|
Календарне планування з геометрії для 7 класу на 2023 - 2024 навчальний рік |
|
За підручником «Геометрія, 7» (автори О.С.Істер). – Київ: Генеза, 2016 |
||
Усього – 70 годин, 2 год на тиждень І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 годин |
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
за програмою |
за планом |
|
||
1 |
Елементарні геометричні фігури та їх властивості |
8 |
8 |
1 |
2 |
Взаємне розміщення прямих на площині |
12 |
20 |
2 |
3 |
Трикутники. Ознаки рівності трикутників |
22 |
26 |
2 |
4 |
Коло і круг. Геометричні побудови |
8 |
10 |
1 |
5 |
Резерв |
20 |
- |
- |
6 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
- |
6 |
1 |
Усього |
70 |
70 |
|
|
Контрольні роботи |
6 |
7 |
7 |
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Примітка |
|||
Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год)
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками формулює властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання та відкладання відрізків і кутів класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті) вимірює та обчислює довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання зображує та знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
||||||
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Сторінки підручника |
|||
Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год) |
||||||
1 |
01.09 |
Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь |
6-8 |
|||
2 |
|
Взаємне розміщення прямої і точки. Три аксіоми |
7-8 |
|||
3 |
|
Відрізок. Вимірювання відрізків |
11-13 |
|||
4 |
|
Відстань між двома точками |
12-13 |
|||
5 |
|
Кут. Вимірювання кутів |
16-18 |
|||
6 |
|
Види кутів. Бісектриса кута |
17-18 |
|||
7 |
|
Підсумковий урок |
|
|||
8 |
|
Контрольна робота № 1 «Елементарні геометричні фігури та їх властивості» |
|
|||
Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗміщення ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (20 год)
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті пояснює:
формулює:
вимірює та обчислює відстань від точки до прямої зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих; ознаки паралельності прямих застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
||||||
Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (20 год) |
||||||
9 |
|
АКР. Аксіоми, теореми, означення. |
25-26 |
|||
10 |
|
Суміжні кути |
27 |
|||
11 |
|
Властивості суміжних кутів |
27 |
|||
12 |
|
Вертикальні кути, їх властивість. |
29-30 |
|||
13 |
|
Розв’язування простих задач на суміжні та вертикальні кути |
27-30 |
|||
14 |
|
Розв’язування задач на суміжні та вертикальні кути |
27-30 |
|||
15 |
|
Кут між двома прямими, що перетинаються |
30 |
|||
16 |
|
Контрольна робота № 2 «Суміжні та вертикальні кути» |
|
|||
17 |
|
Перпендикулярні прямі, їх властивості |
35-37 |
|||
18 |
|
Перпендикуляр з точки до прямої |
36-37 |
|||
19 |
|
Відстань від точки до прямої |
37 |
|||
20 |
|
Паралельні прямі, їх властивості |
40-42 |
|||
21 |
|
Побудова прямої, паралельної до даної |
40-42 |
|||
22 |
|
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. |
45-46 |
|||
23 |
|
Внутрішньо-односторонні та внутрішньо-різносторонні кути |
45 |
|||
24 |
|
Ознаки паралельності прямих. |
45-46 |
|||
25 |
|
Властивість паралельних прямих |
51-52 |
|||
26 |
|
Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
52-53 |
|||
27 |
|
Підсумковий урок з теми «Взаємне розміщення прямих на площині» |
|
|||
28 |
|
Контрольна робота № 3 «Взаємне розміщення прямих на площині» |
|
|||
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (26 год)
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур пояснює, що таке рівні фігури формулює:
класифікує трикутники за сторонами і за кутами наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур пояснює, що таке рівні фігури формулює:
класифікує трикутники за сторонами і за кутами
зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивості кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
||||||
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (26 год) |
||||||
29 |
|
АКР. Трикутник і його елементи |
70-71 |
|||
30 |
|
Трикутник і його елементи |
70-71 |
|||
31 |
|
Сума кутів трикутника |
98 |
|||
32 |
|
Рівність геометричних фігур |
73-74 |
|||
33 |
|
Перша ознака рівності трикутників |
76-77 |
|||
34 |
|
Друга ознака рівності трикутників |
77-78 |
|||
35 |
|
Розв’язування задач на перші дві ознаки рівності трикутників |
76-78 |
|||
36 |
|
Види трикутників. |
82-83 |
|||
37 |
|
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
83 |
|||
38 |
|
Висота, бісектриса і медіана трикутника |
87-88 |
|||
39 |
|
Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
89 |
|||
40 |
|
Третя ознака рівності трикутників |
92-93 |
|||
41 |
|
Розв’язування задач на ознаки рівності трикутників |
|
|||
42 |
|
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|||
43 |
|
Контрольна робота № 4 «Ознаки рівності трикутників» |
|
|||
44 |
|
АКР. Сума кутів трикутника |
98-100 |
|||
45 |
|
Розв’язування задач на знаходження невідомого кута трикутника |
98-100 |
|||
46 |
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості. |
104 |
|||
47 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами трикутника |
105 |
|||
48 |
|
Прямокутник трикутник, його елементи |
108 |
|||
49 |
|
Властивості прямокутних трикутників. |
108-109 |
|||
50 |
|
Ознаки рівності прямокутних трикутників. |
108-110 |
|||
51 |
|
Нерівність трикутника |
115 |
|||
52 |
|
Співвідношення між сторонами трикутника |
115-116 |
|||
53 |
|
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|||
54 |
|
Контрольна робота № 5 «Трикутники» |
|
|||
Тема 4. КОЛО І КРУГ (10 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; формулює: · означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;
· властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника; зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника; виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
||||||
Тема 4. КОЛО І КРУГ (10 год) |
||||||
55 |
|
АКР. Коло. Круг. |
127-130 |
|||
56 |
|
Елементи кола і круга |
127-130 |
|||
57 |
|
Дотична до кола, її властивості. |
133-135 |
|||
58 |
|
Коло, вписане в трикутник |
137-138 |
|||
59 |
|
Коло, описане навколо трикутника |
141-142 |
|||
60 |
|
Взаємне розміщення двох кіл |
145-146 |
|||
61 |
|
Геометричне місце точок |
149-152 |
|||
62 |
|
Задачі на побудову та їх розв’язування |
155-159 |
|||
63 |
|
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|||
64 |
|
Контрольна робота № 6 «Коло. Круг. Геометричні побудови» |
|
|||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (7 год)
|
||||||
65 |
|
Повторення матеріалу про паралельні та перпендикулярні прямі. |
|
|||
66 |
|
Повторення матеріалу про трикутник і його елементи, види трикутників, про ознаки рівності трикутників |
|
|||
67 |
|
Повторення матеріалу про рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
|
|||
68 |
|
Повторення матеріалу про прямокутний трикутник |
|
|||
69 |
|
Підсумкова контрольна робота № 7 |
|
|||
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|||