Затверджено:
директор КЗ«Татарбунарський НВК»
«ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» ______І. В. Назаренко
Узгоджено:
Заступник директора з НВР
_________Н.В.Халіна
Календарно-тематичне . планування
І-ІІ семестри
на 2018/2019 навчальний рік
для 3-А класу
учителя початкових класів
КЗ « Татарбунарський НВК « ЗОШІ-ІІІ ступенів – гімназія
Самойлової Ольги Леонідівни
Затверджено:
директор КЗ«Татарбунарський НВК»
«ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» ______І. В. Назаренко
Узгоджено:
Заступник директора з НВР
_________Н.В.Халіна
Календарно-тематичне . планування
І-ІІ семестри
на 2018/2019 навчальний рік
для 3-А класу
учителя початкових класів
КЗ « Татарбунарський НВК « ЗОШІ-ІІІ ступенів – гімназія
Самойлової Ольги Леонідівни
Складено відповідно до Програм для середньої загальноосвітньої школи.
1-4 класи. (наказ МОНмолодьспорту України №1050 від 12 вересня 2011р.)
Українська мова Літературне читання Математика Природознавство Образотворче мистецтво
|
Фізична культура Основи здоров’я Логіка Інтегрований курс «Крок у світ професій»
|
Розклад уроків
Понеділок 1. Літературне читання 2 Українська мова 3. Математика 4. Природознавство 5. Музичне мистецтво 6. Виховна година |
Вівторок 1. Інформатика 2. Математика 3. Англійська мова 4. Логіка 5. Українська мова |
Середа 1. Літературне читання 2. Українська мова 3. Математика 4. Хореографія 5. Фізична культура |
Четвер 1. Українська мова 2. Математика 3. Англійська мова 4. Літературне читання 5. Я у світі 6. Фізична культура
|
П’ятниця 1. Природознавство 2. Фізична культура 3. Крок у світ професій 4. Крок у світ професій 5. Крок у світ професій |
|
Розклад дзвінків
1урок 8.30 – 9.15 6 урок 13.25-14.10 2 урок 9.25 – 10.10 3 урок 10.20 – 11.05 4 урок 11.30– 12.10 5 урок 12.25 – 13.15
|
. . .. . Українська мова
4/3 год на тиждень
Програма. Оновленінавчальніпрограми для початковоїшколизатверджені наказом Міністерстваосвіти і науки України «Про затвердженнязмін до навчальнихпрограм для 1-4-х класівзагальноосвітніхнавчальнихзакладів» від 05.08.2016 № 948
Підручник. Українська мова : підруч. для 3 кл. загальноосвітн. навч. закл. /
М. Д. Захарійчук, А. І. Мовчун. – К.: Грамота, 2013. – 176 с.: іл.
Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,
які проводяться в 1-4 класах з мови
Вид перевірки |
1 клас |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
||||
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
|
Читання* |
– |
1 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
Списування |
– |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Диктант |
– |
– |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
Перевірка мовних знань і вмінь |
– |
– |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
Письмовий переказ |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
– |
Діалог (усно або письмово)** |
|
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
Загальна кількість перевірокза семестр |
– |
2 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
6 |
*у 2-4 класах сформованість читацьких умінь перевіряється на уроках літературного читання;
** форма перевірки діалогу (усно або письмово) – за вибором учителя.
І семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Мова і мовлення (3 год) |
|||
1 |
Розширення відомостей про мову як засіб людського спілкування (с.5-6, впр. 1-4) |
|
|
2 |
Державна і рідна мова (с. 6-8, впр. 5-8) |
|
|
3 |
Культура усного і писемного мовлення. Слова ввічливості, їх уживання в різних ситуаціях (с. 8-9, впр. 9-12) |
|
|
Текст (10 год) |
|||
4 |
Розширення уявлень про текст та його будову (с. 10-11, впр. 13-16) |
|
|
5 |
Уявлення про змістовий зв’язок між частинами тексту (с. 11-13, впр. 17-20) |
|
|
6 |
Абзац. Роль абзаців у тексті. Необхідність дотримання абзаців при оформленні творчих завдань, переказів (с. 13-15, впр. 21-23) |
|
|
7 |
Спостереження за найголовнішими ознаками художніх та науково-популярних текстів (с. 15-16, впр. 24-27). |
|
|
8 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №1. Написання правил за темою «Поведінка в осінньому лісі» (с. 17, впр. 28) |
|
|
9 |
Ознайомлення з жанром есе. Ознаки ділового тексту (с. 17-19, впр. 29-32) |
|
|
10 |
План тексту (с. 19-21, впр. 33-36) |
|
|
11 |
Текст-розповідь. Текст-опис .Засоби змістового зв’язку між реченнями в тексті (слова він, вона, воно, цей, ця, це, той, та, те лексичні повтори, близькі за значенням слова), вироблення уміння використовувати їх у власних висловлюваннях. (с. 21-25, впр. 37-43) |
|
|
12 |
Контрольна робота №1. Письмовий переказ |
|
|
13 |
Аналіз контрольної роботи. Текст-міркування. Складання текстів-описів, есе, художніх та науково-популярних. (с. 25-26, впр. 44-47). Підсумок по темі |
|
ТЕМА |
Речення (9 год) |
|||
14 |
Закріплення й узагальнення вивченого про речення (с.27-28, впр. 48-51) |
|
|
15 |
Речення, різні за метою висловлювання (с. 29-30, впр. 52-56) |
|
|
16 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №2. Робота з деформованим текстом (с. 30, впр. 56) |
|
|
17 |
Речення окличні та неокличні. Інтонування речень під час голосного читання, зв’язних висловлювань та усного діалогу (с. 31-32, впр. 57-60) |
|
|
18 |
Звертання, розділові знаки при них. Виділення звертань в усному мовленні паузами, а на письмі – розділовими знаками. Використання у ролі звертань форм кличного відмінка (с. 32-33, впр. 61-64) |
|
|
19 |
Члени речення. Головні і другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні (с. 34-36, впр. 65-68) |
|
|
20 |
Встановлення смислових і граматичних зв’язків між словами в реченнях. Словосполучення (с. 36-37, впр. 69-72) Контрольна робота №2. Діалог (письмово чи усно) |
|
|
21 |
Встановлення смислових і граматичних зв’язків між словами в реченнях |
|
|
22 |
Побудова речень. Поширення речень за запитаннями (с. 38, впр. 73-76). Підсумок по темі |
|
|
Слово. Значення слова (8 год) |
|||
23 |
Значення слів, пряме й переносне значення слів (с. 39-40, впр. 77-80) |
|
|
24 |
Слова, що мають кілька значень (с. 40-42, впр. 81-84) |
|
|
25 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №3. Робота з деформованим текстом. Упорядкування частин тексту з опорорю на ілюстративний матеріал (с. 42, впр. 85) |
|
|
26 |
Слова, що звучать однаково, але мають різні значення (с. 43-44, впр. 86-89) |
|
|
27 |
Синоніми. Добір синонімів з метою увиразнення висловленої думки та уникнення повторів того самого слова. Роль синонімів у тексті (с. 44-45, впр. 90-93) |
|
|
28 |
Антоніми. Ознайомлення з деякими найпоширенішими фразеологізмами (с. 45-48, впр. 94-101) |
|
|
29 |
Культура мовленого слова: розрізнення літературної лексичної норми та ненормативної лексики (діалектизмів, суржику, русизмів тощо) (с. 49, впр. 102-105). Підсумок по темі |
|
|
30 |
Контрольна робота №3. Перевірка мовних знань і вмінь |
|
Тема |
Будова слова (30 год) |
|||
31 |
Аналіз контрольної роботи. Поняття про закінчення. Роль закінчення як частини слова, за допомогою якої змінюється форма слова. Закінчення як засіб зв’язку слів у реченні . Визначення закінчення способом змінювання слів за питаннями. (с. 50-51, впр. 106-109) |
|
|
32 |
Основа слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс (с. 52-53, впр. 110-113) |
|
|
33 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №4. Складання художнього тексту за початком, сюжетними малюнками і планом (с. 54, впр. 114) |
|
|
34 |
Корінь слова. Спільнокореневі слова. Аналіз будови слова (с. 54-56, впр. 115-118) |
|
|
35 |
Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів (с. 56-57, впр. 119-122) |
|
|
36 |
Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з'],[ц'], [с'] (с. 58-59, впр. 123-126) |
|
|
37 |
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слів, що перевіряються наголосом (с. 59-60, впр. 127-130) |
|
|
38 |
Добирання спільнокореневих слів і зміна форми слова для написання слів із ненаголошеними [е], [и] (с. 60-61, впр. 131-134) |
|
|
39 |
Поняття «орфограма» (с. 62-63, впр. 135-138 ) |
|
|
40 |
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені, що не перевіряються наголосом (с. 63-64, впр. 139-142) |
|
|
41 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №5. Складання інструкції «Як зробити рамку для фотографії» (с. 64-65, впр. 143) |
|
|
42 |
Вимова і правопис з ненаголошеними голосними в корені слова, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником (с. 65-66, впр. 144-147) |
|
|
43 |
Контрольна робота №4. Диктант |
|
|
44 |
Аналіз контрольної роботи. Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та в середині слів перед глухими (с. 67-68, впр. 148-151) |
|
Тема |
45 |
Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті (с. 68-70, впр. 152-155) |
|
|
46 |
Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та в середині слів перед глухими. Робота з орфографічним словником (с. 70-71, впр. 156-159) |
|
|
47 |
Повторення правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та в середині слів перед глухими. Робота з орфографічним словником. (с. 71-72, впр. 160-163) |
|
|
48 |
Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та в середині слів перед глухими. Написання записки (с. 72-74, впр. 164-171) |
|
|
49 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №6. Листи (с. 75, впр. 172) |
|
|
50 |
Префікс. Словотворча роль префіксів. З’ясування значень слів з різними префіксами (с. 76-77, впр. 173-176) |
|
|
51 |
Творення слів з найуживанішими префіксами. З’ясування значень слів з різними префіксами (с. 77-78, впр. 177-178) |
|
|
52 |
Префікси, співзвучні з прийменниками (с. 78-79, впр. 181-184) |
|
|
53 |
Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів з префіксами (с. 79-80, впр. 185-188) |
|
|
54 |
Спостереження за збігом однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня (с. 81-82, впр. 189-192) |
|
|
55 |
Практичне ознайомлення з написанням префіксів з-, с-. (с.82-83, впр. 193-196) |
|
|
56 |
Контрольна робота №5. Списування |
|
|
57 |
Аналіз контрольної роботи.Урок розвитку зв’язного мовлення №7. Написання запрошення (привітання) (с. 84-85, впр. 201) |
|
|
58 |
Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї (с. 83-84, впр. 197-200). |
|
|
59 |
Перенос слів з префіксами. Оголошення (с. 85-86, впр. 202-206). |
|
|
60. |
Повторення вивченого матеріалу. Підсумок за семестр |
|
Тема |
Слова, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати: абрикóс, адрéса, áйстра, акваріум, апельси́н, апети́т, асфáльт, вдячний, велосипéд, вóгнище, вокзал ,внесок, гармонія,горизóнт, гримі́ти, депутáт, децимéтр, дирéктор, елéктрика, кипі́ти, кишéня, колекти́в, комбáйн, коридóр, космонáвт, крини́ця, минýлий, милосердний, очерет, пирі́г, приязний, президéнт, пшени́ця, сантимéтр, секýнда, тривóга, фéрмер, хвили́на, черéмха, черéшня(40 слів).
Українська мова 3 клас
1.Мовленнєва змістова лінія.
2.Мовна змістова лінія.
Літературне читання
3 год на тиждень
Програма. Оновленінавчальніпрограми для початковоїшколизатверджені наказом Міністерстваосвіти і науки України «Про затвердженнязмін до навчальнихпрограм для 1-4-х класівзагальноосвітніхнавчальнихзакладів» від 05.08.2016 № 948
Підручник. Літературне читання : укр. мова для загальноосвіт. навч. закл. з навчанням укр. мовою : підруч. для 3-го кл. загальносв. навч. закл. /О.Я. Савченко
: Освіта, 2013. – 191 с. : іл.
Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться
в 2-4 класах з літературного читання
Вид перевірки |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
|||
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
|
Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6 |
- |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5; у 2 класі № 1, № 2, № 5, № 6 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3 |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7 |
– |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
Загальна кількість перевірок за семестр |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
Літературне читання. 3 клас
У 3 класі до кола читання включені імена Василя Голобородька, Івана Андрусяка, Михайла Григоріва, Валентини Вздульської, Василя Симоненка, Дмитра Кузьменка, Галини Вдовиченко, Зірки Мензатюк, Катерини Бабкіної, Лариси Денисенко, Леоніда Шияна, Оксани Караванської, ІанаВайброу, Карла Коллоді, ДжереміСтронга, НузетаУмерова.
Математика
4 год на тиждень
Програма. Оновленінавчальніпрограми для початковоїшколизатверджені наказом Міністерстваосвіти і науки України «Про затвердженнязмін до навчальнихпрограм для 1-4-х класівзагальноосвітніхнавчальнихзакладів» від 05.08.2016 № 948
Підручник. Богданович, М. В. Математика : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч.
закл. /Ф.М.Рівкінд. : Освіта", 2013. – 191 с. : іл.
Зведений перелік тематичних перевірних робіт,
які проводять в 1-4 класах з математики
Вид перевірки |
1 клас |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
|||
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
|
Тематична контрольна робота |
|
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація |
1 |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
Загальна кількість перевірок за семестр |
1 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
перенесення задач з буквеними даними (перенесено з 3-го класу в 4-й клас);
Природознавство
2год на тиждень
Програма. Оновленінавчальніпрограми для початковоїшколизатверджені наказом Міністерстваосвіти і науки України «Про затвердженнязмін до навчальнихпрограм для 1-4-х класівзагальноосвітніхнавчальнихзакладів» від 05.08.2016 № 948
Підручник. Грущинська І.Природознавство : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл. : Освіта, 2013. – 175 с.
Фізична культура
3 год на тиждень
Програма. Оновленінавчальніпрограми для початковоїшколизатверджені наказом Міністерстваосвіти і науки України «Про затвердженнязмін до навчальнихпрограм для 1-4-х класівзагальноосвітніхнавчальнихзакладів» від 05.08.2016 № 948.
105 годин
(3 години на тиждень)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Теоретико-методичні знання |
||
1
|
Відродження сучасних Олімпійських ігор. Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри |
|
2
|
Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Дихання під час виконання фізичних вправ. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри |
|
3
|
Основні правила загартування. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. Олімпійські ігри Стародавньої Греції. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри |
|
Способи рухливої діяльності Школа культури рухів з елементами гімнастики |
||
4
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). Рухлива гра «Клас, струнко!» |
|
5
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). Рухлива гра «Клас, струнко!» |
|
6
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Рухлива гра «Клас, струнко!» |
|
7
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправ. Положення тіла у просторі: упори (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Рухлива гра «Вгадай, чий голос?» |
|
8
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі на стегнах). Рухлива гра «Вгадай, чий голос? » |
|
9
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі на стегнах). Рухлива гра «Вгадай, чий голос? » |
|
10
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі лежачи). Рухлива гра «Світлофор» |
|
11
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). Рухлива гра «Світлофор» |
|
12
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправ. Положення тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). Рухлива гра «Світлофор» |
|
13
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). Рухлива гра «Подоляночка» |
|
14
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі лежачи). Рухлива гра «Подоляночка» |
|
15
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі лежачи). Рухлива гра «Подоляночка» |
|
16
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухлива гра «Подоляночка» |
|
17
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Рухлива гра «Мак» |
|
18
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Рухлива гра «Мак» |
|
19
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. Рухлива гра «Мак» |
|
20
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. Рухлива гра «Мак» |
|
21
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. Рухлива гра «Мак» |
|
22
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухлива гра «Дрова» |
|
23
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухлива гра «Дрова» |
|
24
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухлива гра «Дрова» |
|
Школа пересувань |
||
25
|
Правила безпеки під час занять із застосуванням пересувань. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. «Човниковий біг» 4х9м. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
26
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. «Човниковий біг» 4х9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
27
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. «Човниковий біг» 4х9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
28
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Біг з високого старту до 30 м. Рухлива гра «Квач» |
|
29
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Біг з високого старту до 30 м. Рухлива гра «Квач» |
|
З0
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Біг з високого старту до 30 м. Рухлива гра «Квач» |
|
31
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу до 1 100 м. Рухлива гра «Команда швидконогих» |
|
32
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу до 1100 м. Рухлива гра «Команда швидконогих» |
|
33
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу до 1 100 м. Рухлива гра «Команда швидконогих» |
|
34
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
|
35
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг до 900 м. Рухливі ігри |
|
36
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
|
37
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: кроки з притупуванням. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
|
38
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: кроки з притупуванням. Рухлива гра «Горішки» |
|
39
|
Організовуючі вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: кроки з притупуванням, «вірьовочка». Рухлива гра «Горішки» |
|
40
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: «вірьовочка», «вихилясник», «припадання». Рухлива гра «Горішки» |
|
41
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: найпростіші комбінації з елементів українського танцю. Рухлива гра «Горішки» |
|
42
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: найпростіші комбінації з елементів українського танцю. Рухлива гра «Повінь» |
|
43
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: ритмічні завдання. Рухлива гра «Повінь» |
|
44
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами. Рухлива гра «Повінь» |
|
45
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменними способами. Рухлива гра «Повінь» |
|
46
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменними способами. Рухлива гра «Повінь». Підсумковий урок |
|
47
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові. Рухлива гра «Гуси- лебеді» |
|
48
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
49 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Еле¬менти акробатики: перекид назад в упор стоячи на колі¬нах, в упор присівши. Рухлива гра «Мак» |
|
50 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Еле¬менти акробатики: перекид назад в упор стоячи на колі¬нах, в упор присівши. Рухлива гра «Мак» |
|
|
Вправи для оволодіння навичками володіння м’ячем |
|
51 |
Правила безпеки на заняттях з м’ячем. Ходьба в колоні по одному по прямокутнику. Біг у повільному темпі в колоні по одному. ЗРВ на місці. Тримання баскетбольного м’яча. Передачі м’яча двома руками від грудей на місці. Ведення м’яча на місці правою та лівою рукою. Ловіння великого м’яча двома руками за спиною після підкидання вгору. Рухлива гра «Передав — сідай» |
|
52 |
Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Ходьба в колоні по одному з дотриманням дистанції. Біг із зупинками за сигналом з поворотами. ЗРВ на місці.Ловіння великого м’яча двома руками за спиною після під- кидання вгору. Кидки м’яча у стіну із положення |
|
53 |
Ходьба із зупинками за сигналом. Рівномірний біг у колоні по одному по прямокутнику. ЗРВ на місці в колі. Ловіння великого м’яча двома руками за спиною після підкидання вгору. Кидки м’яча у стіну із положення стоячи спиною до стіни, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою й лівою рукою. Рухлива гра «М’яч сусідові» |
|
54 |
Правила безпеки на заняттях з м’ячем та правила з баскетболу.Орг. вправи: перешикування на місці з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба «протиходом». ЗРВ в русі в колоні по одному. Біг зі стартом із різних вихідних положень. Перекидання м’яча правою рукою в ліву через плече за спиною. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухи руками, ногами і тулубом амплітудного характеру з поступовим збільшенням амплітуди рухів. Рухлива гра «Артбол» |
|
55 |
Організовуючі вправи: перешикування на місці з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба на різних сторонах стопи.Загальнорозвивальні вправи з м’ячами. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Передачі м’яча двома руками від грудей і ловіння в парах. Естафета з веденням і перенесенням м’яча |
|
56 |
Правила безпеки на заняттях з м’ячем. Організовуючі вправи: перешикування на місці з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба перекатом з п’яти на носок, «гусінь». ЗРВ з м’ячами. Біг із прискоренням до 5–6 м. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Передачі м’яча двома руками від грудей і ловіння в парах. Метання м’яча у горизонтальну ціль з відстані 10–12 |
|
57 |
Орг. вправи: перешикування на місці з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба з прискоренням та уповільненням. Біг приставним кроком. ЗРВ з м’ячем. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Передачі м’яча двома руками від грудей і ловіння в парах. Метання м’яча у горизонтальну ціль з відстані 10–12 м. Кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. Естафета з веденням та передачею м’яча |
|
58 |
Орг. вправи.Ходьба із зміною темпу. Біг зі зміною напрямку руху, прискоренням. ЗРВ з м’ячем. Підкидання і ловіння малого м’яча почергово правою і лівою рукою. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою й лівою рукою. Махи ногами у різних площинах. Кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. Естафета з веденням та кидками м’яча |
|
59 |
Ходьба із зупинками за сигналом, поворотами. Рівномірний біг у колоні по одному по прямокутнику з дотриманням безпечної дистанції. ЗРВ на місці в колі. Перекидання м’яча з правої руки в ліву і навпаки, з ловінням однією рукою. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Махи ногами у різних площинах. «Човниковий біг» 4 х 9 м. Рухлива гра «М’яч сусідові» |
|
60 |
Правила безпеки на заняттях з м’ячем та правила з баскетболу.Орг. вправи: перешикування на місці з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба «протиходом». ЗРВ в русі в колоні по одному. Біг зі стартом із різних вихідних положень. Перекидання м’яча правою рукою в ліву через плече за спиною. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухи руками, ногами і тулубом амплітудного характеру з поступовим збільшенням амплітуди рухів. Рухлива гра «Артбол» |
|
|
|
|
61 |
Організовуючі вправи: перешикування на місці з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба «протиходом». ЗРВ з м’ячами. Біг зі стартом із різних вихідних положень. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Передачі м’яча двома руками від грудей і ловіння в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
62 |
Організовуючі вправи: перешикування на місці з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба на різних сторонах стопи. Біг із прискоренням на 5-6 м. Загальнорозвивальні вправи з м’ячами. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Передачі м’яча двома руками від грудей і ловіння в парах. Естафета з веденням і перенесенням м’яча |
|
63 |
Правила безпеки на заняттях з м’ячем. Організовуючі вправи: перешикування на місці з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба перекатом з п’яти на носок, «гусінь». ЗРВ з м’ячами. Біг із прискоренням до 5–6 м. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Передачі м’яча двома руками від грудей і ловіння в парах. Метання м’яча у горизонтальну ціль з відстані 10–12 м. Естафета з веденням м’яча |
|
64 |
Організовуючі вправи: перешикування на місці з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба з прискоренням та уповільненням. Біг із виконаням приставного кроку. ЗРВ з м’ячем. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Передачі м’яча двома руками від грудей і ловіння в парах. Метання м’яча у горизонтальну ціль з відстані 10–12 м. Кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. Естафета з веденням та передачею м’яча |
|
65 |
Організовуючі вправи.Ходьба із прискоренням та уповільненням темпу. Біг зі зміною напрямку руху, прискоренням. ЗРВ з м’ячем.Підкидання і ловіння малого м’яча почергово правою і лівою рукою.Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою й лівою рукою. Махи ногами у різних площинах. Кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. Естафета з веденням та кидками м’яча |
|
66 |
Правила безпеки на заняттях з м’ячем. Ходьба в колоні по одному по прямокутнику. Біг у повільному темпі в колоні по одному. ЗРВ на місці. Тримання баскетбольного м’яча. Передачі м’яча двома руками від грудей на місці. Ведення м’яча на місці правою та лівою рукою. Ловіння великого м’яча двома руками за спиною після підкидання вгору. Рухлива гра «Передав — сідай» |
|
67 |
Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Ходьба в колоні по одному з дотриманням дистанції. Біг із зупинками за сигналом з поворотами. ЗРВ на місці.Ловіння великого м’яча двома руками за спиною після під- кидання вгору. Кидки м’яча у стіну із положення стоячи спиною до стіни, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням. Передача баскетбольного м’яча двома руками від грудей на місці. Ловіння м’яча. Ведення м’яча на місці правою й лівою рукою. Рухлива гра «Гонка м’ячів» |
|
68 |
Ходьба із зупинками за сигналом. Рівномірний біг у колоні по одному по прямокутнику. ЗРВ на місці в колі. Ловіння великого м’яча двома руками за спиною після підкидання вгору. Кидки м’яча у стіну із положення стоячи спиною до стіни, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою й лівою рукою. Рухлива гра «М’яч сусідові» |
|
69 |
Ходьба із зупинками за сигналом, поворотами. Рівномірний біг у колоні по одному по прямокутнику з дотриманням безпечної дистанції. ЗРВ на місці в колі. Перекидання м’яча з правої руки в ліву і навпаки, з ловінням однією рукою. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Ведення м’яча на місці |
|
70 |
Вправи для розвитку фізичних якостей Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: ритмічні завдання. Рухлива гра «Естафета звірів» |
|
71 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними спо¬собами. Рухлива гра «Естафета звірів» |
|
72 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменними способами. Рухлива гра «Естафета звірів» |
|
73 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменними способами. Рухлива гра «Естафета звірів» |
|
74 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові. Рухлива гра «Кружилиха» |
|
75 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи» |
|
76 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Квач» |
|
77 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 3—5 перешкод. Рухлива гра «Квач» |
|
78 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 3-5 перешкод. Естафети. |
|
79 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вистрибування із положення присіду.Рухлива гра «Піймай жабу!» |
|
80 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вистрибування із положення присіду. Рухлива гра «Піймай жабу» |
|
81 |
Вправи для оволодіння навичками володіння м’ячем Правила безпеки на заняттях з м’ячем. Організовуючі вправи. ЗРВ на місці, в русі.Біг зі зміною напрямку, спиною уперед. Зупинки м’яча підошвою та внутрішньою стороною ступні. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною ступні Рухливі ігри «Гонка м’ячів», «Виклик номерів» |
|
82 |
Правила рухливих ігор і безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги у дві та навпаки. ЗРВ на місці Ходьба в колоні по одному з дотриманням дистанції. Біг у повільному темпі по колу. |
|
83 |
Орг. вправи: перешикування з однієї шеренги у дві та навпаки. Ходьба в колоні по одному з дотриманням дистанції. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій, по дузі. Удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну та горизонтальну ціль Рухлива гра з веденням м’яча |
|
84 |
Фіз. навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Організовуючі вправи.Ходьба із зупинками за сигналом. Біг «протиходом»,«змійкою». ЗРВ. Удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну та горизонтальну цілі. Ведення м’яча з обведеннямстійок.Рухлива гра з ударами м’яча в ціль |
|
85 |
Правила безпеки на заняттях з м’ячем. Орг. вправи: перешикування з однієї колони у дві й навпаки. Ходьба «протиходом». Біг зі стартом із різних вихідних положень. ЗРВ в русі в колоні по одному. |
|
86 |
Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізкультури. Організовуючі вправи. Ходьба з прискоренням та уповільненням темпу. Біг із різних вихідних положень.в русі в колоні по одному. ЗРВ. Вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Ведення м’яча по прямій на відстань 10–12 м, по колу. Рухлива гра з ударами м’яча в ціль. Вправи на розвиток координації |
|
87 |
Орг. вправи. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Ведення м’яча поміж стійок на відстань 10–12 м, по колу. Естафети з веденням м’яча та ударами м’яча в ціль |
|
88 |
Орг. вправи. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг зі зміною напрямку, спиною уперед. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата). Естафети з вкиданням м’яча та ударами м’яча в ціль. Статичні вправи на рівновагу |
|
89 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. ЗРВ в русі: ходьба, біг, багатоскоки, випади. Біг із прискореннями на 10 м. Вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Ведення м’яча між стійками. Жонглювання м’ячем. Естафети з вкиданням м’яча та ударами м’яча в ціль. Статичні вправи на рівновагу |
|
90 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. ЗРВ в русі: ходьба, біг, багатоскоки, стрибки через перешкоди. Вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Ведення м’яча між стійками. Жонглювання м’ячем. Естафети з бігом та ударами м’яча в ціль. Статичні вправи на рівновагу |
|
91 |
Школа пересування (елементи легкої атлетики) Відродження сучасних Олімпійських ігор. Правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою. Шикування в шеренгу, повороти на місці. Ходьба по діагоналі. Біг у повільному темпі «протиходом». Загальнорозвивальні вправи на місці в розімкнутому строю. Спеціальні вправи бігуна. Старт із різних вихідних положень. Біг почергово з ходьбою по колу до 100 м.Стрибок у довжину з місця. Рухливі ігри «Гуси-лебеді», «Квач» |
|
92 |
Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень.Ходьба по діагоналі. Біг у повільному темпі «протиходом». Загальнорозвивальні вправи на місці в розімкнутому строю.Спеціальні вправи бігуна. Старт із різних вихідних положень.Стрибок у довжину з місця на результат. Рухливі ігри «Гуси-лебеді», «Квач» |
|
93 |
Ходьба зі зміною частоти кроку. Біг «змійкою». Загальнорозвивальні вправи на місці в розімкнутому строю.Спеціальні вправи бігуна. Біг на 30 м із високого старту.«Човниковий» біг 4 × 9 м. Стрибок у довжину з місця на результат. Рухлива гра з бігом «Команда швидконогих» |
|
94 |
Перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба зі зміною частоти кроку. Біг «змійкою». Загальнорозвивальні вправи на місці в колі. Спецільні вправи бігуна. Біг зі зміною напрямку руху. «Човниковий» біг 4 × 9 м. Стрибок у довжину з 5–7 кроків розбігу. Метання малого м’яча з місця із-за спини через плече.Рухлива гра з бігом «Команда швидконогих» |
|
95 |
Перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба з прискоренням. Біг по прямокутнику і діагоналі. Загальнорозвивальні вправи на місці в колі. Спеціальні стрибкові вправи. Стрибок у довжину з 5–7 кроків розбігу. Метання м’яча в горизонтальну ціль із місця. Рівномірний біг по прямокутнику до 200 м. Рухливі ігри «Білі ведмеді», «У річку, гоп!» |
|
96 |
Ходьба з прискоренням. Біг по прямокутнику і діагоналі. Загальнорозвивальні вправи на місці в колі. Спеціальні стрибкові вправи. Стрибки в довжину з розбігу. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль. Біг почергово з ходьбою до 400 м |
|
97 |
Перешикування з однієї шеренги в три уступами. Ходьба із зміною довжини кроку. Біг із подоланням дрібних перешкод.Загальнорозвивальні вправи у русі в колоні по одному. Спеціальні стрибкові вправи. Стрибки в довжину з розбігу. Біг почергово з ходьбою до 600 м. Рухлива гра зі стрибками «Переправа через річку» |
|
98 |
Перешикування з однієї шеренги в три уступами. Ходьба в колоні по одному зі зміною довжини кроку. Біг із подоланням дрібних перешкод. ЗРВ у русі в колоні по одному.Спец. вправи бігуна. Стрибки по «купинах». Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Біг почергово з ходьбою до 800 м. Рухлива гра зі стрибками «Переправа через річку» |
|
99 |
Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири)Ходьба зі зміною напрямку руху. Біг зі зміною швидкості і напрямку руху. ЗРВ у русі в колоні по одному. Спеціальні вправи метальника. Метання малого м’яча на дальність із розбігу з визначенням результату. Рівномірний біг до 900 м. Рухливі ігри «Повінь», «Гречка» |
|
100 |
Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири).Ходьба зі зміною швидкості і напрямку руху за звуковим сигналом. Біг зі зміною швидкості і напрямку руху. Загальнорозвивальні вправи в парах на місці. Спеціальні вправи метальника. Метання малого м’яча з розбігу на дальність.Біг почергово з ходьбою на дистанції до 900 м. Рухливі ігри |
|
101 |
Перешикування в шерензі і колоні. Ходьба звичайна, у присіді і напівприсіді. Біг із прискоренням за звуковим сигналом. Загальнорозвивальні вправи в русі в колоні по одному.Спеціальні стрибкові вправи. Стрибки у висоту з прямого розбігу.Вистрибування вгору з упору присівши. Стрибок у довжину з місця |
|
102 |
Школа активного відпочинку Орг. Вправи .Різновиди ходьби та бігу.ЗРВ.Рухливі ігри «Зустрічна естафета», «Пень». |
|
103 |
Орг. Вправи .Різновиди ходьби та бігу.ЗРВ.Рухливі ігри «Квач», «Влуч у ціль», «Найкраща пара». |
|
104 |
Орг. Вправи .Різновиди ходьби та бігу.ЗРВ.Рухливі ігри «Гречка», «Квач».Чергування ходьби і бігу.Вправи на формування правильної постави. |
|
105 |
Підсумковий урок |
|
Логіка
1 год на тиждень
За підручником О.Митника (1 год на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Розділ І. Повторення вивченого у 2 класі (3 год) |
||
1. |
Повторення вивченого у 2 класі |
|
2. |
Визначення поняття через найближчий рід і видову основу |
|
3. |
Задачі, які розв’язуються методом припущення та методом вилучення |
|
Розділ ІІ. Поняття (15 год) |
||
4. |
Сумісні та несумісні поняття. Сумісні поняття |
|
5. |
Несумісні поняття |
|
6. |
Сумісні та несумісні поняття. Завдання для повторення |
|
7. |
Множини |
|
8. |
Підмножина. Переріз множин |
|
9. |
Об’єднання множин |
|
10. |
Доповнення до підмножини. Рівні множини |
|
11. |
Задачі на знаходження кількості елементів перерізу та об’єднання множин |
|
12. |
Поняття й судження. Множини. Завдання на повторення |
|
13. |
Сумісні та несумісні поняття. Рівні множини. Переріз та об’єднання множин |
|
14. |
Множини. Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера |
|
15. |
Контрольна робота. Узагальнення знань. |
|
16. |
Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання |
|
17. |
Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера. Сумісні та несумісні поняття. Завдання на увагу й спостережливість |
|
18. |
Перевір себе |
|
Розділ ІІІ. Судження (12 год) |
||
19. |
Прості та складні судження. Судження зі словом і (та), їх правильність і хибність |
|
20. |
Судження зі словом чи (або). Завдання на повторення |
|
21. |
Судження зі словами і, чи. Завдання на повторення |
|
22. |
Задачі, які розв’язуються методом припущення та методом вилучення |
|
23-24 |
Нові задачі, які розв’язуються методом вилучення |
|
25-26 |
Зашифровані дії. Числові ребуси, які містять операції додавання й віднімання |
|
27 |
Завдання на повторення |
|
28 |
Перевір себе |
|
29 |
Контрольна робота |
|
30 |
Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання |
|
Розділ IV. Повторення вивченого за рік (5 год) |
||
31 |
Завдання на повторення вивченого за рік |
|
32 |
Повторення про множини. Поняття і судження |
|
33 |
Перевір себе |
|
34 |
Підсумкова контрольна робота |
|
35 |
Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання |
|