Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ».(За підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук. (І та ІІ семестри) Календарне планування складено згідно: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
Перегляд файлу

https://ds05.infourok.ru/uploads/ex/110f/00005f2e-2512976f/hello_html_aff5409.jpg 

Острівчанська  початкова  школа

 

                                ЗАТВЕРДЖЕНО:

В.о. директора школи______Гончаренко Л.П.

    «_____»_____________2018р.

 

 

В.о. директора школи______Гончаренко Л.П.

    «_____»_____________2019р.

 

 

 

для 1 класу

на 2018-2019навчальний рік

Вчитель:Нетреба Світлана Василівна

 

Календарне планування складено згідно:

Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.

 

РОЗГЛЯНУТО

на  засіданні  методичного об’єднання

вчителів початкових класів

Протокол № 1 від 31.08. 2018 року

Голова ШМО  ______ С.В.Нетреба

 

Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану

 

Календарне планування складено згідно:

Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.

 

 Підручник:

1 клас. Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1 /Н. М. Бібік, Г. П. Бондарчук. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018

Зошит:

Гущина Н.І.  Я досліджую світ: 1 кл.: робочий зошит. (у 2-х) /Н.І. Гущина, А.В. Романова. — Х. : СИЦИЯ, 2018.

Картинки по запросу знак НУШ

 

 

 

 

Семестр

Загальна кількість

годин

Кількість

годин на

тиждень

І  семестр

48

3

ІІ семестр

57

3

Усього

105

3

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу
«Я досліджую світ»

За підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук
І семестр   (3 години на тиждень)

№ з/п

Тема уроку

Дата

Сторінки у підручнику

Примі-тка

  1.  

Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду?

 

с. 4-5

 

  1.  

Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?»

 

с. 6-7

 

  1.  

Хто ти? Взаємне представлення.  Щоб не забувати, як кожного звати…

 

с. 8

 

  1.  

Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа.

 

с. 9

 

  1.  

Дорога до школи. Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху.

 

с. 10-11

 

  1.  

Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин.

 

с. 12

 

  1.  

Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин

 

с. 13

 

  1.  

Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським.

 

с. 14-15

 

  1.  

З чого складається світ? Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей. Що оточує мене?

 

с. 16

 

  1.       

Жива і нежива природа. Що в природі створила людина?

 

с. 17

 

  1.       

Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені».

 

с. 18-19

 

  1.       

Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі.

 

с. 20

 

  1.       

Рослини восени (продовження). Конструювання з природного матеріалу.

 

с. 21

 

  1.       

На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо - сперечаємось.

 

с. 22-23

 

  1.       

Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються?

 

с. 24-25

 

  1.       

Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»?

 

с. 26

 

  1.       

Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду?  Гарний   одяг – чи завжди зручний?

 

с. 27

 

  1.       

Хто що робить? Вивчаємо професії

 

с. 28

 

  1.       

Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати?

 

с. 29

 

  1.       

Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі?

 

с. 30-31

 

  1.       

День школяра. Як правильно його спланувати?

 

с. 32

 

  1.       

Стій, сиди, ходи, носи – правильно.  Чому здоров’я – це найважливіше?

 

с. 33

 

  1.       

Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель?

 

с. 34

 

  1.       

Що потрібно для навчання? Куди загублені речі ховаються?

 

с. 35

 

  1.       

Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик?

 

с. 36

 

  1.       

Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе?

 

с. 37

 

  1.       

Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір?

 

с. 38-39

 

  1.       

Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую?

 

с. 40-41

 

  1.       

Чим я пізнаю світ? Смаки

 

с. 42

 

  1.       

Чим я пізнаю світ? Запахи

 

с. 43

 

  1.       

Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби?

 

с. 44-45

 

  1.       

У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось.

 

с. 46-47

 

  1.       

Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла.

 

с. 48

 

  1.       

Сонце (Продовження).  Куди вночі сонечко ховається?

 

с. 49

 

  1.       

Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода.

 

с. 50

 

  1.       

Повітря. Чому летить літак? Конструювання з паперу

 

с.51

 

  1.       

Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає?

 

с. 52

 

  1.       

Вода. Чому її потрібно берегти?

 

с. 53

 

  1.       

Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку?

 

с. 54

 

  1.       

Ґрунт. Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки.

 

с. 55

 

  1.       

Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини?Де вони ростуть?

 

с. 56

 

  1.       

Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом.

 

с. 57

 

  1.       

Тварини. Які тварини живуть на Землі?

 

с. 58

 

  1.       

Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо.

 

с. 59

 

  1.       

Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі?

 

с.60

 

  1.       

Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…»

 

-

 

  1.       

Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…».                      ( Продовження)

 

-

 

  1.       

Підсумковий урок за семестр

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр       (3 години на тиждень)

№ з/п

Тема уроку

Дата

Сторінка у підручнику

Примі-тка

  1.  

Святковий  календар  зими. Практична робота. Виготовлення  власноруч  привітальної листівки.

 

с. 76                     ( І частина)

 

  1.  

Як святкують  Новий рік  у  різних країнах світу. Янголятко  – символ Нового  року  та  Різдва.

 

с.78

 

  1.  

Новий рік і  Різдво. Як зустрічають  зимові свята  у  твоїй  родині.

 

с.79

 

  1.  

Жива  і  нежива  природа  взимку.

 

с.68-69

 

  1.  

Навчальний  проект «Як допомогти  тваринам  взимку» .

 

с.70

 

  1.  

Навчальний  проект (продовження) «Щоб пташка  голосно  співала» Виготовлення годівничок  власноруч.

 

с.71

 

  1.  

Навчальний  проект  (узагальнення  матеріалів).

 

-

 

  1.  

Зимові розваги. Як дбати  про  своє  здоров’я  взимку .

 

с.72-73

 

  1.  

Дбай  про  своє здоров’я  взимку (продовження). Як зробити,  щоб  не  боліло  горлечко.

 

с.74

 

  1.       

Дбай про  своє здоров’я  взимку (продовження) Складання  пам’ятки «Як слід  вдягатися  взимку».

 

с.75

 

  1.       

Зміни  в  природі  взимку. Як зимують тварини.

 

с.4 

(ІІ частина)

 

  1.       

Сторінка дослідника. Про  що  розкаже  лупа? Виготовлення  сніжинки-витинанки.

 

с. 6

 

  1.       

Сторінка  дослідника.  Що  розкаже тобі термометр? Що  собою  уявляє лід?

 

с.6-7

 

  1.       

Праця  людей  узимку. Чим  займаються  люди  в  селі  та  у  місті. . Як доглядають  за  свійським  та  дикими  тваринами.

 

с.8-9

 

  1.       

Людина – от що найцікавіше  у  світі. Хто  така  людина? А  що  називають  суспільством?

 

с.10-11

 

  1.       

Я та  інші. Найближчі  для  тебе люди. Наші  рідні  під  час  подорожі  у  часі.

 

с.12

 

  1.       

Я і моя  родина . Практична  робота «Моє  родовідне  дерево».

 

с.13

 

  1.       

Почуття  людини,  емоції. Складання  пам’ятки «Як навчитися  стримувати  емоції».

 

с.14-15

 

  1.       

Який  буває  в  мене  день. Що  впливає  на  зміни  у  настрої?

 

с.16-17

 

  1.       

Моє  улюблене  заняття. Ми  усі  різні  й  неповторні. Складання  колажу «Світ  наших  захоплень».

 

с.18-19

 

  1.       

Винаходи,  які  придумали  діти. Винаходи  людства,  які  змінили  світ.  Гра «Ми – винахідники».

 

с.20-21

 

  1.       

Я  тут  живу. Конструювання  з  конструктора «Оселя  моєї  мрії», «Дитяча  кімната моєї мрії».  (за  вибором  учнів)

 

с. 22-23

 

  1.       

Я живу  в  місті. Які  місця  називають  громадськими? Правила  поведінки у  громадських  місцях. Розв’язування  ситуаційних  задач  та  моделювання  з  власного  досвіду,  пов’язаних  із  правилами  поведінки  у  громадських  місцях. 

 

с.25-26

 

  1.       

Я  живу  в  селі. Практична  робота «Мапа  нашого  села».

 

с.26-27

 

  1.       

У музеї.  Правила  поведінки  у  музеї.

 

с.28-29

 

  1.       

Запрошуємо  до  театру. Моделювання  правил  поведінки  за  серією  сюжетних  зображень.

 

с.30-31

 

  1.       

У супермаркеті. Складання  пам’ятки «Правила  поведінки  у  супермаркеті».

 

с.32-33

 

  1.       

Дбаю  про  свою  безпеку.  Виховний  потенціал   наших  улюблених  казок.

 

с.34-35

 

  1.       

Оглядаю  моє  житло. Школа  самообслуговування. Що мені   можна  і  чого  неможна робити у  оселі?

 

с.36

 

  1.       

Коли  ми  самі  вдома. Служби  допомоги. Небезпечні  предмети  будинку.

 

 

с.37

 

  1.       

Коли  ґаджет  заважає.

Моделювання  ситуацій  за  сюжетними  зображеннями.  Диспут «Ґаджет  чи  гра?»

 

с.38

 

  1.       

Коли  ґаджет  заважає (продовження). Основне  призначення  телефону.

 

с. 39

 

  1.       

Які  ви  вдома. Складання  пам’ятки «Щоб  сяяла  кімната» Які ви  вдома. (продовження)  Обговорення вірша В.Симоненка. Коло  думок «Чому діти  скаржаться на  рідних?» 

 

с.40-41

 

  1.       

Турбуюся  про  здоров’я. Корисна  та  шкідлива  їжа. Практична робота «Складання  меню  для  дитини  молодшого  шкільного  віку».

 

с.42

 

  1.       

 Турбуюся  про  здоровя (продовження). Гігієна. Засоби  гігієни. Дослідження «Як правильно  чистити  зубки».

 

с.43

 

  1.       

Як дізнатися,  що  вже  весна. Практична  робота  «Створюємо  «Книжку весни»».

 

с.43

 

  1.       

 Сторінка  дослідника. Твій  город  на  підвіконні.

 

с.46-47

 

  1.       

Турботи  тварин  навесні. Складання  розповідей про  турботи  тварин навесні.

 

с.48-49

 

  1.       

Свійські  тварини  навесні. Чим  схоже  і  чим  різняться  життя  диких  та свійських  тварин  навесні.

 

с.50-51

 

  1.       

Весняні  роботи  в  місті  та  в  селі. Практична робота «Складання  плану  роботи  на  тиждень із  врахуванням  погодних умов».

 

с.52-53

 

  1.       

Святковий  календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка.

 

с.54

 

  1.       

Святковий  календар  весни (продовж). Мамине  свято.  Конкурс «Найкращі 5 ідей» (Як можна  привітати  маму.

 

с.55

 

  1.       

Як  ставитися до  інших. Не  будь  жадібним.  Коло  думок «Чому не  слід випрошувати  в  інших?»

 

с.56-57

 

  1.       

Умій  дружити. Що  таке  дружити? Коло  вибору для  друзів.

 

с.58-59

 

  1.       

Чемним  треба  бути  скрізь. Чарівні  слова  відкривають  серця.  Абетка  ввічливості.

 

с.60-61

 

  1.       

Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А.Григоруком)  . Хто такий  громадянин, європеєць, житель  Землі?

 

с.62-63

 

  1.       

Державні  символи –прапор, герб,  гімн. Де можна  побачити Державний Прапор України? Де  можна  побачити  Державний Герб України? Де  можна  почути Державний  Гімн України?

 

с.64-65

 

  1.       

Я  маю  право на  права . У  світовій Книзі  прав  дитини  зазначено,  що… (обговорення  сутності  піктограм).

 

с.66

 

  1.       

Я  маю право на  права (продовження) Про  порушення  прав  дитини  сторінками  улюблених  казок. Складання пам’ятки «  Правила  поводження  із  незнайомцями».

 

с.67

 

  1.       

Про  акуратність. П’ять  кроків  до  акуратності. Конкурс «Найохайніший  портфель  класу»/ «Найохайніша  парта  класу» Конкурс «Зошити  всміхаються»  (за  вибором  вчителя).

 

с.68-69

 

  1.       

Зустрічаємо  літо. Практична  робота «Створюємо «Книжку літа»». Як  зберегти  здоров’я  влітку.

 

с.70-71

 

  1.       

Сторінка  дослідника. Як  у  домашніх умовах можна  отримати  веселку?

 

с.72-73

 

  1.       

Тварини  улітку. Як доглядають  за  свійськими  тваринами улітку.

 

с.74-75

 

  1.       

Праця  людей улітку. Практична  робота «План  роботи на  тиждень  з  урахуванням  погодних  умов».

 

с.76-77

 

  1.       

Ми всі  різні,  в  світ  у  нас  - один на  всіх. Усі  ми  різні, - і цим  одне  одному  дуже  цікаві.

 

с.78-79

 

  1.       

Ми всі  різні,  в  світ  у  нас  - один на  всіх. Усі  ми  різні, - і цим  одне  одному  дуже  цікаві.

 

-

 

  1.       

Підсумковий  урок  за  семестр, рік.

 

-

 

 

docx
Додано
19 січня 2019
Переглядів
2756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку