КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік І семестр (легка розумова відсталість)

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік І семестр
Перегляд файлу

                                              Перелік навчальних програм і підручників,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

В 5 КЛАСІ

на 2020/2021 навчальний рік

 

І семестр

 

 

за якими здійснюється навчання  у 2020-2021 н.р.

Клас

Всього

годин

І

семестр

ІІ

семестр

Навчальна програма

Підручник

5

70

32

37

Міністерство освіти і науки України

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

«УКРАЇНСЬКА  ЛІТЕРАТУРА»

Укладач: Висоцька А.М., кандидат педагогічних наук,  ст.наук.співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України

Київ - 2014

 

 

 

 

 

 


                                        Тема уроку

Дата

Примітка

Моя Україна

1.

До школи. - Микола Сингаївський.

 

 

2

О мова моя! – Володимир Сосюра.

Тематичне оцінювання

 

 

Усна народна творчість

3

Книжка – важливе джерело знань. Бібліотека.

 

 

4.

Прислів’я та приказки. Народне уявлення про довколишній світ та оцінка його в прислів’ях і приказках. Краса і мудрість цього жанру усної народної творчості

 

 

5.

Загадка як вид усної народної творчості. Розгляд змісту і форми загадок. Види загадок (про людей, їхнє життя, про природу та її явища, про рослини, тварин)

 

 

6.

Лічилки

 

 

7.

Мирилки.  Напам’ять

 

 

8.

Народна творчість. Де починається хліб

 

 

9.

Робота з дитячою книжкою

 

 

10.

Леонід Глібов - відомий український поет і байкар. „Химерний, маленький…", „Що за птиця?"

 

 

11.

Л. Глібов. Фольклорна основа його віршованих загадок. «Хто вона?», „Хто розмовляє?", „Хто сестра і брат?"

Тематичне оцінювання

 

 

З історії України

12.

«Повість минулих літ» – найдавніший літопис нашого народу. Літописна оповідь «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь». Казкові й історичні мотиви літописних сюжетів

 

 

13.

Літописна оповідь «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам». Любов руських (українських) князів до своєї землі, їхня сила духу, воля, благородство, сміливість, рішучість, вірність

 

 

14.

"Повчання дітям" Володимира Мономаха

 

 

15.

Робота з дитячою книжкою

 

 

16.

“Стоїть явір над водою” Григорій Сковорода.

Тематичне оцінювання

 

 

Рідна україна. Світ природи

17.

Т. Шевченко. Біографія

 

 

18.

Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати (напам’ять)

 

 

19.

Т. Шевченко. Тече вода з – під явора  Напам’ять

 

 

20

Робота з дитячою книжкою

 

 

21.

Л. Українка. Біографія

 

 

22.

Л. Українка. На зеленому горбочку (напам’ять)

 

 

23.

Л. Українка. Вечірня година. Була весна

 

 

24.

Дитинство письменника. І. Франко – казкар (збірка «Коли ще звірі говорили»). Казка „Фарбований Лис"

 

 

25.

Олена Пчілка.  Оповідання «Сосонка»

Біографія та творчість  Олени Пчілки; ви­значити головну думку твору; викликати інтерес учнів до самостійного читання.

 

 

26

 О. Олесь Зима. А Черниш Прикмети. За В. Сухомлинським  Протоптали стежку.

 

 

27

П. Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. „Не бував ти у наших краях!"

 

 

28

П. Тичина. „Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвія­ла…». Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова. Мелодійність віршів П.Тичини

 

 

29

М. Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом  засобами поетичної мови. «Дощ»

 

 

30

М. Рильський. Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною…»

 

 

31

Робота з дитячою книжкою

 

 

32.

Тематичне оцінювання

(Підведення підсумків навчання за І семестр)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рябушкіна Оксана Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
2125
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку