Календарно-тематичне планування з німецької мови для 10 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови для десятого класу. До підручника Німецька мова С.І. Сотникова, Г.В. Гоголєва, видавництво "Ранок".
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р.

10 клас

 

Дата

Тематика ситуативного  спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар - граматика

Очікувані результати

 

(Учень знає…

Учень вміє…)

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє

завдання

Примітка

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

Meine vertraute Umgebung. Моє знайоме середовище

1.

 

Дозвольти представитися

 

 

Розповідати про себе , свої захоплення та плани на майбутнє

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.7 ст. 5

 

2.

 

Почуття та емоції

Ст.5

Впр.4 (б) ст.7

„wenn“-Sätze

 

Описувати  свої почуття та емоції та інших людей; розповідати прислів′я

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.8ст.8

 

3.

 

Ми всі такі  різні

Ст. 9

Plusquamper-fekt Впр.5 (б) ст. 12

Описувати, які риси характеру вам подобаються, а які , ні

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.7 ст. 12

 

4.

 

Мої друзі

Ст. 13

 

Розповідати про своїх друзів

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.7 ст. 15

 

5.

 

Ми шукаємо друзів

Ст. 16

Modalverben im Präsens  Впр.4 ст. 17, впр.5 ст. 18

Обговорюють місця, де можна знайти друзів

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.7 ст. 18

 

6.

 

Наш вільний час

Ст. 19

Verb „lassen“ im Präsens Впр.4 ст. 20, впр.5 ст. 21

Розповідають, як можна проводити вільний час із друзями

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.7 ст. 21

 

7.

 

Повторення

Впр.1 ст.22

Впр.2 ст. 22

Повторити ЛМ та використовувати його в усному мовленні

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Впр.4 ст. 23

 

 

Freizet und Sport. Вільний час і спорт

 

8.

 

Що ми робимо найохочіше

Ст. 25

 

Розповідати про улюблені види відпочинку

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 27

 

9.

 

Улюблені види спорту

Ст. 28

 

Розвовідати про улюблені види сорту

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7 ст. 30

 

10.

 

Спорт і здоров′я

Ст.31

Впр.3 (б) ст. 31,

 впр.3 ст. 33 „weil“ -Sätze

Вести бесіду по темі

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7ст. 33

 

11.

 

Відомі спортсмени і спортсменки

Ст.34

Nicht deklinierbare Adjektive

Впр. 4 (б) ст. 37

Розповідати про відомих спортсменів та види спорту, якими вонизаймаються

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7ст. 37

 

12.

 

Спортивні заходи

Ст.38

Nicht deklinierbare Adjektive

Впр.6 ст. 41

Описувати спортивні змагання та олімпіади

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.8 ст. 41

 

13.

 

Незвичайні види спорту

Ст.42

 

Розповідати про незвичайні види спорту

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст.44

 

14.

 

Повторення

Ст.45

Впр.5 ст. 46

Повторити ЛМ та вживати його в усному мовленні

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

 

тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ernährung. Харчування

 

15.

 

Апетит приходить під час їди

Ст. 48

 

Розповідати про своє харчування

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 49

 

16.

 

Українські фірмові страви

Ст. 50

 

Описувати українські фірмові страви

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7 ст. 51

 

17.

 

Здорове харчування в інших народах

Ст.52

 

Розповідають про харчування в інших народах

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 53

 

18.

 

Типова німецька їжа

Ст.54

Прості речення

Описують типові німецькі страви

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 55

 

19.

 

Про смаки не сперичаються

Ст.56

Sätze mit mehrteiligen Konjunktionen

Впр.3 ст. 57

Розповідають про свої смаки в їжі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7 ст. 58

 

20.

 

Здорова їжа

Ст. 59

 

Учні ведуть бесіду  по темі «Здорова їжа»

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 60

 

21.

 

Повторення

Повторити ЛМ

Повторити ГМ

Вживають ЛО у монологічному та діалогічному мовленні

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.6 ст. 62

 

 

 

тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Schulleben. Шкільне життя

 

22.

 

Школа і ми

Ст. 64

 

Розповідають про школу

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр. 7 ст. 67

 

23.

 

У школі

Ст. 66

Прості речення

Описують , як проводять свій час у школі

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.6 ст. 67

 

24.

 

Дорога до школи

Ст.68

Satzreihe

Впр.5 ст. 69, впр.6 ст. 70

Розповідають про дорогу до школи

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр. 8 ст. 70

 

25.

 

Обмін учнями

Ст.71

 

Розказують про обмін учнями

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.7 ст.73

 

26.

 

Іноземні дослідження

Ст. 74

 

Ведуть бесіду по темі

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.7 ст. 76

 

27.-

28.

 

Повторення

Ст.77

Повторення ГМ

Повторення ЛМ

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.3 ст. 77

 

 

 

тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32.

 

Контроль усного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Beruf und Arbeit/   Професія і робота  

33.

 

Хто вони за професією?

Ст.80

 

Розповідати про професії  різного виду

 

+

 

+

Соціальна та громадянська компетентність

 

Впр.8 ст. 82

 

34.

 

Сучасні професії

Ст.83

Прості речення 

ст. 83

 

Бести бесіду по темі сучасні професії, описувати картинки

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами

 

 

Впр.7ст. 85

 

35.

 

Професійний шлях

Ст. 86

Der Temporalsatz mit der Konjunktion «nachdem» ст.87

Описувати шлях , для того щоб досягнути кар'єрного росту

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

Соціальна та громадянська компетентність

 

Впр.7 ст. 88

 

36.

 

 Професія моєї мрії

Ст.89

Der Temporalsatz mit der Konjunktion «nachdem»

Читати і перекладати оголошення по темі і розповідати про професію своєї мрії

 

+

 

+

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.6 ст. 90

 

37.

 

Пошук роботи

Ст. 91

Множина іменників

Розповідати про пошук роботи; читати і перекладати  газетні статті; виконувати вправи на аудіювання

 

+

 

+

Соціальна та громадянська компетентність

Впр.7 ст. 93

 

38.

 

Повторення

Ст.94

Повторити ГМ

Повторити ЛМ

 

+

 

+

Соціальна та громадянська компетентність

 

Впр.1ст. 94

 

 

Malerei/Живопис

 

39.

 

Жанри живопису

Ст.97

Складно підрядні речення

Описувати картину; називати відомих художників і їхні картини

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 99

 

40.

 

Мій улюблений жанр

Ст.100

 

Розповідати про свій улюблений жарн живопису

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 101

 

41.

 

Всесвітньо відомі художники

Ст. 102

Прості речення

Називати відомих художників та розповідати про них

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 103

 

42.

 

Відомі німецькі художники

Ст. 104

 

Називати німецьких художників та розповідати про них

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 105

 

43.

 

Українські художниці та художники

Ст. 106

Питальні речення

Вести бесіду по темі «Українські художниці і художники»

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 108

 

44.

 

У картинній галереї

Ст. 109

Розповідні речення

Розповідати про картинну галерею; читати і перекладати твори по темі

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 111

 

45.

 

Повторення

Ст.112

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі живопис

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.1 ст. 112

 

 

 

Тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wissenschaft und Fortschritt/ Наука і прогрес

 

46.

 

Сучасні засоби комунікації

Ст.115

 

Розповідати про сучасні засоби комунікації; читати і перекладати тексти по темі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 116

 

47.

 

Що може робити мобільний телефон?

Ст.117

Конструкція um … zu

Розповідати про можливості мобільного телефону

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст.118

 

48.

 

Соціальні мережі

Ст.119

 

Вести бесіду по темі; розповідати про соціальні мережі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 120

 

49.

 

Інтернет за і проти

Ст.121

Складні речення

Вести бесіду  по темі «Інтернет за  і проти»

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 122

 

50.

 

Важливі відкриття і винаходи

Ст.123

Partizip I und Partizip II als Attribut

Читати і перекладати тексти по темі з новою лексикою

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 126

 

51.

 

Автомобілівпливають на навколишнє середовище чи ні?

Ст.127

Partizip I und Partizip II als Attribut

Вести бесіду по темі ; наводити аргументи  під час діалогічного мовлення

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 128

 

52.

 

Повторення

Ст.129

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.1 ст. 129

 

 

Die Natur und Wetter/ Природа і погода

 

53.

 

Що ти робиш, коли..?

Ст.132

Безособові речення

Розповідати про природу і погоду

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.8 ст. 133

 

54.

 

Хмарна погода, поганий настрій?

Ст. 134

Підрядні речення

Вести бесіду по темі; розповідати прислів’я

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7ст.136

 

55.

 

Чотири елементи

Ст.137

 

Вести бесіду по темі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7 ст. 138

 

56.

 

Природні катастрофи

Ст.139

Підрядні речення

Читати і перекладати статті по темі; розповідати про природні катастрофи

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.5ст. 141

 

57.

 

Небезпека для навколишнього середовища

Ст.142

Das Partizip

Спілкуватися на тему «Небезпека для навколишнього середовища»

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.8ст.144

 

58.

 

Ти екологічно свідомий

Ст.145

Das Partizip

Вміти відстоювати свою думку , використовуючи лексику по темі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.5 ст. 146

 

59.

 

Повторення

Ст. 147

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.1ст.147

 

 

 

тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die Ukraine und die deutschsprachigen Länder/Україна і німецькомовні країни

 

60.

 

Наші країни

Ст. 150

Прості речення

Називати німецькомовні країни і розповідати про них

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.8 ст.152

 

61.

 

Моя Батьківщина

Ст.153

 

 

Розповідати про свою Батьківщину

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.7ст.155

 

62.

 

Святкові дні на Україні

Ст.156

Demonstrativ-pronomen

Розповідати про святкові дні на Україні

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.7 ст.157

 

63.

 

Австрія

Ст.158

Demonstrativ-pronomen

Розповідати про Австрію

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.8 ст.160

 

64.

 

Швейцарія

Ст.161

 

Розповідати про Швейцарію

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.7ст.163

 

65.

 

Цікаві святкові дні

Ст.164

Складні речення

Читати і перекладати статті по темі

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.7 ст. 166

 

66.

 

Повторення

Ст.167

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 

 

тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67.

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70.

 

Контроль усного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Науменко Валентина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 вересня 2019
Переглядів
4374
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку