Календарно-тематичне планування з німецької мови для 10 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови для десятого класу. До підручника Німецька мова С.І. Сотникова, Г.В. Гоголєва, видавництво "Ранок".
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р.

10 клас

 

Дата

Тематика ситуативного  спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар - граматика

Очікувані результати

 

(Учень знає…

Учень вміє…)

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє

завдання

Примітка

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

Meine vertraute Umgebung. Моє знайоме середовище

1.

 

Дозвольти представитися

 

 

Розповідати про себе , свої захоплення та плани на майбутнє

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.7 ст. 5

 

2.

 

Почуття та емоції

Ст.5

Впр.4 (б) ст.7

„wenn“-Sätze

 

Описувати  свої почуття та емоції та інших людей; розповідати прислів′я

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.8ст.8

 

3.

 

Ми всі такі  різні

Ст. 9

Plusquamper-fekt Впр.5 (б) ст. 12

Описувати, які риси характеру вам подобаються, а які , ні

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.7 ст. 12

 

4.

 

Мої друзі

Ст. 13

 

Розповідати про своїх друзів

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.7 ст. 15

 

5.

 

Ми шукаємо друзів

Ст. 16

Modalverben im Präsens  Впр.4 ст. 17, впр.5 ст. 18

Обговорюють місця, де можна знайти друзів

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.7 ст. 18

 

6.

 

Наш вільний час

Ст. 19

Verb „lassen“ im Präsens Впр.4 ст. 20, впр.5 ст. 21

Розповідають, як можна проводити вільний час із друзями

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.7 ст. 21

 

7.

 

Повторення

Впр.1 ст.22

Впр.2 ст. 22

Повторити ЛМ та використовувати його в усному мовленні

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.4 ст. 23

 

 

Freizet und Sport. Вільний час і спорт

 

8.

 

Що ми робимо найохочіше

Ст. 25

 

Розповідати про улюблені види відпочинку

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 27

 

9.

 

Улюблені види спорту

Ст. 28

 

Розвовідати про улюблені види сорту

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7 ст. 30

 

10.

 

Спорт і здоров′я

Ст.31

Впр.3 (б) ст. 31,

 впр.3 ст. 33 „weil“ -Sätze

Вести бесіду по темі

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7ст. 33

 

11.

 

Відомі спортсмени і спортсменки

Ст.34

Nicht deklinierbare Adjektive

Впр. 4 (б) ст. 37

Розповідати про відомих спортсменів та види спорту, якими вонизаймаються

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7ст. 37

 

12.

 

Спортивні заходи

Ст.38

Nicht deklinierbare Adjektive

Впр.6 ст. 41

Описувати спортивні змагання та олімпіади

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.8 ст. 41

 

13.

 

Незвичайні види спорту

Ст.42

 

Розповідати про незвичайні види спорту

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст.44

 

14.

 

Повторення

Ст.45

Впр.5 ст. 46

Повторити ЛМ та вживати його в усному мовленні

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

 

тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ernährung. Харчування

 

15.

 

Апетит приходить під час їди

Ст. 48

 

Розповідати про своє харчування

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 49

 

16.

 

Українські фірмові страви

Ст. 50

 

Описувати українські фірмові страви

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7 ст. 51

 

17.

 

Здорове харчування в інших народах

Ст.52

 

Розповідають про харчування в інших народах

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 53

 

18.

 

Типова німецька їжа

Ст.54

Прості речення

Описують типові німецькі страви

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 55

 

19.

 

Про смаки не сперичаються

Ст.56

Sätze mit mehrteiligen Konjunktionen

Впр.3 ст. 57

Розповідають про свої смаки в їжі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7 ст. 58

 

20.

 

Здорова їжа

Ст. 59

 

Учні ведуть бесіду  по темі «Здорова їжа»

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 60

 

21.

 

Повторення

Повторити ЛМ

Повторити ГМ

Вживають ЛО у монологічному та діалогічному мовленні

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 62

 

 

 

тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Schulleben. Шкільне життя

 

22.

 

Школа і ми

Ст. 64

 

Розповідають про школу

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр. 7 ст. 67

 

23.

 

У школі

Ст. 66

Прості речення

Описують , як проводять свій час у школі

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.6 ст. 67

 

24.

 

Дорога до школи

Ст.68

Satzreihe

Впр.5 ст. 69, впр.6 ст. 70

Розповідають про дорогу до школи

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр. 8 ст. 70

 

25.

 

Обмін учнями

Ст.71

 

Розказують про обмін учнями

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.7 ст.73

 

26.

 

Іноземні дослідження

Ст. 74

 

Ведуть бесіду по темі

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.7 ст. 76

 

27.-

28.

 

Повторення

Ст.77

Повторення ГМ

Повторення ЛМ

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.3 ст. 77

 

 

 

тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32.

 

Контроль усного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Beruf und Arbeit/   Професія і робота  

33.

 

Хто вони за професією?

Ст.80

 

Розповідати про професії  різного виду

 

+

 

+

Соціальна та громадянська компетентність

 

Впр.8 ст. 82

 

34.

 

Сучасні професії

Ст.83

Прості речення 

ст. 83

 

Бести бесіду по темі сучасні професії, описувати картинки

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами

 

 

Впр.7ст. 85

 

35.

 

Професійний шлях

Ст. 86

Der Temporalsatz mit der Konjunktion «nachdem» ст.87

Описувати шлях , для того щоб досягнути кар'єрного росту

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

Соціальна та громадянська компетентність

 

Впр.7 ст. 88

 

36.

 

 Професія моєї мрії

Ст.89

Der Temporalsatz mit der Konjunktion «nachdem»

Читати і перекладати оголошення по темі і розповідати про професію своєї мрії

 

+

 

+

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.6 ст. 90

 

37.

 

Пошук роботи

Ст. 91

Множина іменників

Розповідати про пошук роботи; читати і перекладати  газетні статті; виконувати вправи на аудіювання

 

+

 

+

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.7 ст. 93

 

38.

 

Повторення

Ст.94

Повторити ГМ

Повторити ЛМ

 

+

 

+

Соціальна та громадянська компетентність

 

Впр.1ст. 94

 

 

Malerei/Живопис

 

39.

 

Жанри живопису

Ст.97

Складно підрядні речення

Описувати картину; називати відомих художників і їхні картини

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 99

 

40.

 

Мій улюблений жанр

Ст.100

 

Розповідати про свій улюблений жарн живопису

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 101

 

41.

 

Всесвітньо відомі художники

Ст. 102

Прості речення

Називати відомих художників та розповідати про них

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 103

 

42.

 

Відомі німецькі художники

Ст. 104

 

Називати німецьких художників та розповідати про них

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 105

 

43.

 

Українські художниці та художники

Ст. 106

Питальні речення

Вести бесіду по темі «Українські художниці і художники»

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 108

 

44.

 

У картинній галереї

Ст. 109

Розповідні речення

Розповідати про картинну галерею; читати і перекладати твори по темі

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 111

 

45.

 

Повторення

Ст.112

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі живопис

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.1 ст. 112

 

 

 

Тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wissenschaft und Fortschritt/ Наука і прогрес

 

46.

 

Сучасні засоби комунікації

Ст.115

 

Розповідати про сучасні засоби комунікації; читати і перекладати тексти по темі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 116

 

47.

 

Що може робити мобільний телефон?

Ст.117

Конструкція um … zu

Розповідати про можливості мобільного телефону

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст.118

 

48.

 

Соціальні мережі

Ст.119

 

Вести бесіду по темі; розповідати про соціальні мережі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 120

 

49.

 

Інтернет за і проти

Ст.121

Складні речення

Вести бесіду  по темі «Інтернет за  і проти»

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 122

 

50.

 

Важливі відкриття і винаходи

Ст.123

Partizip I und Partizip II als Attribut

Читати і перекладати тексти по темі з новою лексикою

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 126

 

51.

 

Автомобілівпливають на навколишнє середовище чи ні?

Ст.127

Partizip I und Partizip II als Attribut

Вести бесіду по темі ; наводити аргументи  під час діалогічного мовлення

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 128

 

52.

 

Повторення

Ст.129

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.1 ст. 129

 

 

Die Natur und Wetter/ Природа і погода

 

53.

 

Що ти робиш, коли..?

Ст.132

Безособові речення

Розповідати про природу і погоду

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.8 ст. 133

 

54.

 

Хмарна погода, поганий настрій?

Ст. 134

Підрядні речення

Вести бесіду по темі; розповідати прислів’я

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7ст.136

 

55.

 

Чотири елементи

Ст.137

 

Вести бесіду по темі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7 ст. 138

 

56.

 

Природні катастрофи

Ст.139

Підрядні речення

Читати і перекладати статті по темі; розповідати про природні катастрофи

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.5ст. 141

 

57.

 

Небезпека для навколишнього середовища

Ст.142

Das Partizip

Спілкуватися на тему «Небезпека для навколишнього середовища»

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.8ст.144

 

58.

 

Ти екологічно свідомий

Ст.145

Das Partizip

Вміти відстоювати свою думку , використовуючи лексику по темі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.5 ст. 146

 

59.

 

Повторення

Ст. 147

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.1ст.147

 

 

 

тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die Ukraine und die deutschsprachigen Länder/Україна і німецькомовні країни

 

60.

 

Наші країни

Ст. 150

Прості речення

Називати німецькомовні країни і розповідати про них

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.8 ст.152

 

61.

 

Моя Батьківщина

Ст.153

 

 

Розповідати про свою Батьківщину

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.7ст.155

 

62.

 

Святкові дні на Україні

Ст.156

Demonstrativ-pronomen

Розповідати про святкові дні на Україні

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.7 ст.157

 

63.

 

Австрія

Ст.158

Demonstrativ-pronomen

Розповідати про Австрію

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.8 ст.160

 

64.

 

Швейцарія

Ст.161

 

Розповідати про Швейцарію

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.7ст.163

 

65.

 

Цікаві святкові дні

Ст.164

Складні речення

Читати і перекладати статті по темі

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.7 ст. 166

 

66.

 

Повторення

Ст.167

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 

 

тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67.

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70.

 

Контроль усного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 вересня
Переглядів
753
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку