Перелік навчальних програм і підручників,
|
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік
І семестр
|
за якими здійснюється навчання у 2020-2021 н.р.
Клас |
Всього годин |
І семестр |
ІІ семестр |
Навчальна програма |
Підручник |
5 |
70 |
32 |
37 |
Міністерство освіти і науки України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ «УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА» Укладач: Висоцька А.М., кандидат педагогічних наук, ст.наук.співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України Київ - 2014 |
|
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
Моя Україна |
||||||
1. |
До школи. - Микола Сингаївський. |
|
|
|||
2 |
О мова моя! – Володимир Сосюра. Тематичне оцінювання |
|
|
|||
Усна народна творчість |
||||||
3 |
Книжка – важливе джерело знань. Бібліотека. |
|
|
|||
4. |
Прислів’я та приказки. Народне уявлення про довколишній світ та оцінка його в прислів’ях і приказках. Краса і мудрість цього жанру усної народної творчості |
|
|
|||
5. |
Загадка як вид усної народної творчості. Розгляд змісту і форми загадок. Види загадок (про людей, їхнє життя, про природу та її явища, про рослини, тварин) |
|
|
|||
6. |
Лічилки |
|
|
|||
7. |
Мирилки. Напам’ять |
|
|
|||
8. |
Народна творчість. Де починається хліб |
|
|
|||
9. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|||
10. |
Леонід Глібов - відомий український поет і байкар. „Химерний, маленький…", „Що за птиця?" |
|
|
|||
11. |
Л. Глібов. Фольклорна основа його віршованих загадок. «Хто вона?», „Хто розмовляє?", „Хто сестра і брат?" Тематичне оцінювання |
|
|
|||
З історії України |
||||||
12. |
«Повість минулих літ» – найдавніший літопис нашого народу. Літописна оповідь «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь». Казкові й історичні мотиви літописних сюжетів |
|
|
|||
13. |
Літописна оповідь «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам». Любов руських (українських) князів до своєї землі, їхня сила духу, воля, благородство, сміливість, рішучість, вірність |
|
|
|||
14. |
"Повчання дітям" Володимира Мономаха |
|
|
|||
15. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|||
16. |
“Стоїть явір над водою” Григорій Сковорода. Тематичне оцінювання |
|
|
|||
Рідна україна. Світ природи |
||||||
17. |
Т. Шевченко. Біографія |
|
|
|||
18. |
Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати (напам’ять) |
|
|
|||
19. |
Т. Шевченко. Тече вода з – під явора Напам’ять |
|
|
|||
20 |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|||
21. |
Л. Українка. Біографія |
|
|
|||
22. |
Л. Українка. На зеленому горбочку (напам’ять) |
|
|
|||
23. |
Л. Українка. Вечірня година. Була весна |
|
|
|||
24. |
Дитинство письменника. І. Франко – казкар (збірка «Коли ще звірі говорили»). Казка „Фарбований Лис" |
|
|
|||
25. |
Олена Пчілка. Оповідання «Сосонка» Біографія та творчість Олени Пчілки; визначити головну думку твору; викликати інтерес учнів до самостійного читання. |
|
|
|||
26 |
О. Олесь Зима. А Черниш Прикмети. За В. Сухомлинським Протоптали стежку. |
|
|
|||
27 |
П. Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. „Не бував ти у наших краях!" |
|
|
|||
28 |
П. Тичина. „Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова. Мелодійність віршів П.Тичини |
|
|
|||
29 |
М. Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови. «Дощ» |
|
|
|||
30 |
М. Рильський. Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною…» |
|
|
|||
31 |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|||
32. |
Тематичне оцінювання (Підведення підсумків навчання за І семестр) |
|
|
|||