Дієвим підґрунтям для такої роботи можна вважати процес формування в учнів конкретного практичного досвіду з виготовлення предметів і речей, які у своєму змісті пов’язані з народною культурою українців, а саме – виготовлення декоративно-ужиткових і ремісничих виробів, які були характерними для побуту українців.
ВИСНОВКИ Школа, в якій я працюю, має добрі можливості для формування української національної культури, щоб молоде покоління вільно володіло державною мовою, увібрало в себе найкращі надбання українського народу, училось на прикладах митців культури, мистецтва, інших галузей як української нації, так й інших націй і народів. Формування національної свідомості у школі відбувається через навчальні предмети, різноманітні заходи виховної, позакласної роботи та родинне виховання. А я, як вчитель трудового навчання, намагаюсь прищеплювати любов до свого краю, його традицій та звичаїв через ті предмети, які викладаю – трудове навчання та технології.