Календарно-тематичне планування. Фізкультура. 4 клас. За програмою О.Савченко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено згідно Типової освітньої програми під керівництвом Савченко О.Я. 3-4 клас, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22. В плануванні вказано мету та завдання курсу, освітні технології та очікувані результати.
Перегляд файлу

Мета навчання фізичної культури:  всебічний фізичний розвиток особистості учня засобами фізкультурної та ігрової діяльності, формування в молодших школярів ключових фізкультурних компетентностей, ціннісного ставлення до фізичної культури, спорту, фізкультурно-оздоровчих занять та виховання фізично загартованих і патріотично налаштованих громадян України.

Завдання курсу:

  •      виховання в молодших школярів розуміння значущості занять фізичними вправами, спортивними іграми як важливого засобу зміцнення здоров’я, отримання задоволення, гартування тіла та характеру, самовираження, соціальної взаємодії у процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності;
  •         формування в учнів здатності володіння різними способами рухової діяльності, виконання фізичних вправ; уміння грати в рухливі та спортивні ігри за спрощеними правилами;
  •          розвиток в молодших школярів здатності встановлювати причинно- наслідкові зв’язки позитивних та негативних чинників щодо стану свого здоров’я та фізичного розвитку;
  •            використовувати різні способи пошуку корисної інформації у довідникових джерелах, у тому числі за допомогою інформаційно- комунікативних технологій і критичного мислення;
  •        формування в учнів здатності творчо застосовувати набутий досвід з фізичної культури, використовувати сили природи для зміцнення здоров’я та фізичного вдосконалення;
  •          розвиток в молодших школярів здатності використовувати навички самоконтролю і самооцінювання свого фізичного стану, дотримуватися санітарно-гігієнічних правил та безпечної поведінки в процесі фізкультурно- оздоровчої діяльності;
  •       розвиток в учнів здатності спілкуватися і взаємодіяти з дорослими й однолітками, співпрацювати та досягати спільних командних цілей у процесі спортивно-ігрової діяльності, використовувати термінологічний апарат з фізичної культури рідною мовою під час фізкультурно-оздоровчої діяльності;
  •      виховання в молодших школярів емоційно-ціннісного ставлення до занять фізичною культурою та спортом, здатності добирати фізичні вправи для розвитку фізичних якостей з урахуванням індивідуальних можливостей, бажання керуватися правилами безпечної і чесної гри, уміння боротися, вигравати і програвати; формування зацікавленості досягненнями українських спортсменів на Олімпійських іграх та інших спортивних змаганнях.

 

    Освітні технології:

технології інтегративного навчання, здоров’язбережувальні технології, рухливі ігри, змагання, спортивні ігри; квести.

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

3 години на тиждень

Календарно-тематичне планування складено згідно Типової освітньої програми під керівництвом Савченко О.Я. 3-4 клас, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України  від 12.08.2022 року № 743-22

Очікувані результати навчання:

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Зміст навчання

Рухова діяльність

має уявлення про фізичне виховання в Запорізькій

Січі;

Фізичне виховання в

Запорізькій Січі.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково- м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2];

Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової,

серцево-судинної та дихальної системи організму.

володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО

1.2];

Закономірності моделювання рухової

діяльності

виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки

розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

Культура рухів з елементами гімнастики: організовуючі вправи.

виконує загальнорозвивальні вправи в парах, з великими м’ячами, з обручами, з гантелями (500 г) [4 ФІО 1.3];

Загальнорозвивальні вправи в парах, з великими м’ячами, з

обручами, з гантелями (500г)

розрізняє та виконує сід ноги нарізно на паралельних брусах (хлопці); виси та упори упор на низьких паралельних брусах; махом однієї та поштовхом другої ноги переворот в упор на низькій перекладині (хлопці); махом однієї та поштовхом другої ноги переворот в упор на нижню жердину (дівчата); із упору на низькій

перекладині (хлопці) і на нижній жердині (дівчата) зіскок з поворотом на 90˚ [4 ФІО 1.2];

Фізичні вправи на низьких паралельних брусах.

елементи акробатики: “міст” із положення стоячи допомогою); стійка на голові й руках із зігнутими

ногами (хлопці, з допомогою) [4 ФІО 1.2];

Елементи акробатики.

володіє навичками пересувань:

ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; біг 30 м з низького старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера [4 ФІО 1.1];

танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1];

лазіння по вертикальному канату в три прийоми; лазіння по горизонтальному канату; подолання лазінням [4 ФІО 1.1];

Вправи для оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг).

 

 

Танцювальні кроки.

 

 

Лазіння по вертикальному та горизонтальному канату.

володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 4 м на дальність відскоку;

метання м’яча з різних вихідних положень [4 ФІО 1.2];

Вправи для формування навичок володіння малим м’ячем.


 

[4 ФІО 1.3];

 

виконує вправи з великим м’ячем:

елементи баскетболу – ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

елементи футболу удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

елементи гандболу ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці парах, трійках,

колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем.

Елементи баскетболу. Елементи футболу.

Елементи гандболу.

застосовує вивчені прийоми в іграх міні-баскетболу, міні-футболу та міні-гандболу [4 ФІО 1.3]; [4 ФІО 3.2];

[4 ФІО 3.2]; [4 ФІО 3.3];

Гра в міні-баскетбол, міні-футбол та міні-гандбол.

виконує:

стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків; стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук (дівчата) [4 ФІО 1.1]; стрибки у висоту з розбігу способом “переступання” [4 ФІО 1.1];

стрибки у довжину з розбігу 7–9 кроків способом “зігнувши ноги”[4 ФІО 1.1];

 

Стрибки зі скакалкою.

 

Cтрибки у висоту з розбігу способом “переступання”.

Стрибки у довжину з розбігу способом “зігнувши ноги”.

виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей:

сили загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами (вага – 1 кг), з гантелями (500 г); сидячи згинання та розгинання рук в упорі ззаду (руки на гімнастичній лаві); утримування ніг під кутом 45˚ у положенні лежачи на спині [4 ФІО 2.3];

швидкості біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м; біг з прискоренням за сигналом; багатократні кидки м’яча у стіну в максимальному темпі [4 ФІО 2.3]; витривалості повторний біг 3-5 по 30 м; стрибки зі скакалкою до 2хв.; рівномірний біг до 6 хв [4 ФІО 2.3]; гнучкості                            вправи              на              розтягування              в              парах; пружинчасті похитування у положенні “шпагат” різних              площинах);              нахили тулуба назад у різних вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень [4 ФІО 2.3];

координації подолання смуги перешкод (разом з

 

 

Фізичні вправи для розвитку сили.

 

 

Фізичні вправи для розвитку швидкості.

 

 

Фізичні вправи для розвитку витривалості.

 

Фізичні вправи для розвитку гнучкості.


 

акробатичними елементами, висами перелізаннями); “човниковий” біг [4 ФІО 2.3];

Фізичні вправи для розвитку координації.

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості;

дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави тазапобігання плоскостопості.

Правила дотримання вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави              та запобігання плоскостопості.

Ігрова та змагальна діяльність

 

бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

Рухливі ігри.

Техніка і тактика спортивних ігор (баскетбол, футбол,

гандбол, волейбол).

Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

п/п

Тема уроку

 

Дата

Примітка

Наскрізні змістовні лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток. Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека. Підприємливість та фінансова грамотність

1.

Організаційні вправи. Первинний інструктаж з безпеки за інструкціями №      Фізичне виховання в Запорізькій Січі. Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м’язової та дихальної систем організму. Загальнорозвивальні вправи на місці. Рухливі ігри

01/09

 

2.

 

О.В. Олімпійські чемпіони України. Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму. Загальнорозвивальні вправи на місці. Рухливі ігри, естафети.

02/09

 

3.

 

О.В. Загальнороз­вивальні вправи на місці. Культура рухів з елементами  гімнастики: організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям, поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали. Рухливі ігри, естафети.

05/09

 

4

 

Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Культура рухів з елементами  гімнастики: організовуючі вправи перешикування із колони  по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям. Рухлива гра , естафети.

08/09

 

5

 

Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Культура рухів з елементами         гімнастики: організовуючі вправи перешикування  . Рухлива гра, естафети.

09/09

 

6

 

Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи в  парах. Вправи для оволодіння навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м.  Рухлива гра, естафети.

10/09

 

7

 

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з великими м’ячами.

 Вправи для оволодіння навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Рухлива гра, естафети.

12/09

 

8

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з великими м’ячами. Вправи для оволодіння навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м.  Рухлива гра, естафети.

15/09

 

9

 

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з великими м’ячами. Вправи для оволодіння навичками пересувань: біг 30 м  з низького старту; біг по прямій; фінішування.  Рухлива гра, естафети.

16/09

 

10

 

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з обручами. Вправи для оволодіння навичками пересувань: біг 30 м  з низького старту; біг по прямій; фінішування. Рухлива гра, естафети.

19/09

 

11

 

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з обручами. Вправи для оволодіння навичками пересувань: біг 30 м  з низького старту; біг по прямій; фінішування. Рухлива гра, естафети.

22/09

 

12

 

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з обручами. Вправи для оволодіння навичками пересувань:  біг зі зміною лідера. Рухлива гра, естафети.

23/09

 

13

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з обручами. Вправи для оволодіння навичками пересувань:  біг зі зміною лідера. Рухлива гра, естафети.

26/09

 

14

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з обручами. Вправи для оволодіння навичками пересувань:  біг зі зміною лідера. Рухлива гра, естафети.

29/09

 

15

 

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з гантелями (500г). Вправи для формування навичок  володіння малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 4 м на дальність відскоку.  Рухлива гра, естафети.

30/09

 

16

 

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з гантелями (500г).  Вправи для формування навичок  володіння малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 4 м на дальність відскоку. Рухлива гра, естафети.

03/10

 

17

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з гантелями (500г).  Вправи для формування навичок  володіння малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 4 м на дальність відскоку. Рухлива гра, естафети.

06/10

 

18

ОВ. Загальнорозвивальні вправи з гантелями (500г). Вправи для формування навичок  володіння малим м’ячем: метання м’яча з різних вихідних положень. Рухлива гра, естафети.

07/10

 

19

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок         володіння великим м’ячем. Елементи футболу удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника. Гра в міні-футбол

10/10

 

20

 

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок  володіння великим м’ячем. Елементи футболу удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника. Гра в міні-футбол

13/10

 

21

 

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок  володіння великим м’ячем. Елементи футболу удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника. Гра в міні-футбол

14/10

 

22

 

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок  володіння великим м’ячем. Елементи футболу удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника. Гра в міні-футбол

 

17/10

 

23

 

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок  володіння великим м’ячем. Елементи футболу удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника. Гра в міні-футбол

20/10

 

24

 

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи футболу удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника. Гра в міні-футбол

21/10

 

25

 

ОВ. Вправи для формування навичок   володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу - ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Гра в міні-баскетбол

22/10

 

26

 

ОВ. Вправи для формування навичок   володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу - ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Гра в міні-баскетбол

24/10

 

27

 

ОВ. Вправи для формування навичок    володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу - ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Гра в міні-баскетбол

27/10

 

28

 

ОВ. Вправи для формування навичок    володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу - ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Гра в міні-баскетбол

28/10

 

29

 

ОВ. Вправи для формування навичок    володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу - ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Гра в міні-баскетбол

07/11

 

30

 

ОВ. Вправи для формування навичок    володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу - ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення  м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Гра в міні-баскетбол

10/11

 

31

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок    володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці парах, трійках,

колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою.  Гра в міні-гандбол

11/11

 

32

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок    володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці парах, трійках,

колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою.  Гра в міні-гандбол

14/11

 

33

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок    володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці парах, трійках,

колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою.  Гра в міні-гандбол

17/11

 

34

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок    володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці парах, трійках,

колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою.  Гра в міні-гандбол

18/11

 

35

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок    володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці парах, трійках,

колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою.  Гра в міні-гандбол

21/11

 

36

ОВ. ЗРВ. Вправи для формування навичок    володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці парах, трійках,

колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою.  Гра в міні-гандбол

24/11

 

37

 

ОВ. ЗРВ з набивними               м’ячами (вага – 1 кг) .  Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак”. Фізичні вправи для  розвитку сили: сидячи згинання та розгинання рук в упорі ззаду (руки на гімнастичній лаві); утримування ніг під кутом 45˚ у положенні лежачи на спині.   Рухлива гра, естафети.

25/11

 

38

 

ОВ. ЗРВ з набивними               м’ячами (вага – 1 кг) .  Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак”. Фізичні вправи для  розвитку сили: сидячи згинання та розгинання рук в упорі ззаду (руки на гімнастичній лаві); утримування ніг під кутом 45˚ у положенні лежачи на спині.   Рухлива гра, естафети.

28/11

 

39

 

ОВ. ЗРВ з набивними               м’ячами (вага – 1 кг) .  Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак”. Фізичні вправи для  розвитку сили: сидячи згинання та розгинання рук в упорі ззаду (руки на гімнастичній лаві); утримування ніг під кутом 45˚ у положенні лежачи на спині.   Рухлива гра, естафети.

01/12

 

40

 

ОВ.. Фізичні вправи: махом однієї та поштовхом другої ноги переворот в упор на низькій перекладині (хлопці); махом однієї та поштовхом другої ноги переворот в упор на нижню жердину (дівчата); із упору на низькій перекладині (хлопці) і на нижній жердині (дівчата) зіскок зповоротом на 90˚

02/12

 

41

 

ОВ Фізичні вправи: махом однієї та поштовхом другої     ноги переворот в упор на низькій перекладині (хлопці); махом однієї та поштовхом другої ноги переворот в упор на нижню жердину (дівчата); із упору на низькій перекладині (хлопці) і на нижній жердині (дівчата) зіскок з поворотом на 90˚

05/12

 

42

 

ОВ.  Фізичні вправи на низьких  паралельних брусах. Сід ноги нарізно на паралельних брусах (хлопці); виси та упори упор на низьких паралельних брусах. Рухлива гра, естафети

08/12

 

43

 

ОВ. Фізичні вправи на низьких  паралельних брусах. Сід ноги нарізно на паралельних брусах (хлопці); виси та упори упор на низьких паралельних брусах. Рухлива гра, естафети

09/12

 

44

 

ОВ. Елементи акробатики. “Міст” із положення стоячи допомогою); стійка на голові й руках із зігнутими

ногами (хлопці, з допомогою). Рухлива гра, естафети.

10/12

 

45

 

ОВ. Елементи акробатики. “Міст” із положення стоячи допомогою); стійка на голові й руках із зігнутими

ногами (хлопці, з допомогою). Рухлива гра, естафети.

12/12

 

46

 

ОВ. Елементи акробатики. “Міст” із положення стоячи допомогою); стійка на голові й руках із зігнутими

ногами (хлопці, з допомогою).  Рухлива гра, естафети.

15/12

 

47

 

ОВ. Лазіння по вертикальному канату в три прийоми; лазіння по горизонтальному канату; подолання перешкод лазінням.   Рухлива гра, естафети.

16/12

 

48

 

ОВ.. ЗРВ з обручами. Лазіння по вертикальному канату в три прийоми; подолання перешкод лазінням .  Рухлива гра, естафети.

19/12

 

49

 

ОВ. ЗРВ з обручами. Лазіння лазіння по горизонтальному канату; подолання перешкод лазінням .  Рухлива гра, естафети.

22/12

 

50

 

ОВ. ЗРВ з обручами. Лазіння лазіння по горизонтальному канату; подолання перешкод лазінням .  Рухлива гра, естафети.

23/12

 

51

 

ОВ. Фізичні вправи для   розвитку гнучкості. вправи на розтягування в парах;      пружинчасті похитування у положенні “шпагат”   різних              площинах);              нахили тулуба назад у різних  вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень. Рухлива гра, естафети

24/12

 

52

 

ОВ. Фізичні вправи для   розвитку гнучкості. вправи на розтягування в парах;      пружинчасті похитування у положенні “шпагат”   різних              площинах);              нахили тулуба назад у різних  вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень. Рухлива гра, естафети

26/12

 

53

 

ОВ. Фізичні вправи для   розвитку гнучкості. вправи на розтягування в парах;      пружинчасті похитування у положенні “шпагат”   різних              площинах);              нахили тулуба назад у різних  вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті  нахили тулуба із різних вихідних положень. Рухлива гра, естафети

29/12

 

54

 

ОВ. Фізичні вправи для розвитку  координації. подолання смуги перешкод (разом з акробатичними елементами, висами перелізаннями), “човниковий” біг. Рухлива гра.

30/12

 

2 семестр

55

 

ОВ. Фізичні вправи для розвитку  координації. подолання смуги перешкод (разом з акробатичними елементами, висами перелізаннями), “човниковий” біг. Рухлива гра.

 

 

56

 

ОВ. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Повторний біг 3-5 по 30 м.  Стрибки зі скакалкою до 2 хв.   Рухлива гра, естафети.

 

 

57

 

ОВ. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Повторний біг 3-5 по 30 м. Стрибки зі скакалкою до 2 хв.  Рухлива гра, естафети.

 

 

58

 

ОВ Фізичні вправи для розвитку швидкості. Біг з високим підніманням стегна через  предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних  вихідних положень на дистанцію 10-15 м; біг з прискоренням за сигналом. Рухлива гра, естафети.

 

 

59

 

ОВ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Багатократні кидки м’яча  у стіну в максимальному темпі. Рухлива гра, естафети.

 

 

60

 

ОВ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Багатократні кидки м’яча  у стіну в максимальному темпі. Рухлива гра, естафети.

 

 

61

 

ОВ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Багатократні кидки м’яча  у стіну в максимальному темпі. Рухлива гра, естафети.

 

 

62

 

ОВ. ТМЗ правила безпеки при заняттях у спортивній залі. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. Фізичні вправи для розвитку  координації . Подолання смуги перешкод з акробатичними елементами.   Комплекс вправ для профілактики плоскостопості.  Рухлива гра, естафети.

 

 

63

 

ОВ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи з малим м'ячем. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Фізичні вправи для розвитку  координації . Подолання смуги перешкод з акробатичними елементами.  Рухлива гра, естафети.

 

 

64

 

ОВ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи з малим м'ячем. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості.  Рухлива гра, естафети.

 

 

65

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

66

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

67

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

68

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча  у вертикальну ціль. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

69

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча  у вертикальну ціль. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

70

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча  у вертикальну ціль. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

71

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ведення м'яча). Рухлива гра, естафети.

 

 

72

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ведення м'яча).  Рухлива гра, естафети.

 

 

73

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ведення м'яча). Рухлива гра, естафети.

 

 

74

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи з великим м'ячем: елементи волейболу (утримання м'яча, кидки м’ча у вертикальну та горизонтальну ціль, кидки м’яча через сітку. Рухлива гра, естафети.

 

 

75

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи з великим м'ячем: елементи волейболу (утримання м'яча, кидки м’ча у вертикальну та горизонтальну ціль, кидки м’яча через сітку. Рухлива гра, естафети.

 

 

76

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи з великим м'ячем: елементи волейболу (утримання м'яча, кидки м’ча у вертикальну та горизонтальну ціль, кидки м’яча через сітку. Рухлива гра, естафети.

 

 

77

 

ОВ.  ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. Рухлива гра, естафети.

 

 

78

 

ОВ. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. Рухлива гра, естафети.

 

 

79

 

ОВ.  ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах.  Рухлива гра, естафети.

 

 

80

 

ОВ.  ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухлива гра, естафети.

 

 

81

ОВ.  ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухлива гра, естафети.

 

 

82

ОВ.  ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків; стрибки, обертаючи скакалку  вперед із перехрещуванням рук (дівчата). Рухлива гра, естафети.

 

 

83

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу.  Стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”.  Рухлива гра, естафети.

 

 

84

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”.  Рухлива гра, естафети.

 

 

85

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”.  Рухлива гра, естафети.

 

 

86

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра, естафети.

 

 

87

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра, естафети.

 

 

88

ОВ. ТМЗ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи - стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра, естафети.

 

 

89

ОВ. ТМЗ.  ЗРВ в русі. Повторення  вправ на відчуття правильної постави та вправ для запобігання плоскостопості. Фізичні вправи для розвитку  координації . Подолання смуги перешкод з акробатичними елементами. Рухлива гра, естафети.

 

 

90

ОВ. ЗРВ в русі. Вдосконалення  вправ на відчуття правильної постави та вправ для запобігання плоскостопості. Фізичні вправи для розвитку  координації . Подолання смуги перешкод з акробатичними елементами. Рухлива гра, естафети.

 

 

91

ОВ. ТМЗ.  ЗРВ в русі. Закріплення  вправ на відчуття правильної постави та вправ для запобігання плоскостопості. Фізичні вправи для розвитку  координації . Подолання смуги перешкод з акробатичними елементами.  Рухлива гра, естафети.

 

 

92

ОВ. ТМЗ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок. Вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

93

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок. Вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

94

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок.  Вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

95

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок. Вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

96

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок. Вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

97

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок. Вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети.

 

 

98

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рівномірний біг до 6 хв Рухлива гра, естафети.

 

 

99

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рівномірний біг до 6 хв.  Рухлива гра, естафети.

 

 

100

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рівномірний біг до 6 хв. Рухлива гра, естафети.

 

 

101

 

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рівномірний біг до 6 хв. Рухлива гра, естафети.

 

 

102

ОВ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рівномірний біг до 6 хв.  Рухлива гра, естафети.

 

 

103

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рівномірний біг до 6 хв. Рухлива гра, естафети.

 

 

104

ОВ.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рівномірний біг до 6 хв. Рухлива гра, естафети.

 

 

105

ОВ.    ЗРВ в русі. Підсумки урок за рік. Рухлива гра, естафети.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Татарінова Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гук Богдан
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Водько Ярослава
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 січня 2023
Переглядів
23637
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку