№ |
Дата |
Тема |
Очікуваний результат
|
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Усна/писемна взаємодія |
|||||
Розділ 1. Характер людини та професійні типи особистості (2 години) |
||||||||
1 |
04.09 |
Тема 1.1. Характер та темперамент людини |
Надає основну інформацію про характер та темперамент людини. Описує вплив характеру на професійне самовизначення. |
Active,ambitious, easygoing,proud, |
«To be» Subject pronouns. |
Ex. 1,2, p. 11-12 (workbook) |
|
|
2 |
11.09 |
Тема 1.2. Професійні типи
|
Надає основну інформацію про професійні типи особистості. Обговорює професійні якості працівника |
Talented,patient,calm,quiet,tolerant,intelligent,stubborn,generous |
Have got, Possessive adjectives, Pronouns «whose» |
Ex. 6, 7, p. 14 (workbook) |
|
|
Розділ 2. Плани на майбутнє, вибір професії (4 години) |
||||||||
3 |
18.09 |
Тема 2.1. Актуальні професії ринку праці України |
Орієнтується у розмаїтті професій.
|
bank clerk, HR manager, insurance broker, TV presenter, composer, sculptor, journalist, painter, photographer, architect, entrepreneur, jeweler
|
Past simple |
|
Ex. 4, p. 7 (grammar ) |
|
4 |
25.09 |
Тема 2.2. Актуальні професії ринку праці закордоном. |
Орієнтується у розмаїтті професій за кордоном
|
Pastry chef , hairdresser, policeman , psychologist , security guard |
Used to |
|
Unit 25, p 50-51 |
|
5 |
02.10 |
Тема 2.3. Пошук роботи Пошук роботи. Оголошення про роботу. |
Перекладає оголошення про роботу. Орієнтується в правилах підготовки до інтерв’ю та нормах поведінки під час його проведення. |
|
Present Continuous and Past Simple |
|
|
|
6 |
09.10 |
Тема 2.4. Влаштування на роботу Влаштування на роботу, інтерв’ю при влаштуванні на роботу. |
Вміє вести бесіду під час інтерв’ю при влаштуванні на роботу. Аналізує можливості використання набутої компетентності в інших сферах діяльності. |
|
Past Continuous and Past Simple |
|
|
|
Розділ 3. Навчальні предмети та їх роль при виборі професій сучасного ринку праці (2 години) |
||||||||
7 |
16.10 |
Тема 3.1. Система освіти
|
Визначає роль освіти в житті людей. Знаходить схожі риси та відмінності в структурі системи освіти України та країни, мова якої вивчається.
|
Certificate , degree , diploma , qualification ,
|
Past Continuous and Past Simple |
Ex. 12(a), p. 31 (workbook) |
|
|
8 |
23.10 |
Тема 3.2. Роль шкільних навчальних предметів
|
Обґрунтовує вплив навчальних предметів на професійне самовизначення. Розповідає про свої захоплення, інтереси. |
|
|
|
Ex. 1,2,3, p. 37 (workbook) |
|
Розділ 4. Професії сфер побутового обслуговування та харчових технологій своєї країни та країни, мова якої вивчається ( 6 годин) |
||||||||
9 |
06.11 |
Тема 4.1. Професії сфери побутового обслуговування |
Описує професії сфери побутового обслуговування та харчових технологій.
|
|
Present Perfect |
|
Ex. 4 p. 8 (grammar) |
|
10 |
13.11 |
Тема 4.2. Основи професійного спілкування.
|
Уміє вести елементарні бесіди виробничого характеру.
|
|
Present Perfect |
|
|
|
11 |
20.11 |
Тема 4.3. Професії сфери харчування
|
Описує професії сфери побутового обслуговування та харчових технологій. |
Administration , guest service , secretary , door man , host , hostess , bell man , maid , housekeeper , gardener , plumber , baker , butcher , bartender , chef , cook , |
Present Perfect |
|
Ex. 5, p. 8 (grammar) |
|
12 |
27.11 |
Тема 4.4. Професії сфери харчування своєї країни та країни, мова якої вивчається. Основи професійного спілкування
|
Характеризує типи громадських місць харчування. Уміє вести елементарні бесіди виробничого характеру.
|
|
Past Perfect |
|
Ex. 6, p. 9 (grammar) |
|
13 |
04.12 |
Тема 4.5. Місця харчування. |
Уміє вести бесіду у місцях громадського харчування. |
|
Past Perfect |
|
Ex. 7, p. 12 (grammar) |
|
14 |
11.12 |
Тема 4.6. Замовлення їжі, оплата рахунку. |
Уміє вести бесіду замовлення їжі, оплата рахунку. |
|
Future Perfect |
|
|
|
Розділ 5. Сфера інформаційних технологій та сучасні ІТ професії (7 годин) |
||||||||
15 |
18.12 |
Тема 5.1. Сучасні ІТ професії. |
Обговорює актуальні ІТ професії.
|
Database administrator , programmer , software developer , web designer , web developer , translator , copywriter |
Future Perfect |
|
|
|