovely cat Повторення назв днів тижня. |
Повтор дієслова To be та структури have / has got |
Практика навичок монологічного мовлення. CD1(12) PB p. 15 |
Закріплення навичок письмової розповіді про себе та свою родину. PB Ex. 2 p.15 |
|
14 |
3 |
|
Розклад |
повідомляти про щоденні дії та звички. |
Розвивати підприємливість, уміння керувати особистим часом. |
Timetable, checklist, alarm clock, study space, hourglass |
Present Simple. Стверджувальна форма. |
Практика навичок читання та розуміння прочитаного. PB p. 108-109. |
Розвиток навичок письма –створення власного чеклісту - РВ Ex. 5, p.109. |
|
15 |
4 |
|
День в школі
|
ставити запитання з метою отримання детальної інформації. |
Повсякденне життя. Розвивати навички уважного стеження за презентованою інформацією. |
Pupils, schooluniform, cook, canteen, gymnastics |
Практика навичок вживання вивчених граматичних структур. |
Практика навичок читання та аудіювання. CD1(15) PB p. 96 |
Розвиток навичок письма - розповідь про свій день у школі. РВ Ex. 2, p.96 |
|
16 |
5 |
|
Щоденні дії та звички
|
повідомляти про щоденні дії та звички. |
Ознайомлення з особливостями написання листівки другові. |
Morning, letter, postcard, parcel, afternoon, evening, watch TV |
Вимова а - [a:] Present Simple -стверджувальна форма. Третя особа-закінчення дієслів – V+s |
Практика навичок читання та розуміння прочитаного. CD1(16) PB p. 18 |
Написання нової лексики Опрацювання вимови нових слів. |
|
17 |
6 |
|
Щоденні дії та звички
|
подавати інформацію про час та щоденні дії. |
Навчити умінню планувати свій час, роботу. Повсякденне життя. |
Get up, go to school, close, afternoon |
Present Simple Стверджувальна форма. Прийменники часу in, at |
Практика навичок аудіюванняCD1(17, 18) PBp.19 |
Написання цифр, дієслів у Present Simple. Ex. 2 p.19 (PB) |
|
18 |
7 |
|
Школа. Повторення вивченого. |
виконувати діагностичні завдання. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання. Надавати самооцінку своїх досягнень. |
Закріплювати навички вживання засвоєної лексики.. |
Закріплювати навички вимови вивченої лексики та вживання засвоєних граматичних структур |
Практика навичок читання та виконання завдань. |
Практика навичок письма. |
|
19 |
8 |
|
Діагностична робота з теми «Школа» |
|||||||
Тема: Свята і традиції (середній рівень) |
||||||||||
20 |
1 |
|
Святкові події
|
надавати опис людини або предмета. |
Навчити умінню діяти у специфічний навчальний ситуації – на основі спостереження, здогадки |
Photo album weekend, ski, year, mountain, winter, summer |
Вимова звуків ee - [i:], ea - [ɪə] |
Практика навичок читання та розуміння прочитаного РВ ех.p.20 CD1(19) |
Практика написання нової лексики. Заповнення пропусків. РВ Ex. 1 p.20 |
|
21 |
2 |
|
У відпустці |
запитувати про уподобання та щоденні дії і відповідати. |
Практика навичок парної роботи. Активно застосовувати мову , що вивчається. |
Повсякденне життя. Walk, park, postcards, on holiday |
Питання Do you / they V? та коротка відповідь. Yes,…/No,… |
Відпрацьовувати навички аудіювання. РВ p.21 |
Розвиток навичок діалогічного мовлення. Написання розповіді про свої дії на канікулах. РВ Ex. 4 p.21 |
|
22 |
3 |
|
У кафе |
розпитувати та повідомляти про смаки і уподобання іншої людини. |
Правила та норми поведінки у громадських місцях .. |
Meat, exited, China, leaf, panda. |
Вимова –ed [əd] Present Simple. |
Практика навичок читання та розуміння прочитаного PB p. 22 CD1 (20) |
Заповнення пропусків Ex. 1p.22 (PB) Написання нової лексики. |
|
23 |
4 |
|
У кафе |
розпитувати та повідомляти про смаки і уподобання |
