Календарно-тематичне планування на 2 семестр для 5 класу НУШ (4 год)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 5 класу НУШ 2 семестр, 4 години на тиждень (всього 80 годин). Матеріали розроблені за підручником Full Blast for Ukraine
Перегляд файлу

 

 

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік  2022/2023   Семестр______2____ Вчитель: Труфкіна Марина Владиславівна

Клас 5-А         

 Підручник Full Blast Plus 1 пілотний проєкт

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Примітки

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Тема 5. Харчування (Продукти харчування) (12 год)

63

09.01

Гарний та смачний. Смаколики

SB, pp. 61-62

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання

Групова дискусія щодо їжі та ресторанів

Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms

 

Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами.

 

64

11.01

Смаколики

SB, p. 63

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns

Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі.

 

65

12.01

 Давай замовимо

SB, p. 64

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake)

Інсценування діалогу

Burger, club sandwich, pasta, chips, salad, milkshake, chocolate cake, soft drink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

Називає продукти харчування, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

 

66

13.01

Я готую

SB, p. 65

бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns (some-any)

Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками.

 

67

16.01

Ти це, що ти їж

SB, p. 66

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання вікторини та виконання завдання

Групове обговорення здорового способу життя

Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування.

 

68

18.01

Харчування у моїй родині

SB, p. 67

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання)

Робота в групі: проведення дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

How much? /How many?

Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички.

 

69

19.01

Факти про їжу

SB, p. 68

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення прочитаного тексту

A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього завдання

Вживає нову лексику усно та письмово.

 

70

20.01

Рецепи

 SB, p. 69

бере участь у коротких групових дискусіях

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ /

 

Розрізняє звуки / g / та / dʒ /

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. 

 

71

23.01

Сніданок, обід та вечеря

SB, p. 70

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення харчування

Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog

 

Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчуання.

 

72

25.01

Моя дієта

SB, p. 71

бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та трансформація речень

Опис уподобань у харчуванні в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово.

 

73

26.01                                 Діагностична робота (письмо та читання)  з теми : «Харчування (Продукти харчування)» (SB ex.A, B, C, D, p.72)

74

27.01

Традиції харчування

SB ex.A, B, C, D, p.72

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

 

Аналіз виконаних завдань  та робота над помилками

 

 

Тема 6. Харчування (Страви в Україні та країнах виучуваної  мови) (7 год)

75

30.01

Їжа в Україні

SB p.98-99

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України.

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання

Групова дискусія щодо їжі та ресторанів

Carrot, peanut, spinach, pear, watermelon, cabbage

 

Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами.

О.Карпюк

76

01.02

Продукти харчування

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake)

Інсценування діалогу

Crisps

peanuts

Countable and uncountable nouns (some-any)

Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками.

 

77

02.02

Корисні продукти харчування

SB p.100-101

бере участь у коротких групових дискусіях

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

 

Bone, health, skin, be rich in, skip a meal

 

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. 

 

78

03.02

Традиції британської кухні

SB p.101-103

бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns (some-any)

Складає міні-розповіді про харчування у своїй країні та країні виучуваної мови

 

79

06.02

Традиції української кухні

SB p.105-106

бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та трансформація речень

Опис уподобань у харчуванні в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово.

 

80

    08.02                 Діагностична робота (письмо та говоріння)  з теми : «Харчування (Страви в Україні та країнах виучуваної мови)» (SB ex.E, F,G, p.72)

81

09.02

Традиції харчування в родині

SB p.107

бере участь у коротких групових дискусіях

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

 

 

Аналіз виконаних завдань  та робота над помилками

 

 

 

Тема 7. Свята і традиції (10 год)

 

82

10.02

Події.

SB, pp. 73-74

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday

Prepositions of time (in+ month, on+ date)

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу.

 

83

13.02

 Час для вечірки

SB, p. 75

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання запрошення на вечірку в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Like /love/ enjoy/ hate

+ ing

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку.

 

84

15.02

Погода чи негода.

 SB, p. 76

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення погодних умов

Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain

Prepositions of time (in+ season)

Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року.

 

85

16.02

Моя улюблена погода

SB, p. 77

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Розрізняє

безпечні та небезпечні ситуації під час активного

відпочинку

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис погодних умов у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/.

Present Progressive (affirmative and negative)

Вживає Present Progressive в стверджувальних та заперечних реченнях, розпізнає звуки/n/, / ŋ/.

 

86

17.02

Врятувати тварин

SB, p. 78

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення тварин під

загрозою вимирання

Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Розуміє аудіозапис з паузами, вживає нові ЛО уроку.

 

87

20.02

Тварини в зоопарку

SB, p. 79

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes)

Робота в парах, гра: Guessing Game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Progressive (questions – short answers)

Вживає Present Progressive в питальних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, продукує прості речення про захист довкілля та тварин.

 

88

22.02

Давай відсвяткуємо.

SB, p. 80

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Групове обговорення фестивалів та свят

Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята.

 

89

23.02

Сімейні свята

 SB, p. 81

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Опис фестивалю у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple and Present Progressive

Розуміє та правильно вживає Present Simple/ Present Progressive, продукує прості речення для опису фестивалю.

WB p. 64,

ex. C

90

24.02                                  Діагностична робота (письмо та говоріння)  з теми : «Свята і традиції» (SB p.84, ex.A,B,C)

91

27.02

Святкуємо разом

SB p.84, ex.A,B,C

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища.

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Аналіз виконаних завдань  та робота над помилками

 

 

 

Тема 8. Природа (10 год)

 

92

01.03

Найкращі побажання.

SB, p. 82

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions)

Робота в парах: обговорення свят

Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday!

Congratulations! Happy New Year!

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює свята в парі.

 

93

02.03

Найкращя погода для свята

SB, p. 83

бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the

gaps)

Індивідуальне написання листа кузині

Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now.

 

Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails.

 

94

03.03

Свята навколо світу.

Culture Page 3

SB, pp. 85-86

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності

жити разом у мирі

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Груповий спів пісні

Halloween, national holiday, scary, trick-or-treating, jack-o’- lanterns, to dress up, to decorate etc

 

Складає монологічні висловлювання про свята

 

95

06.03

Погода на Різдво в Україні

SB p.112-113

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Групове обговорення фестивалів та свят

Wish, turkey, presents, pudding

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята.

О.Карпюк

 

96

08.03

Погода  в Україні

SB p.140-141

бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the

gaps)

 

. windy, sunny, foggy, rainy, cloudy, stormy, hot, warm, wet, weather

 

Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails.

О.Карпюк

97

09.03

Погода навколо світу

SB p.141-142

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Like /love/ enjoy/ hate

+ ing

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку.

О.Карпюк

98

10.03

Яка у тебе погода

SB p.143-144

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: обговорення погодних умов

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Порядок слів у реченні

Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року.

О.Карпюк

99

13.03

Зима у Великій Британії

SB p.146-147

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December;

Prepositions of time (in+ month, on+ date)

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу.

О.Карпюк

100

15.03                                           Діагностична робота (читання та аудіювання)  з теми : «Природа» (SB p.84, ex.D,E,F)

 

101

16.03

Моя улюблена пора року

SB, p. 84

бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Аналіз виконаних завдань  та робота над помилками

Розповідає про погоду, вживає Present Simple/Present Progressive, вміє писати особистого листа та emails.

 

 

Тема 9. Відпочинок і дозвілля (10 годин)

 

102

17.03

Що за досвід.

SB, pp. 87-86

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення життєвого досвіду

Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny

Past Simple of the verb ‘to be’(introduction)

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами.

WB p. 68,

ex. A, B

103

20.03

Ти налякався.

SB, p. 89

бере участь у коротких простих діалогах

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple of the verb ‘to be’

Вживає дієслово to be в минулому часі, продукує прості речення про події в минулому.

WB p. 69, ex. С, D, E

104

22.03

Любий щоденнику…

SB, p. 90

бере участь у коротких простих діалогах про набутий досвід, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.)

 

Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє  тексти на визначення правильної чи хибної відповіді.

WB p. 70,

ex. A, B

105

23.03

Час із друзями

SB, p. 91

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення з

метою опису минулих подій

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /t/, /d/, /id/.

Past Simple (affirmative)

Вживає Past Simple в стверджувальних реченнях, розпізнає звуки /t/, /d/, /id/, продукує прості речення про події в минулому усно та письмово. 

WB p. 70,

ex. С, D

106

24.03

Те, що трапилося

SB, p. 92

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання

Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту

To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried

Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

Надає відповіді на запитання до тексту, вживає дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

WB p. 71,

ex. A, B

107

03.04

Цікаві історії

SB, p. 93

бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple (negative

– questions)

Вживає Past Simple в питальних та заперечних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює в парі події в минулому.

WB p. 71,

ex. С

108

05.04

У кінотеатрі

SB, p. 94

бере участь у коротких простих діалогах про кінематограф, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Групове обговорення улюбленого жанру фільму

A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film

Прийменники часу in + year.

Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) обговорює улюблений жанр фільму в групі.

WB p. 72, ex. D,E

109

06.04

Класний фільм

SB, p. 95

бере участь у коротких простих діалогах

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(answering the questions)

Робота в парах

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple vs Present Simple

Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі.

WB p. 73,

ex. A,B,C

110

07.04

Діагностична робота (читання та письмо)  з теми : «Відпочинок і дозвілля» (SB p.98, ex.A, B,C,D)

 

111

10.04

Мій вільний час

SB p.98, ex.A, B,C,D

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Аналіз виконаних завдань  та робота над помилками попередніх занять

Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple.

 

 

Тема 10. Я, моя родина, мої друзі (10 годин)

 

112

12.04

День, що запам’ятається

SB, p. 96

бере участь у коротких простих діалогах про місця відпочинку, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення дозвілля

Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі діалоги з паузами, обговорює дозвілля в групах.

WB p. 74,

ex. D,E

113

13.04

Повсякденне життя

SB, p. 97

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

 

Читання тексту та виконання завдання (ordering)

Опис цікавого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Linking words/phrases

Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії.

WB p. 75,

ex. A,B,C

114

14.04

Моя родина

SB, p. 98

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple.

WB, pp. 76-

77, ex. A, B,

C, D, E, F, G, H

115

17.04

Родина мого друга

SB p.88-89

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення родинних стосунків

Uncle, aunt, cousin, parents, grandparents

Past Simple of the verb ‘to be’(introduction)

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами.

О.Карпюк

116

19.04

Звичайнісінька родина

SB p.92

бере участь у коротких простих діалогах про родину якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Групове обговорення улюбленого жанру фільму

Pain

Power

Enjoy

Grow up

Each other

together

Прийменники часу in + year.

Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010)

О.Карпюк

117

20.04

Розповідь про родину

SB p.93-94

бере участь у коротких простих діалогах

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про членів родини, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(answering the questions)

Робота в парах

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple vs Present Simple

Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі.

О.Карпюк

118

21.04

Мої дідусь та бабуся

SB p.96-97

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Like /love/ enjoy/ hate

+ ing

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами

О.Карпюк

119

24.04

Мій друг

SB p.66-67

бере участь у коротких простих діалогах про друзів, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту

Опис друга

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

Продукує прості речення про друга, може написати лист у відповідь

О.Карпюк

120

26.04                               Діагностична робота ( письмо та говоріння)  з теми : «Відпочинок і дозвілля» (SB p.98, ex.E, F, G)

 

121

27.04

Друзі пізнаються в біді

SB p.98, ex.E, F, G

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Аналіз виконаних завдань  та робота над помилками попередніх занять

Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple.

 

 

Тема 11. Подорож (10 год)

 

122

28.04

Побачити світ

 SB, p. 99-100

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення прочитаного тексту

Transport: train, plane, car, coach, ship, foot

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

WB p. 78,

ex. A, B

123

01.05

Подорожуючи

 SB, p. 101

бере участь у коротких простих діалогах

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти,домовляється про зустріч

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення майбутніх планів

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘to be going to’

Вживає Future ‘to be going to’ , продукує речення усно та письмово з використанням to be going to для планування майбутнього.

WB p. 79, ex. С, D, E

124

03.05

Ідемо в похід

SB, p. 102

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння правил безпеки

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Інсценування діалогу

A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє діалоги з паузами, відповідає на запитання до тексту.

WB p. 80,

ex. A, B

125

04.05

Кемпінг

SB, p. 103

бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘will’

Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами.

WB p. 80,

ex. С,D

126

05.05

Новий досвід

SB, p. 104

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

Групове обговорення прочитаного тексту

Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing

Минулий та майбутній час

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

WB p. 81, ex. A, B, С

127

08.05

Мої пригоди

SB, p. 105

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі: обговорення активного відпочинку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparative Forms

Вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 82,

ex. D, E

128

10.05

Усе про країну.

SB, p. 106-107

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групова дискусія, написання листівки про свою країну.

Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/.

Superlative forms

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, розпізнає звуки / θ/,/ ð/, вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово.

WB p. 83, ex. A, B, С

129

11.05

На канікулах

SB, p. 108

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 84,

ex. D,E

130

12.05

Діагностична робота ( письмо та аудіювання)  з теми : «Подорож» (SB p.110, ex.А, В, С)

 

131

15.05

Улюблена подорож

SB p.110, ex.А, В, С

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Аналіз виконаних завдань  та робота над помилками попередніх занять

Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу.

 

 

Тема 11. Україна. Країни виучуваної мови (11 год)

 

132

17.05

Навколо світу

SB, p. 109

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(multiple choice act.)

Написання електронного листа другу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using tenses

Ставить та відповідає на запитання , правильно вживає часи Past Simple, Future be going to, пише електронного листа другу.

WB p. 85,

ex. A,B,C

133

18.05

Побачити світ.

SB, p. 110

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу.

WB p. 86, ex. A, B, C, D

134

19.05

Побачити Лондон

SB p. 111-112

 

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions)

Обговорення в парах визначних місць Лондона

Груповий спів пісні

 

 

 

Проєктна робота Make a flyer!

135

22.05

Велика Британія

SB p.194-195

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення прочитаного тексту

Prepare useful northern island Thames Ireland

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

О.Карпюк

136

24.05

Ми подорожуємо SB, p. 99-100

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Сприйняття письмових текстів

Групове обговорення прочитаного тексту

Transport: train, plane, car, coach, ship, foot

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

 

137

25.05

Похід до музею

SB p.186-187

бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Сприйняття усної інформації на слух

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘will’

Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами.

О.Карпюк

138

26.05

Моє рідне місто

WB p.86 (A, B, C,D)

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

 

Читання тексту та виконання завдання (ordering)

Письмова взаємодія та висловлювання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Linking words/phrases

Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії.

 

139

29.05

Україна – моя батьківщина

SB p.208

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення прочитаного тексту

 

Усна взаємодія та висловлювання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

О.Карпюк

140

31.05

Діагностична робота (читання та говоріння)  з теми : «Україна. Країни виучуваної мови» (SB p.110, ex.D, E, F)

 

 

 

 

 

141

01.06

Киів – столиця України

SB p.110, ex. D, E, F.

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Аналіз виконаних завдань  та робота над помилками попередніх занять

Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє.

 

142

02.06

Подорож  Україною

Узагальнення та систематизація вивченого

 

 

 

 

Навчальна програма з іноземної мови 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти за ред.Редько В.Г., Шаленко О.А.

Зведена таблиця розподілу навчального часу в 5-А класі 

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

62

4

4

4

ІІ

80

4

4

8

Усього

142

 

8

12

 

 

 

Календарно-тематичне планування до курсу Full Blast Plus 1 пілотний проєкт

docx
Додано
20 січня 2023
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку