Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури 2 семестр. Розроблено на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. № 462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016).
Зарубіжна література 9 клас (нова програма)
2 семестр
№ |
Тема |
Дата |
|
||
9-А |
9-Б |
||||
30 |
Поняття про реалізм та історія його формування. Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. |
|
|
|
|
31
|
Оноре де Бальзак (1799–1850). «Гобсек». Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. |
|
|
|
|
32 |
Повість «Гобсек». Сюжетно-композиційні особливості твору. |
|
|
|
|
33 |
Багатогранність образу Гобсека . |
|
|
|
|
34. |
«Гобсек - філософ чи скнара?» за повістю Оноре де Бальзака «Гобсек». Домашній твір. |
|
|
|
|
35.
|
Микола Васильович Гоголь. Петербурзький етап життя і творчості . |
|
|
|
|
36. |
«Ревізор». Творча історія п’єси. Образи чиновників. |
|
|
|
|
37 |
«Шинель». Побутовий, психологічний і філософський плани повісті. |
|
|
|
|
38. |
Особливості сюжету й композиції. Образ Башмачкіна та засоби його створення. |
|
|
|
|
39. |
Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі. Тема «маленької людини». |
|
|
|
|
40.
|
Розвиток мовлення (усно). Образи «маленьких людей» у російській літературі першої половини ХІХ століття. |
|
|
|
|
41. |
Контрольна робота Тести |
|
|
|
|
42. |
«Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. |
|
|
|
|
43. |
Генрік Ібсен «Ляльковий дім». Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. |
|
|
|
|
44. |
Композиція п’єси. Образна система. |
|
|
|
|
45. |
Підтекст. Символіка. Генрік Ібсен «Ляльковий дім». |
|
|
|
|
46. |
Бернард Шоу «Пігмаліон». Особливості світогляду Б. Шоу. |
|
|
|
|
47. |
Динаміка образу Елайзи Дулітл. |
|
|
|
|
48 |
Порівняння особливостей «старої» та «нової драми», образів персонажів. |
|
|
|
|
49 |
ПЧ Кіно Майкл Морпурґо. «Бойовий кінь» (США, 2012, реж. Стівен Спілберґ) |
|
|
|
|
50 |
Шолом-Алейхем (1859–1916). «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX ст. |
|
|
||
51 |
Образна система твору. Філософські проблеми. Народний гумор. |
|
|
||
52 |
Контрольна робота Відповіді на питання. |
|
|
||
53 |
Михайло Опанасович Булгаков «Собаче серце». |
|
|
||
54 |
«Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби. |
|
|
||
55 |
Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури. Персонажі-«двійники» (Шаріков — Швондер). |
|
|
||
56 |
РМ (письмово) «Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства» за повістю «Собаче серце» |
|
|
||
57 |
Рей Дуглас Бредбері «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії. |
|
|
||
58 |
Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо. |
|
|
|
|
59 |
Натовп і влада. Важке прозріння особистості. |
|
|
||
60 |
Гарпер Лі (1926–2016). «Убити пересмішника». |
|
|
||
61 |
Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю. Моральні ідеали у творі. |
|
|
||
62 |
Ерік Вольф Сігел (1937–2010). «Історія одного кохання». |
|
|
||
63 |
Контрольна робота Твір |
|
|
||
64 |
Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі. |
|
|
||
65 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу . |
|
|
||
66 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за семестр. |
|
|
||
67 |
Підсумковий урок Ознайомлення зі списком рекомендованої літератури на 10-й клас. |
|
|
||