НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2022/2023 Семестр______2____ Вчитель: Труфкіна Марина Владиславівна
Клас 5-А
Підручник Full Blast Plus 1 пілотний проєкт
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Примітки
|
|||||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||||||
Тема 5. Харчування (Продукти харчування) (12 год) |
|||||||||||||||
63 |
09.01 |
Гарний та смачний. Смаколики SB, pp. 61-62 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання |
Групова дискусія щодо їжі та ресторанів |
Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms |
|
Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами. |
|
|||||
64 |
11.01 |
Смаколики SB, p. 63 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns |
Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі. |
|
|||||
65 |
12.01 |
Давай замовимо SB, p. 64 |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake) |
Інсценування діалогу |
Burger, club sandwich, pasta, chips, salad, milkshake, chocolate cake, soft drink |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
Називає продукти харчування, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
|
|||||
66 |
13.01 |
Я готую SB, p. 65 |
■ бере участь у коротких рольових іграх |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns (some-any) |
Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками. |
|
|||||
67 |
16.01 |
Ти це, що ти їж SB, p. 66 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання вікторини та виконання завдання |
Групове обговорення здорового способу життя |
Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування. |
|
|||||
68 |
18.01 |
Харчування у моїй родині SB, p. 67 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання) |
Робота в групі: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
How much? /How many? |
Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички. |
|
|||||
69 |
19.01 |
Факти про їжу SB, p. 68 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
Вживає нову лексику усно та письмово. |
|
|||||
70 |
20.01 |
Рецепи SB, p. 69 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ / |
|
Розрізняє звуки / g / та / dʒ / Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
|
|||||
71 |
23.01 |
Сніданок, обід та вечеря SB, p. 70 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення харчування |
Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog |
|
Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчуання. |
|
|||||
72 |
25.01 |
Моя дієта SB, p. 71 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та трансформація речень |
Опис уподобань у харчуванні в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Avoiding repetitions |
Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово. |
|
|||||
73 |
26.01 Діагностична робота (письмо та читання) з теми : «Харчування (Продукти харчування)» (SB ex.A, B, C, D, p.72) |
||||||||||||||
74 |
27.01 |
Традиції харчування SB ex.A, B, C, D, p.72 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Складання діалогів |
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
|||||
Тема 6. Харчування (Страви в Україні та країнах виучуваної мови) (7 год) |
|||||||||||||||
75 |
30.01 |
Їжа в Україні SB p.98-99 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України. |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання |
Групова дискусія щодо їжі та ресторанів |
Carrot, peanut, spinach, pear, watermelon, cabbage |
|
Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами. |
О.Карпюк |
|||||
76 |
01.02 |
Продукти харчування
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake) |
Інсценування діалогу |
Crisps peanuts |
Countable and uncountable nouns (some-any) |
Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками. |
|
|||||
77 |
02.02 |
Корисні продукти харчування SB p.100-101 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
|
Bone, health, skin, be rich in, skip a meal |
|
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
|
|||||
78 |
03.02 |
Традиції британської кухні SB p.101-103 |
■ бере участь у коротких рольових іграх |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns (some-any) |
Складає міні-розповіді про харчування у своїй країні та країні виучуваної мови |
|
|||||
79 |
06.02 |
Традиції української кухні SB p.105-106 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та трансформація речень |
Опис уподобань у харчуванні в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Avoiding repetitions |
Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово. |
|
|||||
80 |
08.02 Діагностична робота (письмо та говоріння) з теми : «Харчування (Страви в Україні та країнах виучуваної мови)» (SB ex.E, F,G, p.72) |
||||||||||||||
81 |
09.02 |
Традиції харчування в родині SB p.107 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
|||||
|
Тема 7. Свята і традиції (10 год) |
|
|||||||||||||
82 |
10.02 |
Події. SB, pp. 73-74 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday |
Prepositions of time (in+ month, on+ date) |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу. |
|
|||||
83 |
13.02 |
Час для вечірки SB, p. 75 |
■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання запрошення на вечірку в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Like /love/ enjoy/ hate + ing |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку. |
|
|||||
84 |
15.02 |
Погода чи негода. SB, p. 76 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: обговорення погодних умов |
Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain |
Prepositions of time (in+ season) |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року. |
|
|||||
85 |
16.02 |
Моя улюблена погода SB, p. 77 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис погодних умов у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/. |
Present Progressive (affirmative and negative) |
Вживає Present Progressive в стверджувальних та заперечних реченнях, розпізнає звуки/n/, / ŋ/. |
|
|||||
86 |
17.02 |
Врятувати тварин SB, p. 78 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення тварин під загрозою вимирання |
Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розуміє аудіозапис з паузами, вживає нові ЛО уроку. |
|
|||||
87 |
20.02 |
Тварини в зоопарку SB, p. 79 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes) |
Робота в парах, гра: Guessing Game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Progressive (questions – short answers) |
Вживає Present Progressive в питальних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, продукує прості речення про захист довкілля та тварин. |
|
|||||
88 |
22.02 |
Давай відсвяткуємо. SB, p. 80 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення фестивалів та свят |
Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята. |
|
|||||
89 |
23.02 |
Сімейні свята SB, p. 81 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Опис фестивалю у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple and Present Progressive |
Розуміє та правильно вживає Present Simple/ Present Progressive, продукує прості речення для опису фестивалю. |
WB p. 64, ex. C |
|||||
90 |
24.02 Діагностична робота (письмо та говоріння) з теми : «Свята і традиції» (SB p.84, ex.A,B,C) |
||||||||||||||
91 |
27.02 |
Святкуємо разом SB p.84, ex.A,B,C |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища. |
|
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
|||||
|
Тема 8. Природа (10 год) |
|
|||||||||||||
92 |
01.03 |
Найкращі побажання. SB, p. 82 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах: обговорення свят |
Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday! Congratulations! Happy New Year! |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює свята в парі. |
|
|||||
93 |
02.03 |
Найкращя погода для свята SB, p. 83 |
■ бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the gaps) |
Індивідуальне написання листа кузині |
Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now. |
|
Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails. |
|
|||||
94 |
03.03 |
Свята навколо світу. Culture Page 3 SB, pp. 85-86 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
Читання текстів та виконання завдання (filling in the table) |
Читання текстів та виконання завдання (filling in the table) Груповий спів пісні |
Halloween, national holiday, scary, trick-or-treating, jack-o’- lanterns, to dress up, to decorate etc |
|
Складає монологічні висловлювання про свята |
|
|||||
95 |
06.03 |
Погода на Різдво в Україні SB p.112-113 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання текстів та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення фестивалів та свят |
Wish, turkey, presents, pudding |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята. |
О.Карпюк
|
|||||
96 |
08.03 |
Погода в Україні SB p.140-141 |
■ бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
. windy, sunny, foggy, rainy, cloudy, stormy, hot, warm, wet, weather |
|
Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails. |
О.Карпюк |
|||||
97 |
09.03 |
Погода навколо світу SB p.141-142 |
■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Like /love/ enjoy/ hate + ing |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку. |
О.Карпюк |
|||||
98 |
10.03 |
Яка у тебе погода SB p.143-144 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: обговорення погодних умов |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Порядок слів у реченні |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року. |
О.Карпюк |
|||||
99 |
13.03 |
Зима у Великій Британії SB p.146-147 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; |
Prepositions of time (in+ month, on+ date) |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу. |
О.Карпюк |
|||||
100 |
15.03 Діагностична робота (читання та аудіювання) з теми : «Природа» (SB p.84, ex.D,E,F) |
|
|||||||||||||
101 |
16.03 |
Моя улюблена пора року SB, p. 84 |
■ бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
Розповідає про погоду, вживає Present Simple/Present Progressive, вміє писати особистого листа та emails. |
|
|||||
|
Тема 9. Відпочинок і дозвілля (10 годин) |
|
|||||||||||||
102 |
17.03 |
Що за досвід. SB, pp. 87-86 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення життєвого досвіду |
Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny |
Past Simple of the verb ‘to be’(introduction) |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами. |
WB p. 68, ex. A, B |
|||||
103 |
20.03 |
Ти налякався. SB, p. 89 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple of the verb ‘to be’ |
Вживає дієслово to be в минулому часі, продукує прості речення про події в минулому. |
WB p. 69, ex. С, D, E |
|||||
104 |
22.03 |
Любий щоденнику… SB, p. 90 |
бере участь у коротких простих діалогах про набутий досвід, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.) |
|
Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє тексти на визначення правильної чи хибної відповіді. |
WB p. 70, ex. A, B |
|||||
105 |
23.03 |
Час із друзями SB, p. 91 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення з метою опису минулих подій |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /t/, /d/, /id/. |
Past Simple (affirmative) |
Вживає Past Simple в стверджувальних реченнях, розпізнає звуки /t/, /d/, /id/, продукує прості речення про події в минулому усно та письмово. |
WB p. 70, ex. С, D |
|||||
106 |
24.03 |
Те, що трапилося SB, p. 92 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання |
Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту |
To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried |
Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі. |
Надає відповіді на запитання до тексту, вживає дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі. |
WB p. 71, ex. A, B |
|||||
107 |
03.04 |
Цікаві історії SB, p. 93 |
■ бере участь у коротких рольових іграх |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple (negative – questions) |
Вживає Past Simple в питальних та заперечних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює в парі події в минулому. |
WB p. 71, ex. С |
|||||
108 |
05.04 |
У кінотеатрі SB, p. 94 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про кінематограф, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення улюбленого жанру фільму |
A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film |
Прийменники часу in + year. |
Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) обговорює улюблений жанр фільму в групі. |
WB p. 72, ex. D,E |
|||||
109 |
06.04 |
Класний фільм SB, p. 95 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple vs Present Simple |
Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі. |
WB p. 73, ex. A,B,C |
|||||
110 |
07.04 |
Діагностична робота (читання та письмо) з теми : «Відпочинок і дозвілля» (SB p.98, ex.A, B,C,D) |
|
||||||||||||
111 |
10.04 |
Мій вільний час SB p.98, ex.A, B,C,D |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками попередніх занять |
Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple. |
|
|||||
|
Тема 10. Я, моя родина, мої друзі (10 годин) |
|
|||||||||||||
112 |
12.04 |
День, що запам’ятається SB, p. 96 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про місця відпочинку, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення дозвілля |
Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі діалоги з паузами, обговорює дозвілля в групах. |
WB p. 74, ex. D,E |
|||||
113 |
13.04 |
Повсякденне життя SB, p. 97 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому
|
Читання тексту та виконання завдання (ordering) |
Опис цікавого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Linking words/phrases |
Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії. |
WB p. 75, ex. A,B,C |
|||||
114 |
14.04 |
Моя родина SB, p. 98 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple. |
WB, pp. 76- 77, ex. A, B, C, D, E, F, G, H |
|||||
115 |
17.04 |
Родина мого друга SB p.88-89 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення родинних стосунків |
Uncle, aunt, cousin, parents, grandparents |
Past Simple of the verb ‘to be’(introduction) |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами. |
О.Карпюк |
|||||
116 |
19.04 |
Звичайнісінька родина SB p.92 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про родину якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення улюбленого жанру фільму |
Pain Power Enjoy Grow up Each other together |
Прийменники часу in + year. |
Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) |
О.Карпюк |
|||||
117 |
20.04 |
Розповідь про родину SB p.93-94 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про членів родини, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple vs Present Simple |
Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі. |
О.Карпюк |
|||||
118 |
21.04 |
Мої дідусь та бабуся SB p.96-97 |
■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Like /love/ enjoy/ hate + ing |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами |
О.Карпюк |
|||||
119 |
24.04 |
Мій друг SB p.66-67 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про друзів, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту |
Опис друга |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Avoiding repetitions |
Продукує прості речення про друга, може написати лист у відповідь |
О.Карпюк |
|||||
120 |
26.04 Діагностична робота ( письмо та говоріння) з теми : «Відпочинок і дозвілля» (SB p.98, ex.E, F, G) |
|
|||||||||||||
121 |
27.04 |
Друзі пізнаються в біді SB p.98, ex.E, F, G |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками попередніх занять |
Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple. |
|
|||||
|
Тема 11. Подорож (10 год) |
|
|||||||||||||
122 |
28.04 |
Побачити світ SB, p. 99-100 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Transport: train, plane, car, coach, ship, foot |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером. |
WB p. 78, ex. A, B |
|||||
123 |
01.05 |
Подорожуючи SB, p. 101 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти,домовляється про зустріч |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: обговорення майбутніх планів |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘to be going to’ |
Вживає Future ‘to be going to’ , продукує речення усно та письмово з використанням to be going to для планування майбутнього. |
WB p. 79, ex. С, D, E |
|||||
124 |
03.05 |
Ідемо в похід SB, p. 102 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння правил безпеки |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Інсценування діалогу |
A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє діалоги з паузами, відповідає на запитання до тексту. |
WB p. 80, ex. A, B |
|||||
125 |
04.05 |
Кемпінг SB, p. 103 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘will’ |
Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами. |
WB p. 80, ex. С,D |
|||||
126 |
05.05 |
Новий досвід SB, p. 104 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing |
Минулий та майбутній час |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах. |
WB p. 81, ex. A, B, С |
|||||
127 |
08.05 |
Мої пригоди SB, p. 105 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: обговорення активного відпочинку |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparative Forms |
Вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 82, ex. D, E |
|||||
128 |
10.05 |
Усе про країну. SB, p. 106-107 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групова дискусія, написання листівки про свою країну. |
Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/. |
Superlative forms |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, розпізнає звуки / θ/,/ ð/, вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово. |
WB p. 83, ex. A, B, С |
|||||
129 |
11.05 |
На канікулах SB, p. 108 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 84, ex. D,E |
|||||
130 |
12.05 |
Діагностична робота ( письмо та аудіювання) з теми : «Подорож» (SB p.110, ex.А, В, С) |
|
||||||||||||
131 |
15.05 |
Улюблена подорож SB p.110, ex.А, В, С |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками попередніх занять |
Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу. |
|
|||||
|
Тема 11. Україна. Країни виучуваної мови (11 год) |
|
|||||||||||||
132 |
17.05 |
Навколо світу SB, p. 109 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання електронного листа другу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using tenses |
Ставить та відповідає на запитання , правильно вживає часи Past Simple, Future be going to, пише електронного листа другу. |
WB p. 85, ex. A,B,C |
|||||
133 |
18.05 |
Побачити світ. SB, p. 110 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу. |
WB p. 86, ex. A, B, C, D |
|||||
134 |
19.05 |
Побачити Лондон SB p. 111-112
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions) |
Обговорення в парах визначних місць Лондона Груповий спів пісні |
|
|
|
Проєктна робота Make a flyer! |
|||||
135 |
22.05 |
Велика Британія SB p.194-195 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Prepare useful northern island Thames Ireland |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером. |
О.Карпюк |
|||||
136 |
24.05 |
Ми подорожуємо SB, p. 99-100 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Сприйняття письмових текстів |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Transport: train, plane, car, coach, ship, foot |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером. |
|
|||||
137 |
25.05 |
Похід до музею SB p.186-187 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Сприйняття усної інформації на слух |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘will’ |
Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами. |
О.Карпюк |
|||||
138 |
26.05 |
Моє рідне місто WB p.86 (A, B, C,D) |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому
|
Читання тексту та виконання завдання (ordering) |
Письмова взаємодія та висловлювання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Linking words/phrases |
Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії. |
|
|||||
139 |
29.05 |
Україна – моя батьківщина SB p.208 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення прочитаного тексту
Усна взаємодія та висловлювання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером. |
О.Карпюк |
|||||
140 |
31.05 |
Діагностична робота (читання та говоріння) з теми : «Україна. Країни виучуваної мови» (SB p.110, ex.D, E, F) |
|
|
|
|
|
||||||||
141 |
01.06 |
Киів – столиця України SB p.110, ex. D, E, F. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками попередніх занять |
Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє. |
|
|||||
142 |
02.06 |
Подорож Україною |
Узагальнення та систематизація вивченого |
|
|||||||||||
Навчальна програма з іноземної мови 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти за ред.Редько В.Г., Шаленко О.А.
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 5-А класі
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
62 |
4 |
4 |
4 |
ІІ |
80 |
4 |
4 |
8 |
Усього |
142 |
|
8 |
12 |
Календарно-тематичне планування до курсу Full Blast Plus 1 пілотний проєкт