Календарно-тематичне планування ІІ семестр 10 клас Сотникова Deutsch! 2 години

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на ІІ семестр 10 клас, друга мова, Сотникова Deutsch! 2 години
Перегляд файлу

Тема 5: МУЗИКА

Номер

уроку

Дата

Підтема

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє

завдання

 

 

Музичні інструменти і музиканти

 

die Flöte (-n), der Flügel (-), das Horn (-"-er), das Keyboard (-s), die Trommel (-n), die Trompete (-n), das Schlagzeug (-e)

Впр. 4 ст. 109

Впр. 2, 3 ст. 107

Впр. 1 ст. 107

Впр. 5 ст. 110

Впр. 6 ст. 110

 

Впр. 7 ст. 110

Напиши про музикальні колективи

 

 

Композитори та їх роботи

 

die Oper (-n), die Operette (-n), die Sonate (-n), der Walzer (-), schaffen (schuf, hat geschaffen), taub

Впр. 3 ст. 112

Впр. 1 ст. 111

Впр. 4, 5 ст. 112

Впр. 2 ст. 111

 

Впр. 6 ст. 112

Підготуй вікторину або доповідь

 

 

Йоган Себастіан Бах

Впр. 5, 6 ст. 115

die Orgel (-n), entstehen (entstand, ist entstanden), die Passion (-en), das Genie (-s)

Впр. 3 ст. 114

 

Впр. 1, 2 ст. 113

Впр. 7 ст. 115

Впр. 4 ст. 114

Впр. 8 ст. 115

Склади 8 запитань до тексту

 

 

Українські композитори

 

auf|führen (führte auf, hat aufgeführt), die Kammermusik (meist Sg.), das Libretto (-tti/-s), die Bedingung (-en)

Впр. 3 ст. 116

Впр. 5 ст. 118

Впр. 1 ст. 116

Впр. 2 ст. 116

Впр. 4 ст. 117

Впр. 6 ст. 118

 

Впр. 7 ст. 118

Підготуй вікторину

 

 

Стилі музики

 

der RocknRoll, die Pop-Musik, der Rap der Hip-Hop, der Hardrock

Впр. 6 ст. 120

Впр. 2, 3 ст. 119

Впр. 1 ст. 119

Впр. 4 ст. 119

Впр. 5 ст. 120

Впр. 7 ст. 121

 

Впр. 8 ст. 121

Напиши повідомлення до інтернет-форуму

 

 

Сучасні німецькі співаки та групи

 

der Sänger (-), der Interpret (-en), die Band (-s), das Album (Alben)

Впр. 4 ст. 123

Впр. 2 ст. 122

Впр. 1, 3 ст. 122

Впр. 5, 6 ст. 124

 

Впр. 7 ст. 124

Напиши повідомлення та підготуй презентацію

 

 

Музика в моєму житті

 

aus|drücken (drückte aus, hat ausgedrückt)

Впр. 4 ст. 125

Впр. 1 ст. 125

Впр. 2, 3 ст. 125

Впр. 5 ст. 126

 

Впр. 6 ст. 126

Напиши відповідь Софії

 

 

Відвідування концерту

 

das Festival (-s), der Lieblingssänger (-), abgemacht

 

 

Впр. 1, 2, 3 ст. 127

Впр. 4 ст. 128

 

Впр. 5 ст. 128

Опиши свої враження від фотографії

 

 

Проектна робота «Наші улюблені групи»

 

 

 

 

 

 

Впр. 2 ст. 129

Напиши текст пісні

 

 

Систематизація вивченого матеріалу з теми «Музика»

 

 

 

 

 

 

Впр. 4 ст. 130

Повтори матеріал за допомогою гри

 

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

Тема 6: НІМЕЦЬКОМОВНІ КРАЇНИ

Номер

уроку

Дата

Підтема

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє

завдання

 

 

Подорожі

 

auf Reisen, der Reiseführer (-), der Ratschlag (-”-e), die Gegend (-en), schreien (schrie, hat geschrien), schimpfen (schimpfte, hat geschimpft)

Впр. 4 ст. 133

Впр. 1 ст. 133

Впр. 2 ст. 133

Впр. 5, 6 ст. 134

Впр. 3 ст. 133

Впр. 7 ст. 134

Напиши поради

 

 

Культура спілкування

Впр. 5 ст. 137

das Verhalten (nur Sg.), duzen (duzte, hat geduzt), siezen (siezte, hat gesiezt), begrüßen (begrüßte, hat begrüßt), unterbrechen (unterbrach, hat unterbrochen), Hände schütteln (schüttelte, hat geschüttelt), die Begrüßungsformel (-n)

Впр. 3, 4 ст. 136

Впр. 1 ст. 135

Впр. 2 ст. 135

Впр. 6 ст. 137

 

Впр. 7 ст. 137

Напиши короткий реферат про правила комунікації в німецькомовному просторі

 

 

Німецькомовні країни на карті Європи

Впр. 5 ст. 139

die Gesamtfläche (-n), das Fürstentum (-"-er), der Bundesstaat (-en), betragen (betrug, hat betragen), grenzen (grenzte, hat gegrenzt) an (Akk.), umspülen (umspülte, hat umspült), gebirgig

Впр. 4 ст. 138

Впр. 1 ст. 138

Впр. 2, 3 ст. 138

Впр. 6 ст. 139

 

Впр. 7 ст. 139

Напиши текст про німецькомовні країни

 

 

Клімат та ландшафти

Впр. 5 ст. 141

die Wüste (-n), das Gewässer (-), der Nebenfluss (-"-e), das Tal (-"-er), das Gebirge (-), mild, gemäßigt

Впр. 4 ст. 141

Впр. 1 ст. 140

Впр. 2 ст. 140

Впр. 3 ст. 141

Впр. 6 ст. 142

 

Впр. 7 ст. 142

Підготуй презентацію

 

 

Найгарніші міста

Впр. 5 ст. 145

die Metropole (-n), die Schwebebahn (-en), her|stellen (stellte her, hat hergestellt), stammen (stammte, hat gestammt) aus (Dat.)

 

Впр. 1 ст. 143

Впр. 2, 3 ст. 143

Впр. 4 ст. 144

Впр. 6 ст. 145

 

Впр. 7 ст. 145

Зроби презентацію про німецьке місто

 

 

Найвідоміші визначні місця Німеччини

Впр. 5 ст. 148

das Wahrzeichen (-), das Bauwerk (-e), großartig, sich lohnen (lohnte sich, hat sich gelohnt), zum Weltkulturerbe erklären

Впр. 3 ст. 147

Впр. 1 ст. 146

Впр. 4 ст. 148

Впр. 2 ст. 146

 

Впр. 6 ст. 148

Знайди в інтернеті інформацію про квитки до визначних місць

 

 

Свята та святкові дні

Впр. 4 ст. 151

der Fasching (-e/-s), das Pfingsten (-) (meist Sg. und ohne Art.), die Fastenzeit (-en), religiös, arbeitsfrei

Впр. 3 ст. 149

Впр. 1 ст. 149

Впр. 7 ст. 151

Впр. 2 ст. 149

Впр. 5, 6 ст. 151

 

Впр. 8 ст. 151

Опиши своє улюблене свято, не називаючи його

 

 

Найвідоміші особи

 

das Gebiet (-e), die Tätigkeit (-en), tätig sein

Впр. 3 ст. 153

Впр. 1 ст. 152

Впр. 2 ст. 152

Впр. 4 ст. 153

 

Впр. 5 ст. 154

Підготуй короткий реферат

 

 

Проектна робота «Відомі люди в німецькомовному просторі»

 

 

 

 

 

 

Впр. 3 ст. 156

Напиши маршрут-історію

 

 

Систематизація вивченого матеріалу з теми «Німецькомовні країни»

 

 

 

 

 

 

Впр. 2 ст. 156

Підготуй Talkshow

 

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

Тема 7: УКРАЇНА – КРАЇНА І ЛЮДИ

Номер

уроку

Дата

Підтема

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє

завдання

 

 

Моя Батьківщина - Україна

Впр. 4 ст. 159

das Staatsoberhaupt (-"-er), die Unabhängigkeit (-en), die Küste (-n), überwiegend, flach, sich an|schließen (schloss sich an, hat sich angeschlossen), sich verändern (veränderte sich, hat sich verändert)

 

Впр. 1 ст. 158

Впр. 5 ст. 160

Впр. 2, 3 ст. 158

Впр. 6 ст. 160

 

Впр. 7 ст. 160

Напиши про український ландшафт, не називаючи його

 

 

Символіка України

 

das Zeichen (-), das Wappen (-), der Dreizack (-e), die Herkunft (-"-e), das Reich (-e), die Eigenständigkeit (nur Sg.)

Впр. 3, 4 ст. 162

Впр. 1 ст. 161

Впр. 2 ст. 161

Впр. 5 ст. 163

 

Впр. 6 ст. 163

Напиши відповідь Софії

 

 

Відомі українці

 

die Auszeichnung (-en), sich beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt) mit (Dat.), teil|nehmen (nahm teil, hat teilgenommen) an (Dat.)

Впр. 4 ст. 165

Впр. 1 ст. 164

Впр. 2, 3 ст. 164

Впр. 5 ст. 166

 

Впр. 6 ст. 166

Напиши короткий текст про Шевченко

 

 

Наші міста

Впр. 2 ст. 167

die Festung (-en), das Kulturdenkmal (-"-er), sagenhaft, sehenswert, architektonisch

Впр. 4 ст. 168

Впр. 5 ст. 169

Впр. 3 ст. 167

Впр. 1 ст. 167

Впр. 6, 7 ст. 169

 

Впр. 8 ст. 169

Підготуй інформацію про твою Батьківщину

 

 

Найгарніші визначні місця України

Впр. 3 ст. 170

die Siedlung (-en), der Stützpunkt (-e), der Springbrunnen (-), die Touristenattraktion (-en), existieren (existierte, hat existiert), auf|schlagen (schlug auf, hat aufgeschlagen)

 

Впр. 1 ст. 170

Впр. 5 ст. 172

Впр. 2 ст. 170

Впр. 6 ст. 172

Впр. 4 ст. 172

Впр. 7 ст. 172

Підготуй презентацію про найвідоміші визначні місця України

 

 

Проектна робота «Це наша країна»

 

 

 

 

 

 

Впр. 4 ст. 173

Напиши, що ти знаєш про цих людей

 

 

Систематизація вивченого матеріалу з теми «Україна – країна і люди»

 

 

 

 

 

 

Впр. 5 ст. 174

Повтори матеріал за допомогою гри

 

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Повторити граматику

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Повторити теми півріччя

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

 

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

Словникова робота

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

 

docx
До підручника
Німецька мова (6-й рік навчання, профільний рівень) 10 клас (Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
Додано
31 серпня
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку