Календарно-тематичне планування. Математика. 1 клас. За підручником «Математика» 1 клас, автори: В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ 1 клас (4 години на тиждень) Календарно-тематичний план складено відповідно до типової освітньої програми для 1 – 2 класів НУШ, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко За підручником «Математика» 1 клас, автори: В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва
Перегляд файлу

https://ds03.infourok.ru/uploads/ex/01b9/000272b8-0ddcb0d6/hello_html_m4de1e08e.png 

Острівчанська  початкова  школа

 

 

 ЗАТВЕРДЖЕНО:

В.о. директора школи ______ Гончаренко Л.П.

    «_____»_____________2018р.

 

 

В.о. директора школи______ Гончаренко Л.П.

    «_____»_____________2019р.

 

 

уроків  математики

1 клас

 

 

 

             Вчитель:Гончаренко Людмила Петрівна

 

 

 

 

РОЗГЛЯНУТО

на  засіданні  методичного об’єднання

вчителів початкових класів

Протокол № 1 від 31.08. 2018 року

Голова ШМО  ______ С.В.Нетреба

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ

1 клас (4 години на тиждень)

 

Календарно-тематичний план складено відповідно до типової освітньої програми              для 1 – 2 класів НУШ, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко

 

За підручником «Математика» 1 клас, автори: В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва.

І семестр (64 години)

 

Урок

Дата

Примітка

Тема

Номер сторінки

[1]

[2]

[3]

[4]

І семестр 64 години

1

 

 

Все навкруги — математика.

3 – 5

 

1

 

2

 

 

Числа.

6 – 7

 

1

 

3

 

 

Так починалася математика.

8 – 9

 

2

 

Подорож до міста «Просторові відношення»

4

 

 

Поняття «хоча б один», «кожний», «всі», «всі, крім». Сполучники «і», «або».

10

2

2

 

5

 

 

Один, багато. Об’єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи

11

3

3

 

6

 

 

Більше, менше.

12

4

3

 

7

 

 

Довгий, короткий, однакової довжини.

13

5

4

3

8

 

 

Високий, низький, однакової висоти, найвищий, найнижчий.

14

6

4

 

9

 

 

Порівняння предметів за певною ознакою.

15

7

5

3

10

 

 

Товсті, тонкі, однакові за товщиною.

16

 

5

 

11

 

 

Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу».

17

8

6

4

12

 

 

Знизу, вгорі, знизу вгору, згори вниз.......

18

9

6

 

13

 

 

Ліворуч, праворуч. Зліва направо, справа наліво.

19

10

7

4

14

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

20

11

8

3, 4

Подорож до міста «Цифри і числа»

15

 

 

Числа у межах 10.

21

 

8, 9

 

16

 

 

Цифри. Нуль.

22

12

9

 

17

 

 

Один. Одиниця. Точка. Круг.

23

13

10

 

18

 

 

Два. Двійка.

24

14

11

 

19

 

 

Знаки «+», «=». Додавання. Склад числа 2.

25

15

12

10

20

 

 

Знак «–». Віднімання. Рівності. Відрізок.

26

16

12

14, 35

21

 

 

Три. Трійка. Склад числа 3.

27

17

13

 

22

 

 

Дії з числами. Набуваємо досвіду.

28

 

14

 

23

 

 

Чотири. Четвірка. Склад числа 4.

29

18

15

 

24

 

 

Нерівності. Знаки «>», «<».

30

19

17, 19

34

25

 

 

Порівняння чисел. Набуваємо досвіду.

31

19

16

9

26

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

32

20

16

9

27

 

 

П’ять. П’ятірка. Склад числа 5.

33

21

17

 

28

 

 

Шість. Шістка. Склад числа 6.

34

22

19

 

29

 

 

Сім. Сімка. Попереднє число, наступне число. Склад числа 7.

35

23

21

 

30

 

 

Вісім. Вісімка. Склад числа 8

36

24

23

 

31

 

 

Числа від 0 до 8. Набуваємо досвіду.

37

 

18, 20

12

32

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

37

 

22, 24

 

33

 

 

Все навкруги — математика. Числа.

3 – 9

25

 

 

34

 

 

Дев’ять. Дев’ятка. Склад числа 9

38

26

25

 

35

 

 

Десять. Склад числа 10. Числова

послідовність.

39

27

27

13

36

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

40

28

26, 28

13

Подорож до міста «Геометричні фігури»

37

 

 

Точка. Відрізок. Промінь. Пряма.

41

29

29

5

38

 

 

Лінійка. Довжина відрізка.

42

29

 

 

39

 

 

Числовий промінь. Додавання на числовому промені.

43

30

29, 30

16, 17

 

40

 

 

Компоненти дії додавання. Ламана.

44

30

30

17

41

 

 

Кути. Прямі і непрямі кути.

45

31

 

5

42

 

 

Многокутники. Порівняння чисел на числовому промені.

46

31

 

6

43

 

 

Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені

47

32

 

 

44

 

 

Коло. Круг.

48

33

 

6

45

 

 

Плоскі і просторові фігури.

49

33

 

6

46

 

 

Пряма. Крива. Ламана.

50

34

 

5

47

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

51

35

 

5, 6

48

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

51

35

 

 

Подорож до міста «Дії з числами в межах 10».

49

 

 

Табличне додавання і віднімання числа 1.

52

36

 

 

50

 

 

Задачі на додавання.

53

37

 

45

52

 

 

Табличне додавання і віднімання числа 2.

54

38

 

 

53

 

 

Задачі на віднімання.

55

39

 

45

54

 

 

Табличне додавання і віднімання числа 3.

56

40

 

 

55

 

 

Різницеве порівняння.

57

41

 

19, 20

56

 

 

Табличне додавання і віднімання числа 4.

58

42

31

 

57

 

 

Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

59

43

31, 32

20

58

 

 

Табличне додавання і віднімання числа 5.

60

44

32

 

59

 

 

Переставний закон додавання.

61

45

34

11

60

 

 

Зв’язок додавання і віднімання.

62

45

34

15

61

 

 

Набуваємо досвіду.

63

46

33, 35

 

62

 

 

Набуваємо досвіду.

64

46

36

 

63

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

65

47

 

18

64

 

 

Підсумковий урок.

65

48

 

45, 46

 

ІІ семестр 76 годин

Урок

Дата

Примітка

Тема

Номер сторінки

[1]

[2]

[3]

[4]

Подорож до міста «Лічба десятками»

1

 

 

Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1 – 50.

66

 

 

 

2

 

 

Лічба десятками в межах 50.

67

 

 

 

3

 

 

Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100.

68

 

37

21

4

 

 

Числові вирази. Порівняння десятків.

69

 

38

22

5

 

 

Дії з десятками.

70

 

41

23

6

 

 

Дії з десятками. Порівняння десятків.

71

 

41

 

7

 

 

Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр.

72

 

42

 

8

 

 

Набуваємо досвіду.

73

 

39, 40

 

9

 

 

Вартість. Співвідношення між одиницями вартості.

74

 

 

 

10

 

 

Набуваємо досвіду.

75

 

43

 

11

 

 

Набуваємо досвіду.

76

 

44

 

12

 

 

Повторення і систематизація.

Розвивальні завдання.

77

 

 

 

Подорож до міста «Двоцифрові числа»

13

 

 

Числа 11 – 15.

78

 

 

 

14

 

 

Числа 16 – 20......

79

 

 

 

15

 

 

Числа 11 – 20.

80

 

 

23, 24

16

 

 

Склад двоцифрових чисел.

81

 

 

 

17

 

 

Додавання чисел у межах 20.

82

 

 

 

18

 

 

Віднімання чисел у межах 20.

83

 

 

 

19

 

 

Числа 21 – 50.

84

 

 

25, 26

20

 

 

Читання, запис і порівняння чисел 21 – 50.

85

 

 

 

21

 

 

Числа 51 – 100.

86

 

 

 

22

 

 

Читання, запис і порівняння чисел 50 – 100.

87

 

 

26, 27

23

 

 

Маса. Одиниця маси – кілограм...

88

 

 

 

24

 

 

Набуваємо досвіду.

89

 

45, 46

 

25

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

90

 

47, 48

 

Подорож до міста «Додавання і віднімання  чисел»

26

 

 

Додавання і віднімання числа 1.

91

 

 

 

27

 

 

Визначення часу за годинником.

92

 

 

 

28

 

 

Додавання одноцифрового числа до

розрядного числа.

93

 

 

 

29

 

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа.

94

 

 

 

30

 

 

Набуваємо досвіду.

95

 

 

 

31

 

 

Віднімання десятків від двоцифрових чисел.

96

 

 

 

32

 

 

Набуваємо досвіду. Робота з даними.

97

 

 

 

33

 

 

Додавання десятків до двоцифрових чисел.

98

 

 

 

34

 

 

Віднімання десятків від двоцифрових чисел.

99

 

 

 

35

 

 

Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових.

100

 

 

 

36

 

 

Набуваємо досвіду. Робота з даними.

101

 

53

28

37

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

102

 

54

29

38

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

102

 

55

30

39

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

102

 

56

 

40

 

 

Підсумковий урок. Екскурсія

«Математика в професії моєї родини».

 

 

 

 

Подорож до міста «Величини»

41

 

 

Довжина. Одиниці довжини.

103

 

 

36

42

 

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння чисел.

104

 

 

37

43

 

 

Маса. Одиниці маси.

105

 

 

38

43

 

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

106

 

 

39

45

 

 

Місткість. Одиниці місткості.

107

 

 

40

46

 

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

108

 

57

41

47

 

 

Вартість. Одиниці вартості.

109

 

 

43, 44

48

 

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

110

 

58

44

49

 

 

Час. Одиниці часу.

111

 

 

42, 43

50

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

112

 

59, 60

 

Я вже вмію і знаю

51

 

 

Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної.

113

 

 

 

52

 

 

Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної.

 

 

61

 

53

 

 

Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури.

114

 

 

 

54

 

 

Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури.

 

 

62

33

55

 

 

Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними.

115

 

 

 

56

 

 

Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними.

 

 

 

34

57

 

 

Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності.

116

 

 

 

58

 

 

Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності.

 

 

 

45

59

 

 

Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури.

117

 

 

 

60

 

 

Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури.

 

 

 

31

61

 

 

Дії з іменованими числами. Задачі.

Упорядкування чисел за зростанням.

118

 

 

 

62

 

 

Задачі. Упорядкування чисел за зростанням.

118

 

 

 

63

 

 

Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі.

119

 

 

 

64

 

 

Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі.

 

 

63

 

65

 

 

Плоскі геометричні фігури. Задачі.

120

 

 

 

66

 

 

Плоскі геометричні фігури. Задачі.

 

 

64

 

67

 

 

Моделі до задач. Порівняння чисел

121

 

 

45-48

68

 

 

Моделі до задач. Порівняння чисел

 

 

 

45-48

69

 

 

Моделі до задач. Дії з іменованими числами.

122

 

 

45-48

70

 

 

Моделі до задач. Дії з іменованими числами.

 

 

 

45-48

71

 

 

Моделі до задач. Дії з іменованими числами.

 

 

 

45-48

72

 

 

Міркуй. Розв’язуй. Зростай.

123

 

 

 

73

 

 

Повторення і систематизація. Екскурсія  «Математика навколо нас».

 

 

 

 

74

 

 

Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас».

 

 

 

 

75

 

 

Повторення і систематизація. Екскурсія

«Математика навколо нас».

 

 

 

 

76

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

Література:

  1.                                  В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва. Математика : підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 128 с. :іл.
  2.                                  В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва. Математика. 1 кл. : робочий зошит. У 2 ч. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 48 с. :іл.
  3.                                  В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва. Математичний тренажер. 1 кл. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 64 с.
  4.                                  Д. В. Васильєва. Математика у схемах і таблицях. 1 кл. : навчальний посібник. К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 32с.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Рябушкіна Оксана Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Слюсар Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3.  Larisa
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Тітарага Маргарита
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лисенко Олена Костянтинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
20 січня 2019
Переглядів
14212
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку