Календарно-тематичне планування з інформатики для 1 класу

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з інформатики для 1 класу згідно Державного стандарту початкової освіти (2018) за типовою навчальною програмою для закладів середньої освіти (автор Р.Б. Шиян)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

Інформатики для 1 класу

 

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1. Я у світі інформації

  1.                      

__.__.__

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

Поняття про інформацію. Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття.

 

  1.                      

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Властивості інформації. Джерела отримання інформації людиною та машиною.

Формулювання запитань до розповідей, текстів, завдань. Читання інформаційних знаків. Створення власних.

 

  1.                      

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі. Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. Приклади фіксування інформації людиною і машиною. Емотикони, інформаційні знаки, схеми як закодована інформація.

 

  1.                      

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Просте впорядкування даних.

Використання і пояснення готових  схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації. Збирання даних (фото, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях.

 

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Створення найпростіших моделей. Властивості об’єктів і їх моделей. Групи об’єктів за одною спільною ознакою. Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадка. Припущення і фантазія.

 

Тема 2. Моя цифрова творчість

  1.                      

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх. Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд. Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат. Виправлення помилок у планах і алгоритмах.

 

  1.                      

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання.

Програми та інструменти для створення простих зображень, текстів, музики, запису голосових повідомлень та пісень. Аудіо- та інтерактивні книжки. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки.

Програми та пристрої для простих розрахунків.

 

  1.                      

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Електронні тексти. Створення простих електронних текстів методом набору і голосовим. Виокремлення ключових слів та фрагментів. Шрифти. Їхня роль. Кольори і оздоблення. Оформлення текстів.

 

  1.                      

 

Електронний дизайн. Збереження інформаційних продуктів на пристроях. Редагування створених чи готових електронних документів. Презентування власних ідей, думок, готових чи створених інформаційних продуктів перед аудиторією.

 

Тема 3. Комунікація та співпраця

  1.                  

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Правила і необхідність їхнього дотримання. Групова робота і лідерство. Спостереження за розвитком подій, досягнення результату. Оцінювання досягнутого результату власної і групової праці. Висновок про досягнення / недосягнення  результату.

 

  1.                  

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Допомога інших під час пошуку рішення.

Комунікація (однокласники, учитель, батьки, довідники, словники тощо) для пошуку необхідних ресурсів

 

Тема 4. Я і цифрові пристрої

  1.                  

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Люди і машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки. Цифрові пристрої для навчання, побуту, гри, безпеки, розвитку та збору інформації. Можливості цифрових пристроїв. Робоче місце для роботи з цифровими пристроями.

 

  1.                  

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Елементарне налагодження програмного середовища під власні потреби. Розпізнавання та усування елементарних несправностей пристроїв і програм, прості заходи збереження пристроїв. Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи, колективу, організації Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для  спілкування в інтернеті, у безпечних онлайнових і офлайнових середовищах

 

  1.                  

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Спілкування, пошук інформації через відео- або звуковий (голосовий) режим або передавання простого тексту, зображення тощо. Перегляд  навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв

 

Тема 5. Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві

  1.                  

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Правила власної та взаємної безпеки з цифровими пристроями. Організація робочого місця та особистого режиму роботи з цифровими пристроями. Саморегуляція під час роботи з цифровими пристроями.

 

  1.                  

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Засоби та способи збереження особистої інформації. Пін-коди і паролі (текстові, графічні, цифрові, тактильні, фотопаролі, паролі-зображення тощо), їх призначення та доцільне використання. Вікові обмеження на перегляд сторінок та створення акаунтів.

 

  1.                  

__.__.__

Інструктаж з БЖД. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Виявлення проблем і джерела допомоги. Етика спілкування в мережах та в реальному житті, особливості цифрового спілкування. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні.

Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами. Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна.

Авторство контенту, зокрема електронного (власне і чуже)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Зубавленко Вероніка Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Зубавленко Вероніка Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 1 клас, Планування
Додано
2 листопада 2018
Переглядів
4920
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку