Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8 класу за підручником О.Карп’юк на ІІ Семестр 2019-2020 н.р.
2,5 год.
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар
|
Мовленнєва компетенція
|
Інтегровані змістові лінії (1-4)* |
||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування |
Писемне продукування |
||||
*Інтегровані змістові лінії: 1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||
Тема: Література
Ключові компетентності: самостійно працювати з підручником, співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання, адекватно використовувати досвід, набутий при відвідуванні бібліотеки та вивченні української і зарубіжної літератури |
|||||||||
1 (42) |
|
Книга-наш друг і вчитель. Введення ЛО теми |
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories; in general |
|
|
ex.1, p.114; ex. 3, p.116 |
ex. 2, p.116 |
|
2. Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
2 (43) |
|
Різноманітність жанрів. Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional |
|
|
ex. 5, p.117; ex. 6,7, p.119 |
ex. 8b,9, p.121 |
ex.8a, p.121 |
|
3 (44) |
|
Біографії відомих літературних особистостей |
Inspired, due to, the success, achieve, essay, inspiration, noble |
Active and Passive Voices. Present Simple Passive |
|
ex.3, p.123 |
|
ex.1, 2, pp.122 |
2. Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
4 (45) |
|
Active and Passive Voices. Удосконалення граматичних навичок
|
|
|
|
ex.4-6, pp.123-125 |
2. Порівнює типові для різ-них культур вербальні та невербальні норми поведінки.
|
||
5 (46) |
|
Виконання тренувальних граматичних вправ |
|
|
За завданням вчителя |
2. Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|||
6 (47) |
|
Present Simple Passive. Удосконалення навичок письма |
|
Present Simple Passive |
|
|
|
ex.3, 5, pp.122-124 |
|
7 (48) |
|
Виконання тренувальних граматичних вправ |
|
За завданням вчителя |
|
||||
8 (49) |
|
У бібліотеці. Введення додаткових слів |
an achievement, an essay, an inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography an imagination, truthful, true-to-life; to hold smb’s attention / interest; right after smth |
|
ex.1, p.125; ex. 2a, p.126 |
ex.1, 2, pp.125-126 |
ex.5, p.127 |
ex.2b-4, p.127 |
2. Обговорює розмаїття літературної спадщини |
9 (50) |
|
Що ти любиш читати. Активізація нових слів |
|
ex.2, p.129 |
ex.2, p.129 |
ex.1, p.129; ex.3a,4, pp.130-131 |
ex.7, p.128 |
|
|
10 (51) |
|
Мої улюблені книжки, письменники |
because, for example,and, also, besides |
|
За завданням вчителя |
Письмо: ЛО с.135
|
2. Обговорює розмаїття літературної спадщини |
||
11 (52) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
ex.8а, p.132 |
ex.8b, p.132 |
ex.9 ,10, p.134 |
Письмо:тест |
2. Порівнює типові для різ-них культур вербальні та невербальні норми |
Тематична
|
|||||||||
*Інтегровані змістові лінії: 1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність Тема: Музика Ключові компетентності: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою, шукати інформацію з інших джерел та презентувати її, висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва, порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів, усвідомлення цінності культури для людини та суспільства. |
|||||||||
12 (53) |
|
Музика навколо нас. Введення ЛО теми |
concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer |
|
|
ex.1, p.137 |
ex.2b,c,p.138 |
ex. 1c,2, p.138; |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити в мирі. |
13 (54) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
a drum, a trumpet, a harp, a trumpeter, guitar, an accordion, an organ, gothic, rythm and blues, crossover, oratorio trio, reggae, jazz, punk music |
|
ex.4, p.140 |
|
ex.6,7,pp.140-141 |
ex.5, 6b,c, pp.140-141 |
2. Пояснює правила поведінки в закладах культури |
14 (55) |
|
Місце музики в твоєму житті, відвідування концерту |
|
|
ex.1, p.141; ex.2, p.143 |
ex.1, p. 141; ex.2, p.143 |
ex.1c, p.142 |
ex.3,4, p.144 |
2. Пояснює правила поведінки в закладах культури 4. Обговорює можливість замовлення квитків онлайн |
15 (56) |
|
Відомі музиканти |
|
Past Simple Passive |
|
ex.6,7, pp.145-146 |
ex.5, p.145 |
ex.1, 2, p.147 |
3. Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
16 (57) |
|
Past Simple Passive. Урок граматики |
|||||||
17 (58) |
|
Виконання тренувальних вправ |
|
За завданням вчителя Письмо:тест |
|
||||
18 (59) |
|
Різні музичні уподобання |
|
Past Simple Passive |
|
|
|
Ex.5,6, p.148 |
|
19 (60) |
|
Музичні стилі. Удосконалення навичок аудіювання |
c.146 artificial, snobbish, quality, trendy stuff, create hysteria, get carried away, to release, a broadcast, to broadcast, to produce, to relax, relaxing |
|
ex.1-3, p.149 |
|
|
ex.2, 3b, p.149 |
|
20 (61) |
|
Мої уподобання. Написання статті про відвіданий музичний захід |
To lean over, to give a hand, to walk out |
|
ex.1, p.155 |
ex.1b, p.157 |
ex.2, p.157 |
ex.4, p.158 |
3. Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
21 (62) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
ex.4, p.165, 12c,p.170 |
|
ex.3, p.165 |
ex.1,3c p.164-165 |
2. Обговорює розмаїття літературної спадщини |
Тематична |
|||||||||
*Інтегровані змістові лінії: 1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність Тема: Засоби масової інформації. Ключові компетентності: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, шукати інформацію з інших джерел та презентувати її, висловлювати іноземною мовою власні судження щодо Інтернету, преси та періодичних видань, генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
