Перелік навчальних програм і підручників,
|
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік
ІІ семестр
|
за якими здійснюється навчання у 2020-2021 н.р.
Клас |
Всього годин |
І семестр |
ІІ семестр |
Навчальна програма |
Підручник |
5 |
70 |
|
37 |
Міністерство освіти і науки України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ «УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА» Укладач: Висоцька А.М., кандидат педагогічних наук, ст.наук.співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України Київ - 2014 |
|
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
ІІ семестр |
||||||
Народні казки |
||||||
|
Тематика народних казок, їхні різновиди. Побудова казки, її яскравий національний колорит. „Мудра дівчина" |
|
|
|||
|
«Яйце-райце». Світогляд народу, його морально-етичні принципи в казці; зв’язок з міфами |
|
|
|||
|
„Летючий корабель". Фантастичне й реальне, смішне і страшне, красиве й потворне в казках |
|
|
|||
|
Робота з дитячою книжкою. Тематичне оцінювання |
|
|
|||
Про природу у різні пори року, людей, праці |
||||||
|
В. Сухомлинський. Як синичка будить мене. Усний переказ |
|
|
|||
|
Мамо, іде вже зима. – Леся Українка. |
|
|
|||
|
“Сніг з морозом поморозив”. – Леся Українка.. |
|
|
|||
|
Витівки старої зими. – За Костянтином Ушинським. |
|
|
|||
|
За В. Скуратівським. Чого лютий лютим зветься? |
|
|
|||
|
О. Сенатович. Лютий. Напам’ять |
|
|
|||
|
Формування навичок виразного читання |
|
|
|||
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|||
|
“Сніг з морозом поморозив”. – Леся Українка.. |
|
|
|||
|
Та це ж весна. – Пилип Капельгородський. |
|
|
|||
|
О. Олесь. Веснянка ( Напам’ять ). |
|
|
|||
|
О. Олесь. Все навколо зеленіє |
|
|
|||
|
За М Коцюбинським. Іде весна |
|
|
|||
|
А. Костецький. Починається весна. К. Перелісна. Верба. Л. Костенко. Вербові сережки. |
|
|
|||
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|||
|
П.Воронько „ Помагай” |
|
|
|||
|
Прислів’я. У народі кажуть |
|
|
|||
|
Великдень. Р. Завадович. Великдень |
|
|
|||
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|||
|
Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». |
|
|
|||
|
Складання усного твору за планом |
|
|
|||
|
Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак |
|
|
|||
|
Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу |
|
|
|||
|
Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі |
|
|
|||
|
Робота з дитячою книжкою. Тематичне оцінювання |
|
|
|||
Зарубіжна література |
||||||
|
Д.Родарі. «Пригоди Чиполіно» |
|
|
|||
|
Д.Родарі. «Пригоди Чиполіно» (продовження) |
|
|
|||
|
Р.Кіплінг « Мауглі» |
|
|
|||
|
Ш.Перро « Кіт в сапогах» |
|
|
|||
|
За Г. К. Андерсеном. Принцеса на горошині. |
|
|
|||
|
Продовження За Г. К. Андерсеном. Принцеса на горошині. Тематичне оцінювання |
|
|
|||
|
Урок-підсумок. Повторення та узагальнення вивченого за другий семестр. |
|
|
|||
|
Урок-підсумок. Повторення та узагальнення вивченого за другий семестр |
|
|
|||