Календарно-тематичне планування
з української мови
О.І.Большакова
ІІ семестр
(3,5 години на тиждень, 63 години)
№ за/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Будова слова |
|||
55. |
Будова слова. Закінчення. Основа. Робота з деформованим текстом. (с.83) |
22.01 |
|
56. |
Будова слова. Закінчення. Основа. (с.84-85) |
23.01 |
|
57. |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова. (с.86-87) |
24.01 |
|
58. |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю зимові розваги. (с.28-30) |
26.01 |
|
59. |
Корінь. Споріднені слова.(с.89-90) |
29.01 |
|
60. |
Корінь. Споріднені слова.(с.91-92) |
30.01 |
|
61. |
Форма слова і споріднені слова.(с.93) |
31.01 |
|
62. |
Форма слова. Слова – помічники. Їх роль у реченні.(с.94) |
05.02 |
|
Слово |
|||
63. |
Слово. Повторення. Складання запитань до малюнка.(с.6) |
06.02 |
|
64. |
Слово. Повторення. Редагування тексту.(с.7) |
07.02 |
|
65. |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про допомогу птахам.(с.31-33) |
09.02 |
|
66. |
Інструкція. Складання інструкції з ліплення сніговита. (с.10-11) |
12.02 |
|
67. |
Тематична діагностувальна робота за темою «Будова слова. Слово».(Диктант) |
13.02 |
|
68. |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. |
14.02 |
|
69. |
Слова – назви предметів. Розрізнення іменників за запитаннями хто? що?(с. 12-13) |
19.02 |
|
70. |
Слова – назви предметів. Розрізнення іменників за запитаннями хто? що?(13-14) |
20.02 |
|
71. |
Однина і множина. Редагування тексту. Діалог. (с.18-19) |
21.02 |
|
72. |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю домашніх улюбленців.(с.34-36) |
23.02 |
|
73. |
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. Складання за абеткою списку учнів. Редагування речень.(22-23) |
26.02 |
|
74. |
Давні імена та прізвища.(24) |
27.02 |
|
75. |
Записування слів за абеткою. Створення списків книг і картин за абеткою. Факти і думки.(с.25) |
28.02 |
|
76. |
Велика буква у кличках тварин. Складання і записування історії про дітей і собаку.(с.26-27) |
04.03 |
|
77. |
Велика буква у кличках тварин. Написання тексту про домашнього улюбленця.(с.28-29, 31) |
05.03 |
|
78. |
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок. Складання речень.(с.32) |
06.03 |
|
79. |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами фільму.(с.37-39) |
08.03 |
|
80. |
Велика буква в назвах вулиць. Написання за планом діалогів. Складання опису вулиці в казковому місці. (с.33-35) |
11.03 |
|
81. |
Велика буква в назвах вулиць.(35-37) |
12.03 |
|
82. |
Тематична діагностувальна робота за темою «Слово». (Мовна тема) |
13.03 |
|
83. |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. |
18.03 |
|
84. |
Слова – назви ознак. Добір прикметників. Складання речень.(с.38-39) |
19.03 |
|
85. |
Слова – назви ознак. Складання і записування речень.(39-40, 41) |
20.03 |
|
86. |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весну.(с.40-42) |
22.03 |
|
87. |
Однина і множина. Правдиві і неправдиві висловлювання. Утворення словосполучень.(с.42-43) |
25.03 |
|
88. |
Суттєві ознаки. Складання речень.(с.44-45) |
26.03 |
|
89. |
Уживання слів - назв ознак у поетичних творах. Порівняння.(с.46-47) |
27.03 |
|
90. |
Слова – назви дій. Складання і записування речень.(с.50-51) |
08.04 |
|
91. |
Слова – назви дій. Редагування речень. Слова протилежні за значенням. (53-54) |
09.04 |
|
92 |
Однина і множина. Складання і записування речень за малюнком і поданими словами.(с.55, 57) |
10.04 |
|
93. |
Розвиток зв’язного мовлення. Підписую святкову листівку.(с.43-45) |
12.04 |
|
94. |
Слова – назви дій. Добір слів близьких за значенням. Складання опису свого ранку.(с.60) |
15.04 |
|
95. |
Слова – назви дій. Істинні та хибні твердження. Доповнення речень. (с.61) |
16.04 |
|
96. |
Уживання слів – назв дій. Багатозначні слова. Доповнення речень. (с.61-63) |
17.04 |
|
97. |
Слова – помічники. Складання словосполучень. Доповнення речень.(с.65-67) |
22.04 |
|
98. |
Службові слова, чи слова – помічники. Складання розповіді про мандрівку дітей. (с.67) |
23.04 |
|
99. |
Тематична діагностувальна робота за темою «Слово».(Списування. Робота з мовними одиницями.) |
24.04 |
|
100. |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. |
26.04 |
|
Речення |
|||
101. |
Поняття про речення. Розділові знаки наприкінці речення. Складання речень. (с.70) |
29.04 |
|
102. |
Види речень. Написання смс – повідомлення. (с.71-72) |
30.04 |
|
103. |
Розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень із поданих слів Використання смайликів у повідомленнях.(72-73) |
01.05 |
|
104. |
Розповідні речення. Запис речень, які відповідають змісту тексту.(с.73-74) |
06.05 |
|
105. |
Питальні речення. Інтонаційне читання питальних речень. Складання речень.(с.75) |
07.05 |
|
106. |
Питальні речення. Текст-опис. Складання опису білого ведмедя.(76-78) Тематична діагностувальна робота (Усний твір). |
08.05 |
|
107. |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весняні квіти.(с.46-48) |
10.05 |
|
108. |
Питальні речення. Текст-опис. Складання опису білого ведмедя.(76-78) Тематична діагностувальна робота (Усний твір). |
13.05 |
|
109. |
Спонукальні речення.(с.79-80) |
14.05 |
|
110. |
Спонукальні окличні речення. Інтонаційне читання спонукальних речень. Написання правил безпечної поведінки в Інтернеті.(с.80-81) |
15.05 |
|
111. |
Головні слова в реченні. Доповнення речень.(с.81-83) |
20.05 |
|
112. |
Поширення речень. (с.83) |
21.05 |
|
113. |
Зв’язок слів у реченні.(с.84-85) |
22.05 |
|
114. |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами мультфільму.(с.49-51) |
24.05 |
|
115. |
Зв’язок слів у реченні. Складання речень. Електронний лист, порівняння його з листом, написаним на папері.(с.86-88) |
27.05 |
|
116. |
Зв’язок слів у реченні. Складання речень із поданих слів.(с.89-90) |
28.05 |
|
117. |
Тематична діагностувальна робота за темою «Речення». (Диктант) |
29.05 |
|
118. |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. |
03.06 |
|
119. |
Поняття про текст. Робота з деформованим текстом. (с.90-91) |
04.06 |
|
120. |
Типи текстів. Списування тексту.(с.91-92) |
05.06 |
|
121. |
Розвиток зв’язного мовлення. Мрію про канікули.(с.52-55) |
07.06 |
|
122. |
Будова тексту. Порівняння текстів. (с.93) |
10.06 |
|
123. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
|
|