Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури 9 клас 1 семестр, складене за новою програмою (2 години на тиждень). Розроблено на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. № 462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016)
Зарубіжна література 9 клас
(нова програма)
1 семестр
№ |
Тема |
Дата |
Повторення |
|
9- А |
9-Б |
|||
1 |
Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі. |
|
|
|
2 |
Специфіка жанрів у різних національних літературах. |
|
|
|
3 |
Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. |
|
|
|
4 |
Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера» Історія написання твору. Просвітницькі ідеї у творі. |
|
|
|
5 |
ПЧ По Е. «Ельдорадо» |
|
|
|
6 |
Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Жанрова своєрідність роману |
|
|
|
7 |
Йоганн Вольфганг Ґете .Поезії «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей». |
|
|
|
8 |
Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору. |
|
|
|
9 |
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер «До радості». Ода «До радості». Вивчити напам’ять «До радості» |
|
|
|
10 |
Контрольний твір |
|
|
|
11 |
РМ Композиція. Європейське мистецтво доби Просвітництва. (усно). |
|
|
|
12 |
Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Ос-новні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Роман-тизм у різних країнах. |
|
|
|
13 |
Генріх Гейне «Книга пісень» («На півночі кедр одино-кий…», «Не знаю, що стало зо мною…»). |
|
|
|
14 |
Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. «Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя. |
|
|
|
15 |
Джордж Ноел Гордон Байрон «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». |
|
|
|
16 |
Дж. Байрон «Паломництво Чайльд Гарольда». |
|
|
|
17 |
ПЧ Меріме П. «Кармен» |
|
|
|
18 |
Олександр Сергійович Пушкін Лірика («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»). |
|
|
|
19 |
Провідні мотиви його лірики. Тема кохання і призначення мистецтва у віршах митця. |
|
|
|
20 |
Контрольна робота Відповіді на питання |
|
|
|
21 |
Взаємодія романтизму і реалізму в романі О. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін». |
|
|
|
22 |
Традиції світової літератури і культури у творі «Євгеній Онєгін». |
|
|
|
23 |
Зображення різних сфер життя реалізму в романі О. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін». |
|
|
|
24 |
Художнє новаторство О. С. Пушкіна . Образ автора. |
|
|
|
25 |
Михайло Юрійович Лермонтов Лірика («Сосна», «І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»). |
|
|
|
26 |
Контрольна робота Тести |
|
|
|
27 |
РМ Природа в романі «Євгеній Онєгін». (письмово) |
|
|
|
28 |
«Герой нашого часу» М.Ю.Лермонтова – філософський, морально-психологічний роман про долю покоління. |
|
|
|
29 |
Особливості розвитку сюжету й композиції в романі «Герой нашого часу». |
|
|
|
30 |
Складність образу Печоріна, його духовна трагедія. |
|
|
|
31 |
Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. |
|
|
|
32 |
Порівняння образів Євгенія Онєгіна і Печоріна. |
|
|
|