Календарно-тематичне планування "Інформатика 11 клас. Академічний рівень" на І семестр 2018/19 н.р. за підручником: Інформатика. 11 клас . Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В. 2011р.Видавництво: Генеза
_______________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
для _____ класу
на І- семестр 2018 / 2019 н.р.
Рівень __________________
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________
__________________________________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____ р.
Голова МО _______________________________________________
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|||||
Тема 1. Інформаційні технології в навчанні (8 годин)
|
||||||||
|
__.__.__ |
Огляд програмних засобів для підтримки навчання математики. Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора. Автоматизація математичних обчислень |
|
|||||
|
__.__.__ |
Побудова графіка функції однієї змінної |
|
|||||
|
__.__.__ |
Практична робота № 1. Автоматизація математичних обчислень. Побудова графіків функції |
|
|||||
|
__.__.__ |
Знаходження наближених значень розв’язків рівнянь і систем рівнянь. Розв’язування задач на пошук екстремумів |
|
|||||
|
__.__.__ |
Практична робота №2. Побудова графіків функції |
|
|||||
|
__.__.__ |
Практична робота № 3. Знаходження наближених значень розв’язків рівнянь і систем рівнянь |
|
|||||
|
||||||||
|
__.__.__ |
Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики, хімії та біології. |
|
|||||
|
__.__.__ |
Контрольна робота №1 |
|
|||||
Тема 2. Основи алгоритмізації та програмування (24 годин) 2.1. Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм (9 годин) |
||||||||
|
__.__.__ |
Поняття програми як автоматизованої системи. |
|
|||||
|
__.__.__ |
Поняття алгоритму, властивості алгоритмів. |
|
|||||
|
__.__.__ |
Принципи роботи у візуальному середовищі розробки програм. |
|
|||||
|
__.__.__ |
Практична робота № 4. Створення, компіляція й виконання найпростішого програмного проекту. |
|
|||||
|
__.__.__ |
Поняття оператора. Різновиди операторів. Виведення даних. Використання вікон повідомлень. Конструювання інтерфейсу користувача. |
|
|||||
|
__.__.__ |
Конструювання форм. Практична робота № 5. Розміщення на формі елементів керування та настроювання їх властивостей |
|
|||||
|
__.__.__ |
Практична робота № 5. Розміщення на формі елементів керування та настроювання їх властивостей (продовження) |
|
|||||
|
__.__.__ |
Поняття змінної. Практична робота № 6. Введення та виведення даних, робота зі змінними. |
|
|||||
|
__.__.__ |
Практична робота № 7. Налагодження програм
|
|
|||||
(Оцінки за підтему 2.1)
|
||||||||
2.2. Основи структурного програмування (15 годин) 2.2.1. Логічні операції та формули. Програми з розгалуженням. Підпрограми (6 годин) |
||||||||
|
__.__.__ |
Форми запису алгоритмів. |
|
|||||
|
__.__.__ |
Запис логічних виразів мовою програмування. |
|
|||||
|
__.__.__ |
Оператори розгалуження Практична робота № 8. Складання програм з розгалуженнями |
|
|||||
|
__.__.__ |
Практична робота № 8. Складання програм з розгалуженнями (продовження) |
|
|||||
|
__.__.__ |
Поняття підпрограми та її аргументів. |
|
|||||
|
__.__.__ |
Стандартні функції, призначені для роботи з графікою |
|
|||||
2.2.2. Оператори циклів. Масиви (9 годин) |
||||||||
|
__.__.__ |
Алгоритмічна конструкція повторення та її графічне подання |
|
|||||
|
__.__.__ |
Розв’язування задач,що потребують обчислень за ітераційними формулами |
|
|||||
|
__.__.__ |
Практична робота № 9. Програмування циклічних обчислень |
|
|||||
|
__.__.__ |
Практична робота № 9. Програмування циклічних обчислень (продовження) |
|
|||||
|
__.__.__ |
Поняття масиву. Робота з масивами |
|
|||||
|
__.__.__ |
Практична робота № 10. Оброблення масивів |
|
|||||
|
__.__.__ |
Практична робота № 10. Оброблення масивів (продовження) |
|
|||||
|
__.__.__ |
Контрольна робота №2 |
|
|||||
|
__.__.__ |
Підсумковий урок (Оцінки за І семестр) |
|
|||||