20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

Календарно-тематичне планування ГПД ІІ семестр

Про матеріал
До вашої уваги вихователю ГПД календарно-тематичне планування на ІІ семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування на ІІ семестр 2018 – 2019 н.р.

 

Тематичні

заняття

Індивідуальна виховна робота

Заходи з безпеки життєдіяльності

Дата

Спортивні години, оздоровчі заходи

Тиждень здоров҆я

Складання міні-розповіді «Найкращий день моїх зимових канікул» Конкурс «Найкращий щедрівник»

Вивчення пісні «Щедрівочка»

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

 

 

Повторити

правила  безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор

14.01

 

 

 

 

 

 

 

 

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі. Рухливі ігри за бажанням дітей.

Виховна година «Державні, релігійні та народні свята України». Вивчення народних прикмет та прислів’їв про зиму.

15.01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Захист снігової фортеці», «Перестрілка»

Година здоров’я «Як захиститися від грипу та застуди».

Турнір паперових фантазій «Працюємо з орігамі»

 

16.01

 

 

 

 

 

 

 

Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. Відвідування годівничок. Допомога пернатим друзям.

Екологічне заняття «Ми пізнаємо цінність води лише коли колодязь пересихає». Обговорення оповідання В.О. Сухомлинського «Камінь»

17.01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВІ

Зимові розваги. Рухливі ігри «Мишоловка», «Розірвані ланцюги»

Безпека життєдіяльності «Бережи зір із дитинства». Розучування вправ для проведення щоденної гімнастики для очей.

Складання пам’ятки «Я бережу зір»

 

 

18.01

Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ для зміщення мускулатури спини. Рухлива гра «Мисливці та звірі».

Тиждень «Я і моя Батьківщина»

Казкова вікторина «Книжка добрий, мудрий друг, книжка знає все навкруг!»

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і1 вихованні.

Правила безпеки під час заняття, під час прогулянки, рухливих ігор.

21.01

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами взимку. Зимові розваги: гра у сніжки, ліплення снігової баби.

Усний журнал до дня Соборності України « Є у нас одна країна – то прекрасна Україна».

 

22.01

Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Море хвилюється», «Метелики». Спостереження за погодними умовами

Дорожня абетка «Світлофор стоїть високо – має три чарівних ока.» Відверта розмова «Чемна, лагідна дитина – гордість кожної родини»

Створення пам’ятки «Веселий світлофор»

23.01

Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі естафети і змагання. Рухливі ігри «Мисливці і качки», «Плутанина».

Абетка моральних заповідей «Не той друг, що медом маже, а той, хто правду каже»

 

 

Поради лікаря Айболита «Здоров’я – це сила, здоров’я – це клас, хай буде здоров’я у вас і у нас»

24.01

Прогулянка на свіжому повітрі. Складання міні-розповіді «Зима-чарівниця». Рухливі ігри за вибором дітей

Година спілкування «Жити – Батьківщині служити». Школа Ввічливості «Дружбу в життя понесемо зі школи, друга в біді не залишимо школи».

 

25.01

Прогулянка на свіжому повітрі. Змагання «Веселі старти». Рухливі ігри за вибором дітей.

Тиждень «Заглянемо до бібліотеки»

Казкова вікторина «Моя улюблена казка». Бесіда «Як поводитися з книгою». Виготовлення закладок.

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, рухливих ігор.

28.01

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за кольором неба та формою хмаринок. Катання на лижах та санчатах.

Профілактика простудних та інфекційних захворювань «Місяць лютий питає чи добре вдягнений та взутий». Конкурс народних прикмет «Лютий лютує, та весні дорогу готує»

 

29.01

Прогулянка на свіжому повітрі. Зимові розваги: гра у сніжки, ліплення снігової баби. Рухливі ігри за вибором дітей

Абетка моральних заповідей «Не той друг, що медом маже, а той, хто правду каже». Бесіда «Твої права»

Повторити

правила  безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор

30.01

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами взимку. Допомога зимуючим птахам. Зимові розваги: ліплення фортеці

Бібліотечний урок «Письменники рідного краю у книгах дива відкривають»

Екскурсія до шкільної бібліотеки

 

31.01

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за погодою: наявність опадів, стан неба, температура повітря, сила вітру. Рухливі ігри за вибором дітей.

Година спілкування «Одяг буває різним: брудним і чистим». Малюнки на тему: «Зимові розваги»

Урок здоров’я «Корисні звички вивчаємо – про своє здоров’я дбаємо»

01.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сніжинками: колір, форма, розмір. Катання на санчатах. Ліплення сніговика.

Тиждень початкової школи

Гра-подорож «В гості до природи». Година спілкування: «Лелеки – птахи, що приносять щастя»

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, рухливих ігор, під час перебування на ГПД

 

04.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі, за небом взимку. Рухливі ігри «Плутанина», «Заборонений рух».

Сценізація «Казки зимового лісу».

Квест-гра «Стежинками дружби»

 

 

05.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами, їхньою поведінкою. Рухливі ігри: «Хустинка», «Кенгуру». 

КВК «Чудесна гра дає знання»

Конкурс «Найкращий читець»

Бесіда про небезпеку користування піротехнікою

 

06.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за калюжами, чому вони розтають, то замерзають? Рухливі ігри: «Мисливці та качки», «Влуч в ціль»

 Робота з дитячою книгою на вибір. Виховна година «Грамоти вчитися – завжди знадобиться»

 

 

07.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за деревами: яке дерево, який його колір. Рухливі ігри: «Влуч в коло». «Запоріжець на Січі»

 Година спілкування «Скажи «Ні!» булінгу»

 

 

 

08.02

Прогулянка на свіжому повітрі.

Комплекс ЗРВІ під музичний супровід.

Тиждень ввічливості

Виготовлення картини з круп. Виховна година «Ставлення в сім’ї, в школі, в повсякденному житті»

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, під час роботи ГПД, рухливих ігор

11.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Мисливці та качки"

Проведення акції «Допоможемо нашим меншим

братам взимку». Поповнення їжі у годівничках

Створення пам’ятки «Як бути сильним та здоровим?»

12.02

Прогулянка на свіжому повітрі.

Спостереження за деревами в зимовому вбранні. Рухливі ігри: «Миші в коморі», «Пташки і кіт».

Заняття

з малювання «Малюю те, що відчуваю». Виготовлення квітки добра.

 

13.02

Прогулянка на свіжому повітрі.

Спостереження за ялинкою: як розміщені гілки, колір хвої. Рухливі ігри за вибором дітей.

Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування Виготовлення валентинки з паперу та тканини.

Бесіда «Як вберегтися від грипу»

14.02

Прогулянка на свіжому повітрі.

Спостереження за станом неба. Комплекс ЗРВІ на місці та у колі.

Змагання «Хто краще? Хлопці чи дівчата?»

Міні-дискотека

 

 

15.02

Прогулянка на свіжому повітрі.

Спостереження за заметами снігу. Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Хто швидше?»

Тиждень рідної мови

Виховна година: «Шануємо рідну мову».

Створення малюнків на тему: «Мова калинова»

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, під час роботи ГПД, рухливих ігор.

18.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Екскурсія до шкільного музею. Комплекс ЗРВІ у русі під музичний супровід. Рухливі ігри.

Створення саморобної книги. Складання віршів на тему: «Сніжинки –

балеринки»

 

19.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сніжинкою, розгляд її під лупою. Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Влуч в ціль».

Вивчення пісні «Як у нас на Україні». Квест «Як добре я знаю українську мову?»

 

Виховна година: «Правила дорожні знай – нещасні випадки уникай»

20.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за брунькою на дереві. Комплекс ЗРВІ з м’ячем. Рухливі ігри: «Миші в коморі», «Іван-сундук».

Рейд «Живи, книго».

Відвідування бібліотеки.

 

21.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Рухливі ігри за вибором дітей.

Година спілкування: «Книга вчить, як на світі жить».

Вивчення прислів’їв про мову.

 

22.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за бурульками: як вони утворюються, і чому мають таку форму? Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Квач», «Плутанина».

Тиждень юнацької книги

Конструювання аплікацій із геометричних фігур. Конструювання кота.

 

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, під час рухливих ігор.

25.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за деревами у відлигу. Комплекс ЗРВІ з хлопками. Рухливі ігри: «Мишки в коморі», «Плутанина»

Круглий стіл «Вчинок – це реальна дiя. Намiри i недостойнi вчинки.».

Бесіда: «Що допомагає уникати помилок, негативних наслiдкiв вчинкiв?»

 

26.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри: «Хто швидше?», «Влуч в ціль», «Мисливці та качки».

Лицарський турнір «Секрети вихованої людини».

