1
Клас: 8 Дата:____________ № уроку:___ Вчитель: ________________
Тема уроку: Географічні особливості країн світу.
Мета:
● Навчальна: поглибити знання учнів про різні частини світу; формувати навички вживання нових лексичних одиниць; удосконалювати навички вживання означеного артиклю the з географічними назвами.
● Розвиваюча: розвивати усі види пам’яті, критичне мислення, зв’язне усне й писемне мовлення; вміння ефективно працювати у малих групах, мовну здогадку, комунікативну активність і творчі здібності учнів.
● Виховна: виховувати інтерес до іноземної мови як неповторного засобу міжкультурного спілкування, бережне ставлення один до одного, потребу в емоційній культурі, ввічливість та доброзичливість у стосунках з людьми.
Обладнання: тематичні картки та наочно-граматичний матеріал теми.
Тип уроку: формування вмінь і навичок.
ХІД УРОКУ
I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
3. Введення в іншомовну атмосферу.
Фонетична зарядка.
Учням пропонується розділитися на команди та за 3 хвилини розподілити назви країн з континентом, на якому вони знаходяться, та з’єднати з прапором.
2
Europe |
Africa |
Asia |
North America |
Germany |
|
France |
|
Egypt |
|
Canada |
|
the USA |
|
China |
|
Ukraine |
|
Spain |
|
3
4. Перевірка домашнього завдання.
5. Мотивація навчальної діяльності.
II. Основна частина уроку
1. Введення нового лексичного матеріалу (с. 200).
Спершу показую учням картки, де зображені частини світу та запитую, що вони на них бачать?
Крім того, можна використати глобус та порівняти континенти: найбільший чи найменший, Україну з євродержавами.
2. Говоріння та письмо. Впр. 1 (с. 200).
а) Подивіться на слова, наведені нижче, та вирішіть, що це: столиці, країни чи континенти. Назвіть континенти.
Capital cities |
Countries |
Continents |
Rome (Italy) Washington DC (USA) Sydney (New South Wales) Kyiv (Ukraine) Paris |
France Italy Germany |
Asia North America Africa South America Australia Europe |
б) Подивіться на карту світу. Позначте континенти. Використайте слова із завдання а.
3. Аудіювання, читання та письмо. Впр. 2 (с. 200).
Подивіться і скажіть, які місця для проживання ви бачите на малюнках. Опишіть їх.
4
1. Яка країна знаходиться між Мексикою та Канадою?
2. Яка столиця Франції?
3. Де знаходиться Единбург?
4. Чи знаєте ви штати Америки що починаються з літери М?
5. Яка найдовша річка Африки?
6. Який найбільший континент?
7. Який найменший континент?
8. Яка назва моря, що знаходиться між Італією та Хорватією?
9. Яка назва океану, що знаходиться між Африкою та Австралією?
10. Яка назва гірського масиву, що знаходиться на заході Північної Америки?
11. Де знаходиться Дублін?
12. Вихідцем з якої країни є голландець?
13. Як називається річка, яка тече через Лондон?
1 – the United Stated of America; 2 – Paris; 3 – in Scotland; 4 – Montana, Michigan; 5 – the Nile; 6 – Asia; 7 – Australia; 8 – the Adriatic Sea; 9 – the Indian Ocean; 10 – the Rocky Mountains; 11 – in Ireland; 12 – the Netherlands or Adriatic Sea; 13 – the Thames.
4. Повторення граматичного матеріалу: означений артикль the з географічними назвами (с. 201).
5. Читання та письмо. Впр. 3 (с. 201).
Вставте артикль the або нічого.
1 – 0, the; 2 – The, 0; 3 – 0, the; 4 – 0; 5 – 0, the; 6 – 0, 0; 7 – the; 8 – 0.
6. Аудіювання, читання та говоріння. Впр. 4 (с. 202).
З’єднайте слова із їх значенням.
1 – g; 2 – h; 3 – b; 4 – f; 5 – c; 6 – e; 7 – d; 8 – a.
III. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Впр. 5 (с. 202), письмово.
Доповніть текст словами із рамки.
1 – enormous; 2 – kilometres; 3 – south; 4 – river; 5 – metres; 6 – highest mountain; 7 – inland; 8 – major; 9 – famous; 10 – popular.
2. Підведення підсумків уроку.
а) Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.
б) Оцінювання учнів.
T: Thank you for your hard work today. The lesson is over. Good-bye.