Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником І. Грущинської, 3.Хитрої (2020)» для 3 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником І. Грущинської, 3.Хитрої (2020)» для 3 класу
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником І. Грущинської, 3.Хитрої (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

 

Тема уроку

Дата

Скор.

І семестр

Людина

  1.  

Людина – частина природи. У чому неповторність людини? Ч.1 §1  С.5

01/09

 

  1.  

Що об’єднує людей зі світом живої природи? Ч.1 §2 С.7

04/09

 

  1.  

У чому полягають відмінності між людиною і тваринами? Ч.1 §3 С.9

07/09

 

  1.  

Потреби людини. Від чого залежить твоє здоров’я?

Ч.1 §4 С.11

08/09

 

  1.  

Що тобі необхідно для життя? Ч.1 §5 С.12

11/09

 

  1.  

Чому людина має працювати? Ч.1 §6 С.14

14/09

 

  1.  

Прагнення людини. Для чого потрібне вміння вчитися? Ч.1 §7 С.16

15/09

 

  1.  

Які риси характеру допомагають досягати успіху? Ч.1 §8 С.17

Родинний проєкт "Як досягти успіху".

18/09

 

  1.  

Як розвивати свої творчі здібності? Ч.1 §9 С.19

21/09

 

  1.  

Правила співжиття. Навіщо потрібно вміти спілкуватися? Ч.1 §10 С.21

22/09

 

  1.  

Як можна вирішувати конфлікти? Ч.1 §11 С.22

25/09

 

  1.  

Діагностувальна робота №1. Людина.

Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 12 с.24 

28/09

 

Людина і нежива природа

  1.  

Корекція результатів навчання учнів.

Природа — частина навколишнього світу. Чому природа — це невіддільна частина навколишнього світу? Ч.1 § 13 С.26 

29/12

 

  1.  

Що називають тілами (об’єктами), а що — явищами природи? Ч.1 §14 С.28

02/10

 

  1.  

Урок - екскурсія. Яке обладнання допомагає досліджувати природу? Ч.1 §15 С.29

05/10

 

  1.  

Як Сонце здійснює вплив на Землю? Ч.1 §16 С.32

06/10

 

  1.  

Які явища в неживій природі залежать від Сонця? Ч.1 §17 С.33 Як Сонце впливає на живу природу? Ч.1 §18 С.33

09/10

 

  1.  

Планета «Вода». Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі? Ч.1 §19 С.35

12/10

 

  1.  

Де на Землі міститься солона та прісна вода? Ч.1 §20 С.37

13/10

 

  1.  

Чому відбувається колообіг води в природі? Ч.1 §21 С.38

16/10

 

  1.  

Значення води. Яке значення має вода для природи? Ч.1 §22 С.40

19/10

 

  1.  

Яке значення має вода для   життя людей? Ч.1 §23 С.40

20/10

 

  1.  

Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі? Ч.1 §24 С.41

23/10

 

  1.  

Охорона води. Як відбувається забруднення води? Ч.1 §25 С.43

26/10

 

  1.  

Як потрібно охороняти воду від забруднення? Ч.1 §26 С.44

27/10

 

  1.  

Діагностувальна робота №2. Людина і нежива природа: сонце, вода.

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §27 С.45

06/11

 

  1.  

Корекція результатів навчання учнів.

Властивості та склад повітря. Які властивості має повітря? Ч.1 §28 С.46

09/11

 

  1.  

Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі? Ч.1 §29 С.47

10/11

 

  1.  

Як вітер впливає на природу Землі? Ч.1 §30 С.49

13/11

 

  1.  

Вітер і погода. Які зміни приносить вітер у довкілля? Ч.1 §31 С.51

16/11

 

  1.  

Як люди «товаришують» із вітром? Ч.1 §32 С.52

17/11

 

  1.  

Урок - екскурсія. Які прилади допомагають досліджувати погоду? Ч.1 §33 С.53

20/11

 

  1.  