Відпрацьовувати навички парної та групової роботи. |
Guitar, leaves |
Present Simple. Питання з Do / Does та коротка відповідь. |
Практика навичок читання та розуміння прочитаного Відповіді на запитання. PBp. 23CD1 (21) |
Практика написання нових граматичних структур РВ Ex. 2,3p.23 |
|
24 |
5 |
|
Мої звички
|
розповідати про повсякденні звички та вміння |
Навчити сприймати нові способи поведінки. Правила ввічливости. |
Wake up, early, show, bird, late, want, аlways, sometimes, never, every day. |
Вимова ea [ ȝ:], a [eɪ] |
Практика навичок аудіювання. Читання та вибір правильної відповіді. PBp. 24CD1 (22) |
Написання нової лексики. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
25 |
6 |
|
Мої звички
|
визначати час, проміжки часу. |
Повсякденне життя. Навчити умінню правильно планувати день. |
Go to bed, get up early, eat lunch at school |
Вживання Present Simple з прислівниками часу. Прийменники часу in/on |
Практика навичок аудіювання та виконання завдання на встановлення відповідності. PB p. 25CD1 (23) |
Практика навичок монологічного мовлення. Написання нових слів. РВ Ex. 2,3 p.25 |
|
26 |
7 |
|
Місяці року
|
повідомляти про свої уподобання та розповідати про улюблену пору року. |
Уважно стежити за презентованою інформацією. |
Spring, Summer, Autumn, Winter |
Вимова назв місяців року. Повторення. |
Відпрацьовувати навички читання та виконання завдання. PB p. 26CD1 (24) |
Написання назв місяців року. РВ еx. 1p.26
|
|
27 |
8 |
|
Місяці року |
повідомляти про події, які повторюються щороку із зміною пір року. |
Активно застосовувати мову, що вивчається. |
March, April, May, June, July, August, September, October, November, December, January, February |
Практика вживання Present Simple. |
Відпрацьовувати навички читання та виконання завдання. PBp. 27CD1 (24) |
Практика навичок письма. Написання розповіді про улюблену пору року. PB Ex.2 p27 |
|
28 |
9 |
|
Особливі дні в Британії
|
брати участь у дискусії та повідомляти про особливі свята у своїй країни та у Британії. |
Культурні реалії, звичаї, традиції, англомовних країн, (Велика Британія). |
Halloween, Festival, give, spider, lantern, pumpkin, bonfire, fireworks |
Практика навичок вживання вивчених граматичних структур. |
Відпрацьовувати навички читання та розуміння прочитаної інформації. PB p 97 СD1(27) |
Розвиток навичок письма - розповідь про особливі свята в Україні. РВ Ex.2p. 97 |
|
29 |
10 |
|
Свята і традиції. Повторення вивченого. |
активізувати набуті навички та уміння. |
Розвивати здатність ефективно використовувати навчальні можливості у різних ситуаціях |
Закріплювати засвоєний лексичний матеріал |
Закріплювати навички вживання вивчених граматичних структур. Вимова вивчених звуків |
Відпрацьовувати навички аудіювання. РВ Ex.1 p.30 CD1(28) |
Відпрацьовувати навички написання вивчених слів. РВ Ex.2,3 p.31 |
|
30 |
11 |
|
Діагностична робота з теми «Свята і традиції» |
|||||||
|
Тема: Відпочинок і дозвілля (середній рівень) |
|||||||||
31 |
1 |
|
Розваги |
повідомляти про дії, які трапляються під час мовлення. |
Правила ввічливості. Навчити дотримуватися правил коректної поведінки під час групової роботи |
Дім, квартира. Cook, learn, talk, bored, home, doorbell ring |
Вимова звуків оо [ʊ] ооr[ᴐ:] Present Continuous. Правопис дієслів з-ing |
Практика навичок читання та виконання завдання на встановлення відповідностіРВ Ex. 1p.32CD1(29) |
Написання нових слів. |
|
32 |
2 |
|
Розваги |
описувати дію. |
Відпрацьовувати навички самостійної та групової роботи. |
Щоденні обов’язки. crumb |
