1
Клас: 8 Дата:____________ № уроку:___ Вчитель: ________________
Тема уроку: Газета, що мене цікавить.
Мета:
● Навчальна: удосконалити навички роботи з текстовими та візуальними джерелами інформації; формувати навички правильної вимови звуків; збагачувати словниковий запас учнів; вчити учнів логічно та послідовно висловлювати власну думку.
● Розвиваюча: вдосконалювати навички усного читання й непідготовленого усного мовлення, мовну здогадку, мовленнєву реакцію учнів, здатність учнів до зорової диференціації, вміння ефективно працювати у парах, порівнювати, аналізувати та робити висновки.
● Виховна: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, позитивне ставлення до читання періодичних видань, старанність, наполегливість, доброзичливість, бережне ставлення один до одного та потребу в емоційній культурі.
Обладнання: тематичні малюнки, картки для роботи у парах, журнал ‘Teenglish’ та наочно-граматичний матеріал теми.
Тип уроку: формування вмінь і навичок.
ХІД УРОКУ
I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
3. Введення в іншомовну атмосферу.
Фонетична зарядка.
Учням пропонується змійка з літер на дошці, їм потрібно виписати якомога більше слів за 1 хвилину:
ytrsreporterbakcorrespondentldjypressuayanewspaperjsjsadbkreportacftabloidsndjd
Слова, які знайшли учні, вони повинні пояснити (якщо рівень дозволяє рівень знань).
4. Перевірка домашнього завдання.
5. Мотивація навчальної діяльності.
2
II. Основна частина уроку
1. Читання та говоріння. Впр. 1 (с. 194).
Виберіть свої відповіді до питань чи додайте свої власні. Поясніть свої відповіді.
2. Говоріння. Робота у парах.
Speaking Card 1. Pair Work - Do you like reading magazines? - Why do you like reading magazines?
|
Speaking Card 2. Pair Work - Do you like reading magazines? - Why do you like reading magazines?
|
Speaking Card 3. Pair Work - Do you like reading magazines? - Why do you like reading magazines?
Speaking Card 5. Pair Work - Do you like reading magazines? - Why do you like reading magazines?
|
Speaking Card 4. Pair Work - Do you like reading magazines? - Why do you like reading magazines?
|
Speaking Card 6. Pair Work - Do you like reading magazines? - Why do you like reading magazines?
|
3. Говоріння. Впр. 2 (с. 194).
Подивіться на обкладинки журналів, наведених нижче. Які б із них ви б хотіли прочитати? Чому? Як ти думаєш що б ти знайшла у них?
4. Аудіювання, читання та говоріння. Впр. 3 (с. 195).
Пропоную розглянути сталі вирази перед тим, як прочитати думки учнів.
- to be boring - to prefer - to look through - to be interested in - to be dull - to be entertaining - to waste time |
- бути нудним - надавати перевагу - проглянути - зацікавлений чимось - втомлюватися від чогось - розважальний - витрачати час |
а) Прочитайте думки підлітків про газети і про те, чим вони цікавляться.
1. Я не читаю газети. Вони дуже нудні. Я надаю перевагу журналам про моду. Це більш цікавіше. (С’ю, 17 років)
2. Я полюбляю комп’ютери, тому я надаю перевагу комп’ютерним іграм. Читання газет – це трата часу. (Рік, 16 років)
3. Я цікавлюся музикою та читаю про улюблені групи та співаків. Я люблю дізнаватися більше про їхнє приватне життя. Я не люблю читати про політику. Це нудно та втомно. Читати про музику більш розважає. (Майк, 15 років)
4
4. Більш за все полюбляю читати комікси. В них розповідаються короткі смішні історії і вони розважального характеру. Моя мама теж любить їх читати. (Ліз, 13 років)
б) Подивіться на думки ще раз та скажіть, що кожна дитина думає про газети. Використайте схему, наведену нижче.
Post Reading Task for pair work (answer)
Find the information:
- Who likes reading comics? – Liz
- Who doesn't like reading newspapers? – Sue
- Who likes reading about computer games? – Rick
- Who doesn’t like reading political articles? – Mike
- Who likes reading about sport? – Mike
в) Скажіть погоджуєтесь ви чи не погоджуєтеся із їхніми думками.
5. Говоріння. Впр. 4 (с. 196).
а) Розпитайте своїх однокласників про їхні улюблені молодіжні журнали. Використайте питання, наведені нижче.
b) Робота у парах.
Speaking Card 1. Ask your partner about magazines and newspapers you see in the pictures. Example: Do you like reading newspapers? Do you like reading magazines?
|
Speaking Card 1. Answer your partner about magazines and newspapers you see in the pictures. Use the words for your answer: I prefer to read…., I find it interesting (boring)
(boring and dull) (interesting)
|
Speaking Card 2. Ask your partner about magazines and newspapers you see in the pictures. Example: Do you like reading newspapers? Do you like reading magazines?
|
Speaking Card 2. Answer your partner about magazines and newspapers you see in the pictures. Use the words for your answer: I prefer to read…., I find it interesting (boring)
(interesting) (entertaining)
|
Speaking Card 3. Ask your partner about magazines and newspapers you see in the pictures. Example: Do you like reading newspapers? Do you like reading magazines?
|
Speaking Card 3. Answer your partner about magazines and newspapers you see in the pictures. Use the words for your answer: I prefer to read…., I find it interesting (boring)
(entertaining, useful) (boring) |
III. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Впр. 4b (с. 196).
Зробіть коротеньку презентацію журналів, про які ви дізналися.
2. Підведення підсумків уроку.
а) Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.
б) Оцінювання учнів.