Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури для 5х класів

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 5х класів на 2020-2021 н.р. згідно з оновленою програмою
Перегляд файлу
 
  Календарно-тематичне  планування
  уроків  зарубіжної  літератури

                                                 для 5-А, Б, В, Г класів

 

І семестр 2020 / 2021 н. р.

 

п / п

 

 

 

 

Зміст програмового матеріалу

 

 

 

К-сть

год.

 

5-А

Дата

 

5-Б

Дата

 

5-В

Дата

5-Г

Дата

 

 

 

Примітки

 

                                  Вступ                                      2

  1. 1.

Художня література — духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті.

1

 

 

 

 

 

  1.  

Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні). Гуманістичні цінності, втілені у фольклорних творах різних народів. Література і фольклор.

(ТЛ) Фольклор, прислів’я, приказка, загадка, пісня.

(ЛК) Зв'язок фольклорних  жанрів із культурними традиціями різних народів і національностей.

(УС) Спільні для українського і зарубіжного фольклору (малих жанрів) теми, сюжети, образи, художні особливості

1

 

 

 

 

 

 

 

                 Казки народів світу                             18+3

 

  1. 3.

Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їх характерні ознаки.

(ТЛ)Автор, початкові поняття про оригінал і переклад.

1

10.09

10.09

10.09

10.09

 

  1. 4.

Індійська народна казка «Фарбований шакал». «Панчатантра» – перша у світі фольклорна збірка, книга про основи житейської мудрості.Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Повчальний зміст казки.

1

 

 

 

 

 

  1.  

РМ №1(усно). Порівняльна характеристика Чандарави (індійська казка «Фарбований шакал») та Лиса Микити (казка І. Франка «Фарбований Лис»).

(УС) Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках (Фарбований Шакал – Фарбований Лис).

(ЕК) Спільні елементи зарубіжних казок (теми, образи, особливості будови).

1

 

 

 

 

 

  1. 6.

Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в  образі Іссумбосі.

1

 

 

 

 

 

  1.  

Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик».

Національний колорит японських казок.

(ЛК)Національний колорит казок і засоби його створення.

1

 

 

 

 

 

  1. 7.

РМ № 2 (усно). Характеристика образу Іссумбосі або Момотаро

(УС) Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках (Іссумбосі – Хлопчик-Мізинчик).

1

 

 

 

 

 

Зошит

 

 

 

 

 

 

  1. 9.

Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці.

(ТЛ) Антитеза, алегорія.

(ЛК) Національний колорит казки і засоби його створення.

1

 

 

 

 

 

  1. 9.

Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження  жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці.

(ЛК) Національний колорит казок і засоби його створення.

1

 

 

 

 

 

  1. 10.

Втілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами

(ЛК) Казкові образи й сюжети у творах мистецтва (живопис, кіно, музика, мультиплікація  та ін.).

1

 

 

 

 

 

  1.  

Контрольна робота № 1 за розділом «Вступ. Казки народів світу» (тести, розгорнуті відповіді) 

Зошит    

Тематична    

 

 

 

 

 

 

  1. 11.

Брати Я. і В. Ґрімм. «Пані Метелиця». Значення діяльності братів . Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності в казках.

(ТЛ)  Автор, перекладач, збирач казок.

(ЕК) Спільні елементи зарубіжних казок (теми, образи, особливості будови).

1

 

 

 

 

 

  1. 12.

РМ 3 (письмово) Письмовий переказ «Пані Метелиця»

(ЛК) Казкові образи й сюжети у творах мистецтва (живопис, кіно, музика, мультиплікація  та ін.).

1

 

 

 

 

 

  1. 14.

Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). Вступ до поеми «Руслан і Людмила». Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна. Система образів.

(ТЛ) Оригінал, переклад. Автор.

(ЛК)Національний колорит казок і засоби його створення.

1

 

 

 

 

 

  1.  

Урок виразного читання. Напам’ять.

О. Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила»

1

 

 

 

 

 

  1. 15.

Ганс Крістіан Андерсен «Соловей». Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці «Соловей».

 (ЛК) Поглиблення явлень про літературну казку

1

 

 

 

 

 

  1.  

Соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора.

(ЛК) Казкові образи й сюжети у творах мистецтва. Переказ казки.

 

 

 

 

 

 

  1. 18.

Оскар Уайльд. «Хлопчик-зірка». 

Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору.

1

 

 

 

 

 

  1. 19.

Оскар Уайльд. «Хлопчик-зірка». 

Казкові персонажі, їх характеристика. Еволюція образу головного героя.

(ЛК) Казкові образи й сюжети у творах мистецтва (живопис, кіно, музика, мультиплікація  та ін.).

1

 

 

 

 

 

  1. 21.

Самостійна робота № 1

Літературні казки

(тести + розгорнуті відповіді)

1

 

 

 

 

 

ЗОШИТ

 

 

 

 

 

 

 

                     Природа і людина                             8+1

  1. 22.

Джон Кітс (1795-1821). «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»).

(ТЛ) Початкове поняття про вірш. Пейзаж, тема, ідея.

(УС) Майстерність українських перекладачів творів зарубіжних авторів  про природу.

1

 

 

 

 

 

  1. 23.

Йоганн Вольфганг Ґете (1749-1832). «Нічна пісня  подорожнього».

Зображення  взаємозв’язку

(ТЛ) Епітет, метафора.

(ЛК) Пейзаж у літературі й інших видах мистецтва.

1

 

 

 

 

 

  1.  

Урок виразного читання поезії Йоганна Ґете «Нічна пісня  подорожнього».

Пейзаж у літератури й інших видах мистецтва

 

 

 

 

 

 

  1. 24.

Генріх Гейне (1797-1856). «Задзвени із глибини…». Втілення краси весняної природи у вірші. Зв'язок із фольклором (пісня).

(ТЛ) Пейзаж, тема, ідея, епітет, метафора.

(ЕК) Елементи фольклору в літературних творах про природу.

1

 

 

 

 

 

 

  1. 25.

Виразне читання поезії Г. Гейне. «Задзвени із глибини…». Елементи фольклору в літературних творах про природу

1

 

 

 

 

 

  1. 26.

Ернест Сетон-Томпсон (1860-1946).

«Лобо».Авторські спостереження за світом природи. Робота з текстом твору.

(ТЛ)Тема, ідея твору.

1

 

 

 

 

 

  1. 27.

Утвердження любові до всього живого.

Зображення художніх образів, їх розкриття в  подіях твору «Лобо». 

(ЛК) Пейзаж у літературі й інших видах мистецтва.

 (УС) Майстерність українських перекладачів творів зарубіжних авторів  про природу.

1

 

 

 

 

 

  1.  

Ернест Сетон-Томпсон. «Лобо» звички і закони вовчої зграї.

(ТЛ)Протистояння людини і хижака.

1

 

 

 

 

 

  1. 29.

Контрольна робота №3 за розділом «Природа і людина» (комбіновані завдання)

Зошит

Тематична

1

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

ПЧ №1Ролінг Д. «Гаррі Поттер і Філософський камінь».

Головні та другорядні персонажі

 

1

 

 

 

 

 

  1.  

ПЧ №2 Ролінг Д. «Гаррі Поттер і Філософський камінь».

Система образів та композиція твору

 

1

 

 

 

 

 


 

docx
Додано
14 вересня 2020
Переглядів
2455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку