Планування з математики (інваріантна частина навчального плану) рівня стандарту по 3 години на тиждень посилене додатково ще 1 годиною на тиждень (за рахунок варіативної частини), разом - 4 години на тиждень.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Херсонської
загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №46
Херсонської міської ради
_____________ ___________________
«__» вересня 2018 р.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
З МАТЕМАТИКИ
для 10-А класу (рівень стандарту)
на І/ІІ семестри 2018/2019 н.р.
Учитель: Волобуєва Анжела Іванівна
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів математики та інформатики Протокол №___ від ________ 2018 р. Керівник методичного об’єднання _____________ |
ПОГОДЖЕНО Заступник директора з навчально-виховної роботи ___________ ___________ «__» серпня 2018 р.
|
Програмне та навчально-методичне забезпечення
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
48 |
3 |
2+1 |
3 |
II |
57 |
3 |
5 |
4 |
Усього |
105 |
3 |
7+1 |
7 |
класи – Математика. Навчаль Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту, затверджена наказом МОН України від 14.07.2016 р. №826. |
10 - А клас. Математика. Рівень стандарту.
Відповідно до програми:
У робочому навчальному плані школи на 2018/2019 навчальний рік виділено додатково 2 години на тиждень на посилення вивчення математичної складової за рахунок варіативної частини. Тому попередня таблиця розподілу годин виглядає інакше:
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
85 |
5 |
6 |
6 |
II |
90 |
5 |
6 |
6 |
Усього |
175 |
5 |
12 |
12 |
Головним завданням вивчення курсу математики є забезпечення умов для досягнення кожним учнем практичної компетентності, а саме вмінь:
УКРАЇНА
управління освіти
ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Методичний кабінет ПРИ УПРАВЛІННІ ОСВІТИ
вул. Суворова, 6, м. Херсон, 73000, телефон (0552) 26-32-24, 49-00-60
Web: http:// khersonmetodists.blogspot.com E-mail: khersonmetodist@i.ua
__18.10.2016 _ № __239/07.01-06/1__
Про оформлення сторінок класного журналу
Загальноосвітнього навчального закладу,
де предмет «математика» викладається
за рівнем стандарту (лист МОНУ від 30.09.2016
№ 1/9-514)
Методичний кабінет при Управлінні освіти Херсонської міської ради повідомляє, що Міністерством освіти і науки України надіслано роз'яснення щодо оформлення сторінок класного журналу загальноосвітнього навчального закладу, де предмет "Математика" викладається за рівнем стандарту (лист МОНУ від 30.09.2016 №1/9- 514)
Оскільки вивчення математики в 10-11-х класах на рівні стандарту здійснюється відповідно до навчальної програми та передбачає вивчення двох математичних курсів - алгебри і початків аналізу (І семестр - 1 год, II семестр - 2 год.) та геометрії (І семестр - 2 год., II семестр - 1 год), у класних журналах відводяться 2 окремі сторінки - «Математика. Алгебра і початки аналізу» й «Математика. Геометрія».
У кінці кожної теми з алгебри і початків аналізу та з геометрії вчитель: проводить тематична оцінювання. Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичного окремо з алгебри і початків аналізу і окремо з геометрії.
Разом з цим, Типовим навчальним планом, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 27.08. 2010 № 834, передбачено оцінювання учнів 10-11-х класів з математики. Тому семестрова оцінка з математики виводиться як середнє арифметичне семестрових оцінок з двох математичних курсів (алгебри і початків аналізу та геометрії) з округленням до цілого числа. Семестрова оцінка з математики виставляється без дати до класного журналу на сторінку з алгебри і початків аналізу в стовпчик з надписом «І семестр. Математика», «П семестр. Математика» та на сторінку зведеного обліку.
Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок з математики. Річна оцінка з математики виставляється на сторінку з алгебри і початків аналізу в стовпчик з надписом «Річна. Математика». На сторінку зведеного обліку навчальних досягнень учнів річна оцінка з математики виставляється у стовпчик «Математика».
Просимо дану інформацію прийняти до відома та використовувати у роботі
Завідувач методичного кабінету
при управлінні освіти _____________
Алгебра і початки аналізу. 10-A клас
(рівень стандарту)
Згідно програми:
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
16 |
1 |
1+1 вхідна |
1 |
II |
38 |
2 |
2 |
2 |
Усього |
54 |
1,5 |
3+1 |
3 |
Згідно робочого навчального плану школи на 2017-2018 навчальний рік:
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
48 |
3 |
1+1 вхідна |
1 |
II |
57 |
3 |
2+1 підсумкова |
2 |
Усього |
105 |
3 |
3+1+1 |
3 |
І семестр
№ |
Дата |
Корекція дати |
Тема |
примітка |
1
|
|
|
Повторення. Звичайні дроби. Десяткові дроби |
|
2 |
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
3 |
|
|
Лінійна функція (пряма) |
|
4 |
|
|
Квадратична функція (парабола) |
|
5 |
|
|
Обернена пропорційність (гіпербола) |
|
6 |
|
|
Діагностична контрольна робота |
Д.к.р.
|
Тема 1: Функції, їхні властивості та графіки (42 години) |
||||
7 |
|
|
Числові функції |
|
8 |
|
|
Властивості числових функцій |
|
9 |
|
|
Способи задання функцій |
|
10 |
|
|
Парні та непарні функції |
|
11 |
|
|
Побудова графіків функцій |
|
12 |
|
|
Побудова графіків функцій |
|
13 |
|
|
Дослідження функцій за графіком |
|
14 |
|
|
Дослідження функцій за графіком |
|
15 |
|
|
Самостійна робота. |
|
16 |
|
|
Корінь n-го степеня |
|
17 |
|
|
Арифметичний корінь n-го степеня |
|
18 |
|
|
Властивості арифметичного кореня n-го степеня |
|
19 |
|
|
Властивості арифметичного кореня n-го степеня |
|
20 |
|
|
Позбавлення від ірраціональності у знаменнику |
|
21 |
|
|
Перетворення виразів, що містять корені |
|
22 |
|
|
Перетворення виразів, що містять корені |
|
23 |
|
|
Перетворення виразів, що містять корені |
|
24 |
|
|
Перетворення виразів, що містять корені |
|
25 |
|
|
Перетворення виразів, що містять корені |
|
26 |
|
|
Перетворення виразів, що містять корені |
|
27 |
|
|
Самостійна робота. |
|
28 |
|
|
Степенева функція |
|
29 |
|
|
Властивості степеневої функції |
|
30 |
|
|
Степенева функція з натуральним показником |
|
31 |
|
|
Графік степеневої функції з натуральним показником |
|
32 |
|
|
Степенева функція з цілим показником |
|
33 |
|
|
Графік степеневої функції з цілим показником |
|
34 |
|
|
Степенева функція з раціональним показником |
|
35 |
|
|
Графік степеневої функції з раціональним показником |
|
36 |
|
|
Побудова графіків степеневих функцій |
|
37 |
|
|
Побудова графіків степеневих функцій |
|
38 |
|
|
Побудова графіків степеневих функцій |
|
39 |
|
|
Побудова графіків степеневих функцій |
|
40 |
|
|
Побудова графіків степеневих функцій |
|
41 |
|
|
Побудова графіків степеневих функцій |
|
42 |
|
|
Самостійна робота. |
|
43 |
|
|
Побудова та дослідження графіків багатоступеневих функцій |
|
44 |
|
|
Побудова та дослідження графіків багатоступеневих функцій |
|
45 |
|
|
Контрольна робота №1 з теми: «Функції, їхні властивості та графіки » |
К.р.1 |
46 |
|
|
Аналіз тематичної контрольної роботи |
|
47 |
|
|
Узагальнення, систематизація навчального матеріалу |
|
48 |
|
|
Захист проектів |
|
Кількість контрольних робіт у І семестрі: |
|
Діагностична к.р. |
+1 |
«Функції, їхні властивості та графіки» |
1 |
Разом |
1+1 |
ІІ семестр
№ |
Дата |
Корекція дати |
Тема |
примітка |
Тема 2: Тригонометричні функції (27 годин) |
||||
49 |
|
|
Синус, косинус кута |
|
50 |
|
|
Тангенс, котангенс кута |
|
51 |
|
|
Радіанне вимірювання кутів |
|
52 |
|
|
Відкладання кутів на одиничному колі |
|
53 |
|
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
54 |
|
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями |
|
55 |
|
|
Перетворення тригонометричних виразів |
|
56 |
|
|
Перетворення тригонометричних виразів |
|
57 |
|
|
Самостійна робота |
|
58 |
|
|
Формули подвоєного кута |
|
59 |
|
|
Формули подвоєного кута |
|
60 |
|
|
Формули зведення |
|
61 |
|
|
Періодичність тригонометричних функцій |
|
62 |
|
|
Періодичність тригонометричних функцій |
|
63 |
|
|
Формули додавання та наслідки з них |
|
64 |
|
|
Формули додавання та наслідки з них |
|
65 |
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
66 |
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
67 |
|
|
Однорідні тригонометричні рівняння |
|
68 |
|
|
Однорідні тригонометричні рівняння |
|
69 |
|
|
Тригонометричні рівняння, які зводяться до квадратних |
|
70
|
|
|
Тригонометричні рівняння, які зводяться до квадратних |
|
71 |
|
|
Розв’язування триг. рівнянь через універсальну заміну |
|
72 |
|
|
Розв’язування триг. рівнянь через універсальну заміну |
|
73 |
|
|
Самостійна робота |
|
74 |
|
|
Узагальнення навчального матеріалу |
|
75 |
|
|
Контрольна робота №2 з теми: “ Тригонометричні функції». |
К.р.2 |
Тема 3: Похідна та її застосування (21 година) |
||||
76 |
|
|
Границя функції в точці |
|
77 |
|
|
Похідна функції |
|
78 |
|
|
Таблиця похідних |
|
79 |
|
|
Геометричний та фізичний зміст похідної |
|
80 |
|
|
Правила диференціювання |
|
81 |
|
|
Похідна складної функції |
|
82 |
|
|
Самостійна робота |
|
83 |
|
|
Ознака сталості функції |
|
84 |
|
|
Достатні умови зростання й спадання функції |
|
85 |
|
|
Екстремуми функції |
|
86 |
|
|
Екстремуми функції |
|
87 |
|
|
Екстремуми функції |
|
88 |
|
|
Застосування похідної до дослідження функції |
|
89 |
|
|
Побудова графіків функцій за допомогою похідної |
|
90 |
|
|
Побудова графіків функцій за допомогою похідної |
|
91 |
|
|
Побудова графіків функцій за допомогою похідної |
|
92 |
|
|
Найбільше і найменше значення функції на проміжку |
|
93 |
|
|
Найбільше і найменше значення функції на проміжку |
|
94 |
|
|
Самостійна робота |
|
95 |
|
|
Узагальнення навчального матеріалу |
|
96 |
|
|
Контрольна робота №3 з теми: “Похідна та її застосування ” |
К.р.3 |
97 |
|
|
Повторення, узагальнення навч. матеріалу за рік. Дійсні числа |
|
98 |
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
99 |
|
|
Функції та графіки |
|
100 |
|
|
Тригонометричні функції |
|
101 |
|
|
Похідна та її застосування |
|
102 |
|
|
Підсумкова контрольна робота |
Підс.к.р.
|
103 |
|
|
Узагальнення, систематизація навчального матеріалу |
|
104 |
|
|
Захист проектів |
|
105 |
|
|
Захист проектів |
|
Кількість контрольних робіт у ІІ семестрі: |
|
«Тригонометричні функції» |
1 |
«Похідна та її застосування» |
1 |
Підсумкова контрольна робота |
1 |
Разом |
2+1 |
Кількість контрольних робіт у 2017-2018 н.р.: |
|
І семестр |
1+1 |
ІІ семестр |
2+1 |
Разом |
3+1+1 |
Геометрія. 10-А клас
(рівень стандарту)
Згідно програми:
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
32 |
2 |
2 |
2 |
II |
19 |
1 |
1 |
1 |
Усього |
51 |
1,5 |
3 |
3 |
Згідно робочого навчального плану школи на 2017-2018 навчальний рік:
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
32 |
2 |
1+1 вхідна |
1 |
II |
38 |
2 |
2+1 підсумкова |
2 |
Усього |
70 |
2 |
3+1+1 |
3 |
І семестр
№ |
Дата |
Корекція дати |
Тема |
примітка |
1
|
|
|
Повторення. Трикутники |
|
2 |
|
|
Чотирикутники |
|
3 |
|
|
Координати та вектори |
|
4 |
|
|
Діагностична контрольна робота |
Д.к.р.
|
Тема 1: Паралельність прямих і площин у просторі (22 години) |
||||
5 |
|
|
Основні поняття, аксіоми стереометрії |
|
6 |
|
|
Наслідки з аксіом |
|
7 |
|
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
8 |
|
|
Метод доведення від супротивного |
|
9 |
|
|
Паралельне проектування і його властивості |
|
10 |
|
|
Паралельне проектування і його властивості |
|
11 |
|
|
Зображення фігур у стереометрії |
|
12 |
|
|
Самостійна робота |
|
13 |
|
|
Паралельність прямої та площини |
|
14 |
|
|
Паралельність прямої та площини |
|
15 |
|
|
Паралельність прямої та площини |
|
16 |
|
|
Паралельність прямої та площини |
|
17 |
|
|
Паралельність прямої та площини |
|
18 |
|
|
Паралельність прямої та площини |
|
19 |
|
|
Паралельність площин |
|
20 |
|
|
Паралельність площин |
|
21 |
|
|
Паралельність площин |
|
22 |
|
|
Паралельність площин |
|
23 |
|
|
Паралельність площин |
|
24 |
|
|
Паралельність площин |
|
25 |
|
|
Узагальнення навчального матеріалу |
|
26 |
|
|
Контрольна робота №1 з теми: “ Паралельність прямих у просторі ”. |
К.р.1 |
Тема 2: Перпендикулярність прямих і площин у просторі (22 години) |
||||
27 |
|
|
Відстань до площини, перпендикуляр, похила, проекція |
|
28 |
|
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
29 |
|
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
30 |
|
|
Перпендикулярність площин |
|
31 |
|
|
Двогранний кут |
|
32 |
|
|
Двогранний кут |
|
Кількість контрольних робіт у І семестрі: |
|
Діагностична к.р. |
+1 |
“ Паралельність прямих у просторі ” |
1 |
Разом |
1+1 |
ІІ семестр
№ |
Дата |
Корекція дати |
Тема |
примітка |
33 |
|
|
Вимірювання відстані від точки до площини |
|
34 |
|
|
Вимірювання відстані від точки до площини |
|
35 |
|
|
Вимірювання відстані від прямої до площини |
|
36 |
|
|
Вимірювання відстані від прямої до площини |
|
37 |
|
|
Вимірювання відстані між площинами |
|
38 |
|
|
Вимірювання відстані між площинами |
|
39 |
|
|
Вимірювання кута між прямими |
|
40 |
|
|
Вимірювання кута між прямими |
|
41 |
|
|
Вимірювання кута між прямою і площиною |
|
42 |
|
|
Вимірювання кута між прямою і площиною |
|
43 |
|
|
Вимірювання кута між площинами |
|
44 |
|
|
Вимірювання кута між площинами |
|
45 |
|
|
Вимірювання кута між площинами |
|
46 |
|
|
Самостійна робота |
|
47 |
|
|
Узагальнення навчального матеріалу |
|
48 |
|
|
Контрольна робота №2 з теми: “ Перпендикулярність прямих і площин у просторі ” |
К.р.2 |
Тема 3: Координати та вектори (16 годин) |
||||
49 |
|
|
Прямокутні координати у просторі |
|
50 |
|
|
Довжина відрізка |
|
51 |
|
|
Середина відрізка |
|
52 |
|
|
Розв’язування задач координатним способом |
|
53 |
|
|
Розв’язування задач координатним способом |
|
54 |
|
|
Розв’язування задач координатним способом |
|
55 |
|
|
Самостійна робота |
|
56 |
|
|
Вектори у просторі |
|
57 |
|
|
Координати вектора |
|
58 |
|
|
Довжина вектора |
|
59 |
|
|
Колінеарність та Компланарність векторів |
|
60 |
|
|
Формули скалярного добутку векторів |
|
61 |
|
|
Кут між векторами |
|
62 |
|
|
Самостійна робота |
|
63 |
|
|
Узагальнення навчального матеріалу |
|
64 |
|
|
Контрольна робота №3 з теми: “ Координати та вектори ” |
К.р.3 |
65 |
|
|
Повторення навчального матеріалу. Аксіоми стереометрії |
|
66 |
|
|
Паралельність та перпендикулярність |
|
67 |
|
|
Координати та вектори |
|
68 |
|
|
Підсумкова контрольна робота |
Підс.к.р. |
69 |
|
|
Захист проектів |
|
70
|
|
|
Захист проектів |
|
Кількість контрольних робіт у ІІ семестрі: |
||
“ Перпендикулярність прямих і площин у просторі ” |
1 |
|
“ Координати та вектори ” |
1 |
|
Підсумкова контрольна робота |
1 |
|
Разом |
2+1 |
|
|
||
Кількість контрольних робіт у 2017-2018 н.р.: |
||
І семестр |
1+1 |
|
ІІ семестр |
2+1 |
|
Разом |
3+1+1 |
|