Хвилинка спілкування «Бережливе ставлення до книг»

Хвилинка спілкування: « Як діяти в разі пожежі»

27.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами: горобцями. Комплекс ЗРВІ під музичний супровід.

Рухливі ігри: «Лисиця у курнику», «Пташки і кіт», «Влуч в ціль».

Робота з книгою, дитячою періодикою. Акція «Допоможемо вилікувати книгу»

 

28.02

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за положенням сонця на небі. Рухливі ігри за вибором дітей.

Читання твору В.Васильчука «Подружилися». Словникова робота. Вправа «Скажи одним словом».

 

01.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за хмарами. Рухливі ігри: «Влуч у ціль», «Запорожець», «Плутанина».

Тиждень сім'ї «Я і моя родина»

Виготовлення аплікації з пластиліну «Машинка мого тата чи мами».

Виховна година «Душі людської доброта»

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, рухливих ігор.

04.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за талим снігом: що відбувається? Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Мисливці та качки», «Влуч в ціль».

Бесіда «Кришталевий дзвін зими».

Година спілкування «Шануй батьків своїх».

 

05.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба . Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Мишки в нірці», «Кіт та миші», «Хто швидше?».

Читання творів В.Сухомлинського. Виховна година «Школа добрих вчинків»

Бесіда «Як вберегти зір»

06.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри: «Влуч в ціль», «Плутанина», «Прапорці»

Створення малюнків «Моя родина». Проект «Родинне дерево». Виготовлення вітальних листівок до свята 8 березня

 

07.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за погодою сьогодні. Комплекс ЗРВІ у русі під музичний супровід. Рухливі ігри за вибором дітей.

Шевченківський тиждень

Виховна година «Знай та бережи тварин».

 Бесіда: «Що таке Червона книга України?»

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, під час рухливих ігор.

11.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Екскурсія до краєзнавчого музею школи. Рухливі ігри: «Кіт і миші», «Подоляночка», «Влуч в ціль».

Перегляд відеоматеріалу «Доброта в наших серцях».

Бесіда «Здрастуй,

пролісок!»

 

12.03

Прогулянка на свіжому повітрі

Спостереження за бруньками на деревах. Рухливі ігри за вибором учнів.

Виховна година: «Кобзар назавжди у наших серцях. Хто такий Т.Г. Шевченко»

Вивчення одного з його віршів.

 

13.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Кіт і миші», «Запорожець на Січі», «Іван Сундук».

Конкурс «Кращий знавець творів українських письменників»

Бесіда « У школі пішохідних наук»

14.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі навесні. Комплекс ЗРВІ у русі. Рухливі ігри: «Хустинка», «Цуцик», «Ланцюг».

Година спілкування «Слова вітання та прощання».  Бесіда «Чесність та правдивість».

 

 

15.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Рухливі ігри за вибором дітей.

Тиждень хімії

Конструювання аплікацій із геометричних фігур. Конструювання Тітоньки Тортили.

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, рухливих ігор.

18.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри: «Прапорці», «Влуч в ціль».

Бесіда «Перша зелень весни»

Виховна година «Ти і твої рідні».

 

19.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Рухливі ігри: «Кіт та миші», «Мисливець та качки».

Виховна година «Казковий калейдоскоп».

Хвилина спілкування «Неси добро у світ природи»

Бесіда «Увага! Дорога!»

20.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за бруньками, які розпускаються. Комплекс ЗРВІ у русі. Рухливі ігри: «Хустинка», «Ланцюг», «Хто швидше?».

Дослід «Чи є повітря у грунті?»

Година спілкування « У світі так багато професій».

 

21.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі. Комплекс ЗРВІ на місці під музичний супровід. Рухливі ігри за вибором учнів.

Уроки гарної поведінки «Ми і наші вчинки».

Створення аплікації з паперу «Стежинками доброти».

Бесіда «Профілактика захворювань»

22.03

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за тим, як пташки містять гнізда (ластівки).

Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Цуцик», «Кіт та миші».

Тиждень світової літератури

Виготовлення аплікації «Букет»

 (пластилін)

Виховна година «Дерево міцне корінням, а людина – друзями».

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, рухливих ігор.

01.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Комплекс ЗРВІ у колі під музичний супровід. Рухливі ігри: «Подоляночка», «Кіт та миші», «Плутанина».

Бесіда «Чим пахне

весна».

Створення малюнків «Перші квіти весни»

 

02.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за розвитком квітів. Рухливі ігри за вибором дітей.

Виховна година «Добро починається з родини».

Бесіда «Книга завжди поруч з нами».

 

03.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за розвитком дерев навесні. Комплекс ЗРВІ у русі під музичний супровід. Рухливі ігри: «Молекули», «Білки та дупла», «Хто швидше?»

Читання казок Г.К. Андерсона.

Інсценування його казок.

Виховна година «Здоров’я – найцінніший скарб»

04.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за зміною положення сонця на небі. Рухливі ігри за вибором дітей.

Виховна година: «Я вірю в силу доброти».

Бесіда «Твої права і обов’язки»

 

05.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ на місці. Танцювальний флешмоб. Рухливі ігри: «Кіт та миші», «Молекули», «Річечка».

Тиждень природознавства

Перегляд навчального відеоролику «Проліски. Умови їхнього розвитку». Виховна година: «Які квіти є первоцвітами?»

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття

08.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за розвиток дерев. Комплекс ЗРВІ на місці під музичний супровід. Рухливі ігри: «Кіт та миші», «Влуч в ціль», «Хто швидше?»

Година спілкування «Дружба – найцінніший скарб».

Цікавинки «Сон, його казки і таємниці»

Виховна година «Безпека на дорозі»

09.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Комплекс ЗРВІ у русі під музичний супровід. Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Білка та дупла», «День-ніч».

Інтелектуально-пізнавальна гра «Кращий знавець природи». Виховна година «Живу тобою, Україно».

 

10.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри за вибором учнів.

Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування бібліотеки.

 

11.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в погоді, що відбулися за останні 2 тижня. Рухливі ігри: «Квач», «Кіт та миші».

Свято «Андріївські вечорниці».

Міні-дискотека

 

12.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Прапорці», «Квач», «Запорожець на Січі».

Тиждень фізичної культури

Конструювання аплікацій із геометричних фігур. Конструювання композиції «Вінні Пух на пасіці»

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, під час роботи ГПД, рухливих ігор.

15.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: Яка погода сьогодні?». Комплекс ЗРВІ з м’ячем. Рухливі ігри: «Молекули», «Подоляночка», «Хустинка».

Проект «Вернісаж

весняних

 кольорів». Створення малюнків «Моя посмішка».

 

16.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за квітами, її характеристики. Рухливі ігри за вибором учнів.

Виховна година «Цікаве про птахів».

Бесіда «З родини йде в життя дитина».

Правила поводження з легкозаймистими речовинами

17.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Екскурсія до лісу. Рухливі ігри: «Квач», «Сова», «Хто швидше?»

Акція «Продовжимо життя книзі». Відвідування бібліотеки.

 

18.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ у русі під музичний супровід. Тематичний флешмоб. Рухливі ігри за вибором дітей.

Виховна година «Краса імені твого»

Свято-гра «У королівстві зошита».

 

19.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Проведення веселих стартів між хлопцями та дівчатами. Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Квач».

Тиждень демократії

«Свято весняних квітів».

Проект «У пошуках незвичайного».

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, під час роботи ГПД, рухливих ігор.

22.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за зміною погоди. Рухливі ігри за вибором  дітей.

Створення правил школи, класу.

Свято «Карусель дитячих мрій».

 

23.04

Прогулянка на свіжому повітрі.

Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?» Рухливі ігри: «Квач», «Пташки», «Кіт та миші».

Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування бібліотеки.

 

24.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за положенням сонця в небі. Рухливі ігри: «Прапорці», «Кіт та миші», «Квач».

Конкурс «У володіння вступила весна»

Бесіда «Хто мій татусь?»

Бесіда «Як діяти під час повені?»

25.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за деревами, які зміни відбулися за місяць. Рухливі ігри за вибором учнів.

Дискусія «Навіщо мені потрібна школа?».

Виховна година «Сім чудес світу».

 

 

26.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за хмаринками. Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Квач», «Запорожець на Січі», «Кіт та миші».

Тиждень Землі

Колективна робота

«Політ до зірок».

КВК «Як добре ми знаємо свою планету»

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, рухливих ігор.

30.04

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження птахами (ластівками). Комплекс ЗРВІ у колі. Рухливі ігри за вибором.

Створення стінгазети «Наша планета Земля».

Виховна година «Скарб народу України».

Виховна година «Знає хай кожна дитина – жартувати з вогнем не можна!»

02.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ з м’ячем. Рухливі ігри: «Квач», «Повінь», «Білки та дупла».

Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування бібліотеки.

 

03.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Квач», «Молекули», «Білки та дупла».

Тиждень трудового навчання

Анкета «Мої домашні обов’язки» Створення композиції «Біле марево

 садків»

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

 

Правила безпеки під час заняття, під час роботи ГПД, рухливих ігор.

13.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Комплекс у русі під музичний супровід. Рухливі ігри: «Квач», «Кіт та миші», «Сова», «Повінь».

Виготовлення котика з ниток. Хвилинка цікавинок «Сім чудес України».

 

14.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ на місці під музичний супровід. Рухливі ігри: «Квач», «Повінь», «День-ніч».

 Виховна година «Подорож до світу маленьких казок В.О. Сухомлинського»

Бесіда « Як діяти якщо до вас підходять незнайомі люди?»

15.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за поведінкою білки. Комплекс ЗРВІ у русі. Танцювальний флешмоб. Рухливі ігри за вибором учнів.

Година спілкування: «Шляхи подолання конфліктів».

Вивчення віршів на тему: «Мово українська, гордосте моя!».

 

 

16.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Комплекс ЗРВІ з м’ячем. Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Прапорці», «Повінь».

Змагання «Ми маємо таланти».

Вивчення пісні про дружбу.

 

 

17.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ у русі. Рухливі ігри за вибором дітей.

Тиждень патріотичного виховання

Дослідницька робота «У пошуках незвичайного».

Виховна година «Моя Батьківщина – Україна».

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, роботи ГПД, рухливих ігор.

20.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «День-ніч», «Сова», «Ланцюг».

Створення букету з квітів «Весняні

сюрпризи».

Створення малюнків «У моїм серці живе Україна».

 

21.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Вивчення танцювальних рухів. Рухливі ігри: «Запорожець на Січі», «Прапорці», «День-ніч».

Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування бібліотеки.

Бесіда «Небезпека легкозаймистих речовин».

22.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Сова», «День-ніч», «Прапорці».

Проект «Місто моєї мрії».

Вивчення гімну України та школи.

 

23.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба. Рухливі ігри: «Сова», «Прапорці», «Молекули».

Виховна година «Шануй матір свою».

Родинне свято «Українському роду – немає переводу».

 

 

 

24.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за хмарами: форма, колір. Рухливі ігри: «Влуч в ціль», «Хто швидше?», «Білки та дупла».

Тиждень туризму «Зоряний марш»

Картини з круп, створення власними руками. Картина «Ліс». Колективна

робота.

Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням,  які мають проблеми у навчанні і вихованні.

Правила безпеки під час заняття, під час рухливих ігор, роботи ГПД.

27.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження на тему: «Яка погода сьогодні?». Рухливі ігри за вибором дітей.

Створення стінгазети «Диво – райдуга».

Виховна година «У колі рідної сім’ї»

 

28.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за положенням сонця на небі. Рухливі ігри: «Квач», «Прапорці», «Мисливці та качки».

Створення малюнків на тему: «Сузір’я».

Виховна година: «Україно, ми твоя родина».

 

29.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ на місці під музичний супровід. Рухливі ігри: «День-ніч», «Сова», «Іван Сундук».

Робота з книгою, дитячою періодикою. Відвідування бібліотеки.

Свято «Весела каша»

Бесіда «Як потрібно поводитися під час літніх канікул».

30.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Пташки», «Кіт та миші», «Хустинка».

Ліплення з пластиліну композиції «Зоряне неба», «Місячна ніч».

 

31.05

Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ у русі. Рухливі ігри: «Кіт та миші», «Пташки», «Хто швидше?».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кровненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Сумської районної ради Сумської області

 

«Погоджено»                                                                                         «Затверджую»

Заступником директора з НВР                                                           Директор школи

 

 ________ М.Ю. Антошенко                                               ________ О.О. Простатіна

«__» ____________ 2019 р.                                  «__» _____________ 2019 р.

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

РОБОТИ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

на 2018/2019 навчальний рік

 

                                    вихователів  Барбіної Юлії Олександрівни

                                                           Гребченко Людмили Володимирівни

                                                           Ковальової Тетяни Сергіївни

 

docx
Додано
22 квітня 2019
Переглядів
728
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку