Календарно-тематичне планування на ІІ семестр 2018 – 2019 н.р.
Тематичні заняття |
Індивідуальна виховна робота |
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Дата |
Спортивні години, оздоровчі заходи |
|
Тиждень здоров҆я |
|||||
Складання міні-розповіді «Найкращий день моїх зимових канікул» Конкурс «Найкращий щедрівник» Вивчення пісні «Щедрівочка» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор |
14.01
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
Виховна година «Державні, релігійні та народні свята України». Вивчення народних прикмет та прислів’їв про зиму. |
15.01
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Захист снігової фортеці», «Перестрілка» |
|||
Година здоров’я «Як захиститися від грипу та застуди». Турнір паперових фантазій «Працюємо з орігамі»
|
16.01
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. Відвідування годівничок. Допомога пернатим друзям. |
|||
Екологічне заняття «Ми пізнаємо цінність води лише коли колодязь пересихає». Обговорення оповідання В.О. Сухомлинського «Камінь» |
17.01
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВІ Зимові розваги. Рухливі ігри «Мишоловка», «Розірвані ланцюги» |
|||
Безпека життєдіяльності «Бережи зір із дитинства». Розучування вправ для проведення щоденної гімнастики для очей. Складання пам’ятки «Я бережу зір»
|
18.01 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ для зміщення мускулатури спини. Рухлива гра «Мисливці та звірі». |
|||
Тиждень «Я і моя Батьківщина» |
|||||
Казкова вікторина «Книжка добрий, мудрий друг, книжка знає все навкруг!» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і1 вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, під час прогулянки, рухливих ігор. |
21.01 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами взимку. Зимові розваги: гра у сніжки, ліплення снігової баби. |
|
Усний журнал до дня Соборності України « Є у нас одна країна – то прекрасна Україна». |
|
22.01 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Море хвилюється», «Метелики». Спостереження за погодними умовами |
||
Дорожня абетка «Світлофор стоїть високо – має три чарівних ока.» Відверта розмова «Чемна, лагідна дитина – гордість кожної родини» |
Створення пам’ятки «Веселий світлофор» |
23.01 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі естафети і змагання. Рухливі ігри «Мисливці і качки», «Плутанина». |
||
Абетка моральних заповідей «Не той друг, що медом маже, а той, хто правду каже»
|
Поради лікаря Айболита «Здоров’я – це сила, здоров’я – це клас, хай буде здоров’я у вас і у нас» |
24.01 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Складання міні-розповіді «Зима-чарівниця». Рухливі ігри за вибором дітей |
||
Година спілкування «Жити – Батьківщині служити». Школа Ввічливості «Дружбу в життя понесемо зі школи, друга в біді не залишимо школи». |
|
25.01 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Змагання «Веселі старти». Рухливі ігри за вибором дітей. |
||
Тиждень «Заглянемо до бібліотеки» |
|||||
Казкова вікторина «Моя улюблена казка». Бесіда «Як поводитися з книгою». Виготовлення закладок. |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, рухливих ігор. |
28.01 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за кольором неба та формою хмаринок. Катання на лижах та санчатах. |
|
Профілактика простудних та інфекційних захворювань «Місяць лютий питає чи добре вдягнений та взутий». Конкурс народних прикмет «Лютий лютує, та весні дорогу готує» |
|
29.01 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Зимові розваги: гра у сніжки, ліплення снігової баби. Рухливі ігри за вибором дітей |
||
Абетка моральних заповідей «Не той друг, що медом маже, а той, хто правду каже». Бесіда «Твої права» |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор |
30.01 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами взимку. Допомога зимуючим птахам. Зимові розваги: ліплення фортеці |
||
Бібліотечний урок «Письменники рідного краю у книгах дива відкривають» Екскурсія до шкільної бібліотеки |
|
31.01 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за погодою: наявність опадів, стан неба, температура повітря, сила вітру. Рухливі ігри за вибором дітей. |
||
Година спілкування «Одяг буває різним: брудним і чистим». Малюнки на тему: «Зимові розваги» |
Урок здоров’я «Корисні звички вивчаємо – про своє здоров’я дбаємо» |
01.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сніжинками: колір, форма, розмір. Катання на санчатах. Ліплення сніговика. |
||
Тиждень початкової школи |
|||||
Гра-подорож «В гості до природи». Година спілкування: «Лелеки – птахи, що приносять щастя» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, рухливих ігор, під час перебування на ГПД
|
04.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі, за небом взимку. Рухливі ігри «Плутанина», «Заборонений рух». |
|
Сценізація «Казки зимового лісу». Квест-гра «Стежинками дружби» |
|
05.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами, їхньою поведінкою. Рухливі ігри: «Хустинка», «Кенгуру». |
||
КВК «Чудесна гра дає знання» Конкурс «Найкращий читець» |
Бесіда про небезпеку користування піротехнікою
|
06.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за калюжами, чому вони розтають, то замерзають? Рухливі ігри: «Мисливці та качки», «Влуч в ціль» |
||
Робота з дитячою книгою на вибір. Виховна година «Грамоти вчитися – завжди знадобиться» |
|
07.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за деревами: яке дерево, який його колір. Рухливі ігри: «Влуч в коло». «Запоріжець на Січі» |
||
Година спілкування «Скажи «Ні!» булінгу»
|
|
08.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ під музичний супровід. |
||
Тиждень ввічливості |
|||||
Виготовлення картини з круп. Виховна година «Ставлення в сім’ї, в школі, в повсякденному житті» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, під час роботи ГПД, рухливих ігор |
11.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Мисливці та качки" |
|
Проведення акції «Допоможемо нашим меншим братам взимку». Поповнення їжі у годівничках |
Створення пам’ятки «Як бути сильним та здоровим?» |
12.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за деревами в зимовому вбранні. Рухливі ігри: «Миші в коморі», «Пташки і кіт». |
||
Заняття з малювання «Малюю те, що відчуваю». Виготовлення квітки добра. |
|
13.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за ялинкою: як розміщені гілки, колір хвої. Рухливі ігри за вибором дітей. |
||
Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування Виготовлення валентинки з паперу та тканини. |
Бесіда «Як вберегтися від грипу» |
14.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Комплекс ЗРВІ на місці та у колі. |
||
Змагання «Хто краще? Хлопці чи дівчата?» Міні-дискотека
|
|
15.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за заметами снігу. Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Хто швидше?» |
||
Тиждень рідної мови |
|||||
Виховна година: «Шануємо рідну мову». Створення малюнків на тему: «Мова калинова» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, під час роботи ГПД, рухливих ігор. |
18.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Екскурсія до шкільного музею. Комплекс ЗРВІ у русі під музичний супровід. Рухливі ігри. |
|
Створення саморобної книги. Складання віршів на тему: «Сніжинки – балеринки» |
|
19.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сніжинкою, розгляд її під лупою. Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Влуч в ціль». |
||
Вивчення пісні «Як у нас на Україні». Квест «Як добре я знаю українську мову?»
|
Виховна година: «Правила дорожні знай – нещасні випадки уникай» |
20.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за брунькою на дереві. Комплекс ЗРВІ з м’ячем. Рухливі ігри: «Миші в коморі», «Іван-сундук». |
||
Рейд «Живи, книго». Відвідування бібліотеки. |
|
21.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Рухливі ігри за вибором дітей. |
||
Година спілкування: «Книга вчить, як на світі жить». Вивчення прислів’їв про мову. |
|
22.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за бурульками: як вони утворюються, і чому мають таку форму? Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Квач», «Плутанина». |
||
Тиждень юнацької книги |
|||||
Конструювання аплікацій із геометричних фігур. Конструювання кота.
|
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, під час рухливих ігор. |
25.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за деревами у відлигу. Комплекс ЗРВІ з хлопками. Рухливі ігри: «Мишки в коморі», «Плутанина» |
|
Круглий стіл «Вчинок – це реальна дiя. Намiри i недостойнi вчинки.». Бесіда: «Що допомагає уникати помилок, негативних наслiдкiв вчинкiв?» |
|
26.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри: «Хто швидше?», «Влуч в ціль», «Мисливці та качки». |
||
Лицарський турнір «Секрети вихованої людини». Хвилинка спілкування «Бережливе ставлення до книг» |
Хвилинка спілкування: « Як діяти в разі пожежі» |
27.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами: горобцями. Комплекс ЗРВІ під музичний супровід. Рухливі ігри: «Лисиця у курнику», «Пташки і кіт», «Влуч в ціль». |
||
Робота з книгою, дитячою періодикою. Акція «Допоможемо вилікувати книгу» |
|
28.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за положенням сонця на небі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
||
Читання твору В.Васильчука «Подружилися». Словникова робота. Вправа «Скажи одним словом». |
|
01.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за хмарами. Рухливі ігри: «Влуч у ціль», «Запорожець», «Плутанина». |
||
Тиждень сім'ї «Я і моя родина» |
|||||
Виготовлення аплікації з пластиліну «Машинка мого тата чи мами». Виховна година «Душі людської доброта» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, рухливих ігор. |
04.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за талим снігом: що відбувається? Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Мисливці та качки», «Влуч в ціль». |
|
Бесіда «Кришталевий дзвін зими». Година спілкування «Шануй батьків своїх». |
|
05.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба . Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Мишки в нірці», «Кіт та миші», «Хто швидше?». |
||
Читання творів В.Сухомлинського. Виховна година «Школа добрих вчинків» |
Бесіда «Як вберегти зір» |
06.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри: «Влуч в ціль», «Плутанина», «Прапорці» |
||
Створення малюнків «Моя родина». Проект «Родинне дерево». Виготовлення вітальних листівок до свята 8 березня |
|
07.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за погодою сьогодні. Комплекс ЗРВІ у русі під музичний супровід. Рухливі ігри за вибором дітей. |
||
Шевченківський тиждень |
|||||
Виховна година «Знай та бережи тварин». Бесіда: «Що таке Червона книга України?» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, під час рухливих ігор. |
11.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Екскурсія до краєзнавчого музею школи. Рухливі ігри: «Кіт і миші», «Подоляночка», «Влуч в ціль». |
|
Перегляд відеоматеріалу «Доброта в наших серцях». Бесіда «Здрастуй, пролісок!» |
|
12.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі Спостереження за бруньками на деревах. Рухливі ігри за вибором учнів. |
||
Виховна година: «Кобзар назавжди у наших серцях. Хто такий Т.Г. Шевченко» Вивчення одного з його віршів. |
|
13.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Кіт і миші», «Запорожець на Січі», «Іван Сундук». |
||
Конкурс «Кращий знавець творів українських письменників» |
Бесіда « У школі пішохідних наук» |
14.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі навесні. Комплекс ЗРВІ у русі. Рухливі ігри: «Хустинка», «Цуцик», «Ланцюг». |
||
Година спілкування «Слова вітання та прощання». Бесіда «Чесність та правдивість». |
|
|
15.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
Тиждень хімії |
|||||
Конструювання аплікацій із геометричних фігур. Конструювання Тітоньки Тортили. |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, рухливих ігор. |
18.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри: «Прапорці», «Влуч в ціль». |
|
Бесіда «Перша зелень весни» Виховна година «Ти і твої рідні». |
|
19.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Рухливі ігри: «Кіт та миші», «Мисливець та качки». |
||
Виховна година «Казковий калейдоскоп». Хвилина спілкування «Неси добро у світ природи» |
Бесіда «Увага! Дорога!» |
20.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за бруньками, які розпускаються. Комплекс ЗРВІ у русі. Рухливі ігри: «Хустинка», «Ланцюг», «Хто швидше?». |
||
Дослід «Чи є повітря у грунті?» Година спілкування « У світі так багато професій». |
|
21.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі. Комплекс ЗРВІ на місці під музичний супровід. Рухливі ігри за вибором учнів. |
||
Уроки гарної поведінки «Ми і наші вчинки». Створення аплікації з паперу «Стежинками доброти». |
Бесіда «Профілактика захворювань» |
22.03 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за тим, як пташки містять гнізда (ластівки). Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Цуцик», «Кіт та миші». |
||
Тиждень світової літератури |
|||||
Виготовлення аплікації «Букет» (пластилін) Виховна година «Дерево міцне корінням, а людина – друзями». |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, рухливих ігор. |
01.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Комплекс ЗРВІ у колі під музичний супровід. Рухливі ігри: «Подоляночка», «Кіт та миші», «Плутанина». |
|
Бесіда «Чим пахне весна». Створення малюнків «Перші квіти весни» |
|
02.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за розвитком квітів. Рухливі ігри за вибором дітей. |
||
Виховна година «Добро починається з родини». Бесіда «Книга завжди поруч з нами». |
|
03.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за розвитком дерев навесні. Комплекс ЗРВІ у русі під музичний супровід. Рухливі ігри: «Молекули», «Білки та дупла», «Хто швидше?» |
||
Читання казок Г.К. Андерсона. Інсценування його казок. |
Виховна година «Здоров’я – найцінніший скарб» |
04.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за зміною положення сонця на небі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
||
Виховна година: «Я вірю в силу доброти». Бесіда «Твої права і обов’язки» |
|
05.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ на місці. Танцювальний флешмоб. Рухливі ігри: «Кіт та миші», «Молекули», «Річечка». |
||
Тиждень природознавства |
|||||
Перегляд навчального відеоролику «Проліски. Умови їхнього розвитку». Виховна година: «Які квіти є первоцвітами?» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття |
08.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за розвиток дерев. Комплекс ЗРВІ на місці під музичний супровід. Рухливі ігри: «Кіт та миші», «Влуч в ціль», «Хто швидше?» |
|
Година спілкування «Дружба – найцінніший скарб». Цікавинки «Сон, його казки і таємниці» |
Виховна година «Безпека на дорозі» |
09.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Комплекс ЗРВІ у русі під музичний супровід. Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Білка та дупла», «День-ніч». |
||
Інтелектуально-пізнавальна гра «Кращий знавець природи». Виховна година «Живу тобою, Україно». |
|
10.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри за вибором учнів. |
||
Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування бібліотеки. |
|
11.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в погоді, що відбулися за останні 2 тижня. Рухливі ігри: «Квач», «Кіт та миші». |
||
Свято «Андріївські вечорниці». Міні-дискотека |
|
12.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Прапорці», «Квач», «Запорожець на Січі». |
||
Тиждень фізичної культури |
|||||
Конструювання аплікацій із геометричних фігур. Конструювання композиції «Вінні Пух на пасіці» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, під час роботи ГПД, рухливих ігор. |
15.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: Яка погода сьогодні?». Комплекс ЗРВІ з м’ячем. Рухливі ігри: «Молекули», «Подоляночка», «Хустинка». |
|
Проект «Вернісаж весняних кольорів». Створення малюнків «Моя посмішка». |
|
16.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за квітами, її характеристики. Рухливі ігри за вибором учнів. |
||
Виховна година «Цікаве про птахів». Бесіда «З родини йде в життя дитина». |
Правила поводження з легкозаймистими речовинами |
17.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Екскурсія до лісу. Рухливі ігри: «Квач», «Сова», «Хто швидше?» |
||
Акція «Продовжимо життя книзі». Відвідування бібліотеки. |
|
18.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ у русі під музичний супровід. Тематичний флешмоб. Рухливі ігри за вибором дітей. |
||
Виховна година «Краса імені твого» Свято-гра «У королівстві зошита». |
|
19.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Проведення веселих стартів між хлопцями та дівчатами. Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Квач». |
||
Тиждень демократії |
|||||
«Свято весняних квітів». Проект «У пошуках незвичайного». |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, під час роботи ГПД, рухливих ігор. |
22.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за зміною погоди. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
Створення правил школи, класу. Свято «Карусель дитячих мрій». |
|
23.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?» Рухливі ігри: «Квач», «Пташки», «Кіт та миші». |
||
Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування бібліотеки. |
|
24.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за положенням сонця в небі. Рухливі ігри: «Прапорці», «Кіт та миші», «Квач». |
||
Конкурс «У володіння вступила весна» Бесіда «Хто мій татусь?» |
Бесіда «Як діяти під час повені?» |
25.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за деревами, які зміни відбулися за місяць. Рухливі ігри за вибором учнів. |
||
Дискусія «Навіщо мені потрібна школа?». Виховна година «Сім чудес світу». |
|
|
26.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за хмаринками. Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Квач», «Запорожець на Січі», «Кіт та миші». |
|
Тиждень Землі |
|||||
Колективна робота «Політ до зірок». КВК «Як добре ми знаємо свою планету» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, рухливих ігор. |
30.04 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження птахами (ластівками). Комплекс ЗРВІ у колі. Рухливі ігри за вибором. |
|
Створення стінгазети «Наша планета Земля». Виховна година «Скарб народу України». |
Виховна година «Знає хай кожна дитина – жартувати з вогнем не можна!» |
02.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ з м’ячем. Рухливі ігри: «Квач», «Повінь», «Білки та дупла». |
||
Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування бібліотеки. |
|
03.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Квач», «Молекули», «Білки та дупла». |
||
Тиждень трудового навчання |
|||||
Анкета «Мої домашні обов’язки» Створення композиції «Біле марево садків» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні.
