Тема 5: МУЗИКА |
||||||||||
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
|
|
Музичні інструменти і музиканти |
|
die Flöte (-n), der Flügel (-), das Horn (-"-er), das Keyboard (-s), die Trommel (-n), die Trompete (-n), das Schlagzeug (-e) |
Впр. 4 ст. 109 |
Впр. 2, 3 ст. 107 |
Впр. 1 ст. 107 Впр. 5 ст. 110 Впр. 6 ст. 110 |
|
Впр. 7 ст. 110 Напиши про музикальні колективи |
|
|
|
Композитори та їх роботи |
|
die Oper (-n), die Operette (-n), die Sonate (-n), der Walzer (-), schaffen (schuf, hat geschaffen), taub |
Впр. 3 ст. 112 |
Впр. 1 ст. 111 Впр. 4, 5 ст. 112 |
Впр. 2 ст. 111 |
|
Впр. 6 ст. 112 Підготуй вікторину або доповідь |
|
|
|
Йоган Себастіан Бах |
Впр. 5, 6 ст. 115 |
die Orgel (-n), entstehen (entstand, ist entstanden), die Passion (-en), das Genie (-s) |
Впр. 3 ст. 114 |
|
Впр. 1, 2 ст. 113 Впр. 7 ст. 115 |
Впр. 4 ст. 114 |
Впр. 8 ст. 115 Склади 8 запитань до тексту |
|
|
|
Українські композитори |
|
auf|führen (führte auf, hat aufgeführt), die Kammermusik (meist Sg.), das Libretto (-tti/-s), die Bedingung (-en) |
Впр. 3 ст. 116 Впр. 5 ст. 118 |
Впр. 1 ст. 116 |
Впр. 2 ст. 116 Впр. 4 ст. 117 Впр. 6 ст. 118 |
|
Впр. 7 ст. 118 Підготуй вікторину |
|
|
|
Стилі музики |
|
der Rock’n’Roll, die Pop-Musik, der Rap der Hip-Hop, der Hardrock |
Впр. 6 ст. 120 |
Впр. 2, 3 ст. 119 |
Впр. 1 ст. 119 Впр. 4 ст. 119 Впр. 5 ст. 120 Впр. 7 ст. 121 |
|
Впр. 8 ст. 121 Напиши повідомлення до інтернет-форуму |
|
|
|
Сучасні німецькі співаки та групи |
|
der Sänger (-), der Interpret (-en), die Band (-s), das Album (Alben) |
Впр. 4 ст. 123 |
Впр. 2 ст. 122 |
Впр. 1, 3 ст. 122 Впр. 5, 6 ст. 124 |
|
Впр. 7 ст. 124 Напиши повідомлення та підготуй презентацію |
|
|
|
Музика в моєму житті |
|
aus|drücken (drückte aus, hat ausgedrückt) |
Впр. 4 ст. 125 |
Впр. 1 ст. 125 |
Впр. 2, 3 ст. 125 Впр. 5 ст. 126 |
|
Впр. 6 ст. 126 Напиши відповідь Софії |
|
|
|
Відвідування концерту |
|
das Festival (-s), der Lieblingssänger (-), abgemacht |
|
|
Впр. 1, 2, 3 ст. 127 Впр. 4 ст. 128 |
|
Впр. 5 ст. 128 Опиши свої враження від фотографії |
|
|
|
Проектна робота «Наші улюблені групи» |
|
|
|
|
|
|
Впр. 2 ст. 129 Напиши текст пісні |
|
|
|
Систематизація вивченого матеріалу з теми «Музика» |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 ст. 130 Повтори матеріал за допомогою гри |
|
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
Тема 6: НІМЕЦЬКОМОВНІ КРАЇНИ |
||||||||||
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
|
|
Подорожі |
|
auf Reisen, der Reiseführer (-), der Ratschlag (-”-e), die Gegend (-en), schreien (schrie, hat geschrien), schimpfen (schimpfte, hat geschimpft) |
Впр. 4 ст. 133 |
Впр. 1 ст. 133 |
Впр. 2 ст. 133 Впр. 5, 6 ст. 134 |
Впр. 3 ст. 133 |
Впр. 7 ст. 134 Напиши поради |
|
|
|
Культура спілкування |
Впр. 5 ст. 137 |
das Verhalten (nur Sg.), duzen (duzte, hat geduzt), siezen (siezte, hat gesiezt), begrüßen (begrüßte, hat begrüßt), unterbrechen (unterbrach, hat unterbrochen), Hände schütteln (schüttelte, hat geschüttelt), die Begrüßungsformel (-n) |
Впр. 3, 4 ст. 136 |
Впр. 1 ст. 135 |
Впр. 2 ст. 135 Впр. 6 ст. 137 |
|
Впр. 7 ст. 137 Напиши короткий реферат про правила комунікації в німецькомовному просторі |
|
|
|
Німецькомовні країни на карті Європи |
Впр. 5 ст. 139 |
die Gesamtfläche (-n), das Fürstentum (-"-er), der Bundesstaat (-en), betragen (betrug, hat betragen), grenzen (grenzte, hat gegrenzt) an (Akk.), umspülen (umspülte, hat umspült), gebirgig |
Впр. 4 ст. 138 |
Впр. 1 ст. 138 |
Впр. 2, 3 ст. 138 Впр. 6 ст. 139 |
|
Впр. 7 ст. 139 Напиши текст про німецькомовні країни |
|
|
|
Клімат та ландшафти |
Впр. 5 ст. 141 |
die Wüste (-n), das Gewässer (-), der Nebenfluss (-"-e), das Tal (-"-er), das Gebirge (-), mild, gemäßigt |
Впр. 4 ст. 141 |
Впр. 1 ст. 140 |
