НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік: 2021 - 2022 Семестр: I Вчитель : Лебідь О.Г Клас : 3 Підручник: Smart Junior 3 for Ukraine
№ уроку |
Дата
|
Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
|||||||
1 |
|
Повторення теми «У місті». Я, мої друзі та родина. |
Я, мої друзі та родина (населений пункт), дозвілля |
Називати місця у місті Надавати та виконувати вказівки |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання Прослуховує та читає текст, виконує вказівки |
Групова гра “Hot card” Робота в парах: опис свого міста Відповідають на поставлені запитання |
pet shop, toy shop, school, park, Supermarket, hospital, cinema, police station, Restaurant, playground, zoo, church, garden, theatre, door, museum, Go straight, turn right, stop, don’t turn right, Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt |
There is a… There are… Is there…? |
|
2 |
|
Повторення теми «Харчування». |
Харчування |
Називати продукти Ставити та відповідати на питання щодо харчування. Описувати власне харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу Підприємливість та фінансова грамотність: орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching) Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування |
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich, chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea, Get up, go to school, go home, go to bed, Cabbage, beetroot, fruit, sour cream, fish, soup, beans, bread, salad, chicken |
I like… I don’t like… What time do you…? |
|
3
|
|
Повторення теми «Одяг». Предмети одягу, хобі.
|
Предмети одягу, хобі.
|
Описувати одяг. Ставити та відповідати на запитання щодо одягу Розповідати про професію
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства |
Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching) Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку
|
Групове обговорення прослуханого матеріалу Висловлює власні враження щодо прочитаного
|
jeans, T-shirt, dress, shirt, jacket, socks, trousers, shirt, spring, summer, autumn, winter, student, football, origami, paper animals
|
I’m wearing… Is he/she wearing…?
|
|
4 |
|
Повторення. Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Hello. Привітання. p.4 |
Привітання |
Привітатися, познайомитися, представити себе |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховування пісні |
Парна робота, представити себе |
Hello, what’s your name? How are you? How old are you? |
Вживання I’m… |
Вітається та знайомиться |
6 |
|
Hello. Кольори. p.5 |
Кольори |
Називати кольори, називати свій улюблений колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховування пісні |
В парах називає кольори |
Red, blue, yellow, green, brown, white, black, pink |
What colour is it? It’s… |
Називає кольори, відповідає на питання: Який твій улюблений колір |
7 |
|
Hello. Цифри від 1 до 10. p.6 |
Цифри |
Називати цифри, казати, скільки років |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховування пісні |
Парна робота: запитувати, скілки років |
Numbers 1-10 |
How old are you? I’m… |
Відповідає на питання,скільки років |
8 |
|
1 Welcome. Зовнішність. Sing a song, p.7 |
Зовнішність |
Описувати зовнішність людини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні) |
Парна робота, опис зовнішності |
pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple |
Вживання have got, has got |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
9 |
|
1 Welcome. Цифри від 10 до 100. Smart kids, p.8 |
Зовнішність |
Рахувати від 10 до 100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Кількісні числівники від 10 до 100 |
Ставить і відповідає на прості запитання |
10 |
|
1 Welcome. Майно. Grammar, p.9 |
Майно |
Рахувати від 10 до 100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Виконує завдання множинного вибору |
Парна робота, відповіді на питання партнера |
shells, puzzles, teddy bears |
Have you got…? Has she got…? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
11 |
|
1 Welcome. Уподобання та хобі. Our word, p.10 |
Міжпредметні зв’язки Уподобання та хобі |
Розповідати про свої уподобання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповісти про свої уподобання |
do karate, play basketball, sing, dance, paint |
Модальні дієслова can/can’t |
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
12 |
|
1 Welcome. Хобі. Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання. Grammar, p.11 |
Хобі |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера. Написати речення що вміє або не вміє робити друг. |
dive, play basketball, do karate, dance, sing |
Can you dive? No I can’t. |
Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання |
13 |
|
1 Welcome. Я і моє оточення. Let’s play, p.12 |
Я і моє оточення |
Відповідати на загальні питання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає запитання та відповідає на них |
Робота в парах: грає в усну гру з однокласником, відповідає на питання
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
14 |
|
1 Project. Моя родина Іграшки, p.13-14 |
Моя родина Іграшки |
Розповідати про свою родину Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/ |
Громадянська відповідальність: розуміти цінність сім’ї в житті кожної людини Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Читає текст і пише про свою сім’ю Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Описує власну сім’ю Співає пісню |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять plane, blue, clap, glue, fly |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї Розпізнає звуки /pl/, /bl/, /cl/, /gl/, /fl/ |
15 |
|
Revision 1/Now I can, p.15-16 Підсумковий урок з теми. Test 1 |
Зовнішність, кількісні числівники від 10 до 100, уподобання |
Називає числівники, описує зовнішність |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці |
Називає числа від 10 до 100, описує картинки |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує зовнішність, називає кількість предметів, розповідає про свої уподобання |
16 |
|
2 Every day . Щоденні справи. Sing a song, p.17 |
Щоденні справи |
Розповідає про щоденні справи |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та співає пісню “Mike’s day” |
Розповідає про свої щоденні справи за зразком |
do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch |
Present Simple 3rd person singular |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
17 |
|
2 Every day. Щоденні справи. Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ Smart kids, p.18 |
Щоденні справи |
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
18 |
|
2 Every day. Щоденні справи. Аудіювання. Grammar, p.19 |
Щоденні справи |
Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог та виконує завдання |
Парна робота: Відповідає на питання партнера |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train. |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
19 |
|
2 Every day. Професії. Our world, p.20 |
Професії |
Називати професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Парна робота: читання по ролях |
firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist |
What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires. |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
20 |
|
2 Every day. Професії. Парна робота: питання – відповідь. Grammar, p.21 |
Професії |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: питання – відповідь. Написати про обрану професію |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor. fly-3rd person singular flies |
Розповідає про обрану професію |
21 |
|
2 Every day. Щоденні справи . Мій розпорядок дня. Let’s play, p.22 Project, p.23 |
Щоденні справи Мій розпорядок дня |
Розповідає про хатні обов’язки Ставити та відповідати на запитання |
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Відповідає на запитання Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Гра “Choose and play” Написати про хатні обов’язки Відповіді на питання до тексту |
clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять. |
Надає відповіді на запитання Розповідає про свій розпорядок дня |
22 |
|
2 Story time. Професії, розповідь про професії. p.24-25 |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає про професії за текстом |
Вивчає нові професії teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work |
Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother. |
Відповідає на загальні запитання |
23 |
|
2 Phonics. Щоденні справи. Пісня “In the morning” p.26 |
Щоденні справи |
Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань |
Прослуховує та співає пісню “In the morning’ |
Називає звуки та співає пісню |
pretty, brush, crayon, grey, fruit, tree, drink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
24 |
|
2 Revision. «Зараз я умію...» pp.27-28 |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiple choice) |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи |
25 |
|
Smart world 1. Транспорт в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії, p.29 |
Транспорт |
Називати види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Написати про один з видів транспорту |
metro, tram, line, station, double-decker |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
26 |
|
Smart time 1, p.30 Підсумковий урок з теми. Test 2 |
Соціальна допомога |
Вивчає про організації, які надають соціальну допомогу |
Громадянська відповідальність: готовність допомагати іншим |
Прослуховує та читає текст “You can help” |
Виконує завдання після тексту |
help, sleep, find, food, place, water |
Модальне дієслово can |
Розповідає про організації, які надають соціальну допомогу |
27 |
|
3 Out and about. Дозвілля. Sing a song, p.31 |
Дозвілля |
Називає види спорту |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Розповідає про улюблений вид спорту |
playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball |
Present Progressive am, is, are + verb (ing) |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
28 |
|
3 Out and about. Відпочинок на фермі. Smart kids, p.32 |
Відпочинок на фермі |
Називає всі свійські тварини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Розповідає історію за малюнками |
horse, sheep, sheep (plural), goat, mouse, mice (plural), cow |
Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes, wolf-wolves, mouse-mice, sheep-sheep, child-children |
Розповідає про свійських тварин на фермі |
29 |
|
3 Out and about. Відпочинок на фермі. Інсценування діалогу. Grammar, p.33 |
Відпочинок на фермі |
Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
wolf, wolves (plural), eat, farm |
Present Continuous: questions and asnwers |
Розповідає про свійських тварин на фермі утворюючи множину іменників |
30 |
|
3 Out and about. Знаки. Наказові речення. Our world, p.34 |
Знаки |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї |
Громадянська відповідальність: Правила поведінки в громадських місцях |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos |
Наказові речення |
Розповідає що можна або не можна робити в музеї |
31 |
|
3 Out and about. Знаки заборони. Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення. Grammar, p.35 |
Знаки заборони |
Вживання наказового способу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Turn off your mobile phones. Don’t take photos. |
Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
32 |
|
3 Out and about. Час. Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь». Let’s play, p.36 |
Час |
Називає час |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на питання |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
It’s six o’clock. It’s half past seven. It’s a quarter to three. It’s a quarter past eleven. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про дозвілля та вживає час |
33 |
|
3 Project. Виконання проекту на тему “Дозвілля” p.37 |
Виконання проекту на тему “Дозвілля” |
Розповідати про дозвілля |
Громадянська відповідальність: оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей |
Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту |
Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля |
34 |
|
3 Story time. Читання про пригоди дітей. p.38 |
Читає про пригоди дітей |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
box, tunnel, map, cross the street |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
35 |
|
Smart time 3. Обговорення моралі історії. Аудіювання. p.39 |
Читає про пригоди дітей |
Обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками Обговорює мораль історії stay together, play together, win together |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
36 |
|
3 Phonics. Дозвілля. Чант “the spider and the snake’’ p.40 |
Дозвілля |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/, /sw/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант “the spider and the snake’’ |
Співає пісню |
smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки/sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/, /sw/ |
37 |
|
3 Revision/Now I can p.41-42 Підсумковий урок з теми. Test 3 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб |
Називає види спорту, дії. Розповідає про дозвілля та заборонені дії. Вказує час |
Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, Present Progressive |
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді |
38 |
|
4 Year in, year out. Дні тижня. Sing a song, p.43 |
Дні тижня |
Вивчає дні тижня |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
|
Прослуховує та співає пісню |
Групове обговорення виконаного завдання |
Days of the week Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday |
What day is it today? What’s your favourite day? |
Ставить запитання та дає відповідь |
39 |
|
4 Year in, year out. Місяці року. Smart kids, p.44 |
Місяці року |
Розповідає історію за картинками |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
January February March April May June July August September October November December |
When is your birthday? It’s in October. |
Вивчає місяці року. Розповідає історію за картинками |
40 |
|
4 Year in, year out. Місяці року. Мій день народження. Grammar, p.45 |
Місяці року |
Називати місяці року |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного
|
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Ставити запитання та давати відповіді Напиши про свій день народження |
Місяці року |
When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock. |
Розповідає про день народження, вживає місяці року. |
41 |
|
4 Year in, year out. Пори року в Канаді та в Австралії. Погода. Our world, p.46 |
Пори року в Канаді та в Австралії |
Погода |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання) |
Розповідає про пори року |
go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про пори року в Канаді та в Австралії |
42 |
|
4 Year in, year out. Пори року та дозвілля. Grammar, p. 47 |
Пори року та дозвілля
|
Розповідає про дозвілля |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: запитання-відповідь Напиши що ти любиш робити влітку та взимку |
Повторення лексики з попереднього уроку |
go swimming go sailing go skiing |
Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
43 |
|
4 Let’s play. Шкільні предмети. Розклад уроків. Пори року в Україні. p. 48 4 Project, p.49 |
Шкільні предмети Розклад уроків Пори року в Україні |
Розповідає про розклад уроків Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Називає шкільні предмети Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів |
Робота в парах: запитання-відповідь Презентує проект ”Seasons in Ukraine” |
art, music, PE, maths, science, English Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить запитання та дає відповіді. Розповідає про розклад уроків та улюблений предмет Продукує прості речення про пори року в Україні |
44 |
|
4 Story time. Діти з різних країн світу. p.50-51 |
Діти з різних країн світу |
Розповідає про себе і свої щоденні справи |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного Здоров’я і безпека: необхідність режиму для життєдіяльності людини
|
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками Обговорює мораль історії “Make friends from different countries” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять It’s raining. It’s cloudy. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення про своє дозвілля Продукує прості речення про свої щоденні справи |
45 |
|
4 Phonics. Тварини. Чант “A green fish and two fat cats” p.52
|
Тварини |
Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню. |
Співає пісню |
cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/ |
46 |
|
4 Revision/Now I can. «Зараз я умію...» pp. 53-54 |
Повторення та узагальнення теми |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Писемне продукування: напиши про себе |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає дні тижня, місяці року, види спорту, розповідає про погоду |
47 |
|
Smart time 2 p.56 Підсумковий урок з теми. First term Test |
Різдво в Україні та Сполученому Королівстві |
Розвиток фонових знань про світ та вивчення культурних особливостей країни, в якій живе, так країни, мову якої вивчає |
Громадянська відповідальність: Розуміння унікальності кожної країни |
Прослуховує та читає текст |
Парна робота: ставить запитання та дає відповідь |
kutia, honey, turkey, Christmas pudding, dinner, sugar, potato |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про Різдво в Україні та Сполученому Королівстві |