Календарно-тематичне планування до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Большакова І. О., Пристінська М. С. (Частина І), І семестр
Календарно-тематичне планування
з української мови
О.І.Большакова
І семестр
(3,5 години на тиждень, 54 годин)
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Мова і мовлення |
|||
1. |
|
Коригувальне заняття. Повторення вивченого в 1 класі. Алфавіт. Списування з друкованого тексту. |
|
2. |
|
Коригувальне заняття. Повторення вивченого в 1 класі. Складання речень. Письмо під диктовку |
|
3. |
|
Коригувальне заняття. Я вивчаю українську мову. Повторення вивченого в 1 класі. Алфавіт. Слова ввічливості (с. 6)(2) |
|
4. |
|
Коригувальне заняття. Розвиток зв'язного мовлення. Згадую про літо. |
|
5. |
|
Повторення вивченого в 1 класі. Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення (с. 8)(4) |
|
6. |
|
Усне мовлення. Загадки. Спільні ознаки для створення загадки. Складання загадки за схемою. Звуко - буквений аналіз слів.(с. 11)(6-7) |
|
7. |
|
Складання речень. Робота з деформованим текстом (с. 12-13)(3) |
|
8. |
|
Встановлення відповідності між піктограмами і словами. Складання повідомлення (с. 14)(8) |
|
9. |
|
Правило записування діалогу. Розігрування діалогу. Списування реплік діалогу (с.17- 19)(9) |
|
10. |
|
Складання і записування діалогу. Письмо для себе. (с. 20)(10) |
|
11. |
|
Розвиток зв'язного мовлення. Малюю осінній сад. |
|
12. |
|
Повторюємо. Слово. Складання речень із поданих слів. (с. 21)(11) |
|
13. |
|
Повторюємо. Речення. Складання речень із поданих слів.(с.22-23)(12) |
|
14. |
|
Повторюємо. Текст. Робота з деформованим текстом( с. 23 - 24)(13) |
|
15. |
|
Тематична діагностувальна робота. Списування |
|
16. |
|
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. |
|
Звуки і букви |
|||
17. |
|
Звуки і букви. Абетка. Складання діалогів. Записування слів за абеткою. (с. 27 - 28)(14) |
|
18. |
|
Розвиток зв'язного мовлення. Малюю осіннє листя |
|
19. |
|
Абетка. Словники. Редагування речень. Записування слів за абеткою, (с.28 -29)(15) |
|
20. |
|
Абетка. Записування слів за абеткою. Письмо для себе. Складання і записування речень (ст..30)(16) |
|
21. |
|
Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами. Звуко - буквений аналіз слів. (с. 34 - 35)(17) |
|
22. |
|
Буква ї. Звуко - буквений аналіз слів. Складання і записування речень. ( с.35 - 36)(18) |
|
23. |
|
Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. (с. 36 -37)(19) |
|
24. |
|
Перенос слів із рядка в рядок (с. 40-41)(20). |
|
25. |
|
Розвиток зв'язного мовлення. Розповідаю про осінні турботи тварин. |
|
26. |
|
Приголосні звуки. Тверді та м'які приголосні звуки (с. 42 - 43)(21) |
|
27. |
|
Пом'якшені приголосні звуки. Поділ слів для переносу. (45 - 47)(23) |
|
28. |
|
Тематична діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. |
|
29. |
|
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. |
|
30. |
|
Перенос слів з ь і ьо. Звуко - буквений аналіз слів. Утворення і записування речень, (с. 48 - 49)(24) |
|
31. |
|
Перенос слів із буквою й (с. 51 - 52) |
|
32. |
|
Розвиток зв'язного мовлення. Розповідаю про улюблене заняття. |
|
33. |
|
Буквосполучення йо та ьо. Редагування тексту (с. 53)(26) |
|
34. |
|
М'який подовжений приголосний звук. Текст -опис. (с. 54 - 55)(27) |
|
35. |
|
Перенос слів із м'яким подовженим приголосним. Звуко - буквений аналіз слів. Списування речень. (55 - 56) |
|
36. |
|
Тематична діагносту вальна робота. Робота з мовними одиницями. |
|
37. |
|
Аналіз тематичної діагносту вальної роботи |
|
38. |
|
Апостроф. Звуко - буквений аналіз слів. Складання і записування речень, (с. 57) |
|
39. |
|
Розвиток зв'язного мовлення. Малюю перший сніг. |
|
40. |
|
Апостроф. Перенос слів. Звуко - буквений аналіз слів. Редагування речення (с. 58 - 59)(29) |
|
41. |
|
Апостроф. Перенос слів. Звуко - буквений аналіз слів. Написання записки одному з членів родини.(с. 59 - 60) |
|
42. |
|
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Правильна вимова приголосних у словах, (с. 62 - 63)(31) |
|
43. |
|
У колі друзів.Дзвінкі та глухі приголосні звуки |
|
44. |
|
Перенос слів зі збігом приголосних. (с. 64 - 65)(32) |
|
45. |
|
Звуки [дж], [дз], [дз']. Перенос слів зі сполученнями букв дж, дз. Складання речень, (с. 65 - 66)(33-34) |
|
46. |
|
Розвиток зв'язного мовлення.. Пишу листа Святому Миколаю. |
|
47. |
|
Слово. Лексичне значення слова (с.69)(35) |
|
48. |
|
Слова з прямим і переносним значенням (с.71)(37) |
|
49. |
|
Слова однозначні та багатозначні (с.73)(38) |
|
50. |
|
Омоніми. Багатозначні слова й омоніми (с.75-76)(39-40) |
|
51. |
|
Слова, близькі за значенням (с.78-79)(41) |
|
52. |
|
Слова, протилежні за значенням (с.79-80)(42) |
|
53. |
|
Тематична діагностувальна робота . Диктант. |
|
54. |
|
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Підсумковий урок за семестр. |
|
І