|
Правила безпеки під час заняття, під час роботи ГПД, рухливих ігор. |
13.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Комплекс у русі під музичний супровід. Рухливі ігри: «Квач», «Кіт та миші», «Сова», «Повінь». |
|
Виготовлення котика з ниток. Хвилинка цікавинок «Сім чудес України». |
|
14.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ на місці під музичний супровід. Рухливі ігри: «Квач», «Повінь», «День-ніч». |
||
Виховна година «Подорож до світу маленьких казок В.О. Сухомлинського» |
Бесіда « Як діяти якщо до вас підходять незнайомі люди?» |
15.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за поведінкою білки. Комплекс ЗРВІ у русі. Танцювальний флешмоб. Рухливі ігри за вибором учнів. |
||
Година спілкування: «Шляхи подолання конфліктів». Вивчення віршів на тему: «Мово українська, гордосте моя!». |
|
|
16.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Комплекс ЗРВІ з м’ячем. Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Прапорці», «Повінь». |
|
Змагання «Ми маємо таланти». Вивчення пісні про дружбу. |
|
|
17.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ у русі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
Тиждень патріотичного виховання |
|||||
Дослідницька робота «У пошуках незвичайного». Виховна година «Моя Батьківщина – Україна». |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, рухливих ігор. |
20.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «День-ніч», «Сова», «Ланцюг». |
|
Створення букету з квітів «Весняні сюрпризи». Створення малюнків «У моїм серці живе Україна». |
|
21.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Вивчення танцювальних рухів. Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Прапорці», «День-ніч». |
||
Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування бібліотеки. |
Бесіда «Небезпека легкозаймистих речовин». |
22.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Сова», «День-ніч», «Прапорці». |
||
Проект «Місто моєї мрії». Вивчення гімну України та школи. |
|
23.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Рухливі ігри: «Сова», «Прапорці», «Молекули». |
||
Виховна година «Шануй матір свою». Родинне свято «Українському роду – немає переводу».
|
|
|
24.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за хмарами: форма, колір. Рухливі ігри: «Влуч в ціль», «Хто швидше?», «Білки та дупла». |
|
Тиждень туризму «Зоряний марш» |
|||||
Картини з круп, створення власними руками. Картина «Ліс». Колективна робота. |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Правила безпеки під час заняття, під час рухливих ігор, роботи ГПД. |
27.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
Створення стінгазети «Диво – райдуга». Виховна година «У колі рідної сім’ї» |
|
28.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за положенням сонця на небі. Рухливі ігри: «Квач», «Прапорці», «Мисливці та качки». |
||
Створення малюнків на тему: «Сузір’я». Виховна година: «Україно, ми твоя родина». |
|
29.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ на місці під музичний супровід. Рухливі ігри: «День-ніч», «Сова», «Іван Сундук». |
||
Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування бібліотеки. Свято «Весела каша» |
Бесіда «Як потрібно поводитися під час літніх канікул». |
30.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Пташки», «Кіт та миші», «Хустинка». |
||
Ліплення з пластиліну композиції «Зоряне неба», «Місячна ніч». |
|
31.05 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ у русі. Рухливі ігри: «Кіт та миші», «Пташки», «Хто швидше?». |
||
Кровненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Сумської районної ради Сумської області
«Погоджено» «Затверджую»
Заступником директора з НВР Директор школи
________ М.Ю. Антошенко ________ О.О. Простатіна
«__» ____________ 2019 р. «__» _____________ 2019 р.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
РОБОТИ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ
на 2018/2019 навчальний рік
вихователів Барбіної Юлії Олександрівни
Гребченко Людмили Володимирівни
Ковальової Тетяни Сергіївни