Правопис дієслів з -ing Present Continuous. (стверджувальна форма) . Особливості утворення |
Практика навичок аудіювання та заповнення пропусків. PB Ex.3,4 p.33 CD 1(30,31) |
Практика написання речень з дієсловами у Present Continuous. PB Ex.2, 3p.33 |
|
33 |
3 |
|
День народження
|
повідомляти про дії, які не трапляються під час мовлення. |
Правила ввічливості. Норми поведінки під час святкування дня народження. |
Make, wash, dish, floor, strawberry, taste |
Вимова sh - [ ʃ ] Вживання дієслів у Present Continuous. |
Практика навичок читання та виконання завдання РВ Ex. 1p.34CD1(32) |
Написання нових слів. Практика навичок діалогічного мовлення. |
|
34 |
4 |
|
День народження
|
описувати дію. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи. |
Paint, wear, living room |
Present continuous (заперечна форма) Правопис дієслів З -ing |
Практика навичок читання розповіді вголос. PBp.35 |
Розвиток навичок написання розповіді про себе та друзів. Практика написання нових слів. РВ Ex.2, 4 p.35 |
|
35 |
5 |
|
Крамниці і покупки |
ставити питання про дії, що трапляються під час мовлення та відповідати на запитання.. |
Правила та норми поведінки у транспорті та громадських місцях(магазин) |
Дозвілля. Go shopping, library, cinema, supermarket, buy, rope |
Практика вживання Present Continuous. |
Практика навичок читання та аудіювання. PBp.36CD 1 (33) |
Практика правильного написання нових слів. Ex.1 p.36 |
|
36 |
6 |
|
Крамниці і покупки |
ставити запитання та давати коротку відповідь |
Відпрацьовувати навички роботи у групі. |
Дозвілля. Toy shop, cinema, shop, with you |
Present Continuous. Вживання дієслів у питальній формі. |
Практика навичок аудіювання. PBp.37CD 1 (34) |
Практика вживання Present Simple у письмовий формі. PB Ex.2 p.37 |
|
37 |
7 |
|
Розваги у місті |
надавати команди та пропозиції. |
Правила ввічливості. Навчити сприймати нові способи поведінки. |
Wait, move, chase, stop, thief, brave |
Вимова звуків ie [i:], ai [eɪ] Наказовий спосіб дієслів. |
Практика навичок читання та виконання завдання на заповнення пропусків. PBp.38CD 1 (35) |
Відпрацьовувати навички правильного написання засвоєної лексики. PB Ex.1 p.38 Написання нових слів. |
|
38 |
8 |
|
Розваги у місті |
надання команд та пропозицій. |
Правила ввічливості - прохання, подяка. Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Library, clever |
Інтонація. Наказовий спосіб |
Практика навичок аудіювання та виконання завдання на вибір правильної відповіді. PB Ex.3 p.39 CD1(36) |
Практика надання команд під час групової роботи. |
|
39 |
9 |
|
Розваги вдома |
описувати події, які трапляються під час мовлення. |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Fight, go for a walk, swing, saucepan |
Відпрацьовувати навички вживання вивченого граматичного матеріалу |
Відпрацьовувати навички читання та аудіювання. PB p.40-41 CD 1(37) |
Практика навичок письма. Написання нових слів. Ex.1 p.40 (PB) |
|
40 |
10 |
|
Відпочинок і дозвілля. Повторення вивченого.Вивчення новорічних пісень та римівок |
відпрацьовувати навички виконання контрольних завдань. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання. Надавати самооцінку своїх досягнень |
Закріплювати навички вживання засвоєної лексики.. |
Закріплювати навички вимови вивченої лексики та вживання засвоєних граматичних структур. |
Практика навичок аудіювання , читання та виконання завдань. |
Практика виконання письмової проектної роботи. Make a class map/ |
|
41 |
11 |
|
Діагностична робота з теми «Відпочинок і дозвілля» |
|||||||
|
|
|
|
|||||||