Календарно-тематичне планування з предмету: ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (інтегрований курс) 10 клас (2023/2024 н.р.) наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698 70 годин на рік |
||
№ з\п |
Дата |
Тема уроку |
І СЕМЕСТР (01.09.2023/22.12.2023) |
||
РОЗДІЛ 1. ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ |
||
1 |
04.09 |
Тема 1. Що таке ідентичність |
2 |
04.09 |
Тема 2. Соціалізація особистості |
3 |
11.09 |
Тема 3. Соціалізація в сім’ї. Соціалізація серед однолітків. Молодіжні субкультури. |
4 |
11.09 |
Тема 4. Самореалізація людини |
5 |
18.09 |
Практичне заняття. Що означає бути українцем / українкою в часи російської збройної агресії проти України. |
6 |
18.09 |
Практичне заняття Що означає для тебе життєвий успіх. |
7 |
25.09 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
РОЗДІЛ 2. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ |
||
8 |
25.09 |
Тема 1. Людська гідність і права людини |
9 |
02.10 |
Тема 2. Еволюція прав людини |
10 |
02.10 |
Тема 3. Людина і держава |
11 |
09.10 |
Тема 4. Права дитини |
12 |
09.10 |
Тема 5. Механізми захисту прав людини і прав дитини |
13 |
16.10 |
Практичне заняття. Як звертатися до Європейського Суду з прав людини. |
14 |
16.10 |
Тема 6. Права людини та права дитини в умовах збройного конфлікту. |
15 |
30.10 |
Практичне заняття. Які способи та шляхи захисту цивільних осіб в умовах збройного конфлікту. |
16 |
30.10 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ |
||
17 |
06.11 |
Тема 1. Соціокультурна багатоманітність |
18 |
06.11 |
Тема 2. Соціальні цінності. Гендерна, етнічна, конфесійна різноманітність. |
19 |
13.11 |
Тема 3. Ефективна комунікація |
20 |
13.11 |
Тема 4. Стереотипи та упередження. |
21 |
20.11 |
Тема 5. Дискримінація. |
22 |
20.11 |
Тема 6. Конфлікти |
23 |
27.11 |
Тема 7. Способи подолання конфліктів. Переговори і медіація. Консенсус і компроміс. |
24 |
27.11 |
Практичне заняття. Як поводитися в конфліктних ситуаціях. |
25 |
04.12 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
РОЗДІЛ 4. ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ |
||
26 |
04.12 |
Тема 1. Демократична держава |
27 |
11.12 |
Тема 2. Конституція та її призначення. Правова держава. Законодавча, виконавча та судова влада в демократичній державі. |
28 |
11.12 |
Тема 3. Вибори і референдум як інструменти демократії. |
29 |
18.12 |
Тема 4. Роль політичних партій в демократичній державі |
30 |
18.12 |
Тема 5. Громадянське суспільство |
ІІ СЕМЕСТР (08.01.2024/30.05.2024) |
||
31 |
08.01 |
Тема 6. Громада |
32 |
08.01 |
Тема 7. Громадянська участь |
33 |
15.01 |
Практичне заняття. Які принципи місцевого самоврядування в Україні |
34 |
15.01 |
Тема 8. Школа – простір демократії |
35 |
22.01 |
Тема 6. Шкільне самоврядування (учнівське, вчительське, батьківське). |
36 |
22.01 |
Тема 7. Дитячі й молодіжні громадські об'єднання |
37 |
29.01 |
Практичне заняття. Чи забезпечує Статут нашого освітнього закладу права дитини: учнівський моніторинг. |
38 |
29.01 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
РОЗДІЛ 5. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА |
||
39 |
05.02 |
Тема 1. Комунікація, інформація, медіа |
40 |
05.02 |
Тема 2. Реклама. Вплив мас медіа на формування громадської думки та власної позиції людини. |
41 |
12.02 |
Тема 2. Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність |
42 |
12.02 |
Тема 3. Маніпулятивний вплив медіа |
43 |
19.02 |
Тема 4. Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. |
44 |
19.02 |
Тема 5. Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа |
45 |
26.02 |
Практичне занятт: Як розпізнати маніпуляції та захиститись від них. |
46 |
26.02 |
Тема 6. Інтернет |
47 |
04.03 |
Тема 7. Кіберзлочинність. Кібератаки в умовах конфлікту: хто є ціллю. |
48 |
04.03 |
Практичне заняття. Приклади пропаганди: аналіз та протидія |
49 |
11.03 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
РОЗДІЛ 6. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ |
||
50 |
11.03 |
Тема 1. Соціальні цілі економіки |
51 |
18.03 |
Тема 2. Сталий розвиток |
52 |
18.03 |
Тема 3. Ринкова економіка |
53 |
01.04 |
Тема 4. Функції держави в ринковій економіці. Державний бюджет, податки, напрямки видатків. Зміни доходів та видатків державного бюджету у воєнний час. |
54 |
01.04 |
Тема 5. Економіка домогосподарства |
55 |
08.04 |
Тема 6. Бюджет домогосподарств: види доходів, напрямки витрат, заощадження, в тому числі в умовах воєнного стану |
56 |
08.04 |
Практичне заняття. Як планувати і витрачати родинний бюджет. |
57 |
15.04 |
Тема 7. Підприємництво |
58 |
15.04 |
Тема 8. Ринок праці |
59 |
22.04 |
Тема 9. Заробітна плата як дохід найманого працівника. Трудові відносини під час війни: гарантії та зміни. |
60 |
22.04 |
Практичне заняття. Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме. |
61 |
29.04 |
Тема 10. Лобіювання інтересів та корупція |
62 |
29.04 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
РОЗДІЛ 7. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ |
||
63 |
06.05 |
Тема 1. Інтеграція та глобалізація |
64 |
06.05 |
Тема 2. Міграційні процеси. Види та форми сучасної міграції. |
65 |
13.05 |
Тема 2. Міжнародні відносини та міжнародне право |
66 |
13.05 |
Тема 3. Україна – член європейського та світового співтовариства |
67 |
20.05 |
Практичне заняття. Як волонтери різних країн підтримують Україну в умовах збройного конфлікту. |
68 |
20.05 |
Практичне заняття. НАТО – сила, що захищає мирних громадян |
69 |
27.05 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
70 |
27.05 |
Підсумкове узагальнення. |