Острівчанська початкова школа
ЗАТВЕРДЖЕНО:
В.о. директора школи______Гончаренко Л.П.
«_____»_____________2018р.
В.о. директора школи______Гончаренко Л.П.
«_____»_____________2019р.
для 1 класу
на 2018-2019навчальний рік
Вчитель:Нетреба Світлана Василівна
Календарне планування складено згідно:
Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
РОЗГЛЯНУТО
на засіданні методичного об’єднання
вчителів початкових класів
Протокол № 1 від 31.08. 2018 року
Голова ШМО ______ С.В.Нетреба
Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану
Календарне планування складено згідно:
Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
Підручник:
1 клас. Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1 /Н. М. Бібік, Г. П. Бондарчук. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018
Зошит:
Гущина Н.І. Я досліджую світ: 1 кл.: робочий зошит. (у 2-х) /Н.І. Гущина, А.В. Романова. — Х. : СИЦИЯ, 2018.
Семестр |
Загальна кількість годин |
Кількість годин на тиждень |
І семестр |
48 |
3 |
ІІ семестр |
57 |
3 |
Усього |
105 |
3 |
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу
«Я досліджую світ»
За підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук
І семестр (3 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Сторінки у підручнику |
Примі-тка |
|
Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду? |
|
с. 4-5 |
|
|
Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?» |
|
с. 6-7 |
|
|
Хто ти? Взаємне представлення. Щоб не забувати, як кожного звати… |
|
с. 8 |
|
|
Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа. |
|
с. 9 |
|
|
Дорога до школи. Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху. |
|
с. 10-11 |
|
|
Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин. |
|
с. 12 |
|
|
Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин |
|
с. 13 |
|
|
Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським. |
|
с. 14-15 |
|
|
З чого складається світ? Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей. Що оточує мене? |
|
с. 16 |
|
|
Жива і нежива природа. Що в природі створила людина? |
|
с. 17 |
|
|
Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». |
|
с. 18-19 |
|
|
Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі. |
|
с. 20 |
|
|
Рослини восени (продовження). Конструювання з природного матеріалу. |
|
с. 21 |
|
|
На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо - сперечаємось. |
|
с. 22-23 |
|
|
Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються? |
|
с. 24-25 |
|
|
Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? |
|
с. 26 |
|
|
Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний? |
|
с. 27 |
|
|
Хто що робить? Вивчаємо професії |
|
с. 28 |
|
|
Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати? |
|
с. 29 |
|
|
Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі? |
|
с. 30-31 |
|
|
День школяра. Як правильно його спланувати? |
|
с. 32 |
|
|
Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров’я – це найважливіше? |
|
с. 33 |
|
|
Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? |
|
с. 34 |
|
|
Що потрібно для навчання? Куди загублені речі ховаються? |
|
с. 35 |
|
|
Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? |
|
с. 36 |
|
|
Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе? |
|
с. 37 |
|
|
Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? |
|
с. 38-39 |
|
|
Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую? |
|
с. 40-41 |
|
|
Чим я пізнаю світ? Смаки |
|
с. 42 |
|
|
Чим я пізнаю світ? Запахи |
|
с. 43 |
|
|
Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби? |
|
с. 44-45 |
|
|
У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. |
|
с. 46-47 |
|
|
Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла. |
|
с. 48 |
|
|
Сонце (Продовження). Куди вночі сонечко ховається? |
|
с. 49 |
|
|
Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода. |
|
с. 50 |
|
|
Повітря. Чому летить літак? Конструювання з паперу |
|
с.51 |
|
|
Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? |
|
с. 52 |
|
|
Вода. Чому її потрібно берегти? |
|
с. 53 |
|
|
Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? |
|
с. 54 |
|
|
Ґрунт. Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки. |
|
с. 55 |
|
|
Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини?Де вони ростуть? |
|
с. 56 |
|
|
Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом. |
|
с. 57 |
|
|
Тварини. Які тварини живуть на Землі? |
|
с. 58 |
|
|
Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо. |
|
с. 59 |
|
|
Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі? |
|
с.60 |
|
|
Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…» |
|
- |
|
|
Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». ( Продовження) |
|
- |
|
|
Підсумковий урок за семестр |
|
- |
|
ІІ семестр (3 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Сторінка у підручнику |
Примі-тка |
|
Святковий календар зими. Практична робота. Виготовлення власноруч привітальної листівки. |
|
с. 76 ( І частина) |
|
|
Як святкують Новий рік у різних країнах світу. Янголятко – символ Нового року та Різдва. |
|
с.78 |
|
|
Новий рік і Різдво. Як зустрічають зимові свята у твоїй родині. |
|
с.79 |
|
|
Жива і нежива природа взимку. |
|
с.68-69 |
|
|
Навчальний проект «Як допомогти тваринам взимку» . |
|
с.70 |
|
|
Навчальний проект (продовження) «Щоб пташка голосно співала» Виготовлення годівничок власноруч. |
|
с.71 |
|
|
Навчальний проект (узагальнення матеріалів). |
|
- |
|
|
Зимові розваги. Як дбати про своє здоров’я взимку . |
|
с.72-73 |
|
|
Дбай про своє здоров’я взимку (продовження). Як зробити, щоб не боліло горлечко. |
|
с.74 |
|
|
Дбай про своє здоров’я взимку (продовження) Складання пам’ятки «Як слід вдягатися взимку». |
|
с.75 |
|
|
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини. |
|
с.4 (ІІ частина) |
|
|
Сторінка дослідника. Про що розкаже лупа? Виготовлення сніжинки-витинанки. |
|
с. 6 |
|
|
Сторінка дослідника. Що розкаже тобі термометр? Що собою уявляє лід? |
|
с.6-7 |
|
|
Праця людей узимку. Чим займаються люди в селі та у місті. . Як доглядають за свійським та дикими тваринами. |
|
с.8-9 |
|
|
Людина – от що найцікавіше у світі. Хто така людина? А що називають суспільством? |
|
с.10-11 |
|
|
Я та інші. Найближчі для тебе люди. Наші рідні під час подорожі у часі. |
|
с.12 |
|
|
Я і моя родина . Практична робота «Моє родовідне дерево». |
|
с.13 |
|
|
Почуття людини, емоції. Складання пам’ятки «Як навчитися стримувати емоції». |
|
с.14-15 |
|
|
Який буває в мене день. Що впливає на зміни у настрої? |
|
с.16-17 |
|
|
Моє улюблене заняття. Ми усі різні й неповторні. Складання колажу «Світ наших захоплень». |
|
с.18-19 |
|
|
Винаходи, які придумали діти. Винаходи людства, які змінили світ. Гра «Ми – винахідники». |
|
с.20-21 |
|
|
Я тут живу. Конструювання з конструктора «Оселя моєї мрії», «Дитяча кімната моєї мрії». (за вибором учнів) |
|
с. 22-23 |
|
|
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. Розв’язування ситуаційних задач та моделювання з власного досвіду, пов’язаних із правилами поведінки у громадських місцях. |
|
с.25-26 |
|
|
Я живу в селі. Практична робота «Мапа нашого села». |
|
с.26-27 |
|
|
У музеї. Правила поведінки у музеї. |
|
с.28-29 |
|
|
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. |
|
с.30-31 |
|
|
У супермаркеті. Складання пам’ятки «Правила поведінки у супермаркеті». |
|
с.32-33 |
|
|
Дбаю про свою безпеку. Виховний потенціал наших улюблених казок. |
|
с.34-35 |
|
|
Оглядаю моє житло. Школа самообслуговування. Що мені можна і чого неможна робити у оселі? |
|
с.36 |
|
|
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Небезпечні предмети будинку.
|
|
с.37 |
|
|
Коли ґаджет заважає. Моделювання ситуацій за сюжетними зображеннями. Диспут «Ґаджет чи гра?» |
|
с.38 |
|
|
Коли ґаджет заважає (продовження). Основне призначення телефону. |
|
с. 39 |
|
|
Які ви вдома. Складання пам’ятки «Щоб сяяла кімната» Які ви вдома. (продовження) Обговорення вірша В.Симоненка. Коло думок «Чому діти скаржаться на рідних?» |
|
с.40-41 |
|
|
Турбуюся про здоров’я. Корисна та шкідлива їжа. Практична робота «Складання меню для дитини молодшого шкільного віку». |
|
с.42 |
|
|
Турбуюся про здоровя (продовження). Гігієна. Засоби гігієни. Дослідження «Як правильно чистити зубки». |
|
с.43 |
|
|
Як дізнатися, що вже весна. Практична робота «Створюємо «Книжку весни»». |
|
с.43 |
|
|
Сторінка дослідника. Твій город на підвіконні. |
|
с.46-47 |
|
|
Турботи тварин навесні. Складання розповідей про турботи тварин навесні. |
|
с.48-49 |
|
|
Свійські тварини навесні. Чим схоже і чим різняться життя диких та свійських тварин навесні. |
|
с.50-51 |
|
|
Весняні роботи в місті та в селі. Практична робота «Складання плану роботи на тиждень із врахуванням погодних умов». |
|
с.52-53 |
|
|
Святковий календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка. |
|
с.54 |
|
|
Святковий календар весни (продовж). Мамине свято. Конкурс «Найкращі 5 ідей» (Як можна привітати маму. |
|
с.55 |
|
|
Як ставитися до інших. Не будь жадібним. Коло думок «Чому не слід випрошувати в інших?» |
|
с.56-57 |
|
|
Умій дружити. Що таке дружити? Коло вибору для друзів. |
|
с.58-59 |
|
|
Чемним треба бути скрізь. Чарівні слова відкривають серця. Абетка ввічливості. |
|
с.60-61 |
|
|
Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А.Григоруком) . Хто такий громадянин, європеєць, житель Землі? |
|
с.62-63 |
|
|
Державні символи –прапор, герб, гімн. Де можна побачити Державний Прапор України? Де можна побачити Державний Герб України? Де можна почути Державний Гімн України? |
|
с.64-65 |
|
|
Я маю право на права . У світовій Книзі прав дитини зазначено, що… (обговорення сутності піктограм). |
|
с.66 |
|
|
Я маю право на права (продовження) Про порушення прав дитини сторінками улюблених казок. Складання пам’ятки « Правила поводження із незнайомцями». |
|
с.67 |
|
|
Про акуратність. П’ять кроків до акуратності. Конкурс «Найохайніший портфель класу»/ «Найохайніша парта класу» Конкурс «Зошити всміхаються» (за вибором вчителя). |
|
с.68-69 |
|
|
Зустрічаємо літо. Практична робота «Створюємо «Книжку літа»». Як зберегти здоров’я влітку. |
|
с.70-71 |
|
|
Сторінка дослідника. Як у домашніх умовах можна отримати веселку? |
|
с.72-73 |
|
|
Тварини улітку. Як доглядають за свійськими тваринами улітку. |
|
с.74-75 |
|
|
Праця людей улітку. Практична робота «План роботи на тиждень з урахуванням погодних умов». |
|
с.76-77 |
|
|
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. |
|
с.78-79 |
|
|
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. |
|
- |
|
|
Підсумковий урок за семестр, рік. |
|
- |
|