18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 н. р. ІІ семестр(для здобувачів освіти з легкою розумовою відсталістю)

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік ІІ семестр
Перегляд файлу

                                              Перелік навчальних програм і підручників,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

В 5 КЛАСІ

на 2020/2021 навчальний рік

 

ІІ семестр

 

за якими здійснюється навчання  у 2020-2021 н.р.

Клас

Всього

годин

І

семестр

ІІ

семестр

Навчальна програма

Підручник

5

70

 

37

Міністерство освіти і науки України

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

«УКРАЇНСЬКА  ЛІТЕРАТУРА»

Укладач: Висоцька А.М., кандидат педагогічних наук,  ст.наук.співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України

Київ - 2014

 

 

 

 

 

 

 


                                        Тема уроку

Дата

Примітка

ІІ семестр

Народні казки

  1.  

Тематика народних казок, їхні різнови­ди. Побудова казки, її яскравий національний колорит. „Мудра дівчина" 

 

 

  1.  

«Яйце-райце». Світогляд народу, його морально-етичні принципи в казці; зв’язок з міфами

 

 

  1.  

„Летючий корабель". Фантастичне й реальне, смішне і страшне, красиве й потворне в казках 

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Тематичне оцінювання

 

 

Про природу у різні пори року, людей, праці

  1.  

В. Сухомлинський.  Як синичка будить мене.

Усний переказ

 

 

  1.  

Мамо, іде вже зима. – Леся Українка.

 

 

  1.  

“Сніг з морозом поморозив”. – Леся Українка..

 

 

  1.  

Витівки старої зими. – За Костянтином Ушинським.

 

 

  1.  

За В. Скуратівським. Чого лютий лютим зветься?

 

 

  1.  

О. Сенатович. Лютий.  Напам’ять

 

 

  1.  

Формування навичок виразного читання

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою

 

 

  1.  

“Сніг з морозом поморозив”. – Леся Українка..

 

 

  1.  

Та це ж весна. – Пилип Капельгородський.

 

 

  1.  

О. Олесь. Веснянка ( Напам’ять ).

 

 

  1.  

О. Олесь. Все навколо зеленіє

 

 

  1.  

За М Коцюбинським. Іде весна

 

 

  1.  

А. Костецький. Починається весна. К. Перелісна. Верба. Л. Костенко. Вербові сережки.

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою

 

 

  1.  

П.Воронько „ Помагай”

 

 

  1.  

Прислів’я. У народі кажуть

 

 

  1.  

Великдень. Р. Завадович. Великдень

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою

 

 

  1.  

Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода».

 

 

  1.  

Складання усного твору за планом

 

 

  1.  

Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак

 

 

  1.  

Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу

 

 

  1.  

Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

 Тематичне оцінювання

 

 

Зарубіжна література

  1.  

Д.Родарі. «Пригоди Чиполіно»

 

 

  1.  

Д.Родарі. «Пригоди Чиполіно»

(продовження)

 

 

  1.  

Р.Кіплінг « Мауглі»

 

 

  1.  

Ш.Перро « Кіт в сапогах»

 

 

  1.  

За Г. К. Андерсеном. Принцеса на горошині.

 

 

  1.  

Продовження  За Г. К. Андерсеном. Принцеса на горошині.

Тематичне оцінювання

 

 

  1.  

Урок-підсумок. Повторення та узагальнення вивченого за другий семестр.

 

 

  1.  

Урок-підсумок. Повторення та узагальнення вивченого за другий семестр

 

 

 

 

docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
1202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку