Острівчанська початкова школа
ЗАТВЕРДЖЕНО:
В.о. директора школи ______ Гончаренко Л.П.
«_____»_____________2018р.
В.о. директора школи______ Гончаренко Л.П.
«_____»_____________2019р.
уроків математики
1 клас
Вчитель:Гончаренко Людмила Петрівна
РОЗГЛЯНУТО
на засіданні методичного об’єднання
вчителів початкових класів
Протокол № 1 від 31.08. 2018 року
Голова ШМО ______ С.В.Нетреба
За підручником «Математика» 1 клас, автори: В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва.
І семестр (64 години)
Урок № |
Дата |
Примітка |
Тема |
Номер сторінки |
|||
[1] |
[2] |
[3] |
[4] |
||||
І семестр 64 години |
|||||||
1 |
|
|
Все навкруги — математика. |
3 – 5 |
|
1 |
|
2 |
|
|
Числа. |
6 – 7 |
|
1 |
|
3 |
|
|
Так починалася математика. |
8 – 9 |
|
2 |
|
Подорож до міста «Просторові відношення» |
|||||||
4 |
|
|
Поняття «хоча б один», «кожний», «всі», «всі, крім». Сполучники «і», «або». |
10 |
2 |
2 |
|
5 |
|
|
Один, багато. Об’єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи |
11 |
3 |
3 |
|
6 |
|
|
Більше, менше. |
12 |
4 |
3 |
|
7 |
|
|
Довгий, короткий, однакової довжини. |
13 |
5 |
4 |
3 |
8 |
|
|
Високий, низький, однакової висоти, найвищий, найнижчий. |
14 |
6 |
4 |
|
9 |
|
|
Порівняння предметів за певною ознакою. |
15 |
7 |
5 |
3 |
10 |
|
|
Товсті, тонкі, однакові за товщиною. |
16 |
|
5 |
|
11 |
|
|
Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу». |
17 |
8 |
6 |
4 |
12 |
|
|
Знизу, вгорі, знизу вгору, згори вниз....... |
18 |
9 |
6 |
|
13 |
|
|
Ліворуч, праворуч. Зліва направо, справа наліво. |
19 |
10 |
7 |
4 |
14 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
20 |
11 |
8 |
3, 4 |
Подорож до міста «Цифри і числа» |
|||||||
15 |
|
|
Числа у межах 10. |
21 |
|
8, 9 |
|
16 |
|
|
Цифри. Нуль. |
22 |
12 |
9 |
|
17 |
|
|
Один. Одиниця. Точка. Круг. |
23 |
13 |
10 |
|
18 |
|
|
Два. Двійка. |
24 |
14 |
11 |
|
19 |
|
|
Знаки «+», «=». Додавання. Склад числа 2. |
25 |
15 |
12 |
10 |
20 |
|
|
Знак «–». Віднімання. Рівності. Відрізок. |
26 |
16 |
12 |
14, 35 |
21 |
|
|
Три. Трійка. Склад числа 3. |
27 |
17 |
13 |
|
22 |
|
|
Дії з числами. Набуваємо досвіду. |
28 |
|
14 |
|
23 |
|
|
Чотири. Четвірка. Склад числа 4. |
29 |
18 |
15 |
|
24 |
|
|
Нерівності. Знаки «>», «<». |
30 |
19 |
17, 19 |
34 |
25 |
|
|
Порівняння чисел. Набуваємо досвіду. |
31 |
19 |
16 |
9 |
26 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
32 |
20 |
16 |
9 |
27 |
|
|
П’ять. П’ятірка. Склад числа 5. |
33 |
21 |
17 |
|
28 |
|
|
Шість. Шістка. Склад числа 6. |
34 |
22 |
19 |
|
29 |
|
|
Сім. Сімка. Попереднє число, наступне число. Склад числа 7. |
35 |
23 |
21 |
|
30 |
|
|
Вісім. Вісімка. Склад числа 8 |
36 |
24 |
23 |
|
31 |
|
|
Числа від 0 до 8. Набуваємо досвіду. |
37 |
|
18, 20 |
12 |
32 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
37 |
|
22, 24 |
|
33 |
|
|
Все навкруги — математика. Числа. |
3 – 9 |
25 |
|
|
34 |
|
|
Дев’ять. Дев’ятка. Склад числа 9 |
38 |
26 |
25 |
|
35 |
|
|
Десять. Склад числа 10. Числова послідовність. |
39 |
27 |
27 |
13 |
36 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
40 |
28 |
26, 28 |
13 |
Подорож до міста «Геометричні фігури» |
|||||||
37 |
|
|
Точка. Відрізок. Промінь. Пряма. |
41 |
29 |
29 |
5 |
38 |
|
|
Лінійка. Довжина відрізка. |
42 |
29 |
|
|
39 |
|
|
Числовий промінь. Додавання на числовому промені. |
43 |
30 |
29, 30 |
16, 17
|
40 |
|
|
Компоненти дії додавання. Ламана. |
44 |
30 |
30 |
17 |
41 |
|
|
Кути. Прямі і непрямі кути. |
45 |
31 |
|
5 |
42 |
|
|
Многокутники. Порівняння чисел на числовому промені. |
46 |
31 |
|
6 |
43 |
|
|
Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені |
47 |
32 |
|
|
44 |
|
|
Коло. Круг. |
48 |
33 |
|
6 |
45 |
|
|
Плоскі і просторові фігури. |
49 |
33 |
|
6 |
46 |
|
|
Пряма. Крива. Ламана. |
50 |
34 |
|
5 |
47 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
51 |
35 |
|
5, 6 |
48 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
51 |
35 |
|
|
Подорож до міста «Дії з числами в межах 10». |
|||||||
49 |
|
|
Табличне додавання і віднімання числа 1. |
52 |
36 |
|
|
50 |
|
|
Задачі на додавання. |
53 |
37 |
|
45 |
52 |
|
|
Табличне додавання і віднімання числа 2. |
54 |
38 |
|
|
53 |
|
|
Задачі на віднімання. |
55 |
39 |
|
45 |
54 |
|
|
Табличне додавання і віднімання числа 3. |
56 |
40 |
|
|
55 |
|
|
Різницеве порівняння. |
57 |
41 |
|
19, 20 |
56 |
|
|
Табличне додавання і віднімання числа 4. |
58 |
42 |
31 |
|
57 |
|
|
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
59 |
43 |
31, 32 |
20 |
58 |
|
|
Табличне додавання і віднімання числа 5. |
60 |
44 |
32 |
|
59 |
|
|
Переставний закон додавання. |
61 |
45 |
34 |
11 |
60 |
|
|
Зв’язок додавання і віднімання. |
62 |
45 |
34 |
15 |
61 |
|
|
Набуваємо досвіду. |
63 |
46 |
33, 35 |
|
62 |
|
|
Набуваємо досвіду. |
64 |
46 |
36 |
|
63 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
65 |
47 |
|
18 |
64 |
|
|
Підсумковий урок. |
65 |
48 |
|
45, 46
|
ІІ семестр 76 годин |
|||||||
Урок № |
Дата |
Примітка |
Тема |
Номер сторінки |
|||
[1] |
[2] |
[3] |
[4] |
||||
Подорож до міста «Лічба десятками» |
|||||||
1 |
|
|
Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1 – 50. |
66 |
|
|
|
2 |
|
|
Лічба десятками в межах 50. |
67 |
|
|
|
3 |
|
|
Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100. |
68 |
|
37 |
21 |
4 |
|
|
Числові вирази. Порівняння десятків. |
69 |
|
38 |
22 |
5 |
|
|
Дії з десятками. |
70 |
|
41 |
23 |
6 |
|
|
Дії з десятками. Порівняння десятків. |
71 |
|
41 |
|
7 |
|
|
Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр. |
72 |
|
42 |
|
8 |
|
|
Набуваємо досвіду. |
73 |
|
39, 40 |
|
9 |
|
|
Вартість. Співвідношення між одиницями вартості. |
74 |
|
|
|
10 |
|
|
Набуваємо досвіду. |
75 |
|
43 |
|
11 |
|
|
Набуваємо досвіду. |
76 |
|
44 |
|
12 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
77 |
|
|
|
Подорож до міста «Двоцифрові числа» |
|||||||
13 |
|
|
Числа 11 – 15. |
78 |
|
|
|
14 |
|
|
Числа 16 – 20...... |
79 |
|
|
|
15 |
|
|
Числа 11 – 20. |
80 |
|
|
23, 24 |
16 |
|
|
Склад двоцифрових чисел. |
81 |
|
|
|
17 |
|
|
Додавання чисел у межах 20. |
82 |
|
|
|
18 |
|
|
Віднімання чисел у межах 20. |
83 |
|
|
|
19 |
|
|
Числа 21 – 50. |
84 |
|
|
25, 26 |
20 |
|
|
Читання, запис і порівняння чисел 21 – 50. |
85 |
|
|
|
21 |
|
|
Числа 51 – 100. |
86 |
|
|
|
22 |
|
|
Читання, запис і порівняння чисел 50 – 100. |
87 |
|
|
26, 27 |
23 |
|
|
Маса. Одиниця маси – кілограм... |
88 |
|
|
|
24 |
|
|
Набуваємо досвіду. |
89 |
|
45, 46 |
|
25 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
90 |
|
47, 48 |
|
Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел» |
|||||||
26 |
|
|
Додавання і віднімання числа 1. |
91 |
|
|
|
27 |
|
|
Визначення часу за годинником. |
92 |
|
|
|
28 |
|
|
Додавання одноцифрового числа до розрядного числа. |
93 |
|
|
|
29 |
|
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа. |
94 |
|
|
|
30 |
|
|
Набуваємо досвіду. |
95 |
|
|
|
31 |
|
|
Віднімання десятків від двоцифрових чисел. |
96 |
|
|
|
32 |
|
|
Набуваємо досвіду. Робота з даними. |
97 |
|
|
|
33 |
|
|
Додавання десятків до двоцифрових чисел. |
98 |
|
|
|
34 |
|
|
Віднімання десятків від двоцифрових чисел. |
99 |
|
|
|
35 |
|
|
Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових. |
100 |
|
|
|
36 |
|
|
Набуваємо досвіду. Робота з даними. |
101 |
|
53 |
28 |
37 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
102 |
|
54 |
29 |
38 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
102 |
|
55 |
30 |
39 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
102 |
|
56 |
|
40 |
|
|
Підсумковий урок. Екскурсія «Математика в професії моєї родини». |
|
|
|
|
Подорож до міста «Величини» |
|||||||
41 |
|
|
Довжина. Одиниці довжини. |
103 |
|
|
36 |
42 |
|
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння чисел. |
104 |
|
|
37 |
43 |
|
|
Маса. Одиниці маси. |
105 |
|
|
38 |
43 |
|
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
106 |
|
|
39 |
45 |
|
|
Місткість. Одиниці місткості. |
107 |
|
|
40 |
46 |
|
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
108 |
|
57 |
41 |
47 |
|
|
Вартість. Одиниці вартості. |
109 |
|
|
43, 44 |
48 |
|
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
110 |
|
58 |
44 |
49 |
|
|
Час. Одиниці часу. |
111 |
|
|
42, 43 |
50 |
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
112 |
|
59, 60 |
|
Я вже вмію і знаю |
|||||||
51 |
|
|
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної. |
113 |
|
|
|
52 |
|
|
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної. |
|
|
61 |
|
53 |
|
|
Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури. |
114 |
|
|
|
54 |
|
|
Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури. |
|
|
62 |
33 |
55 |
|
|
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними. |
115 |
|
|
|
56 |
|
|
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними. |
|
|
|
34 |
57 |
|
|
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності. |
116 |
|
|
|
58 |
|
|
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності. |
|
|
|
45 |
59 |
|
|
Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури. |
117 |
|
|
|
60 |
|
|
Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури. |
|
|
|
31 |
61 |
|
|
Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням. |
118 |
|
|
|
62 |
|
|
Задачі. Упорядкування чисел за зростанням. |
118 |
|
|
|
63 |
|
|
Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі. |
119 |
|
|
|
64 |
|
|
Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі. |
|
|
63 |
|
65 |
|
|
Плоскі геометричні фігури. Задачі. |
120 |
|
|
|
66 |
|
|
Плоскі геометричні фігури. Задачі. |
|
|
64 |
|
67 |
|
|
Моделі до задач. Порівняння чисел |
121 |
|
|
45-48 |
68 |
|
|
Моделі до задач. Порівняння чисел |
|
|
|
45-48 |
69 |
|
|
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
122 |
|
|
45-48 |
70 |
|
|
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
45-48 |
71 |
|
|
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
45-48 |
72 |
|
|
Міркуй. Розв’язуй. Зростай. |
123 |
|
|
|
73 |
|
|
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас». |
|
|
|
|
74 |
|
|
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас». |
|
|
|
|
75 |
|
|
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас». |
|
|
|
|
76 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Література: