Вхідна діагностувальна робота з української мови для учнів 2 класу складається з чотирьох завдань, які спрямовані на моніторинг знань, умінь і навичок учнів з української мови після літніх канікул.
Вхідна діагностувальна робота 2 клас Українська мова
Дата _________________________
Прізвище, ім’я ____________________________________________________
Їжак, зебра, ящірка, бджола, вересень, дятел.
Іринка, лілея, юшка, майонез, вільний, лебідь, польовий.
Вслід за серпнем він приходить.
З вітром листом хороводить,
Він багатий урожаєм,
Всі цей місяць добре знають. ____________________________
Кіт мурчик, Дмитрик, оленка, батько, Річка дністер.
Самооцінювання. Оціни свої досягнення. Постав кольорову позначку у відповідному кружечку.
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Коментар вчителя:
V V має значні успіхи (розв’язання правильні і в повному обсязі);
V демонструє помітний прогрес (більше правильних відповідей, ніж неправильних);
? досягає результату з допомогою вчителя (більше неправильних відповідей, ніж правильних);
! потребує значної уваги і допомоги (розв’язання неправильні або учень/-иця не приступав/- ла до виконання завдання).