|||||||||
22 (63) |
|
Газети як засоби масової інформації. Введення ЛО теми |
a compositor, a correspondent, a machine, to deliver, to print; means of communication |
|
|
ex.1b, p.182 |
ex.1a, p.182; ex.5b, p.184 |
ex.2-5a, pp.183-184 |
2. Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Визначає достовірність інформації. |
23 (64) |
|
Українська преса. Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to (periodicals) |
|
|
ex.2, 3, p.185 |
ex.1, p.185; ex.4,5, pp.187-188 |
|
2. Обговорює громадську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
24 (65) |
|
Засоби масової інформації Великобританії |
finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material about (smth); to succeed in doing smth |
|
ex.1, p.189 |
ex. 3, 4a, p.190 |
ex.4b, 5, p.191 |
ex.2, p.189 |
2. Обговорює громадську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
25 (66) |
|
ЗМІ у житті людей |
|
|
За завданням вчителя |
3. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|||
26 (67) |
|
Улюблені журнали |
|
|
За завданням вчителя |
2.Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
|||
27 (68) |
|
Часові форми дієслів. Урок граматики |
|
Mixed Tenses |
|
ex. 3a, p.195 |
ex. 3с, p.195 |
|
2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
28 (69) |
|
Часові форми дієслів. Удосконалення навичок письма |
|
Mixed Tenses |
|
|
|
ex.1-6, pp.191-194 |
|
29 (70) |
|
Виконання тренувальних граматичних вправ |
|
За завданням вчителя |
3.Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
||||
30 (71) |
|
Інтернет-презентація улюбленого періодичного видання |
Creativity, a gadget, amazing, to encourage, to establish, to care about somebody |
|
|
ex. 3a, p.195 |
ex. 1, 2, p.194; ex. 3b,c, p.195; ex. 4, p.196 |
|
|
31 (72) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
Письмо:тест |
||||
Тематична |
|||||||||
*Інтегровані змістові лінії: 1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність
Тема: Географічний огляд: Україна та Велика Британія
Ключові компетентності: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання, ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою, обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб, популяризувати Україну засобами іноземної мови, поважати багатство і розмаїття культур англомовних країн. |
|||||||||
32 (73) |
|
Географія. Вживання означеного артикля з географічними назвами. Введення ЛО теми |
Назви країн, a fisherman, an industry, an inhabitant, population, a sailor, to inhabit, to be proud of, to be buried |
Definite article with geographical names |
ex.2 , p.205 |
ex. 1, p.200 |
ex. 2, p.200 |
ex.3, pp.201-202 |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі . Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. 4. Визначає орієнтовану вартість перебування в країні виучуваної мови. |
33 (74) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
Simple Tense Passive forms |
Ex.6,7 , p.206-207 |
ex. 2, p.209 |
|
ex. 3,4,5, p.209-210 |
|
34 (75) |
|
Ірландія. Удосконалення навичок аудіювання |
a coast, a border, a shamrock, a thistle |
|
За завданням вчителя |
||||
35 (76) |
|
Об’єднане Королівство Великобританії та Північної Ірландії.
|
Ben Nevis, Loch Lomond, the Gulf Stream, Wales, Thames, Nothern Ireland, a climate, a compass, an island, mild, to occupy, to separate, to surround, to be situated, to be washed by |
|
|
ex. 1-2, 4p.212,214 |
ex. 3, p.214 |
|
|
36 (77) |
|
Населення Великобританії |
a fisherman, an industry, an inhabitant, population, a sailor, to inhabit, industrial, to be proud of, to be buried
|
|
За завданням вчителя |
||||
37 (78) |
|
Контроль письма |
|||||||
38 (79) |
|
Контроль аудіювання |
|||||||
39 (80) |
|
Контроль говоріння |
|||||||
40 (81) |
|
Контроль читання |
|||||||
41 (82) |
|
Великобританія: клімат. |
|
|
|
|
ex. 7, p.217 |
|
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі 4. Визначає орієнтовану вартість перебування в країні виучуваної мови. 2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
42 (83) |
|
Україна – моя Батьківщина.
|
Names of the countries and rivers; nationalities; square kilometre |
|
|
ex. 7, p.217 |
ex. 6, p.216 |
ex. 5, p.216 |
|
43 (84) |
|
Географічне положення та клімат України
|
an area, major, mountainous, a border, flat,, to border (on), a territory, to stretch, Russia, Belorus, Moldova, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Poland, Romania, the Carpathians (the Carpathian Mountains), the Dnieper, the Dniester, the Bug, the Donets, Jews, Poles, Bulgarian, square, kilometre, an influence, to influence |
|
|
ex. 8, p.218 |
Скласти діалог з теми |
Написати кілька речень про положення та клімат нашого регіону |
|
44 (85) |
|
Визначні місця в Україні |
Назви місць |
|
Перегляд презентацій |
|
Поставити запитання однокласникам за переглянутим |
|
|
45 (86) |
|
Визначні місця Великобританії. Проектна робота |
|
|
Перегляд презентацій |
|
Поставити запитання однокласникам за переглянутим |
|
|
46 (87) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
Назви місць
|
|
Перегляд презентацій |
|
Поставити запитання однокласникам за переглянутим |
Написати кілька речень про місце, яке б ти хотів відвідати |
|
Тематична |