ЗАТВЕРДЖУЮ:
ДИРЕКТОР ШКОЛИ
___________________О.І. МОЧАЛОВА
«_______»___________2019 р.
Календарно-тематичне планування
із інтегрованого курсу «Всесвітня історія. Історія України»
у 6 класі
на 2019/ 2020 н.р.
Річна кількість годин – 70
Кількість годин на тиждень 2
Планова кількість практичних робіт - 13
Складено до підручника Всесвітня історія. Історія України : підруч. для 6-го кл. загальнооосвіт. навч. закл. / О.Г. Бандровський, В.С. Власов. – К. : Генеза, 2019, згідно з Новою редакцією навчальних програм з історії України та всесвітньої історії для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів ( оновленою відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 236 від 21 лютого 2019 р.)
Перевірено за програмою Розглянуто на засіданні МО
і рекомендовано для вчителів історії
затвердження Протокол №3
заступник директора від «_____»___________2019 р.
_______________Н.В.Лучко
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
І семестр Вступ. |
|||
|
Завдання інтегрованого курсу історії |
|
|
|
Практичне заняття 1. Лічба часу в історії стародавнього світу. |
|
|
Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури |
|||
|
Початок історії. Виникнення людини та її розселення. |
|
|
|
Виникнення людини та її розселення. |
|
|
|
Зародження мистецтва та релігійних вірувань. |
|
|
|
Заняття та спосіб життя первісних людей. |
|
|
|
Суспільна організація та організація влади за первісних часів. |
|
|
|
Трипільська культура на землях України. |
|
|
|
Практичне заняття 2. Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль: «Первісні спільноти. Археологічні культури». |
|
|
Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки Тема 1. Давній Єгипет |
|||
|
Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. |
|
|
|
Повсякдення й господарське життя. Організація суспільства в Давньому Єгипті. |
|
|
|
Практичне заняття 3. Міфи та релігія Давнього Єгипту. |
|
|
|
Писемність і мистецтва. Будівництво пірамід. |
|
|
Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії |
|||
|
Цивілізації Дворіччя. |
|
|
|
Фінікія. |
|
|
|
Ізраїльсько-Юдейське царство. |
|
|
|
Перська держава. |
|
|
|
Практичне заняття 4 позначити на контурній карті річки Ніл, Тигр і Євфрат, розташування Мемфісу, Шумеру, Вавилону, Карфагену, Єрусалиму, територіальні межі давніх цивілізацій Азії та Африки; |
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль: «Цивілізації Передньої та Центральної Азії». |
|
|
Тема 3. Давні Індія та Китай |
|||
|
Давня Індія. |
|
|
|
Суспільне, релігійне та культурне життя Давньої Індії. |
|
|
|
Давній Китай. |
|
|
|
Суспільне та культурне життя давніх китайців. |
|
|
|
Практичне заняття 5. Писемність, освіта та наукові знання в Давньому Китаї. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль:«Давні Індія та Китай». |
|
|
Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди Тема 1. Становлення Античної грецької цивілізації |
|||
|
Природно-географічні умови Балканського півострова. |
|
|
|
Практичне заняття 6. Давньогрецька міфологія та релігія. |
|
|
|
Мінойська палацова цивілізація. |
|
|
|
Ахейська палацова цивілізація. |
|
|
|
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. Виникнення грецьких полісів. |
|
|
|
Велика грецька колонізація. |
|
|
ІІ семестр |
|||
|
Кіммерійці та скіфи на території України |
|
|
|
Практичне заняття 7 . Історичні джерела про скіфів. |
|
|
|
Афіни і Спарта |
|
|
|
Практичне заняття 8. Побут і виховання спартанців. |
|
|
|
Узагальнення: «Становлення Античної грецької цивілізації». |
|
|
|
Тематичний контроль: «Становлення Античної грецької цивілізації». |
|
|
Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби |
|||
|
Греко-перські війни. |
|
|
|
Утвердження демократії в Афінах за Перикла. |
|
|
|
Господарювання та повсякденне життя в Давній Греції. |
|
|
|
Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців. |
|
|
|
Практичне заняття 9. Мистецтво Давньої Греції. |
|
|
|
Підкорення Греції Філіпом II. |
|
|
|
Узагальнення: «Антична грецька цивілізація класичної доби». |
|
|
Тема 3. Доба еллінізму |
|||
|
Александр Македонський. |
|
|
|
Елліністичні держави. |
|
|
|
Культура елліністичної доби. |
|
|
|
Практичне заняття 10. Суспільне, господарське та повсякденне життя в античних полісах на території України. |
|
|
|
Узагальнення: «Доба еллінізму». |
|
|
|
Тематичний контроль: «Антична грецька цивілізація класичної доби». «Доба еллінізму». |
|
|
Тема 4. Давній Рим за царської та республіканської доби |
|||
|
Природні умови Італії та виникнення міста Рим. |
|
|
|
Римська республіка V – середини I ст. до н. е. |
|
|
|
Військова експансія Риму |
|
|
|
Пантеон римських богів. |
|
|
|
Диктатура Юлія Цезаря. |
|
|
|
Практичне заняття 11. Історичний портрет Цезаря |
|
|
|
Узагальнення: «Давній Рим за царської та республіканської доби». |
|
|
|
Тематичний контроль:«Давній Рим за царської та республіканської доби». |
|
|
Тема 5. Римська імперія |
|||
|
Римська імперія. Октавіан Август. |
|
|
|
Місто Рим та повсякденне життя його мешканців. |
|
|
|
Кризові явища в Римській імперії. |
|
|
|
Виникнення і поширення християнства. |
|
|
|
Практичне заняття 12. Культура Давнього Риму. |
|
|
|
Початок Великого переселення народів та падіння Західної Римської імперії. |
|
|
|
Практичне заняття 13. Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян. |
|
|
|
Узагальнення: «Римська імперія». |
|
|
|
Тематичний контроль:«Римська імперія». |
|
|
|
Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства. |
|
|
|
Резерв. |
|
|
№ п\п |
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
1 |
1 |
|
Предмет і завдання історії. Теорії походження людини. Періодизації історії людства |
|
2 |
2 |
|
Практичне заняття 1.Лічба часу в історії стародавнього світу |
|
Розділ І. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ |
||||
3 |
1 |
|
Як працюють археологи. |
|
4 |
2 |
|
Як працюють археологи. |
|
5 |
3 |
|
Світорозуміння і мораль первісних людей. |
|
6 |
4 |
|
Спосіб життя первісних людей. |
|
7 |
5 |
|
Суспільна організація первісних людей. |
|
8 |
6 |
|
Трипільська культура. |
|
9 |
7 |
|
Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України. |
|
10 |
8 |
|
Практичне заняття 2. позначити на контурній карті стоянки первісних людей на теренах України (за переліком учителя), межі поширення і протоміста трипільської культури;
|
|
11 |
1 |
|
Урок контролю знань і умінь з теми: « Первісні спільноти. Археологічні культури» |
|
Розділ ІІ. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ |
||||
12 |
1 |
|
Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. |
|
13 |
2 |
|
Повсякдення й господарське життя. Організація суспільства в Давньому Єгипті. |
|
14 |
3 |
|
Організація влади в Давньому Єгипті. |
|
15 |
4 |
|
Писемність і мистецтва. Будівництво пірамід. |
|
16 |
5 |
|
Практичне заняття 3. Міфологія Давнього Єгипту |
|
17 |
6 |
|
Цивілізації Дворіччя. |
|
18 |
7 |
|
Фінікія. |
|
19 |
8 |
|
Ізраїльсько-Юдейське царство. |
|
20 |
9 |
|
Практичне заняття 4 позначити на контурній карті річки Ніл, Тигр і Євфрат, розташування Мемфісу, Шумеру, Вавилону, Карфагену, Єрусалиму, територіальні межі давніх цивілізацій Азії та Африки; |
|
21 |
1 |
|
Урок контролю знань і умінь з теми: «Стародавні цивілізації Азії та Африки» |
|
Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ |
||||
22 |
1 |
|
Природно-географічні умови Балканського півострова. |
|
23 |
2 |
|
Археологічне відкриття Мінойської палацової цивілізації. |
|
24 |
3 |
|
Археологічне відкриття Ахейської палацової цивілізації. |
|
25 |
4 |
|
Давньогрецьке суспільство. |
|
26 |
5 |
|
Афіни. |
|
27 |
6 |
|
Спарта. |
|
28 |
7 |
|
Велика грецька колонізація. |
|
29 |
8 |
|
Практичне заняття 5 Грецька міфологія та релігія |
|
30 |
1 |
|
Урок контролю знань і умінь з теми: АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ |
|
31 |
1 |
|
Греко-перські війни. |
|
32 |
2 |
|
Утвердження демократії в Афінах за Перикла. |
|
ІІ семестр |
||||
33 |
3 |
|
Утвердження демократії в Афінах за Перикла. |
|
34 |
4 |
|
Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції. |
|
35 |
5 |
|
Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців. |
|
36 |
6 |
|
Підкорення Греції Філіпом II. |
|
37 |
7 |
|
Александр Македонський. |
|
38 |
8 |
|
Практичне заняття 7. Сформулювати життєву позицію (вибір у конкретній життєвій ситуації) історичного персонажа на основі висловів з його творів ( |
|
39 |
9 |
|
Елліністичні держави. |
|
40 |
10 |
|
Культура елліністичної доби. |
|
41 |
11 |
|
Практичне заняття . 8 Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. |
|
42 |
12 |
|
Кіммерійці, скіфи, сармати, готи, гуни. |
|
43 |
1 |
|
Урок контролю знань і умінь з теми: « Антична цивілізація» |
|
44 |
1 |
|
Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима |
|
45 |
2 |
|
Римська республіка в V–І ст. до н.е |
|
46 |
3 |
|
Військова експансія Риму |
|
47 |
4 |
|
Пантеон римських богів. |
|
48 |
5 |
|
Диктатура Цезаря. |
|
49 |
6 |
|
Практичне заняття 9. сформулювати життєву позицію (вибір у конкретній життєвій ситуації) історичного персонажа на основі висловів з його творів |
|
50 |
7 |
|
Октавіан Август. |
|
51 |
8 |
|
Римська імперія. |
|
52 |
9 |
|
Римське право. |
|
53 |
10 |
|
Практичне заняття 10 . Мистецтво Давнього Риму. |
|
54 |
1 |
|
Урок контролю знань і умінь з теми: « Антична цивілізація» |
|
55 |
1 |
|
Кризові явища в Римській імперії. |
|
56 |
2 |
|
Виникнення і поширення християнства. |
|
57 |
3 |
|
Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії. |
|
58 |
4 |
|
Походження (витоки) слов’янських народів. |
|
59 |
5 |
|
Суспільне та господарське життя і духовний світ. |
|
60 |
6 |
|
Практичне заняття 10 . Позначити на контурній карті: в) напрямки Великого переселення народів; г) прабатьківщину слов’ян і напрямки їх розселення, територіальні межі союзів антів і склавинів;
|
|
61 |
1 |
|
Урок контролю знань і умінь з теми: « Антична цивілізація» |
|
Розділ 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ |
||||
62 |
1 |
|
Причини зникнення стародавніх цивілізацій. |
|
63 |
2 |
|
Сучасні цивілізації на мапі світу |
|
64 |
3 |
|
Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя. |
|
65 |
4 |
|
Китайська, індійська, ісламська та інші цивілізації. |
|
66 |
5 |
|
Цивілізаційні взаємодії |
|
67 |
6 |
|
Практичне заняття 10 . Зіставити господарство, суспільне життя й культуру населення давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого. |
|
68 |
1 |
|
Урок контролю знань і умінь з теми: ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ |
|
69- 70 |
2 |
|
Резерв |
|