для 5-А, Б, В, Г класів
І семестр 2020 / 2021 н. р.
№ п / п
|
Зміст програмового матеріалу |
К-сть год.
|
5-А Дата
|
5-Б Дата
|
5-В Дата |
5-Г Дата |
Примітки |
|
Вступ 2 |
||||||
|
Художня література — духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні). Гуманістичні цінності, втілені у фольклорних творах різних народів. Література і фольклор. (ТЛ) Фольклор, прислів’я, приказка, загадка, пісня. (ЛК) Зв'язок фольклорних жанрів із культурними традиціями різних народів і національностей. (УС) Спільні для українського і зарубіжного фольклору (малих жанрів) теми, сюжети, образи, художні особливості |
1 |
|
|
|
|
|
|
Казки народів світу 18+3
|
||||||
|
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їх характерні ознаки. (ТЛ)Автор, початкові поняття про оригінал і переклад. |
1 |
10.09 |
10.09 |
10.09 |
10.09 |
|
|
Індійська народна казка «Фарбований шакал». «Панчатантра» – перша у світі фольклорна збірка, книга про основи житейської мудрості.Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Повчальний зміст казки. |
1 |
|
|
|
|
|
|
РМ №1(усно). Порівняльна характеристика Чандарави (індійська казка «Фарбований шакал») та Лиса Микити (казка І. Франка «Фарбований Лис»). (УС) Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках (Фарбований Шакал – Фарбований Лис). (ЕК) Спільні елементи зарубіжних казок (теми, образи, особливості будови). |
1 |
|
|
|
|
|
|
Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Іссумбосі. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик». Національний колорит японських казок. (ЛК)Національний колорит казок і засоби його створення. |
1 |
|
|
|
|
|
|
РМ № 2 (усно). Характеристика образу Іссумбосі або Момотаро (УС) Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках (Іссумбосі – Хлопчик-Мізинчик). |
1 |
|
|
|
|
|
Зошит |
|
|
|
|
|
|
|
|
Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. (ТЛ) Антитеза, алегорія. (ЛК) Національний колорит казки і засоби його створення. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. (ЛК) Національний колорит казок і засоби його створення. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Втілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. (ЛК) Казкові образи й сюжети у творах мистецтва (живопис, кіно, музика, мультиплікація та ін.). |
1 |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 1 за розділом «Вступ. Казки народів світу» (тести, розгорнуті відповіді) Зошит Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
Брати Я. і В. Ґрімм. «Пані Метелиця». Значення діяльності братів . Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності в казках. (ТЛ) Автор, перекладач, збирач казок. (ЕК) Спільні елементи зарубіжних казок (теми, образи, особливості будови). |
1 |
|
|
|
|
|
|
РМ 3 (письмово) Письмовий переказ «Пані Метелиця» (ЛК) Казкові образи й сюжети у творах мистецтва (живопис, кіно, музика, мультиплікація та ін.). |
1 |
|
|
|
|
|
|
Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). Вступ до поеми «Руслан і Людмила». Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна. Система образів. (ТЛ) Оригінал, переклад. Автор. (ЛК)Національний колорит казок і засоби його створення. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Урок виразного читання. Напам’ять. О. Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила» |
1 |
|
|
|
|
|
|
Ганс Крістіан Андерсен «Соловей». Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці «Соловей». (ЛК) Поглиблення явлень про літературну казку |
1 |
|
|
|
|
|
|
Соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора. (ЛК) Казкові образи й сюжети у творах мистецтва. Переказ казки. |
|
|
|
|
|
|
|
Оскар Уайльд. «Хлопчик-зірка». Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Оскар Уайльд. «Хлопчик-зірка». Казкові персонажі, їх характеристика. Еволюція образу головного героя. (ЛК) Казкові образи й сюжети у творах мистецтва (живопис, кіно, музика, мультиплікація та ін.). |
1 |
|
|
|
|
|
|
Самостійна робота № 1 Літературні казки (тести + розгорнуті відповіді) |
1 |
|
|
|
|
|
ЗОШИТ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Природа і людина 8+1 |
||||||
|
Джон Кітс (1795-1821). «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»). (ТЛ) Початкове поняття про вірш. Пейзаж, тема, ідея. (УС) Майстерність українських перекладачів творів зарубіжних авторів про природу. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Йоганн Вольфганг Ґете (1749-1832). «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку (ТЛ) Епітет, метафора. (ЛК) Пейзаж у літературі й інших видах мистецтва. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Урок виразного читання поезії Йоганна Ґете «Нічна пісня подорожнього». Пейзаж у літератури й інших видах мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
Генріх Гейне (1797-1856). «Задзвени із глибини…». Втілення краси весняної природи у вірші. Зв'язок із фольклором (пісня). (ТЛ) Пейзаж, тема, ідея, епітет, метафора. (ЕК) Елементи фольклору в літературних творах про природу. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Виразне читання поезії Г. Гейне. «Задзвени із глибини…». Елементи фольклору в літературних творах про природу |
1 |
|
|
|
|
|
|
Ернест Сетон-Томпсон (1860-1946). «Лобо».Авторські спостереження за світом природи. Робота з текстом твору. (ТЛ)Тема, ідея твору. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Утвердження любові до всього живого. Зображення художніх образів, їх розкриття в подіях твору «Лобо». (ЛК) Пейзаж у літературі й інших видах мистецтва. (УС) Майстерність українських перекладачів творів зарубіжних авторів про природу. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Ернест Сетон-Томпсон. «Лобо» звички і закони вовчої зграї. (ТЛ)Протистояння людини і хижака. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота №3 за розділом «Природа і людина» (комбіновані завдання) Зошит Тематична |
1 |
|
|
|
|
|
|
ПЧ №1Ролінг Д. «Гаррі Поттер і Філософський камінь». Головні та другорядні персонажі
|
1 |
|
|
|
|
|
|
ПЧ №2 Ролінг Д. «Гаррі Поттер і Філософський камінь». Система образів та композиція твору
|
1 |
|
|
|
|
|