Охорона повітря. Як забруднення повітря впливає на здоров’я? Ч.1 §34 С.55

23/11

 

  1.  

Як охороняти повітря від забруднення? Ч.1 §35 С.56

24/11

 

  1.  

Діагностувальна робота №3. Людина і нежива природа. Одяг Землі -  повітря.

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §36 С.58

27/11

 

  1.  

Гірські породи та корисні копалини. Із чого складається тверда оболонка Землі? Ч.1 §37 С.59

30/11

 

  1.  

Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? Ч.1 §38, 39 С.60

01/12

 

  1.  

Де в побуті застосовують корисні копалини? Ч.1 §40 С.63

04/12

 

  1.  

Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин? Ч.1 §41 С.64 Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо? Ч.1 §42 С.65

07/12

 

  1.  

Чим ґрунт відрізняється від гірської породи? Ч.1 §43 С.67

08/12

 

  1.  

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? Ч.1 §44 С.69

11/12

 

  1.  

Яке значення має ґрунт для природи й життя людей? Ч.1 §46 С.70 

14/12

 

  1.  

Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту Ч.1 §47 С.71

15/12

 

  1.  

Діагностувальна робота №4. Людина і нежива природа. Тверда оболонка Землі.

18/12

 

  1.  

Родинний проєкт "Моя добра справа для неживої природи. Яку цінність мають повітря, вода, гірські породи та грунт для людини".

21/12

 

  1.  

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §48 С.72

22/12

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу ЯДС

за підручником «Я досліджую світ. Автори: І. Грущинської, 3.Хитрої (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

Скор.

Людина і жива природа

Рослини та середовище їхнього існування

  1.  

Урок-екскурсія.

Чим особливий різноманітний світ рослин? Ч.1 §49 С.74

11/01

 

  1.  

Чому квіткові — найпоширеніші рослини на Землі? Ч.1 § 50 С.76

12/01

 

  1.  

Які рослини називають хвойними? Ч.1 §51 С.77

15/01

 

  1.  

Які рослини належать до культурних? Ч.1 §52 С.79

18/01

 

  1.  

Які рослини належать до культурних? Ч.1 §53 С.80

19/01

 

  1.  

Як розмножуються рослини? Ч.1 § 54 С. 81

22/01

 

  1.  

Як середовище існування впливає на рослини? Ч.1 §55 С.83

25/01

 

  1.  

Якими бувають ліси та луки? Ч.1 § 56 ьС.84

26/01

 

  1.  

Які рослини заселили водойми та їхні береги? Ч.1 §57 С.85

29/01

 

  1.  

Яке значення у житті людини мають рослини? Ч.1 §58 С.87

01/02

 

  1.  

Як підтримувати різноманітність рослин на Землі? Ч.1 §59 С.88

02/02

 

  1.  

Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 60 с.90 

Діагностувальна робота № 5 

«Рослини та середовища їхнього існування»

05/02

 

Тварини та середовище їхнього існування

  1.  

У чому неповторність різноманітного світу тварин? Ч.1 § 61 С.91 

08/02

 

  1.  

Як комахи заселили нашу планету? Ч.1 §62 С.93

09/02

 

  1.  

Як риби пристосувалися до життя у водоймах? Ч.1 § 63 С.94

12/02

 

  1.  

Чому земноводні мають таку назву? Ч.1 §64 С.96

15/02

 

  1.  

Чи всі плазуни плазують? Ч.1 § 65 С.97

16/02

 

  1.  

Як птахи опанували повітряний простір? Ч.1 §66 С.97

19/02

 

  1.  

Чому влітку птахи перестають співати? Ч.1 § 67 С.99

22/02

 

  1.  

Де живуть звірі? Ч.1 §68 С.100

23/02

 

  1.  

Як звірі піклуються про своє потомство? Ч.1 §69 С.101

26/02

 

  1.  

Як дикі тварини стали свійськими? Ч.1 §70 С.103

29/02

 

  1.  

Чи може людина існувати без свійських тварин? Ч.1 §71 С.105

01/03

 

  1.  

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §72 С.106

Діагностувальна робота № 6 

«Тварини та середовища їхнього існування»

04/03

 

  1.  

Які тварини живуть у лісах? Ч.1 §73 С.107

07/03

 

  1.  

Урок-екскурсія. Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах? Ч.1 §74 С.108

08/03

 

  1.  

За що «відповідальні» тварини в природі? Ч.1 §76 С.110

11/03

 

  1.  

Яке значення в житті природи мають тварини? Ч.1 §77 С.111

14/03

 

  1.  

Які заходи охорони тварин дієві? Ч.1 §78 С.113

15/03

 

  1.  

У чому загадковість світу грибів? Ч.1 §79 С.114

18/03

 

  1.  

Хто такі мікроби й бактерії? Ч.1 §80 С.116

21/03

 

  1.  

Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли — шкоду? Ч.1 §81 С.53

22/03

 

  1.  

Що вивчає екологія? Ч.1 §82 С.118

01/04

 

  1.  

Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці та у водоймі? Ч.1 § 83 С.120

04/04

 

  1.  

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §84 С.121

Діагностувальна робота № 7 

«Тварини, гриби та бактерії. Вплив людини на природу»

05/04

 

  1.  

Родинний проєкт : "Моя добра справа для живої природи. Яку цінність становлять рослини, тварини, гриби та бактерії для людини?" (зошит с.12-13 №1-3)

08/04

 

Людина та її організм

  1.  

Як працює наш організм? Ч.1 § 85 С.122

11/04

 

  1.  

Яку роботу здійснює нервова система? Ч.1 § 86 С.124

12/04

 

  1.  

Для чого потрібні скелет і м’язи? Ч.1 § 87 С.125

15/04

 

  1.  

Які органи допомагають людині перетравлювати їжу? Ч.1 § 88 С.127

18/04

 

  1.  

Як правильно харчуватися? Ч.1 § 89 С.128

19/04

 

  1.  

Для чого потрібне дихання Ч.1 § 90 С.130

22/04

 

  1.  

Навіщо людині кровообіг? Ч.1 § 91 С.133

25/04

 

  1.  

Яке значення для життя людини має кров? Ч.1 § 92 С.135

26/04

 

  1.  

Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 93 С.137

Діагностувальна робота № 8 

«Людина та її організм»

29/04

 

Людина в суспільстві

  1.  

У чому цінність сім’ї? Ч.1 § 94 С.139

02/05

 

  1.  

Урок-екскурсія. Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті? Ч.1 § 95 С.141

03/05

 

  1.  

Якою має бути поведінка в закладах культури? Ч.1 § 97 С.144

06/05

 

  1.  

Що таке правопорушення? Ч.1 § 98 С.145

09/05

 

  1.  

Чи можуть діти стати славетними українцями? Ч.1 § 99 С.147

 

10/05

 

  1.  

Родинний проект №4: "Славетні українці й українки. Як мої співвітчизники й співвітчизниці змінювали та змінюють світ на краще?" (зошит с.52 №1-3)

13/05

 

  1.  

Де можна побачити рукотворні дива світу? Ч.1 § 100 С.149

16/05

 

  1.  

Чому дізнаватися про життя різних народів — цікаво? Ч.1 § 101 С.151

17/05

 

  1.       

Що в моїй оселі вироблено в інших країнах? Ч.1 § 102 С.153

20/05

 

  1.       

Які мови найпоширеніші у світі? Ч.1 § 102 С.153

23/05

 

  1.       

Чому треба плекати державну мову? Ч.1 § 102 С.153

24/05

 

  1.       

 Діагностувальна робота № 9 

«Людина в суспільстві»

27/05

 

  1.       

Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 102 С.153

30/05

 

  1.       

Підсумковий урок за рік

31/05

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
21 червня
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку