Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р.
10 клас
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати
(Учень знає… Учень вміє…) |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||||||||
|
|||||||||||||||||
Meine vertraute Umgebung. Моє знайоме середовище |
|||||||||||||||||
1. |
|
Дозвольти представитися |
|
|
Розповідати про себе , свої захоплення та плани на майбутнє |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами
|
Впр.7 ст. 5 |
|
|||||
2. |
|
Почуття та емоції |
Ст.5 |
Впр.4 (б) ст.7 „wenn“-Sätze
|
Описувати свої почуття та емоції та інших людей; розповідати прислів′я |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами
|
Впр.8ст.8 |
|
|||||
3. |
|
Ми всі такі різні |
Ст. 9 |
Plusquamper-fekt Впр.5 (б) ст. 12 |
Описувати, які риси характеру вам подобаються, а які , ні |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами
|
Впр.7 ст. 12 |
|
|||||
4. |
|
Мої друзі |
Ст. 13 |
|
Розповідати про своїх друзів |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами
|
Впр.7 ст. 15 |
|
|||||
5. |
|
Ми шукаємо друзів |
Ст. 16 |
Modalverben im Präsens Впр.4 ст. 17, впр.5 ст. 18 |
Обговорюють місця, де можна знайти друзів |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами
|
Впр.7 ст. 18 |
|
|||||
6. |
|
Наш вільний час |
Ст. 19 |
Verb „lassen“ im Präsens Впр.4 ст. 20, впр.5 ст. 21 |
Розповідають, як можна проводити вільний час із друзями |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами
|
Впр.7 ст. 21 |
|
|||||
7. |
|
Повторення |
Впр.1 ст.22 |
Впр.2 ст. 22 |
Повторити ЛМ та використовувати його в усному мовленні |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами
|
Впр.4 ст. 23 |
|
|||||
|
Freizet und Sport. Вільний час і спорт |
|
|||||||||||||||
8. |
|
Що ми робимо найохочіше |
Ст. 25 |
|
Розповідати про улюблені види відпочинку |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 ст. 27 |
|
|||||
9. |
|
Улюблені види спорту |
Ст. 28 |
|
Розвовідати про улюблені види сорту |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7 ст. 30 |
|
|||||
10. |
|
Спорт і здоров′я |
Ст.31 |
Впр.3 (б) ст. 31, впр.3 ст. 33 „weil“ -Sätze |
Вести бесіду по темі |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7ст. 33 |
|
|||||
11. |
|
Відомі спортсмени і спортсменки |
Ст.34 |
Nicht deklinierbare Adjektive Впр. 4 (б) ст. 37 |
Розповідати про відомих спортсменів та види спорту, якими вонизаймаються |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7ст. 37 |
|
|||||
12. |
|
Спортивні заходи |
Ст.38 |
Nicht deklinierbare Adjektive Впр.6 ст. 41 |
Описувати спортивні змагання та олімпіади |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.8 ст. 41 |
|
|||||
13. |
|
Незвичайні види спорту |
Ст.42 |
|
Розповідати про незвичайні види спорту |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 ст.44 |
|
|||||
14. |
|
Повторення |
Ст.45 |
Впр.5 ст. 46 |
Повторити ЛМ та вживати його в усному мовленні |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
|||||
|
|
тематичне |
оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Ernährung. Харчування |
|
|||||||||||||||
15. |
|
Апетит приходить під час їди |
Ст. 48 |
|
Розповідати про своє харчування |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 ст. 49 |
|
|||||
16. |
|
Українські фірмові страви |
Ст. 50 |
|
Описувати українські фірмові страви |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7 ст. 51 |
|
|||||
17. |
|
Здорове харчування в інших народах |
Ст.52 |
|
Розповідають про харчування в інших народах |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 ст. 53 |
|
|||||
18. |
|
Типова німецька їжа |
Ст.54 |
Прості речення |
Описують типові німецькі страви |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 ст. 55 |
|
|||||
19. |
|
Про смаки не сперичаються |
Ст.56 |
Sätze mit mehrteiligen Konjunktionen Впр.3 ст. 57 |
Розповідають про свої смаки в їжі |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7 ст. 58 |
|
|||||
20. |
|
Здорова їжа |
Ст. 59 |
|
Учні ведуть бесіду по темі «Здорова їжа» |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 ст. 60 |
|
|||||
21. |
|
Повторення |
Повторити ЛМ |
Повторити ГМ |
Вживають ЛО у монологічному та діалогічному мовленні |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 ст. 62 |
|
|||||
|
|
тематичне |
оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Schulleben. Шкільне життя |
|
|||||||||||||||
22. |
|
Школа і ми |
Ст. 64 |
|
Розповідають про школу |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність |
Впр. 7 ст. 67 |
|
|||||
23. |
|
У школі |
Ст. 66 |
Прості речення |
Описують , як проводять свій час у школі |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.6 ст. 67 |
|
|||||
24. |
|
Дорога до школи |
Ст.68 |
Satzreihe Впр.5 ст. 69, впр.6 ст. 70 |
Розповідають про дорогу до школи |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність |
Впр. 8 ст. 70 |
|
|||||
25. |
|
Обмін учнями |
Ст.71 |
|
Розказують про обмін учнями |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.7 ст.73 |
|
|||||
26. |
|
Іноземні дослідження |
Ст. 74 |
|
Ведуть бесіду по темі |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.7 ст. 76 |
|
|||||
27.- 28. |
|
Повторення |
Ст.77 |
Повторення ГМ |
Повторення ЛМ |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.3 ст. 77 |
|
|||||
|
|
тематичне |
оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
29. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
30. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
31. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
32. |
|
Контроль усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|||||||||||||||||
Beruf und Arbeit/ Професія і робота |
|||||||||||||||||
33. |
|
Хто вони за професією? |
Ст.80 |
|
Розповідати про професії різного виду |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентність
|
Впр.8 ст. 82 |
|
|||||
34. |
|
Сучасні професії |
Ст.83 |
Прості речення ст. 83
|
Бести бесіду по темі сучасні професії, описувати картинки |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами
|
Впр.7ст. 85 |
|
|||||
35. |
|
Професійний шлях |
Ст. 86 |
Der Temporalsatz mit der Konjunktion «nachdem» ст.87 |
Описувати шлях , для того щоб досягнути кар'єрного росту |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами Соціальна та громадянська компетентність
|
Впр.7 ст. 88 |
|
|||||
36. |
|
Професія моєї мрії |
Ст.89 |
Der Temporalsatz mit der Konjunktion «nachdem» |
Читати і перекладати оголошення по темі і розповідати про професію своєї мрії |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.6 ст. 90 |
|
|||||
37. |
|
Пошук роботи |
Ст. 91 |
Множина іменників |
Розповідати про пошук роботи; читати і перекладати газетні статті; виконувати вправи на аудіювання |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.7 ст. 93 |
|
|||||
38. |
|
Повторення |
Ст.94 |
Повторити ГМ |
Повторити ЛМ |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентність
|
Впр.1ст. 94 |
|
|||||
|
Malerei/Живопис
|
||||||||||||||||
39. |
|
Жанри живопису |
Ст.97 |
Складно підрядні речення |
Описувати картину; називати відомих художників і їхні картини |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.7 ст. 99 |
|
|||||
40. |
|
Мій улюблений жанр |
Ст.100 |
|
Розповідати про свій улюблений жарн живопису |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 ст. 101 |
|
|||||
41. |
|
Всесвітньо відомі художники |
Ст. 102 |
Прості речення |
Називати відомих художників та розповідати про них |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 ст. 103 |
|
|||||
42. |
|
Відомі німецькі художники |
Ст. 104 |
|
Називати німецьких художників та розповідати про них |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 ст. 105 |
|
|||||
43. |
|
Українські художниці та художники |
Ст. 106 |
Питальні речення |
Вести бесіду по темі «Українські художниці і художники» |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.7 ст. 108 |
|
|||||
44. |
|
У картинній галереї |
Ст. 109 |
Розповідні речення |
Розповідати про картинну галерею; читати і перекладати твори по темі |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 ст. 111 |
|
|||||
45. |
|
Повторення |
Ст.112 |
Повторити ГМ |
Вести бесіду по темі живопис |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.1 ст. 112 |
|
|||||
|
|
Тематичне |
оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Wissenschaft und Fortschritt/ Наука і прогрес |
|
|||||||||||||||
46. |
|
Сучасні засоби комунікації |
Ст.115 |
|
Розповідати про сучасні засоби комунікації; читати і перекладати тексти по темі |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.6 ст. 116 |
|
|||||
47. |
|
Що може робити мобільний телефон? |
Ст.117 |
Конструкція um … zu |
Розповідати про можливості мобільного телефону |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.6 ст.118 |
|
|||||
48. |
|
Соціальні мережі |
Ст.119 |
|
Вести бесіду по темі; розповідати про соціальні мережі |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.6 ст. 120 |
|
|||||
49. |
|
Інтернет за і проти |
Ст.121 |
Складні речення |
Вести бесіду по темі «Інтернет за і проти» |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.6 ст. 122 |
|
|||||
50. |
|
Важливі відкриття і винаходи |
Ст.123 |
Partizip I und Partizip II als Attribut |
Читати і перекладати тексти по темі з новою лексикою |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.7 ст. 126 |
|
|||||
51. |
|
Автомобілі – впливають на навколишнє середовище чи ні? |
Ст.127 |
Partizip I und Partizip II als Attribut |
Вести бесіду по темі ; наводити аргументи під час діалогічного мовлення |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 ст. 128 |
|
|||||
52. |
|
Повторення |
Ст.129 |
Повторити ГМ |
Вести бесіду по темі |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.1 ст. 129 |
|
|||||
|
Die Natur und Wetter/ Природа і погода |
|
|||||||||||||||
53. |
|
Що ти робиш, коли..? |
Ст.132 |
Безособові речення |
Розповідати про природу і погоду |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.8 ст. 133 |
|
|||||
54. |
|
Хмарна погода, поганий настрій? |
Ст. 134 |
Підрядні речення |
Вести бесіду по темі; розповідати прислів’я |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7ст.136 |
|
|||||
55. |
|
Чотири елементи |
Ст.137 |
|
Вести бесіду по темі |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7 ст. 138 |
|
|||||
56. |
|
Природні катастрофи |
Ст.139 |
Підрядні речення |
Читати і перекладати статті по темі; розповідати про природні катастрофи |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.5ст. 141 |
|
|||||
57. |
|
Небезпека для навколишнього середовища |
Ст.142 |
Das Partizip |
Спілкуватися на тему «Небезпека для навколишнього середовища» |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.8ст.144 |
|
|||||
58. |
|
Ти екологічно свідомий |
Ст.145 |
Das Partizip |
Вміти відстоювати свою думку , використовуючи лексику по темі |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.5 ст. 146 |
|
|||||
59. |
|
Повторення |
Ст. 147 |
Повторити ГМ |
Вести бесіду по темі |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.1ст.147 |
|
|||||
|
|
тематичне |
оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Die Ukraine und die deutschsprachigen Länder/Україна і німецькомовні країни |
|
|||||||||||||||
60. |
|
Наші країни |
Ст. 150 |
Прості речення |
Називати німецькомовні країни і розповідати про них |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.8 ст.152 |
|
|||||
61. |
|
Моя Батьківщина |
Ст.153 |
|
Розповідати про свою Батьківщину |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.7ст.155 |
|
|||||
62. |
|
Святкові дні на Україні |
Ст.156 |
Demonstrativ-pronomen |
Розповідати про святкові дні на Україні |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.7 ст.157 |
|
|||||
63. |
|
Австрія |
Ст.158 |
Demonstrativ-pronomen |
Розповідати про Австрію |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.8 ст.160 |
|
|||||
64. |
|
Швейцарія |
Ст.161 |
|
Розповідати про Швейцарію |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.7ст.163 |
|
|||||
65. |
|
Цікаві святкові дні |
Ст.164 |
Складні речення |
Читати і перекладати статті по темі |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.7 ст. 166 |
|
|||||
66. |
|
Повторення |
Ст.167 |
Повторити ГМ |
Вести бесіду по темі |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
|
|||||
|
|
тематичне |
оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
67. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
68. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
69. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
70. |
|
Контроль усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||