Впр. 2 ст. 140 Впр. 3 ст. 141 Впр. 6 ст. 142 |
|
Впр. 7 ст. 142 Підготуй презентацію |
|
|
|
Найгарніші міста |
Впр. 5 ст. 145 |
die Metropole (-n), die Schwebebahn (-en), her|stellen (stellte her, hat hergestellt), stammen (stammte, hat gestammt) aus (Dat.) |
|
Впр. 1 ст. 143 |
Впр. 2, 3 ст. 143 Впр. 4 ст. 144 Впр. 6 ст. 145 |
|
Впр. 7 ст. 145 Зроби презентацію про німецьке місто |
|
|
|
Найвідоміші визначні місця Німеччини |
Впр. 5 ст. 148 |
das Wahrzeichen (-), das Bauwerk (-e), großartig, sich lohnen (lohnte sich, hat sich gelohnt), zum Weltkulturerbe erklären |
Впр. 3 ст. 147 |
Впр. 1 ст. 146 Впр. 4 ст. 148 |
Впр. 2 ст. 146 |
|
Впр. 6 ст. 148 Знайди в інтернеті інформацію про квитки до визначних місць |
|
|
|
Свята та святкові дні |
Впр. 4 ст. 151 |
der Fasching (-e/-s), das Pfingsten (-) (meist Sg. und ohne Art.), die Fastenzeit (-en), religiös, arbeitsfrei |
Впр. 3 ст. 149 |
Впр. 1 ст. 149 Впр. 7 ст. 151 |
Впр. 2 ст. 149 Впр. 5, 6 ст. 151 |
|
Впр. 8 ст. 151 Опиши своє улюблене свято, не називаючи його |
|
|
|
Найвідоміші особи |
|
das Gebiet (-e), die Tätigkeit (-en), tätig sein |
Впр. 3 ст. 153 |
Впр. 1 ст. 152 |
Впр. 2 ст. 152 Впр. 4 ст. 153 |
|
Впр. 5 ст. 154 Підготуй короткий реферат |
|
|
|
Проектна робота «Відомі люди в німецькомовному просторі» |
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 ст. 156 Напиши маршрут-історію |
|
|
|
Систематизація вивченого матеріалу з теми «Німецькомовні країни» |
|
|
|
|
|
|
Впр. 2 ст. 156 Підготуй Talkshow |
|
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
Тема 7: УКРАЇНА – КРАЇНА І ЛЮДИ |
||||||||||
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
|
|
Моя Батьківщина - Україна |
Впр. 4 ст. 159 |
das Staatsoberhaupt (-"-er), die Unabhängigkeit (-en), die Küste (-n), überwiegend, flach, sich an|schließen (schloss sich an, hat sich angeschlossen), sich verändern (veränderte sich, hat sich verändert) |
|
Впр. 1 ст. 158 Впр. 5 ст. 160 |
Впр. 2, 3 ст. 158 Впр. 6 ст. 160 |
|
Впр. 7 ст. 160 Напиши про український ландшафт, не називаючи його |
|
|
|
Символіка України |
|
das Zeichen (-), das Wappen (-), der Dreizack (-e), die Herkunft (-"-e), das Reich (-e), die Eigenständigkeit (nur Sg.) |
Впр. 3, 4 ст. 162 |
Впр. 1 ст. 161 |
Впр. 2 ст. 161 Впр. 5 ст. 163 |
|
Впр. 6 ст. 163 Напиши відповідь Софії |
|
|
|
Відомі українці |
|
die Auszeichnung (-en), sich beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt) mit (Dat.), teil|nehmen (nahm teil, hat teilgenommen) an (Dat.) |
Впр. 4 ст. 165 |
Впр. 1 ст. 164 |
Впр. 2, 3 ст. 164 Впр. 5 ст. 166 |
|
Впр. 6 ст. 166 Напиши короткий текст про Шевченко |
|
|
|
Наші міста |
Впр. 2 ст. 167 |
die Festung (-en), das Kulturdenkmal (-"-er), sagenhaft, sehenswert, architektonisch |
Впр. 4 ст. 168 Впр. 5 ст. 169 |
Впр. 3 ст. 167 |
Впр. 1 ст. 167 Впр. 6, 7 ст. 169 |
|
Впр. 8 ст. 169 Підготуй інформацію про твою Батьківщину |
|
|
|
Найгарніші визначні місця України |
Впр. 3 ст. 170 |
die Siedlung (-en), der Stützpunkt (-e), der Springbrunnen (-), die Touristenattraktion (-en), existieren (existierte, hat existiert), auf|schlagen (schlug auf, hat aufgeschlagen) |
|
Впр. 1 ст. 170 Впр. 5 ст. 172 |
Впр. 2 ст. 170 Впр. 6 ст. 172 |
Впр. 4 ст. 172 |
Впр. 7 ст. 172 Підготуй презентацію про найвідоміші визначні місця України |
|
|
|
Проектна робота «Це наша країна» |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 ст. 173 Напиши, що ти знаєш про цих людей |
|
|
|
Систематизація вивченого матеріалу з теми «Україна – країна і люди» |
|
|
|
|
|
|
Впр. 5 ст. 174 Повтори матеріал за допомогою гри |
|
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити теми півріччя |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
Словникова робота |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|